Je bent in de war met sucralose (Splenda / Nevella) , wat als basisstructuur tafelsuiker heeft, maar waar 3 -OH groepen af zijn gesloopt en 3 -Cl groepen aan zijn geadditeerd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Asapartaam was eerst insectenvergif, ze hebben 1 molecuul veranderd, toen was het een zoetstof, 1 jaartje op muizen getest en go!
Ze dooen tegenwoordig ook gewoon zoetstoffen in 'normale' producten; het is goedkoper en neem minder ruimte in dan suiker (en je krijgt een mooie 'kiesbewust' logo). Al geloof ik niet in de 'zoetstof is slecht' verhalen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:42 schreef Ethanolic het volgende:
Ik maak mijn pasta sauzen gewoon met gezeefde tomaten en kruiden. Gebruik er ook nooit suiker in.
En aspartaam zit tegenwoordig in bijna al het 'light'.
Ja je ziet het ook wel eens op die goedkope normale colaflessen. Niet eens light. Maar ik wilde die statement niet maken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef Zith het volgende:
[..]
Ze dooen tegenwoordig ook gewoon zoetstoffen in 'normale' producten; het is goedkoper en neem minder ruimte in dan suiker (en je krijgt een mooie 'kiesbewust' logo). Al geloof ik niet in de 'zoetstof is slecht' verhalen.
Ik stack ze, zodat ik alle voordelen er van hebquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik rouleer.Als m'n pot Stevia op is, dan koop ik een pot sucralose, dan aspartaam + acesulfaam K, dan cyclamaat / saccharine, en dan zijn we weer bij Stevia maar dan is er ook alweer een jaar voorbij.
Ah, en Splenda is een merknaam voor sucralose.
Candarel (rood) = aspartaam + acesulfaam K
Natrena (blauw) = cyclamaat + saccharine
Nevella (geel) = sucralose
klopt, na de maagkrampen, kijk ik op het etiket en bingo!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef Zith het volgende:
[..]
Ze dooen tegenwoordig ook gewoon zoetstoffen in 'normale' producten; het is goedkoper en neem minder ruimte in dan suiker (en je krijgt een mooie 'kiesbewust' logo). Al geloof ik niet in de 'zoetstof is slecht' verhalen.
Die ene met dat eiquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:23 schreef Stereotomy het volgende:
Over havermout gesproken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tip als je de zoete havermout zat bent. Probeer eens hartige havermout. Gewoon met het spul doen wat je ook met pasta of rijst zou doen, heerlijk.
/schopje CUL
Niet als je aan je niet limieten gaat zitten. Smith moet je zoveel mogelijk met rust proberen te latenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:21 schreef Neraice het volgende:
Is benchen zonder spotter gevaarlijk? Er staat ook een Smith Machine namelijk.
Gewoon iemand aantikken en vragen of ie wil spotten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:21 schreef Neraice het volgende:
Sowieso niet in de Smith, mocht het wel fout gaan dan is er altijd nog de roll of shame. Maar inderdaad er wel bijna altijd wel iemand spotten. Meestal vraag ik alleen voor de laatste set iemand, de 1e 2 falen toch niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:21 schreef Neraice het volgende:
Lekker wijf! Wel beetje oud.quote:
Tegenwoordig worden zoetstoffen bijna overal in gestopt, voornamelijk glucose-fructosestroop een van de grote vetmakers. Dit valt me pas op sinds ik van elk product de ingredientenlijst bekijk voordat ik het koop.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef Zith het volgende:
[..]
Waarheid dit, maak je niet druk om die shit; eet het gewoon niet. De maatschappij is suikerverslaafd, zonder die troep vinden we niets meer lekker. Leer de ware smaak van voedselwaren waarderen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:45 schreef Nic1 het volgende:
Of aspartaam slecht is weet ik niet (zal wel meevallen), maar sinds ik afgekickt ben van suiker smaakt alles veel beter. Dit duurde wel een tijd, in het begin was alles juist vies door de suikergewenning.
Vanmorgen kon ik zwaarder.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:06 schreef Snakey het volgende:
Ik ben er ook bitter slecht in met m'n 98 kilo. Maar met lat pull downs ben ik ook niet erg sterk vind ik. Volgens mij moet ik eens iemand naar m'n techniek laten kijken, ik zit al weet ik hoe lang vast op 70 kilo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |