SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25_ _ | | | | _ _
| || || | | || || |
=H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
|_||_|| | | | | | | ||_||_|
|_| / | | \ |_|
| | | |
\ (_ /~~~\ _) /
\ \ ( '_' ) / /
\ )\ = /( /
\ (_) (_) /
\ / ~~~ \ /
( )
\ /
\ /
)==(O)==(
/ \
/____/ \____\
/ / \ \
/ / \ \
( ) ( )
| | | |
| | | |
|___| |___|
(___) (___)
============================================================Confidence through competence![]()
Ik squat nu op maandag, woensdag en vrijdag en zometeen komt daar voetbal op dinsdag, donderdag en zondag bij.
Gaan m'n benen leuk vinden
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Ga je waarschijnlijk niet volhouden als je zwaarder gaat. Heb het ook een tijdje gedaan toen ik begon met SS, maar is gewoon een aanslag op je lichaam om dat lang vol te houden. Hangt er ook vanaf of je bij Fc Bal op 't Dak speelt of niet, maar het is hoe dan ook zwaar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:06 schreef Neraice het volgende:
Ik squat nu op maandag, woensdag en vrijdag en zometeen komt daar voetbal op dinsdag, donderdag en zondag bij.
Gaan m'n benen leuk vinden"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Hoe ben jij toen verdergegaan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:28 schreef Push. het volgende:
[..]
Ga je waarschijnlijk niet volhouden als je zwaarder gaat. Heb het ook een tijdje gedaan toen ik begon met SS, maar is gewoon een aanslag op je lichaam om dat lang vol te houden. Hangt er ook vanaf of je bij Fc Bal op 't Dak speelt of niet, maar het is hoe dan ook zwaar."A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Omdat vrouwen nou eenmaal snel een Bodybuilder worden:
http://www.ad.nl/ad/nl/1003/You/article/detail/3294877/2012/08/01/Pilates-uitgeroepen-tot-beste-sport-voor-je-seksleven.dhtml![]()
Biiiiicycle, biiiiiicycle
How grains are killing you slowly
paleo artikel. Meningen? Ik mis de bronnen een beetje.."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Daarstraks deze maaltijd gemaakt![]()
![]()
alleen dan met Basmati rijst ipv bruine rijst en ipv de Dash kruiden een beetje cayenne/chili/komijn/tijm
Zeer prima te nassen. nooit geweten dat je tonijn nog lekkerder kon maken. Dit gaat sowieso een keer per week op het menu vanaf nu. Lekker snel, makkelijk en vult als een malle.
Straks nog even zo'n smoothie proberen die ook op dat kanaal staat
na na na na na na na Badjasman!![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:23 schreef ZetaOS het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/1003/You/article/detail/3294877/2012/08/01/Pilates-uitgeroepen-tot-beste-sport-voor-je-seksleven.dhtml![]()
En dan ook dit: 'stellen instructeurs'.
Wij van wc-eend adviseren....![]()
Vanmiddag nog een stukje gefietst...
Miste wel een beetje "zo'n lekkere strakke blonde meid op een racefiets".
Maar ja, die was ik waarschijnlijk toch vrij snel voorbijgegaan.
kunst zonder trein
Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
Ontdek je innerlijke schoonheid; vraag een vriend of hij je openrijt.![]()
al die gezondheidvoordelen krijg je ook met krachttraing.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:23 schreef ZetaOS het volgende:
ik denk niet dat het veel uitmaakt eigenlijk, maar logischerwijs zou ik eerst triceps doen omdat je je biceps/schouders/borst nog als hulp gebruikt bij het zakken in dips. Andersom gebruik je je triceps weer niet zo bij biceps oefeningen... je kunt ze extra aanspannen onderaan een curl maarjah.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:21 schreef Bendoe het volgende:
ik doe morgen een arms only workout, moet ik eerst bi's of tri's trainen?na na na na na na na Badjasman!![]()
Maakt niet uit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:21 schreef Bendoe het volgende:
ik doe morgen een arms only workout, moet ik eerst bi's of tri's trainen?![]()
Heb dit gisteren met mijn chick gedaan, damn wat voel je je dan een houthakker.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:23 schreef ZetaOS het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/1003/You/article/detail/3294877/2012/08/01/Pilates-uitgeroepen-tot-beste-sport-voor-je-seksleven.dhtml
Deathlift or Die.![]()
om en omquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:21 schreef Bendoe het volgende:
ik doe morgen een arms only workout, moet ik eerst bi's of tri's trainen?![]()
Ene training links bi en rechts tri, volgende training omwisselen. Anders groei je scheef.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:21 schreef Bendoe het volgende:
ik doe morgen een arms only workout, moet ik eerst bi's of tri's trainen?Confidence through competence![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ene training links bi en rechts tri, volgende training omwisselen. Anders groei je scheef.quote:quote:thnx, ik ga eerst triceps doen omdat ik dips en CGBP wil doen, en het wel handig is om er wat frisser voor te zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:25 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik denk niet dat het veel uitmaakt eigenlijk, maar logischerwijs zou ik eerst triceps doen omdat je je biceps/schouders/borst nog als hulp gebruikt bij het zakken in dips. Andersom gebruik je je triceps weer niet zo bij biceps oefeningen... je kunt ze extra aanspannen onderaan een curl maarjah.daarna lekker curlen en dan nog wat onderarmwerk.
![]()
http://www.simplyshredded(...)outine-revealed.htmlquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:39 schreef Bendoe het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
thnx, ik ga eerst triceps doen omdat ik dips en CGBP wil doen, en het wel handig is om er wat frisser voor te zijndaarna lekker curlen en dan nog wat onderarmwerk.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
http://www.simplyshredded(...)outine-revealed.htmlStrong broscience van ome Arnold. Maar wel leuk om te lezen.quote:“This shocking method was extremely important to my training. Your muscles tend to become complacent and resist growth if you are constantly doing the same workout for them. But if you try all different types of training methods, exercises, weights, set-rep combinations and training tempos, you keep the muscles off balance. They sort of say to themselves, ‘Wow, there’s a new thing here. He just did 10 sets of 20 reps, and the next workout he’ll do 20 sets of five reps. I’ll never get used to this. I can never build up a resistance to the training, so I guess I’ll have to grow!’”![]()
![]()
Yep. Denk dat het vooral door de tijd van toen komt waarin veel ge-experimenteerd werd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
[..]
Strong broscience van ome Arnold. Maar wel leuk om te lezen.![]()
variatie in training bedoel je?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
[..]
Strong broscience van ome Arnold. Maar wel leuk om te lezen.![]()
Goed nieuws voor alle curlboys in de gymquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
[..]
Strong broscience van ome Arnold. Maar wel leuk om te lezen.
na na na na na na na Badjasman!![]()
http://www.steroid.com/Winstrol.phpquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:39 schreef seto het volgende:
fuck dat snakey, geef gewoon links waar we roids kunnen kopen![]()
quote:Op
donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
http://www.steroid.com/Winstrol.php
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Die triceps workout ziet er wel nice uit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:44 schreef Snakey het volgende:
http://www.simplyshredded(...)-high-intensity.html![]()
Kreeg last van shinsplints, dus moest sowieso minderen. Ben toen één keer per week gaan trainen. Schema leek op zoiets: Deadlift, squat, power clean, dumbell row, chinup/dips. Zaak is dan om veel te rusten en goed te eten.quote:
Deze zomer drie keer per week als krachttraining als volgt getraind: lunges, chin ups, deadlift, dips, squats, bij kracht over nog poging tot pull ups. Verder cardio en plyometrie. Alles 3x5, behalve chin ups en dips, die met een gewicht waarmee je 3x8 haalt. Heb veel kracht gepakt hiermee.
Op het moment is mijn abonnement afgelopen, en deze ga ik ook niet meer verlengen. Moet vier keer per week op het voetbalveld staan. Daarom ga ik een olympische barbell kopen met gewicht. Dan kan ik blijven squatten, deadliften en power cleanen. Chin ups en dips kan hier vast wel ergens in de buurt."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Voor degene die vroeg of ik wat updates kon blijven geven over mijn bevindingen met bèta-alanine.
Neem nu zo'n 4 tot 5 gram per dag. Ik weeg het niet precies af, aangezien het niet heel nauw komt. Vandaag het volgende gedaan:
Kilometer gelopen. Daarna, interval hill sprints. Heuvel zo'n 20 meter om hoog met iets minder dan 20% incline denk ik. Daarna 30 meter rustig naar beneden. Vervolgens 3 keer zo'n 10 meter heel steil omhoog. Daarna de omgekeerde weg. Rust tussendoor zo'n 15 seconde. Dit 12x. Daarna 4x dezelfde heuvel met zo groot mogelijke explosieve stappen gelopen, kan de naam op het moment niet vinden. Daarna weer een kilometer terug gelopen. Begon redelijk last van vermoeidheid in m'n spieren te krijgen, maar niet veel verzuring.
Daarna: 10x tuck jumps, 10x plyometrische push ups, 10x depth jump, 10x burpees. Dit twee keer.
Was flink stuk daarna, maar had geen verzuring. Alleen maar vermoeidheid.
Tot nu toe zeker tevreden."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
vreemd, 90% van de sups doen gewoon niks!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:11 schreef Push. het volgende:
Voor degene die vroeg of ik wat updates kon blijven geven over mijn bevindingen met bèta-alanine.
Neem nu zo'n 4 tot 5 gram per dag. Ik weeg het niet precies af, aangezien het niet heel nauw komt. Vandaag het volgende gedaan:
Kilometer gelopen. Daarna, interval hill sprints. Heuvel zo'n 20 meter om hoog met iets minder dan 20% incline denk ik. Daarna 30 meter rustig naar beneden. Vervolgens 3 keer zo'n 10 meter heel steil omhoog. Daarna de omgekeerde weg. Rust tussendoor zo'n 15 seconde. Dit 12x. Daarna 4x dezelfde heuvel met zo groot mogelijke explosieve stappen gelopen, kan de naam op het moment niet vinden. Daarna weer een kilometer terug gelopen. Begon redelijk last van vermoeidheid in m'n spieren te krijgen, maar niet veel verzuring.
Daarna: 10x tuck jumps, 10x plyometrische push ups, 10x depth jump, 10x burpees. Dit twee keer.
Was flink stuk daarna, maar had geen verzuring. Alleen maar vermoeidheid.
Tot nu toe zeker tevreden.![]()
Ik haat bèta-alanine.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil krukken. Ik kan niet meer lopen door die squats van gisteren
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Wat een grapjassen bij ons in de gymNieuw bordje:
Als het squat rack bezet is, ga ik dus gewoon het power rack in. Come at me broquote:The power rack is for use with a personal trainer only
-
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:02 schreef star_gazer het volgende:
Wat een grapjassen bij ons in de gymNieuw bordje:
[..]
Als het squat rack bezet is, ga ik dus gewoon het power rack in. Come at me broJij zou hun moeten begeleiden.
If not now, then when.![]()
We hebben welgeteld 2 (twee) personal trainers rondlopen waarvan ik weet dat ze goed zijn. Maar dan nog steeds; ik vind het onacceptabel dat dat ding 75% van de tijd leeg moet staan als er maar een squat rack is. Nu in de winter lukt dat nog wel omdat de gym relatief rustig is, maar straks in de zomer als men weer in het squatrack komt curlen, gaat dat dus niet vliegen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Jij zou hun moeten begeleiden.
Volgens mij is het gewoon een slappe poging om meer personal training te verkopen. En daar ga ik als betalend lid dus dikke schijt aan hebben."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Naja over het algemeen proberen sportscholen zoveel mogelijk geld te verdienen met vieze truukjes. Daarnaast vind ik het ook altijd zo erg om te zien dat er zoveel mensen zijn die 3x per week naar de sportschool gaan, een beetje crosstrainen, fietsen en roeien en dan denken dat ze afvallen maar ze vallen nooit af. Lekker veel ca$h voor de sportschool zo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:18 schreef star_gazer het volgende:
[..]
We hebben welgeteld 2 (twee) personal trainers rondlopen waarvan ik weet dat ze goed zijn. Maar dan nog steeds; ik vind het onacceptabel dat dat ding 75% van de tijd leeg moet staan als er maar een squat rack is. Nu in de winter lukt dat nog wel omdat de gym relatief rustig is, maar straks in de zomer als men weer in het squatrack komt curlen, gaat dat dus niet vliegen.
Volgens mij is het gewoon een slappe poging om meer personal training te verkopen. En daar ga ik als betalend lid dus dikke schijt aan hebben.If not now, then when.![]()
Ik denk dat ze best een hekel aan mij hebben daar, want ik verdien mijn lidmaatschap wel terug met twee keer per week anderhalf uur power yoga en drie keer per week anderhalf uur gymquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naja over het algemeen proberen sportscholen zoveel mogelijk geld te verdienen met vieze truukjes. Daarnaast vind ik het ook altijd zo erg om te zien dat er zoveel mensen zijn die 3x per week naar de sportschool gaan, een beetje crosstrainen, fietsen en roeien en dan denken dat ze afvallen maar ze vallen nooit af. Lekker veel ca$h voor de sportschool zo.
-
Haha en dan ook nog goede progressie, resultaat; iedereen jelly.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:29 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze best een hekel aan mij hebben daar, want ik verdien mijn lidmaatschap wel terug met twee keer per week anderhalf uur power yoga en drie keer per week anderhalf uur gym
If not now, then when.![]()
Prachtig jongens die squat after math verhalen.
Gisterenmiddag zat ik ff te praten met een gozer die trainde voor z'n volleyballen. Gewoon wat fit/krachtraining doet i, en we hadden het over de compound exersizes.
Hij vertelde "ja, 's avonds is d'r ook een gozer, ook zo breed als jij, alleen jij traint tenminste duidelijk ook je benen" lol.
Die z.g.n gozer heeft naar het blijkt dus echt uber chicken leggs. 'k zou bijna es 's ff een keer 'savonds willen gaan squatten nu.
Gewoon.... omdat het kan
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 03-08-2012 07:48:50 ]![]()
Dat is het eerste wat ik zou zeggen tegen ze.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:18 schreef star_gazer het volgende:
[..]
We hebben welgeteld 2 (twee) personal trainers rondlopen waarvan ik weet dat ze goed zijn. Maar dan nog steeds; ik vind het onacceptabel dat dat ding 75% van de tijd leeg moet staan als er maar een squat rack is. Nu in de winter lukt dat nog wel omdat de gym relatief rustig is, maar straks in de zomer als men weer in het squatrack komt curlen, gaat dat dus niet vliegen.
Volgens mij is het gewoon een slappe poging om meer personal training te verkopen. En daar ga ik als betalend lid dus dikke schijt aan hebben.
Als ze dat echt serieus naleven zo'n regel, dan is dat natuurlijk een goeie rede om een andere gym te zoeken.
Ik zou deze (of iets dergelijks) ff flink uitdraaien, en met een pijltje naast het bordje ophangen.
[ Bericht 13% gewijzigd door RaymondK op 03-08-2012 07:54:06 ]![]()
Nog even over dat power rack. Ik ben even bezig gegaan op de FB pagina van de gym. Op de Facebook pagina:quote:Ik:
"The power rack is for use with a personal trainer only". Excuse me? The gym has ONE squat rack (and no, the smith machine doesn't count) and now you expect us to leave the power rack empty 75% of the time? I'm usually not the kind of guy to ignore signs and instructions, but this is ridiculous.quote:Gym:
Hi,
Thank you for your comments.
Unfortunately over the recent months, the power rack has had damage made to it on 4 different occasions, each time requiring repair. This has been the result of improper use and as a result we have had to restrict it to supervised use with a personal trainer only.
Should you have any further questions, please don’t hesitate to contact the club and speak with the PT Manager regarding this.quote:Ik:
Maybe posting a big sign saying what should not be done works as well? I seriously wonder how one damages a power rack...
How about removing the abductor/adductor and biceps curl machines and plopping down an extra squat rack then? The former is just plain useless and the latter is easily replaced with a pair of dumbbells (please put 'em back people AND trainers...) or a bar. I know you've probably invested a few dollars in those machines but if you look at it objectively, the gym can do fine without.
Mind you, I still love V Club, but there's a few tweaks that could make the gym even better in my opinion.Ben benieuwd waar ze mee komenquote:Bekende van me:
This is ridiculous. I've seen personal trainers put the support bars on not level, force them down and then hit with discs to release. I've never seen a member doing this. On top of this the personal trainers are often super setting with members which means we have even less equipment to use and longer waits.
[ Bericht 12% gewijzigd door star_gazer op 03-08-2012 08:19:41 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik werd trouwens midden in de nacht wakker met de gedachten:
"KUT, ze hebben geen punt om jezelf op te trekken met die nieuwe apparatuur voor na de verbouwing straks"![]()
Ik denk dat het tijd is voor een deload week voor mij
nog maar ff gecheckt net op de site, gelukkig 2 mogelijkheden voor wide grip en close grip pullups![]()
![]()
Ben een nieuw voedingsschema aan het opstellen adhv nieuwe macro- en microwaarden, maar het blijft zo'n gedoe. Kent iemand misschien een makkelijke manier buiten swole.me om?![]()
http://www.fysiosupplies.(...)n3yrECFYKJDgodAX8Aywquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weet niemand hier waar je een goede foam roller kan bestellen?
Ik heb die OranjeIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
Forum Opties Forumhop: Hop naar: