abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114530711
Deel 1 van slashdotter3 staat hier.

Badr Hari zegt flink aangeslagen te zijn door de beschuldiging op misdaadsite Crimesite.nl dat hij verantwoordelijk zou zijn voor het mishandelen van een man tijdens Sensation White in de Amsterdam Arena. In de nabijheid van Badr Hari en zijn vriendin Estelle Gullit-Cruijff werd zaterdagnacht in een VIP-box een man ernstig toegetakeld.

In De Telegraaf vertelt de kickbokser zijn kant van het verhaal. 'Stel en ik stonden in de deuropening nog wat naar die dansende menigte te kijken ... Estelle stond voor me, met één hand speelde ik wat met haar lange haren. Ik hóórde niet eens dat er wat gebeurde! Die muziek, die is zo hard, die hoor je bijna in heel Amsterdam. Ik kreeg er dan ook niets van mee, van die ellende, terwijl ik een dag later weer eens als de grote boosdoener wordt genoemd!'

Nadat de commotie ook doordrong bij het verliefde glamourkoppel gingen ze zo snel mogelijk weg, aldus Badr Hari. Tot zijn grote ontsteltenis las hij de volgende ochtend op internet wat een ooggetuige over de mishandeling verklaarde: 'Badr Hari stond schaapachtig te kijken, met een hopeloze blik van 'wat heb ik nu weer gedaan', tenminste zoals ik het interpreteerde dan hè. Met zijn klauw onder het bloed met een theedoek erom gewikkeld.'

De voormalig K-1 zwaargewichtkampioen baalt flink van de beschuldiging. 'De laatste twee jaar heb ik mijn best gedaan om fouten uit mijn verleden recht te zetten en meteen flitste door mijn hoofd: ik kan nu nog van veel dieper opnieuw beginnen!'

Er was nog geen nieuw deel, dus.... Laten we het objectief en zuiver houden, ik heb nog wel een vraag, weet iemand of ergens een bron vermeld of het slachtoffer aangifte heeft gedaan, wat ik las was dat namelijk niet het geval.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_114530722
Hier weer verder.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Moderator zondag 22 juli 2012 @ 15:13:33 #3
249559 crew  Lavenderr
pi_114530757
Hoe lang zou het aangeslagen droomkoppel op vakantie gaan?
pi_114531415
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 15:13 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe lang zou het aangeslagen droomkoppel op vakantie gaan?
Heel lang zegt iets mij...
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  Moderator zondag 22 juli 2012 @ 15:34:55 #5
249559 crew  Lavenderr
pi_114531447
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2012 15:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Heel lang zegt iets mij...
Maar Estelle zal toch op een gegeven moment wel weer naar huis willen lijkt mij.
pi_114531622
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 15:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar Estelle zal toch op een gegeven moment wel weer naar huis willen lijkt mij.
Ruudje past wel op de kids.
pi_114531627
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 15:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Yup heimwee naar de P.C.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_114531654
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2012 15:41 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Yup heimwee naar de P.C.
Dan zit ik liever in Miami
  Moderator zondag 22 juli 2012 @ 15:43:01 #9
249559 crew  Lavenderr
pi_114531701
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 15:41 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ruudje past wel op de kids.
Maar ze zal zelf haar kinderen toch ook wel gaan missen zo langzamerhand?
pi_114531736
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 15:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar ze zal zelf haar kinderen toch ook wel gaan missen zo langzamerhand?
Mwoah, die heeft het druk met paaldansen
pi_114532494
quote:
7s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Is het dan niet vreemd dat Badr in eerste instantie claimde de afwas te hebben gedaan in de VIPbox? Met een theedoek? Geeft toch te denken?
Hij beweert dat hij dat niet heeft geclaimd.

Is het niet raar dat Everink wel tegen JvdHeuvel heeft gezegd dat Hari een van de daders was en blijkbaar niet tegen de politie, en dat daar geen citaat van is wat JvdHeuvel kan geven? Is het dan niet raar dat de advocaat van Everink alleen meldt dat zijn client geen verkeerde opmerking heeft gemaakt?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_114532542
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 16:07 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Is het niet raar dat Everink wel tegen JvdHeuvel heeft gezegd dat Hari een van de daders was en blijkbaar niet tegen de politie, en dat daar geen citaat van is wat JvdHeuvel kan geven? Is het dan niet raar dat de advocaat van Everink alleen meldt dat zijn client geen verkeerde opmerking heeft gemaakt?
Hoe weet jij in godsnaam dat hij dat niet tegen de politie heeft gezegd?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  Moderator zondag 22 juli 2012 @ 16:09:54 #13
249559 crew  Lavenderr
pi_114532546
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 16:07 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat weet je niet of hij dat wel of niet tegen de politie heeft gezegd.
pi_114532574
quote:
10s.gif Op zondag 22 juli 2012 16:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Hoe weet jij in godsnaam dat hij dat niet tegen de politie heeft gezegd?
Omdat de politie hem dan wel als verdachte had bestempeld en niet naar het buitenland had laten gaan lijkt me.
  zondag 22 juli 2012 @ 16:13:52 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114532663
Dat ligt er nogal aan wanneer het slachtoffer het tegen de politie gezegd heeft, ze waren al vrij snel na het incident op vakantie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_114532674
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 16:10 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Omdat de politie hem dan wel als verdachte had bestempeld en niet naar het buitenland had laten gaan lijkt me.
Hij is hem zo snel mogelijk gepeerd en of de politie hem daarna als verdachte beschouwd weet jij helemaal niet! Maar je beweert het wel heel stellig!
  Moderator zondag 22 juli 2012 @ 16:14:20 #17
249559 crew  Lavenderr
pi_114532679
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 16:10 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Vorige week beweerde je nog dat 1 getuige niet voldoende was. Misschien is de politie druk met getuigenverhoor en roepen ze hem pas terug als ze een zaak hebben? Wel eens aan die mogelijkheid gedacht?
pi_114532731
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 16:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vorige week beweerde je nog dat 1 getuige niet voldoende was. Misschien is de politie druk met getuigenverhoor en roepen ze hem pas terug als ze een zaak hebben? Wel eens aan die mogelijkheid gedacht?
Het is de zoveelste keer dat hij verdacht is, ze willen uiteraard niet dat ze hem weer niet kunnen pakken wegens overhaast gedoe.
pi_114532994
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 16:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vorige week beweerde je nog dat 1 getuige niet voldoende was.
Nee.

quote:
Misschien is de politie druk met getuigenverhoor en roepen ze hem pas terug als ze een zaak hebben? Wel eens aan die mogelijkheid gedacht?
Er zaten drie dagen tussen, als Everink toen gezegd heeft dat Hari hem geslagen heeft dan zie ik niet waarom de politie hem niet als verdachte beschouwd, hem als verdachte verhoort en hem niet naar het buitenland laat vertrekken.

Wat wel kan is dat het slachtoffer pas na het vertrek van Hari een heldere verklaring heeft afgelegd die Hari beschuldigt van de mishandeling, en dat de politie hem nu in stilte tot verdachte heeft gemaakt. Er is alleen helemaal niets wat daarop wijst of dat dat logisch zou maken, en ook JvdH die met het slachtoffer zegt te hebben gesproken kan geen citaat produceren waarin Hari beschuldigd wordt van de mishandeling.
pi_114534030
Dat is niet mijn theorie,monsieur Evelink direct heeft gezegt dat hij niks weet van,
2 dagen na zegt hij dat Badr Hari heeft het gedaan,
drie dagen naa toen hij naar de revalidatiecentrum moet, zegt hij dat niet alleen Badr
schuldig is maar dat zijn er meer daders!!!!...
Een beetje dubieuse vind ik. En nog een keer in Sky-box waren meer servietten met ijsemmer,
geen afwas,hij heeft de serviette gebruikt om schoen maken zijn glas.
Daar is geen bar,geen keuken. Daar is een lange balcon met mooie stoelen.
buiten is een louange waar je kan betalen of je drink halen.En dat weet ik.
  Forum Admin zondag 22 juli 2012 @ 17:01:03 #21
232445 crew  Specularium
pi_114534343
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 16:52 schreef zouzou het volgende:
Dat is niet mijn theorie,monsieur Evelink direct heeft gezegt dat hij niks weet van,
2 dagen na zegt hij dat Badr Hari heeft het gedaan,
drie dagen naa toen hij naar de revalidatiecentrum moet, zegt hij dat niet alleen Badr
schuldig is maar dat zijn er meer daders!!!!...
Een beetje dubieuse vind ik. En nog een keer in Sky-box waren meer servietten met ijsemmer,
geen afwas,hij heeft de serviette gebruikt om schoen maken zijn glas.
Maar wat denk jij, is Badr de dadr?
  zondag 22 juli 2012 @ 17:02:23 #22
6941 APK
Factual, I think.
pi_114534391
quote:

Volgens mij kun je de skybox naar eigen voorkeur in laten richten en hier staat toch gewoon een bar?
Daar zal ook wel een handdoek liggen.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 22 juli 2012 @ 17:04:51 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114534478
quote:
,hij heeft de serviette gebruikt om schoen maken zijn glas.

Ja!
Of??

Ik ga me denk ik maar eens op een Franstalig forum aanmelden. Wat maakt een taalbarrière immers uit?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_114534749
Voor mijn mening, hij is niet de dader, de journaliste Van de heuvel met zijn vriend eigenaarclub Air
en de slachtoffer (mischien gevallen in de trap, daar zit ook bij de louang een grote trap,
hij was dronken etc..)
de eigenaarclub heet Koen hij zegt tegen Van heuvel dat hij was bang om een aangifte te doen tegen Badr Hari,
maar hij gaat naar de telegraaf om vertellen over zijn....ruzie..Hij was dan niet bang, dat is niet reel!
De klou is alle 3 zijn goede vrienden.
Badr hari zal voor Marokko naar de olympisch spelen, veel mensen in Nederland zijn boos over.
En een nieuws, Badr Hari Estelle en haar kindje van 11 waren donderdag in Schiphol,
omdat Vrijdag is Ramadan.
Mijn idee is een complot tegen Badr hari en naturlijk Estelle.
pi_114534799
Dat is niet de Vip-box voor sensation, absoluut niet.
Is meer luxueuse en geen bar.
  zondag 22 juli 2012 @ 17:15:49 #26
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_114534851
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 17:12 schreef zouzou het volgende:
Er is geen complot. Hij is verdachte. Net zoals er nog meer verdachten zijn, maar omdat hij en zijn vriendin 'toevallig' bekend zijn, wordt alles rondom hem i.c.m. deze zaak uitgebreid in de media gebracht. Maar dat heeft niks met een complot te maken.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_114534856
quote:
Voor mijn mening, hij is niet de dader, de journaliste Van de heuvel met zijn vriend eigenaarclub Air
en de slachtoffer (mischien gevallen in de trap, daar zit ook bij de louang een grote trap,
hij was dronken etc..)
de eigenaarclub heet Koen hij zegt tegen Van heuvel dat hij was bang om een aangifte te doen tegen Badr Hari,
maar hij gaat naar de telegraaf om vertellen over zijn....ruzie..Hij was dan niet bang, dat is niet reel!
Badr hari zal voor Marokko naar de olympisch spelen, veel mensen in Nederland zijn boos over.
En een nieuws, Badr Hari Estelle en haar kindje van 11 waren donderdag in Schiphol,
De slachtoffer :') hoi Marokkaan!
En ja je voet is er af als je van de trap af valt!
pi_114534864
quote:
hij was dronken etc..)
Laat me raden... jij bent moslim cq. Marokkaan cq. rotjoch
  zondag 22 juli 2012 @ 17:17:32 #29
6941 APK
Factual, I think.
pi_114534921
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 17:14 schreef zouzou het volgende:
Dat is niet de Vip-box voor sensation, absoluut niet.
Is meer luxueuse en geen bar.
Hoe weet jij dat, jij was er toch niet bij?
Anyways, dit was maar een voorbeeld van een mogelijke indeling van een skybox.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_114534958
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 17:17 schreef APK het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat, jij was er toch niet bij?
Anyways, dit was maar een voorbeeld van een mogelijke indeling van een skybox.
Hij is steward, jeweetzelf
pi_114535315
Hij is geen verdacht, hij is geen getuig de politie is niet dom, ze weten dat iets klopt niet.
badr Hari heeft vrijwillig zijn wit jas + de witte schoenen.
Hij mag gaan op reis.
Maar voor Van Heuvel Badr was de dader met hulp van Koen van de Berg en Evelink .
Ze hebben veel dingens verteeld die niet kloppen,
mei /2012 Was ook Badr in Madrid voor een Westrijd hij kan geen ruzie maken in Air.
Deze mensen komen straks in problemen,Badr heeft een advocaat en met de aangifte tegen
de politie en Telegraaf ,straks iederen gaat van horen.
Ik lees Franse kranten, Franse journalisten zijn echt goed.
pi_114535390
wat :')
pi_114535421
Absolument Niet, ik ben een puure Francaise, Hier veel mensen kennen mij.
Waarom moet ik zegen wat jullie zegen anders ben ik Marokkans, nee,
niet op deze maniere analyseren.
De waarheid, en ik ben niet dom, een kind van 5 kan dat ook begrijpen,
iedere persoon in Nederland kan lezen, en neutraal blijven!
  Forum Admin zondag 22 juli 2012 @ 17:31:15 #34
232445 crew  Specularium
pi_114535451
Ja ik kan ook lezen, maar na 10x snap ik het nog niet.
pi_114535452
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 17:29 schreef zouzou het volgende:
Alsjeblieft zeg....
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_114535522
quote:
3s.gif Op zondag 22 juli 2012 17:15 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Er is geen complot. Hij is verdachte. Net zoals er nog meer verdachten zijn, maar omdat hij en zijn vriendin 'toevallig' bekend zijn, wordt alles rondom hem i.c.m. deze zaak uitgebreid in de media gebracht. Maar dat heeft niks met een complot te maken.
Verdachte ben je niet zomaar. Het gaat er niet om of een Telegraaflezer denkt dat hij het wel gedaan zou hebben, dat is geen verdenking in de zin van verdachte zijn. Hari bleek in de dagen erna geen verdachte, dan kan dat na zijn vertrek veranderd zijn, daar is helemaal niets van gebleken en zo heel waarschijnlijk is het ook niet.
pi_114535600
quote:
9s.gif Op zondag 22 juli 2012 17:31 schreef Specularium het volgende:
Ja ik kan ook lezen, maar na 10x snap ik het nog niet.
Je m'excuse voor dat, oK! ik stop mee, ik wil niet irritante tegen u doen,
ik schrijf slect Nederland. Merci!
  zondag 22 juli 2012 @ 18:02:48 #38
92926 Joipoidoipoipoi
pi_114536619
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 17:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Verdachte ben je niet zomaar. Het gaat er niet om of een Telegraaflezer denkt dat hij het wel gedaan zou hebben, dat is geen verdenking in de zin van verdachte zijn. Hari bleek in de dagen erna geen verdachte, dan kan dat na zijn vertrek veranderd zijn, daar is helemaal niets van gebleken en zo heel waarschijnlijk is het ook niet.
Oh ja, weet ik het. Ik volg het ook allemaal niet meer zo op de voet hoor. Maar van wat ik ervan begrepen had is dat hij (en aantal anderen) als verdachte aangemerkt waren.

Maar misschien heb je gelijk. Ik weet het niet. :)
pi_114536712
quote:
7s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Oh ja, weet ik het. Ik volg het ook allemaal niet meer zo op de voet hoor. Maar van wat ik ervan begrepen had is dat hij (en aantal anderen) als verdachte aangemerkt waren.

Dan ben ik benieuwd waar je dat uit begrepen hebt want JvdHeuvel houdt zich al een tijdje stil en van een politiewoordvoerder of de advocaat van Hari heb ik daar niks over gehoord. Dat zou toch wel nieuws zijn lijkt me.
  zondag 22 juli 2012 @ 18:11:09 #40
92926 Joipoidoipoipoi
pi_114536901
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Dan ben ik benieuwd waar je dat uit begrepen hebt want JvdHeuvel houdt zich al een tijdje stil en van een politiewoordvoerder of de advocaat van Hari heb ik daar niks over gehoord. Dat zou toch wel nieuws zijn lijkt me.
Oh ja, weet ik het. Ik volg het ook allemaal niet meer zo op de voet hoor.
pi_114537127
Maar áls je door de politie als officiële verdachte bent aangewezen, mag je Nederland dan überhaupt nog wel verlaten?
  zondag 22 juli 2012 @ 18:24:04 #42
117098 Hathor
Effe niet
pi_114537275
quote:
Nou, die bagger van jou lezen is anders best een uitdaging.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_114537470
quote:
Dit is anders echt niet te lezen.
  Moderator zondag 22 juli 2012 @ 18:57:17 #44
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114538250
ja nu weten we het wel he, jullie hoeven niet allemaal om beurten te doen alsof je niet snapt wat hij/zei probeert te zeggen :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 22 juli 2012 @ 20:20:08 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114541290
Ons exotische Fabeltjeskrant figuur is terug... In RLS werd Huub verdedigd, ongeacht z'n schuld of onschuld, kennelijk valt het Fabeltjeskrant figuur op losse handjes.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_114543966
Maarre we weet nu nok steeds niet Badr is dader ou non?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_114544492
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:57 schreef sp3c het volgende:
ja nu weten we het wel he, jullie hoeven niet allemaal om beurten te doen alsof je niet snapt wat hij/zei probeert te zeggen :')
Ik begrijp niet wat je wilt zeggen met 'hij/zei'
pi_114544685
Weltschmerz heeft zo te zien een filmpje op youtube gezet.

Feel free to ignore my comments.
pi_114544938
Feel free to ignore my comments.
pi_114545120
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')