Heel lang zegt iets mij...quote:Op zondag 22 juli 2012 15:13 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe lang zou het aangeslagen droomkoppel op vakantie gaan?
Ruudje past wel op de kids.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar Estelle zal toch op een gegeven moment wel weer naar huis willen lijkt mij.
Yup heimwee naar de P.C.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar Estelle zal toch op een gegeven moment wel weer naar huis willen lijkt mij.
Dan zit ik liever in Miamiquote:
Mwoah, die heeft het druk met paaldansenquote:Op zondag 22 juli 2012 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar ze zal zelf haar kinderen toch ook wel gaan missen zo langzamerhand?
Hij beweert dat hij dat niet heeft geclaimd.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het dan niet vreemd dat Badr in eerste instantie claimde de afwas te hebben gedaan in de VIPbox? Met een theedoek? Geeft toch te denken?
Hoe weet jij in godsnaam dat hij dat niet tegen de politie heeft gezegd?quote:Op zondag 22 juli 2012 16:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij beweert dat hij dat niet heeft geclaimd.
Is het niet raar dat Everink wel tegen JvdHeuvel heeft gezegd dat Hari een van de daders was en blijkbaar niet tegen de politie, en dat daar geen citaat van is wat JvdHeuvel kan geven? Is het dan niet raar dat de advocaat van Everink alleen meldt dat zijn client geen verkeerde opmerking heeft gemaakt?
Dat weet je niet of hij dat wel of niet tegen de politie heeft gezegd.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij beweert dat hij dat niet heeft geclaimd.
Is het niet raar dat Everink wel tegen JvdHeuvel heeft gezegd dat Hari een van de daders was en blijkbaar niet tegen de politie, en dat daar geen citaat van is wat JvdHeuvel kan geven? Is het dan niet raar dat de advocaat van Everink alleen meldt dat zijn client geen verkeerde opmerking heeft gemaakt?
Omdat de politie hem dan wel als verdachte had bestempeld en niet naar het buitenland had laten gaan lijkt me.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hoe weet jij in godsnaam dat hij dat niet tegen de politie heeft gezegd?
Hij is hem zo snel mogelijk gepeerd en of de politie hem daarna als verdachte beschouwd weet jij helemaal niet! Maar je beweert het wel heel stellig!quote:Op zondag 22 juli 2012 16:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Omdat de politie hem dan wel als verdachte had bestempeld en niet naar het buitenland had laten gaan lijkt me.
Vorige week beweerde je nog dat 1 getuige niet voldoende was. Misschien is de politie druk met getuigenverhoor en roepen ze hem pas terug als ze een zaak hebben? Wel eens aan die mogelijkheid gedacht?quote:Op zondag 22 juli 2012 16:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Omdat de politie hem dan wel als verdachte had bestempeld en niet naar het buitenland had laten gaan lijkt me.
Het is de zoveelste keer dat hij verdacht is, ze willen uiteraard niet dat ze hem weer niet kunnen pakken wegens overhaast gedoe.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vorige week beweerde je nog dat 1 getuige niet voldoende was. Misschien is de politie druk met getuigenverhoor en roepen ze hem pas terug als ze een zaak hebben? Wel eens aan die mogelijkheid gedacht?
Nee.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vorige week beweerde je nog dat 1 getuige niet voldoende was.
Er zaten drie dagen tussen, als Everink toen gezegd heeft dat Hari hem geslagen heeft dan zie ik niet waarom de politie hem niet als verdachte beschouwd, hem als verdachte verhoort en hem niet naar het buitenland laat vertrekken.quote:Misschien is de politie druk met getuigenverhoor en roepen ze hem pas terug als ze een zaak hebben? Wel eens aan die mogelijkheid gedacht?
Maar wat denk jij, is Badr de dadr?quote:Op zondag 22 juli 2012 16:52 schreef zouzou het volgende:
Dat is niet mijn theorie,monsieur Evelink direct heeft gezegt dat hij niks weet van,
2 dagen na zegt hij dat Badr Hari heeft het gedaan,
drie dagen naa toen hij naar de revalidatiecentrum moet, zegt hij dat niet alleen Badr
schuldig is maar dat zijn er meer daders!!!!...
Een beetje dubieuse vind ik. En nog een keer in Sky-box waren meer servietten met ijsemmer,
geen afwas,hij heeft de serviette gebruikt om schoen maken zijn glas.
Daar is geen bar,geen keuken. Daar is een lange balcon met mooie stoelen.
buiten is een louange waar je kan betalen of je drink halen.En dat weet ik.
Volgens mij kun je de skybox naar eigen voorkeur in laten richten en hier staat toch gewoon een bar?quote:Op zondag 22 juli 2012 16:52 schreef zouzou het volgende:
Daar is geen bar,geen keuken. Daar is een lange balcon met mooie stoelen.
buiten is een louange waar je kan betalen of je drink halen.En dat weet ik.
Ja!quote:Op zondag 22 juli 2012 16:52 schreef zouzou het volgende:
,hij heeft de serviette gebruikt om schoen maken zijn glas.
Er is geen complot. Hij is verdachte. Net zoals er nog meer verdachten zijn, maar omdat hij en zijn vriendin 'toevallig' bekend zijn, wordt alles rondom hem i.c.m. deze zaak uitgebreid in de media gebracht. Maar dat heeft niks met een complot te maken.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:12 schreef zouzou het volgende:
Mijn idee is een complot tegen Badr hari en naturlijk Estelle.
De slachtofferquote:Op zondag 22 juli 2012 17:12 schreef zouzou het volgende:
Voor mijn mening, hij is niet de dader, de journaliste Van de heuvel met zijn vriend eigenaarclub Air
en de slachtoffer (mischien gevallen in de trap, daar zit ook bij de louang een grote trap,
hij was dronken etc..)
de eigenaarclub heet Koen hij zegt tegen Van heuvel dat hij was bang om een aangifte te doen tegen Badr Hari,
maar hij gaat naar de telegraaf om vertellen over zijn....ruzie..Hij was dan niet bang, dat is niet reel!
De klou is alle 3 zijn goede vrienden.
Badr hari zal voor Marokko naar de olympisch spelen, veel mensen in Nederland zijn boos over.
En een nieuws, Badr Hari Estelle en haar kindje van 11 waren donderdag in Schiphol,
omdat Vrijdag is Ramadan.
Laat me raden... jij bent moslim cq. Marokkaan cq. rotjochquote:Op zondag 22 juli 2012 17:12 schreef zouzou het volgende:
Voor mijn mening, hij is niet de dader, de journaliste Van de heuvel met zijn vriend eigenaarclub Air
en de slachtoffer (mischien gevallen in de trap, daar zit ook bij de louang een grote trap,
hij was dronken etc..)
de eigenaarclub heet Koen hij zegt tegen Van heuvel dat hij was bang om een aangifte te doen tegen Badr Hari,
maar hij gaat naar de telegraaf om vertellen over zijn....ruzie..Hij was dan niet bang, dat is niet reel!
De klou is alle 3 zijn goede vrienden.
Badr hari zal voor Marokko naar de olympisch spelen, veel mensen in Nederland zijn boos over.
En een nieuws, Badr Hari Estelle en haar kindje van 11 waren donderdag in Schiphol,
omdat Vrijdag is Ramadan.
Hoe weet jij dat, jij was er toch niet bij?quote:Op zondag 22 juli 2012 17:14 schreef zouzou het volgende:
Dat is niet de Vip-box voor sensation, absoluut niet.
Is meer luxueuse en geen bar.
Hij is steward, jeweetzelfquote:Op zondag 22 juli 2012 17:17 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat, jij was er toch niet bij?
Anyways, dit was maar een voorbeeld van een mogelijke indeling van een skybox.
Alsjeblieft zeg....quote:Op zondag 22 juli 2012 17:29 schreef zouzou het volgende:
Absolument Niet, ik ben een puure Francaise, Hier veel mensen kennen mij.
Waarom moet ik zegen wat jullie zegen anders ben ik Marokkans, nee,
niet op deze maniere analyseren.
De waarheid, en ik ben niet dom, een kind van 5 kan dat ook begrijpen,
iedere persoon in Nederland kan lezen, en neutraal blijven!
Verdachte ben je niet zomaar. Het gaat er niet om of een Telegraaflezer denkt dat hij het wel gedaan zou hebben, dat is geen verdenking in de zin van verdachte zijn. Hari bleek in de dagen erna geen verdachte, dan kan dat na zijn vertrek veranderd zijn, daar is helemaal niets van gebleken en zo heel waarschijnlijk is het ook niet.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:15 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Er is geen complot. Hij is verdachte. Net zoals er nog meer verdachten zijn, maar omdat hij en zijn vriendin 'toevallig' bekend zijn, wordt alles rondom hem i.c.m. deze zaak uitgebreid in de media gebracht. Maar dat heeft niks met een complot te maken.
Je m'excuse voor dat, oK! ik stop mee, ik wil niet irritante tegen u doen,quote:Op zondag 22 juli 2012 17:31 schreef Specularium het volgende:
Ja ik kan ook lezen, maar na 10x snap ik het nog niet.
Oh ja, weet ik het. Ik volg het ook allemaal niet meer zo op de voet hoor. Maar van wat ik ervan begrepen had is dat hij (en aantal anderen) als verdachte aangemerkt waren.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Verdachte ben je niet zomaar. Het gaat er niet om of een Telegraaflezer denkt dat hij het wel gedaan zou hebben, dat is geen verdenking in de zin van verdachte zijn. Hari bleek in de dagen erna geen verdachte, dan kan dat na zijn vertrek veranderd zijn, daar is helemaal niets van gebleken en zo heel waarschijnlijk is het ook niet.
Dan ben ik benieuwd waar je dat uit begrepen hebt want JvdHeuvel houdt zich al een tijdje stil en van een politiewoordvoerder of de advocaat van Hari heb ik daar niks over gehoord. Dat zou toch wel nieuws zijn lijkt me.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh ja, weet ik het. Ik volg het ook allemaal niet meer zo op de voet hoor. Maar van wat ik ervan begrepen had is dat hij (en aantal anderen) als verdachte aangemerkt waren.
Maar misschien heb je gelijk. Ik weet het niet.
Oh ja, weet ik het. Ik volg het ook allemaal niet meer zo op de voet hoor.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Dan ben ik benieuwd waar je dat uit begrepen hebt want JvdHeuvel houdt zich al een tijdje stil en van een politiewoordvoerder of de advocaat van Hari heb ik daar niks over gehoord. Dat zou toch wel nieuws zijn lijkt me.
Nou, die bagger van jou lezen is anders best een uitdaging.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:29 schreef zouzou het volgende:
Dit is anders echt niet te lezen.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:29 schreef zouzou het volgende:
Ik begrijp niet wat je wilt zeggen met 'hij/zei'quote:Op zondag 22 juli 2012 18:57 schreef sp3c het volgende:
ja nu weten we het wel he, jullie hoeven niet allemaal om beurten te doen alsof je niet snapt wat hij/zei probeert te zeggen
WTF?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |