15 seconden volgehouden.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 17:12 schreef zouzou het volgende:
En een nieuws, Badr Hari Estelle en haar kindje van 11 waren donderdag in Schiphol,
omdat Vrijdag is Ramadan.
Toch vreemd, ramadan kun je toch overal vieren? Of houden, of hoe noem je dat?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:10 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, geen nieuws dus, behalve natuurlijk deze scoop:
[..]
Volgens mij op dit moment het beste dan in marroko daar zijn er op dit moment minder daglichturen.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch vreemd, ramadan kun je toch overal vieren? Of houden, of hoe noem je dat?
Eerste deel doet ie wel aan mee. Ram Adan. Te makkelijk.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:31 schreef Michael_Moore het volgende:
Zou Badr aan ramadan doen, kan me niet voorstellen dat hij alleen tussen zonsondergang en zonsopkomst mensen op hun bek timmert.
Daarom heb ik mijn reserves of deze scoop wel klopt.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:43 schreef Leandra het volgende:
Ja, met kind.... en dat we zo'n scoop dan gegoogle-translate uit Frankrijk moeten krijgen
Tja, Ruud was z'n kliko effe kwijt kennelijk.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:42 schreef Lavenderr het volgende:
Ook vreemd dat Badr en Estelle blijkbaar ongezien donderdag op Schiphol zijn aangekomen. Lijkt me toch stug.
Omelette du fromagequote:Op zondag 22 juli 2012 22:54 schreef TitusPullo het volgende:
Quel outrage! Il faut le croire, le scoop, pour ne pas etre ennuyeux selon zouzou.
serieus...ik heb zelden zoiets slechts gezien.quote:
Eigenlijk klinkt uitsmijter met kaas veel tropischer.quote:
Een tweede? Maar, maar, Badr was toch helemaal geen verdachte????quote:Op maandag 23 juli 2012 06:55 schreef Landgeld het volgende:
Tweede aangifte binnen! Weliswaar van een ander incident, maar toch Hulde.
http://www.telegraaf.nl/b(...)te_tegen_Hari__.html
Staat gewoon met volledige naam in de krant, moet je ook maar durven. Vriendjes van Hari zijn niet de minste.
Hopelijk zit die Bad-Air (Badr) snel achter slot en grendel. Ben wel benieuwd waar hij nu uithangt. Zal geen prettig gevoel voor hem opleveren. Alhoewel, hij heeft toch geen gevoel....
p.s. wel weer uitgelekt ditIronisch....
Huubquote:Op zondag 22 juli 2012 20:20 schreef Leandra het volgende:
Ons exotische Fabeltjeskrant figuur is terug... In RLS werd Huub verdedigd, ongeacht z'n schuld of onschuld, kennelijk valt het Fabeltjeskrant figuur op losse handjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |