http://www.steroid.com/Winstrol.phpquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:39 schreef seto het volgende:
fuck dat snakey, geef gewoon links waar we roids kunnen kopen
quote:Op
donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
http://www.steroid.com/Winstrol.php
Die triceps workout ziet er wel nice uit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:44 schreef Snakey het volgende:
http://www.simplyshredded(...)-high-intensity.html
Kreeg last van shinsplints, dus moest sowieso minderen. Ben toen één keer per week gaan trainen. Schema leek op zoiets: Deadlift, squat, power clean, dumbell row, chinup/dips. Zaak is dan om veel te rusten en goed te eten.quote:
vreemd, 90% van de sups doen gewoon niks!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:11 schreef Push. het volgende:
Voor degene die vroeg of ik wat updates kon blijven geven over mijn bevindingen met bèta-alanine.
Neem nu zo'n 4 tot 5 gram per dag. Ik weeg het niet precies af, aangezien het niet heel nauw komt. Vandaag het volgende gedaan:
Kilometer gelopen. Daarna, interval hill sprints. Heuvel zo'n 20 meter om hoog met iets minder dan 20% incline denk ik. Daarna 30 meter rustig naar beneden. Vervolgens 3 keer zo'n 10 meter heel steil omhoog. Daarna de omgekeerde weg. Rust tussendoor zo'n 15 seconde. Dit 12x. Daarna 4x dezelfde heuvel met zo groot mogelijke explosieve stappen gelopen, kan de naam op het moment niet vinden. Daarna weer een kilometer terug gelopen. Begon redelijk last van vermoeidheid in m'n spieren te krijgen, maar niet veel verzuring.
Daarna: 10x tuck jumps, 10x plyometrische push ups, 10x depth jump, 10x burpees. Dit twee keer.
Was flink stuk daarna, maar had geen verzuring. Alleen maar vermoeidheid.
Tot nu toe zeker tevreden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het squat rack bezet is, ga ik dus gewoon het power rack in. Come at me broquote:The power rack is for use with a personal trainer only
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:02 schreef star_gazer het volgende:
Wat een grapjassen bij ons in de gymNieuw bordje:
[..]
Als het squat rack bezet is, ga ik dus gewoon het power rack in. Come at me bro
We hebben welgeteld 2 (twee) personal trainers rondlopen waarvan ik weet dat ze goed zijn. Maar dan nog steeds; ik vind het onacceptabel dat dat ding 75% van de tijd leeg moet staan als er maar een squat rack is. Nu in de winter lukt dat nog wel omdat de gym relatief rustig is, maar straks in de zomer als men weer in het squatrack komt curlen, gaat dat dus niet vliegen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Jij zou hun moeten begeleiden.
Naja over het algemeen proberen sportscholen zoveel mogelijk geld te verdienen met vieze truukjes. Daarnaast vind ik het ook altijd zo erg om te zien dat er zoveel mensen zijn die 3x per week naar de sportschool gaan, een beetje crosstrainen, fietsen en roeien en dan denken dat ze afvallen maar ze vallen nooit af. Lekker veel ca$h voor de sportschool zo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:18 schreef star_gazer het volgende:
[..]
We hebben welgeteld 2 (twee) personal trainers rondlopen waarvan ik weet dat ze goed zijn. Maar dan nog steeds; ik vind het onacceptabel dat dat ding 75% van de tijd leeg moet staan als er maar een squat rack is. Nu in de winter lukt dat nog wel omdat de gym relatief rustig is, maar straks in de zomer als men weer in het squatrack komt curlen, gaat dat dus niet vliegen.
Volgens mij is het gewoon een slappe poging om meer personal training te verkopen. En daar ga ik als betalend lid dus dikke schijt aan hebben.
Ik denk dat ze best een hekel aan mij hebben daar, want ik verdien mijn lidmaatschap wel terug met twee keer per week anderhalf uur power yoga en drie keer per week anderhalf uur gymquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naja over het algemeen proberen sportscholen zoveel mogelijk geld te verdienen met vieze truukjes. Daarnaast vind ik het ook altijd zo erg om te zien dat er zoveel mensen zijn die 3x per week naar de sportschool gaan, een beetje crosstrainen, fietsen en roeien en dan denken dat ze afvallen maar ze vallen nooit af. Lekker veel ca$h voor de sportschool zo.
Haha en dan ook nog goede progressie, resultaat; iedereen jelly.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:29 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze best een hekel aan mij hebben daar, want ik verdien mijn lidmaatschap wel terug met twee keer per week anderhalf uur power yoga en drie keer per week anderhalf uur gym
Dat is het eerste wat ik zou zeggen tegen ze.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:18 schreef star_gazer het volgende:
[..]
We hebben welgeteld 2 (twee) personal trainers rondlopen waarvan ik weet dat ze goed zijn. Maar dan nog steeds; ik vind het onacceptabel dat dat ding 75% van de tijd leeg moet staan als er maar een squat rack is. Nu in de winter lukt dat nog wel omdat de gym relatief rustig is, maar straks in de zomer als men weer in het squatrack komt curlen, gaat dat dus niet vliegen.
Volgens mij is het gewoon een slappe poging om meer personal training te verkopen. En daar ga ik als betalend lid dus dikke schijt aan hebben.
quote:Ik:
"The power rack is for use with a personal trainer only". Excuse me? The gym has ONE squat rack (and no, the smith machine doesn't count) and now you expect us to leave the power rack empty 75% of the time? I'm usually not the kind of guy to ignore signs and instructions, but this is ridiculous.
quote:Gym:
Hi,
Thank you for your comments.
Unfortunately over the recent months, the power rack has had damage made to it on 4 different occasions, each time requiring repair. This has been the result of improper use and as a result we have had to restrict it to supervised use with a personal trainer only.
Should you have any further questions, please don’t hesitate to contact the club and speak with the PT Manager regarding this.
quote:Ik:
Maybe posting a big sign saying what should not be done works as well? I seriously wonder how one damages a power rack...
How about removing the abductor/adductor and biceps curl machines and plopping down an extra squat rack then? The former is just plain useless and the latter is easily replaced with a pair of dumbbells (please put 'em back people AND trainers...) or a bar. I know you've probably invested a few dollars in those machines but if you look at it objectively, the gym can do fine without.
Mind you, I still love V Club, but there's a few tweaks that could make the gym even better in my opinion.
Ben benieuwd waar ze mee komenquote:Bekende van me:
This is ridiculous. I've seen personal trainers put the support bars on not level, force them down and then hit with discs to release. I've never seen a member doing this. On top of this the personal trainers are often super setting with members which means we have even less equipment to use and longer waits.
http://www.fysiosupplies.(...)n3yrECFYKJDgodAX8Aywquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weet niemand hier waar je een goede foam roller kan bestellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |