Je bent in de war met sucralose (Splenda / Nevella) , wat als basisstructuur tafelsuiker heeft, maar waar 3 -OH groepen af zijn gesloopt en 3 -Cl groepen aan zijn geadditeerd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Asapartaam was eerst insectenvergif, ze hebben 1 molecuul veranderd, toen was het een zoetstof, 1 jaartje op muizen getest en go!
Ze dooen tegenwoordig ook gewoon zoetstoffen in 'normale' producten; het is goedkoper en neem minder ruimte in dan suiker (en je krijgt een mooie 'kiesbewust' logo). Al geloof ik niet in de 'zoetstof is slecht' verhalen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:42 schreef Ethanolic het volgende:
Ik maak mijn pasta sauzen gewoon met gezeefde tomaten en kruiden. Gebruik er ook nooit suiker in.
En aspartaam zit tegenwoordig in bijna al het 'light'.
Ja je ziet het ook wel eens op die goedkope normale colaflessen. Niet eens light. Maar ik wilde die statement niet maken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef Zith het volgende:
[..]
Ze dooen tegenwoordig ook gewoon zoetstoffen in 'normale' producten; het is goedkoper en neem minder ruimte in dan suiker (en je krijgt een mooie 'kiesbewust' logo). Al geloof ik niet in de 'zoetstof is slecht' verhalen.
Ik stack ze, zodat ik alle voordelen er van hebquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik rouleer.Als m'n pot Stevia op is, dan koop ik een pot sucralose, dan aspartaam + acesulfaam K, dan cyclamaat / saccharine, en dan zijn we weer bij Stevia maar dan is er ook alweer een jaar voorbij.
Ah, en Splenda is een merknaam voor sucralose.
Candarel (rood) = aspartaam + acesulfaam K
Natrena (blauw) = cyclamaat + saccharine
Nevella (geel) = sucralose
klopt, na de maagkrampen, kijk ik op het etiket en bingo!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef Zith het volgende:
[..]
Ze dooen tegenwoordig ook gewoon zoetstoffen in 'normale' producten; het is goedkoper en neem minder ruimte in dan suiker (en je krijgt een mooie 'kiesbewust' logo). Al geloof ik niet in de 'zoetstof is slecht' verhalen.
Die ene met dat eiquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:23 schreef Stereotomy het volgende:
Over havermout gesproken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tip als je de zoete havermout zat bent. Probeer eens hartige havermout. Gewoon met het spul doen wat je ook met pasta of rijst zou doen, heerlijk.
/schopje CUL
Niet als je aan je niet limieten gaat zitten. Smith moet je zoveel mogelijk met rust proberen te latenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:21 schreef Neraice het volgende:
Is benchen zonder spotter gevaarlijk? Er staat ook een Smith Machine namelijk.
Gewoon iemand aantikken en vragen of ie wil spotten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:21 schreef Neraice het volgende:
Sowieso niet in de Smith, mocht het wel fout gaan dan is er altijd nog de roll of shame. Maar inderdaad er wel bijna altijd wel iemand spotten. Meestal vraag ik alleen voor de laatste set iemand, de 1e 2 falen toch niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:21 schreef Neraice het volgende:
Lekker wijf! Wel beetje oud.quote:
Tegenwoordig worden zoetstoffen bijna overal in gestopt, voornamelijk glucose-fructosestroop een van de grote vetmakers. Dit valt me pas op sinds ik van elk product de ingredientenlijst bekijk voordat ik het koop.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef Zith het volgende:
[..]
Waarheid dit, maak je niet druk om die shit; eet het gewoon niet. De maatschappij is suikerverslaafd, zonder die troep vinden we niets meer lekker. Leer de ware smaak van voedselwaren waarderen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:45 schreef Nic1 het volgende:
Of aspartaam slecht is weet ik niet (zal wel meevallen), maar sinds ik afgekickt ben van suiker smaakt alles veel beter. Dit duurde wel een tijd, in het begin was alles juist vies door de suikergewenning.
Vanmorgen kon ik zwaarder.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:06 schreef Snakey het volgende:
Ik ben er ook bitter slecht in met m'n 98 kilo. Maar met lat pull downs ben ik ook niet erg sterk vind ik. Volgens mij moet ik eens iemand naar m'n techniek laten kijken, ik zit al weet ik hoe lang vast op 70 kilo.
De hele notie dat Stevia 'gezonder' zou zijn dan aspartaam, cyclamaat, saccharine, sucralose of acesulfaam-K komt door de idiote marketingargumentatie dat de actieve stof, steviol, in de natuur voorkomt. Alsof moleculen die in de natuur geproduceerd worden bij voorbaat gezond zijn!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarheid dit, maak je niet druk om die shit; eet het gewoon niet. De maatschappij is suikerverslaafd, zonder die troep vinden we niets meer lekker. Leer de ware smaak van voedselwaren waarderen.
Voor degenen die het echt niet kunnen laten: is stevia wat? Heb er zelf geen ervaring mee.
Suiker mag van mij zo uit de schappen worden gehaald. Ik mis het totaal niet. Als ik daarentegen een tijd laag in carbs zit dan voel het ik wel hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarheid dit, maak je niet druk om die shit; eet het gewoon niet. De maatschappij is suikerverslaafd, zonder die troep vinden we niets meer lekker. Leer de ware smaak van voedselwaren waarderen.
Voor degenen die het echt niet kunnen laten: is stevia wat? Heb er zelf geen ervaring mee.
Dat natuurlijk per se gezond zou zijn is natuurlijk onzin, botulinetoxine is ook puur natuur maar dat zie ik men ook niet door de thee gooien.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De hele notie dat Stevia 'gezonder' zou zijn dan aspartaam, cyclamaat, saccharine, sucralose of acesulfaam-K komt door de idiote marketingargumentatie dat de actieve stof, steviol, in de natuur voorkomt. Alsof moleculen die in de natuur geproduceerd worden bij voorbaat gezond zijn!
Cobravergif, poison ivy en heerlijke schimmel op je brood zijn ook puur natuur - dat is dan zeker ook goed voor je?
Stevia is goud voor de marketingafdelingen van de voedselproducenten nu het eindelijk door de EU is goedgekeurd. Mogen ze lekker adverteren met 'natuurlijke zoetstof'.
Ze zijn druk bezig om de actieve stof rendabel te synthetiseren. Heb je straks die hele plant niet meer nodig, net zoals dat je geen sinaasappel nodig hebt voor je dosis ascorbylzuur in een pilleke.
dan pak je net een verkeerd voorbeeld, want dat injecteren sommige mensen direct in hun gezicht (botox)...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:05 schreef Levolution het volgende:
...
botulinetoxine is ook puur natuur maar dat zie ik men ook niet door de thee gooien.
...
Ja oké, maar dat is puur natuur.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:20 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
dan pak je net een verkeerd voorbeeld, want dat injecteren sommige mensen direct in hun gezicht (botox)...
Vind zulke verhalen altijd vermakelijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:39 schreef fathank het volgende:
Echt wat een droeftoeters bij mij in de gym. 2 ecto's die aan de spuit zijn, na iedere oefening weer voor de spiegel hempje naar beneden trekken om te checken of z'n borst(en) al gegroeid zijn. Foto's maken van elkaar in de gym, boos kijken in de spiegel alles. Wat een stripfiguren, die gasten kennen echt geen schaamte. En maar denken dat ze groot zijn. Het enige wat ze hebben is een flinke chest en goeie schouders, totaal geen lats of benen
.
Net als je dacht dat die typische verhalen niet stompzinniger konden wordenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:45 schreef Levolution het volgende:
Eentje met Che Guevara tattoo enzo.
En de rest. Je wordt er mee doodgegooid als je op zoek gaat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dus amateurs kopen hun AAS op websites als deze?
http://www.winstrol.nl/
Oke, het lijkt me zo onbetrouwbaarquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
En de rest. Je wordt er mee doodgegooid als je op zoek gaat.
Als je winstrol koopt krijg je winstrol. Daar hoef je niet aan te twijfelen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oke, het lijkt me zo onbetrouwbaar
Je krijgt een potje steroids naar keuze thuis gestuurd als je je aanmeldt voor het forum?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:53 schreef Snakey het volgende:
Ik poste het al eerder, maar zie hier. Roids heaven. http://www.steroid.com
Ow geen idee. Ik weet van die sites maar ik heb geen ambities iets gaan te gebruiken, dus ik lees ook eigenlijk niks.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:56 schreef Push. het volgende:
[..]
Je krijgt een potje steroids naar keuze thuis gestuurd als je je aanmeldt voor het forum?
Was benieuwd hoe die site eruit zag. Kreeg gelijk een pop-up. Zelf ook geen 'ambities' om het te gebruiken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow geen idee. Ik weet van die sites maar ik heb geen ambities iets gaan te gebruiken, dus ik lees ook eigenlijk niks.
Oke, jullie horen over 8 weken weer van me.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je winstrol koopt krijg je winstrol. Daar hoef je niet aan te twijfelen.
Succes. Zorg je wel dat je voeding, training en rust op orde is?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oke, jullie horen over 8 weken weer van me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |