Ja, maar het OM kan zoveel zeggen. Misschien was het wel de koffiedame van het OM.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Hier staat toch duidelijk dat er 2 aangiftes tegen hem zijn waarvan 1 van Everink en 1 van de Jeroen van de Berg: http://www.destentor.nl/n(...)-tegen-Badr-Hari.ece
Dat heeft J. v/d Heuvel gedaan heur. Die is overal verantwoordelijk voor. Denk zelfs dat het zijn theedoek is.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wil je een kopie van de aangifte? Inclusief handtekeningencontrole?
Hier staat toch duidelijk dat er 2 aangiftes tegen hem zijn waarvan 1 van Everink en 1 van de Jeroen van de Berg: http://www.destentor.nl/n(...)-tegen-Badr-Hari.ece
Ik vind het niet zo duidelijk eigenlijk. Ik mis nog steeds een bevestiging van politie en justitie dat Hari verdachte is in de Skyboxzaak, het nieuwsbericht van dat Everink aangifte tegen Hari heeft gedaan, een citaat van de wel geciteerde Everink waarin hij Hari aanwijst als dader, of een verklaring van diens advocaat.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wil je een kopie van de aangifte? Inclusief handtekeningencontrole?
Dat is sinds hij door een zaal vol Nederlanders is uitgefloten. Voorheen vocht hij onder Nederlandse vlag.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:36 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Uit zijn wikipediapagina:
Hoewel hij zowel de Nederlandse als Marokkaanse nationaliteit bezit, kiest Hari ervoor om bij internationale wedstrijden (enkel) het Marokkaanse volkslied te laten horen.
Ik rust mijn kaas maar weer
quote:Op maandag 23 juli 2012 15:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo duidelijk eigenlijk.
Even geod lezen: 2 mensen hebben aangifte tegen Hari gedaan MELDT HET OM.quote:Twee mensen hebben onlangs aangifte gedaan tegen kickbokser Badr Hari. De K1-vechter zou beide mannen hebben mishandeld. Dat meldt het Openbaar Ministerie (OM) maandag.
Zie ook:
Tijdens dancefeest Sensation, begin deze maand in de Amsterdam ArenA, zou Hari de 38-jarige zakenman Koen Everink hebben mishandeld in een skybox. Het slachtoffer houdt waarschijnlijk blijvend letsel over aan de aanval.
Een andere aangifte tegen Hari komt van mede-eigenaar Jeroen van den Berg van de Amsterdamse club Air, die vorig jaar in zijn eigen horecagelegenheid naar eigen zeggen volledig in elkaar is getrapt door de 27-jarige vechtkampioen.
Je mag je lippen bewegen als dat helpt.quote:
Ja, dat lees ik ook.quote:2 mensen hebben aangifte tegen Hari gedaan MELDT HET OM.
Dat meldt het OM dan weer niet.quote:De ene is Koen Everink, de 2e is Jeroen van den Berg.
Oh ja die lulsmoes. Dit is ver voor die nederlaag tegen Schilt en daar staat geen NLe vlagquote:Op maandag 23 juli 2012 15:30 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat is sinds hij door een zaal vol Nederlanders is uitgefloten. Voorheen vocht hij onder Nederlandse vlag.
Jij vindt hem toch geen echte Nederland, maar een Marokkaan. Waarom doe je dan huilie als hij voor Marokko uit komt?quote:Op maandag 23 juli 2012 15:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh ja die lulsmoes. Dit is ver voor die nederlaag tegen Schildt en daar staat geen NLe vlag
http://www.youtube.com/re(...).0.0.124.305.2j1.3.0...0.0...1ac.V5QXFSTr2bE
Volgens mij moest hij van K1 onder de Marokkaanse vlag vechten.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:30 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat is sinds hij door een zaal vol Nederlanders is uitgefloten. Voorheen vocht hij onder Nederlandse vlag.
Hij zou dan ook niet alleen maar gebruik moeten maken van NLe trainingsfaciliteiten.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:45 schreef Ludd het volgende:
[..]
Jij vindt hem toch geen echte Nederland, maar een Marokkaan. Waarom doe je dan huilie als hij voor Marokko uit komt?
quote:Op maandag 23 juli 2012 15:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je mag je lippen bewegen als dat helpt.
[..]
Ja, dat lees ik ook.
[..]
Dat meldt het OM dan weer niet.
quote:Op maandag 23 juli 2012 15:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je mag je lippen bewegen als dat helpt.
[..]
Ja, dat lees ik ook.
[..]
Dat meldt het OM dan weer niet.
hij zal geen gebruikmaken van de gratis fitness in het Zuiderpark dus who cares?quote:Op maandag 23 juli 2012 15:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hij zou dan ook niet alleen maar gebruik moeten maken van NLe trainingsfaciliteiten.
De theorie dat slachtoffer Hari niet (direct) heeft aangewezen als dader, omdat Hari anders wel opgepakt zou zijn (of andere actie zou zijn ondernomen).quote:
Wil je nou weer een plakplaatje omdat je braaf je lesje opdreunt? Oh, wacht...quote:De verdenking moet redelijk zijn.
Dat moet een antwoord zijn op dat deel van mijn post? Het feit dat er a) een strafbaar feit is gepleegd in een relatief kleine ruimte en b) een relatief klein aantal personen binnen die ruimte was op het moment dat dat feit gepleegd werd, is genoeg "hersenwerk" om iedereen de status van verdachte te mogen geven als de politie daar belang bij heeft (al zullen uiteraard snel mensen afvallen die klaarblijkelijk niets met de zaak te maken hebben).quote:Dat is geen tussenwerpsel maar houdt in dat je je hersens moet gebruiken.
Wel een leuk filmpje overigens, had ik nog niet eerder gezien.. Maar is dat nu een Franse vlag? Wellicht heeft iemand daar een verkeerd vlaggetje uit de doos gehaald.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh ja die lulsmoes. Dit is ver voor die nederlaag tegen Schilt en daar staat geen NLe vlag
Dan moet je even kijken @ 9:32 rechtsboven.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh ja die lulsmoes. Dit is ver voor die nederlaag tegen Schilt en daar staat geen NLe vlag
Dat is 2006, toen was het nog onder de Nederlandse vlag.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:05 schreef Auti het volgende:
[..]
Dan moet je even kijken @ 9:32 rechtsboven.
Kan me wel zoiets herinneren, op een gegeven moment was 60+% van de K1 toernooi deelnemers van Nederlandse nationaliteit. Gewoon belachelijk veelquote:Op maandag 23 juli 2012 15:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij moest hij van K1 onder de Marokkaanse vlag vechten.
Idd ja http://www.nu.nl/achterkl(...)ar-in-rechtbank.htmlquote:Op maandag 23 juli 2012 15:53 schreef Leandra het volgende:
Men kan iig Estelle horen, die zou weer in NL zijn en vanmiddag de voorlopige voorzieningen bij de rechter geregeld hebben.
Dat was ook exact de reden. Ze wilden niet nog een keer een Nederlandse finale.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:10 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Kan me wel zoiets herinneren, op een gegeven moment was 60+% van de K1 toernooi deelnemers van Nederlandse nationaliteit. Gewoon belachelijk veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |