Nee het was niet Fat Head welke in bedoelde. Ik zoek het even op. het heeft ook in dit topic gestaan. een paar topics terug.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:57 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog wel gaan kijken, maar echt niet nu haha.
[..]
Is dat niet Fat Head dan? wat ik zo snel in de beschrijving lees is dat hij ook 6x per week beweegt en op onderhoud eet. Hij is 12 pound afgevallen.
De marketing schrok ik echt van. 1,4 biljoen aan marketing alleen van Macdonalds, en maar 2 miljoen van gezondere zaken. Wereldwijd dan.
In een salade zat nog meer suiker dan in een Big Mac!! Ga volgende week ook zo voedingstabel vragen bij de Mac haha.
B&F, watermeloen hoor je veel goeds over.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:43 schreef Neraice het volgende:
Waar kopen jullie je whey en welke smaak is lekker?
Jaa echt niet te geloven, ik ga the men who made us fat ook eens kijken! Maar inderdaad, de mensen nemen het zomaar over.quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:56 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Nee het was niet Fat Head welke in bedoelde. Ik zoek het even op. het heeft ook in dit topic gestaan. een paar topics terug.
Het is inderdaad hoe schrikbarend veel macht die bedrijven hebben. Maar in een later deel van The men who made us fat wordt ook de psychologie erbij betrokken. En hoe marketing daarvan misbruik maakt in combinatie met de tegenwerking van onderzoeken door de overheid.
voorbeeldje (een van de vele): de overheid komt met een onderzoek dat vet zorgt voor hartaandoeningen -> voedselindustrie. bedankt voor die wetenschap, halen we al het vet eruit en proppen we het vol suikeradverteren dat het gezond is en low-fat en mensen geloven het als makke schapen
Idem voor Value Meals / Supersizing etc...
McD heeft zijn spul tegenwoordig online staan (iig voor Nederland): http://www.mcdonaldsmenu.info/nutrition/
Echt? serieus? typ whey kopen in bij google en je vind genoeg.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:43 schreef Neraice het volgende:
Waar kopen jullie je whey en welke smaak is lekker?
Dat had ik ook al gevonden, bedoelde meer of iemand een goedkoop adresje ofzo wist.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:45 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Jaa echt niet te geloven, ik ga the men who made us fat ook eens kijken! Maar inderdaad, de mensen nemen het zomaar over.
[..]
Echt? serieus? typ whey kopen in bij google en je vind genoeg.
Ook die richtlijnen van de overheid, echt wat the fuck.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:39 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Schandalig he. Pizza als ontbijt, welke dumbfuck verzint zoiets?
Watermeloen is echtquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:43 schreef VASND het volgende:
[..]
B&F, watermeloen hoor je veel goeds over.
Frietjes zijn groente, kinderen die niet eens weten wat een tomaat is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ook die richtlijnen van de overheid, echt wat the fuck.
exactly....quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:56 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Watermeloen is echt
/wheydagboek
[..]
Frietjes zijn groente, kinderen die niet eens weten wat een tomaat is.
[ afbeelding ]
zou ik zeker doen. Ik help je wel even op weg:quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:45 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Jaa echt niet te geloven, ik ga the men who made us fat ook eens kijken! Maar inderdaad, de mensen nemen het zomaar over.
Bedankt, ik zal zo beginnenquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:10 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
zou ik zeker doen. Ik help je wel even op weg:
onder ander over het ontstaan en promoten van HFCS, opkomst en marketing van de voedselindustrie in de UK/VS.
Whey Perfection is inderdaad een goede deal. Hoe wil je je shakes? Wil je whey door andere dingen heen gooien? --> Vanille. Anders is het geheel afhankelijk van je eigen smaak. Lees veel positieve dingen over banaan en cookies&cream.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:47 schreef Neraice het volgende:
[..]
Dat had ik ook al gevonden, bedoelde meer of iemand een goedkoop adresje ofzo wist.
Merk Whey Perfection?
Whey Perfection is prima prijs/kwaliteit. Heb zelf Banaan/Vanille/Choc. Beetje neutrale smaken. Ik gebruik het voor shakes en om gerechten op te leuken / desserts te maken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:47 schreef Neraice het volgende:
[..]
Dat had ik ook al gevonden, bedoelde meer of iemand een goedkoop adresje ofzo wist.
Merk Whey Perfection?
not sure if trolling.....quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:30 schreef Neraice het volgende:
En waar vermeng je het dan mee als je een shake maakt?
Ja, dat maïsoverschot moest ergens naartoequote:Op zondag 5 augustus 2012 17:10 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
zou ik zeker doen. Ik help je wel even op weg:
onder ander over het ontstaan en promoten van HFCS, opkomst en marketing van de voedselindustrie in de UK/VS.
Dan heb ik een mooie uitkomst voor jou!quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:56 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Watermeloen is echt
/wheydagboek
[..]
Frietjes zijn groente, kinderen die niet eens weten wat een tomaat is.
[ afbeelding ]
Haha niet aan het trollen, ben een beetje m'n voedingspatroon aan het verbeteren.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:34 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
not sure if trolling.....
maare water / melk / kwark + eventueel met wat fruit in de blender.
Het vrijdagavond nummertje bij mijn oude gym. Tot n uur of half negen / negen op vrijdagavond was er altijd een oly lifts trainer. Wanneer hij doceerde, was er (logischerwijs) geen ruimte voor harde muziek, maar hij hoefde z'n hielen maar te lichten en de boksen kwamen uit de garage de zaal in, en dan was dit altijd 't eerste nummer. Knallen, hard trainen met mensen die 99% hetzelfde zijn als jij, en wetende dat de werkweek er weer op zat. Mooie tijdenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:56 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Lekker wijf! Wel beetje oud.
Iemand nog een goede CD of nummers als pre-workout voor de Gym zo?
Let me know, download ik hem nog ff snel.
Ik denk dat het verstandig is als je eerst de zeer uitgebreide OP eens goed doorleest. Daar staat al heel veel in uitgelegd. En willen we je echt op gang helpen zul je je doel moeten posten samen met stats en je voedingsschemaquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:18 schreef Neraice het volgende:
[..]
Haha niet aan het trollen, ben een beetje m'n voedingspatroon aan het verbeteren.
Is veel melk essentieel?
Ben je een beginnert? Ben je sportief? Doe je rekken en strekken? Wat voor pijntjes zijn het?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:52 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik wil trainen maar heb nog steeds pijn in me hamstring![]()
Morgen maar een warm-up setje proberen en als dat te veel pijn doet dan maar SS zonder squats voor een paar weken
Met liften wel, heb hiervoor 5 jaar gebokst en voetbal al mijn hele leven. Ja. Als ik diep squad dan voel ik een steek in mijn hamstringquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:33 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Ben je een beginnert? Ben je sportief? Doe je rekken en strekken? Wat voor pijntjes zijn het?
Nee niet per se, het gaat er meer om of je het nodig hebt binnen je 'schema'.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:18 schreef Neraice het volgende:
[..]
Haha niet aan het trollen, ben een beetje m'n voedingspatroon aan het verbeteren.
Is veel melk essentieel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |