Alleen het goede cholesterol dacht ik: http://www.sport-en-dieet(...),_gezond_of_ongezondquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn huisarts zei ook dat van teveel eieren eten je cholesterol omhoog gaat wat dus niet zo is. Mijn moeder was hierdoor de hele tijd aan het zeiken op mij.
Was dat vroeger dan ook al zo'n issue?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:48 schreef drumstickNL het volgende:
Stiekem zijn we gewoon allemaal jaloers dat we door die bangmakerij niet eerder zijn begonnen met trainen.
Toch slecht dat huisartsen deze dingen niet weten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:54 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Alleen het goede cholesterol dacht ik: http://www.sport-en-dieet(...),_gezond_of_ongezond
Jonge is al nieuwe.quote:
quote:
Dit was de laatste been oefening, na normaal squatten en l nges en nog wat oefeningen zonder naam.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:42 schreef Snakey het volgende:
Hoeveel kilo was trouwens Zeta? Volgens mij kan je wel wat meer namelijk.
Wat is er zo speciaal aan Zyzz?quote:
Bij deadliften komt er ook stress op je hamstrings. Probeer het, zou ik zeggen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:47 schreef Tito_Makani het volgende:
Zou ik ook SS kunnen doen zonder squat zodat mijn blessure kan genezen en ik toch nog progress kan maken
quote:
Nu ik er over nadenk bij elke SS oefening eigelijkquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:56 schreef Push. het volgende:
[..]
Bij deadliften komt er ook stress op je hamstrings. Probeer het, zou ik zeggen.
En nu Fat Head erachteraan kijkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:34 schreef Toverbal0 het volgende:
Net supersize me gezien, wat een documentaire joh.
Wat kunnen mensen toch slecht voor hun lichaam zorgen. En de scholen gaan gewoon door met het verkopen van ongezonde dingen.![]()
Hier was laatst iets gepost over Jamie Olivers Food Revolution. Ik zit nu bij seizoen twee, maar het is gewoon ongelofelijk hoe een bord die Amerikanen voor hun kop hebben. Lokale overheid wat friet en pizza bestempeld als groente en niets willen weten van gezond eten op scholen etc. Ze proberen hem ook op elke mogelijke manier te dwarsbomen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:34 schreef Toverbal0 het volgende:
Wat kunnen mensen toch slecht voor hun lichaam zorgen. En de scholen gaan gewoon door met het verkopen van ongezonde dingen.![]()
Je kan bent-over-rows, militairy press, bench press, chin ups, dips en pull ups doen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:06 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk bij elke SS oefening eigelijk![]()
Voetbaltraining begint ook dinsdag weer, hoop dat ik wel kan rennen met die hamstring
Die wil ik ook nog wel gaan kijken, maar echt niet nu haha.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En nu Fat Head erachteraan kijken
http://en.wikipedia.org/wiki/Fat_Head
Is dat niet Fat Head dan? wat ik zo snel in de beschrijving lees is dat hij ook 6x per week beweegt en op onderhoud eet. Hij is 12 pound afgevallen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:44 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Hier was laatst iets gepost over Jamie Olivers Food Revolution. Ik zit nu bij seizoen twee, maar het is gewoon ongelofelijk hoe een bord die Amerikanen voor hun kop hebben. Lokale overheid wat friet en pizza bestempeld als groente en niets willen weten van gezond eten op scholen etc. Ze proberen hem ook op elke mogelijke manier te dwarsbomen.
Overigens wordt iedereen wel dik als ze alleen maar McD eten en dan met name zwaar boven onderhoud en geen fysieke beweging. Er is ook een counterdocu van een of andere BB-er die ripped blijft op McD. Maargoed hij at op / onder onderhoud en bewoog daarnaast ook veel. Ben even de naam kwijt van die docu.
The men who made us fat (ook in dit topic gepost) laat ongeveer zien hoe onder andere het massale overgewicht in de USA/UK is gekomen (voedselgewijs) en nog interessanter de marketing en politiek erachter.
Om even een quote aan te halen van Jamie Oliver:
"If a food label looks like gibberish and science stuff it probably is bad for you. If it looks like the ingredients belong in your grandmothers cabinet is probably is good for you" en daarnaast natuurlijk gewoon gezond boerenverstand
Ook dezequote:Op zondag 5 augustus 2012 13:34 schreef Toverbal0 het volgende:
las laatst een topique dat hij heel het jaar door aan het cyclen was, en als hij rustweken had zatie aan de clen volgens dat topiquequote:Op zondag 5 augustus 2012 12:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aesthetics, super laag in vet, definitie van adonisbelt, alles in verhouding. Proof en motivatie voor alle beroepsecto's dat je wel kan gainen.
Heeft wel 3 kuurcycles gehad, als ik het niet verkeerd heb.
Schandalig he. Pizza als ontbijt, welke dumbfuck verzint zoiets?quote:
Tyfusduur?quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:36 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
las laatst een topique dat hij heel het jaar door aan het cyclen was, en als hij rustweken had zatie aan de clen volgens dat topique
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |