abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115142528
quote:
9s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:49 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Jammer. ;(
;(
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:51:20 #202
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115142553
Al komen er af en toe nog wel bazennummers uit ofc.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115142583
Die Dorian heeft de laatste race opgegeven :') .. nep sporter.
pi_115142584
Groot fan van User Wotte
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:52:59 #205
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115142596
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:52 schreef Geo4kant het volgende:
Die Dorian heeft de laatste race opgegeven :') .. nep sporter.
Hij wilde feesten :)
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:55:13 #206
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115142672

Vind je van dat nummer onlogisch?
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:12:11 #207
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115143377
De hockey falers staan ook achter zie ik :)
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115143409
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:12 schreef AFCNiels het volgende:
De hockey falers staan ook achter zie ik :)
Na 2 minuten idd :')
pi_115143412
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:12 schreef AFCNiels het volgende:
De hockey falers staan ook achter zie ik :)
Wat heb jij bereikt in je leven? :)
pi_115143448
JAAAAAAAAA
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115143449
GOL GOL GOL GOL 1-1
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:14:39 #212
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115143495
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:13 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Wat heb jij bereikt in je leven? :)
Het is net 1-1, ik gun het ze vooral niet omdat ik die coach een gigantische eikel vind.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115143498
Bij Hockey ziet juichen er raar uit.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115143540
Hoe laat begint de JC ?
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:15:54 #215
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115143555
IJshockey vind ik 10 keer leuker om te zien.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115143559
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:15 schreef Monopoly het volgende:
Hoe laat begint de JC ?
18.00
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:16:11 #217
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115143570
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:15 schreef Monopoly het volgende:
Hoe laat begint de JC ?
Half zes begint de uitzending op SBS6
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115143580
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:16 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

18.00
Dan ben ik op tijd wakker geworden :')
pi_115143639
Fuck yeah het bliksemt lekker dichtbij.

Lekker vanuit mn zolderraampje kijken naar het onweer
pi_115143643
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:16 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Dan ben ik op tijd wakker geworden :')
:D hehe.
Ik kwam ook om 15.15 ofso een keer uit me nest _O-
pi_115143683
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck yeah het bliksemt lekker dichtbij.

Lekker vanuit mn zolderraampje kijken naar het onweer
Bliksem bij jou, gisteren dat gestorm bij die tenten. En hier is het al de hele week zomer weer :')
pi_115143725
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck yeah het bliksemt lekker dichtbij.

Lekker vanuit mn zolderraampje kijken naar het onweer
Zit ook een berg regen bij, ongezond.
Kwam hier overwaaien net, ik werd er wakker van.
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:19:10 #223
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115143730
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:17 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

:D hehe.
Ik kwam ook om 15.15 ofso een keer uit me nest _O-
Ik was al om 11.00 wakker, had ik niet verwacht.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115143736
Wat een bui hier in Rotterdam. :')
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:19:33 #225
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115143747
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck yeah het bliksemt lekker dichtbij.

Lekker vanuit mn zolderraampje kijken naar het onweer
.mooi he die kracht van de natuur.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')