Op zich zit ik goed en ga ik inderdaad niet zitten roeien. Ik denk dat ik eens een tijdje op een laag gewicht heel bewust met m'n lats moet gaan werken. Ik denk namelijk dat ik veel te veel op mijn armen en schouders probeer te doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Rechtop zitten, enigsinds omhoog kijken, je onderrug iets wat hol zetten, je boven rug wat naar achter daar door, en dan focussen op je lats, en je ellebogen naar achter naar beneden brengen.
Als je dat laatste doet ga je vanzelf je lats meer aanspreken. En dan tot onder je kin brengen.
Ik zie heel veel gasten zo veel mogelijk stacken en dan een halve roeibeweging naar achter maken maar dat is bull shit.
Ik weeg net iets meer dan 60 kilo en zit ook op 70 kgquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:06 schreef Snakey het volgende:
Ik ben er ook bitter slecht in met m'n 98 kilo. Maar met lat pull downs ben ik ook niet erg sterk vind ik. Volgens mij moet ik eens iemand naar m'n techniek laten kijken, ik zit al weet ik hoe lang vast op 70 kilo.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Op zich zit ik goed en ga ik inderdaad niet zitten roeien. Ik denk dat ik eens een tijdje op een laag gewicht heel bewust met m'n lats moet gaan werken. Ik denk namelijk dat ik veel te veel op mijn armen en schouders probeer te doen.
Good for you. Geef jezelf een schouderklopje en ruk je het hele weekend af op mijn post.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik weeg net iets meer dan 60 kilo en zit ook op 70 kg
Precies. Dan trek ik die Stereostommie er zo uit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
ja idd. als je armen heel veel eerder opgeven dan je lats, dan ff terug in gewicht.
En met de wijde stang he.
[ afbeelding ]
Wijde stang inderdaad. Ik moet 1x in de zoveel tijd sowieso even deloaden en goed naar m'n form kijken. Ik ben erg geneigd veel op mijn armen te doen. Daar krijg je grote en sterke armen en schouders van, maar dat is niet zo nuttig als de rest achter blijft.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
ja idd. als je armen heel veel eerder opgeven dan je lats, dan ff terug in gewicht.
En met de wijde stang he.
[ afbeelding ]
Als ik die armen van jou met die van mij vergelijk zit er echt een wereld van verschil tussen maar lat pulldown op 70 is wel te doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:06 schreef Snakey het volgende:
Ik ben er ook bitter slecht in met m'n 98 kilo. Maar met lat pull downs ben ik ook niet erg sterk vind ik. Volgens mij moet ik eens iemand naar m'n techniek laten kijken, ik zit al weet ik hoe lang vast op 70 kilo.
Hoeveel weegt een chinees, daar is weinig inhoudelijk nuttigs over te zeggen Panz. Er zit een heleboel verschil per persoon, wat die kan gainen onder AAS, welke AAS, duur, training, etc.etc. Maar je leest vooral verhalen van een gemiddelde stack kuur van 10weken zo'n 8kg LBM te pakken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:52 schreef Panzermaus het volgende:
Naar aanleiding van een opmerking van krioro in een ander topic, ben ik wel nieuwsgierig geworden.
Wat zou je met 1.8k euro kunnen doen wat betreft AAS? Ik train net een jaar serieus en nog verre van huge/sterk/max etc etc, en heb ook geen interesse in dat spul. Maar stel dat ik nu als net-noobgains-af zou gaan kuren, wat kan ik dan verwachten? Weer veel sneller PR's? Side-effects, acne, hongergevoel, libido? Welke middelen? Hoeveel kg LBM erbij is realistisch in een cycle van 12 weken met een dagelijks caloriesurplus van ~500 kcal? Vind het gewoon interessant.
Yep. Denk dat het hetzelfde is wat ik een tijd geleden met de bench press had. Ik bleef hangen op zo'n 70 - 80 kilo. Kwam er achter dat ik teveel op mijn armen deed en druk nu 90 - 100 kilo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als ik die armen van jou met die van mij vergelijk zit er echt een wereld van verschil tussen maar lat pulldown op 70 is wel te doen.
Mn bench zit nog op 60, ik denk dat ik te weinig met mn armen doequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Yep. Denk dat het hetzelfde is wat ik een tijd geleden met de bench press had. Ik bleef hangen op zo'n 70 - 80 kilo. Kwam er achter dat ik teveel op mijn armen deed en druk nu 90 - 100 kilo.
Learning all the time.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met AAS, heb je aan 1 vriendin niet genoegquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:52 schreef Panzermaus het volgende:
Naar aanleiding van een opmerking van krioro in een ander topic, ben ik wel nieuwsgierig geworden.
Wat zou je met 1.8k euro kunnen doen wat betreft AAS? Ik train net een jaar serieus en nog verre van huge/sterk/max etc etc, en heb ook geen interesse in dat spul. Maar stel dat ik nu als net-noobgains-af zou gaan kuren, wat kan ik dan verwachten? Weer veel sneller PR's? Side-effects, acne, hongergevoel, libido? Welke middelen? Hoeveel kg LBM erbij is realistisch in een cycle van 12 weken met een dagelijks caloriesurplus van ~500 kcal? Vind het gewoon interessant.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mn bench zit nog op 60, ik denk dat ik te weinig met mn armen doeAlles is leuk, zolang je goede progress maakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar wil wel een beetje in proportie trainen. Genetisch ben ik gezegend met beestachtige kuiten. Laatst voor het eerst gewicht bij de calf raise machine opgedaan (gaat maar tot 200) 3*8*260 was nog goed te doen. Ik ga volgende keer even kijken of 3*5*300 ook te halen is. Puur om te kijken hoe sterk ze nu daadwerkelijk zijn. Daarna neglect ik mn kuiten gewoon anders passen ze niet meer in mn broekquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Alles is leuk, zolang je goede progress maakt.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mn bench zit nog op 60, ik denk dat ik te weinig met mn armen doeWat is dat nou weer voor een vergelijking dan? BP en OHP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Zo heb ik dat ook gedaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Chinups waren bij mij ook eerst. Mijn eerste (okee, halve. okee, assisted...
) sloeg helemaal nergens op. Nu kan ik 12-15 reps met volle ROM.
Wat bij mij persoonlijk hielp om een plateau te overbruggen was de ROM verkleinen. Dus geen full chinup, maar jezelf maar tot halverwege laten zakken. Daarna ROM steeds groter maken en reps meer maken.
Kan voor iedereen anders zijn, maar is een methode om uiteindelijk de reps in volle ROM omhoog te krijgen.
Nu. Waarschijnlijk lekker rustig in de gym.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:29 schreef Ethanolic het volgende:
Mmh zal ik nog even voor het eten gymmen of vanavond.
Ik zeg ook niet dat je vet bent, ik zeg dat zwaargewichten gewoon minder pull-ups kunnen in het algemeen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja nee, 't is niet dat ik vet ben, maar ben gewoon zwaar, en heb gewoon alle aanleg zitten op schouders, chest en rug, en relatief wat minder op m'n armen denk ik. Daar fail ik altijd keihard, m'n biceps.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja maar wil wel een beetje in proportie trainen. Genetisch ben ik gezegend met beestachtige kuiten. Laatst voor het eerst gewicht bij de calf raise machine opgedaan (gaat maar tot 200) 3*8*260 was nog goed te doen. Ik ga volgende keer even kijken of 3*5*300 ook te halen is. Puur om te kijken hoe sterk ze nu daadwerkelijk zijn. Daarna neglect ik mn kuiten gewoon anders passen ze niet meer in mn broek
Je kan dan slecht eten, zuipen, matig trainen en nog steeds meer gains maken dan jij nu.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:52 schreef Panzermaus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |