En even hard intimideert.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij heeft wel een broertje die hem graag imiteert.
Het ergste hiervan vind ik dat niemand Weltschmerz verteld heeft dat de verdenking al een tijdje geldt, zut alors!quote:Badr Hari aangemerkt als verdachte
AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie ziet vechtsporter Badr Hari officieel als verdachte van mishandeling. Dat maakte het OM maandag bekend.
De verdenking geldt al enige tijd. Een woordvoerder wil niet zeggen sinds wanneer Hari wordt verdacht en wat de aanleiding is.
Maandag werd bekend dat een tweede aangifte van mishandeling tegen de K1-vechter is ingediend.
Die komt van een van de eigenaren van de Amsterdamse club Air, Jeroen van den Berg. Hij zou vorig jaar in zijn eigen club door Hari in elkaar zijn geslagen.
Sensation
Eerder deze maand deed de miljonair Koen Everink aangifte. Hij zou tijdens het dancefeest Sensation in een skybox in de Amsterdam Arena door onder anderen Hari zijn afgetuigd.
Na dat incident doken verschillende verhalen op over eerdere mishandelingen. Een van die verhalen kwam van Van den Berg. Hari ontkent alle aantijgingen.
Maar of dat verschil maakte ? Nee . Hij wil er gewoon niet aan.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:55 schreef sp3c het volgende:
iedereen in dit topic heeft het hem verteld!
minstens 2x!
Hij heeft recht op alles wat hem toekomtquote:Op maandag 23 juli 2012 23:00 schreef Leandra het volgende:
Geeft niks, straks is hij veroordeeld en dan is er hier wel iemand die hem verdedigt.
Daar heeft hij immers ook recht op
Heeft geen zin want er is geen persbericht van het OM dat dit bevestigt.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het ergste hiervan vind ik dat niemand Weltschmerz verteld heeft dat de verdenking al een tijdje geldt, zut alors!
Hoeveel jaar onderwijs heb jij genoten? Tering zeg.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:07 schreef zouzou het volgende:
Die zijn de nieuwe rijken,ze moeten altijd geld hebben.
Niemand heeft gezien de daders, mijn theorie: Koen Evelink is gevallen.
Dat gelooft hij pas als we de officiele verklaring van het slachtoffer persoonlijk onder zijn neus schuiven...quote:Op maandag 23 juli 2012 22:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het ergste hiervan vind ik dat niemand Weltschmerz verteld heeft dat de verdenking al een tijdje geldt, zut alors!
optimist!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat gelooft hij pas als we de officiele verklaring van het slachtoffer persoonlijk onder zijn neus schuiven...
Of een Mossad agent die zich als hem vermomd heeft om hem zwart te makenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wie zegt dat Badr geen evil twin heeft?
Ja eh, dat kunnen ook acteurs zijn hoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:51 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Hier nog even een videootje met reacties van Van den Heuvel, een persofficier van het OM, een van de advocaten van Hari en ook Hari zelf (al zegt die laatste begrijpelijkerwijs niet veel meer dan dat hij geen commentaar heeft):
http://www.shownieuws.tv/video/opnieuw-aangifte-tegen-badr-hari/
Dat moet ik bekennen...quote:
er word nog steeds niet duidelijk en onomwonden gesteld dat hij verdachte is andersquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:51 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Hier nog even een videootje met reacties van Van den Heuvel, een persofficier van het OM, een van de advocaten van Hari en ook Hari zelf (al zegt die laatste begrijpelijkerwijs niet veel meer dan dat hij geen commentaar heeft):
http://www.shownieuws.tv/video/opnieuw-aangifte-tegen-badr-hari/
Nee fout, CopyCat heeft je het ziekenhuis in getrapt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
er word nog steeds niet duidelijk en onomwonden gesteld dat hij verdachte is anders![]()
door al die mistigheid is mijn theorie dat ikzelf gewoon ongelukkig ben komen te vallen en dit hele verhaal bij elkaar lig te dromen vanuit mijn ziekenhuisbed
Helemaal nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee fout, CopyCat heeft je het ziekenhuis in getrapt.
Ce n'est pas vrai, je l'ai lu et entendu les de quelqu'un qu'il a vu c'est comme ça.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Helemaal nietdaar heeft JvdH niets over losgelaten
Bron: Telegraafquote:‘Badr Hari wil zich aangeven’
Badr Hari is bereid zich aan te geven bij de politie. De van twee gevallen van zware mishandeling verdachte kickbokser zou met Justitie in onderhandeling zijn over de voorwaarden waaronder hij een verklaring kan afleggen.
Dat schrijft Het Parool. Volgens ingewijden wil Hari koste wat kost voorkomen dat hij door een arrestatieteam wordt ingerekend en wil hij afspraken maken over een rustige gang naar het politiebureau.
Ja een arrestatieteam voor z'n neus (als Estelle er is, of nog erger, dr kinderen) staat niet al te netjes.quote:
Ha ha ik denk dat dit door zijn managment ingegeven is, als er een AT voor zijn deur staat zie ik hem doorflippen en ook nog eens een extra aanklacht voor diender mishandeling op zijn brood krijgen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ja een arrestatieteam voor z'n neus (als Estelle er is, of nog erger, dr kinderen) staat niet al te netjes.
hij is in onderhandeling over de voorwaarden waaronder hij een verklaring kan afleggen?????quote:
Hij kan niet normaal door zijn oude wijk rijden zonder staande gehouden te worden en gefouilleerd/auto doorzocht etc. Als die een politiebureau in komt lopen springen meteen alle agenten op hem of ze duiken onder de balie, lijkt mij zo.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij is in onderhandeling over de voorwaarden waaronder hij een verklaring kan afleggen?????
ik zeg diet niet snel maar wat is dit eigenlijk voor een raar land
Als je aan het onderhandelen bent over de voorwaarden van een verklaring afleggen, heb je wat op je geweten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |