lolquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die dude achter je moet z'n rug wat rechter houden.
Ach, ik denk als je zoetstoffen met mate gebruikt, Stevia of niet, dat het allemaal wel meevalt. Then again, zoals op de vorige pagina ook al opgemerkt, stoppen ze het overal veel vaker in.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat natuurlijk per se gezond zou zijn is natuurlijk onzin, botulinetoxine is ook puur natuur maar dat zie ik men ook niet door de thee gooien.
Ik heb me niet echt in stevia verdiept, maar het zou al 30 jaar in Japan gebruikt zijn zonder problemen. Ik weet niet of daar echter geldige studies van zijn.
begataliseren is jou niet onbekend,lol, zoek maar eens op monsanto, lekker voedingsmiddelenbedrijfquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, ik denk als je zoetstoffen met mate gebruikt, Stevia of niet, dat het allemaal wel meevalt. Then again, zoals op de vorige pagina ook al opgemerkt, stoppen ze het overal veel vaker in.
Ik zag laatst bij de AH huismerk Stevia-cola. Half gewoon suiker, half Stevia erin.
Optimel, is ook met zoetstoffen.
En ook Remia ketchup, hebben ze ook de helft van de suiker eruit gelaten voor zoetstof.
Vuistregel: als iets even zoet is als 'normaal' maar je mist wat kcals/carbs in de voedingswaardetabel, ff verder kijken naar zoetstoffen.
Ik ben bekend met Monsanto, en zij zijn niet de enigen. Echter, sinds jij onzin loopt te verkondigen dat aspartaam uit insectenvergif is geboren, ben jij niet serieus te nemen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
begataliseren is jou niet onbekend,lol, zoek maar eens op monsanto, lekker voedingsmiddelenbedrijf![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:53 schreef Stereotomy het volgende:
Discussie, prima. Emotionele onzin als een hysterische huisvrouw, nee dank je.
Jaren 50 man.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
Maargoed, er zitten inderdaad miljarden EUR / USD achter zo'n industrie, en ze hebben het niet altijd het beste voor met je, dus ik snap de paniek ook wel. Nog niet zo lang geleden hadden we dit:
[ afbeelding ]
... dus tja.
De kunstmatige zoetstof aspartaam wordt samengesteld uit de chemische stoffen: asparaginezuur (40%), phenylalaline (50%) en methanol (10%). Zodra het in het lichaam is opgenomen, wordt methanol of methylalcohol omgezet in mierenzuur en formaline.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben bekend met Monsanto, en zij zijn niet de enigen. Echter, sinds jij onzin loopt te verkondigen dat aspartaam uit insectenvergif is geboren, ben jij niet serieus te nemen.
Discussie, prima. Emotionele onzin als een hysterische huisvrouw, nee dank je.
http://www.bodyenfitshop.(...)ection/ingredienten/quote:Phenylalaline is een van de essentiėle aminozuren van eiwit en zodra het op zichzelfstaand wordt toegepast, werkt het ook als zenuwgif.
KUT NU MOGEN WE OOK GEEN WHEY MEER DRINKEN OF VLEES ETEN? Per scoop whey zit er 10000x zoveel phenylalanine als een blikje cola light!quote:Phénylal.* 3030,56
leg mij even uit waarom ik altijd pijn in me pens kreeg van aspartaam gezoete dingen en met normaal suiker gezoete zaken niet?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ah okee, geen insectengif meer?Je retoriek copy/paste verhaal klopt van geen kanten.
Methanol komt van nature (hee, daar heb je de natuur weer!) vaak in hogere concentraties voor in vruchtensap en ander voedsel. (bron) Zullen we gelijk fruit ook maar gaan verbieden?
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)ection/ingredienten/
[..]
KUT NU MOGEN WE OOK GEEN WHEY MEER DRINKEN OF VLEES ETEN? Per scoop whey zit er 10000x zoveel phenylalanine als een blikje cola light!![]()
![]()
Damn. Misschien moet je jezelf maar opsluiten in je huis en de sleutel weggooien. Geen eten, geen water drinken, daar kon wel eens wat in zitten.
Ik dacht dat we nog met een discussie bezig waren over insectengif methanol een van de aminozuren in whey okee laat ook maar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
leg mij even uit waarom ik altijd pijn in me pens kreeg van aspartaam gezoete dingen en met normaal suiker gezoete zaken niet?
ik heb verschillende mensen al van hun maagpijn af geholpen door ze te wijzen op light frisdrank als de schuldige, zijn ze me nog steeds dankbaar voor, maar ja, jouw leven, jouw kist!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik dacht dat we nog met een discussie bezig waren over insectengif methanol een van de aminozuren in whey okee laat ook maar.
Maar hier komt wel de aap uit de mouw: JIJ denkt buikpijn te krijgen van aspartaam. Okee prima. Moet je het dan gelijk als vergif bestempelen voor de rest van de wereld?
Ik weet niet waarom jij buikpijn krijgt, en of je überhaupt buikpijn krijgt van aspartaam, of dat het fantoompijnen zijn nadat je besloten had dat aspartaam de schuldige is. Als je het echt wil weten, laat je eens testen. Deel met ons de resultaten, want ik ben wel benieuwd.
Vergeet jezelf volgend jaar niet op te geven voor de nobelprijs.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb verschillende mensen al van hun maagpijn af geholpen door ze te wijzen op light frisdrank als de schuldige, zijn ze me nog steeds dankbaar voor, maar ja, jouw leven, jouw kist!
Je lichaam doet niets met aspartaam en 't fietst dus zo door je lichaam heen, niet zo slimquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:46 schreef Dobbs het volgende:
Ik heb eens een halve liter Cola Light op een lege maag gedronken, 's ochtends, vlak voor ik een vliegtuig instapte. Toen ben ik zwaar aan de schijt geraakt tijdens het vliegen, nou dat was geen pretje. Ik heb daar toen aspartaam de schuld van gegeven en ik weet wel dat ik dat niet meer drink voor ik ga vliegen.
Ik moest van de vloeistoffen af die ik bij me had, dus ik dacht, ik drink het maar op.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:48 schreef VASND het volgende:
[..]
Je lichaam doet niets met aspartaam en 't fietst dus zo door je lichaam heen, niet zo slim.
Als je iemand verbetert moet je het wel goed doenquote:
Het maakt geen donder uit wat deze chemische verbindingen voor eigenschappen bezitten en dat aspartaam een samenstelling daarvan is. Aspartaam is gewoon een andere chemische verbinding en bezit die eigenschappen dus niet meer. Simpel gezegd: jij consumeert ook geen Na en ook geen Cl maar wel NaCl.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
De kunstmatige zoetstof aspartaam wordt samengesteld uit de chemische stoffen: asparaginezuur (40%), phenylalaline (50%) en methanol (10%).
Ik las 'rug gesteroid', zag de spuit al in je lat hangen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vanmiddag rug gedestroid en zodalijk kip burgers maken, fuaa.
u mad?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik las 'rug gesteroid', zag de spuit al in je lat hangen.
Altijd helemaal hard gaan op deze. Can't be touched.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:56 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Lekker wijf! Wel beetje oud.
Iemand nog een goede CD of nummers als pre-workout voor de Gym zo?
Let me know, download ik hem nog ff snel.
Die is inderdaadquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Altijd helemaal hard gaan op deze. Can't be touched.
Hoe is jouw progressie? Aangezien je één van de weinige 16-jarigen bent die weet wat hij doet én de hormonen door je lijf gieren, ben ik wel benieuwd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:58 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Die is inderdaadalleen jammer dat dat nummer niet op spotify te krijgen is.
Ik heb m'n groeispurt nog niet gehad, dus ben nog maar een klein jongetje van 57 kilo bij 1.69.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoe is jouw progressie? Aangezien je één van de weinige 16-jarigen bent die weet wat hij doet én de hormonen door je lijf gieren, ben ik wel benieuwd.
Ben je niet bang dat je stopt met groeien of is dat het zoveelste fabeltje?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:32 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ik heb m'n groeispurt nog niet gehad, dus ben nog maar een klein jongetje van 57 kilo bij 1.69.In maart woog ik nog 52 kg, dus ik kom zeker aan. Ik drink 2 - 3 liter halfvolle melk per dag (ik zou nog wel meer willen maar m'n ouders vinden dit al belachelijk), en 100 - 225 gram noten + ontbijt, middageten en diner. Heb alleen wel een beugel die net weer aangedraaid is, dus van die noten komt niet zo veel nu. Ik vervang het gewoon met een paar lepels pindakaas
Dat is zeker geen fabeltje. @bendoe; heb je al eens een dokter gesproken sinds je begonnen bent?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je stopt met groeien of is dat het zoveelste fabeltje?
creatiefquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:32 schreef Bendoe het volgende:
Ik vervang het gewoon met een paar lepels pindakaas
Nouja; ik ben geen dokter maar ik heb vrij regelmatig wat artsen bezocht die dit als feit beschreven. En sure; die mensen kunnen het ook fout hebben maar ik vertrouw persoonlijk op wat zij geleerd hebben op school ipv zelf zooi op te zoeken. (waar mogelijk that is)quote:
Mijn huisarts zei ook dat van teveel eieren eten je cholesterol omhoog gaat wat dus niet zo is. Mijn moeder was hierdoor de hele tijd aan het zeiken op mij.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:37 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nouja; ik ben geen dokter maar ik heb vrij regelmatig wat artsen bezocht die dit als feit beschreven. En sure; die mensen kunnen het ook fout hebben maar ik vertrouw persoonlijk op wat zij geleerd hebben op school ipv zelf zooi op te zoeken. (waar mogelijk that is)
myeah; daarom zeg ik ook: die kunnen het ook fout hebben. maar als zoveel van die gasten dat zeggen dan koop ik 't welquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn huisarts zei ook dat van teveel eieren eten je cholesterol omhoog gaat wat dus niet zo is. Mijn moeder was hierdoor de hele tijd aan het zeiken op mij.
Beter koop je gewoon test.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:39 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
myeah; daarom zeg ik ook: die kunnen het ook fout hebben. maar als zoveel van die gasten dat zeggen dan koop ik 't wel
Ik heb hier nooit naar gezocht, maar ik ben wel benieuwd op welke publicaties deze artsen dat wel baseren. Als iemand meer info heeft, leuk om te lezen denk ik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:37 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nouja; ik ben geen dokter maar ik heb vrij regelmatig wat artsen bezocht die dit als feit beschreven. En sure; die mensen kunnen het ook fout hebben maar ik vertrouw persoonlijk op wat zij geleerd hebben op school ipv zelf zooi op te zoeken. (waar mogelijk that is)
Ja man; hoe gaat het met jouw cycle?quote:
Lekker, zit nu op week 3 met clen toch, zodalijk test en dan ripped as fuark.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:44 schreef drumstickNL het volgende:
Ik wilde zeggen; anders vraag je het een arts maar goed..
[..]
Ja man; hoe gaat het met jouw cycle?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |