quote:Op maandag 23 juli 2012 15:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo duidelijk eigenlijk.
Even geod lezen: 2 mensen hebben aangifte tegen Hari gedaan MELDT HET OM.quote:Twee mensen hebben onlangs aangifte gedaan tegen kickbokser Badr Hari. De K1-vechter zou beide mannen hebben mishandeld. Dat meldt het Openbaar Ministerie (OM) maandag.
Zie ook:
Tijdens dancefeest Sensation, begin deze maand in de Amsterdam ArenA, zou Hari de 38-jarige zakenman Koen Everink hebben mishandeld in een skybox. Het slachtoffer houdt waarschijnlijk blijvend letsel over aan de aanval.
Een andere aangifte tegen Hari komt van mede-eigenaar Jeroen van den Berg van de Amsterdamse club Air, die vorig jaar in zijn eigen horecagelegenheid naar eigen zeggen volledig in elkaar is getrapt door de 27-jarige vechtkampioen.
Je mag je lippen bewegen als dat helpt.quote:
Ja, dat lees ik ook.quote:2 mensen hebben aangifte tegen Hari gedaan MELDT HET OM.
Dat meldt het OM dan weer niet.quote:De ene is Koen Everink, de 2e is Jeroen van den Berg.
Oh ja die lulsmoes. Dit is ver voor die nederlaag tegen Schilt en daar staat geen NLe vlagquote:Op maandag 23 juli 2012 15:30 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat is sinds hij door een zaal vol Nederlanders is uitgefloten. Voorheen vocht hij onder Nederlandse vlag.
Jij vindt hem toch geen echte Nederland, maar een Marokkaan. Waarom doe je dan huilie als hij voor Marokko uit komt?quote:Op maandag 23 juli 2012 15:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh ja die lulsmoes. Dit is ver voor die nederlaag tegen Schildt en daar staat geen NLe vlag
http://www.youtube.com/re(...).0.0.124.305.2j1.3.0...0.0...1ac.V5QXFSTr2bE
Volgens mij moest hij van K1 onder de Marokkaanse vlag vechten.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:30 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat is sinds hij door een zaal vol Nederlanders is uitgefloten. Voorheen vocht hij onder Nederlandse vlag.
Hij zou dan ook niet alleen maar gebruik moeten maken van NLe trainingsfaciliteiten.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:45 schreef Ludd het volgende:
[..]
Jij vindt hem toch geen echte Nederland, maar een Marokkaan. Waarom doe je dan huilie als hij voor Marokko uit komt?
quote:Op maandag 23 juli 2012 15:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je mag je lippen bewegen als dat helpt.
[..]
Ja, dat lees ik ook.
[..]
Dat meldt het OM dan weer niet.
quote:Op maandag 23 juli 2012 15:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je mag je lippen bewegen als dat helpt.
[..]
Ja, dat lees ik ook.
[..]
Dat meldt het OM dan weer niet.
hij zal geen gebruikmaken van de gratis fitness in het Zuiderpark dus who cares?quote:Op maandag 23 juli 2012 15:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hij zou dan ook niet alleen maar gebruik moeten maken van NLe trainingsfaciliteiten.
De theorie dat slachtoffer Hari niet (direct) heeft aangewezen als dader, omdat Hari anders wel opgepakt zou zijn (of andere actie zou zijn ondernomen).quote:
Wil je nou weer een plakplaatje omdat je braaf je lesje opdreunt? Oh, wacht...quote:De verdenking moet redelijk zijn.
Dat moet een antwoord zijn op dat deel van mijn post? Het feit dat er a) een strafbaar feit is gepleegd in een relatief kleine ruimte en b) een relatief klein aantal personen binnen die ruimte was op het moment dat dat feit gepleegd werd, is genoeg "hersenwerk" om iedereen de status van verdachte te mogen geven als de politie daar belang bij heeft (al zullen uiteraard snel mensen afvallen die klaarblijkelijk niets met de zaak te maken hebben).quote:Dat is geen tussenwerpsel maar houdt in dat je je hersens moet gebruiken.
Wel een leuk filmpje overigens, had ik nog niet eerder gezien.. Maar is dat nu een Franse vlag? Wellicht heeft iemand daar een verkeerd vlaggetje uit de doos gehaald.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh ja die lulsmoes. Dit is ver voor die nederlaag tegen Schilt en daar staat geen NLe vlag
Dan moet je even kijken @ 9:32 rechtsboven.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh ja die lulsmoes. Dit is ver voor die nederlaag tegen Schilt en daar staat geen NLe vlag
Dat is 2006, toen was het nog onder de Nederlandse vlag.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:05 schreef Auti het volgende:
[..]
Dan moet je even kijken @ 9:32 rechtsboven.
Kan me wel zoiets herinneren, op een gegeven moment was 60+% van de K1 toernooi deelnemers van Nederlandse nationaliteit. Gewoon belachelijk veelquote:Op maandag 23 juli 2012 15:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij moest hij van K1 onder de Marokkaanse vlag vechten.
Idd ja http://www.nu.nl/achterkl(...)ar-in-rechtbank.htmlquote:Op maandag 23 juli 2012 15:53 schreef Leandra het volgende:
Men kan iig Estelle horen, die zou weer in NL zijn en vanmiddag de voorlopige voorzieningen bij de rechter geregeld hebben.
Dat was ook exact de reden. Ze wilden niet nog een keer een Nederlandse finale.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:10 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Kan me wel zoiets herinneren, op een gegeven moment was 60+% van de K1 toernooi deelnemers van Nederlandse nationaliteit. Gewoon belachelijk veel
Nee!, ik ben wel klaar met je ontwijkende bullshitquote:Op maandag 23 juli 2012 15:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zou zeggen pak het woordenboek en zoek het woord "dus" op.
[..]
stop de persen!quote:Op maandag 23 juli 2012 16:29 schreef slashdotter3 het volgende:
Kleine correctie op mezelf, de K1 Final 16 deelnemers Quarter Final deelnemers, dus de laatste 8 mensen die zijn overgebleven in deze afvalrace:
http://en.wikipedia.org/wiki/K-1_World_Grand_Prix_2010_Final
Gohkan Saki, Erol Zimmerman, Tyrone Spong zijn allemaal NLers die voor een ander land uitkomen.
sp3c! Doe er wat aan! Verdomme!quote:Op maandag 23 juli 2012 16:51 schreef zouzou het volgende:
@Dr Strangelove heeft gelijk dat hij wil weten,ik vind het raar.
Niemand hier heeft de nieuws goed gelezen !
Er staat in de nieuws dat Van de berg moet 6 uur voor gehoor bij de politie.
Dus ik denk dat Badr heeft aangifte gedaan tegen Van de Berg ,daarom de 6 uur gehoor,
is best lang.
Uit frustatie ,denk ik dat Van de Berg heeft ook een aangifte gedaan tegen Badr,
Om geen gezichtsverlies te hebben!
Van de Berg was niet vrijwillig gekomen bij de politie ,hij is 6 uur gehoord door de politie
misschien voor valse beschulding,valse getuiging.
ik ga direct de nieuws goed lezen!!!quote:Op maandag 23 juli 2012 16:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
sp3c! Doe er wat aan! Verdomme!
Het zijn twee verschillende zaken en twee verschillende incidenten. Dus ik zie niet in hoe mijn vermoeden dat het bij de skyboxzaak helemaal niet zo duidelijk ligt als wordt geinsinueerd zou worden ontkracht door een aangifte in een heel andere zaak. Dat Hari een agressief type is met een kennelijk gebrek aan zelfbeheersing had ik in deel I van deze reeks al geopperd. Dat betekent echter niet dat elke keer dat er iemand agressief wordt het Hari was, zelfs niet als hij in de buurt was.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:51 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
De theorie dat slachtoffer Hari niet (direct) heeft aangewezen als dader, omdat Hari anders wel opgepakt zou zijn (of andere actie zou zijn ondernomen).
Hij wordt toch minder leuk als hij niet to the point is, is het niet?quote:Wil je nou weer een plakplaatje omdat je braaf je lesje opdreunt? Oh, wacht...
Ga je nog meer noemen wat het allemaal niet is, of wilde je nog een poging wagen te formuleren wat het wél is? Dat ist wel moeilijker, daar heb je gelijk in. Ik zal me er ook even makkelijk van afmaken: Zijn ontboezemingen in een tv-uitzending van een jaar geleden maken dan in de krant het verhaaltje wel rond voor de meeste lezers, voor de redelijkheid van een verdenking is het een stuk minder relevant.quote:Dat moet een antwoord zijn op dat deel van mijn post? Het feit dat er a) een strafbaar feit is gepleegd in een relatief kleine ruimte en b) een relatief klein aantal personen binnen die ruimte was op het moment dat dat feit gepleegd werd, is genoeg "hersenwerk" om iedereen de status van verdachte te mogen geven als de politie daar belang bij heeft (al zullen uiteraard snel mensen afvallen die klaarblijkelijk niets met de zaak te maken hebben).
Redelijk betekent niet dat iets waarschijnlijk moet zijn.
Klopt, maar juist dat was Hari niet gebeurd. Wat op zijn zachtst gezegd mij opvallend voorkomt als het slachtoffer hem klip en klaar had aangewezen als dader. Als het slachtoffer dan ook nog wel geciteerd wordt, maar een dergelijke uitspraak van hem noch zijn advocaat opgetekend kan worden en politie justitie ook maar niet te betrappen zijn op de eenvoudige doch heldere mededeling dat Hari wordt verdacht van de zware mishandeling in de skybox dan krijg ik niet de indruk dat die zaak zo klaar is als een klontje.quote:Er kunnen zonder probleem (en afhankelijk van de omstandigheden) meerdere mensen worden aangemerkt als verdachte terwijl duidelijk is dat er slechts één dader is.
Wat?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:51 schreef zouzou het volgende:
@Dr Strangelove heeft gelijk dat hij wil weten,ik vind het raar.
Niemand hier heeft de nieuws goed gelezen !
Er staat in de nieuws dat Van de berg moet 6 uur voor gehoor bij de politie.
Dus ik denk dat Badr heeft aangifte gedaan tegen Van de Berg ,daarom de 6 uur gehoor,
is best lang.
Uit frustatie ,denk ik dat Van de Berg heeft ook een aangifte gedaan tegen Badr,
Om geen gezichtsverlies te hebben!
Van de Berg was niet vrijwillig gekomen bij de politie ,hij is 6 uur gehoord door de politie
misschien voor valse beschulding,valse getuiging.
Koen Evelink is gevallen, zo erg dat hij een r verloren is. Dat is mijn theorie. En Badr heeft een r op een rare plek dus die heeft hem ingepikt.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:07 schreef zouzou het volgende:
Die zijn de nieuwe rijken,ze moeten altijd geld hebben.
Niemand heeft gezien de daders, mijn theorie: Koen Evelink is gevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |