SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25_ _ | | | | _ _
| || || | | || || |
=H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
|_||_|| | | | | | | ||_||_|
|_| / | | \ |_|
| | | |
\ (_ /~~~\ _) /
\ \ ( '_' ) / /
\ )\ = /( /
\ (_) (_) /
\ / ~~~ \ /
( )
\ /
\ /
)==(O)==(
/ \
/____/ \____\
/ / \ \
/ / \ \
( ) ( )
| | | |
| | | |
|___| |___|
(___) (___)
============================================================Confidence through competence![]()
Ik squat nu op maandag, woensdag en vrijdag en zometeen komt daar voetbal op dinsdag, donderdag en zondag bij.
Gaan m'n benen leuk vinden
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Ga je waarschijnlijk niet volhouden als je zwaarder gaat. Heb het ook een tijdje gedaan toen ik begon met SS, maar is gewoon een aanslag op je lichaam om dat lang vol te houden. Hangt er ook vanaf of je bij Fc Bal op 't Dak speelt of niet, maar het is hoe dan ook zwaar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:06 schreef Neraice het volgende:
Ik squat nu op maandag, woensdag en vrijdag en zometeen komt daar voetbal op dinsdag, donderdag en zondag bij.
Gaan m'n benen leuk vinden"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Hoe ben jij toen verdergegaan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:28 schreef Push. het volgende:
[..]
Ga je waarschijnlijk niet volhouden als je zwaarder gaat. Heb het ook een tijdje gedaan toen ik begon met SS, maar is gewoon een aanslag op je lichaam om dat lang vol te houden. Hangt er ook vanaf of je bij Fc Bal op 't Dak speelt of niet, maar het is hoe dan ook zwaar."A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Omdat vrouwen nou eenmaal snel een Bodybuilder worden:
http://www.ad.nl/ad/nl/1003/You/article/detail/3294877/2012/08/01/Pilates-uitgeroepen-tot-beste-sport-voor-je-seksleven.dhtml![]()
Biiiiicycle, biiiiiicycle
How grains are killing you slowly
paleo artikel. Meningen? Ik mis de bronnen een beetje.."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Daarstraks deze maaltijd gemaakt![]()
![]()
alleen dan met Basmati rijst ipv bruine rijst en ipv de Dash kruiden een beetje cayenne/chili/komijn/tijm
Zeer prima te nassen. nooit geweten dat je tonijn nog lekkerder kon maken. Dit gaat sowieso een keer per week op het menu vanaf nu. Lekker snel, makkelijk en vult als een malle.
Straks nog even zo'n smoothie proberen die ook op dat kanaal staat
na na na na na na na Badjasman!![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:23 schreef ZetaOS het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/1003/You/article/detail/3294877/2012/08/01/Pilates-uitgeroepen-tot-beste-sport-voor-je-seksleven.dhtml![]()
En dan ook dit: 'stellen instructeurs'.
Wij van wc-eend adviseren....![]()
Vanmiddag nog een stukje gefietst...
Miste wel een beetje "zo'n lekkere strakke blonde meid op een racefiets".
Maar ja, die was ik waarschijnlijk toch vrij snel voorbijgegaan.
kunst zonder trein
Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
Ontdek je innerlijke schoonheid; vraag een vriend of hij je openrijt.![]()
al die gezondheidvoordelen krijg je ook met krachttraing.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:23 schreef ZetaOS het volgende:
ik denk niet dat het veel uitmaakt eigenlijk, maar logischerwijs zou ik eerst triceps doen omdat je je biceps/schouders/borst nog als hulp gebruikt bij het zakken in dips. Andersom gebruik je je triceps weer niet zo bij biceps oefeningen... je kunt ze extra aanspannen onderaan een curl maarjah.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:21 schreef Bendoe het volgende:
ik doe morgen een arms only workout, moet ik eerst bi's of tri's trainen?na na na na na na na Badjasman!![]()
Maakt niet uit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:21 schreef Bendoe het volgende:
ik doe morgen een arms only workout, moet ik eerst bi's of tri's trainen?![]()
Heb dit gisteren met mijn chick gedaan, damn wat voel je je dan een houthakker.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:23 schreef ZetaOS het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/1003/You/article/detail/3294877/2012/08/01/Pilates-uitgeroepen-tot-beste-sport-voor-je-seksleven.dhtml
Deathlift or Die.![]()
om en omquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:21 schreef Bendoe het volgende:
ik doe morgen een arms only workout, moet ik eerst bi's of tri's trainen?![]()
Ene training links bi en rechts tri, volgende training omwisselen. Anders groei je scheef.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:21 schreef Bendoe het volgende:
ik doe morgen een arms only workout, moet ik eerst bi's of tri's trainen?Confidence through competence![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ene training links bi en rechts tri, volgende training omwisselen. Anders groei je scheef.quote:quote:thnx, ik ga eerst triceps doen omdat ik dips en CGBP wil doen, en het wel handig is om er wat frisser voor te zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:25 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik denk niet dat het veel uitmaakt eigenlijk, maar logischerwijs zou ik eerst triceps doen omdat je je biceps/schouders/borst nog als hulp gebruikt bij het zakken in dips. Andersom gebruik je je triceps weer niet zo bij biceps oefeningen... je kunt ze extra aanspannen onderaan een curl maarjah.daarna lekker curlen en dan nog wat onderarmwerk.
![]()
http://www.simplyshredded(...)outine-revealed.htmlquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:39 schreef Bendoe het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
thnx, ik ga eerst triceps doen omdat ik dips en CGBP wil doen, en het wel handig is om er wat frisser voor te zijndaarna lekker curlen en dan nog wat onderarmwerk.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
http://www.simplyshredded(...)outine-revealed.htmlStrong broscience van ome Arnold. Maar wel leuk om te lezen.quote:“This shocking method was extremely important to my training. Your muscles tend to become complacent and resist growth if you are constantly doing the same workout for them. But if you try all different types of training methods, exercises, weights, set-rep combinations and training tempos, you keep the muscles off balance. They sort of say to themselves, ‘Wow, there’s a new thing here. He just did 10 sets of 20 reps, and the next workout he’ll do 20 sets of five reps. I’ll never get used to this. I can never build up a resistance to the training, so I guess I’ll have to grow!’”![]()
![]()
Yep. Denk dat het vooral door de tijd van toen komt waarin veel ge-experimenteerd werd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
[..]
Strong broscience van ome Arnold. Maar wel leuk om te lezen.![]()
variatie in training bedoel je?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
[..]
Strong broscience van ome Arnold. Maar wel leuk om te lezen.![]()
Goed nieuws voor alle curlboys in de gymquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
[..]
Strong broscience van ome Arnold. Maar wel leuk om te lezen.
http://www.steroid.com/Winstrol.phpquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:39 schreef seto het volgende:
fuck dat snakey, geef gewoon links waar we roids kunnen kopen![]()
quote:Op
donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
http://www.steroid.com/Winstrol.php
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Die triceps workout ziet er wel nice uit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:44 schreef Snakey het volgende:
http://www.simplyshredded(...)-high-intensity.html![]()
Kreeg last van shinsplints, dus moest sowieso minderen. Ben toen één keer per week gaan trainen. Schema leek op zoiets: Deadlift, squat, power clean, dumbell row, chinup/dips. Zaak is dan om veel te rusten en goed te eten.quote:
Deze zomer drie keer per week als krachttraining als volgt getraind: lunges, chin ups, deadlift, dips, squats, bij kracht over nog poging tot pull ups. Verder cardio en plyometrie. Alles 3x5, behalve chin ups en dips, die met een gewicht waarmee je 3x8 haalt. Heb veel kracht gepakt hiermee.
Op het moment is mijn abonnement afgelopen, en deze ga ik ook niet meer verlengen. Moet vier keer per week op het voetbalveld staan. Daarom ga ik een olympische barbell kopen met gewicht. Dan kan ik blijven squatten, deadliften en power cleanen. Chin ups en dips kan hier vast wel ergens in de buurt."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Voor degene die vroeg of ik wat updates kon blijven geven over mijn bevindingen met bèta-alanine.
Neem nu zo'n 4 tot 5 gram per dag. Ik weeg het niet precies af, aangezien het niet heel nauw komt. Vandaag het volgende gedaan:
Kilometer gelopen. Daarna, interval hill sprints. Heuvel zo'n 20 meter om hoog met iets minder dan 20% incline denk ik. Daarna 30 meter rustig naar beneden. Vervolgens 3 keer zo'n 10 meter heel steil omhoog. Daarna de omgekeerde weg. Rust tussendoor zo'n 15 seconde. Dit 12x. Daarna 4x dezelfde heuvel met zo groot mogelijke explosieve stappen gelopen, kan de naam op het moment niet vinden. Daarna weer een kilometer terug gelopen. Begon redelijk last van vermoeidheid in m'n spieren te krijgen, maar niet veel verzuring.
Daarna: 10x tuck jumps, 10x plyometrische push ups, 10x depth jump, 10x burpees. Dit twee keer.
Was flink stuk daarna, maar had geen verzuring. Alleen maar vermoeidheid.
Tot nu toe zeker tevreden."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
vreemd, 90% van de sups doen gewoon niks!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:11 schreef Push. het volgende:
Voor degene die vroeg of ik wat updates kon blijven geven over mijn bevindingen met bèta-alanine.
Neem nu zo'n 4 tot 5 gram per dag. Ik weeg het niet precies af, aangezien het niet heel nauw komt. Vandaag het volgende gedaan:
Kilometer gelopen. Daarna, interval hill sprints. Heuvel zo'n 20 meter om hoog met iets minder dan 20% incline denk ik. Daarna 30 meter rustig naar beneden. Vervolgens 3 keer zo'n 10 meter heel steil omhoog. Daarna de omgekeerde weg. Rust tussendoor zo'n 15 seconde. Dit 12x. Daarna 4x dezelfde heuvel met zo groot mogelijke explosieve stappen gelopen, kan de naam op het moment niet vinden. Daarna weer een kilometer terug gelopen. Begon redelijk last van vermoeidheid in m'n spieren te krijgen, maar niet veel verzuring.
Daarna: 10x tuck jumps, 10x plyometrische push ups, 10x depth jump, 10x burpees. Dit twee keer.
Was flink stuk daarna, maar had geen verzuring. Alleen maar vermoeidheid.
Tot nu toe zeker tevreden.![]()
Ik haat bèta-alanine.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil krukken. Ik kan niet meer lopen door die squats van gisteren
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Wat een grapjassen bij ons in de gymNieuw bordje:
Als het squat rack bezet is, ga ik dus gewoon het power rack in. Come at me broquote:The power rack is for use with a personal trainer only
-
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:02 schreef star_gazer het volgende:
Wat een grapjassen bij ons in de gymNieuw bordje:
[..]
Als het squat rack bezet is, ga ik dus gewoon het power rack in. Come at me broJij zou hun moeten begeleiden.
If not now, then when.![]()
We hebben welgeteld 2 (twee) personal trainers rondlopen waarvan ik weet dat ze goed zijn. Maar dan nog steeds; ik vind het onacceptabel dat dat ding 75% van de tijd leeg moet staan als er maar een squat rack is. Nu in de winter lukt dat nog wel omdat de gym relatief rustig is, maar straks in de zomer als men weer in het squatrack komt curlen, gaat dat dus niet vliegen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Jij zou hun moeten begeleiden.
Volgens mij is het gewoon een slappe poging om meer personal training te verkopen. En daar ga ik als betalend lid dus dikke schijt aan hebben."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Naja over het algemeen proberen sportscholen zoveel mogelijk geld te verdienen met vieze truukjes. Daarnaast vind ik het ook altijd zo erg om te zien dat er zoveel mensen zijn die 3x per week naar de sportschool gaan, een beetje crosstrainen, fietsen en roeien en dan denken dat ze afvallen maar ze vallen nooit af. Lekker veel ca$h voor de sportschool zo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:18 schreef star_gazer het volgende:
[..]
We hebben welgeteld 2 (twee) personal trainers rondlopen waarvan ik weet dat ze goed zijn. Maar dan nog steeds; ik vind het onacceptabel dat dat ding 75% van de tijd leeg moet staan als er maar een squat rack is. Nu in de winter lukt dat nog wel omdat de gym relatief rustig is, maar straks in de zomer als men weer in het squatrack komt curlen, gaat dat dus niet vliegen.
Volgens mij is het gewoon een slappe poging om meer personal training te verkopen. En daar ga ik als betalend lid dus dikke schijt aan hebben.If not now, then when.![]()
Ik denk dat ze best een hekel aan mij hebben daar, want ik verdien mijn lidmaatschap wel terug met twee keer per week anderhalf uur power yoga en drie keer per week anderhalf uur gymquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naja over het algemeen proberen sportscholen zoveel mogelijk geld te verdienen met vieze truukjes. Daarnaast vind ik het ook altijd zo erg om te zien dat er zoveel mensen zijn die 3x per week naar de sportschool gaan, een beetje crosstrainen, fietsen en roeien en dan denken dat ze afvallen maar ze vallen nooit af. Lekker veel ca$h voor de sportschool zo.
-
Haha en dan ook nog goede progressie, resultaat; iedereen jelly.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:29 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze best een hekel aan mij hebben daar, want ik verdien mijn lidmaatschap wel terug met twee keer per week anderhalf uur power yoga en drie keer per week anderhalf uur gym
Prachtig jongens die squat after math verhalen.
Gisterenmiddag zat ik ff te praten met een gozer die trainde voor z'n volleyballen. Gewoon wat fit/krachtraining doet i, en we hadden het over de compound exersizes.
Hij vertelde "ja, 's avonds is d'r ook een gozer, ook zo breed als jij, alleen jij traint tenminste duidelijk ook je benen" lol.
Die z.g.n gozer heeft naar het blijkt dus echt uber chicken leggs. 'k zou bijna es 's ff een keer 'savonds willen gaan squatten nu.
Gewoon.... omdat het kan
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 03-08-2012 07:48:50 ]![]()
Dat is het eerste wat ik zou zeggen tegen ze.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:18 schreef star_gazer het volgende:
[..]
We hebben welgeteld 2 (twee) personal trainers rondlopen waarvan ik weet dat ze goed zijn. Maar dan nog steeds; ik vind het onacceptabel dat dat ding 75% van de tijd leeg moet staan als er maar een squat rack is. Nu in de winter lukt dat nog wel omdat de gym relatief rustig is, maar straks in de zomer als men weer in het squatrack komt curlen, gaat dat dus niet vliegen.
Volgens mij is het gewoon een slappe poging om meer personal training te verkopen. En daar ga ik als betalend lid dus dikke schijt aan hebben.
Als ze dat echt serieus naleven zo'n regel, dan is dat natuurlijk een goeie rede om een andere gym te zoeken.
Ik zou deze (of iets dergelijks) ff flink uitdraaien, en met een pijltje naast het bordje ophangen.
[ Bericht 13% gewijzigd door RaymondK op 03-08-2012 07:54:06 ]![]()
Nog even over dat power rack. Ik ben even bezig gegaan op de FB pagina van de gym. Op de Facebook pagina:quote:Ik:
"The power rack is for use with a personal trainer only". Excuse me? The gym has ONE squat rack (and no, the smith machine doesn't count) and now you expect us to leave the power rack empty 75% of the time? I'm usually not the kind of guy to ignore signs and instructions, but this is ridiculous.quote:Gym:
Hi,
Thank you for your comments.
Unfortunately over the recent months, the power rack has had damage made to it on 4 different occasions, each time requiring repair. This has been the result of improper use and as a result we have had to restrict it to supervised use with a personal trainer only.
Should you have any further questions, please don’t hesitate to contact the club and speak with the PT Manager regarding this.quote:Ik:
Maybe posting a big sign saying what should not be done works as well? I seriously wonder how one damages a power rack...
How about removing the abductor/adductor and biceps curl machines and plopping down an extra squat rack then? The former is just plain useless and the latter is easily replaced with a pair of dumbbells (please put 'em back people AND trainers...) or a bar. I know you've probably invested a few dollars in those machines but if you look at it objectively, the gym can do fine without.
Mind you, I still love V Club, but there's a few tweaks that could make the gym even better in my opinion.Ben benieuwd waar ze mee komenquote:Bekende van me:
This is ridiculous. I've seen personal trainers put the support bars on not level, force them down and then hit with discs to release. I've never seen a member doing this. On top of this the personal trainers are often super setting with members which means we have even less equipment to use and longer waits.
[ Bericht 12% gewijzigd door star_gazer op 03-08-2012 08:19:41 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik werd trouwens midden in de nacht wakker met de gedachten:
"KUT, ze hebben geen punt om jezelf op te trekken met die nieuwe apparatuur voor na de verbouwing straks"![]()
Ik denk dat het tijd is voor een deload week voor mij
nog maar ff gecheckt net op de site, gelukkig 2 mogelijkheden voor wide grip en close grip pullups![]()
![]()
Ben een nieuw voedingsschema aan het opstellen adhv nieuwe macro- en microwaarden, maar het blijft zo'n gedoe. Kent iemand misschien een makkelijke manier buiten swole.me om?![]()
http://www.fysiosupplies.(...)n3yrECFYKJDgodAX8Aywquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weet niemand hier waar je een goede foam roller kan bestellen?
Ik heb die OranjeIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Is een van de meest bewezen supplementen. En het werkt niet voor iedereen. Plus het kan best een deel placebo effect zijn. Hoe dan ook, ik ben tevreden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vreemd, 90% van de sups doen gewoon niks!"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Creatine en beta alanine zijn goed onderzocht en bewezen te werken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vreemd, 90% van de sups doen gewoon niks!Of toch du vader?![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:31 schreef RaymondK het volgende:
"KUT, ze hebben geen punt om jezelf op te trekken met die nieuwe apparatuur voor na de verbouwing straks"![]()
nog maar ff gecheckt net op de site, gelukkig 2 mogelijkheden voor wide grip en close grip pullups
2x je gewicht in kg opvullen met eiwitten (kwark, kaas, melk, eieren, vlees, vis enz.) en de rest invullen zoals je zelf wilt. Als je eerst de eiwitten goed hebt, is de rest een stuk makkelijker en ook minder belangrijk denk ik zelf.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:07 schreef Dalliance het volgende:
Ben een nieuw voedingsschema aan het opstellen adhv nieuwe macro- en microwaarden, maar het blijft zo'n gedoe. Kent iemand misschien een makkelijke manier buiten swole.me om?
Trouwens, mijn polsen begeven het met de incline/flat dumbbell bench press en vandaag ook met de lateral raises. Dus het wordt weer terug naar de Hammer machines..
![]()
Ik droomde van de week dat ik op zoek was naar een barbell. Elke keer als ik er 1 vond was er iets mis mee, of was het zelfs geen barbell. Ik wilde (moest) mijn training doen maar dat lukte niet doordat ik geen barbell kon vinden. Erg frustrerend.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:31 schreef RaymondK het volgende:
nog maar ff gecheckt net op de site, gelukkig 2 mogelijkheden voor wide grip en close grip pullups![]()
![]()
![]()
Haha, wat een dedicationquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik droomde van de week dat ik op zoek was naar een barbell. Elke keer als ik er 1 vond was er iets mis mee, of was het zelfs geen barbell. Ik wilde (moest) mijn training doen maar dat lukte niet doordat ik geen barbell kon vinden. Erg frustrerend..
![]()
Ja, de waardes heb ik allemaal wel, maar ik bedoel het selecteren/afmeten van voedingsmiddelen. Steeds maar variëren, dat werk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:09 schreef kevin_ het volgende:
[..]
2x je gewicht in kg opvullen met eiwitten (kwark, kaas, melk, eieren, vlees, vis enz.) en de rest invullen zoals je zelf wilt. Als je eerst de eiwitten goed hebt, is de rest een stuk makkelijker en ook minder belangrijk denk ik zelf.
*knip![]()
Ik kan het wel plaatsen, soort van. Ik ben erg gefrustreerd omdat de pijn in mijn arm al weken aanblijft. Dus dan zal die droom daar wel een reflectie van zijn.quote:
Hoewel ik nu, met die oefeningen die Raymond gaf, vandaag voor het eerst pijnvrij ben.![]()
![]()
Beta alanine heeft nagenoeg geen effecten op krachttraining maar eigenlijk puur op duursport, dus afhankelijk van waar je op baseert dat je een non-responder bent hoeft het niet zo te zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:39 schreef 16meter het volgende:
beta alanine is m.i. ook een gimmick supplement
maar ik zal wel een non-responder zijn
Of toch du vader?![]()
Ik ben nieuw hier en wil beginnen met starting strength. Mijn kracht is op het moment verwaarloosbaar. Verder heb ik net geen overgewicht dus ik wil het graag combineren met wat cardio waar ik nu ook al een tijdje mee bezig ben. Ik begreep dat voor volkomen beginners dat best samen kan gaan. Ik zit wel met wat vragen:
Het lijkt er op dat bij SS de rug wat verwaarloosd wordt, en pull-ups en chin-ups liggen nog buiten mijn bereik. Wat zijn goede alternatieve oefeningen voor de rug? Er zijn hier aardig wat machines die ik zou kunnen gebruiken, zoals T-bar rowing en sitting row machine.
Verder ga ik nu naar een personeelsgym, wat gratis is, maar waar vaak geen trainer aanwezig is en zeker geen spotters. Is het dan veilig om met de barbell en op den duur hogere gewichten aan de slag te gaan? (er is een power rack, maar ik maar me vooral zorgen om de vorm). Of is het veiliger om benchpressen te vervangen door oefeningen met dumbbells?![]()
Veel youtube filmpjes kijken, en zelf nadenken en je conclusies trekken m.b.t. de kwaliteit v.d. uitleg in die filmpjes. Lezen over de oefeningen, en doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:11 schreef DrParsifal het volgende:
Ik ben nieuw hier en wil beginnen met starting strength. Mijn kracht is op het moment verwaarloosbaar. Verder heb ik net geen overgewicht dus ik wil het graag combineren met wat cardio waar ik nu ook al een tijdje mee bezig ben. Ik begreep dat voor volkomen beginners dat best samen kan gaan. Ik zit wel met wat vragen:
Het lijkt er op dat bij SS de rug wat verwaarloosd wordt, en pull-ups en chin-ups liggen nog buiten mijn bereik. Wat zijn goede alternatieve oefeningen voor de rug? Er zijn hier aardig wat machines die ik zou kunnen gebruiken, zoals T-bar rowing en sitting row machine.
Verder ga ik nu naar een personeelsgym, wat gratis is, maar waar vaak geen trainer aanwezig is en zeker geen spotters. Is het dan veilig om met de barbell en op den duur hogere gewichten aan de slag te gaan? (er is een power rack, maar ik maar me vooral zorgen om de vorm). Of is het veiliger om benchpressen te vervangen door oefeningen met dumbbells?
Jezelf eventueel opnemen met een camera tijdens de oefeningen, bij twijfel hier posten, en feedback v.h. forum krijg je altijd wel.![]()
Het is nou ook weer geen rocket sience allemaal![]()
Benchen gewoon met een olybar. Waarom strik je niet ff een collega die met je mee doet en spot?
In princiepe zo allergisch mogelijk zijn voor een trainer, mits hij onbewust bevestigd wat je uit je eigen online onderzoek al gehaald had.
suc6!
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 03-08-2012 12:54:25 ]![]()
Rug wordt verwaarloosd met SS... zeg wat? Onzin!
Als je nog niet 1 chin-up kunt: gewoon eerst negatives en hangs doen gevolgd door wat zware lat pulldowns 4-3-2-1 ofzo (waarbij 1 de laatste set is van 1 rep zo zwaar mogelijk, elke set dus verhogen). Veel gyms hebben ook een assistance machine voor pull-ups, die kun je ook gebruiken de eerste weken.
Must reads m.b.t. het opbouwen van pull-ups:
http://www.t-nation.com/f(...)the_pullup_deficient
http://www.t-nation.com/f(...)ce/keep_your_chin_up
Ik ga er zelf ook maar eens mee aan de slag, kom nog steeds niet verder dan een magere 7!
[ Bericht 23% gewijzigd door 16meter op 03-08-2012 12:38:54 ]![]()
Je rug gaat er keihard van langs krijgen. Afhankelijk van of je power cleans gaat doen (en zo niet, wat je ermee gaat vervangen). Echt, na een paar maanden voelt je rug zo sterk als een buffel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:11 schreef DrParsifal het volgende:
Verder ga ik nu naar een personeelsgym, wat gratis is, maar waar vaak geen trainer aanwezig is en zeker geen spotters. Is het dan veilig om met de barbell en op den duur hogere gewichten aan de slag te gaan? (er is een power rack, maar ik maar me vooral zorgen om de vorm). Of is het veiliger om benchpressen te vervangen door oefeningen met dumbbells?
Je zou jezelf kunnen filmen en deze bekijken/vergelijken met youtube filmpjes (zie ook startingstrength.com waar een forum is waar Mark Rippetoe kritiek geeft op 'is-mijn-vorm-goed'-filmpjes.)I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Chinups waren bij mij ook eerstquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:32 schreef 16meter het volgende:
Als je nog niet 1 chin-up kunt: gewoon eerst negatives en hangs doen gevolgd door wat zware lat pulldowns 4-3-2-1 ofzo (waarbij 1 de laatste set is van 1 rep zo zwaar mogelijk, elke set dus verhogen). Veel gyms hebben ook een assistance machine voor pull-ups, die kun je ook gebruiken de eerste weken.
Ik ga er zelf ook maar eens mee aan de slag, kom nog steeds niet verder dan een magere 7!. Mijn eerste (okee, halve. okee, assisted...
) sloeg helemaal nergens op. Nu kan ik 12-15 reps met volle ROM.
Wat bij mij persoonlijk hielp om een plateau te overbruggen was de ROM verkleinen. Dus geen full chinup, maar jezelf maar tot halverwege laten zakken. Daarna ROM steeds groter maken en reps meer maken.
Kan voor iedereen anders zijn, maar is een methode om uiteindelijk de reps in volle ROM omhoog te krijgen.Confidence through competence![]()
Iemand die weightlifter gezien bij de OS die zwaar geblesseerd raakte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:12 schreef Autobandje het volgende:
Iemand die weightlifter gezien bij de OS die zwaar geblesseerd raakte![]()
[ afbeelding ]Ai, elleboog d'r af geschotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3x daags squatten voor de komende 2 weken, is het zo weer geheeld.
Confidence through competence![]()
Cutten helpt ook enorm als je (skinny)fat bent. Aan het einde van m'n dreamerbulk (85kg@20%+) kon ik er 0, nu (74kg@14-15%) kan ik er ook 7-8quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:32 schreef 16meter het volgende:
Ik ga er zelf ook maar eens mee aan de slag, kom nog steeds niet verder dan een magere 7!
Of toch du vader?![]()
Tuurlijk, dat scheelt 10kg.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:50 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Cutten helpt ook enorm als je (skinny)fat bent. Aan het einde van m'n dreamerbulk (85kg@20%+) kon ik er 0, nu (74kg@14-15%) kan ik er ook 7-8
Daarom weet ik ook wel zeker dat het voor grotere gasten gewoon zwaarder is.
Tuurlijk is het een kwestie van training, maar als je "all Leggs" en rug bent, en iedereen er vierkant uit squat, kun je aan de andere kant v.h. spectrum ook weer niet alles verwachten.
Ik blijf d'r bij dat ik gewoon te buff ben voorlopig om d'r meer dan 6 te kunnen lol.![]()
![]()
Maar aardige trainingsmethode in die filmpjes. Ik doe altijd zo volledig mogelijke pullups, langzaam en vanuit volledig gestrekte armen zo wijt mogelijk. Dan fail je gewoon eerder dan zoals in die filmpjes en haal je het uiterste er misschien niet uit.
' k ga d'r ook eens mee aan de slag.
[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 03-08-2012 14:32:48 ]![]()
Is niet zo gek hoor Raymond. Ik ken/zie ook nooit echt buffe gasten veel pull-ups doen, terwijl ze echt wel behoorlijk wat kracht in hun donder hebben. Ter vergelijking, hoe vaak zie je mensen veel reps doen full stack op de lat pulldown?
Toen ik nog 105+ woog, deed ik er ook nooit meer dan 6. Naarmate het vet verdwijnt wordt het inderdaad steeds een beetje makkelijker.Ga nu gewoon die dingen toepassen om er wat meer te kunnen doen over een tijdje. Tien zou een mooi aantal zijn.
edit: Volgens gaan zo wijd mogelijke pull-ups trouwens alleen maar ten koste van je ROM? Ik pak ze altijd dezelfde breedte als barbell overhead press, zeg maar.![]()
ja nee, 't is niet dat ik vet benquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:49 schreef 16meter het volgende:
Is niet zo gek hoor Raymond. Ik ken/zie ook nooit echt buffe gasten dik over de 10 pull-ups doen, terwijl die toch echt wel behoorlijk wat kracht in hun donder hebben. Ter vergelijking, hoe vaak zie je mensen veel reps doen full stack op de lat pulldown?
Toen ik nog 105+ woog, deed ik er ook nooit meer dan 6. Naarmate het vet verdwijnt wordt het inderdaad steeds een beetje makkelijker.Ga nu gewoon die dingen toepassen om er wat meer te kunnen doen over een tijdje. Tien zou een mooi aantal zijn.
edit: Volgens gaan zo wijd mogelijke pull-ups trouwens alleen maar ten koste van je ROM? Ik pak ze altijd dezelfde breedte als barbell overhead press, zeg maar., maar ben gewoon zwaar, en heb gewoon alle aanleg zitten op schouders, chest en rug, en relatief wat minder op m'n armen denk ik. Daar fail ik altijd keihard, m'n biceps.
Maar die trainingsmethode uit het filmpje is wel te begrijpen dat dat beter moet werken zo.
Ik doe ze zo wijt voor m'n lats uiteraard. Ook de latt pull down doe ik super wijd.
't idiote is dat ik die latt pull down gewoon keihard door kan reppen (zonder idiote form) met een bijna volledige stack, bijna 30kg zwaarder dan m'n lichaaamsgewicht.
En als ik dan aan de bars van de cable fly machine hang poep ik bijna in m'n broek en moet ik d'r een zwembeweging bij maken bij rep 5 lolen ben ik deaud na 2 setjes.
Ach beter je zelf niet vaak kunnen optrekken dan met kippepootjes rondlopen denk ik dan altijd maar
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 03-08-2012 15:04:27 ]![]()
Ik ben er ook bitter slecht in met m'n 98 kilo. Maar met lat pull downs ben ik ook niet erg sterk vind ik. Volgens mij moet ik eens iemand naar m'n techniek laten kijken, ik zit al weet ik hoe lang vast op 70 kilo.![]()
![]()
Rechtop zitten, enigsinds omhoog kijken, je onderrug iets wat hol zetten, je boven rug iets wat naar achter laten gaan daar door, chest vooruit, en dan focussen op je lats, en je ellebogen naar achter naar beneden brengen. En dan alsof je je ellebogen achter je rug naar elkaar toe wilt brengen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:06 schreef Snakey het volgende:
Ik ben er ook bitter slecht in met m'n 98 kilo. Maar met lat pull downs ben ik ook niet erg sterk vind ik. Volgens mij moet ik eens iemand naar m'n techniek laten kijken, ik zit al weet ik hoe lang vast op 70 kilo.
Als je dat laatste doet ga je vanzelf je lats meer aanspreken. En dan tot onder je kin brengen en ff vast houden.
Ik zie heel veel gasten zo veel mogelijk stacken en dan een halve roeibeweging naar achter maken vanuit hun heupen, maar dat is bull shit en ziet er echt debiel uit.
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 03-08-2012 15:17:05 ]![]()
Op zich zit ik goed en ga ik inderdaad niet zitten roeien. Ik denk dat ik eens een tijdje op een laag gewicht heel bewust met m'n lats moet gaan werken. Ik denk namelijk dat ik veel te veel op mijn armen en schouders probeer te doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Rechtop zitten, enigsinds omhoog kijken, je onderrug iets wat hol zetten, je boven rug wat naar achter daar door, en dan focussen op je lats, en je ellebogen naar achter naar beneden brengen.
Als je dat laatste doet ga je vanzelf je lats meer aanspreken. En dan tot onder je kin brengen.
Ik zie heel veel gasten zo veel mogelijk stacken en dan een halve roeibeweging naar achter maken maar dat is bull shit.![]()
Ik weeg net iets meer dan 60 kilo en zit ook op 70 kgquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:06 schreef Snakey het volgende:
Ik ben er ook bitter slecht in met m'n 98 kilo. Maar met lat pull downs ben ik ook niet erg sterk vind ik. Volgens mij moet ik eens iemand naar m'n techniek laten kijken, ik zit al weet ik hoe lang vast op 70 kilo.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Op zich zit ik goed en ga ik inderdaad niet zitten roeien. Ik denk dat ik eens een tijdje op een laag gewicht heel bewust met m'n lats moet gaan werken. Ik denk namelijk dat ik veel te veel op mijn armen en schouders probeer te doen.![]()
ja idd. als je armen heel veel eerder opgeven dan je lats, dan ff terug in gewicht.
En met de wijde stang he.![]()
![]()
Good for you. Geef jezelf een schouderklopje en ruk je het hele weekend af op mijn post.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik weeg net iets meer dan 60 kilo en zit ook op 70 kg![]()
![]()
Precies. Dan trek ik die Stereostommie er zo uit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
ja idd. als je armen heel veel eerder opgeven dan je lats, dan ff terug in gewicht.
En met de wijde stang he.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wijde stang inderdaad. Ik moet 1x in de zoveel tijd sowieso even deloaden en goed naar m'n form kijken. Ik ben erg geneigd veel op mijn armen te doen. Daar krijg je grote en sterke armen en schouders van, maar dat is niet zo nuttig als de rest achter blijft.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
En met de wijde stang he.
[ afbeelding ]![]()
Naar aanleiding van een opmerking van krioro in een ander topic, ben ik wel nieuwsgierig geworden.
Wat zou je met 1.8k euro kunnen doen wat betreft AAS? Ik train net een jaar serieus en nog verre van huge/sterk/max etc etc, en heb ook geen interesse in dat spul. Maar stel dat ik nu als net-noobgains-af zou gaan kuren, wat kan ik dan verwachten? Weer veel sneller PR's? Side-effects, acne, hongergevoel, libido? Welke middelen? Hoeveel kg LBM erbij is realistisch in een cycle van 12 weken met een dagelijks caloriesurplus van ~500 kcal? Vind het gewoon interessant.![]()
![]()
Als ik die armen van jou met die van mij vergelijk zit er echt een wereld van verschil tussen maar lat pulldown op 70 is wel te doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:06 schreef Snakey het volgende:
Ik ben er ook bitter slecht in met m'n 98 kilo. Maar met lat pull downs ben ik ook niet erg sterk vind ik. Volgens mij moet ik eens iemand naar m'n techniek laten kijken, ik zit al weet ik hoe lang vast op 70 kilo.![]()
Hoeveel weegt een chinees, daar is weinig inhoudelijk nuttigs over te zeggen Panz. Er zit een heleboel verschil per persoon, wat die kan gainen onder AAS, welke AAS, duur, training, etc.etc. Maar je leest vooral verhalen van een gemiddelde stack kuur van 10weken zo'n 8kg LBM te pakken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:52 schreef Panzermaus het volgende:
Naar aanleiding van een opmerking van krioro in een ander topic, ben ik wel nieuwsgierig geworden.
Wat zou je met 1.8k euro kunnen doen wat betreft AAS? Ik train net een jaar serieus en nog verre van huge/sterk/max etc etc, en heb ook geen interesse in dat spul. Maar stel dat ik nu als net-noobgains-af zou gaan kuren, wat kan ik dan verwachten? Weer veel sneller PR's? Side-effects, acne, hongergevoel, libido? Welke middelen? Hoeveel kg LBM erbij is realistisch in een cycle van 12 weken met een dagelijks caloriesurplus van ~500 kcal? Vind het gewoon interessant.![]()
Yep. Denk dat het hetzelfde is wat ik een tijd geleden met de bench press had. Ik bleef hangen op zo'n 70 - 80 kilo. Kwam er achter dat ik teveel op mijn armen deed en druk nu 90 - 100 kilo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als ik die armen van jou met die van mij vergelijk zit er echt een wereld van verschil tussen maar lat pulldown op 70 is wel te doen.
Learning all the time.![]()
![]()
Mn bench zit nog op 60, ik denk dat ik te weinig met mn armen doequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Yep. Denk dat het hetzelfde is wat ik een tijd geleden met de bench press had. Ik bleef hangen op zo'n 70 - 80 kilo. Kwam er achter dat ik teveel op mijn armen deed en druk nu 90 - 100 kilo.
Learning all the time.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
met AAS, heb je aan 1 vriendin niet genoegquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:52 schreef Panzermaus het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mn bench zit nog op 60, ik denk dat ik te weinig met mn armen doeAlles is leuk, zolang je goede progress maakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja maar wil wel een beetje in proportie trainen. Genetisch ben ik gezegend met beestachtige kuiten. Laatst voor het eerst gewicht bij de calf raise machine opgedaan (gaat maar tot 200) 3*8*260 was nog goed te doen. Ik ga volgende keer even kijken of 3*5*300 ook te halen is. Puur om te kijken hoe sterk ze nu daadwerkelijk zijn. Daarna neglect ik mn kuiten gewoon anders passen ze niet meer in mn broekquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Alles is leuk, zolang je goede progress maakt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mn bench zit nog op 60, ik denk dat ik te weinig met mn armen doeWat is dat nou weer voor een vergelijking dan? BP en OHP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
Zo heb ik dat ook gedaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Chinups waren bij mij ook eerst. Mijn eerste (okee, halve. okee, assisted...
) sloeg helemaal nergens op. Nu kan ik 12-15 reps met volle ROM.
Wat bij mij persoonlijk hielp om een plateau te overbruggen was de ROM verkleinen. Dus geen full chinup, maar jezelf maar tot halverwege laten zakken. Daarna ROM steeds groter maken en reps meer maken.
Kan voor iedereen anders zijn, maar is een methode om uiteindelijk de reps in volle ROM omhoog te krijgen.Deathlift or Die.![]()
Nu. Waarschijnlijk lekker rustig in de gym.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:29 schreef Ethanolic het volgende:
Mmh zal ik nog even voor het eten gymmen of vanavond.![]()
Ik zeg ook niet dat je vet bent, ik zeg dat zwaargewichten gewoon minder pull-ups kunnen in het algemeen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja nee, 't is niet dat ik vet ben, maar ben gewoon zwaar, en heb gewoon alle aanleg zitten op schouders, chest en rug, en relatief wat minder op m'n armen denk ik. Daar fail ik altijd keihard, m'n biceps.
![]()
![]()
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja maar wil wel een beetje in proportie trainen. Genetisch ben ik gezegend met beestachtige kuiten. Laatst voor het eerst gewicht bij de calf raise machine opgedaan (gaat maar tot 200) 3*8*260 was nog goed te doen. Ik ga volgende keer even kijken of 3*5*300 ook te halen is. Puur om te kijken hoe sterk ze nu daadwerkelijk zijn. Daarna neglect ik mn kuiten gewoon anders passen ze niet meer in mn broekIk kan geen calf raise meer doen in de smith (is volgens mij het enige waar dat ding goed voor is) omdat er geen gewicht genoeg is. Doe nu de leg press met een enkele kuit totdat ik dat apparaat uitgegroeid ben en dan ga ik me eens wagen aan een enkele kuit in de smith. Ergens durf ik dat nog niet zo goed aan
[ Bericht 0% gewijzigd door NaRRaToR op 03-08-2012 17:50:47 ]na na na na na na na Badjasman!![]()
Je kan dan slecht eten, zuipen, matig trainen en nog steeds meer gains maken dan jij nu.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:52 schreef Panzermaus het volgende:
Wat zou je met 1.8k euro kunnen doen wat betreft AAS? Ik train net een jaar serieus en nog verre van huge/sterk/max etc etc, en heb ook geen interesse in dat spul. Maar stel dat ik nu als net-noobgains-af zou gaan kuren, wat kan ik dan verwachten? Weer veel sneller PR's? Side-effects, acne, hongergevoel, libido? Welke middelen? Hoeveel kg LBM erbij is realistisch in een cycle van 12 weken met een dagelijks caloriesurplus van ~500 kcal? Vind het gewoon interessant.
Dat is het verschil.![]()
Zie toch wel een heleboel jongens van mijn leeftijd beetje kloten op apparaten en zichzelf bewonderen in de spiegel. Ik ben de enige daar die squat. Waarom zou je je niet een beetje inlezen en de goede oefeningen doen? Heb ik ook gedaan en ik vermoed dat dat echt een wereld van verschil maakt."A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Het maakt sowieso verschil ja, net als je inlezen mbt voeding en goede macro's en calorieën innemen.
Ik ben nu net 5 maanden bezig en train met een aantal gasten die daar al 2+ jaar rondlopen. Die wijzen dan iemand aan en zeggen: "hij traint hier ook al bijna 2 jaar, maar jij groeide meer in 5 maanden". Vervolgens blijkt die gast dan 8 boterhammen + avondeten te eten op een dag, terwijl ik ruim 3500kcal naar binnen werk.![]()
Ik ook, van de 6000 members van Fit4Free Amstelveen, ben ik de enige die Squat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:41 schreef Neraice het volgende:
Zie toch wel een heleboel jongens van mijn leeftijd beetje kloten op apparaten en zichzelf bewonderen in de spiegel. Ik ben de enige daar die squat. Waarom zou je je niet een beetje inlezen en de goede oefeningen doen? Heb ik ook gedaan en ik vermoed dat dat echt een wereld van verschil maakt.
Ben ook de enige met een compleet fysiek, een fysiek waar "ze*" elke training vragen, complimenten en vooral verlangende blikken van krijg.
Mensen willen graag met mij praten, voelen ze zich ook belangrijk, en dan vraag ik naar hun squat...ja daar komen de traantjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 18:59:22 ]![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:58 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik ook, van de 6000 members van Fit4Free Amstelveen, ben ik de enige die Squat.
Ben ook de enige met een compleet fysiek, een fysiek waar "ze*" elke training vragen, complimenten en vooral verlangende blikken van krijg.
Mensen willen graag met mij praten, voelen ze zich ook belangrijk, en dan vraag ik naar hun squat...ja daar komen de traantjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deden we vroeger met tractorbanden in de herfst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vannacht ga ik weer buiten trainen, of aan het stand, of in het park, maarja ik ben dan ook ziek in mijn hoofd voor bepaalde dingen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
deden we vroeger met tractorbanden in de herfst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 19:52:41 ]![]()
1) het verkloot je natuurlijke hoge testo waardesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:52 schreef Panzermaus het volgende:
Wat zou je met 1.8k euro kunnen doen wat betreft AAS? Ik train net een jaar serieus en nog verre van huge/sterk/max etc etc, en heb ook geen interesse in dat spul. Maar stel dat ik nu als net-noobgains-af zou gaan kuren, wat kan ik dan verwachten? Weer veel sneller PR's? Side-effects, acne, hongergevoel, libido? Welke middelen? Hoeveel kg LBM erbij is realistisch in een cycle van 12 weken met een dagelijks caloriesurplus van ~500 kcal? Vind het gewoon interessant.
2) je groeit niet uit, tot je natuurlijke lengte
3) 1800 EURO kan je beter in je zak houden
4) je kriigt idd bacne, hoger libido, je ballen verschrompelen, je wordt kaal
de meiden lachen je uit om je kleine ballen, of hartklachen
5) ik kon een vriend gaan opzoeken op de intensive care na zijn AAS avontuur, hartaanvallentje
we noemen hem nu "hartklep"
he hartklep, mot je een pilsje?
of je bent een slap wijf omdat je de "easy way" kiest?![]()
Er is niks "easy" aan die "easy" way; je moet nog steeds hard trainen en je moet jezelf heel wat extra regels opleggen wil je je cycle goed volbrengen. En nog eens extra spul nemen voor je lever / bijwerkingen die je sowieso gaat krijgen.
Daarnaast is het spuiten ook niet zo makkelijk, ik zou het nooit doen iig.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
klopt ja, anders krijg je lever ontsteking!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:27 schreef drumstickNL het volgende:
Er is niks "easy" aan die "easy" way; je moet nog steeds hard trainen en je moet jezelf heel wat extra regels opleggen wil je je cycle goed volbrengen. En nog eens extra spul nemen voor je lever / bijwerkingen die je sowieso gaat krijgen.
Daarnaast is het spuiten ook niet zo makkelijk, ik zou het nooit doen iig.![]()
Thnx! Wat ik zelf doe is een beetje met mijn benen helpen (tip van scooby).quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:32 schreef 16meter het volgende:
Ik ga er zelf ook maar eens mee aan de slag, kom nog steeds niet verder dan een magere 7!If not now, then when.![]()
Ik vind scooby echt een heldquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thnx! Wat ik zelf doe is een beetje met mijn benen helpen (tip van scooby).. Altijd uitleggen met z'n hoed op z'n hoofd en een big smile erbij. Daarnaast legt hij alle oefeningen piek fijn uit, heeft hij handige tips en heeft hij een heerlijk recept voor bananen shakes
.
#FREEBAJSKORV![]()
Hebben nog meer mensen interesse in een foam roller? Als je er 5 koopt dan krijg je korting.
Nee dank, ik ben getrouwd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hebben nog meer mensen interesse in een foam roller? Als je er 5 koopt dan krijg je korting.![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:09 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Vannacht ga ik weer buiten trainen, of aan het stand, of in het park, maarja ik ben dan ook ziek in mijn hoofd voor bepaalde dingen.Welk park?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En fit4free in AmstelveenGare westwijkers.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.![]()
Hij is ook wel geinig maar wel een beetje maf.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:08 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ik vind scooby echt een held. Altijd uitleggen met z'n hoed op z'n hoofd en een big smile erbij. Daarnaast legt hij alle oefeningen piek fijn uit, heeft hij handige tips en heeft hij een heerlijk recept voor bananen shakes
.
Is ze niet bang dat je naar een ander gaat nu je zo aesthetic wordt?quote:
Kootpark. Wil je meedoenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Welk park?
En fit4free in AmstelveenGare westwijkers.
Ja, hij is een ingenieur, zelfs zijn huis heeft hij zelf ontworpen en gebouwd...Bijzondere man.quote:Hij is ook wel geinig maar wel een beetje maf
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 20:39:25 ]![]()
Neh. Ik mag graag flirten en dat weet ze, maar ik heb geen enkele reden om foetsie te gaan of iets at the site te hebben. Niet dat dat laatste mogelijk is als je samen een bedrijf runt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is ze niet bang dat je naar een ander gaat nu je zo aesthetic wordt?![]()
![]()
Haha maar goed ook dan, anders krijg je Panzer situaties.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neh. Ik mag graag flirten en dat weet ze, maar ik heb geen enkele reden om foetsie te gaan of iets at the site te hebben. Niet dat dat laatste mogelijk is als je samen een bedrijf runt.
Holy shit, gemalen steviaplantblad, hebben we dat tegenwoordig ook?
Stevia wordt inmiddels ook in Nederlandse supermarkten verkocht. Ik heb twee merken gespot, eentje Candarel en eentje Natrena.
Het zijn de groene potten.Confidence through competence![]()
Ik gebruik het al tijden. Goede vervanger voor gerafineerde suiker.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
Stevia wordt inmiddels ook in Nederlandse supermarkten verkocht. Ik heb twee merken gespot, eentje Candarel en eentje Natrena.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn de groene potten.![]()
Ik rouleer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik gebruik het al tijden. Goede vervanger voor gerafineerde suiker.Als m'n pot Stevia op is, dan koop ik een pot sucralose, dan aspartaam + acesulfaam K, dan cyclamaat / saccharine, en dan zijn we weer bij Stevia maar dan is er ook alweer een jaar voorbij.
Ah, en Splenda is een merknaam voor sucralose.
Candarel (rood) = aspartaam + acesulfaam K
Natrena (blauw) = cyclamaat + saccharine
Nevella (geel) = sucraloseConfidence through competence![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn de groene potten.Que?quote:Stevia is een opmerkelijk alternatief biedt voor het alom aanwezige suiker. De schappen van reform en bio winkels liggen inmiddels vol met Stevia pilletjes en poedertjes sinds onlangs het verbod op de verkoop van het plantje als zijnde voedingsmiddel is opgeheven. Maar het gaat altijd om de zoetigheid, om een extract. Nergens zie ik het rauwe groene slechts gedroogde en vermalen blad te koop dat alle vitamientjes ed nog bezit. En als ik iets koop omwille van mijn gezondheid dan wel het liefst in vol ornaat.
Eigenschappen geldende voor de Stevia in deze actie;
* Bevat oa Vitamine A, B3, C, Calcium, Chroom, Fosfor, Sodium, Magnesium, Zink en Rutine
* Is antiseptisch in de mond en remt de groei van bacterien die tandplaque veroorzaken
* Heeft geen invloed op de bloedsuikerspiegel, dus ook geschikt voor diabetici
* Het is stabiel tot een temperatuur van 200 graden, dus geschikt is om te koken en te bakken
* Niet zo geschikt als het extract voor in de koffie en thee
* Het caramelliseert niet (zoals suiker) en kan ook niet gisten
* 10 a 15 keer zoeter dan suiker dus zuinig in het verbruik
* Langdurig houdbaar. Althans, bij bij in de kast was het na een jaar nog primaIf not now, then when.![]()
Ik dacht dat aspartaam heel slecht was.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik rouleer.Als m'n pot Stevia op is, dan koop ik een pot sucralose, dan aspartaam + acesulfaam K, dan cyclamaat / saccharine, en dan zijn we weer bij Stevia maar dan is er ook alweer een jaar voorbij.
Nevella (geel) = sucraloseIf not now, then when.![]()
Beetje raar argument:quote:
even aangenomen dat je hoogstens twee theelepels per dag aan gemalen steviablad gebruikt, maximaal, dagelijks, hoeveel van de ADH aan die pietamientjes denk je dat je binnenkrijgt via dat gemalen spul dan?
Zelf gok ik iets van ergens tussen de 0.01% en 0.02% van de ADH aan vitamines.pak hem beet...
Heb idd wel eens een studie gelezen dat ze het equivalent van 134 blikjes cola dagelijks een paar maanden lang aan wat muizen hadden gegeven, en die vonden dat idd niet zo fijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik dacht dat aspartaam heel slecht was.
Na krankzinnige hoeveelheden heeft het pas een negatief effect inderdaad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb idd wel eens een studie gelezen dat ze het equivalent van 134 blikjes cola dagelijks een paar maanden lang aan wat muizen hadden gegeven, en die vonden dat idd niet zo fijn.![]()
Dat wist ik niet. Ik bestel altijd een zak van 275 gram voor net iets over een tientje. Doe ik meer dan een jaar mee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, en Splenda is een merknaam voor sucralose.![]()
![]()
Mocht je het in Nederland zoeken, sinds een jaar of 2 wordt sucralose / Splenda als Nevella verkocht:quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Ik bestel altijd een zak van 275 gram voor net iets over een tientje. Doe ik meer dan een jaar mee.
Ik geloof 3 EUR voor een pot, 75 gram.
Ik koop het hier. http://www.dieetwebshop.n(...)-275-gram-p-189.htmlquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mocht je het in Nederland zoeken, sinds een jaar of 2 wordt sucralose / Splenda als Nevella verkocht:
[ afbeelding ]
Ik geloof 3 EUR voor een pot, 75 gram.![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik koop het hier. http://www.dieetwebshop.n(...)-275-gram-p-189.htmlhttp://www.dieetwebshop.n(...)l-75-gram-p-657.htmlquote:Als alternatief bevelen wij u de Nevella 75 gram of de Nevella granulaat aan. Zelfde samenstelling, stukken voordeliger!
Oh, dat verkopen ze daar dus blijkbaar ook
Het is geweldig als je van zoetigheid houdt (ikke) en niet teveel kcal binnen wil krijgen. Muffins op basis van whey en splenda.![]()
![]()
Over havermout gesproken
tip als je de zoete havermout zat bent. Probeer eens hartige havermout. Gewoon met het spul doen wat je ook met pasta of rijst zou doen, heerlijk.
/schopje CULConfidence through competence![]()
Lekkere pannenkoeken.![]()
Ingredients
• 1/4 cup Oatmeal
• 6 Egg Whites
• 1 tbsp of ground Flax
• 1/4 teaspoon of Baking Soda
• 1/2 teaspoon of Cinnamon
• 1/2 teaspoon of Stevia
1. First heat a frying pan until hot and then reduce to medium temperature.
2. After mixing together all the ingredients in a blender, spray some pam (or
other cooking spray), drop by spoonful onto the plan, flipping when bubbles
start to form.
3. Make about 6 pancakes
Calories: 259
• Protein: 30g
• Carbohydrates: 26g
• Fat: 4g![]()
Stel he. In bijna alle voedsel zit aspartaam, als je dit jarenlang in je lichaam krijgt in kleine hoeveelheden is het dan niet schadelijk op den duur of wordt het al snel uit je lichaam gefilterd?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb idd wel eens een studie gelezen dat ze het equivalent van 134 blikjes cola dagelijks een paar maanden lang aan wat muizen hadden gegeven, en die vonden dat idd niet zo fijn.Thnx, deze ga ik dan bestellen. Fijne website overigens!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik koop het hier. http://www.dieetwebshop.n(...)-275-gram-p-189.html
Calorie-free BBQ saus.![]()
http://www.dieetwebshop.n(...)-original-p-293.html
Lol, gezonde choco koekjes, ook nog glutenvrij.
http://www.dieetwebshop.n(...)olate-Chip-p-66.html
Jammer genoeg geen amandel melk.
Hoe serieus kun je al die producten nemen qua gezond/niet slecht?If not now, then when.![]()
Geen idee. Dat vraag ik me ook wel eens af.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe serieus kun je al die producten nemen qua gezond/niet slecht?![]()
Waarom aspartaam de schuldige aanwijzen? En niet een van de honderden andere kleur- geur- of smaakstoffen die je dagelijks eet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Stel he. In bijna alle voedsel zit aspartaam, als je dit jarenlang in je lichaam krijgt in kleine hoeveelheden is het dan niet schadelijk op den duur of wordt het al snel uit je lichaam gefilterd?Confidence through competence![]()
Lastig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geen idee. Dat vraag ik me ook wel eens af.
Als je die BBQ saus checkt dan staat er echt dat het zo goed als Kcal vrij is en BBQ saus is best wel lekker.Omdat ik het nu over aspartaam heb.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom aspartaam de schuldige aanwijzen? En niet een van de honderden andere kleur- geur- of smaakstoffen die je dagelijks eet?
Maar wat denk jij over al die producten op dieetshop? Hoe serieus kunnen we het nemen?If not now, then when.![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:09 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Vannacht ga ik weer buiten trainen, of aan het stand, of in het park, maarja ik ben dan ook ziek in mijn hoofd voor bepaalde dingen.3x per week sportschool, in offseason zoals nu 2x per week op het veld. Agility cone drills, Tire Flips, , Heavy Sled Drags, Overhead Keg throws, Medicine ball throws, Prowler runsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You were saying?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
En ondertussen tank je sucralose naar binnen via whey shakes, leuk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Omdat ik het nu over aspartaam heb.Ik heb de site een kwartier geleden weggeklikt en weet niet over welke producten je het hebt en wat je bedoelt met serieus nemen.quote:Maar wat denk jij over al die producten op dieetshop? Hoe serieus kunnen we het nemen?
Algemene tip: kijk naar de ingredienten.
[ Bericht 2% gewijzigd door Stereotomy op 03-08-2012 23:09:54 ]Confidence through competence![]()
Dingen zoals:quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En ondertussen tank je sucralose naar binnen via whey shakes, leuk.
[..]
Ik heb de site een kwartier geleden weggeklikt en weet niet over welke producten je het hebt en wat je bedoelt met serieus nemen.
Sauzen:
http://www.dieetwebshop.n(...)aki-sauce-p-968.html
Snacks:
http://www.dieetwebshop.n(...)olate-Chip-p-66.html
http://www.dieetwebshop.n(...)ox-5-repen-p-27.html
http://www.dieetwebshop.n(...)hocolade-p-1217.html
http://www.dieetwebshop.n(...)-Amandel-p-1112.html
Warme maaltijden:
http://www.dieetwebshop.n(...)-maaltijd-p-790.html
http://www.dieetwebshop.n(...)-maaltijd-p-969.html
En met serieus nemen bedoel ik meer van; ik als endo wil suikers en slechte zooi zoveel mogelijk mijden. Choco koekjes, ijs, BBQ saus uit de supermarkt zit vol met slechte dingen die niet bevorderlijk zijn voor mijn progressie. Maar als ik die BBQ saus zie die Kcal vrij is dan wil ik die graag kopen.
Wat ik in mijn mandje heb:
http://www.dieetwebshop.n(...)-275-gram-p-189.html
http://www.dieetwebshop.n(...)olate-Chip-p-66.htmlIf not now, then when.![]()
Voor zover ik kan zien is het enige verschil tussen BBQ saus uit de supermarkt en hier dat de suiker vervangen is door een zoetstof.quote:En met serieus nemen bedoel ik meer van; ik als endo wil suikers en slechte zooi zoveel mogelijk mijden. Choco koekjes, ijs, BBQ saus uit de supermarkt zit vol met slechte dingen die niet bevorderlijk zijn voor mijn progressie. Maar als ik die BBQ saus zie die Kcal vrij is dan wil ik die graag kopen.
Als jij denkt dat dat je progressie helpt, dan moet je dat doen.
Ik heb het al 30x eerder tegen je geroepen: lees de ingredientenlijst, en bepaal voor jezelf of je het wil eten.Confidence through competence![]()
In BBQ saus uit de supermarkt zit ook aardig wat Kcal imo. Maar is prima, dan bestel ik enkel deze 3 dingen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien is het enige verschil tussen BBQ saus uit de supermarkt en hier dat de suiker vervangen is door een zoetstof.
Als jij denkt dat dat je progressie helpt, dan moet je dat doen.
Ik heb het al 30x eerder tegen je geroepen: lees de ingredientenlijst, en bepaal voor jezelf of je het wil eten.
Dankje.If not now, then when.![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In BBQ saus uit de supermarkt zit ook aardig wat Kcal imo.quote:Voor zover ik kan zien is het enige verschil tussen BBQ saus uit de supermarkt en hier dat de suiker vervangen is door een zoetstof.Confidence through competence![]()
Goh wat ben ik blij dat ik me daar amper mee bezig hoef te houden
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
In rode sauzen (tomaatgebaseerd ketchup, shashlik, BBQ etc.) komen nauwelijks vetten (laat staan eiwitten) voor. Dus sloop je dan ook nog eens de suikers eruit en vervang je dat door zoetstof, dan hou je idd geen kcals over.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maar deze saus is zo goed als Kcal vrij.Confidence through competence![]()
Dat is duidelijker, dankje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In rode sauzen komen nauwelijks vetten (laat staan eiwitten) voor. Dus sloop je dan ook nog eens de suikers eruit en vervang je dat door zoetstof, dan hou je idd geen kcals over.If not now, then when.![]()
Asapartaam was eerst insectenvergif, ze hebben 1 molecuul veranderd, toen was het een zoetstof, 1 jaartje op muizen getest en go!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik dacht dat aspartaam heel slecht was.
zelf krijg ik er maagkrampen van.
http://www.edbarnhoorn.nl/aspartaam.aspx
maak je geen zorgen, je krijgt met aspartaampoeder nog steeds een mierenkolonie kapot!![]()
Je bent in de war met sucralose (Splenda / Nevella) , wat als basisstructuur tafelsuiker heeft, maar waar 3 -OH groepen af zijn gesloopt en 3 -Cl groepen aan zijn geadditeerd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Asapartaam was eerst insectenvergif, ze hebben 1 molecuul veranderd, toen was het een zoetstof, 1 jaartje op muizen getest en go!Confidence through competence![]()
Ik maak mijn pasta sauzen gewoon met gezeefde tomaten en kruiden. Gebruik er ook nooit suiker in.
En aspartaam zit tegenwoordig in bijna al het 'light'.Deathlift or Die.![]()
Ze dooen tegenwoordig ook gewoon zoetstoffen in 'normale' producten; het is goedkoper en neem minder ruimte in dan suiker (en je krijgt een mooie 'kiesbewust' logo). Al geloof ik niet in de 'zoetstof is slecht' verhalen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:42 schreef Ethanolic het volgende:
Ik maak mijn pasta sauzen gewoon met gezeefde tomaten en kruiden. Gebruik er ook nooit suiker in.
En aspartaam zit tegenwoordig in bijna al het 'light'.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ja je ziet het ook wel eens op die goedkope normale colaflessen. Niet eens light. Maar ik wilde die statement niet maken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef Zith het volgende:
[..]
Ze dooen tegenwoordig ook gewoon zoetstoffen in 'normale' producten; het is goedkoper en neem minder ruimte in dan suiker (en je krijgt een mooie 'kiesbewust' logo). Al geloof ik niet in de 'zoetstof is slecht' verhalen.
Deathlift or Die.![]()
Ik stack ze, zodat ik alle voordelen er van hebquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik rouleer.Als m'n pot Stevia op is, dan koop ik een pot sucralose, dan aspartaam + acesulfaam K, dan cyclamaat / saccharine, en dan zijn we weer bij Stevia maar dan is er ook alweer een jaar voorbij.
Nevella (geel) = sucralose![]()
![]()
klopt, na de maagkrampen, kijk ik op het etiket en bingo!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef Zith het volgende:
[..]
Ze dooen tegenwoordig ook gewoon zoetstoffen in 'normale' producten; het is goedkoper en neem minder ruimte in dan suiker (en je krijgt een mooie 'kiesbewust' logo). Al geloof ik niet in de 'zoetstof is slecht' verhalen.![]()
Daarom had ik dus een rare steek in mijn schouder de afgelopen work-out. Die gasten hebben sowieso goede instructie video's.
Die ene met dat eiquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:23 schreef Stereotomy het volgende:
Over havermout gesproken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tip als je de zoete havermout zat bent. Probeer eens hartige havermout. Gewoon met het spul doen wat je ook met pasta of rijst zou doen, heerlijk.
/schopje CUL
Ben trouwens wel erg veel kracht verloren. Vandaag met pijn en moeite 3x5x82.5kg gesquat. Kan goed merken dat ik nog maar 78kg weeg... Meer op de bar dan eronder dus. Overigens had ik wel een dikke kater, dus er had wellicht wat meer in kunnen zitten
-
Is benchen zonder spotter gevaarlijk? Er staat ook een Smith Machine namelijk."A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Niet als je aan je niet limieten gaat zitten. Smith moet je zoveel mogelijk met rust proberen te latenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:21 schreef Neraice het volgende:
Is benchen zonder spotter gevaarlijk? Er staat ook een Smith Machine namelijk.BEASTMODE![]()
Gewoon iemand aantikken en vragen of ie wil spotten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:21 schreef Neraice het volgende:
Is benchen zonder spotter gevaarlijk? Er staat ook een Smith Machine namelijk.![]()
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Sowieso niet in de Smith, mocht het wel fout gaan dan is er altijd nog de roll of shame. Maar inderdaad er wel bijna altijd wel iemand spotten. Meestal vraag ik alleen voor de laatste set iemand, de 1e 2 falen toch niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:21 schreef Neraice het volgende:
Is benchen zonder spotter gevaarlijk? Er staat ook een Smith Machine namelijk.
Mocht er geen spotter zijn dan is er altijd nog de mogelijkheid tot een roll of shame.![]()
Lekker wijf! Wel beetje oud.quote:
Iemand nog een goede CD of nummers als pre-workout voor de Gym zo?
Let me know, download ik hem nog ff snel.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2012 12:56:50 ]![]()
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Tegenwoordig worden zoetstoffen bijna overal in gestopt, voornamelijk glucose-fructosestroop een van de grote vetmakers. Dit valt me pas op sinds ik van elk product de ingredientenlijst bekijk voordat ik het koop.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef Zith het volgende:
[..]
Ze dooen tegenwoordig ook gewoon zoetstoffen in 'normale' producten; het is goedkoper en neem minder ruimte in dan suiker (en je krijgt een mooie 'kiesbewust' logo). Al geloof ik niet in de 'zoetstof is slecht' verhalen.
http://en.wikipedia.org/wiki/High-fructose_corn_syrup
Interessante documentaire daarover The men who made us fat.
Of aspartaam slecht is weet ik niet (zal wel meevallen), maar sinds ik afgekickt ben van suiker smaakt alles veel beter. Dit duurde wel een tijd, in het begin was alles juist vies door de suikergewenning.![]()
![]()
Waarheid dit, maak je niet druk om die shit; eet het gewoon niet. De maatschappij is suikerverslaafd, zonder die troep vinden we niets meer lekker. Leer de ware smaak van voedselwaren waarderen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:45 schreef Nic1 het volgende:
Of aspartaam slecht is weet ik niet (zal wel meevallen), maar sinds ik afgekickt ben van suiker smaakt alles veel beter. Dit duurde wel een tijd, in het begin was alles juist vies door de suikergewenning.
Voor degenen die het echt niet kunnen laten: is stevia wat? Heb er zelf geen ervaring mee.This isn't even my final form.![]()
Vanmorgen kon ik zwaarder.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:06 schreef Snakey het volgende:
Heeft dus ook te maken met de blessure in mijn arm, die nu langzaam aam het wegtrekken is. Alle pulls deden zeer trouwens. Ik doe nog een weekje rustig aan en veel schouder oefeningen, daarna ga ik er weer tegenaan.
Ik ben over een week of 3 weer een maand in Spanje, en dus in een goede gym. Daar ga ik een maandje weer tot het gaatje.![]()
![]()
De hele notie dat Stevia 'gezonder' zou zijn dan aspartaam, cyclamaat, saccharine, sucralose of acesulfaam-K komt door de idiote marketingargumentatie dat de actieve stof, steviol, in de natuur voorkomt. Alsof moleculen die in de natuur geproduceerd worden bij voorbaat gezond zijn!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarheid dit, maak je niet druk om die shit; eet het gewoon niet. De maatschappij is suikerverslaafd, zonder die troep vinden we niets meer lekker. Leer de ware smaak van voedselwaren waarderen.
Voor degenen die het echt niet kunnen laten: is stevia wat? Heb er zelf geen ervaring mee.
Cobravergif, poison ivy en heerlijke schimmel op je brood zijn ook puur natuur - dat is dan zeker ook goed voor je?
Stevia is goud voor de marketingafdelingen van de voedselproducenten nu het eindelijk door de EU is goedgekeurd. Mogen ze lekker adverteren met 'natuurlijke zoetstof'.
Ze zijn druk bezig om de actieve stof rendabel te synthetiseren. Heb je straks die hele plant niet meer nodig, net zoals dat je geen sinaasappel nodig hebt voor je dosis ascorbylzuur in een pilleke.
[ Bericht 4% gewijzigd door Stereotomy op 04-08-2012 15:14:30 ]Confidence through competence![]()
Suiker mag van mij zo uit de schappen worden gehaald. Ik mis het totaal niet. Als ik daarentegen een tijd laag in carbs zit dan voel het ik wel hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarheid dit, maak je niet druk om die shit; eet het gewoon niet. De maatschappij is suikerverslaafd, zonder die troep vinden we niets meer lekker. Leer de ware smaak van voedselwaren waarderen.
Voor degenen die het echt niet kunnen laten: is stevia wat? Heb er zelf geen ervaring mee.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Dat natuurlijk per se gezond zou zijn is natuurlijk onzin, botulinetoxine is ook puur natuur maar dat zie ik men ook niet door de thee gooien.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De hele notie dat Stevia 'gezonder' zou zijn dan aspartaam, cyclamaat, saccharine, sucralose of acesulfaam-K komt door de idiote marketingargumentatie dat de actieve stof, steviol, in de natuur voorkomt. Alsof moleculen die in de natuur geproduceerd worden bij voorbaat gezond zijn!
Cobravergif, poison ivy en heerlijke schimmel op je brood zijn ook puur natuur - dat is dan zeker ook goed voor je?
Stevia is goud voor de marketingafdelingen van de voedselproducenten nu het eindelijk door de EU is goedgekeurd. Mogen ze lekker adverteren met 'natuurlijke zoetstof'.
Ze zijn druk bezig om de actieve stof rendabel te synthetiseren. Heb je straks die hele plant niet meer nodig, net zoals dat je geen sinaasappel nodig hebt voor je dosis ascorbylzuur in een pilleke.
Ik heb me niet echt in stevia verdiept, maar het zou al 30 jaar in Japan gebruikt zijn zonder problemen. Ik weet niet of daar echter geldige studies van zijn.This isn't even my final form.![]()
dan pak je net een verkeerd voorbeeld, want dat injecteren sommige mensen direct in hun gezicht (botox)...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:05 schreef Levolution het volgende:
...
botulinetoxine is ook puur natuur maar dat zie ik men ook niet door de thee gooien.
...![]()
![]()
Ja oké, maar dat is puur natuur.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:20 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
dan pak je net een verkeerd voorbeeld, want dat injecteren sommige mensen direct in hun gezicht (botox)...
Daarom gewoon testosteron knallen en zeggen dat je natty bent.
This isn't even my final form.![]()
Echt wat een droeftoeters bij mij in de gym. 2 ecto's die aan de spuit zijn, na iedere oefening weer voor de spiegel hempje naar beneden trekken om te checken of z'n borst(en) al gegroeid zijn. Foto's maken van elkaar in de gym, boos kijken in de spiegel alles. Wat een stripfiguren, die gasten kennen echt geen schaamte. En maar denken dat ze groot zijn. Het enige wat ze hebben is een flinke chest en goeie schouders, totaal geen lats of benen
.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Vind zulke verhalen altijd vermakelijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:39 schreef fathank het volgende:
Echt wat een droeftoeters bij mij in de gym. 2 ecto's die aan de spuit zijn, na iedere oefening weer voor de spiegel hempje naar beneden trekken om te checken of z'n borst(en) al gegroeid zijn. Foto's maken van elkaar in de gym, boos kijken in de spiegel alles. Wat een stripfiguren, die gasten kennen echt geen schaamte. En maar denken dat ze groot zijn. Het enige wat ze hebben is een flinke chest en goeie schouders, totaal geen lats of benen
.
Gisteren kwamen er ook een paar ventjes binnen. Eentje met Che Guevara tattoo enzo.
Zegt één van die gasten tegen de instructeur: 'Ik hoef al die oefeningen niet te doen ik wil alleen dat dit wat breder wordt' (wijst naar borst).
Net als je dacht dat die typische verhalen niet stompzinniger konden wordenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:45 schreef Levolution het volgende:
Eentje met Che Guevara tattoo enzo.![]()
![]()
Volgens mij kunnen we met zijn allen ondertussen een boek schrijven over rare gym tiepetjes.![]()
Ik stond gisteren te dead liften, komt er een PT naar me toe om me te vragen of mijn schoenen (hoge adidas schoentjes) boksschoenen zijn.
Ik zeg; zo worden ze wel verkocht ja.
Hij: ja dat dacht ik al. Ik ben PT en ik heb vroeger veel gebokst.
Ik: ow goh.
Hij: jaa, ik train ook bodybuilders.
Ik: ow goh.
Hij: ze zijn wel laag voor boksschoenen.
Ik: tja, ze zitten lekker.
Hij: ...
Ik: pak barbell weer op...
Ik heb hem wel eens zien werken met wat mensen, het is om te huilen. Hij staat zijn levensverhaal te vertellen terwijl degene die hem, wat zal het zijn, 50 euro per uur betaald, met een vreselijke form zijn of haar oefeningen doet...![]()
En de rest. Je wordt er mee doodgegooid als je op zoek gaat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dus amateurs kopen hun AAS op websites als deze?
http://www.winstrol.nl/![]()
Vandaag een groep negers die standaard altijd grote verhalen hebben onderling. Zegt er eentje "ja net lekker die squats op 100kg gepakt, AWOH AWOH MATTIE!".
Hij loog inderdaad niet, heb hem 10 minuten daarvoor squats zien pakken met 100kg (niet eens veel tbh) met een ROM van 1/256!
Op elke fokker past een bril.![]()
Oke, het lijkt me zo onbetrouwbaarquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
En de rest. Je wordt er mee doodgegooid als je op zoek gaat.
Deathlift or Die.![]()
Als je winstrol koopt krijg je winstrol. Daar hoef je niet aan te twijfelen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oke, het lijkt me zo onbetrouwbaar![]()
Je krijgt een potje steroids naar keuze thuis gestuurd als je je aanmeldt voor het forum?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:53 schreef Snakey het volgende:
Ik poste het al eerder, maar zie hier. Roids heaven. http://www.steroid.com
"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Ow geen idee. Ik weet van die sites maar ik heb geen ambities iets gaan te gebruiken, dus ik lees ook eigenlijk niks.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:56 schreef Push. het volgende:
[..]
Je krijgt een potje steroids naar keuze thuis gestuurd als je je aanmeldt voor het forum?![]()
Was benieuwd hoe die site eruit zag. Kreeg gelijk een pop-up. Zelf ook geen 'ambities' om het te gebruiken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow geen idee. Ik weet van die sites maar ik heb geen ambities iets gaan te gebruiken, dus ik lees ook eigenlijk niks."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Oke, jullie horen over 8 weken weer van me.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je winstrol koopt krijg je winstrol. Daar hoef je niet aan te twijfelen.Deathlift or Die.![]()
Succes. Zorg je wel dat je voeding, training en rust op orde is?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oke, jullie horen over 8 weken weer van me.![]()
![]()
lolquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die dude achter je moet z'n rug wat rechter houden.![]()
![]()
Ik heb verder geen verstand van overhead squats maar ik denk dat het er prima uit ziet.Deathlift or Die.![]()
Ach, ik denk als je zoetstoffen met mate gebruikt, Stevia of niet, dat het allemaal wel meevalt. Then again, zoals op de vorige pagina ook al opgemerkt, stoppen ze het overal veel vaker in.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat natuurlijk per se gezond zou zijn is natuurlijk onzin, botulinetoxine is ook puur natuur maar dat zie ik men ook niet door de thee gooien.
Ik heb me niet echt in stevia verdiept, maar het zou al 30 jaar in Japan gebruikt zijn zonder problemen. Ik weet niet of daar echter geldige studies van zijn.
Ik zag laatst bij de AH huismerk Stevia-cola. Half gewoon suiker, half Stevia erin.
Optimel, is ook met zoetstoffen.
En ook Remia ketchup, hebben ze ook de helft van de suiker eruit gelaten voor zoetstof.
Vuistregel: als iets even zoet is als 'normaal' maar je mist wat kcals/carbs in de voedingswaardetabel, ff verder kijken naar zoetstoffen.Confidence through competence![]()
begataliseren is jou niet onbekend,lol, zoek maar eens op monsanto, lekker voedingsmiddelenbedrijfquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, ik denk als je zoetstoffen met mate gebruikt, Stevia of niet, dat het allemaal wel meevalt. Then again, zoals op de vorige pagina ook al opgemerkt, stoppen ze het overal veel vaker in.
Ik zag laatst bij de AH huismerk Stevia-cola. Half gewoon suiker, half Stevia erin.
Optimel, is ook met zoetstoffen.
En ook Remia ketchup, hebben ze ook de helft van de suiker eruit gelaten voor zoetstof.
Vuistregel: als iets even zoet is als 'normaal' maar je mist wat kcals/carbs in de voedingswaardetabel, ff verder kijken naar zoetstoffen.![]()
![]()
![]()
Ik ben bekend met Monsanto, en zij zijn niet de enigen. Echter, sinds jij onzin loopt te verkondigen dat aspartaam uit insectenvergif is geboren, ben jij niet serieus te nemen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
begataliseren is jou niet onbekend,lol, zoek maar eens op monsanto, lekker voedingsmiddelenbedrijf![]()
Discussie, prima. Emotionele onzin als een hysterische huisvrouw, nee dank je.Confidence through competence![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:53 schreef Stereotomy het volgende:
Discussie, prima. Emotionele onzin als een hysterische huisvrouw, nee dank je.![]()
![]()
Jaren 50 man.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
Maargoed, er zitten inderdaad miljarden EUR / USD achter zo'n industrie, en ze hebben het niet altijd het beste voor met je, dus ik snap de paniek ook wel. Nog niet zo lang geleden hadden we dit:
[ afbeelding ]
... dus tja.![]()
![]()
De kunstmatige zoetstof aspartaam wordt samengesteld uit de chemische stoffen: asparaginezuur (40%), phenylalaline (50%) en methanol (10%). Zodra het in het lichaam is opgenomen, wordt methanol of methylalcohol omgezet in mierenzuur en formaline.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben bekend met Monsanto, en zij zijn niet de enigen. Echter, sinds jij onzin loopt te verkondigen dat aspartaam uit insectenvergif is geboren, ben jij niet serieus te nemen.
Discussie, prima. Emotionele onzin als een hysterische huisvrouw, nee dank je.
Formaline is een dodelijk zenuwgif en kankerverwekkend.
Oorspronkelijk wordt formaline gebruikt bij het conserveren van lichamen van mensen en dieren, maar ook voor het onschadelijk maken van insecten e.d. Een groot probleem van formaline is dat dit gif wordt opgeslagen in onze organen en vetweefsel en dat het nauwelijks wordt afgebroken. Phenylalaline is een van de essentiële aminozuren van eiwit en zodra het op zichzelfstaand wordt toegepast, werkt het ook als zenuwgif. Bij mensen met de stofwisselingsziekte PKU (phenylketonurie) kan de stof phenylalaline leiden tot geestelijke stoornissen.![]()
Ah okee, geen insectengif meer?Je retoriek copy/paste verhaal klopt van geen kanten.
Methanol komt van nature (hee, daar heb je de natuur weer!) vaak in hogere concentraties voor in vruchtensap en ander voedsel. (bron) Zullen we gelijk fruit ook maar gaan verbieden?http://www.bodyenfitshop.(...)ection/ingredienten/quote:Phenylalaline is een van de essentiële aminozuren van eiwit en zodra het op zichzelfstaand wordt toegepast, werkt het ook als zenuwgif.KUT NU MOGEN WE OOK GEEN WHEY MEER DRINKEN OF VLEES ETEN? Per scoop whey zit er 10000x zoveel phenylalanine als een blikje cola light!quote:Phénylal.* 3030,56![]()
![]()
Damn. Misschien moet je jezelf maar opsluiten in je huis en de sleutel weggooien. Geen eten, geen water drinken, daar kon wel eens wat in zitten.
leg mij even uit waarom ik altijd pijn in me pens kreeg van aspartaam gezoete dingen en met normaal suiker gezoete zaken niet?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ah okee, geen insectengif meer?Je retoriek copy/paste verhaal klopt van geen kanten.
Methanol komt van nature (hee, daar heb je de natuur weer!) vaak in hogere concentraties voor in vruchtensap en ander voedsel. (bron) Zullen we gelijk fruit ook maar gaan verbieden?
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)ection/ingredienten/
[..]
KUT NU MOGEN WE OOK GEEN WHEY MEER DRINKEN OF VLEES ETEN? Per scoop whey zit er 10000x zoveel phenylalanine als een blikje cola light!![]()
![]()
Damn. Misschien moet je jezelf maar opsluiten in je huis en de sleutel weggooien. Geen eten, geen water drinken, daar kon wel eens wat in zitten.![]()
Ik dacht dat we nog met een discussie bezig waren over insectengif methanol een van de aminozuren in whey okee laat ook maar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
leg mij even uit waarom ik altijd pijn in me pens kreeg van aspartaam gezoete dingen en met normaal suiker gezoete zaken niet?
Maar hier komt wel de aap uit de mouw: JIJ denkt buikpijn te krijgen van aspartaam. Okee prima. Moet je het dan gelijk als vergif bestempelen voor de rest van de wereld?
Ik weet niet waarom jij buikpijn krijgt, en of je überhaupt buikpijn krijgt van aspartaam, of dat het fantoompijnen zijn nadat je besloten had dat aspartaam de schuldige is. Als je het echt wil weten, laat je eens testen. Deel met ons de resultaten, want ik ben wel benieuwd.
Ik heb eens een halve liter Cola Light op een lege maag gedronken, 's ochtends, vlak voor ik een vliegtuig instapte. Toen ben ik zwaar aan de schijt geraakt tijdens het vliegen, nou dat was geen pretje. Ik heb daar toen aspartaam de schuld van gegeven en ik weet wel dat ik dat niet meer drink voor ik ga vliegen.![]()
ik heb verschillende mensen al van hun maagpijn af geholpen door ze te wijzen op light frisdrank als de schuldige, zijn ze me nog steeds dankbaar voor, maar ja, jouw leven, jouw kist!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik dacht dat we nog met een discussie bezig waren over insectengif methanol een van de aminozuren in whey okee laat ook maar.
Maar hier komt wel de aap uit de mouw: JIJ denkt buikpijn te krijgen van aspartaam. Okee prima. Moet je het dan gelijk als vergif bestempelen voor de rest van de wereld?
Ik weet niet waarom jij buikpijn krijgt, en of je überhaupt buikpijn krijgt van aspartaam, of dat het fantoompijnen zijn nadat je besloten had dat aspartaam de schuldige is. Als je het echt wil weten, laat je eens testen. Deel met ons de resultaten, want ik ben wel benieuwd.![]()
Krijg ook soms last van licht zeurende hoofdpijn als ik wok met een sausje-uit-pot met voornamelijk andere zoetstoffen dan suiker.
Kan het natuurlijk niet isoleren tot precies dat maar tis wel opvallend.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Vergeet jezelf volgend jaar niet op te geven voor de nobelprijs.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb verschillende mensen al van hun maagpijn af geholpen door ze te wijzen op light frisdrank als de schuldige, zijn ze me nog steeds dankbaar voor, maar ja, jouw leven, jouw kist!Confidence through competence![]()
Je lichaam doet niets met aspartaam en 't fietst dus zo door je lichaam heen, niet zo slimquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:46 schreef Dobbs het volgende:
Ik heb eens een halve liter Cola Light op een lege maag gedronken, 's ochtends, vlak voor ik een vliegtuig instapte. Toen ben ik zwaar aan de schijt geraakt tijdens het vliegen, nou dat was geen pretje. Ik heb daar toen aspartaam de schuld van gegeven en ik weet wel dat ik dat niet meer drink voor ik ga vliegen..
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Ik moest van de vloeistoffen af die ik bij me had, dus ik dacht, ik drink het maar op.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:48 schreef VASND het volgende:
[..]
Je lichaam doet niets met aspartaam en 't fietst dus zo door je lichaam heen, niet zo slim.
![]()
![]()
Zoetstoffen (en ook suiker), fucken met je hedonic reward system. Er is altijd plek voor toetje, dat is niet zomaar. Het is ook wel bekend dat veel zoetstoffen hongergevoelen kunnen opwekken, o.a. door gekloot met insuline (bij Acesulfaam-K iig). Zelf voeg ik nergens suiker, of zoetstoffen aan toe, maar als je per se wat aspartaam of stevia wil gebruiken ga je heus niet dood.
Mijn broertje klaagt trouwens ook altijd over maagpijn als ie aspartaam inneemt, maar weet niet in hoeverre het een placebo effect is, zelf nergens last van iig (afgezien van dat ik het niet vind smaken).
![]()
Als je iemand verbetert moet je het wel goed doenquote:
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Het maakt geen donder uit wat deze chemische verbindingen voor eigenschappen bezitten en dat aspartaam een samenstelling daarvan is. Aspartaam is gewoon een andere chemische verbinding en bezit die eigenschappen dus niet meer. Simpel gezegd: jij consumeert ook geen Na en ook geen Cl maar wel NaCl.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
De kunstmatige zoetstof aspartaam wordt samengesteld uit de chemische stoffen: asparaginezuur (40%), phenylalaline (50%) en methanol (10%).
Tenzij aspartaam in het lichaam weer afgebroken wordt tot die stoffen, maar dat is mij niet bekend. Bovendien geldt dan de dosisargument van Stereotomy.This isn't even my final form.![]()
Ik las 'rug gesteroid', zag de spuit al in je lat hangen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vanmiddag rug gedestroid en zodalijk kip burgers maken, fuaa.This isn't even my final form.![]()
u mad?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik las 'rug gesteroid', zag de spuit al in je lat hangen.If not now, then when.![]()
Altijd helemaal hard gaan op deze. Can't be touched.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:56 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Lekker wijf! Wel beetje oud.
Die is inderdaadquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Altijd helemaal hard gaan op deze. Can't be touched.alleen jammer dat dat nummer niet op spotify te krijgen is.
![]()
Hoe is jouw progressie? Aangezien je één van de weinige 16-jarigen bent die weet wat hij doet én de hormonen door je lijf gieren, ben ik wel benieuwd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:58 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Die is inderdaadalleen jammer dat dat nummer niet op spotify te krijgen is.
Ik heb m'n groeispurt nog niet gehad, dus ben nog maar een klein jongetje van 57 kilo bij 1.69.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoe is jouw progressie? Aangezien je één van de weinige 16-jarigen bent die weet wat hij doet én de hormonen door je lijf gieren, ben ik wel benieuwd.Mijn spieren zijn van zichzelf dus gewoon nog kleiner, dus enorm veel noobgains heb ik ook niet. Met mijn lichaam gaat het nu gewoon nog niet zo snel, ik moet gewoon geduld hebben. In maart woog ik nog 52 kg, dus ik kom zeker aan. Ik drink 2 - 3 liter halfvolle melk per dag (ik zou nog wel meer willen maar m'n ouders vinden dit al belachelijk), en 100 - 225 gram noten + ontbijt, middageten en diner. Heb alleen wel een beugel die net weer aangedraaid is, dus van die noten komt niet zo veel nu. Ik vervang het gewoon met een paar lepels pindakaas
![]()
![]()
Ben je niet bang dat je stopt met groeien of is dat het zoveelste fabeltje?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:32 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ik heb m'n groeispurt nog niet gehad, dus ben nog maar een klein jongetje van 57 kilo bij 1.69.In maart woog ik nog 52 kg, dus ik kom zeker aan. Ik drink 2 - 3 liter halfvolle melk per dag (ik zou nog wel meer willen maar m'n ouders vinden dit al belachelijk), en 100 - 225 gram noten + ontbijt, middageten en diner. Heb alleen wel een beugel die net weer aangedraaid is, dus van die noten komt niet zo veel nu. Ik vervang het gewoon met een paar lepels pindakaas
Dat is zeker geen fabeltje. @bendoe; heb je al eens een dokter gesproken sinds je begonnen bent?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je stopt met groeien of is dat het zoveelste fabeltje?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
creatiefquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:32 schreef Bendoe het volgende:
Ik vervang het gewoon met een paar lepels pindakaas
Ik had ergens gehoord dat het gewicht dat wat je naar boven weg tilt je groei kan stoppen maar het gewicht wat je naar je toe trekt vanaf beneden niet zo veel effect heeft op je groei.
Ik zeg enkel wat ik gehoord heb, vandaar dat ik vraag of dit een fabel is.
Nouja; ik ben geen dokter maar ik heb vrij regelmatig wat artsen bezocht die dit als feit beschreven. En sure; die mensen kunnen het ook fout hebben maar ik vertrouw persoonlijk op wat zij geleerd hebben op school ipv zelf zooi op te zoeken. (waar mogelijk that is)quote:-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Mijn huisarts zei ook dat van teveel eieren eten je cholesterol omhoog gaat wat dus niet zo is. Mijn moeder was hierdoor de hele tijd aan het zeiken op mij.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:37 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nouja; ik ben geen dokter maar ik heb vrij regelmatig wat artsen bezocht die dit als feit beschreven. En sure; die mensen kunnen het ook fout hebben maar ik vertrouw persoonlijk op wat zij geleerd hebben op school ipv zelf zooi op te zoeken. (waar mogelijk that is)If not now, then when.![]()
myeah; daarom zeg ik ook: die kunnen het ook fout hebben. maar als zoveel van die gasten dat zeggen dan koop ik 't welquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn huisarts zei ook dat van teveel eieren eten je cholesterol omhoog gaat wat dus niet zo is. Mijn moeder was hierdoor de hele tijd aan het zeiken op mij.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Beter koop je gewoon test.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:39 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
myeah; daarom zeg ik ook: die kunnen het ook fout hebben. maar als zoveel van die gasten dat zeggen dan koop ik 't welIf not now, then when.![]()
Denk dat de groei afremming vooral voorkomt bij jongeren die zwaar beginnen te tillen, maar hier geen rekening mee houden met hun voedingsschema. Het lichaam probeert dan je spieren te herstellen met de energie die het heeft, waardoor er niet veel energie overblijft om te groeien. Geen idee of dit klopt, maar het lijkt me aannemelijk.
Zie het ook veel bij jongens die vijf keer per week moeten trainen met voetbal. Ze groeien voor geen meter, maar zodra het zomerstop is groeien ze als een achterlijke."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Ik heb hier nooit naar gezocht, maar ik ben wel benieuwd op welke publicaties deze artsen dat wel baseren. Als iemand meer info heeft, leuk om te lezen denk ik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:37 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nouja; ik ben geen dokter maar ik heb vrij regelmatig wat artsen bezocht die dit als feit beschreven. En sure; die mensen kunnen het ook fout hebben maar ik vertrouw persoonlijk op wat zij geleerd hebben op school ipv zelf zooi op te zoeken. (waar mogelijk that is)
Ook handig voor Bendoe, hij is nog kleiner dan ik en dat wil je niet blijven.
Ik wilde zeggen; anders vraag je het een arts maar goed..Ja man; hoe gaat het met jouw cycle?quote:-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Er was toch alleen een onderzoek van tientallen jaren geleden dat kinderen zware lichamelijke arbeid moesten doen met slecht eten en weinig rust, en dat dat gelijkgetrokken is met krachttraining?
http://forum.dutchbodybui(...)is-inleiding-142000/
Ik heb goede form bij de grote lifts en wordt daar ook op gecontroleerd. Ik ben nog nooit geblesseerd geraakt, dus ik wil dat ook zo houden. Ik doe gewoon 3x8-15, op zwaar gewicht dat ik aankan, en heb het zelf ook al door: techniek > gewicht.![]()
Stiekem zijn we gewoon allemaal jaloers dat we door die bangmakerij niet eerder zijn begonnen met trainen.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Lekker, zit nu op week 3 met clen toch, zodalijk test en dan ripped as fuark.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:44 schreef drumstickNL het volgende:
Ik wilde zeggen; anders vraag je het een arts maar goed..
[..]
Ja man; hoe gaat het met jouw cycle?If not now, then when.![]()
Ik wil trainen maar heb nog steeds pijn in me hamstring![]()
Morgen maar een warm-up setje proberen en als dat te veel pijn doet dan maar SS zonder squats voor een paar weken![]()
Alleen het goede cholesterol dacht ik: http://www.sport-en-dieet(...),_gezond_of_ongezondquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn huisarts zei ook dat van teveel eieren eten je cholesterol omhoog gaat wat dus niet zo is. Mijn moeder was hierdoor de hele tijd aan het zeiken op mij.![]()
Was dat vroeger dan ook al zo'n issue?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:48 schreef drumstickNL het volgende:
Stiekem zijn we gewoon allemaal jaloers dat we door die bangmakerij niet eerder zijn begonnen met trainen.![]()
Toch slecht dat huisartsen deze dingen niet weten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:54 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Alleen het goede cholesterol dacht ik: http://www.sport-en-dieet(...),_gezond_of_ongezondIf not now, then when.![]()
Jonge is al nieuwe.quote:
quote:![]()
Still mirin'.Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.![]()
Dit was de laatste been oefening, na normaal squatten en l nges en nog wat oefeningen zonder naam.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:42 schreef Snakey het volgende:
Hoeveel kilo was trouwens Zeta? Volgens mij kan je wel wat meer namelijk.
50kilo meen ik, geen squatrek, ging vrij goed.
Geen idee of het zwaar is voor overhead squats, maar de meeste krijgen de stang met 35kilo geen wens boven hun hoofd, laat staan overhead squats doen.![]()
Wat is er zo speciaal aan Zyzz?quote:![]()
Zou ik ook SS kunnen doen zonder squat zodat mijn blessure kan genezen en ik toch nog progress kan maken![]()
Bij deadliften komt er ook stress op je hamstrings. Probeer het, zou ik zeggen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:47 schreef Tito_Makani het volgende:
Zou ik ook SS kunnen doen zonder squat zodat mijn blessure kan genezen en ik toch nog progress kan maken"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
quote:
Aesthetics, super laag in vet, definitie van adonisbelt, alles in verhouding. Proof en motivatie voor alle beroepsecto's dat je wel kan gainen.
Heeft wel 3 kuurcycles gehad, als ik het niet verkeerd heb.Deathlift or Die.![]()
Nu ik er over nadenk bij elke SS oefening eigelijkquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:56 schreef Push. het volgende:
[..]
Bij deadliften komt er ook stress op je hamstrings. Probeer het, zou ik zeggen.![]()
Voetbaltraining begint ook dinsdag weer, hoop dat ik wel kan rennen met die hamstring![]()
Net supersize me gezien, wat een documentaire joh.
Wat kunnen mensen toch slecht voor hun lichaam zorgen. En de scholen gaan gewoon door met het verkopen van ongezonde dingen.![]()
![]()
![]()
En nu Fat Head erachteraan kijkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:34 schreef Toverbal0 het volgende:
Wat kunnen mensen toch slecht voor hun lichaam zorgen. En de scholen gaan gewoon door met het verkopen van ongezonde dingen.![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Fat_HeadConfidence through competence![]()
Hier was laatst iets gepost over Jamie Olivers Food Revolution. Ik zit nu bij seizoen twee, maar het is gewoon ongelofelijk hoe een bord die Amerikanen voor hun kop hebben. Lokale overheid wat friet en pizza bestempeld als groente en niets willen weten van gezond eten op scholen etc. Ze proberen hem ook op elke mogelijke manier te dwarsbomen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:34 schreef Toverbal0 het volgende:
Overigens wordt iedereen wel dik als ze alleen maar McD eten en dan met name zwaar boven onderhoud en geen fysieke beweging. Er is ook een counterdocu van een of andere BB-er die ripped blijft op McD. Maargoed hij at op / onder onderhoud en bewoog daarnaast ook veel. Ben even de naam kwijt van die docu.
The men who made us fat (ook in dit topic gepost) laat ongeveer zien hoe onder andere het massale overgewicht in de USA/UK is gekomen (voedselgewijs) en nog interessanter de marketing en politiek erachter.
Om even een quote aan te halen van Jamie Oliver:
"If a food label looks like gibberish and science stuff it probably is bad for you. If it looks like the ingredients belong in your grandmothers cabinet is probably is good for you" en daarnaast natuurlijk gewoon gezond boerenverstand
Je kan bent-over-rows, militairy press, bench press, chin ups, dips en pull ups doen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:06 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk bij elke SS oefening eigelijk![]()
Voetbaltraining begint ook dinsdag weer, hoop dat ik wel kan rennen met die hamstring"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Die wil ik ook nog wel gaan kijken, maar echt niet nu haha.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En nu Fat Head erachteraan kijken
http://en.wikipedia.org/wiki/Fat_Head
Is dat niet Fat Head dan? wat ik zo snel in de beschrijving lees is dat hij ook 6x per week beweegt en op onderhoud eet. Hij is 12 pound afgevallen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:44 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Hier was laatst iets gepost over Jamie Olivers Food Revolution. Ik zit nu bij seizoen twee, maar het is gewoon ongelofelijk hoe een bord die Amerikanen voor hun kop hebben. Lokale overheid wat friet en pizza bestempeld als groente en niets willen weten van gezond eten op scholen etc. Ze proberen hem ook op elke mogelijke manier te dwarsbomen.
Overigens wordt iedereen wel dik als ze alleen maar McD eten en dan met name zwaar boven onderhoud en geen fysieke beweging. Er is ook een counterdocu van een of andere BB-er die ripped blijft op McD. Maargoed hij at op / onder onderhoud en bewoog daarnaast ook veel. Ben even de naam kwijt van die docu.
The men who made us fat (ook in dit topic gepost) laat ongeveer zien hoe onder andere het massale overgewicht in de USA/UK is gekomen (voedselgewijs) en nog interessanter de marketing en politiek erachter.
Om even een quote aan te halen van Jamie Oliver:
"If a food label looks like gibberish and science stuff it probably is bad for you. If it looks like the ingredients belong in your grandmothers cabinet is probably is good for you" en daarnaast natuurlijk gewoon gezond boerenverstand
De marketing schrok ik echt van. 1,4 biljoen aan marketing alleen van Macdonalds, en maar 2 miljoen van gezondere zaken. Wereldwijd dan.
In een salade zat nog meer suiker dan in een Big Mac!! Ga volgende week ook zo voedingstabel vragen bij de Mac haha.![]()
Ook dezequote:Op zondag 5 augustus 2012 13:34 schreef Toverbal0 het volgende:
![]()
![]()
is het normaal dat je de eerste week van IF flink wat aankom, ben nu zeker +1 kg aangekomen alleen mn buikomtrek is zo goed als hetzelfde gebleven. geen idee wat ik heb gegaint, 1kg spier lijkt me stug :p![]()
las laatst een topique dat hij heel het jaar door aan het cyclen was, en als hij rustweken had zatie aan de clen volgens dat topiquequote:Op zondag 5 augustus 2012 12:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aesthetics, super laag in vet, definitie van adonisbelt, alles in verhouding. Proof en motivatie voor alle beroepsecto's dat je wel kan gainen.
Heeft wel 3 kuurcycles gehad, als ik het niet verkeerd heb.![]()
Schandalig he. Pizza als ontbijt, welke dumbfuck verzint zoiets?quote:![]()
![]()
Tyfusduur?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:36 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
las laatst een topique dat hij heel het jaar door aan het cyclen was, en als hij rustweken had zatie aan de clen volgens dat topique-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Nee het was niet Fat Head welke in bedoelde. Ik zoek het even op. het heeft ook in dit topic gestaan. een paar topics terug.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:57 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog wel gaan kijken, maar echt niet nu haha.
[..]
Is dat niet Fat Head dan? wat ik zo snel in de beschrijving lees is dat hij ook 6x per week beweegt en op onderhoud eet. Hij is 12 pound afgevallen.
De marketing schrok ik echt van. 1,4 biljoen aan marketing alleen van Macdonalds, en maar 2 miljoen van gezondere zaken. Wereldwijd dan.
In een salade zat nog meer suiker dan in een Big Mac!! Ga volgende week ook zo voedingstabel vragen bij de Mac haha.
Het is inderdaad hoe schrikbarend veel macht die bedrijven hebben. Maar in een later deel van The men who made us fat wordt ook de psychologie erbij betrokken. En hoe marketing daarvan misbruik maakt in combinatie met de tegenwerking van onderzoeken door de overheid.
voorbeeldje (een van de vele): de overheid komt met een onderzoek dat vet zorgt voor hartaandoeningen -> voedselindustrie. bedankt voor die wetenschap, halen we al het vet eruit en proppen we het vol suikeradverteren dat het gezond is en low-fat en mensen geloven het als makke schapen
Idem voor Value Meals / Supersizing etc...
McD heeft zijn spul tegenwoordig online staan (iig voor Nederland): http://www.mcdonaldsmenu.info/nutrition/na na na na na na na Badjasman!![]()
Waar kopen jullie je whey en welke smaak is lekker?"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
B&F, watermeloen hoor je veel goeds over.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:43 schreef Neraice het volgende:
Waar kopen jullie je whey en welke smaak is lekker?-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Jaa echt niet te geloven, ik ga the men who made us fat ook eens kijken! Maar inderdaad, de mensen nemen het zomaar over.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:56 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Nee het was niet Fat Head welke in bedoelde. Ik zoek het even op. het heeft ook in dit topic gestaan. een paar topics terug.
Het is inderdaad hoe schrikbarend veel macht die bedrijven hebben. Maar in een later deel van The men who made us fat wordt ook de psychologie erbij betrokken. En hoe marketing daarvan misbruik maakt in combinatie met de tegenwerking van onderzoeken door de overheid.
voorbeeldje (een van de vele): de overheid komt met een onderzoek dat vet zorgt voor hartaandoeningen -> voedselindustrie. bedankt voor die wetenschap, halen we al het vet eruit en proppen we het vol suikeradverteren dat het gezond is en low-fat en mensen geloven het als makke schapen
Idem voor Value Meals / Supersizing etc...
McD heeft zijn spul tegenwoordig online staan (iig voor Nederland): http://www.mcdonaldsmenu.info/nutrition/Echt? serieus? typ whey kopen in bij google en je vind genoeg.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:43 schreef Neraice het volgende:
Waar kopen jullie je whey en welke smaak is lekker?![]()
Dat had ik ook al gevonden, bedoelde meer of iemand een goedkoop adresje ofzo wist.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:45 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Jaa echt niet te geloven, ik ga the men who made us fat ook eens kijken! Maar inderdaad, de mensen nemen het zomaar over.
[..]
Echt? serieus? typ whey kopen in bij google en je vind genoeg.
Merk Whey Perfection?"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Ook die richtlijnen van de overheid, echt wat the fuck.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:39 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Schandalig he. Pizza als ontbijt, welke dumbfuck verzint zoiets?
Watermeloen is echtquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:43 schreef VASND het volgende:
[..]
B&F, watermeloen hoor je veel goeds over.
/wheydagboekFrietjes zijn groente, kinderen die niet eens weten wat een tomaat is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ook die richtlijnen van de overheid, echt wat the fuck.![]()
![]()
exactly....quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:56 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Watermeloen is echt
/wheydagboek
[..]
Frietjes zijn groente, kinderen die niet eens weten wat een tomaat is.
[ afbeelding ]ik kan me dan ook echt helemaal kapot ergeren aan zo'n overheidsmuts die alles dan goed probeert te praten en blijft bij haar standpunten dat pizza een groente is, ergo gezond is en dat er daarom niets mankeert met het voedsel in die scholen
zou ik zeker doen. Ik help je wel even op weg:quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:45 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Jaa echt niet te geloven, ik ga the men who made us fat ook eens kijken! Maar inderdaad, de mensen nemen het zomaar over.
onder ander over het ontstaan en promoten van HFCS, opkomst en marketing van de voedselindustrie in de UK/VS.na na na na na na na Badjasman!![]()
Bedankt, ik zal zo beginnenquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:10 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
zou ik zeker doen. Ik help je wel even op weg:
onder ander over het ontstaan en promoten van HFCS, opkomst en marketing van de voedselindustrie in de UK/VS.![]()
![]()
Whey Perfection is inderdaad een goede deal. Hoe wil je je shakes? Wil je whey door andere dingen heen gooien? --> Vanille. Anders is het geheel afhankelijk van je eigen smaak. Lees veel positieve dingen over banaan en cookies&cream.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:47 schreef Neraice het volgende:
[..]
Dat had ik ook al gevonden, bedoelde meer of iemand een goedkoop adresje ofzo wist.
Merk Whey Perfection?![]()
Whey Perfection is prima prijs/kwaliteit. Heb zelf Banaan/Vanille/Choc. Beetje neutrale smaken. Ik gebruik het voor shakes en om gerechten op te leuken / desserts te maken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:47 schreef Neraice het volgende:
[..]
Dat had ik ook al gevonden, bedoelde meer of iemand een goedkoop adresje ofzo wist.
Merk Whey Perfection?na na na na na na na Badjasman!![]()
En waar vermeng je het dan mee als je een shake maakt?"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
not sure if trolling.....quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:30 schreef Neraice het volgende:
En waar vermeng je het dan mee als je een shake maakt?
maare water / melk / kwark + eventueel met wat fruit in de blender.na na na na na na na Badjasman!![]()
Ja, dat maïsoverschot moest ergens naartoequote:Op zondag 5 augustus 2012 17:10 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
zou ik zeker doen. Ik help je wel even op weg:
onder ander over het ontstaan en promoten van HFCS, opkomst en marketing van de voedselindustrie in de UK/VS.
[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 05-08-2012 18:13:37 ]Confidence through competence![]()
Dan heb ik een mooie uitkomst voor jou!quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:56 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Watermeloen is echt
/wheydagboek
[..]
Frietjes zijn groente, kinderen die niet eens weten wat een tomaat is.
[ afbeelding ]
Nederlands project btw.If not now, then when.![]()
Haha niet aan het trollen, ben een beetje m'n voedingspatroon aan het verbeteren.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:34 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
not sure if trolling.....
maare water / melk / kwark + eventueel met wat fruit in de blender.
Is veel melk essentieel?"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Het vrijdagavond nummertje bij mijn oude gym. Tot n uur of half negen / negen op vrijdagavond was er altijd een oly lifts trainer. Wanneer hij doceerde, was er (logischerwijs) geen ruimte voor harde muziek, maar hij hoefde z'n hielen maar te lichten en de boksen kwamen uit de garage de zaal in, en dan was dit altijd 't eerste nummer. Knallen, hard trainen met mensen die 99% hetzelfde zijn als jij, en wetende dat de werkweek er weer op zat. Mooie tijdenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:56 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Lekker wijf! Wel beetje oud.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Ik denk dat het verstandig is als je eerst de zeer uitgebreide OP eens goed doorleest. Daar staat al heel veel in uitgelegd. En willen we je echt op gang helpen zul je je doel moeten posten samen met stats en je voedingsschemaquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:18 schreef Neraice het volgende:
[..]
Haha niet aan het trollen, ben een beetje m'n voedingspatroon aan het verbeteren.
Is veel melk essentieel?
Ben je een beginnert? Ben je sportief? Doe je rekken en strekken? Wat voor pijntjes zijn het?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:52 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik wil trainen maar heb nog steeds pijn in me hamstring![]()
Morgen maar een warm-up setje proberen en als dat te veel pijn doet dan maar SS zonder squats voor een paar wekenhij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Met liften wel, heb hiervoor 5 jaar gebokst en voetbal al mijn hele leven. Ja. Als ik diep squad dan voel ik een steek in mijn hamstringquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:33 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Ben je een beginnert? Ben je sportief? Doe je rekken en strekken? Wat voor pijntjes zijn het?![]()
Nee niet per se, het gaat er meer om of je het nodig hebt binnen je 'schema'.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:18 schreef Neraice het volgende:
[..]
Haha niet aan het trollen, ben een beetje m'n voedingspatroon aan het verbeteren.
Is veel melk essentieel?If not now, then when.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: