Ik ook, van de 6000 members van Fit4Free Amstelveen, ben ik de enige die Squat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:41 schreef Neraice het volgende:
Zie toch wel een heleboel jongens van mijn leeftijd beetje kloten op apparaten en zichzelf bewonderen in de spiegel. Ik ben de enige daar die squat. Waarom zou je je niet een beetje inlezen en de goede oefeningen doen? Heb ik ook gedaan en ik vermoed dat dat echt een wereld van verschil maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 18:59:22 ]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:58 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik ook, van de 6000 members van Fit4Free Amstelveen, ben ik de enige die Squat.
Ben ook de enige met een compleet fysiek, een fysiek waar "ze*" elke training vragen, complimenten en vooral verlangende blikken van krijg.
Mensen willen graag met mij praten, voelen ze zich ook belangrijk, en dan vraag ik naar hun squat...ja daar komen de traantjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deden we vroeger met tractorbanden in de herfst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vannacht ga ik weer buiten trainen, of aan het stand, of in het park, maarja ik ben dan ook ziek in mijn hoofd voor bepaalde dingen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
deden we vroeger met tractorbanden in de herfst!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 19:52:41 ]
1) het verkloot je natuurlijke hoge testo waardesquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:52 schreef Panzermaus het volgende:
Naar aanleiding van een opmerking van krioro in een ander topic, ben ik wel nieuwsgierig geworden.
Wat zou je met 1.8k euro kunnen doen wat betreft AAS? Ik train net een jaar serieus en nog verre van huge/sterk/max etc etc, en heb ook geen interesse in dat spul. Maar stel dat ik nu als net-noobgains-af zou gaan kuren, wat kan ik dan verwachten? Weer veel sneller PR's? Side-effects, acne, hongergevoel, libido? Welke middelen? Hoeveel kg LBM erbij is realistisch in een cycle van 12 weken met een dagelijks caloriesurplus van ~500 kcal? Vind het gewoon interessant.
klopt ja, anders krijg je lever ontsteking!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:27 schreef drumstickNL het volgende:
Er is niks "easy" aan die "easy" way; je moet nog steeds hard trainen en je moet jezelf heel wat extra regels opleggen wil je je cycle goed volbrengen. En nog eens extra spul nemen voor je lever / bijwerkingen die je sowieso gaat krijgen.
Daarnaast is het spuiten ook niet zo makkelijk, ik zou het nooit doen iig.
Thnx! Wat ik zelf doe is een beetje met mijn benen helpen (tip van scooby).quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:32 schreef 16meter het volgende:
Rug wordt verwaarloosd met SS... zeg wat? Onzin!
Als je nog niet 1 chin-up kunt: gewoon eerst negatives en hangs doen gevolgd door wat zware lat pulldowns 4-3-2-1 ofzo (waarbij 1 de laatste set is van 1 rep zo zwaar mogelijk, elke set dus verhogen). Veel gyms hebben ook een assistance machine voor pull-ups, die kun je ook gebruiken de eerste weken.
Must reads m.b.t. het opbouwen van pull-ups:
http://www.t-nation.com/f(...)the_pullup_deficient
http://www.t-nation.com/f(...)ce/keep_your_chin_up
Ik ga er zelf ook maar eens mee aan de slag, kom nog steeds niet verder dan een magere 7!
Ik vind scooby echt een heldquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thnx! Wat ik zelf doe is een beetje met mijn benen helpen (tip van scooby).
Nee dank, ik ben getrouwd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hebben nog meer mensen interesse in een foam roller? Als je er 5 koopt dan krijg je korting.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:09 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Vannacht ga ik weer buiten trainen, of aan het stand, of in het park, maarja ik ben dan ook ziek in mijn hoofd voor bepaalde dingen.Welk park?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En fit4free in AmstelveenGare westwijkers.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Hij is ook wel geinig maar wel een beetje maf.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:08 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ik vind scooby echt een held. Altijd uitleggen met z'n hoed op z'n hoofd en een big smile erbij. Daarnaast legt hij alle oefeningen piek fijn uit, heeft hij handige tips en heeft hij een heerlijk recept voor bananen shakes
.
Is ze niet bang dat je naar een ander gaat nu je zo aesthetic wordt?quote:
Kootpark. Wil je meedoenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Welk park?
En fit4free in AmstelveenGare westwijkers.
Ja, hij is een ingenieur, zelfs zijn huis heeft hij zelf ontworpen en gebouwd...Bijzondere man.quote:Hij is ook wel geinig maar wel een beetje maf
Neh. Ik mag graag flirten en dat weet ze, maar ik heb geen enkele reden om foetsie te gaan of iets at the site te hebben. Niet dat dat laatste mogelijk is als je samen een bedrijf runt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is ze niet bang dat je naar een ander gaat nu je zo aesthetic wordt?
Haha maar goed ook dan, anders krijg je Panzer situaties.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neh. Ik mag graag flirten en dat weet ze, maar ik heb geen enkele reden om foetsie te gaan of iets at the site te hebben. Niet dat dat laatste mogelijk is als je samen een bedrijf runt.
Ik gebruik het al tijden. Goede vervanger voor gerafineerde suiker.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
Holy shit, gemalen steviaplantblad, hebben we dat tegenwoordig ook?
Stevia wordt inmiddels ook in Nederlandse supermarkten verkocht. Ik heb twee merken gespot, eentje Candarel en eentje Natrena.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn de groene potten.
Ik rouleer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik gebruik het al tijden. Goede vervanger voor gerafineerde suiker.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
Holy shit, gemalen steviaplantblad, hebben we dat tegenwoordig ook?
Stevia wordt inmiddels ook in Nederlandse supermarkten verkocht. Ik heb twee merken gespot, eentje Candarel en eentje Natrena.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn de groene potten.
Que?quote:Stevia is een opmerkelijk alternatief biedt voor het alom aanwezige suiker. De schappen van reform en bio winkels liggen inmiddels vol met Stevia pilletjes en poedertjes sinds onlangs het verbod op de verkoop van het plantje als zijnde voedingsmiddel is opgeheven. Maar het gaat altijd om de zoetigheid, om een extract. Nergens zie ik het rauwe groene slechts gedroogde en vermalen blad te koop dat alle vitamientjes ed nog bezit. En als ik iets koop omwille van mijn gezondheid dan wel het liefst in vol ornaat.
Eigenschappen geldende voor de Stevia in deze actie;
* Bevat oa Vitamine A, B3, C, Calcium, Chroom, Fosfor, Sodium, Magnesium, Zink en Rutine
* Is antiseptisch in de mond en remt de groei van bacterien die tandplaque veroorzaken
* Heeft geen invloed op de bloedsuikerspiegel, dus ook geschikt voor diabetici
* Het is stabiel tot een temperatuur van 200 graden, dus geschikt is om te koken en te bakken
* Niet zo geschikt als het extract voor in de koffie en thee
* Het caramelliseert niet (zoals suiker) en kan ook niet gisten
* 10 a 15 keer zoeter dan suiker dus zuinig in het verbruik
* Langdurig houdbaar. Althans, bij bij in de kast was het na een jaar nog prima
Ik dacht dat aspartaam heel slecht was.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik rouleer.Als m'n pot Stevia op is, dan koop ik een pot sucralose, dan aspartaam + acesulfaam K, dan cyclamaat / saccharine, en dan zijn we weer bij Stevia maar dan is er ook alweer een jaar voorbij.
Ah, en Splenda is een merknaam voor sucralose.
Candarel (rood) = aspartaam + acesulfaam K
Natrena (blauw) = cyclamaat + saccharine
Nevella (geel) = sucralose
Beetje raar argument:quote:
Heb idd wel eens een studie gelezen dat ze het equivalent van 134 blikjes cola dagelijks een paar maanden lang aan wat muizen hadden gegeven, en die vonden dat idd niet zo fijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik dacht dat aspartaam heel slecht was.
Na krankzinnige hoeveelheden heeft het pas een negatief effect inderdaad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb idd wel eens een studie gelezen dat ze het equivalent van 134 blikjes cola dagelijks een paar maanden lang aan wat muizen hadden gegeven, en die vonden dat idd niet zo fijn.
Dat wist ik niet. Ik bestel altijd een zak van 275 gram voor net iets over een tientje. Doe ik meer dan een jaar mee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, en Splenda is een merknaam voor sucralose.
Mocht je het in Nederland zoeken, sinds een jaar of 2 wordt sucralose / Splenda als Nevella verkocht:quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Ik bestel altijd een zak van 275 gram voor net iets over een tientje. Doe ik meer dan een jaar mee.
Ik koop het hier. http://www.dieetwebshop.n(...)-275-gram-p-189.htmlquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mocht je het in Nederland zoeken, sinds een jaar of 2 wordt sucralose / Splenda als Nevella verkocht:
[ afbeelding ]
Ik geloof 3 EUR voor een pot, 75 gram.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik koop het hier. http://www.dieetwebshop.n(...)-275-gram-p-189.html
http://www.dieetwebshop.n(...)l-75-gram-p-657.htmlquote:Als alternatief bevelen wij u de Nevella 75 gram of de Nevella granulaat aan. Zelfde samenstelling, stukken voordeliger!
Stel he. In bijna alle voedsel zit aspartaam, als je dit jarenlang in je lichaam krijgt in kleine hoeveelheden is het dan niet schadelijk op den duur of wordt het al snel uit je lichaam gefilterd?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb idd wel eens een studie gelezen dat ze het equivalent van 134 blikjes cola dagelijks een paar maanden lang aan wat muizen hadden gegeven, en die vonden dat idd niet zo fijn.
Thnx, deze ga ik dan bestellen. Fijne website overigens!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik koop het hier. http://www.dieetwebshop.n(...)-275-gram-p-189.html
Geen idee. Dat vraag ik me ook wel eens af.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe serieus kun je al die producten nemen qua gezond/niet slecht?
Waarom aspartaam de schuldige aanwijzen? En niet een van de honderden andere kleur- geur- of smaakstoffen die je dagelijks eet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Stel he. In bijna alle voedsel zit aspartaam, als je dit jarenlang in je lichaam krijgt in kleine hoeveelheden is het dan niet schadelijk op den duur of wordt het al snel uit je lichaam gefilterd?
Lastig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geen idee. Dat vraag ik me ook wel eens af.
Omdat ik het nu over aspartaam heb.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom aspartaam de schuldige aanwijzen? En niet een van de honderden andere kleur- geur- of smaakstoffen die je dagelijks eet?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:09 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Vannacht ga ik weer buiten trainen, of aan het stand, of in het park, maarja ik ben dan ook ziek in mijn hoofd voor bepaalde dingen.3x per week sportschool, in offseason zoals nu 2x per week op het veld. Agility cone drills, Tire Flips, , Heavy Sled Drags, Overhead Keg throws, Medicine ball throws, Prowler runsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You were saying?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
En ondertussen tank je sucralose naar binnen via whey shakes, leuk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Omdat ik het nu over aspartaam heb.
Ik heb de site een kwartier geleden weggeklikt en weet niet over welke producten je het hebt en wat je bedoelt met serieus nemen.quote:Maar wat denk jij over al die producten op dieetshop? Hoe serieus kunnen we het nemen?
Dingen zoals:quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En ondertussen tank je sucralose naar binnen via whey shakes, leuk.
[..]
Ik heb de site een kwartier geleden weggeklikt en weet niet over welke producten je het hebt en wat je bedoelt met serieus nemen.
Voor zover ik kan zien is het enige verschil tussen BBQ saus uit de supermarkt en hier dat de suiker vervangen is door een zoetstof.quote:En met serieus nemen bedoel ik meer van; ik als endo wil suikers en slechte zooi zoveel mogelijk mijden. Choco koekjes, ijs, BBQ saus uit de supermarkt zit vol met slechte dingen die niet bevorderlijk zijn voor mijn progressie. Maar als ik die BBQ saus zie die Kcal vrij is dan wil ik die graag kopen.
In BBQ saus uit de supermarkt zit ook aardig wat Kcal imo. Maar is prima, dan bestel ik enkel deze 3 dingen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien is het enige verschil tussen BBQ saus uit de supermarkt en hier dat de suiker vervangen is door een zoetstof.
Als jij denkt dat dat je progressie helpt, dan moet je dat doen.
Ik heb het al 30x eerder tegen je geroepen: lees de ingredientenlijst, en bepaal voor jezelf of je het wil eten.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In BBQ saus uit de supermarkt zit ook aardig wat Kcal imo.
quote:Voor zover ik kan zien is het enige verschil tussen BBQ saus uit de supermarkt en hier dat de suiker vervangen is door een zoetstof.
In rode sauzen (tomaatgebaseerd ketchup, shashlik, BBQ etc.) komen nauwelijks vetten (laat staan eiwitten) voor. Dus sloop je dan ook nog eens de suikers eruit en vervang je dat door zoetstof, dan hou je idd geen kcals over.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maar deze saus is zo goed als Kcal vrij.
Dat is duidelijker, dankje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In rode sauzen komen nauwelijks vetten (laat staan eiwitten) voor. Dus sloop je dan ook nog eens de suikers eruit en vervang je dat door zoetstof, dan hou je idd geen kcals over.
Asapartaam was eerst insectenvergif, ze hebben 1 molecuul veranderd, toen was het een zoetstof, 1 jaartje op muizen getest en go!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik dacht dat aspartaam heel slecht was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |