Hij wilde feestenquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:52 schreef Geo4kant het volgende:
Die Dorian heeft de laatste race opgegeven.. nep sporter.
Na 2 minuten iddquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:12 schreef AFCNiels het volgende:
De hockey falers staan ook achter zie ik
Wat heb jij bereikt in je leven?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:12 schreef AFCNiels het volgende:
De hockey falers staan ook achter zie ik
Het is net 1-1, ik gun het ze vooral niet omdat ik die coach een gigantische eikel vind.quote:
Half zes begint de uitzending op SBS6quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan ben ik op tijd wakker geworden
Bliksem bij jou, gisteren dat gestorm bij die tenten. En hier is het al de hele week zomer weerquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck yeah het bliksemt lekker dichtbij.
Lekker vanuit mn zolderraampje kijken naar het onweer
Zit ook een berg regen bij, ongezond.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck yeah het bliksemt lekker dichtbij.
Lekker vanuit mn zolderraampje kijken naar het onweer
Ik was al om 11.00 wakker, had ik niet verwacht.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]hehe.
Ik kwam ook om 15.15 ofso een keer uit me nest
.mooi he die kracht van de natuur.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck yeah het bliksemt lekker dichtbij.
Lekker vanuit mn zolderraampje kijken naar het onweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |