Tweede aangifte tegen Badr Hariquote:Tegen vechtsporter Badr Hari is een tweede aangifte ingediend. Die komt van mede-eigenaar van de Amsterdamse club Air, Jeroen van den Berg, schrijft De Telegraaf maandag. Van den Berg zou vorig jaar in zijn eigen club door Hari in elkaar zijn geslagen.
Eerder deze maand deed miljonair Koen Everink aangifte. Hij zou tijdens het dancefeest Sensation in een skybox in de Amsterdam Arena door onder anderen Hari zijn afgetuigd. Na dat incident doken verschillende verhalen op over eerdere mishandelingen. Een van die verhalen kwam van Van den Berg.
Bij het rondleiden van een groepje mensen in zijn eigen club zou hij 'in de zone' van Hari zijn gekomen, waarop de vechtsporter hem zou hebben aangevallen. Van den Berg mist nog altijd enkele voortanden. Hij zou geen aangifte hebben gedaan op voorwaarde dat Hari nooit meer in de club zou komen.
Hij kwam tot dat besluit omdat hij geen vertrouwen had in justitie. Nu zegt hij dat het hem al die tijd niet lekker heeft gezeten dat Hari er zo gemakkelijk mee weg kwam. Ook was hij bij het incident in de Arena in de buurt en heeft hij gezien hoe Everink eraan toe was. "Het leek wel een oorlogsslachtoffer." In een zes uur durend verhoor heeft Van den Berg daarom zijn verhaal gedaan.
De afgelopen dagen had de politie volgens De Telegraaf contact met getuigen en meerdere mensen die zeggen in het verleden door de vechtsporter te zijn mishandeld. Een aantal overweegt volgens de krant ook alsnog aangifte te doen. De politie zou ook beschikken over een foto van een van de verdachten van de mishandeling van Everink. De recherche zou verwachten op korte termijn Hari en zijn partner Estelle Cruijff, die ook in de Arena aanwezig was, te verhoren.
Oh, dat is die!quote:Op zondag 22 juli 2012 20:20 schreef Leandra het volgende:
Ons exotische Fabeltjeskrant figuur is terug... In RLS werd Huub verdedigd, ongeacht z'n schuld of onschuld, kennelijk valt het Fabeltjeskrant figuur op losse handjes.
Ook losse handjes, dus zijdelings niet helemaal. Maar ik zal het voortaan OT houdenquote:
Misschien zitten ze op een internetloos onbewoond eiland?quote:Op maandag 23 juli 2012 09:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Dat het ook zo volledig stil is op beide hun Twitters
Rottumerplaat.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien zitten ze op een internetloos onbewoond eiland?
Mwoah, betwijfel het.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien zitten ze op een internetloos onbewoond eiland?
quote:Op maandag 23 juli 2012 09:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Dat het ook zo volledig stil is op beide hun Twitters
Ik zou eerder zeggen, de kans is nu een stuk groter geworden dat Hari definitief naar het buitenland (Marokko) opgerot is. Met (noem eens wat) vijf aangiftes tegen hem voor zware mishandeling kan hij rustig rekenen op een paar jaar cel lijkt me.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tweede aangifte tegen Badr Hari
Zo, het net gaat zich sluiten.
Oh ook dat, ik verwachte al eerder dat hij niet meer z'n kop hier zal laten zien. Misschien dat NL een internationaal arrestatiebevel uitvaardigt, dan kan hij Marokko niet meer uit en hij zal toch echt Marokko uit moeten om geld te kunnen verdienen met z'n vuisten.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:36 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen, de kans is nu een stuk groter geworden dat Hari definitief naar het buitenland (Marokko) opgerot is. Met (noem eens wat) vijf aangiftes tegen hem voor zware mishandeling kan hij rustig rekenen op een paar jaar cel lijkt me.
Met dat in het vooruitzicht en geld, status en familie genoeg om als een koning in Marokko te leven lijkt me de keuze voor hem makkelijk gemaakt.
Ik denk dat het nog wel even duurt voor ze dat inziet.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mwoah, betwijfel het.![]()
Maar mevrouwtje Estelle zal nu, met de 2e aangifte, nou toch wel inzien dat het gewoon een stuk tuig is? Eerst beweerde ze nog lekker dat het allemaal maar verhalen waren en er nooit aangiftes zijn gedaan, nu zijn er in een paar weken tijd al 2.
Meneer slaat willekeurig mensen in elkaar omdat ze in "zijn zone" komen... zou jij het dan zonder angst uitmaken?quote:Op maandag 23 juli 2012 09:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel even duurt voor ze dat inziet.
Als het om het vriendje van haar dochter of beste vriendin zou zijn zou ze het wel zien, maar een man waar zij zo'n grootse liefde voor voelt kan nooit zo slecht zijn.
Vuige roddels zijn het, omdat mensen jaloers zijn en hen hun geluk niet gunnen.
Tot hoe oud kun je überhaupt op topniveau vechtsport beoefenen? 35 en dan is het wel zo'n beetje gedaan.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:44 schreef slashdotter3 het volgende:
Persoonlijk hoop ik dat hij wel zo dom is om vijf a tien jaar in Marokko onder te duiken alvorens hij onvermijdelijk terugkeert naar NL. Hoe langer hij wegblijft hoe beter, op een gegeven moment is hij te oud om nog geld als vechtsporter te kunnen verdienen: omdat hij door ouderdom het fysiek niet meer aankan en omdat hij zolang niet meer getrained heeft dat hij de switch naar een succesvolle carriere in boksen of mma niet meer kan maken.
Ligt er een beetje aan in welke discipline. Randy Couture deed het nog prima in de octagon toe hij begin 40 was.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tot hoe oud kun je überhaupt op topniveau vechtsport beoefenen? 35 en dan is het wel zo'n beetje gedaan.
Die zat echter in een andere sector. Toneel ipv vechtsport.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:36 schreef Enchanter het volgende:
Hulk Hogan ging ook door tot ergens in de begin 50
Ik denk dat je nu een beetje doorslaat. Als je érgens naartoe kunt na de zwaarst denkbare misdaden is het wel Nederland.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Oh ook dat, ik verwachte al eerder dat hij niet meer z'n kop hier zal laten zien. Misschien dat NL een internationaal arrestatiebevel uitvaardigt, dan kan hij Marokko niet meer uit...
Heb je ook weer gelijk in. Als je ziet dat een taxichauffeur iemand doodslaat en er met 20 maanden (minus voorarrest+1/3e) na een jaar weer rondloopt verwacht ik niet dat hij meer dan 6-12 maanden krijgt. Waarvan zelfs nog wel de helft of zo voorwaardelijk.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu een beetje doorslaat. Als je érgens naartoe kunt na de zwaarst denkbare misdaden is het wel Nederland.
Áls ze hem al arresteren en, puur hypothetisch, eventueel ook nog veroordelen gaan de moeilijke jeugd en het voorarrest er eerst af. Dan nog een stukje voorwaardelijk en blijft er misschien een klein taakstrafje over. Natuurlijk roepen we met z'n allen een keer foei. En uiteindelijk eindigt het dan met de onvermijdelijke schadevergoeding na de bekende procedurefouten.
Dat was een ongeluk toch? Of heb je het nu niet over het geval waar welgeteld 1 klap uitgedeeld werd?quote:Op maandag 23 juli 2012 10:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Heb je ook weer gelijk in. Als je ziet dat een taxichauffeur iemand doodslaat en er met 20 maanden (minus voorarrest+1/3e) na een jaar weer rondloopt verwacht ik niet dat hij meer dan 6-12 maanden krijgt. Waarvan zelfs nog wel de helft of zo voorwaardelijk.
Het was iig een knokpartij en de dader was ook een kickboxer: http://www.at5.nl/artikel(...)-straf-in-zaak-sitekquote:Op maandag 23 juli 2012 10:46 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat was een ongeluk toch? Of heb je het nu niet over het geval waar welgeteld 1 klap uitgedeeld werd?
Ja, dit heeft gewoon vervelend uitgepakt voor die taxi-chauffeur. Hij heeft nooit de intentie gehad om hem te doden, hij heeft hem maar 1 klap uitgedeeld.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het was iig een knokpartij en de dader was ook een kickboxer: http://www.at5.nl/artikel(...)-straf-in-zaak-sitek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |