abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114530711
Deel 1 van slashdotter3 staat hier.

Badr Hari zegt flink aangeslagen te zijn door de beschuldiging op misdaadsite Crimesite.nl dat hij verantwoordelijk zou zijn voor het mishandelen van een man tijdens Sensation White in de Amsterdam Arena. In de nabijheid van Badr Hari en zijn vriendin Estelle Gullit-Cruijff werd zaterdagnacht in een VIP-box een man ernstig toegetakeld.

In De Telegraaf vertelt de kickbokser zijn kant van het verhaal. 'Stel en ik stonden in de deuropening nog wat naar die dansende menigte te kijken ... Estelle stond voor me, met één hand speelde ik wat met haar lange haren. Ik hóórde niet eens dat er wat gebeurde! Die muziek, die is zo hard, die hoor je bijna in heel Amsterdam. Ik kreeg er dan ook niets van mee, van die ellende, terwijl ik een dag later weer eens als de grote boosdoener wordt genoemd!'

Nadat de commotie ook doordrong bij het verliefde glamourkoppel gingen ze zo snel mogelijk weg, aldus Badr Hari. Tot zijn grote ontsteltenis las hij de volgende ochtend op internet wat een ooggetuige over de mishandeling verklaarde: 'Badr Hari stond schaapachtig te kijken, met een hopeloze blik van 'wat heb ik nu weer gedaan', tenminste zoals ik het interpreteerde dan hè. Met zijn klauw onder het bloed met een theedoek erom gewikkeld.'

De voormalig K-1 zwaargewichtkampioen baalt flink van de beschuldiging. 'De laatste twee jaar heb ik mijn best gedaan om fouten uit mijn verleden recht te zetten en meteen flitste door mijn hoofd: ik kan nu nog van veel dieper opnieuw beginnen!'

Er was nog geen nieuw deel, dus.... Laten we het objectief en zuiver houden, ik heb nog wel een vraag, weet iemand of ergens een bron vermeld of het slachtoffer aangifte heeft gedaan, wat ik las was dat namelijk niet het geval.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_114530722
Hier weer verder.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Moderator zondag 22 juli 2012 @ 15:13:33 #3
249559 crew  Lavenderr
pi_114530757
Hoe lang zou het aangeslagen droomkoppel op vakantie gaan?
pi_114531415
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 15:13 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe lang zou het aangeslagen droomkoppel op vakantie gaan?
Heel lang zegt iets mij...
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  Moderator zondag 22 juli 2012 @ 15:34:55 #5
249559 crew  Lavenderr
pi_114531447
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2012 15:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Heel lang zegt iets mij...
Maar Estelle zal toch op een gegeven moment wel weer naar huis willen lijkt mij.
pi_114531622
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 15:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar Estelle zal toch op een gegeven moment wel weer naar huis willen lijkt mij.
Ruudje past wel op de kids.
pi_114531627
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 15:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Yup heimwee naar de P.C.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_114531654
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2012 15:41 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Yup heimwee naar de P.C.
Dan zit ik liever in Miami
  Moderator zondag 22 juli 2012 @ 15:43:01 #9
249559 crew  Lavenderr
pi_114531701
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 15:41 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ruudje past wel op de kids.
Maar ze zal zelf haar kinderen toch ook wel gaan missen zo langzamerhand?
pi_114531736
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 15:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar ze zal zelf haar kinderen toch ook wel gaan missen zo langzamerhand?
Mwoah, die heeft het druk met paaldansen
pi_114532494
quote:
7s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Is het dan niet vreemd dat Badr in eerste instantie claimde de afwas te hebben gedaan in de VIPbox? Met een theedoek? Geeft toch te denken?
Hij beweert dat hij dat niet heeft geclaimd.

Is het niet raar dat Everink wel tegen JvdHeuvel heeft gezegd dat Hari een van de daders was en blijkbaar niet tegen de politie, en dat daar geen citaat van is wat JvdHeuvel kan geven? Is het dan niet raar dat de advocaat van Everink alleen meldt dat zijn client geen verkeerde opmerking heeft gemaakt?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_114532542
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 16:07 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Is het niet raar dat Everink wel tegen JvdHeuvel heeft gezegd dat Hari een van de daders was en blijkbaar niet tegen de politie, en dat daar geen citaat van is wat JvdHeuvel kan geven? Is het dan niet raar dat de advocaat van Everink alleen meldt dat zijn client geen verkeerde opmerking heeft gemaakt?
Hoe weet jij in godsnaam dat hij dat niet tegen de politie heeft gezegd?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  Moderator zondag 22 juli 2012 @ 16:09:54 #13
249559 crew  Lavenderr
pi_114532546
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 16:07 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat weet je niet of hij dat wel of niet tegen de politie heeft gezegd.
pi_114532574
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2012 16:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Hoe weet jij in godsnaam dat hij dat niet tegen de politie heeft gezegd?
Omdat de politie hem dan wel als verdachte had bestempeld en niet naar het buitenland had laten gaan lijkt me.
  zondag 22 juli 2012 @ 16:13:52 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114532663
Dat ligt er nogal aan wanneer het slachtoffer het tegen de politie gezegd heeft, ze waren al vrij snel na het incident op vakantie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_114532674
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 16:10 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Omdat de politie hem dan wel als verdachte had bestempeld en niet naar het buitenland had laten gaan lijkt me.
Hij is hem zo snel mogelijk gepeerd en of de politie hem daarna als verdachte beschouwd weet jij helemaal niet! Maar je beweert het wel heel stellig!
  Moderator zondag 22 juli 2012 @ 16:14:20 #17
249559 crew  Lavenderr
pi_114532679
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 16:10 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Vorige week beweerde je nog dat 1 getuige niet voldoende was. Misschien is de politie druk met getuigenverhoor en roepen ze hem pas terug als ze een zaak hebben? Wel eens aan die mogelijkheid gedacht?
pi_114532731
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 16:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vorige week beweerde je nog dat 1 getuige niet voldoende was. Misschien is de politie druk met getuigenverhoor en roepen ze hem pas terug als ze een zaak hebben? Wel eens aan die mogelijkheid gedacht?
Het is de zoveelste keer dat hij verdacht is, ze willen uiteraard niet dat ze hem weer niet kunnen pakken wegens overhaast gedoe.
pi_114532994
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 16:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vorige week beweerde je nog dat 1 getuige niet voldoende was.
Nee.

quote:
Misschien is de politie druk met getuigenverhoor en roepen ze hem pas terug als ze een zaak hebben? Wel eens aan die mogelijkheid gedacht?
Er zaten drie dagen tussen, als Everink toen gezegd heeft dat Hari hem geslagen heeft dan zie ik niet waarom de politie hem niet als verdachte beschouwd, hem als verdachte verhoort en hem niet naar het buitenland laat vertrekken.

Wat wel kan is dat het slachtoffer pas na het vertrek van Hari een heldere verklaring heeft afgelegd die Hari beschuldigt van de mishandeling, en dat de politie hem nu in stilte tot verdachte heeft gemaakt. Er is alleen helemaal niets wat daarop wijst of dat dat logisch zou maken, en ook JvdH die met het slachtoffer zegt te hebben gesproken kan geen citaat produceren waarin Hari beschuldigd wordt van de mishandeling.
pi_114534030
Dat is niet mijn theorie,monsieur Evelink direct heeft gezegt dat hij niks weet van,
2 dagen na zegt hij dat Badr Hari heeft het gedaan,
drie dagen naa toen hij naar de revalidatiecentrum moet, zegt hij dat niet alleen Badr
schuldig is maar dat zijn er meer daders!!!!...
Een beetje dubieuse vind ik. En nog een keer in Sky-box waren meer servietten met ijsemmer,
geen afwas,hij heeft de serviette gebruikt om schoen maken zijn glas.
Daar is geen bar,geen keuken. Daar is een lange balcon met mooie stoelen.
buiten is een louange waar je kan betalen of je drink halen.En dat weet ik.
  Forum Admin zondag 22 juli 2012 @ 17:01:03 #21
232445 crew  Specularium
pi_114534343
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 16:52 schreef zouzou het volgende:
Dat is niet mijn theorie,monsieur Evelink direct heeft gezegt dat hij niks weet van,
2 dagen na zegt hij dat Badr Hari heeft het gedaan,
drie dagen naa toen hij naar de revalidatiecentrum moet, zegt hij dat niet alleen Badr
schuldig is maar dat zijn er meer daders!!!!...
Een beetje dubieuse vind ik. En nog een keer in Sky-box waren meer servietten met ijsemmer,
geen afwas,hij heeft de serviette gebruikt om schoen maken zijn glas.
Maar wat denk jij, is Badr de dadr?
  zondag 22 juli 2012 @ 17:02:23 #22
6941 APK
Factual, I think.
pi_114534391
quote:

Volgens mij kun je de skybox naar eigen voorkeur in laten richten en hier staat toch gewoon een bar?
Daar zal ook wel een handdoek liggen.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 22 juli 2012 @ 17:04:51 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114534478
quote:
,hij heeft de serviette gebruikt om schoen maken zijn glas.

Ja!
Of??

Ik ga me denk ik maar eens op een Franstalig forum aanmelden. Wat maakt een taalbarrière immers uit?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_114534749
Voor mijn mening, hij is niet de dader, de journaliste Van de heuvel met zijn vriend eigenaarclub Air
en de slachtoffer (mischien gevallen in de trap, daar zit ook bij de louang een grote trap,
hij was dronken etc..)
de eigenaarclub heet Koen hij zegt tegen Van heuvel dat hij was bang om een aangifte te doen tegen Badr Hari,
maar hij gaat naar de telegraaf om vertellen over zijn....ruzie..Hij was dan niet bang, dat is niet reel!
De klou is alle 3 zijn goede vrienden.
Badr hari zal voor Marokko naar de olympisch spelen, veel mensen in Nederland zijn boos over.
En een nieuws, Badr Hari Estelle en haar kindje van 11 waren donderdag in Schiphol,
omdat Vrijdag is Ramadan.
Mijn idee is een complot tegen Badr hari en naturlijk Estelle.
pi_114534799
Dat is niet de Vip-box voor sensation, absoluut niet.
Is meer luxueuse en geen bar.
  zondag 22 juli 2012 @ 17:15:49 #26
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_114534851
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 17:12 schreef zouzou het volgende:
Er is geen complot. Hij is verdachte. Net zoals er nog meer verdachten zijn, maar omdat hij en zijn vriendin 'toevallig' bekend zijn, wordt alles rondom hem i.c.m. deze zaak uitgebreid in de media gebracht. Maar dat heeft niks met een complot te maken.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_114534856
quote:
Voor mijn mening, hij is niet de dader, de journaliste Van de heuvel met zijn vriend eigenaarclub Air
en de slachtoffer (mischien gevallen in de trap, daar zit ook bij de louang een grote trap,
hij was dronken etc..)
de eigenaarclub heet Koen hij zegt tegen Van heuvel dat hij was bang om een aangifte te doen tegen Badr Hari,
maar hij gaat naar de telegraaf om vertellen over zijn....ruzie..Hij was dan niet bang, dat is niet reel!
Badr hari zal voor Marokko naar de olympisch spelen, veel mensen in Nederland zijn boos over.
En een nieuws, Badr Hari Estelle en haar kindje van 11 waren donderdag in Schiphol,
De slachtoffer :') hoi Marokkaan!
En ja je voet is er af als je van de trap af valt!
pi_114534864
quote:
hij was dronken etc..)
Laat me raden... jij bent moslim cq. Marokkaan cq. rotjoch
  zondag 22 juli 2012 @ 17:17:32 #29
6941 APK
Factual, I think.
pi_114534921
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 17:14 schreef zouzou het volgende:
Dat is niet de Vip-box voor sensation, absoluut niet.
Is meer luxueuse en geen bar.
Hoe weet jij dat, jij was er toch niet bij?
Anyways, dit was maar een voorbeeld van een mogelijke indeling van een skybox.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_114534958
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 17:17 schreef APK het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat, jij was er toch niet bij?
Anyways, dit was maar een voorbeeld van een mogelijke indeling van een skybox.
Hij is steward, jeweetzelf
pi_114535315
Hij is geen verdacht, hij is geen getuig de politie is niet dom, ze weten dat iets klopt niet.
badr Hari heeft vrijwillig zijn wit jas + de witte schoenen.
Hij mag gaan op reis.
Maar voor Van Heuvel Badr was de dader met hulp van Koen van de Berg en Evelink .
Ze hebben veel dingens verteeld die niet kloppen,
mei /2012 Was ook Badr in Madrid voor een Westrijd hij kan geen ruzie maken in Air.
Deze mensen komen straks in problemen,Badr heeft een advocaat en met de aangifte tegen
de politie en Telegraaf ,straks iederen gaat van horen.
Ik lees Franse kranten, Franse journalisten zijn echt goed.
pi_114535390
wat :')
pi_114535421
Absolument Niet, ik ben een puure Francaise, Hier veel mensen kennen mij.
Waarom moet ik zegen wat jullie zegen anders ben ik Marokkans, nee,
niet op deze maniere analyseren.
De waarheid, en ik ben niet dom, een kind van 5 kan dat ook begrijpen,
iedere persoon in Nederland kan lezen, en neutraal blijven!
  Forum Admin zondag 22 juli 2012 @ 17:31:15 #34
232445 crew  Specularium
pi_114535451
Ja ik kan ook lezen, maar na 10x snap ik het nog niet.
pi_114535452
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 17:29 schreef zouzou het volgende:
Alsjeblieft zeg....
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_114535522
quote:
3s.gif Op zondag 22 juli 2012 17:15 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Er is geen complot. Hij is verdachte. Net zoals er nog meer verdachten zijn, maar omdat hij en zijn vriendin 'toevallig' bekend zijn, wordt alles rondom hem i.c.m. deze zaak uitgebreid in de media gebracht. Maar dat heeft niks met een complot te maken.
Verdachte ben je niet zomaar. Het gaat er niet om of een Telegraaflezer denkt dat hij het wel gedaan zou hebben, dat is geen verdenking in de zin van verdachte zijn. Hari bleek in de dagen erna geen verdachte, dan kan dat na zijn vertrek veranderd zijn, daar is helemaal niets van gebleken en zo heel waarschijnlijk is het ook niet.
pi_114535600
quote:
9s.gif Op zondag 22 juli 2012 17:31 schreef Specularium het volgende:
Ja ik kan ook lezen, maar na 10x snap ik het nog niet.
Je m'excuse voor dat, oK! ik stop mee, ik wil niet irritante tegen u doen,
ik schrijf slect Nederland. Merci!
  zondag 22 juli 2012 @ 18:02:48 #38
92926 Joipoidoipoipoi
pi_114536619
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 17:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Verdachte ben je niet zomaar. Het gaat er niet om of een Telegraaflezer denkt dat hij het wel gedaan zou hebben, dat is geen verdenking in de zin van verdachte zijn. Hari bleek in de dagen erna geen verdachte, dan kan dat na zijn vertrek veranderd zijn, daar is helemaal niets van gebleken en zo heel waarschijnlijk is het ook niet.
Oh ja, weet ik het. Ik volg het ook allemaal niet meer zo op de voet hoor. Maar van wat ik ervan begrepen had is dat hij (en aantal anderen) als verdachte aangemerkt waren.

Maar misschien heb je gelijk. Ik weet het niet. :)
pi_114536712
quote:
7s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Oh ja, weet ik het. Ik volg het ook allemaal niet meer zo op de voet hoor. Maar van wat ik ervan begrepen had is dat hij (en aantal anderen) als verdachte aangemerkt waren.

Dan ben ik benieuwd waar je dat uit begrepen hebt want JvdHeuvel houdt zich al een tijdje stil en van een politiewoordvoerder of de advocaat van Hari heb ik daar niks over gehoord. Dat zou toch wel nieuws zijn lijkt me.
  zondag 22 juli 2012 @ 18:11:09 #40
92926 Joipoidoipoipoi
pi_114536901
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Dan ben ik benieuwd waar je dat uit begrepen hebt want JvdHeuvel houdt zich al een tijdje stil en van een politiewoordvoerder of de advocaat van Hari heb ik daar niks over gehoord. Dat zou toch wel nieuws zijn lijkt me.
Oh ja, weet ik het. Ik volg het ook allemaal niet meer zo op de voet hoor.
pi_114537127
Maar áls je door de politie als officiële verdachte bent aangewezen, mag je Nederland dan überhaupt nog wel verlaten?
  zondag 22 juli 2012 @ 18:24:04 #42
117098 Hathor
Effe niet
pi_114537275
quote:
Nou, die bagger van jou lezen is anders best een uitdaging.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_114537470
quote:
Dit is anders echt niet te lezen.
  Moderator zondag 22 juli 2012 @ 18:57:17 #44
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114538250
ja nu weten we het wel he, jullie hoeven niet allemaal om beurten te doen alsof je niet snapt wat hij/zei probeert te zeggen :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 22 juli 2012 @ 20:20:08 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114541290
Ons exotische Fabeltjeskrant figuur is terug... In RLS werd Huub verdedigd, ongeacht z'n schuld of onschuld, kennelijk valt het Fabeltjeskrant figuur op losse handjes.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_114543966
Maarre we weet nu nok steeds niet Badr is dader ou non?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_114544492
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:57 schreef sp3c het volgende:
ja nu weten we het wel he, jullie hoeven niet allemaal om beurten te doen alsof je niet snapt wat hij/zei probeert te zeggen :')
Ik begrijp niet wat je wilt zeggen met 'hij/zei'
pi_114544685
Weltschmerz heeft zo te zien een filmpje op youtube gezet.

Feel free to ignore my comments.
pi_114544938
pi_114545120
pi_114545238
Hij kan nog dansen ook.

zondag 22 juli 2012 @ 21:50:16 #52
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_114545282
Hij zou door het leven moeten gaan als Badr Lava.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  Forum Admin zondag 22 juli 2012 @ 21:51:44 #53
232445 crew  Specularium
pi_114545351
quote:
15 seconden volgehouden.
  zondag 22 juli 2012 @ 21:54:15 #54
235357 TitusPullo
pi_114545460
Ik begrijp dat nooit, die neiging onder sjonnies van allerlei nationaliteiten om iemand die zich niet kan beheersen een leeuwenhart toe te dichten.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_114545701
hahahahah die jeestar hahahahhahahahahahahah gotver zeg
pi_114545931
Ik kan die filmpjes gewoon niet aanzien, wat een wandelende nageboorte zeg. :')
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2012 @ 22:10:45 #57
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114546156
Afijn, geen nieuws dus, behalve natuurlijk deze scoop:

quote:
:o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator zondag 22 juli 2012 @ 22:18:15 #58
249559 crew  Lavenderr
pi_114546516
quote:
99s.gif Op zondag 22 juli 2012 22:10 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, geen nieuws dus, behalve natuurlijk deze scoop:

[..]

:o
Toch vreemd, ramadan kun je toch overal vieren? Of houden, of hoe noem je dat?
pi_114546881
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 22:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Toch vreemd, ramadan kun je toch overal vieren? Of houden, of hoe noem je dat?
Volgens mij op dit moment het beste dan in marroko daar zijn er op dit moment minder daglichturen. ;)
pi_114547120
Zou Badr aan ramadan doen, kan me niet voorstellen dat hij alleen tussen zonsondergang en zonsopkomst mensen op hun bek timmert. :?
pi_114547407
quote:
5s.gif Op zondag 22 juli 2012 22:31 schreef Michael_Moore het volgende:
Zou Badr aan ramadan doen, kan me niet voorstellen dat hij alleen tussen zonsondergang en zonsopkomst mensen op hun bek timmert. :?
Eerste deel doet ie wel aan mee. Ram Adan. Te makkelijk.
  zondag 22 juli 2012 @ 22:37:06 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114547420
Ramadan, kerstboom, gewoon alle feestdagen; Gezellig!
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zondag 22 juli 2012 @ 22:42:13 #63
249559 crew  Lavenderr
pi_114547679
Ook vreemd dat Badr en Estelle blijkbaar ongezien donderdag op Schiphol zijn aangekomen. Lijkt me toch stug.
  zondag 22 juli 2012 @ 22:43:43 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114547752
Ja, met kind.... en dat we zo'n scoop dan gegoogle-translate uit Frankrijk moeten krijgen :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zondag 22 juli 2012 @ 22:47:44 #65
249559 crew  Lavenderr
pi_114547967
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 22:43 schreef Leandra het volgende:
Ja, met kind.... en dat we zo'n scoop dan gegoogle-translate uit Frankrijk moeten krijgen :'(
Daarom heb ik mijn reserves of deze scoop wel klopt.
  zondag 22 juli 2012 @ 22:54:08 #66
235357 TitusPullo
pi_114548268
Quel outrage! Il faut le croire, le scoop, pour ne pas etre ennuyeux selon zouzou.
pi_114551257
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 22:42 schreef Lavenderr het volgende:
Ook vreemd dat Badr en Estelle blijkbaar ongezien donderdag op Schiphol zijn aangekomen. Lijkt me toch stug.
Tja, Ruud was z'n kliko effe kwijt kennelijk.
Is dat zo?
pi_114551746
quote:
8s.gif Op zondag 22 juli 2012 22:54 schreef TitusPullo het volgende:
Quel outrage! Il faut le croire, le scoop, pour ne pas etre ennuyeux selon zouzou.
Omelette du fromage

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2012 00:01:30 ]
  maandag 23 juli 2012 @ 01:27:12 #69
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_114554778
quote:
9s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Omelette du fromage
_O- _O- _O-
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 23 juli 2012 @ 03:43:55 #70
117098 Hathor
Effe niet
pi_114556300
quote:
serieus...ik heb zelden zoiets slechts gezien.
  maandag 23 juli 2012 @ 03:45:36 #71
117098 Hathor
Effe niet
pi_114556312
quote:
9s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Omelette du fromage
Eigenlijk klinkt uitsmijter met kaas veel tropischer.
pi_114556650
Tweede aangifte binnen! Weliswaar van een ander incident, maar toch Hulde.
http://www.telegraaf.nl/b(...)te_tegen_Hari__.html

Staat gewoon met volledige naam in de krant, moet je ook maar durven. Vriendjes van Hari zijn niet de minste.

Hopelijk zit die Bad-Air (Badr) snel achter slot en grendel. Ben wel benieuwd waar hij nu uithangt. Zal geen prettig gevoel voor hem opleveren. Alhoewel, hij heeft toch geen gevoel.... :r

p.s. wel weer uitgelekt dit :') Ironisch....
Love is in the air!
pi_114556699
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 06:55 schreef Landgeld het volgende:
Tweede aangifte binnen! Weliswaar van een ander incident, maar toch Hulde.
http://www.telegraaf.nl/b(...)te_tegen_Hari__.html

Staat gewoon met volledige naam in de krant, moet je ook maar durven. Vriendjes van Hari zijn niet de minste.

Hopelijk zit die Bad-Air (Badr) snel achter slot en grendel. Ben wel benieuwd waar hij nu uithangt. Zal geen prettig gevoel voor hem opleveren. Alhoewel, hij heeft toch geen gevoel.... :r

p.s. wel weer uitgelekt dit :') Ironisch....
Een tweede? Maar, maar, Badr was toch helemaal geen verdachte????
pi_114556704
Maar goed, wel beter dat men nu aangifte durft te doen, ongetwijfeld wegens de grotere bekendheid nu. Hopelijk durven er nog meer.

http://www.volkskrant.nl/(...)egen-Badr-Hari.dhtml

Hier staat dat Everink wel degelijk ook aangifte heeft gedaan.
  maandag 23 juli 2012 @ 07:31:20 #75
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_114556746
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 20:20 schreef Leandra het volgende:
Ons exotische Fabeltjeskrant figuur is terug... In RLS werd Huub verdedigd, ongeacht z'n schuld of onschuld, kennelijk valt het Fabeltjeskrant figuur op losse handjes.
Huub _O_
Baas _O_
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  Moderator maandag 23 juli 2012 @ 07:32:31 #76
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114556752
ik gok dat huub offtopic is hier
pi_114557206
quote:
Tegen vechtsporter Badr Hari is een tweede aangifte ingediend. Die komt van mede-eigenaar van de Amsterdamse club Air, Jeroen van den Berg, schrijft De Telegraaf maandag. Van den Berg zou vorig jaar in zijn eigen club door Hari in elkaar zijn geslagen.

Eerder deze maand deed miljonair Koen Everink aangifte. Hij zou tijdens het dancefeest Sensation in een skybox in de Amsterdam Arena door onder anderen Hari zijn afgetuigd. Na dat incident doken verschillende verhalen op over eerdere mishandelingen. Een van die verhalen kwam van Van den Berg.

Bij het rondleiden van een groepje mensen in zijn eigen club zou hij 'in de zone' van Hari zijn gekomen, waarop de vechtsporter hem zou hebben aangevallen. Van den Berg mist nog altijd enkele voortanden. Hij zou geen aangifte hebben gedaan op voorwaarde dat Hari nooit meer in de club zou komen.

Hij kwam tot dat besluit omdat hij geen vertrouwen had in justitie. Nu zegt hij dat het hem al die tijd niet lekker heeft gezeten dat Hari er zo gemakkelijk mee weg kwam. Ook was hij bij het incident in de Arena in de buurt en heeft hij gezien hoe Everink eraan toe was. "Het leek wel een oorlogsslachtoffer." In een zes uur durend verhoor heeft Van den Berg daarom zijn verhaal gedaan.

De afgelopen dagen had de politie volgens De Telegraaf contact met getuigen en meerdere mensen die zeggen in het verleden door de vechtsporter te zijn mishandeld. Een aantal overweegt volgens de krant ook alsnog aangifte te doen. De politie zou ook beschikken over een foto van een van de verdachten van de mishandeling van Everink. De recherche zou verwachten op korte termijn Hari en zijn partner Estelle Cruijff, die ook in de Arena aanwezig was, te verhoren.
Tweede aangifte tegen Badr Hari

Zo, het net gaat zich sluiten.
  maandag 23 juli 2012 @ 08:47:24 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114557246
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 20:20 schreef Leandra het volgende:
Oh, dat is die!
Typische rentree.
pi_114557544
Oh oh Badrtje, niet alleen zit justitie achter je ass aan, je net getekende contract bij de K1 lijkt ook al waardeloos te zijn?

If various reports are to be believed the recently resurrected K1 has once again NOT payed its lower-card fighters. The main-event fighters like Mirko Crop Cop and Badr Hari were smart enough to demand payment beforehand, but supposedly Simon Rutz of Its Showtime has issued a statement saying that some of his fighters have not received payment.

The future of the K1 Grand Prix looks very uncertain right now. Even Cro Cop, who performed wonderfully at the last K1 event, says that he’s very uncertain of the future of K1 and would even consider returning to MMA. K1 has disputed Simon Rutz’s accusations, saying that his fighters have not been payed, because Rutz has not supplied K1 with the means to pay the fighters.

I, personally, think this is a very weak excuse, and there are probably many uncertainties going on within the K1 ranks. All is not lost for kickboxing fans, however, as Its Showtime and Glory have merged together, and are looking to be the premier kickboxing organization in the world. K1 might be going the way of the legendary PRIDE organization. This is sad, as K1 still has name-value and many people around the world have grown up loving the fighters and atmosphere that K1 created.

Moreover, Badr Hari abruptly aborted his boxing career to win the Grand Prix title. If this honor does not exist anymore than what reason does he have left to stay in kickboxing? While Badr Hari is truly an international superstar, he has some big decisions to make in the next year about his career. I, personally, don’t know if he should hang his kickboxing career on an organization that may be breathing its last breath. But his boxing dreams look to be fading quickly also.

http://badrhariboxer.com/(...)fore-it-even-begins/
  maandag 23 juli 2012 @ 09:12:35 #80
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_114557561
Badr is een crimineel....goed te zien dat andere mensen dit nu ook te weten komen.
  maandag 23 juli 2012 @ 09:16:42 #81
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_114557618
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 07:32 schreef sp3c het volgende:
Ook losse handjes, dus zijdelings niet helemaal. Maar ik zal het voortaan OT houden ;)
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_114557653
Dat het ook zo volledig stil is op beide hun Twitters
  maandag 23 juli 2012 @ 09:24:41 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114557733
quote:
10s.gif Op maandag 23 juli 2012 09:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Misschien zitten ze op een internetloos onbewoond eiland? :+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_114557808
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 09:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Rottumerplaat. :D
pi_114557829
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 09:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwoah, betwijfel het. B-)

Maar mevrouwtje Estelle zal nu, met de 2e aangifte, nou toch wel inzien dat het gewoon een stuk tuig is? Eerst beweerde ze nog lekker dat het allemaal maar verhalen waren en er nooit aangiftes zijn gedaan, nu zijn er in een paar weken tijd al 2.
  Trouwste user 2022 maandag 23 juli 2012 @ 09:33:53 #86
7889 tong80
Spleenheup
pi_114557873
quote:
10s.gif Op maandag 23 juli 2012 09:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
:D

Het wordt steeds erger. Papa Cruijff zal trots zijn op zijn dochter.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 23 juli 2012 @ 09:36:19 #87
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_114557900
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 08:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Tweede aangifte tegen Badr Hari

Zo, het net gaat zich sluiten.
Ik zou eerder zeggen, de kans is nu een stuk groter geworden dat Hari definitief naar het buitenland (Marokko) opgerot is. Met (noem eens wat) vijf aangiftes tegen hem voor zware mishandeling kan hij rustig rekenen op een paar jaar cel lijkt me.

Met dat in het vooruitzicht en geld, status en familie genoeg om als een koning in Marokko te leven lijkt me de keuze voor hem makkelijk gemaakt.
pi_114557919
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 09:36 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Ik zou eerder zeggen, de kans is nu een stuk groter geworden dat Hari definitief naar het buitenland (Marokko) opgerot is. Met (noem eens wat) vijf aangiftes tegen hem voor zware mishandeling kan hij rustig rekenen op een paar jaar cel lijkt me.

Met dat in het vooruitzicht en geld, status en familie genoeg om als een koning in Marokko te leven lijkt me de keuze voor hem makkelijk gemaakt.
Oh ook dat, ik verwachte al eerder dat hij niet meer z'n kop hier zal laten zien. Misschien dat NL een internationaal arrestatiebevel uitvaardigt, dan kan hij Marokko niet meer uit en hij zal toch echt Marokko uit moeten om geld te kunnen verdienen met z'n vuisten.
  maandag 23 juli 2012 @ 09:41:34 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114557951
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 09:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Mwoah, betwijfel het. B-)

Maar mevrouwtje Estelle zal nu, met de 2e aangifte, nou toch wel inzien dat het gewoon een stuk tuig is? Eerst beweerde ze nog lekker dat het allemaal maar verhalen waren en er nooit aangiftes zijn gedaan, nu zijn er in een paar weken tijd al 2.
Ik denk dat het nog wel even duurt voor ze dat inziet.
Als het om het vriendje van haar dochter of beste vriendin zou zijn zou ze het wel zien, maar een man waar zij zo'n grootse liefde voor voelt kan nooit zo slecht zijn.
Vuige roddels zijn het, omdat mensen jaloers zijn en hen hun geluk niet gunnen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 23 juli 2012 @ 09:44:35 #90
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_114557978
Persoonlijk hoop ik dat hij wel zo dom is om vijf a tien jaar in Marokko onder te duiken alvorens hij onvermijdelijk terugkeert naar NL. Hoe langer hij wegblijft hoe beter, op een gegeven moment is hij te oud om nog geld als vechtsporter te kunnen verdienen: omdat hij door ouderdom het fysiek niet meer aankan en omdat hij zolang niet meer getrained heeft dat hij de switch naar een succesvolle carriere in boksen of mma niet meer kan maken.
pi_114558023
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 09:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat het nog wel even duurt voor ze dat inziet.
Als het om het vriendje van haar dochter of beste vriendin zou zijn zou ze het wel zien, maar een man waar zij zo'n grootse liefde voor voelt kan nooit zo slecht zijn.
Vuige roddels zijn het, omdat mensen jaloers zijn en hen hun geluk niet gunnen.
Meneer slaat willekeurig mensen in elkaar omdat ze in "zijn zone" komen... zou jij het dan zonder angst uitmaken?
pi_114558273
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 09:44 schreef slashdotter3 het volgende:
Persoonlijk hoop ik dat hij wel zo dom is om vijf a tien jaar in Marokko onder te duiken alvorens hij onvermijdelijk terugkeert naar NL. Hoe langer hij wegblijft hoe beter, op een gegeven moment is hij te oud om nog geld als vechtsporter te kunnen verdienen: omdat hij door ouderdom het fysiek niet meer aankan en omdat hij zolang niet meer getrained heeft dat hij de switch naar een succesvolle carriere in boksen of mma niet meer kan maken.
Tot hoe oud kun je überhaupt op topniveau vechtsport beoefenen? 35 en dan is het wel zo'n beetje gedaan.
pi_114558547
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 10:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Tot hoe oud kun je überhaupt op topniveau vechtsport beoefenen? 35 en dan is het wel zo'n beetje gedaan.
Ligt er een beetje aan in welke discipline. Randy Couture deed het nog prima in de octagon toe hij begin 40 was.

En volgens mij was Peter Aerts ook al 40 toen hij in zijn laatste K1-finale stond.

Ik kan me ook nog een MMA-wedstrijd herinneren tussen de legendarische Royce Gracie en Ron van Clief. Ron van Clief was toen al in de vijftig. Was ook niet echt een goede partij, en het zijn sowieso uitzonderingen natuurlijk.

[ Bericht 10% gewijzigd door Ludd op 23-07-2012 10:27:31 ]
  maandag 23 juli 2012 @ 10:36:26 #94
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_114558832
Hulk Hogan ging ook door tot ergens in de begin 50 :')
Ik ben inmiddels overleden
pi_114558875
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 10:36 schreef Enchanter het volgende:
Hulk Hogan ging ook door tot ergens in de begin 50 :')
Die zat echter in een andere sector. Toneel ipv vechtsport.
  † In Memoriam † maandag 23 juli 2012 @ 10:40:09 #96
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114558906
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 09:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Oh ook dat, ik verwachte al eerder dat hij niet meer z'n kop hier zal laten zien. Misschien dat NL een internationaal arrestatiebevel uitvaardigt, dan kan hij Marokko niet meer uit...
Ik denk dat je nu een beetje doorslaat. Als je érgens naartoe kunt na de zwaarst denkbare misdaden is het wel Nederland.

Áls ze hem al arresteren en, puur hypothetisch, eventueel ook nog veroordelen gaan de moeilijke jeugd en het voorarrest er eerst af. Dan nog een stukje voorwaardelijk en blijft er misschien een klein taakstrafje over. Natuurlijk roepen we met z'n allen een keer foei. En uiteindelijk eindigt het dan met de onvermijdelijke schadevergoeding na de bekende procedurefouten.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_114559033
quote:
99s.gif Op maandag 23 juli 2012 10:40 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik denk dat je nu een beetje doorslaat. Als je érgens naartoe kunt na de zwaarst denkbare misdaden is het wel Nederland.

Áls ze hem al arresteren en, puur hypothetisch, eventueel ook nog veroordelen gaan de moeilijke jeugd en het voorarrest er eerst af. Dan nog een stukje voorwaardelijk en blijft er misschien een klein taakstrafje over. Natuurlijk roepen we met z'n allen een keer foei. En uiteindelijk eindigt het dan met de onvermijdelijke schadevergoeding na de bekende procedurefouten.
Heb je ook weer gelijk in. Als je ziet dat een taxichauffeur iemand doodslaat en er met 20 maanden (minus voorarrest+1/3e) na een jaar weer rondloopt verwacht ik niet dat hij meer dan 6-12 maanden krijgt. Waarvan zelfs nog wel de helft of zo voorwaardelijk.
pi_114559054
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 10:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Heb je ook weer gelijk in. Als je ziet dat een taxichauffeur iemand doodslaat en er met 20 maanden (minus voorarrest+1/3e) na een jaar weer rondloopt verwacht ik niet dat hij meer dan 6-12 maanden krijgt. Waarvan zelfs nog wel de helft of zo voorwaardelijk.
Dat was een ongeluk toch? Of heb je het nu niet over het geval waar welgeteld 1 klap uitgedeeld werd?
pi_114559131
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 10:46 schreef Ludd het volgende:

[..]

Dat was een ongeluk toch? Of heb je het nu niet over het geval waar welgeteld 1 klap uitgedeeld werd?
Het was iig een knokpartij en de dader was ook een kickboxer: http://www.at5.nl/artikel(...)-straf-in-zaak-sitek
pi_114559239
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 10:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het was iig een knokpartij en de dader was ook een kickboxer: http://www.at5.nl/artikel(...)-straf-in-zaak-sitek
Ja, dit heeft gewoon vervelend uitgepakt voor die taxi-chauffeur. Hij heeft nooit de intentie gehad om hem te doden, hij heeft hem maar 1 klap uitgedeeld.

In principe vind ik dat minder verwijtbaar dan een zware mishandeling waarbij het slachtoffer wel in leven blijft. Deze Mohamed B. had gewoon 'pech' dat het slachtoffer ongelukkig viel en kwam te overlijden. Als dit niet het geval was, was er waarschijnlijk weinig aan de hand geweest.

Ik vind het logisch dat de rechtspraak rekening houdt met dergelijk omstandigheden. Het is voor de taxi-chauffeur waarschijnlijk al een straf dat hij voor de rest van zijn leven door moet met de wetenschap dat hij iemand doodgeslagen heeft.
  maandag 23 juli 2012 @ 10:55:42 #101
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114559260
quote:
99s.gif Op maandag 23 juli 2012 10:40 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Wat een onzin. Het is altijd leuk om te roepen dat je er in Nederland wel makkelijk vanaf zult komen door een vormfoutje, maar dat gebeurt echt niet zomaar (en ook echt niet sneller dan in andere landen).

En vind je het raar of onterecht dat voorarrest van een uiteindelijke straf afgaat? Dat gebeurt natuurlijk in ieder normaal land. Ik vraag me ook af of Hari in voorlopige hechtenis geplaatst zal gaan worden als hij terugkeert omdat een grond daarvoor wellicht zal ontbreken. Je kunt aan iets als vluchtgevaar denken, maar in het geval dat dit van toepassing zal zijn betekent het toch dat hij vrijwillig naar Nederland is teruggekomen.

Mocht het in dit geval op een veroordeling uitlopen, dan zit je gewoon in de buurt van een jaartje of twee/drie daadwerkelijk brommen.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  † In Memoriam † maandag 23 juli 2012 @ 11:09:13 #102
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114559586
We zullen zien wie er gelijk gaat krijgen. :)
  maandag 23 juli 2012 @ 11:15:19 #103
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_114559699
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 10:38 schreef Ludd het volgende:

[..]

Die zat echter in een andere sector. Toneel ipv vechtsport.
Echt :o
Ik ben inmiddels overleden
  Admin maandag 23 juli 2012 @ 11:28:50 #104
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_114559982
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 07:32 schreef sp3c het volgende:
Ik gok dat jij niet weet wie Huub is :')
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 23 juli 2012 @ 11:36:46 #105
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114560155
Uit de Telegraaf:

quote:
Opnieuw aangifte tegen Hari

Badr Hari …ontkent…

door John van den Heuvel

AM­STER­DAM, maan­dag
De Am­ster­dam­se po­li­tie be­schikt sinds af­ge­lo­pen vrij­dag over een twee­de of­fi­ciële aan­gif­te van­we­ge een zwa­re mis­han­de­ling door vecht­spor­ter Badr Ha­ri.

De me­de-ei­ge­naar van de Am­ster­dam­se club Air, Je­roen van den Berg, heeft in een zes uur du­rend ver­hoor te­gen­over de po­li­tie ver­klaard dat hij vo­rig jaar in zijn ei­gen eta­blis­se­ment door Badr Ha­ri vol­le­dig in el­kaar is ge­sla­gen en ge­trapt. Het slacht­of­fer mist sinds de mis­han­de­ling een aan­tal voor­tan­den.

Eer­der deed ook Koen Eve­rink of­fi­ci­eel aan­gif­te van zwa­re mis­han­de­ling door Badr Ha­ri. Eve­rink werd op 8 ju­li naar zijn zeg­gen door meer­de­re per­so­nen, on­der wie Badr Ha­ri, in el­kaar ge­sla­gen en ge­schopt tij­dens dan­ce­feest Sen­sa­ti­on in de Am­ster­dam Are­nA. Het slacht­of­fer liep als ge­volg van de mis­han­de­ling blij­vend let­sel op.

Fo­to

Het po­li­tie­team dat het Sen­sa­ti­on-in­ci­dent on­der­zoekt, had de af­ge­lo­pen da­gen con­tact met ge­tui­gen en meer­de­re per­so­nen die zeg­gen in het ver­le­den te zijn mis­han­deld door de vecht­spor­ter. Een aan­tal van hen over­weegt ook als­nog aan­gif­te te doen. De po­li­tie be­schikt in­mid­dels over een fo­to van een van de ver­dach­ten die ook bij de mis­han­de­ling van Eve­rink was be­trok­ken.

PAGINA 6: 'Het zat me niet lekker'
En p.6:

quote:
AM­STER­DAM, maan­dag
Slacht­of­fer Je­roen van den Berg zegt dat hij vo­rig jaar met en­ke­le bui­ten­land­se gas­ten in club Air langs de bar liep, waar Badr Ha­ri stond. „Je staat in mijn zo­ne”, zou Badr vol­gens Je­roen van den Berg heb­ben ge­zegd. Toen de club­ei­ge­naar op­merk­te dat hij in zijn ei­gen zaak stond, kreeg hij klap­pen en een kei­har­de schop, die een he­le rij voor­tan­den ver­woest­te.

Veel la­ter kwa­men Van den Berg en Ha­ri een deal over­een. De vecht­spor­ter zou zich niet meer la­ten zien in club Air als Van den Berg geen aan­gif­te zou doen. „Maar het zat me al een jaar niet lek­ker dat hij daar zo ge­mak­ke­lijk mee weg­kwam”, al­dus de ho­re­ca-uit­ba­ter te­gen­over de­ze krant. „Na de mis­han­de­ling van Koen Eve­rink heb ik be­slo­ten als­nog aan­gif­te te doen.” Daar­bij speel­de vol­gens Van den Berg mee dat hij tij­dens de mis­han­de­ling van Eve­rink in een naast­ge­le­gen sky­box was. „Het in­ci­dent heb ik niet ge­zien, maar wel hoe Koen er­aan toe was daar­na. Hij leek wel een oor­logs­slacht­of­fer”, al­dus Van den Berg.

In­mid­dels heeft het po­li­tie­team be­lang­rij­ke vor­de­rin­gen ge­maakt. De re­cher­che ver­wacht op kor­te ter­mijn Badr Ha­ri en zijn part­ner Es­tel­le Cruijff te ver­ho­ren.

Badr Ha­ri ont­kent nog al­tijd al­le aan­tij­gin­gen.
  Admin maandag 23 juli 2012 @ 11:39:10 #106
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_114560208
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 09:33 schreef tong80 het volgende:

[..]

:D

Het wordt steeds erger. Papa Cruijff zal trots zijn op zijn dochter.

:P
Henny is geen haar beter.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

maandag 23 juli 2012 @ 11:41:18 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114560260
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:39 schreef yvonne het volgende:

[..]

Henny is geen haar beter.
Misschien kan Estelle de verstoorde relatie met haar vader aanvoeren als grond voor haar beroerde keuze(s) in de liefde :+
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 23 juli 2012 @ 11:42:31 #108
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114560294
en toch vind ik het wel een 'lekkere' heksenjacht worden met van der heuvel met de torch voor de brandstapel
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_114560393
quote:
3s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:42 schreef Re het volgende:
en toch vind ik het wel een 'lekkere' heksenjacht worden met van der heuvel met de torch voor de brandstapel
Ja precies een k1 vechter die al jaren het adamse uitgaansleven terroriseert en er door pure angst iedere keer mee wegkomt die eindelijk achterna gezeten wordt nadat hij de zoveelste het ziekenhuis in geslagen heeft is een heksenjacht....
  maandag 23 juli 2012 @ 11:46:32 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114560410
Dat komt waarschijnlijk omdat de heks op vakantie is, als hij hem al 3 keer tegengekomen was in de PC Hooft dan was John "brandende fakkel" vd Heuvel mogelijk een stuk rustiger.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 23 juli 2012 @ 11:47:22 #111
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114560427
quote:
3s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:42 schreef Re het volgende:
Dat zal ook zeker wel door de advocate van Hari aangevoerd worden mocht het op een rechtszaak aankomen.

Van den Heuvel zal waarschijnlijk tegen zichzelf en anderen vertellen dat zijn berichtgeving van maatschappelijk belang is geweest, juist omdat slachtoffers en getuigen hierdoor gesterkt zijn om actie te ondernemen.

De waarheid ligt zoals zo vaak in het midden.
  maandag 23 juli 2012 @ 11:47:53 #112
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114560442
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja precies een k1 vechter die al jaren het adamse uitgaansleven terroriseert en er door pure angst iedere keer mee wegkomt die eindelijk achterna gezeten wordt nadat hij de zoveelste het ziekenhuis in geslagen heeft is een heksenjacht....
hey, als hij schuldig is, prima hoor dan moet hij gewoon gestraft worden maar er wordt nu wel een en ander gezegd en als bewezen neergezet maar ik heb hem nog niet veroordeeld zien worden of enig solide bewijs langs zien komen behalve uit de mond van van der heuvel
  maandag 23 juli 2012 @ 11:48:48 #113
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114560465
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:46 schreef Leandra het volgende:
Dat komt waarschijnlijk omdat de heks op vakantie is, als hij hem al 3 keer tegengekomen was in de PC Hooft dan was John "brandende fakkel" vd Heuvel mogelijk een stuk rustiger.
je mag ook in SHO blijven hoor :)
  maandag 23 juli 2012 @ 11:54:49 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114560616
quote:
14s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:48 schreef Re het volgende:

[..]

je mag ook in SHO blijven hoor :)
WTF?
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † maandag 23 juli 2012 @ 11:55:10 #115
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_114560623
quote:
3s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:47 schreef Re het volgende:

[..]

hey, als hij schuldig is, prima hoor dan moet hij gewoon gestraft worden maar er wordt nu wel een en ander gezegd en als bewezen neergezet maar ik heb hem nog niet veroordeeld zien worden of enig solide bewijs langs zien komen behalve uit de mond van van der heuvel
En het slachtoffer lult ook uit zijn nek. Die eerdere ook.
Slachtoffers doen dat altijd.

:')
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  maandag 23 juli 2012 @ 11:59:37 #116
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114560735
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:55 schreef 3-voud het volgende:

[..]

En het slachtoffer lult ook uit zijn nek. Die eerdere ook.
Slachtoffers doen dat altijd.

er zijn "slachtoffers" die achteraf echt wel uit hun nek hebben geluld... ik snap dat iemand al schuldig is voordat hij veroordeeld is, zou best apart zijn als de rechter besluit om hem vrij te spreken omdat de hetze het onmogelijk maakt om recht te spreken. Daar zou je toch trots op moeten zijn als beschermer van de Nederlandse cultuur :)
  † In Memoriam † maandag 23 juli 2012 @ 12:03:44 #117
341203 3-voud
pi_114560866
quote:
3s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:59 schreef Re het volgende:

[..]

er zijn "slachtoffers" die achteraf echt wel uit hun nek hebben geluld...
Oh vast.

Maar als teveel toevalligheden op dezelfde frequentie zitten vormen ze een kern van waarheid.
pi_114560952
quote:
3s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:59 schreef Re het volgende:

[..]

er zijn "slachtoffers" die achteraf echt wel uit hun nek hebben geluld... ik snap dat iemand al schuldig is voordat hij veroordeeld is, zou best apart zijn als de rechter besluit om hem vrij te spreken omdat de hetze het onmogelijk maakt om recht te spreken. Daar zou je toch trots op moeten zijn als beschermer van de Nederlandse cultuur :)
We hebben geen juryrechtspraak hier. Een rechter wordt geacht op basis van de feiten te kunnen oordelen zoals die ter zitting en uit het dossier naar voren komen. Het lijkt mij alleen dat wat er tot nu toe in het dossier zit veel minder belastend is voor Hari dan velen het willen doen voorkomen.
  maandag 23 juli 2012 @ 12:07:49 #119
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114561005
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:03 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Oh vast.

Maar als teveel toevalligheden op dezelfde frequentie zitten vormen ze een kern van waarheid.
waar rook is, is vuur... ja dat is een mooi vaderlands gezegde ja
pi_114561056
quote:
14s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:07 schreef Re het volgende:

[..]

waar rook is, is vuur... ja dat is een mooi vaderlands gezegde ja
Hoge bomen als Badr Hari vangen ook veel wind.
  maandag 23 juli 2012 @ 12:10:35 #121
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114561087
laat ik het zo zeggen

als je in je broek schijt van Badr als je aangifte van hem doet, dan ga je natuurlijk naar de telegraaf om daar uitvoerig te melden dat je aangifte doet... tov heel Nederland

dat het geen lieverdje is is wel duidelijk, dat staat ook niet ter discussie denk ik
  † In Memoriam † maandag 23 juli 2012 @ 12:11:57 #122
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114561122
Ik zou ook het liefste heel Nederland als getuige hebben als ik aangifte tegen Badr zou doen. :7
  † In Memoriam † maandag 23 juli 2012 @ 12:15:40 #123
341203 3-voud
pi_114561236
quote:
3s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:10 schreef Re het volgende:
laat ik het zo zeggen

als je in je broek schijt van Badr als je aangifte van hem doet, dan ga je natuurlijk naar de telegraaf om daar uitvoerig te melden dat je aangifte doet... tov heel Nederland

Kan het me juist heel goed voorstellen.
Als je enkel aangifte doet bij de politie en Badr neemt wraak op je, zit je nadien nog met het 2de verhaal bij de politie die keiharde bewijzen nodig heeft voor ze hem zomaar oppakken.

Doe je het publiekelijk en Badr neemt wraak, oordeelt de hele wereld omdat het zo voor de hand ligt. Menig Badr laat het wel uit zijn hoofd om dan wraak te nemen. Publiekelijk aan de schandpaal is te kostbaar voor hem.
  maandag 23 juli 2012 @ 12:16:37 #124
241662 Jian
Well, well, well
pi_114561269
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:06 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

We hebben geen juryrechtspraak hier. Een rechter wordt geacht op basis van de feiten te kunnen oordelen zoals die ter zitting en uit het dossier naar voren komen. Het lijkt mij alleen dat wat er tot nu toe in het dossier zit veel minder belastend is voor Hari dan velen het willen doen voorkomen.
Dus de nieuwe aangifte van Jeroen van de Berg van club Air is ook zo zacht als boter ..... ?
  maandag 23 juli 2012 @ 12:16:56 #125
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114561278
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:06 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja, deze nieuwe aangifte kan natuurlijk ook niets zijn, want anders zou de politie wel actie ondernomen hebben. Dit is dus vast weer iemand die slechts een vage daderbeschrijving heeft gegeven die Hari niet uitsluit. Raar alleen dat slachtoffer daarna wel met Hari (of een lookalike) heeft afgesproken om onder voorwaarden geen aangifte te zullen doen. Wordt een moeilijk houdbaar theorietje, niet?

Zoals ik al zei, is het feit dat Hari niet als verdachte is aangemerkt door de politie geen reden om aan te nemen dat hij niet aan het criterium voldoet. En zoals iemand al terecht opmerkte, had de politie in principe zonder probleem iedereen in die box aan kunnen merken als verdachte. Je bent inderdaad niet 'zo maar' verdachte, maar daar is toch ook weer niet extreem veel voor nodig. Het feit dat iemand een kleurling naar huis zag hollen van een evenement waar vaak gevochten wordt is bijvoorbeeld niet genoeg. :P
  maandag 23 juli 2012 @ 12:22:25 #126
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114561450
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:16 schreef Jian het volgende:

[..]

Dus de nieuwe aangifte van Jeroen van de Berg van club Air is ook zo zacht als boter ..... ?
De vechtpartij gesteld zoals Jeroen zegt kan op hele andere manieren zijn ontstaan natuurlijk maar ok, we zullen zien wat de rechter er over heeft te zeggen
  maandag 23 juli 2012 @ 12:32:28 #127
241662 Jian
Well, well, well
pi_114561745
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:22 schreef Re het volgende:

[..]

De vechtpartij gesteld zoals Jeroen zegt kan op hele andere manieren zijn ontstaan natuurlijk maar ok, we zullen zien wat de rechter er over heeft te zeggen
Het verhaal rond het incident Club Air is genoegzaam bekend in brede kring .... Ik hoop dat er getuigen zijn die hun mond open durven/willen doen.
pi_114561908
Bron = NOS.nl

AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie ziet vechtsporter Badr Hari officieel als verdachte van mishandeling. Dat maakte het OM maandag bekend.
De verdenking geldt al enige tijd. Een woordvoerder wil niet zeggen sinds wanneer Hari wordt verdacht en wat de aanleiding is.

Maandag werd bekend dat een tweede aangifte van mishandeling tegen de K1-vechter is ingediend.
Die komt van een van de eigenaren van de Amsterdamse club Air, Jeroen van den Berg. Hij zou vorig jaar in zijn eigen club door Hari in elkaar zijn geslagen.

Sensation

Eerder deze maand deed de miljonair Koen Everink aangifte. Hij zou tijdens het dancefeest Sensation in een skybox in de Amsterdam Arena door onder anderen Hari zijn afgetuigd.

Na dat incident doken verschillende verhalen op over eerdere mishandelingen. Een van die verhalen kwam van Van den Berg. Hari ontkent alle aantijgingen.
  maandag 23 juli 2012 @ 12:39:45 #129
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114561952
Hear say dus wel maar ok we zien wel
  † In Memoriam † maandag 23 juli 2012 @ 13:03:22 #130
341203 3-voud
pi_114562685
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:38 schreef proud_mami het volgende:
Bron = NOS.nl

Nu kijken wat er gebeurd.

Of Badr terugkomt als hij opgeroepen wordt voor verhoor. Of hij nu zelf al terug komt. Of dat ie vanuit Amerika al vertrekt naar een land waar hij zich veilig voelt.

Ik denk er het mijne van.
  maandag 23 juli 2012 @ 13:09:51 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114562849
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:39 schreef Re het volgende:
Hear say dus wel maar ok we zien wel
Wat is er hearsay aan die verklaring van het OM?
  maandag 23 juli 2012 @ 13:13:08 #132
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114562936
quote:
5s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hij reageerde volgens mij op de bewering dat de aanleiding van het gevecht in Club Air "in brede kring" bekend zou zijn.
  maandag 23 juli 2012 @ 13:13:47 #133
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114562962
quote:
5s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

was een reactie op Jian
  maandag 23 juli 2012 @ 13:14:17 #134
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114562969
quote:
3s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:13 schreef Re het volgende:

was een reactie op Jian
Ik vat 'm.
  maandag 23 juli 2012 @ 13:36:54 #135
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_114563598
Uit zijn wikipediapagina:

Hoewel hij zowel de Nederlandse als Marokkaanse nationaliteit bezit, kiest Hari ervoor om bij internationale wedstrijden (enkel) het Marokkaanse volkslied te laten horen.

Ik rust mijn kaas maar weer
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_114563733
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:36 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

Hoewel hij zowel de Nederlandse als Marokkaanse nationaliteit bezit, kiest Hari ervoor om bij internationale wedstrijden (enkel) het Marokkaanse volkslied te laten horen.

Wat is de relevantie hiervan? Dat zie je ook bij bijvoorbeeld Gökhan Saki. Die is geboren in Nederland, en heeft alles is Nederland geleerd. Hij vecht echter onder Turkse vlag. En zo zijn er wel meer voorbeelden.

Maar wat heeft dat met deze kwestie te maken?
  maandag 23 juli 2012 @ 13:42:04 #137
3647 B.R.Oekhoest
pi_114563761
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:41 schreef Ludd het volgende:

[..]

Wat is de relevantie hiervan? Dat zie je ook bij bijvoorbeeld Gökhan Saki. Die is geboren in Nederland, en heeft alles is Nederland geleerd. Hij vecht echter onder Turkse vlag. En zo zijn er wel meer voorbeelden.

Maar wat heeft dat met deze kwestie te maken?
Typisch trekje
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_114563807
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:42 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Typisch trekje
Verklaar u nader...
  maandag 23 juli 2012 @ 13:44:12 #139
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_114563822
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 23-07-2012 14:04:10 ]
  maandag 23 juli 2012 @ 13:45:48 #140
3647 B.R.Oekhoest
pi_114563876
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:43 schreef Ludd het volgende:

[..]

Verklaar u nader...
Je ziet het wel meer bij die lui. Geboren en getogen in Nederland, maar dan toch het land van hun grootmoeder kiezen. Maar goed, ik begrijp dat hij ook de keus heeft om allebei de volksliederen te laten horen. Waarom doet hij dat dan niet?
  maandag 23 juli 2012 @ 13:49:00 #141
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114564005
ahhh we gaan steroatypen profilen... interessant
  maandag 23 juli 2012 @ 13:50:16 #142
3647 B.R.Oekhoest
pi_114564052
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Je ziet het wel meer bij die lui. Geboren en getogen in Nederland, maar dan toch het land van hun grootmoeder kiezen. Maar goed, ik begrijp dat hij ook de keus heeft om allebei de volksliederen te laten horen. Waarom doet hij dat dan niet?
Aan de andere kant heeft ie nu wel een 'Hollands als het gras, als een molen aan een plas'-wijffie gescoord
  maandag 23 juli 2012 @ 13:50:51 #143
3647 B.R.Oekhoest
pi_114564069
quote:
14s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:49 schreef Re het volgende:
ahhh we gaan steroatypen profilen... interessant
Crook profiling, altijd handig
  maandag 23 juli 2012 @ 13:56:50 #144
3647 B.R.Oekhoest
pi_114564286
pi_114564485
quote:

[..]

Je ziet het wel meer bij die lui. Geboren en getogen in Nederland, maar dan toch het land van hun grootmoeder kiezen.
Dat klopt. Ik vind dit normaal overigens. Maar wat heeft dit met het topic te maken?

Is er sprake van een causaal tussen het een en ander? Lijkt me niet.
  maandag 23 juli 2012 @ 14:03:33 #146
3647 B.R.Oekhoest
pi_114564504
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:02 schreef Ludd het volgende:

[..]

Dat klopt. Ik vind dit normaal overigens. Maar wat heeft dit met het topic te maken?

Is er sprake van een causaal tussen het een en ander? Lijkt me niet.
Nee, is achtergrondinformatie
  † In Memoriam † maandag 23 juli 2012 @ 14:04:16 #147
341203 3-voud
pi_114564524
quote:
quote:
In november 2005 schoot Hari „een kennis” te hulp, die een conflict had met over geluidsoverlast klagende buren. Daarbij vielen een paar rake klappen. Hij werd ervoor veroordeeld. In 2010 was er opnieuw een incident. Ditmaal draaide het om de mishandeling van een portier van een horecagelegenheid bij het Amsterdamse Leidseplein. Deze zaak loopt nog; Hari heeft tot dusver betrokkenheid ontkend. Sinds maandag is hij verdachte in twee ernstige mishandelingszaken, die zich voordeden in het uitgaansleven. Hari, die zichzelf als „heel emotioneel” beschouwt, in Profiel: „Er zit gewoon een bepaalde agressie in mijn lijf, waar ik totaal niet van weet wat ik er mee aanmoet, of waar het vandaan komt.”
In zijn bezinningsperiode in Marokko groeide bij Hari het besef dat hij door zijn onsportieve uitbarstingen in de ring zijn fans maar ook de vechtsport in het algemeen tekort heeft gedaan. Hij voelt ook dat de storm nog steeds in hem huist, maar hoopt dat hij deze kan beheersen, zei hij in Profiel.
Mijn god wat een typische Marokkaan.
  Moderator maandag 23 juli 2012 @ 14:04:26 #148
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114564529
lekker belangrijk }:|
pi_114564583
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Nee, is achtergrondinformatie
Het posten van zijn lievelingsgerecht zou net zo goed achtergrondinformatie zijn en net zo relevant. Maar dat post je niet...

Nou ja, laten we terug on topic gaan.
  maandag 23 juli 2012 @ 14:06:45 #150
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114564585
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:04 schreef 3-voud het volgende:

[..]

[..]

Mijn god wat een typische Marokkaan.
ons blancken zijn immers altijd poeslief, maar blijkbaar de enige reden waarom jij in dit topic zit... omdat het een marokkaan is
  maandag 23 juli 2012 @ 14:07:50 #151
3647 B.R.Oekhoest
pi_114564618
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:06 schreef Ludd het volgende:

[..]

Het posten van zijn lievelingsgerecht zou net zo goed achtergrondinformatie zijn en net zo relevant. Maar dat post je niet...

Nou ja, laten we terug on topic gaan.
Als dat nou patat met appelmoes zou zijn.......
  Moderator maandag 23 juli 2012 @ 14:09:40 #152
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114564668
dan kon het me nog nix schelen, die hele 'discussie' is klaar wmb

ontopic: Badr Hari trapt mensen buiten de ring en is wel degelijk verdachte

game on
  † In Memoriam † maandag 23 juli 2012 @ 14:14:42 #153
341203 3-voud
pi_114564791
quote:
14s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:06 schreef Re het volgende:

[..]

ons blancken zijn immers altijd poeslief
Die kunnen het ook. Maar verhouding 500:3 spreekt boekdelen.

quote:
maar blijkbaar de enige reden waarom jij in dit topic zit... omdat het een marokkaan is
Als dat zo is dan jij om Wilders.
Zoiets?
  maandag 23 juli 2012 @ 14:17:26 #154
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114564849
OM zegt dat hij officieel verdachte is voor mishandeling... staat niet bij welke zaak, of beide?
  Moderator maandag 23 juli 2012 @ 14:19:54 #155
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114564900
lijkt me het incident tijdens Sensation omdat hij schijnbaar al enige tijd verdachte is en die andere klachten nu pas binnen beginnen te druppelen
  maandag 23 juli 2012 @ 14:20:14 #156
3647 B.R.Oekhoest
pi_114564911
-

[ Bericht 54% gewijzigd door sp3c op 23-07-2012 14:22:16 (troll) ]
  maandag 23 juli 2012 @ 14:23:05 #157
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114564988
Ik gok dat het gaat om die van de Arena, aangezien die andere aangifte pas vandaag bekend is gemaakt.
pi_114565029
Hang him high! ^O^
pi_114565134
quote:
99s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:11 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zou ook het liefste heel Nederland als getuige hebben als ik aangifte tegen Badr zou doen. :7
Idd. Juist dan en dat ze het doen nu het gedoe met Everink groot in het nieuws is gekomen en Hari een voor iedereen bekend figuur is geworden dankzij Estelle is logisch.

Maar ja, het is natuurlijk een :'( hetze tegen de arme nobele Marokkaan :'(
pi_114565196
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Idd. Juist dan en dat ze het doen nu het gedoe met Everink groot in het nieuws is gekomen en Hari een voor iedereen bekend figuur is geworden dankzij Estelle is logisch.

Zeg eens eerlijk, als de persoon Henk, Jan of Peter geheten zou hebben, zou je hier dan ook zo veelvuldig posten?
  Moderator maandag 23 juli 2012 @ 14:29:18 #161
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114565207
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

je bent de eerste die daarover begint :')
  Moderator maandag 23 juli 2012 @ 14:30:21 #162
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114565249
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:29 schreef Ludd het volgende:

[..]

Zeg eens eerlijk, als de persoon Henk, Jan of Peter geheten zou hebben, zou je hier dan ook zo veelvuldig posten?
waarom niet?

alleen dan kan niemand het wat schelen wat voor volkslied er voor zijn knokpartijtjes gespeeld word _O-
  maandag 23 juli 2012 @ 14:31:20 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114565272
quote:
7s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:23 schreef Copycat het volgende:
Ik gok dat het gaat om die van de Arena, aangezien die andere aangifte pas vandaag bekend is gemaakt.
Dat, en:
quote:
In­mid­dels heeft het po­li­tie­team be­lang­rij­ke vor­de­rin­gen ge­maakt. De re­cher­che ver­wacht op kor­te ter­mijn Badr Ha­ri en zijn part­ner Es­tel­le Cruijff te ver­ho­ren.
Ik neem aan dat Estelle niet aanwezig was bij die andere mishandeling.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 23 juli 2012 @ 14:32:34 #164
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114565308
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:31 schreef Leandra het volgende:

Ik neem aan dat Estelle niet aanwezig was bij die andere mishandeling.
Dat zou wel een verrassende twist zijn. Dat zij de kwade genius blijkt die hem elke keer weer opnaait erop te slaan en schoppen.
  maandag 23 juli 2012 @ 14:36:26 #165
3647 B.R.Oekhoest
pi_114565430
quote:
11s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat zou wel een verrassende twist zijn. Dat zij de kwade genius blijkt die hem elke keer weer opnaait erop te slaan en schoppen.
Verrek! Dan is hun geheime relatie ook al minstens 5 jaar aan de gang!!!
Ruudje, hoor hier eens even....
  † In Memoriam † maandag 23 juli 2012 @ 14:44:29 #166
230491 Zith
pls tip
pi_114565700
quote:

[..]

Al die boxers in de VS waarvan de familie 200 jaar geleden vanuit ierland naar de VS trok lopen ook allemaal in ierse vlaggen rond :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_114565834
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:29 schreef Ludd het volgende:

[..]

Wel als het een K1-vechter was, want dat volg ik al jaren en Hari sprong direct eruit als pestjoch :P
pi_114565845
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:29 schreef sp3c het volgende:

[..]

je bent de eerste die daarover begint :')
Nee dat was Weltschmerz, al in deel 1.
  Moderator maandag 23 juli 2012 @ 14:53:02 #169
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114565960
quote:
6s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee dat was Weltschmerz, al in deel 1.
typisch

ik zeg nix :X :X
  maandag 23 juli 2012 @ 14:57:40 #170
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114566113
quote:
3s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:17 schreef Re het volgende:
OM zegt dat hij officieel verdachte is voor mishandeling... staat niet bij welke zaak, of beide?
Het gaat om beide zaken.
pi_114566286
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:16 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik zou zeggen pak het woordenboek en zoek het woord "dus" op.
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:16 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Ja, deze nieuwe aangifte kan natuurlijk ook niets zijn, want anders zou de politie wel actie ondernomen hebben. Dit is dus vast weer iemand die slechts een vage daderbeschrijving heeft gegeven die Hari niet uitsluit. Raar alleen dat slachtoffer daarna wel met Hari (of een lookalike) heeft afgesproken om onder voorwaarden geen aangifte te zullen doen. Wordt een moeilijk houdbaar theorietje, niet?
Welke theorie heb je het over?

quote:
Zoals ik al zei, is het feit dat Hari niet als verdachte is aangemerkt door de politie geen reden om aan te nemen dat hij niet aan het criterium voldoet. En zoals iemand al terecht opmerkte, had de politie in principe zonder probleem iedereen in die box aan kunnen merken als verdachte. Je bent inderdaad niet 'zo maar' verdachte, maar daar is toch ook weer niet extreem veel voor nodig.
De verdenking moet redelijk zijn. Dat is geen tussenwerpsel maar houdt in dat je je hersens moet gebruiken.

quote:
Het feit dat iemand een kleurling naar huis zag hollen van een evenement waar vaak gevochten wordt is bijvoorbeeld niet genoeg. :P
Wil je nou weer een plakplaatje omdat je braaf je lesje opdreunt?

Verder mis ik nog steeds alle concrete informatie over die aangifte van Everink, zoals wanneer die was en of Hari daarin werd aangewezen als degene die hem letsel had toegebracht.
pi_114566295
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:32 schreef Jian het volgende:

[..]

Het verhaal rond het incident Club Air is genoegzaam bekend in brede kring .... Ik hoop dat er getuigen zijn die hun mond open durven/willen doen.
Ik wou net zeggen. Club Air is bekend en vergeet Club Binq niet (met die uitsmijter).
pi_114566341
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:53 schreef sp3c het volgende:

[..]

typisch

ik zeg nix :X :X
Jammer dat het niet waar is.
  Moderator maandag 23 juli 2012 @ 15:08:29 #174
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114566366
das idd wel jammer -O-

zou goed tussen de rest van je argumentatie passen :P
pi_114566428
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:04 schreef Weltschmerz het volgende:

[
Verder mis ik nog steeds alle concrete informatie over die aangifte van Everink, zoals wanneer die was en of Hari daarin werd aangewezen als degene die hem letsel had toegebracht.
Wil je een kopie van de aangifte? Inclusief handtekeningencontrole?

Hier staat toch duidelijk dat er 2 aangiftes tegen hem zijn waarvan 1 van Everink en 1 van de Jeroen van de Berg: http://www.destentor.nl/n(...)-tegen-Badr-Hari.ece
  maandag 23 juli 2012 @ 15:12:26 #176
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114566470
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Hier staat toch duidelijk dat er 2 aangiftes tegen hem zijn waarvan 1 van Everink en 1 van de Jeroen van de Berg: http://www.destentor.nl/n(...)-tegen-Badr-Hari.ece
Ja, maar het OM kan zoveel zeggen. Misschien was het wel de koffiedame van het OM.
  maandag 23 juli 2012 @ 15:13:18 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114566489
quote:
18s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, maar het OM kan zoveel zeggen. Misschien was het wel de koffiedame van het OM.
Dat zou wel handig zijn voor een doofpotcomplot :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † maandag 23 juli 2012 @ 15:13:25 #178
341203 3-voud
pi_114566493
quote:

[..]

Dat heeft J. v/d Heuvel gedaan heur. Die is overal verantwoordelijk voor. Denk zelfs dat het zijn theedoek is.
pi_114566709
quote:

[..]

Ik vind het niet zo duidelijk eigenlijk. Ik mis nog steeds een bevestiging van politie en justitie dat Hari verdachte is in de Skyboxzaak, het nieuwsbericht van dat Everink aangifte tegen Hari heeft gedaan, een citaat van de wel geciteerde Everink waarin hij Hari aanwijst als dader, of een verklaring van diens advocaat.

Als het allemaal zo klaar is als een klontje, van waar dan die mistigheid en verwijzingen naar eerder nieuws zonder dat er een nieuwsbericht was met die concrete inhoud?
pi_114566881
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:36 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

Dat is sinds hij door een zaal vol Nederlanders is uitgefloten. Voorheen vocht hij onder Nederlandse vlag.
-weg-
pi_114567147
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo duidelijk eigenlijk.
:') Trollololol

quote:
Twee mensen hebben onlangs aangifte gedaan tegen kickbokser Badr Hari. De K1-vechter zou beide mannen hebben mishandeld. Dat meldt het Openbaar Ministerie (OM) maandag.
Zie ook:

Tijdens dancefeest Sensation, begin deze maand in de Amsterdam ArenA, zou Hari de 38-jarige zakenman Koen Everink hebben mishandeld in een skybox. Het slachtoffer houdt waarschijnlijk blijvend letsel over aan de aanval.

Een andere aangifte tegen Hari komt van mede-eigenaar Jeroen van den Berg van de Amsterdamse club Air, die vorig jaar in zijn eigen horecagelegenheid naar eigen zeggen volledig in elkaar is getrapt door de 27-jarige vechtkampioen.
Even geod lezen: 2 mensen hebben aangifte tegen Hari gedaan MELDT HET OM.
De ene is Koen Everink, de 2e is Jeroen van den Berg.

8)7
  Moderator maandag 23 juli 2012 @ 15:40:25 #182
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114567181
ik zie hier ook even geen mistigheid in hoor :?
pi_114567306
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Even geod lezen:
Je mag je lippen bewegen als dat helpt.

quote:
2 mensen hebben aangifte tegen Hari gedaan MELDT HET OM.
Ja, dat lees ik ook.

quote:
De ene is Koen Everink, de 2e is Jeroen van den Berg.
Dat meldt het OM dan weer niet.
pi_114567307
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:30 schreef Auti het volgende:

[..]

Dat is sinds hij door een zaal vol Nederlanders is uitgefloten. Voorheen vocht hij onder Nederlandse vlag.
Oh ja die lulsmoes. Dit is ver voor die nederlaag tegen Schilt en daar staat geen NLe vlag

pi_114567368
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Oh ja die lulsmoes. Dit is ver voor die nederlaag tegen Schildt en daar staat geen NLe vlag

http://www.youtube.com/re(...).0.0.124.305.2j1.3.0...0.0...1ac.V5QXFSTr2bE
Jij vindt hem toch geen echte Nederland, maar een Marokkaan. Waarom doe je dan huilie als hij voor Marokko uit komt?
  Forum Admin maandag 23 juli 2012 @ 15:45:21 #186
232445 crew  Specularium
pi_114567374
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:30 schreef Auti het volgende:

[..]

Volgens mij moest hij van K1 onder de Marokkaanse vlag vechten.
pi_114567402
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:45 schreef Ludd het volgende:

[..]

Jij vindt hem toch geen echte Nederland, maar een Marokkaan. Waarom doe je dan huilie als hij voor Marokko uit komt?
Hij zou dan ook niet alleen maar gebruik moeten maken van NLe trainingsfaciliteiten.
  Moderator maandag 23 juli 2012 @ 15:46:40 #188
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114567423
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

[..]

Ja, dat lees ik ook.

[..]

:|W
pi_114567459
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

[..]

Ja, dat lees ik ook.

[..]

:|W

Ok man.
  Moderator maandag 23 juli 2012 @ 15:48:02 #190
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114567480
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Hij zou dan ook niet alleen maar gebruik moeten maken van NLe trainingsfaciliteiten.
hij zal geen gebruikmaken van de gratis fitness in het Zuiderpark dus who cares?
  maandag 23 juli 2012 @ 15:51:08 #191
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114567594
quote:

[..]

Welke theorie heb je het over?

De theorie dat slachtoffer Hari niet (direct) heeft aangewezen als dader, omdat Hari anders wel opgepakt zou zijn (of andere actie zou zijn ondernomen).

quote:
De verdenking moet redelijk zijn.
Wil je nou weer een plakplaatje omdat je braaf je lesje opdreunt? Oh, wacht...

quote:
Dat is geen tussenwerpsel maar houdt in dat je je hersens moet gebruiken.

Dat moet een antwoord zijn op dat deel van mijn post? Het feit dat er a) een strafbaar feit is gepleegd in een relatief kleine ruimte en b) een relatief klein aantal personen binnen die ruimte was op het moment dat dat feit gepleegd werd, is genoeg "hersenwerk" om iedereen de status van verdachte te mogen geven als de politie daar belang bij heeft (al zullen uiteraard snel mensen afvallen die klaarblijkelijk niets met de zaak te maken hebben).

Redelijk betekent niet dat iets waarschijnlijk moet zijn. Er kunnen zonder probleem (en afhankelijk van de omstandigheden) meerdere mensen worden aangemerkt als verdachte terwijl duidelijk is dat er slechts één dader is.
pi_114567606
quote:

[..]

Oh ja die lulsmoes. Dit is ver voor die nederlaag tegen Schilt en daar staat geen NLe vlag

Wel een leuk filmpje overigens, had ik nog niet eerder gezien.. Maar is dat nu een Franse vlag? Wellicht heeft iemand daar een verkeerd vlaggetje uit de doos gehaald. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Ludd op 23-07-2012 15:57:34 ]
  maandag 23 juli 2012 @ 15:53:15 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114567670
Men kan iig Estelle horen, die zou weer in NL zijn en vanmiddag de voorlopige voorzieningen bij de rechter geregeld hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 23 juli 2012 @ 15:58:44 #194
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114567861
maar om even duidelijkheid te krijgen... hij werd in eerste instantie niet als verdachte gezien, ook niet na de uitspraken van van der heuvel, in de tussentijd is er dus blijkbaar wel aangifte gedaan of is het OM gepusht om hem van status van getuige naar status verdachte te brengen.

ik zie dit in de toekomst nog wel negatief ontploffen
pi_114568097
quote:

[..]

Dan moet je even kijken @ 9:32 rechtsboven.
-weg-
  Forum Admin maandag 23 juli 2012 @ 16:09:28 #196
232445 crew  Specularium
pi_114568222
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:05 schreef Auti het volgende:

[..]

Dan moet je even kijken @ 9:32 rechtsboven.
Dat is 2006, toen was het nog onder de Nederlandse vlag.
  maandag 23 juli 2012 @ 16:10:11 #197
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_114568246
quote:
9s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:45 schreef Specularium het volgende:

[..]

Volgens mij moest hij van K1 onder de Marokkaanse vlag vechten.
Kan me wel zoiets herinneren, op een gegeven moment was 60+% van de K1 toernooi deelnemers van Nederlandse nationaliteit. Gewoon belachelijk veel :)
pi_114568256
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:53 schreef Leandra het volgende:
Men kan iig Estelle horen, die zou weer in NL zijn en vanmiddag de voorlopige voorzieningen bij de rechter geregeld hebben.
Idd ja http://www.nu.nl/achterkl(...)ar-in-rechtbank.html
  Forum Admin maandag 23 juli 2012 @ 16:12:13 #199
232445 crew  Specularium
pi_114568312
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:10 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Kan me wel zoiets herinneren, op een gegeven moment was 60+% van de K1 toernooi deelnemers van Nederlandse nationaliteit. Gewoon belachelijk veel :)
Dat was ook exact de reden. Ze wilden niet nog een keer een Nederlandse finale.
  maandag 23 juli 2012 @ 16:29:26 #200
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_114568765
http://en.wikipedia.org/wiki/K-1_World_Grand_Prix_2010_Final
Kleine correctie op mezelf, van de Final 16 zijn er 7 NLer, een ronde verder zijn dat er 5 van de 8.
Bij de halve finale (laatste 4) aangekomen zijn het allemaal NLers.

Gohkan Saki, Erol Zimmerman en Tyrone Spong zijn allemaal NLers die voor een ander land uitkomen.

[ Bericht 21% gewijzigd door slashdotter3 op 23-07-2012 16:36:43 ]
  maandag 23 juli 2012 @ 16:30:54 #201
241662 Jian
Well, well, well
pi_114568804
quote:

[..]

Ik zou zeggen pak het woordenboek en zoek het woord "dus" op.

[..]

Nee!, ik ben wel klaar met je ontwijkende bullshit :*
  Moderator maandag 23 juli 2012 @ 16:35:51 #202
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114568940
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:29 schreef slashdotter3 het volgende:
Kleine correctie op mezelf, de K1 Final 16 deelnemers Quarter Final deelnemers, dus de laatste 8 mensen die zijn overgebleven in deze afvalrace:
http://en.wikipedia.org/wiki/K-1_World_Grand_Prix_2010_Final

Gohkan Saki, Erol Zimmerman, Tyrone Spong zijn allemaal NLers die voor een ander land uitkomen.
stop de persen!

die ene is liever Turk dan Nederlander!!!!!!!!!!!11!!1!!!!!

verderfelijk!einz
pi_114569469
@Dr Strangelove heeft gelijk dat hij wil weten,ik vind het raar.
Niemand hier heeft de nieuws goed gelezen !
Er staat in de nieuws dat Van de berg moet 6 uur voor gehoor bij de politie.
Dus ik denk dat Badr heeft aangifte gedaan tegen Van de Berg ,daarom de 6 uur gehoor,
is best lang.
Uit frustatie ,denk ik dat Van de Berg heeft ook een aangifte gedaan tegen Badr,
Om geen gezichtsverlies te hebben!
Van de Berg was niet vrijwillig gekomen bij de politie ,hij is 6 uur gehoord door de politie
misschien voor valse beschulding,valse getuiging.
pi_114569512
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:51 schreef zouzou het volgende:
Dus ik denk dat Badr heeft aangifte gedaan tegen Van de Berg ,daarom de 6 uur gehoor,
is best lang.
Uit frustatie ,denk ik dat Van de Berg heeft ook een aangifte gedaan tegen Badr,
Van de Berg was niet vrijwillig gekomen bij de politie ,hij is 6 uur gehoord door de politie
sp3c! Doe er wat aan! Verdomme!
pi_114569627
Die Badr is toch een kneus joh.
  Moderator maandag 23 juli 2012 @ 17:02:19 #206
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114569813
quote:
8s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

sp3c! Doe er wat aan! Verdomme!
ik ga direct de nieuws goed lezen!!!

verdomme!!!!!
pi_114569814
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:51 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

De theorie dat slachtoffer Hari niet (direct) heeft aangewezen als dader, omdat Hari anders wel opgepakt zou zijn (of andere actie zou zijn ondernomen).
Het zijn twee verschillende zaken en twee verschillende incidenten. Dus ik zie niet in hoe mijn vermoeden dat het bij de skyboxzaak helemaal niet zo duidelijk ligt als wordt geinsinueerd zou worden ontkracht door een aangifte in een heel andere zaak. Dat Hari een agressief type is met een kennelijk gebrek aan zelfbeheersing had ik in deel I van deze reeks al geopperd. Dat betekent echter niet dat elke keer dat er iemand agressief wordt het Hari was, zelfs niet als hij in de buurt was.

quote:
Wil je nou weer een plakplaatje omdat je braaf je lesje opdreunt? Oh, wacht...
Hij wordt toch minder leuk als hij niet to the point is, is het niet?

quote:
Dat moet een antwoord zijn op dat deel van mijn post? Het feit dat er a) een strafbaar feit is gepleegd in een relatief kleine ruimte en b) een relatief klein aantal personen binnen die ruimte was op het moment dat dat feit gepleegd werd, is genoeg "hersenwerk" om iedereen de status van verdachte te mogen geven als de politie daar belang bij heeft (al zullen uiteraard snel mensen afvallen die klaarblijkelijk niets met de zaak te maken hebben).

Redelijk betekent niet dat iets waarschijnlijk moet zijn.
Ga je nog meer noemen wat het allemaal niet is, of wilde je nog een poging wagen te formuleren wat het wél is? Dat ist wel moeilijker, daar heb je gelijk in. Ik zal me er ook even makkelijk van afmaken: Zijn ontboezemingen in een tv-uitzending van een jaar geleden maken dan in de krant het verhaaltje wel rond voor de meeste lezers, voor de redelijkheid van een verdenking is het een stuk minder relevant.

quote:
Er kunnen zonder probleem (en afhankelijk van de omstandigheden) meerdere mensen worden aangemerkt als verdachte terwijl duidelijk is dat er slechts één dader is.
Klopt, maar juist dat was Hari niet gebeurd. Wat op zijn zachtst gezegd mij opvallend voorkomt als het slachtoffer hem klip en klaar had aangewezen als dader. Als het slachtoffer dan ook nog wel geciteerd wordt, maar een dergelijke uitspraak van hem noch zijn advocaat opgetekend kan worden en politie justitie ook maar niet te betrappen zijn op de eenvoudige doch heldere mededeling dat Hari wordt verdacht van de zware mishandeling in de skybox dan krijg ik niet de indruk dat die zaak zo klaar is als een klontje.

Dan komt het mij voor dat Hari misschien of waarschijnlijk wel betrokken was, ook volgens het slachtoffer, maar dat uit wat die heeft waargenomen en verklaard niet zomaar is af te leiden dat Hari degene was die hem mishandeld heeft. Dat kan allerlei oorzaken hebben, bijvoorbeeld dat hij na de eerste klap niet scherp meer waarnam wat er gebeurde.
  maandag 23 juli 2012 @ 17:05:36 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114569943
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:51 schreef zouzou het volgende:
is best lang.
Wat?
En heb je een bron?

En wat?
pi_114569987
Die zijn de nieuwe rijken,ze moeten altijd geld hebben.
Niemand heeft gezien de daders, mijn theorie: Koen Evelink is gevallen.
pi_114570050
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:07 schreef zouzou het volgende:
Koen Evelink is gevallen, zo erg dat hij een r verloren is. Dat is mijn theorie. En Badr heeft een r op een rare plek dus die heeft hem ingepikt.
  maandag 23 juli 2012 @ 17:09:17 #211
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114570054
Ja, want als je valt dan breekt je onderbeen spontaan in tweeën. Compleet met vleesdoorborend bot.
Ga escargots eten ofzo.
  Moderator maandag 23 juli 2012 @ 17:09:18 #212
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114570055
quote:
je kunt die verwondingen niet oplopen door simpelweg te vallen
  Forum Admin maandag 23 juli 2012 @ 17:10:05 #213
232445 crew  Specularium
pi_114570078
quote:
Gevallen van 2 hoog?
  Moderator maandag 23 juli 2012 @ 17:11:21 #214
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114570109
dit bedoelen ze nu met overlast van drugstoeristen

het is maar goed dat die wietpas er is ^O^
  maandag 23 juli 2012 @ 17:12:15 #215
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114570134
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:11 schreef sp3c het volgende:
dit bedoelen ze nu met overlast van drugstoeristen

het is maar goed dat die wietpas er is ^O^
Ik was fel tegen. Nu ben ik pro.
pi_114570140
quote:
10s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:09 schreef Copycat het volgende:
Ja, want als je valt dan breekt je onderbeen spontaan in tweeën. Compleet met vleesdoorborend bot.
Ga escargots eten ofzo.
Het gebeurt niet snel, maar het kán wel.
-weg-
  Moderator maandag 23 juli 2012 @ 17:13:40 #217
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114570177
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:12 schreef Auti het volgende:

[..]

Het gebeurt niet snel, maar het kán wel.
het is net zo waarschijnlijk als dat oom agent Badr Hari niet als verdachte ziet hier

maar het kan idd wel :D
  maandag 23 juli 2012 @ 17:14:56 #218
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114570219
Net als die mensen die op de poli komen met een deobus in hun reet. Onhandig gevallen. Het kan.
pi_114570333
Volgens mij gaat er iets niet goed met de database.
pi_114570337
Waarom staat dit topic trouwens in AEX?
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  maandag 23 juli 2012 @ 17:19:09 #221
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114570342
Sp3c weer :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 23 juli 2012 @ 17:19:22 #222
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114570354
AEX? C'est une complotte!
  Moderator maandag 23 juli 2012 @ 17:19:49 #223
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114570364
wij moesten een keer voor het ijshockeyrechtbankje verschijnen na een toernooi met een mannetje of 9 van 3 verschillende teams

we hielden allemaal vol dat we gewoon onhandig waren komen te vallen maar mooi dat we schorsingen kregen -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door sp3c op 23-07-2012 17:45:56 ]
  Moderator maandag 23 juli 2012 @ 17:20:24 #224
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114570385
topic is ook ongelukkig gevallen zie ik
  Admin maandag 23 juli 2012 @ 17:21:07 #225
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_114570413
Badr Hari is naar de beurs?
Of Badr Hari is beurs
Of is Estelle beurs?
WAT?

pi_114570419
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:20 schreef sp3c het volgende:
topic is ook ongelukkig gevallen zie ik
Even in de goede richting natrappen.
-weg-
  Moderator maandag 23 juli 2012 @ 17:22:38 #227
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114570456
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:21 schreef yvonne het volgende:
Badr Hari is naar de beurs?
Of Badr Hari is beurs
Of is Estelle beurs?
WAT?
ja spuitelf, nu weten we het wel he!
pi_114570504
Lieve Copycat un complot: is niet feminin,geen une.....
  maandag 23 juli 2012 @ 17:25:32 #229
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114570559
Daarom houd ik het ook bij een forum in mijn eigen taal. Dan begrijpt men me.

Maar had je nu nog une bronne?
  Forum Admin maandag 23 juli 2012 @ 17:25:57 #230
232445 crew  Specularium
pi_114570571
quote:
Badr Hari: Ik kan nog steeds elk moment ontploffen

'Ik kan nog steeds elk moment ontploffen', zei Badr Hari vorig jaar tegen de makers van KRO's Profiel, die hem in Marokko opzochten. Hari, vermaard en gevreesd als K1-vechter in de zwaargewichtsklasse, overpeinsde daar een aantal maanden zijn zonden, nadat hij in mei 2010 in een gevecht in de Amsterdam ArenA hevig in de fout ging.

Hari, die sinds een eerder, vergelijkbaar incident niet meer voor Nederland vecht maar voor zijn tweede vaderland Marokko, trapte tegenstander Hesdy Gerges tegen het hoofd terwijl deze al op de grond lag. Het publiek ontstak in woede en floot Hari minutenlang uit.

Badr Hari (27 jaar oud, 1.97 m) zegt niet te weten waarom hij zulke blunders begaat, waarom hij in de ring veel verder gaat dan is toegestaan. Maar ook daarbuiten lijkt Hari moeite te hebben zichzelf onder controle te houden.

Windkracht 10
'Ik heb een heel groot talent', zei hij in Profiel, 'en dat is alles stukmaken in mijn leven dat me lief is.' En: 'Als bij mij de rem eraf gaat, is het gewoon één blok explosie en chaos en ruis en dan hoor en zie ik het ook allemaal niet meer.' Dan is hij een storm 'van windkracht 10'. 'Een orkaan', aldus Hari. 'Een ramp.'

In november 2005 schoot Hari 'een kennis' te hulp, die een conflict had met over geluidsoverlast klagende buren. Daarbij vielen een paar rake klappen. Hij werd ervoor veroordeeld. In 2010 was er opnieuw een incident. Ditmaal draaide het om de mishandeling van een portier van een horecagelegenheid bij het Amsterdamse Leidseplein.

Heel emotioneel
Deze zaak loopt nog; Hari heeft tot dusver betrokkenheid ontkend. Sinds maandag is hij verdachte in twee ernstige mishandelingszaken, die zich voordeden in het uitgaansleven. Hari, die zichzelf als 'heel emotioneel'' beschouwt, in Profiel: 'Er zit gewoon een bepaalde agressie in mijn lijf, waar ik totaal niet van weet wat ik er mee aanmoet, of waar het vandaan komt.'

In zijn bezinningsperiode in Marokko groeide bij Hari het besef dat hij door zijn onsportieve uitbarstingen in de ring zijn fans maar ook de vechtsport in het algemeen tekort heeft gedaan. Hij voelt ook dat de storm nog steeds in hem huist, maar hoopt dat hij deze kan beheersen, zei hij in Profiel.

Estelle Cruijff
Badr Hari groeide op in de Indische Buurt in Amsterdam-Oost. Hij heeft de vechtsport sinds zijn vroege jeugd beoefend. Hij maakte zijn vwo niet af om te kunnen vechten. Sinds enige tijd heeft Hari een relatie met Estelle Cruijff, de ex-vrouw van oud-voetballer Ruud Gullit.

Cruijff was met Hari op dansfestijn Sensation in de Amsterdam ArenA toen het jongste, ernstige geweldsincident plaatsvond waarbij de kickbokser mogelijk betrokken is.
pi_114570759
ik heb geen bron is gewoon trieste dat iedereen boos op deze Badr,
iedereen is tegen hem, in alle forums.
En niemand denkt dat veel dingen raar zijn.
pi_114570768
Ja, die hele docu is al eens gepost. Maar hier nog maar een keer, krijg je wel een goed plaatje van de persoon Badr Hari. Die is echt zeer licht ontvlambaar en gewoon gevaarlijk, punt.

Als die even niet lekker in zijn vel zit en iemand zegt of doet op zo'n moment iets "verkeerds" dan ontploft Badr.. en die knalt hard.
-weg-
  Forum Admin maandag 23 juli 2012 @ 17:33:35 #233
232445 crew  Specularium
pi_114570830
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:31 schreef zouzou het volgende:
Daar heeft ie het zelf naar gemaakt.
  maandag 23 juli 2012 @ 17:33:46 #234
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114570833
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:31 schreef zouzou het volgende:
En niemand denkt dat veel dingen raar zijn.
Dus je lult maar een beetje in de ruimte over dat langdurige, onvrijwillige verhoor?
ONZ is elders. RLS ook.
  maandag 23 juli 2012 @ 17:35:06 #235
165633 eriksd
The grand facade...
pi_114570880
Lastige zaak kennelijk voor de politie. Van aangifte van alleen de slachtoffers is natuurlijk nog erg mager.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_114570953
Lieve Copycat,het woord "GEHOOR"staat in de bericht/telegraaf.
Dat is niet mijn bron, dat is gewoon een krant voor iedereen.
de rest is mijn theorie, voilã!
  maandag 23 juli 2012 @ 17:41:09 #237
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114571077
Hij heeft aangifte gedaan ...
pi_114571203
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:37 schreef zouzou het volgende:
Verzin er dan niet bij dat hij is verhoord omdat Badr aangifte tegen hem heeft gedaan.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  maandag 23 juli 2012 @ 17:48:36 #239
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114571315
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:35 schreef eriksd het volgende:
Lastige zaak kennelijk voor de politie. Van aangifte van alleen de slachtoffers is natuurlijk nog erg mager.
Zo veel aangiften worden er doorgaans niet gedaan in een enkele zaak. Er zijn ongetwijfeld alle mogelijke getuigen gehoord (behalve Estelle maar die zal waarschijnlijk toch niet echt van veel waarde worden geacht, tenzij haar verklaring belastend is natuurlijk :P ) en inmiddels zullen de resultaten van de meeste sporenonderzoeken ook wel binnen zijn.
  maandag 23 juli 2012 @ 17:55:18 #240
8372 Bastard
Persona non grata
pi_114571495
Jeetje deel 5 al, je zou verwachten dat er dan ook echt iets nieuws te vertellen is.
The truth was in here.
  Moderator maandag 23 juli 2012 @ 17:57:54 #241
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114571552
er is net een tweede aangifte gedaan tegen Badr Hari

of de eerste afhankelijk van aan wie je het vraagt maar het lijkt me toch wel nieuws hoor
pi_114571586
Chere Copycat hiet een nieuws:
Bij Gossip:
Een verslaggever van RTL Boulevard heeft maandagmiddag
Estelle en Ruud gespot bij de rechtbank in Amsterdam...........etc.....etc....
pi_114571765
...En het is nu ook op het NOS voorbijgekomen: Hari is _officieel_ verdachte. Kunnen we die welles-nietes discussie ook weer ter aarde bestellen.
  maandag 23 juli 2012 @ 18:14:50 #244
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114571953
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:59 schreef zouzou het volgende:
Chere Copycat hiet een nieuws:
Bij Gossip:
Een verslaggever van RTL Boulevard heeft maandagmiddag
Estelle en Ruud gespot bij de rechtbank in Amsterdam...........etc.....etc....
Ja. En toen?
Dat heeft met de scheiding te maken, zoals elders op FOK! al is vermeld.

Het schijnt dat de moeder van Badr gisteren gespot is. Op straat. You do the math.
pi_114571998
quote:
10s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja. En toen?
Dat heeft met de scheiding te maken, zoals elders op FOK! al is vermeld.

Het schijnt dat de moeder van Badr gisteren gespot is. Op straat. You do the math.
Mathematique?
La mere!
Que? :?
  maandag 23 juli 2012 @ 18:18:12 #246
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114572028
Et papa fume une pipe!
pi_114572378
quote:
Hahhahahahahahahahhahahahahahahhahaahhahahahahahahahahhahahahahahahha
pi_114572390
quote:
9s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:18 schreef Copycat het volgende:
Et papa fume une pipe!
On y va tous!
  Moderator maandag 23 juli 2012 @ 18:32:18 #249
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114572495
enough with the freak speak!
  maandag 23 juli 2012 @ 18:33:29 #250
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114572534
Excusez les mots!
  maandag 23 juli 2012 @ 18:36:37 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114572636
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:37 schreef zouzou het volgende:
Misschien moet je het woord "gehoor" eens door Google translate halen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_114573617
quote:
4s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:07 schreef VanishedEntity het volgende:
...En het is nu ook op het NOS voorbijgekomen: Hari is _officieel_ verdachte. Kunnen we die welles-nietes discussie ook weer ter aarde bestellen.
Nein. We eisen schriftelijke verklaringen inclusief quotes van de aangevers, anders is er niets aan de hand.
pi_114574634
Nu op Ned3
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
  Forum Admin maandag 23 juli 2012 @ 19:38:24 #254
232445 crew  Specularium
pi_114574752
Hij heeft een moeilijke jeugd gehad. Verklaart alles.
pi_114574798
Ja, Yves weet daar alles van.

Edit: offtopic (alhoewel hij al wel genoemd is in dit topic), maar Geert schijnt zo ook aan te schuiven.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
  maandag 23 juli 2012 @ 19:46:10 #256
16715 Mylene
*schatje*
pi_114575067
quote:
Badr Hari denkt dat de liefde overwint
AMSTERDAM - Badr Hari is ervan overtuigd dat zijn persoonlijke besognes geen enkele invloed hebben op de liefde tussen hem en Estelle Gullit.

Maandag werd bekend dat een tweede aangifte van mishandeling tegen de kickbokser is ingediend. Het Openbaar Ministerie ziet vechtsporter Badr Hari officieel als verdachte van mishandeling.

"Dit overwinnen we ook wel", zei hij maandagavond in RTL Boulevard. "Liefde overwint alles, dus dit komt ook weer goed. Dit heeft niets met onze liefde te maken, dat staat hier los van."

Vorige maand werd bekend dat Estelle na twaalf jaar huwelijk heeft gebroken met Ruud en nieuwe liefde heeft gevonden bij Badr Hari.

De kickbokser wordt verdacht van een mishandeling tijdens dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena. Daarnaast zou hij vorig jaar een eigenaar van de Amsterdamse club Air in elkaar hebben geslagen.
bron
  Moderator maandag 23 juli 2012 @ 20:02:41 #257
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114575755
ow dat geloof ik wel, ze kan zijn geld net zogoed uitgeven terwijl hij in de bak of ondergedoken in het buitenland zit :D

het begint pas echt moeilijk te worden als de sportbonden en (belangrijker nog) sponsors zeggen 'nou die badr ... wil ik nix mee te maken hebben hoor' en dat lijkt me bij een veroordeling hiervoor niet heel onwaarschijnlijk!
  maandag 23 juli 2012 @ 20:08:26 #258
365601 VVDer
Excuus=makkelijk
pi_114576009
Als Badr schuldig is dan heeft hij een nieuwe sport uitgevonden: SkyBoxen
Verantwoordelijkheid is voor veel mensen onbekend.
  Admin maandag 23 juli 2012 @ 20:08:48 #259
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_114576031
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:08 schreef VVDer het volgende:
Als Badr schuldig is dan heeft hij een nieuwe sport uitgevonden: SkyBoxen

maandag 23 juli 2012 @ 20:11:43 #260
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_114576209
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 19:46 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
"Dit overwinnen we ook wel ' en 'dit heeft niets met onze liefde te maken, datstaat er los van '.

Nou Estelle, dat klinkt er niet naar dat ie je zomaar laat gaan, in de tang zit je ~O>
  maandag 23 juli 2012 @ 20:14:18 #261
117098 Hathor
Effe niet
pi_114576332
quote:
2s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:11 schreef Flow3r het volgende:

[..]

"Dit overwinnen we ook wel ' en 'dit heeft niets met onze liefde te maken, datstaat er los van '.

Nou Estelle, dat klinkt er niet naar dat ie je zomaar laat gaan, in de tang zit je ~O>
Als je dat creatief interpreteert staat er "je kan proberen bij me weg te gaan, maar dan klap ik jou kapot biatch".
  Moderator maandag 23 juli 2012 @ 20:17:06 #262
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114576500
als je heel creatief leest dan zijn er al flinke problemen maar is dhr Hari er vast van overtuigd dat die wel overwonnen gaan worden!
  maandag 23 juli 2012 @ 20:18:10 #263
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114576563
Zo, dat was wel even breaking, dat die vrouw van het OM gewoon Sensation zei. Nu nog even wachten totdat bewezen is dat zij daadwerkelijk bij het OM werkt, dat dat programma die stem er niet onder gezet heeft en dat er niet een ander incident bij Sensation is voorgevallen waarvan aangifte is gedaan. :P
  maandag 23 juli 2012 @ 20:19:28 #264
117098 Hathor
Effe niet
pi_114576637
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:18 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Zo, dat was wel even breaking, dat die vrouw van het OM gewoon Sensation zei. Nu nog even wachten totdat bewezen is dat zij daadwerkelijk bij het OM werkte, dat dat programma die stem er niet onder gezet heeft en dat er niet ander incident bij Sensation is voorgevallen waarvan aangifte is gedaan. :P
Pffft dat kan wel even duren hoor, ik ga ondertussen even een uurtje in mijn ligbadr chillen.
  maandag 23 juli 2012 @ 20:20:18 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114576678
quote:
Zo, dat was wel even breaking, dat die vrouw van het OM gewoon Sensation zei. Nu nog even wachten totdat bewezen is dat zij daadwerkelijk bij het OM werkte, dat dat programma die stem er niet onder gezet heeft en dat er niet ander incident bij Sensation is voorgevallen waarvan aangifte is gedaan. :P
Misschien heeft Zaza zebra inmiddels haar gehoor laten testen en wat anders gehoord?
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator maandag 23 juli 2012 @ 20:21:25 #266
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114576738
gaat het wel om het dansfeest Sensation?

mc Donalds had Chicken Sensation burgers en als ze op een gegeven moment de laatste staan te bakken kan ik me voorstellen dat er een vechtpartijtje ontstaat!
  maandag 23 juli 2012 @ 20:23:56 #267
235357 TitusPullo
pi_114576853
Weltschmerz stond waarschijnlijk in de Arena te schreeuwen: ''It's just a flesh wound!''
  maandag 23 juli 2012 @ 20:33:51 #268
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_114577344
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:23 schreef TitusPullo het volgende:
Weltschmerz stond waarschijnlijk in de Arena te schreeuwen: ''It's just a flesh wound!''
opvallend dat je hem hier niet meer ziet..
  Moderator maandag 23 juli 2012 @ 20:35:27 #269
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114577419
hij was er wel hoor vanmiddag

misschien heeft hij meer dingen te doen ...
  Moderator maandag 23 juli 2012 @ 20:43:24 #270
249559 crew  Lavenderr
pi_114577775
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:35 schreef sp3c het volgende:
hij was er wel hoor vanmiddag

misschien heeft hij meer dingen te doen ...
Een pleidooi op schrift zetten waarom Badr Hari helemáál geen verdachte is?
  maandag 23 juli 2012 @ 20:46:42 #271
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114577916
Ik heb dat progrmamma Half 8 Live ook maar met een half oog gekeken, maar één ding viel me nog op. Adviseur Yves gaf van de ene kant weliswaar aan dat hij ergens tijdens die avond met Hari op het veld had gestaan, maar ik vond dat hij een beetje de indruk gaf dat hij verder niet in de buurt is geweest van het incident. Het is echter blijkbaar zo dat hij in de betreffende skybox aanwezig was, maar net voor het incident met de huurder van die skybox (en de eigenaar van die schitterende Lamborghini) is weggegaan.

Dat zal zeer waarschijnlijk wel gewoon toeval zijn, maar zou onder omstandigheden ook kunnen werken tegen Hari.
  Moderator maandag 23 juli 2012 @ 20:51:02 #272
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114578093
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Een pleidooi op schrift zetten waarom Badr Hari helemáál geen verdachte is?
of ze zijn nu as we speak in gesprek met elkaar zodat we er strax WEL het fijne van weten zonder naar die onheilsprofeten van het OM te hoeven luisteren :Y

voor fok! kan dat gewoon _O_
pi_114578263
quote:
Zo, dat was wel even breaking, dat die vrouw van het OM gewoon Sensation zei. Nu nog even wachten totdat bewezen is dat zij daadwerkelijk bij het OM werkt, dat dat programma die stem er niet onder gezet heeft en dat er niet een ander incident bij Sensation is voorgevallen waarvan aangifte is gedaan. :P
Wie zegt dat Badr geen evil twin heeft?
  maandag 23 juli 2012 @ 20:57:56 #274
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_114578404
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:14 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als je dat creatief interpreteert staat er "je kan proberen bij me weg te gaan, maar dan klap ik jou kapot biatch".
Nah, ze wíl niet eens bij hem weg.
Hun liefde is 'groots en warm' en ze wil oud met hem worden :Y

Ik heb zo'n vermoeden dat Estelle haar tong wel af kan bijten nu :+
  Moderator maandag 23 juli 2012 @ 20:58:06 #275
249559 crew  Lavenderr
pi_114578411
quote:
11s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Hij heeft wel een broertje die hem graag imiteert.
pi_114579439
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij heeft wel een broertje die hem graag imiteert.
En even hard intimideert.
pi_114583977
quote:
Badr Hari aangemerkt als verdachte
AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie ziet vechtsporter Badr Hari officieel als verdachte van mishandeling. Dat maakte het OM maandag bekend.
De verdenking geldt al enige tijd. Een woordvoerder wil niet zeggen sinds wanneer Hari wordt verdacht en wat de aanleiding is.

Maandag werd bekend dat een tweede aangifte van mishandeling tegen de K1-vechter is ingediend.
Die komt van een van de eigenaren van de Amsterdamse club Air, Jeroen van den Berg. Hij zou vorig jaar in zijn eigen club door Hari in elkaar zijn geslagen.

Sensation

Eerder deze maand deed de miljonair Koen Everink aangifte. Hij zou tijdens het dancefeest Sensation in een skybox in de Amsterdam Arena door onder anderen Hari zijn afgetuigd.

Na dat incident doken verschillende verhalen op over eerdere mishandelingen. Een van die verhalen kwam van Van den Berg. Hari ontkent alle aantijgingen.
Het ergste hiervan vind ik dat niemand Weltschmerz verteld heeft dat de verdenking al een tijdje geldt, zut alors! :(
  Moderator maandag 23 juli 2012 @ 22:55:04 #278
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114584452
iedereen in dit topic heeft het hem verteld!

minstens 2x!
  Moderator maandag 23 juli 2012 @ 22:56:41 #279
249559 crew  Lavenderr
pi_114584525
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:55 schreef sp3c het volgende:
iedereen in dit topic heeft het hem verteld!

minstens 2x!
Maar of dat verschil maakte ? Nee . Hij wil er gewoon niet aan. :N
  maandag 23 juli 2012 @ 23:00:03 #280
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114584717
Geeft niks, straks is hij veroordeeld en dan is er hier wel iemand die hem verdedigt.
Daar heeft hij immers ook recht op :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator maandag 23 juli 2012 @ 23:03:57 #281
249559 crew  Lavenderr
pi_114584964
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 23:00 schreef Leandra het volgende:
Geeft niks, straks is hij veroordeeld en dan is er hier wel iemand die hem verdedigt.
Daar heeft hij immers ook recht op :')
Hij heeft recht op alles wat hem toekomt O~)
  maandag 23 juli 2012 @ 23:23:27 #282
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114586043
quote:
8s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het ergste hiervan vind ik dat niemand Weltschmerz verteld heeft dat de verdenking al een tijdje geldt, zut alors! :(
Heeft geen zin want er is geen persbericht van het OM dat dit bevestigt.

Zoals eerder gesuggereerd lijkt het er meer op dat ze gewoon gewacht hebben totdat Hari terug zou komen van vakantie. En hoewel we alleen weten dat Estelle terug is, komt dit in feite op hetzelfde neer: of Hari is mee teruggekomen en is in Nederland, of hij is niet mee teruggekomen en dan is het aannemelijk dat hij van plan is lang weg te blijven (en zul je ook wat moeten gaan doen).

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr_Strangelove op 23-07-2012 23:50:57 ]
  dinsdag 24 juli 2012 @ 10:09:34 #283
3647 B.R.Oekhoest
pi_114596576
quote:
Hoeveel jaar onderwijs heb jij genoten? Tering zeg.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 10:51:01 #284
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114597579
Hier nog even een videootje met reacties van Van den Heuvel, een persofficier van het OM, een van de advocaten van Hari en ook Hari zelf (al zegt die laatste begrijpelijkerwijs niet veel meer dan dat hij geen commentaar heeft):

http://www.shownieuws.tv/video/opnieuw-aangifte-tegen-badr-hari/
pi_114598061
quote:
8s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat gelooft hij pas als we de officiele verklaring van het slachtoffer persoonlijk onder zijn neus schuiven... ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 11:12:32 #286
241662 Jian
Well, well, well
pi_114598161
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:08 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat gelooft hij pas als we de officiele verklaring van het slachtoffer persoonlijk onder zijn neus schuiven... ;)
optimist! :{
  dinsdag 24 juli 2012 @ 11:16:47 #287
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_114598266
quote:
11s.gif Op maandag 23 juli 2012 20:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Of een Mossad agent die zich als hem vermomd heeft om hem zwart te maken :Y
pi_114598325
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:51 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Hier nog even een videootje met reacties van Van den Heuvel, een persofficier van het OM, een van de advocaten van Hari en ook Hari zelf (al zegt die laatste begrijpelijkerwijs niet veel meer dan dat hij geen commentaar heeft):

Ja eh, dat kunnen ook acteurs zijn hoor.
pi_114598728
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:12 schreef Jian het volgende:

[..]

optimist! :{
Dat moet ik bekennen...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  Moderator dinsdag 24 juli 2012 @ 11:49:37 #290
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114599249
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 10:51 schreef Dr_Strangelove het volgende:

er word nog steeds niet duidelijk en onomwonden gesteld dat hij verdachte is anders :{w

door al die mistigheid is mijn theorie dat ikzelf gewoon ongelukkig ben komen te vallen en dit hele verhaal bij elkaar lig te dromen vanuit mijn ziekenhuisbed -O-
pi_114599359
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:49 schreef sp3c het volgende:

[..]

er word nog steeds niet duidelijk en onomwonden gesteld dat hij verdachte is anders :{w

door al die mistigheid is mijn theorie dat ikzelf gewoon ongelukkig ben komen te vallen en dit hele verhaal bij elkaar lig te dromen vanuit mijn ziekenhuisbed -O-
Nee fout, CopyCat heeft je het ziekenhuis in getrapt.
  Moderator dinsdag 24 juli 2012 @ 11:56:34 #292
249559 crew  Lavenderr
pi_114599451
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee fout, CopyCat heeft je het ziekenhuis in getrapt.
Helemaal niet :N daar heeft JvdH niets over losgelaten :N
pi_114599666
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 11:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Helemaal niet :N daar heeft JvdH niets over losgelaten :N
Ce n'est pas vrai, je l'ai lu et entendu les de quelqu'un qu'il a vu c'est comme ça.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 12:03:40 #294
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_114599678
quote:
‘Badr Hari wil zich aangeven’

Badr Hari is bereid zich aan te geven bij de politie. De van twee gevallen van zware mishandeling verdachte kickbokser zou met Justitie in onderhandeling zijn over de voorwaarden waaronder hij een verklaring kan afleggen.

Dat schrijft Het Parool. Volgens ingewijden wil Hari koste wat kost voorkomen dat hij door een arrestatieteam wordt ingerekend en wil hij afspraken maken over een rustige gang naar het politiebureau.
Bron: Telegraaf
pi_114599783
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ja een arrestatieteam voor z'n neus (als Estelle er is, of nog erger, dr kinderen) staat niet al te netjes.

Maar goed, ik zou het niet doen als ik hem was, want hij is geen verdachte heb ik hier zeer overtuigend gelezen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Die_Hofstadtgruppe op 24-07-2012 12:16:35 ]
pi_114600641
Badr Hari wil zichzelf aangeven vind ik nogal een suggestieve titel. Hij wil vrijwillig een verklaring, dat is in mijn ogen wel wat anders dan jezelf aangeven.
pi_114600740
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Ja een arrestatieteam voor z'n neus (als Estelle er is, of nog erger, dr kinderen) staat niet al te netjes.

Ha ha ik denk dat dit door zijn managment ingegeven is, als er een AT voor zijn deur staat zie ik hem doorflippen en ook nog eens een extra aanklacht voor diender mishandeling op zijn brood krijgen. _O-
  Moderator dinsdag 24 juli 2012 @ 12:45:28 #298
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114600796
quote:

[..]

hij is in onderhandeling over de voorwaarden waaronder hij een verklaring kan afleggen?????

ik zeg diet niet snel maar wat is dit eigenlijk voor een raar land :?
pi_114600867
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:45 schreef sp3c het volgende:

[..]

hij is in onderhandeling over de voorwaarden waaronder hij een verklaring kan afleggen?????

ik zeg diet niet snel maar wat is dit eigenlijk voor een raar land :?
Hij kan niet normaal door zijn oude wijk rijden zonder staande gehouden te worden en gefouilleerd/auto doorzocht etc. Als die een politiebureau in komt lopen springen meteen alle agenten op hem of ze duiken onder de balie, lijkt mij zo.

Vandaar ook dat hij probeert te voorkomen dat hij wordt opgehaald door een AT team.
-weg-
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2012 @ 12:49:05 #300
341203 3-voud
pi_114600895
quote:

[..]

Als je aan het onderhandelen bent over de voorwaarden van een verklaring afleggen, heb je wat op je geweten.
  Moderator dinsdag 24 juli 2012 @ 12:52:47 #301
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114601006
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:48 schreef Auti het volgende:

[..]

Hij kan niet normaal door zijn oude wijk rijden zonder staande gehouden te worden en gefouilleerd/auto doorzocht etc. Als die een politiebureau in komt lopen springen meteen alle agenten op hem of ze duiken onder de balie, lijkt mij zo.

Vandaar ook dat hij probeert te voorkomen dat hij wordt opgehaald door een AT team.
ja hey dat snap ik, als je iedere dag onder je pooierbak moet wegduiken voor de kogelregens van de blauwe dienders dan word je al snel argwanend maar ik snap niet dat je er uberhaupt over kunt onderhandelen!

als ik verdacht word ergens van dan slaan ze me gewoon in de boeien hoor, dan kan ik toffe grappen en snedige argumenten maken maar oom agent neemt me gewoon mee voor die verklaring :')

rol gewoon een paar 'tanks' zijn tuin in en verzoek hem mee te komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')