Alsjeblieft zeg....quote:Op zondag 22 juli 2012 17:29 schreef zouzou het volgende:
Absolument Niet, ik ben een puure Francaise, Hier veel mensen kennen mij.
Waarom moet ik zegen wat jullie zegen anders ben ik Marokkans, nee,
niet op deze maniere analyseren.
De waarheid, en ik ben niet dom, een kind van 5 kan dat ook begrijpen,
iedere persoon in Nederland kan lezen, en neutraal blijven!
Verdachte ben je niet zomaar. Het gaat er niet om of een Telegraaflezer denkt dat hij het wel gedaan zou hebben, dat is geen verdenking in de zin van verdachte zijn. Hari bleek in de dagen erna geen verdachte, dan kan dat na zijn vertrek veranderd zijn, daar is helemaal niets van gebleken en zo heel waarschijnlijk is het ook niet.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:15 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Er is geen complot. Hij is verdachte. Net zoals er nog meer verdachten zijn, maar omdat hij en zijn vriendin 'toevallig' bekend zijn, wordt alles rondom hem i.c.m. deze zaak uitgebreid in de media gebracht. Maar dat heeft niks met een complot te maken.
Je m'excuse voor dat, oK! ik stop mee, ik wil niet irritante tegen u doen,quote:Op zondag 22 juli 2012 17:31 schreef Specularium het volgende:
Ja ik kan ook lezen, maar na 10x snap ik het nog niet.
Oh ja, weet ik het. Ik volg het ook allemaal niet meer zo op de voet hoor. Maar van wat ik ervan begrepen had is dat hij (en aantal anderen) als verdachte aangemerkt waren.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Verdachte ben je niet zomaar. Het gaat er niet om of een Telegraaflezer denkt dat hij het wel gedaan zou hebben, dat is geen verdenking in de zin van verdachte zijn. Hari bleek in de dagen erna geen verdachte, dan kan dat na zijn vertrek veranderd zijn, daar is helemaal niets van gebleken en zo heel waarschijnlijk is het ook niet.
Dan ben ik benieuwd waar je dat uit begrepen hebt want JvdHeuvel houdt zich al een tijdje stil en van een politiewoordvoerder of de advocaat van Hari heb ik daar niks over gehoord. Dat zou toch wel nieuws zijn lijkt me.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh ja, weet ik het. Ik volg het ook allemaal niet meer zo op de voet hoor. Maar van wat ik ervan begrepen had is dat hij (en aantal anderen) als verdachte aangemerkt waren.
Maar misschien heb je gelijk. Ik weet het niet.
Oh ja, weet ik het. Ik volg het ook allemaal niet meer zo op de voet hoor.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Dan ben ik benieuwd waar je dat uit begrepen hebt want JvdHeuvel houdt zich al een tijdje stil en van een politiewoordvoerder of de advocaat van Hari heb ik daar niks over gehoord. Dat zou toch wel nieuws zijn lijkt me.
Nou, die bagger van jou lezen is anders best een uitdaging.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:29 schreef zouzou het volgende:
Dit is anders echt niet te lezen.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:29 schreef zouzou het volgende:
Ik begrijp niet wat je wilt zeggen met 'hij/zei'quote:Op zondag 22 juli 2012 18:57 schreef sp3c het volgende:
ja nu weten we het wel he, jullie hoeven niet allemaal om beurten te doen alsof je niet snapt wat hij/zei probeert te zeggen
WTF?quote:
15 seconden volgehouden.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 17:12 schreef zouzou het volgende:
En een nieuws, Badr Hari Estelle en haar kindje van 11 waren donderdag in Schiphol,
omdat Vrijdag is Ramadan.
Toch vreemd, ramadan kun je toch overal vieren? Of houden, of hoe noem je dat?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:10 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, geen nieuws dus, behalve natuurlijk deze scoop:
[..]
Volgens mij op dit moment het beste dan in marroko daar zijn er op dit moment minder daglichturen.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch vreemd, ramadan kun je toch overal vieren? Of houden, of hoe noem je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |