Heel lang zegt iets mij...quote:Op zondag 22 juli 2012 15:13 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe lang zou het aangeslagen droomkoppel op vakantie gaan?
Ruudje past wel op de kids.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar Estelle zal toch op een gegeven moment wel weer naar huis willen lijkt mij.
Yup heimwee naar de P.C.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar Estelle zal toch op een gegeven moment wel weer naar huis willen lijkt mij.
Dan zit ik liever in Miamiquote:
Mwoah, die heeft het druk met paaldansenquote:Op zondag 22 juli 2012 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar ze zal zelf haar kinderen toch ook wel gaan missen zo langzamerhand?
Hij beweert dat hij dat niet heeft geclaimd.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het dan niet vreemd dat Badr in eerste instantie claimde de afwas te hebben gedaan in de VIPbox? Met een theedoek? Geeft toch te denken?
Hoe weet jij in godsnaam dat hij dat niet tegen de politie heeft gezegd?quote:Op zondag 22 juli 2012 16:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij beweert dat hij dat niet heeft geclaimd.
Is het niet raar dat Everink wel tegen JvdHeuvel heeft gezegd dat Hari een van de daders was en blijkbaar niet tegen de politie, en dat daar geen citaat van is wat JvdHeuvel kan geven? Is het dan niet raar dat de advocaat van Everink alleen meldt dat zijn client geen verkeerde opmerking heeft gemaakt?
Dat weet je niet of hij dat wel of niet tegen de politie heeft gezegd.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij beweert dat hij dat niet heeft geclaimd.
Is het niet raar dat Everink wel tegen JvdHeuvel heeft gezegd dat Hari een van de daders was en blijkbaar niet tegen de politie, en dat daar geen citaat van is wat JvdHeuvel kan geven? Is het dan niet raar dat de advocaat van Everink alleen meldt dat zijn client geen verkeerde opmerking heeft gemaakt?
Omdat de politie hem dan wel als verdachte had bestempeld en niet naar het buitenland had laten gaan lijkt me.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hoe weet jij in godsnaam dat hij dat niet tegen de politie heeft gezegd?
Hij is hem zo snel mogelijk gepeerd en of de politie hem daarna als verdachte beschouwd weet jij helemaal niet! Maar je beweert het wel heel stellig!quote:Op zondag 22 juli 2012 16:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Omdat de politie hem dan wel als verdachte had bestempeld en niet naar het buitenland had laten gaan lijkt me.
Vorige week beweerde je nog dat 1 getuige niet voldoende was. Misschien is de politie druk met getuigenverhoor en roepen ze hem pas terug als ze een zaak hebben? Wel eens aan die mogelijkheid gedacht?quote:Op zondag 22 juli 2012 16:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Omdat de politie hem dan wel als verdachte had bestempeld en niet naar het buitenland had laten gaan lijkt me.
Het is de zoveelste keer dat hij verdacht is, ze willen uiteraard niet dat ze hem weer niet kunnen pakken wegens overhaast gedoe.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vorige week beweerde je nog dat 1 getuige niet voldoende was. Misschien is de politie druk met getuigenverhoor en roepen ze hem pas terug als ze een zaak hebben? Wel eens aan die mogelijkheid gedacht?
Nee.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vorige week beweerde je nog dat 1 getuige niet voldoende was.
Er zaten drie dagen tussen, als Everink toen gezegd heeft dat Hari hem geslagen heeft dan zie ik niet waarom de politie hem niet als verdachte beschouwd, hem als verdachte verhoort en hem niet naar het buitenland laat vertrekken.quote:Misschien is de politie druk met getuigenverhoor en roepen ze hem pas terug als ze een zaak hebben? Wel eens aan die mogelijkheid gedacht?
Maar wat denk jij, is Badr de dadr?quote:Op zondag 22 juli 2012 16:52 schreef zouzou het volgende:
Dat is niet mijn theorie,monsieur Evelink direct heeft gezegt dat hij niks weet van,
2 dagen na zegt hij dat Badr Hari heeft het gedaan,
drie dagen naa toen hij naar de revalidatiecentrum moet, zegt hij dat niet alleen Badr
schuldig is maar dat zijn er meer daders!!!!...
Een beetje dubieuse vind ik. En nog een keer in Sky-box waren meer servietten met ijsemmer,
geen afwas,hij heeft de serviette gebruikt om schoen maken zijn glas.
Daar is geen bar,geen keuken. Daar is een lange balcon met mooie stoelen.
buiten is een louange waar je kan betalen of je drink halen.En dat weet ik.
Volgens mij kun je de skybox naar eigen voorkeur in laten richten en hier staat toch gewoon een bar?quote:Op zondag 22 juli 2012 16:52 schreef zouzou het volgende:
Daar is geen bar,geen keuken. Daar is een lange balcon met mooie stoelen.
buiten is een louange waar je kan betalen of je drink halen.En dat weet ik.
Ja!quote:Op zondag 22 juli 2012 16:52 schreef zouzou het volgende:
,hij heeft de serviette gebruikt om schoen maken zijn glas.
Er is geen complot. Hij is verdachte. Net zoals er nog meer verdachten zijn, maar omdat hij en zijn vriendin 'toevallig' bekend zijn, wordt alles rondom hem i.c.m. deze zaak uitgebreid in de media gebracht. Maar dat heeft niks met een complot te maken.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:12 schreef zouzou het volgende:
Mijn idee is een complot tegen Badr hari en naturlijk Estelle.
De slachtofferquote:Op zondag 22 juli 2012 17:12 schreef zouzou het volgende:
Voor mijn mening, hij is niet de dader, de journaliste Van de heuvel met zijn vriend eigenaarclub Air
en de slachtoffer (mischien gevallen in de trap, daar zit ook bij de louang een grote trap,
hij was dronken etc..)
de eigenaarclub heet Koen hij zegt tegen Van heuvel dat hij was bang om een aangifte te doen tegen Badr Hari,
maar hij gaat naar de telegraaf om vertellen over zijn....ruzie..Hij was dan niet bang, dat is niet reel!
De klou is alle 3 zijn goede vrienden.
Badr hari zal voor Marokko naar de olympisch spelen, veel mensen in Nederland zijn boos over.
En een nieuws, Badr Hari Estelle en haar kindje van 11 waren donderdag in Schiphol,
omdat Vrijdag is Ramadan.
Laat me raden... jij bent moslim cq. Marokkaan cq. rotjochquote:Op zondag 22 juli 2012 17:12 schreef zouzou het volgende:
Voor mijn mening, hij is niet de dader, de journaliste Van de heuvel met zijn vriend eigenaarclub Air
en de slachtoffer (mischien gevallen in de trap, daar zit ook bij de louang een grote trap,
hij was dronken etc..)
de eigenaarclub heet Koen hij zegt tegen Van heuvel dat hij was bang om een aangifte te doen tegen Badr Hari,
maar hij gaat naar de telegraaf om vertellen over zijn....ruzie..Hij was dan niet bang, dat is niet reel!
De klou is alle 3 zijn goede vrienden.
Badr hari zal voor Marokko naar de olympisch spelen, veel mensen in Nederland zijn boos over.
En een nieuws, Badr Hari Estelle en haar kindje van 11 waren donderdag in Schiphol,
Hoe weet jij dat, jij was er toch niet bij?quote:Op zondag 22 juli 2012 17:14 schreef zouzou het volgende:
Dat is niet de Vip-box voor sensation, absoluut niet.
Is meer luxueuse en geen bar.
Hij is steward, jeweetzelfquote:Op zondag 22 juli 2012 17:17 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat, jij was er toch niet bij?
Anyways, dit was maar een voorbeeld van een mogelijke indeling van een skybox.
Alsjeblieft zeg....quote:Op zondag 22 juli 2012 17:29 schreef zouzou het volgende:
Absolument Niet, ik ben een puure Francaise, Hier veel mensen kennen mij.
Waarom moet ik zegen wat jullie zegen anders ben ik Marokkans, nee,
niet op deze maniere analyseren.
De waarheid, en ik ben niet dom, een kind van 5 kan dat ook begrijpen,
iedere persoon in Nederland kan lezen, en neutraal blijven!
Verdachte ben je niet zomaar. Het gaat er niet om of een Telegraaflezer denkt dat hij het wel gedaan zou hebben, dat is geen verdenking in de zin van verdachte zijn. Hari bleek in de dagen erna geen verdachte, dan kan dat na zijn vertrek veranderd zijn, daar is helemaal niets van gebleken en zo heel waarschijnlijk is het ook niet.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:15 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Er is geen complot. Hij is verdachte. Net zoals er nog meer verdachten zijn, maar omdat hij en zijn vriendin 'toevallig' bekend zijn, wordt alles rondom hem i.c.m. deze zaak uitgebreid in de media gebracht. Maar dat heeft niks met een complot te maken.
Je m'excuse voor dat, oK! ik stop mee, ik wil niet irritante tegen u doen,quote:Op zondag 22 juli 2012 17:31 schreef Specularium het volgende:
Ja ik kan ook lezen, maar na 10x snap ik het nog niet.
Oh ja, weet ik het. Ik volg het ook allemaal niet meer zo op de voet hoor. Maar van wat ik ervan begrepen had is dat hij (en aantal anderen) als verdachte aangemerkt waren.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Verdachte ben je niet zomaar. Het gaat er niet om of een Telegraaflezer denkt dat hij het wel gedaan zou hebben, dat is geen verdenking in de zin van verdachte zijn. Hari bleek in de dagen erna geen verdachte, dan kan dat na zijn vertrek veranderd zijn, daar is helemaal niets van gebleken en zo heel waarschijnlijk is het ook niet.
Dan ben ik benieuwd waar je dat uit begrepen hebt want JvdHeuvel houdt zich al een tijdje stil en van een politiewoordvoerder of de advocaat van Hari heb ik daar niks over gehoord. Dat zou toch wel nieuws zijn lijkt me.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh ja, weet ik het. Ik volg het ook allemaal niet meer zo op de voet hoor. Maar van wat ik ervan begrepen had is dat hij (en aantal anderen) als verdachte aangemerkt waren.
Maar misschien heb je gelijk. Ik weet het niet.
Oh ja, weet ik het. Ik volg het ook allemaal niet meer zo op de voet hoor.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Dan ben ik benieuwd waar je dat uit begrepen hebt want JvdHeuvel houdt zich al een tijdje stil en van een politiewoordvoerder of de advocaat van Hari heb ik daar niks over gehoord. Dat zou toch wel nieuws zijn lijkt me.
Nou, die bagger van jou lezen is anders best een uitdaging.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:29 schreef zouzou het volgende:
Dit is anders echt niet te lezen.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:29 schreef zouzou het volgende:
Ik begrijp niet wat je wilt zeggen met 'hij/zei'quote:Op zondag 22 juli 2012 18:57 schreef sp3c het volgende:
ja nu weten we het wel he, jullie hoeven niet allemaal om beurten te doen alsof je niet snapt wat hij/zei probeert te zeggen
WTF?quote:
15 seconden volgehouden.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 17:12 schreef zouzou het volgende:
Toch vreemd, ramadan kun je toch overal vieren? Of houden, of hoe noem je dat?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:10 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, geen nieuws dus, behalve natuurlijk deze scoop:
[..]
Volgens mij op dit moment het beste dan in marroko daar zijn er op dit moment minder daglichturen.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch vreemd, ramadan kun je toch overal vieren? Of houden, of hoe noem je dat?
Eerste deel doet ie wel aan mee. Ram Adan. Te makkelijk.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:31 schreef Michael_Moore het volgende:
Zou Badr aan ramadan doen, kan me niet voorstellen dat hij alleen tussen zonsondergang en zonsopkomst mensen op hun bek timmert.
Daarom heb ik mijn reserves of deze scoop wel klopt.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:43 schreef Leandra het volgende:
Ja, met kind.... en dat we zo'n scoop dan gegoogle-translate uit Frankrijk moeten krijgen
Tja, Ruud was z'n kliko effe kwijt kennelijk.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:42 schreef Lavenderr het volgende:
Ook vreemd dat Badr en Estelle blijkbaar ongezien donderdag op Schiphol zijn aangekomen. Lijkt me toch stug.
Omelette du fromagequote:Op zondag 22 juli 2012 22:54 schreef TitusPullo het volgende:
Quel outrage! Il faut le croire, le scoop, pour ne pas etre ennuyeux selon zouzou.
serieus...ik heb zelden zoiets slechts gezien.quote:
Eigenlijk klinkt uitsmijter met kaas veel tropischer.quote:
Een tweede? Maar, maar, Badr was toch helemaal geen verdachte????quote:Op maandag 23 juli 2012 06:55 schreef Landgeld het volgende:
Tweede aangifte binnen! Weliswaar van een ander incident, maar toch Hulde.
http://www.telegraaf.nl/b(...)te_tegen_Hari__.html
Staat gewoon met volledige naam in de krant, moet je ook maar durven. Vriendjes van Hari zijn niet de minste.
Hopelijk zit die Bad-Air (Badr) snel achter slot en grendel. Ben wel benieuwd waar hij nu uithangt. Zal geen prettig gevoel voor hem opleveren. Alhoewel, hij heeft toch geen gevoel....
p.s. wel weer uitgelekt ditIronisch....
Huubquote:Op zondag 22 juli 2012 20:20 schreef Leandra het volgende:
Ons exotische Fabeltjeskrant figuur is terug... In RLS werd Huub verdedigd, ongeacht z'n schuld of onschuld, kennelijk valt het Fabeltjeskrant figuur op losse handjes.
Tweede aangifte tegen Badr Hariquote:Tegen vechtsporter Badr Hari is een tweede aangifte ingediend. Die komt van mede-eigenaar van de Amsterdamse club Air, Jeroen van den Berg, schrijft De Telegraaf maandag. Van den Berg zou vorig jaar in zijn eigen club door Hari in elkaar zijn geslagen.
Eerder deze maand deed miljonair Koen Everink aangifte. Hij zou tijdens het dancefeest Sensation in een skybox in de Amsterdam Arena door onder anderen Hari zijn afgetuigd. Na dat incident doken verschillende verhalen op over eerdere mishandelingen. Een van die verhalen kwam van Van den Berg.
Bij het rondleiden van een groepje mensen in zijn eigen club zou hij 'in de zone' van Hari zijn gekomen, waarop de vechtsporter hem zou hebben aangevallen. Van den Berg mist nog altijd enkele voortanden. Hij zou geen aangifte hebben gedaan op voorwaarde dat Hari nooit meer in de club zou komen.
Hij kwam tot dat besluit omdat hij geen vertrouwen had in justitie. Nu zegt hij dat het hem al die tijd niet lekker heeft gezeten dat Hari er zo gemakkelijk mee weg kwam. Ook was hij bij het incident in de Arena in de buurt en heeft hij gezien hoe Everink eraan toe was. "Het leek wel een oorlogsslachtoffer." In een zes uur durend verhoor heeft Van den Berg daarom zijn verhaal gedaan.
De afgelopen dagen had de politie volgens De Telegraaf contact met getuigen en meerdere mensen die zeggen in het verleden door de vechtsporter te zijn mishandeld. Een aantal overweegt volgens de krant ook alsnog aangifte te doen. De politie zou ook beschikken over een foto van een van de verdachten van de mishandeling van Everink. De recherche zou verwachten op korte termijn Hari en zijn partner Estelle Cruijff, die ook in de Arena aanwezig was, te verhoren.
Oh, dat is die!quote:Op zondag 22 juli 2012 20:20 schreef Leandra het volgende:
Ons exotische Fabeltjeskrant figuur is terug... In RLS werd Huub verdedigd, ongeacht z'n schuld of onschuld, kennelijk valt het Fabeltjeskrant figuur op losse handjes.
Ook losse handjes, dus zijdelings niet helemaal. Maar ik zal het voortaan OT houdenquote:
Misschien zitten ze op een internetloos onbewoond eiland?quote:Op maandag 23 juli 2012 09:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Dat het ook zo volledig stil is op beide hun Twitters
Rottumerplaat.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien zitten ze op een internetloos onbewoond eiland?
Mwoah, betwijfel het.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien zitten ze op een internetloos onbewoond eiland?
quote:Op maandag 23 juli 2012 09:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Dat het ook zo volledig stil is op beide hun Twitters
Ik zou eerder zeggen, de kans is nu een stuk groter geworden dat Hari definitief naar het buitenland (Marokko) opgerot is. Met (noem eens wat) vijf aangiftes tegen hem voor zware mishandeling kan hij rustig rekenen op een paar jaar cel lijkt me.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tweede aangifte tegen Badr Hari
Zo, het net gaat zich sluiten.
Oh ook dat, ik verwachte al eerder dat hij niet meer z'n kop hier zal laten zien. Misschien dat NL een internationaal arrestatiebevel uitvaardigt, dan kan hij Marokko niet meer uit en hij zal toch echt Marokko uit moeten om geld te kunnen verdienen met z'n vuisten.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:36 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen, de kans is nu een stuk groter geworden dat Hari definitief naar het buitenland (Marokko) opgerot is. Met (noem eens wat) vijf aangiftes tegen hem voor zware mishandeling kan hij rustig rekenen op een paar jaar cel lijkt me.
Met dat in het vooruitzicht en geld, status en familie genoeg om als een koning in Marokko te leven lijkt me de keuze voor hem makkelijk gemaakt.
Ik denk dat het nog wel even duurt voor ze dat inziet.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mwoah, betwijfel het.![]()
Maar mevrouwtje Estelle zal nu, met de 2e aangifte, nou toch wel inzien dat het gewoon een stuk tuig is? Eerst beweerde ze nog lekker dat het allemaal maar verhalen waren en er nooit aangiftes zijn gedaan, nu zijn er in een paar weken tijd al 2.
Meneer slaat willekeurig mensen in elkaar omdat ze in "zijn zone" komen... zou jij het dan zonder angst uitmaken?quote:Op maandag 23 juli 2012 09:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel even duurt voor ze dat inziet.
Als het om het vriendje van haar dochter of beste vriendin zou zijn zou ze het wel zien, maar een man waar zij zo'n grootse liefde voor voelt kan nooit zo slecht zijn.
Vuige roddels zijn het, omdat mensen jaloers zijn en hen hun geluk niet gunnen.
Tot hoe oud kun je überhaupt op topniveau vechtsport beoefenen? 35 en dan is het wel zo'n beetje gedaan.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:44 schreef slashdotter3 het volgende:
Persoonlijk hoop ik dat hij wel zo dom is om vijf a tien jaar in Marokko onder te duiken alvorens hij onvermijdelijk terugkeert naar NL. Hoe langer hij wegblijft hoe beter, op een gegeven moment is hij te oud om nog geld als vechtsporter te kunnen verdienen: omdat hij door ouderdom het fysiek niet meer aankan en omdat hij zolang niet meer getrained heeft dat hij de switch naar een succesvolle carriere in boksen of mma niet meer kan maken.
Ligt er een beetje aan in welke discipline. Randy Couture deed het nog prima in de octagon toe hij begin 40 was.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tot hoe oud kun je überhaupt op topniveau vechtsport beoefenen? 35 en dan is het wel zo'n beetje gedaan.
Die zat echter in een andere sector. Toneel ipv vechtsport.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:36 schreef Enchanter het volgende:
Hulk Hogan ging ook door tot ergens in de begin 50
Ik denk dat je nu een beetje doorslaat. Als je érgens naartoe kunt na de zwaarst denkbare misdaden is het wel Nederland.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Oh ook dat, ik verwachte al eerder dat hij niet meer z'n kop hier zal laten zien. Misschien dat NL een internationaal arrestatiebevel uitvaardigt, dan kan hij Marokko niet meer uit...
Heb je ook weer gelijk in. Als je ziet dat een taxichauffeur iemand doodslaat en er met 20 maanden (minus voorarrest+1/3e) na een jaar weer rondloopt verwacht ik niet dat hij meer dan 6-12 maanden krijgt. Waarvan zelfs nog wel de helft of zo voorwaardelijk.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu een beetje doorslaat. Als je érgens naartoe kunt na de zwaarst denkbare misdaden is het wel Nederland.
Áls ze hem al arresteren en, puur hypothetisch, eventueel ook nog veroordelen gaan de moeilijke jeugd en het voorarrest er eerst af. Dan nog een stukje voorwaardelijk en blijft er misschien een klein taakstrafje over. Natuurlijk roepen we met z'n allen een keer foei. En uiteindelijk eindigt het dan met de onvermijdelijke schadevergoeding na de bekende procedurefouten.
Dat was een ongeluk toch? Of heb je het nu niet over het geval waar welgeteld 1 klap uitgedeeld werd?quote:Op maandag 23 juli 2012 10:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Heb je ook weer gelijk in. Als je ziet dat een taxichauffeur iemand doodslaat en er met 20 maanden (minus voorarrest+1/3e) na een jaar weer rondloopt verwacht ik niet dat hij meer dan 6-12 maanden krijgt. Waarvan zelfs nog wel de helft of zo voorwaardelijk.
Het was iig een knokpartij en de dader was ook een kickboxer: http://www.at5.nl/artikel(...)-straf-in-zaak-sitekquote:Op maandag 23 juli 2012 10:46 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat was een ongeluk toch? Of heb je het nu niet over het geval waar welgeteld 1 klap uitgedeeld werd?
Ja, dit heeft gewoon vervelend uitgepakt voor die taxi-chauffeur. Hij heeft nooit de intentie gehad om hem te doden, hij heeft hem maar 1 klap uitgedeeld.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het was iig een knokpartij en de dader was ook een kickboxer: http://www.at5.nl/artikel(...)-straf-in-zaak-sitek
Wat een onzin. Het is altijd leuk om te roepen dat je er in Nederland wel makkelijk vanaf zult komen door een vormfoutje, maar dat gebeurt echt niet zomaar (en ook echt niet sneller dan in andere landen).quote:Op maandag 23 juli 2012 10:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu een beetje doorslaat. Als je érgens naartoe kunt na de zwaarst denkbare misdaden is het wel Nederland.
Áls ze hem al arresteren en, puur hypothetisch, eventueel ook nog veroordelen gaan de moeilijke jeugd en het voorarrest er eerst af. Dan nog een stukje voorwaardelijk en blijft er misschien een klein taakstrafje over. Natuurlijk roepen we met z'n allen een keer foei. En uiteindelijk eindigt het dan met de onvermijdelijke schadevergoeding na de bekende procedurefouten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |