Wat een onzin. Het is altijd leuk om te roepen dat je er in Nederland wel makkelijk vanaf zult komen door een vormfoutje, maar dat gebeurt echt niet zomaar (en ook echt niet sneller dan in andere landen).quote:Op maandag 23 juli 2012 10:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu een beetje doorslaat. Als je érgens naartoe kunt na de zwaarst denkbare misdaden is het wel Nederland.
Áls ze hem al arresteren en, puur hypothetisch, eventueel ook nog veroordelen gaan de moeilijke jeugd en het voorarrest er eerst af. Dan nog een stukje voorwaardelijk en blijft er misschien een klein taakstrafje over. Natuurlijk roepen we met z'n allen een keer foei. En uiteindelijk eindigt het dan met de onvermijdelijke schadevergoeding na de bekende procedurefouten.
Echtquote:Op maandag 23 juli 2012 10:38 schreef Ludd het volgende:
[..]
Die zat echter in een andere sector. Toneel ipv vechtsport.
Ik gok dat jij niet weet wie Huub isquote:
En p.6:quote:Opnieuw aangifte tegen Hari
Badr Hari …ontkent…
door John van den Heuvel
AMSTERDAM, maandag
De Amsterdamse politie beschikt sinds afgelopen vrijdag over een tweede officiële aangifte vanwege een zware mishandeling door vechtsporter Badr Hari.
De mede-eigenaar van de Amsterdamse club Air, Jeroen van den Berg, heeft in een zes uur durend verhoor tegenover de politie verklaard dat hij vorig jaar in zijn eigen etablissement door Badr Hari volledig in elkaar is geslagen en getrapt. Het slachtoffer mist sinds de mishandeling een aantal voortanden.
Eerder deed ook Koen Everink officieel aangifte van zware mishandeling door Badr Hari. Everink werd op 8 juli naar zijn zeggen door meerdere personen, onder wie Badr Hari, in elkaar geslagen en geschopt tijdens dancefeest Sensation in de Amsterdam ArenA. Het slachtoffer liep als gevolg van de mishandeling blijvend letsel op.
Foto
Het politieteam dat het Sensation-incident onderzoekt, had de afgelopen dagen contact met getuigen en meerdere personen die zeggen in het verleden te zijn mishandeld door de vechtsporter. Een aantal van hen overweegt ook alsnog aangifte te doen. De politie beschikt inmiddels over een foto van een van de verdachten die ook bij de mishandeling van Everink was betrokken.
PAGINA 6: 'Het zat me niet lekker'
quote:AMSTERDAM, maandag
Slachtoffer Jeroen van den Berg zegt dat hij vorig jaar met enkele buitenlandse gasten in club Air langs de bar liep, waar Badr Hari stond. „Je staat in mijn zone”, zou Badr volgens Jeroen van den Berg hebben gezegd. Toen de clubeigenaar opmerkte dat hij in zijn eigen zaak stond, kreeg hij klappen en een keiharde schop, die een hele rij voortanden verwoestte.
Veel later kwamen Van den Berg en Hari een deal overeen. De vechtsporter zou zich niet meer laten zien in club Air als Van den Berg geen aangifte zou doen. „Maar het zat me al een jaar niet lekker dat hij daar zo gemakkelijk mee wegkwam”, aldus de horeca-uitbater tegenover deze krant. „Na de mishandeling van Koen Everink heb ik besloten alsnog aangifte te doen.” Daarbij speelde volgens Van den Berg mee dat hij tijdens de mishandeling van Everink in een naastgelegen skybox was. „Het incident heb ik niet gezien, maar wel hoe Koen eraan toe was daarna. Hij leek wel een oorlogsslachtoffer”, aldus Van den Berg.
Inmiddels heeft het politieteam belangrijke vorderingen gemaakt. De recherche verwacht op korte termijn Badr Hari en zijn partner Estelle Cruijff te verhoren.
Badr Hari ontkent nog altijd alle aantijgingen.
Henny is geen haar beter.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger. Papa Cruijff zal trots zijn op zijn dochter.
Misschien kan Estelle de verstoorde relatie met haar vader aanvoeren als grond voor haar beroerde keuze(s) in de liefdequote:
Ja precies een k1 vechter die al jaren het adamse uitgaansleven terroriseert en er door pure angst iedere keer mee wegkomt die eindelijk achterna gezeten wordt nadat hij de zoveelste het ziekenhuis in geslagen heeft is een heksenjacht....quote:Op maandag 23 juli 2012 11:42 schreef Re het volgende:
en toch vind ik het wel een 'lekkere' heksenjacht worden met van der heuvel met de torch voor de brandstapel
Dat zal ook zeker wel door de advocate van Hari aangevoerd worden mocht het op een rechtszaak aankomen.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:42 schreef Re het volgende:
en toch vind ik het wel een 'lekkere' heksenjacht worden met van der heuvel met de torch voor de brandstapel
hey, als hij schuldig is, prima hoor dan moet hij gewoon gestraft worden maar er wordt nu wel een en ander gezegd en als bewezen neergezet maar ik heb hem nog niet veroordeeld zien worden of enig solide bewijs langs zien komen behalve uit de mond van van der heuvelquote:Op maandag 23 juli 2012 11:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja precies een k1 vechter die al jaren het adamse uitgaansleven terroriseert en er door pure angst iedere keer mee wegkomt die eindelijk achterna gezeten wordt nadat hij de zoveelste het ziekenhuis in geslagen heeft is een heksenjacht....
je mag ook in SHO blijven hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 11:46 schreef Leandra het volgende:
Dat komt waarschijnlijk omdat de heks op vakantie is, als hij hem al 3 keer tegengekomen was in de PC Hooft dan was John "brandende fakkel" vd Heuvel mogelijk een stuk rustiger.
En het slachtoffer lult ook uit zijn nek. Die eerdere ook.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:47 schreef Re het volgende:
[..]
hey, als hij schuldig is, prima hoor dan moet hij gewoon gestraft worden maar er wordt nu wel een en ander gezegd en als bewezen neergezet maar ik heb hem nog niet veroordeeld zien worden of enig solide bewijs langs zien komen behalve uit de mond van van der heuvel
er zijn "slachtoffers" die achteraf echt wel uit hun nek hebben geluld... ik snap dat iemand al schuldig is voordat hij veroordeeld is, zou best apart zijn als de rechter besluit om hem vrij te spreken omdat de hetze het onmogelijk maakt om recht te spreken. Daar zou je toch trots op moeten zijn als beschermer van de Nederlandse cultuurquote:Op maandag 23 juli 2012 11:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En het slachtoffer lult ook uit zijn nek. Die eerdere ook.
Slachtoffers doen dat altijd.
Oh vast.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:59 schreef Re het volgende:
[..]
er zijn "slachtoffers" die achteraf echt wel uit hun nek hebben geluld...
We hebben geen juryrechtspraak hier. Een rechter wordt geacht op basis van de feiten te kunnen oordelen zoals die ter zitting en uit het dossier naar voren komen. Het lijkt mij alleen dat wat er tot nu toe in het dossier zit veel minder belastend is voor Hari dan velen het willen doen voorkomen.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:59 schreef Re het volgende:
[..]
er zijn "slachtoffers" die achteraf echt wel uit hun nek hebben geluld... ik snap dat iemand al schuldig is voordat hij veroordeeld is, zou best apart zijn als de rechter besluit om hem vrij te spreken omdat de hetze het onmogelijk maakt om recht te spreken. Daar zou je toch trots op moeten zijn als beschermer van de Nederlandse cultuur
waar rook is, is vuur... ja dat is een mooi vaderlands gezegde jaquote:Op maandag 23 juli 2012 12:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oh vast.
Maar als teveel toevalligheden op dezelfde frequentie zitten vormen ze een kern van waarheid.
Hoge bomen als Badr Hari vangen ook veel wind.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:07 schreef Re het volgende:
[..]
waar rook is, is vuur... ja dat is een mooi vaderlands gezegde ja
Kan het me juist heel goed voorstellen.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:10 schreef Re het volgende:
laat ik het zo zeggen
als je in je broek schijt van Badr als je aangifte van hem doet, dan ga je natuurlijk naar de telegraaf om daar uitvoerig te melden dat je aangifte doet... tov heel Nederland
Dus de nieuwe aangifte van Jeroen van de Berg van club Air is ook zo zacht als boter ..... ?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
We hebben geen juryrechtspraak hier. Een rechter wordt geacht op basis van de feiten te kunnen oordelen zoals die ter zitting en uit het dossier naar voren komen. Het lijkt mij alleen dat wat er tot nu toe in het dossier zit veel minder belastend is voor Hari dan velen het willen doen voorkomen.
Ja, deze nieuwe aangifte kan natuurlijk ook niets zijn, want anders zou de politie wel actie ondernomen hebben. Dit is dus vast weer iemand die slechts een vage daderbeschrijving heeft gegeven die Hari niet uitsluit. Raar alleen dat slachtoffer daarna wel met Hari (of een lookalike) heeft afgesproken om onder voorwaarden geen aangifte te zullen doen. Wordt een moeilijk houdbaar theorietje, niet?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
We hebben geen juryrechtspraak hier. Een rechter wordt geacht op basis van de feiten te kunnen oordelen zoals die ter zitting en uit het dossier naar voren komen. Het lijkt mij alleen dat wat er tot nu toe in het dossier zit veel minder belastend is voor Hari dan velen het willen doen voorkomen.
De vechtpartij gesteld zoals Jeroen zegt kan op hele andere manieren zijn ontstaan natuurlijk maar ok, we zullen zien wat de rechter er over heeft te zeggenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Dus de nieuwe aangifte van Jeroen van de Berg van club Air is ook zo zacht als boter ..... ?
Het verhaal rond het incident Club Air is genoegzaam bekend in brede kring .... Ik hoop dat er getuigen zijn die hun mond open durven/willen doen.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:22 schreef Re het volgende:
[..]
De vechtpartij gesteld zoals Jeroen zegt kan op hele andere manieren zijn ontstaan natuurlijk maar ok, we zullen zien wat de rechter er over heeft te zeggen
Nu kijken wat er gebeurd.quote:
Wat is er hearsay aan die verklaring van het OM?quote:
Hij reageerde volgens mij op de bewering dat de aanleiding van het gevecht in Club Air "in brede kring" bekend zou zijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is er hearsay aan die verklaring van het OM?
was een reactie op Jianquote:Op maandag 23 juli 2012 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is er hearsay aan die verklaring van het OM?
Ik vat 'm.quote:
Wat is de relevantie hiervan? Dat zie je ook bij bijvoorbeeld Gökhan Saki. Die is geboren in Nederland, en heeft alles is Nederland geleerd. Hij vecht echter onder Turkse vlag. En zo zijn er wel meer voorbeelden.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:36 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Uit zijn wikipediapagina:
Hoewel hij zowel de Nederlandse als Marokkaanse nationaliteit bezit, kiest Hari ervoor om bij internationale wedstrijden (enkel) het Marokkaanse volkslied te laten horen.
Ik rust mijn kaas maar weer
Typisch trekjequote:Op maandag 23 juli 2012 13:41 schreef Ludd het volgende:
[..]
Wat is de relevantie hiervan? Dat zie je ook bij bijvoorbeeld Gökhan Saki. Die is geboren in Nederland, en heeft alles is Nederland geleerd. Hij vecht echter onder Turkse vlag. En zo zijn er wel meer voorbeelden.
Maar wat heeft dat met deze kwestie te maken?
Je ziet het wel meer bij die lui. Geboren en getogen in Nederland, maar dan toch het land van hun grootmoeder kiezen. Maar goed, ik begrijp dat hij ook de keus heeft om allebei de volksliederen te laten horen. Waarom doet hij dat dan niet?quote:
Aan de andere kant heeft ie nu wel een 'Hollands als het gras, als een molen aan een plas'-wijffie gescoordquote:Op maandag 23 juli 2012 13:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Je ziet het wel meer bij die lui. Geboren en getogen in Nederland, maar dan toch het land van hun grootmoeder kiezen. Maar goed, ik begrijp dat hij ook de keus heeft om allebei de volksliederen te laten horen. Waarom doet hij dat dan niet?
Crook profiling, altijd handigquote:Op maandag 23 juli 2012 13:49 schreef Re het volgende:
ahhh we gaan steroatypen profilen... interessant
Dat klopt. Ik vind dit normaal overigens. Maar wat heeft dit met het topic te maken?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Je ziet het wel meer bij die lui. Geboren en getogen in Nederland, maar dan toch het land van hun grootmoeder kiezen.
Nee, is achtergrondinformatiequote:Op maandag 23 juli 2012 14:02 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik vind dit normaal overigens. Maar wat heeft dit met het topic te maken?
Is er sprake van een causaal tussen het een en ander? Lijkt me niet.
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:56 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_ontploffen___.html
Lijkt Ome Henk wel.....
Mijn god wat een typische Marokkaan.quote:In november 2005 schoot Hari „een kennis” te hulp, die een conflict had met over geluidsoverlast klagende buren. Daarbij vielen een paar rake klappen. Hij werd ervoor veroordeeld. In 2010 was er opnieuw een incident. Ditmaal draaide het om de mishandeling van een portier van een horecagelegenheid bij het Amsterdamse Leidseplein. Deze zaak loopt nog; Hari heeft tot dusver betrokkenheid ontkend. Sinds maandag is hij verdachte in twee ernstige mishandelingszaken, die zich voordeden in het uitgaansleven. Hari, die zichzelf als „heel emotioneel” beschouwt, in Profiel: „Er zit gewoon een bepaalde agressie in mijn lijf, waar ik totaal niet van weet wat ik er mee aanmoet, of waar het vandaan komt.”
In zijn bezinningsperiode in Marokko groeide bij Hari het besef dat hij door zijn onsportieve uitbarstingen in de ring zijn fans maar ook de vechtsport in het algemeen tekort heeft gedaan. Hij voelt ook dat de storm nog steeds in hem huist, maar hoopt dat hij deze kan beheersen, zei hij in Profiel.
Het posten van zijn lievelingsgerecht zou net zo goed achtergrondinformatie zijn en net zo relevant. Maar dat post je niet...quote:
ons blancken zijn immers altijd poeslief, maar blijkbaar de enige reden waarom jij in dit topic zit... omdat het een marokkaan isquote:Op maandag 23 juli 2012 14:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
Mijn god wat een typische Marokkaan.
Als dat nou patat met appelmoes zou zijn.......quote:Op maandag 23 juli 2012 14:06 schreef Ludd het volgende:
[..]
Het posten van zijn lievelingsgerecht zou net zo goed achtergrondinformatie zijn en net zo relevant. Maar dat post je niet...
Nou ja, laten we terug on topic gaan.
Die kunnen het ook. Maar verhouding 500:3 spreekt boekdelen.quote:
Als dat zo is dan jij om Wilders.quote:maar blijkbaar de enige reden waarom jij in dit topic zit... omdat het een marokkaan is
Idd. Juist dan en dat ze het doen nu het gedoe met Everink groot in het nieuws is gekomen en Hari een voor iedereen bekend figuur is geworden dankzij Estelle is logisch.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:11 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zou ook het liefste heel Nederland als getuige hebben als ik aangifte tegen Badr zou doen.
Zeg eens eerlijk, als de persoon Henk, Jan of Peter geheten zou hebben, zou je hier dan ook zo veelvuldig posten?quote:Op maandag 23 juli 2012 14:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Idd. Juist dan en dat ze het doen nu het gedoe met Everink groot in het nieuws is gekomen en Hari een voor iedereen bekend figuur is geworden dankzij Estelle is logisch.
Maar ja, het is natuurlijk eenhetze tegen de arme nobele Marokkaan
je bent de eerste die daarover begintquote:Op maandag 23 juli 2012 14:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar ja, het is natuurlijk eenhetze tegen de arme nobele Marokkaan
waarom niet?quote:Op maandag 23 juli 2012 14:29 schreef Ludd het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, als de persoon Henk, Jan of Peter geheten zou hebben, zou je hier dan ook zo veelvuldig posten?
Dat, en:quote:Op maandag 23 juli 2012 14:23 schreef Copycat het volgende:
Ik gok dat het gaat om die van de Arena, aangezien die andere aangifte pas vandaag bekend is gemaakt.
Ik neem aan dat Estelle niet aanwezig was bij die andere mishandeling.quote:Inmiddels heeft het politieteam belangrijke vorderingen gemaakt. De recherche verwacht op korte termijn Badr Hari en zijn partner Estelle Cruijff te verhoren.
Dat zou wel een verrassende twist zijn. Dat zij de kwade genius blijkt die hem elke keer weer opnaait erop te slaan en schoppen.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:31 schreef Leandra het volgende:
Ik neem aan dat Estelle niet aanwezig was bij die andere mishandeling.
Verrek! Dan is hun geheime relatie ook al minstens 5 jaar aan de gang!!!quote:Op maandag 23 juli 2012 14:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou wel een verrassende twist zijn. Dat zij de kwade genius blijkt die hem elke keer weer opnaait erop te slaan en schoppen.
Al die boxers in de VS waarvan de familie 200 jaar geleden vanuit ierland naar de VS trok lopen ook allemaal in ierse vlaggen rondquote:Op maandag 23 juli 2012 13:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Je ziet het wel meer bij die lui. Geboren en getogen in Nederland, maar dan toch het land van hun grootmoeder kiezen. Maar goed, ik begrijp dat hij ook de keus heeft om allebei de volksliederen te laten horen. Waarom doet hij dat dan niet?
Wel als het een K1-vechter was, want dat volg ik al jaren en Hari sprong direct eruit als pestjochquote:Op maandag 23 juli 2012 14:29 schreef Ludd het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, als de persoon Henk, Jan of Peter geheten zou hebben, zou je hier dan ook zo veelvuldig posten?
Nee dat was Weltschmerz, al in deel 1.quote:
typischquote:Op maandag 23 juli 2012 14:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee dat was Weltschmerz, al in deel 1.
Het gaat om beide zaken.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:17 schreef Re het volgende:
OM zegt dat hij officieel verdachte is voor mishandeling... staat niet bij welke zaak, of beide?
Ik zou zeggen pak het woordenboek en zoek het woord "dus" op.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Dus de nieuwe aangifte van Jeroen van de Berg van club Air is ook zo zacht als boter ..... ?
Welke theorie heb je het over?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:16 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ja, deze nieuwe aangifte kan natuurlijk ook niets zijn, want anders zou de politie wel actie ondernomen hebben. Dit is dus vast weer iemand die slechts een vage daderbeschrijving heeft gegeven die Hari niet uitsluit. Raar alleen dat slachtoffer daarna wel met Hari (of een lookalike) heeft afgesproken om onder voorwaarden geen aangifte te zullen doen. Wordt een moeilijk houdbaar theorietje, niet?
De verdenking moet redelijk zijn. Dat is geen tussenwerpsel maar houdt in dat je je hersens moet gebruiken.quote:Zoals ik al zei, is het feit dat Hari niet als verdachte is aangemerkt door de politie geen reden om aan te nemen dat hij niet aan het criterium voldoet. En zoals iemand al terecht opmerkte, had de politie in principe zonder probleem iedereen in die box aan kunnen merken als verdachte. Je bent inderdaad niet 'zo maar' verdachte, maar daar is toch ook weer niet extreem veel voor nodig.
Wil je nou weer een plakplaatje omdat je braaf je lesje opdreunt?quote:Het feit dat iemand een kleurling naar huis zag hollen van een evenement waar vaak gevochten wordt is bijvoorbeeld niet genoeg.
Ik wou net zeggen. Club Air is bekend en vergeet Club Binq niet (met die uitsmijter).quote:Op maandag 23 juli 2012 12:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Het verhaal rond het incident Club Air is genoegzaam bekend in brede kring .... Ik hoop dat er getuigen zijn die hun mond open durven/willen doen.
Wil je een kopie van de aangifte? Inclusief handtekeningencontrole?quote:Op maandag 23 juli 2012 15:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[
Verder mis ik nog steeds alle concrete informatie over die aangifte van Everink, zoals wanneer die was en of Hari daarin werd aangewezen als degene die hem letsel had toegebracht.
Ja, maar het OM kan zoveel zeggen. Misschien was het wel de koffiedame van het OM.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Hier staat toch duidelijk dat er 2 aangiftes tegen hem zijn waarvan 1 van Everink en 1 van de Jeroen van de Berg: http://www.destentor.nl/n(...)-tegen-Badr-Hari.ece
Dat heeft J. v/d Heuvel gedaan heur. Die is overal verantwoordelijk voor. Denk zelfs dat het zijn theedoek is.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wil je een kopie van de aangifte? Inclusief handtekeningencontrole?
Hier staat toch duidelijk dat er 2 aangiftes tegen hem zijn waarvan 1 van Everink en 1 van de Jeroen van de Berg: http://www.destentor.nl/n(...)-tegen-Badr-Hari.ece
Ik vind het niet zo duidelijk eigenlijk. Ik mis nog steeds een bevestiging van politie en justitie dat Hari verdachte is in de Skyboxzaak, het nieuwsbericht van dat Everink aangifte tegen Hari heeft gedaan, een citaat van de wel geciteerde Everink waarin hij Hari aanwijst als dader, of een verklaring van diens advocaat.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wil je een kopie van de aangifte? Inclusief handtekeningencontrole?
Dat is sinds hij door een zaal vol Nederlanders is uitgefloten. Voorheen vocht hij onder Nederlandse vlag.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:36 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Uit zijn wikipediapagina:
Hoewel hij zowel de Nederlandse als Marokkaanse nationaliteit bezit, kiest Hari ervoor om bij internationale wedstrijden (enkel) het Marokkaanse volkslied te laten horen.
Ik rust mijn kaas maar weer
quote:Op maandag 23 juli 2012 15:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo duidelijk eigenlijk.
Even geod lezen: 2 mensen hebben aangifte tegen Hari gedaan MELDT HET OM.quote:Twee mensen hebben onlangs aangifte gedaan tegen kickbokser Badr Hari. De K1-vechter zou beide mannen hebben mishandeld. Dat meldt het Openbaar Ministerie (OM) maandag.
Zie ook:
Tijdens dancefeest Sensation, begin deze maand in de Amsterdam ArenA, zou Hari de 38-jarige zakenman Koen Everink hebben mishandeld in een skybox. Het slachtoffer houdt waarschijnlijk blijvend letsel over aan de aanval.
Een andere aangifte tegen Hari komt van mede-eigenaar Jeroen van den Berg van de Amsterdamse club Air, die vorig jaar in zijn eigen horecagelegenheid naar eigen zeggen volledig in elkaar is getrapt door de 27-jarige vechtkampioen.
Je mag je lippen bewegen als dat helpt.quote:
Ja, dat lees ik ook.quote:2 mensen hebben aangifte tegen Hari gedaan MELDT HET OM.
Dat meldt het OM dan weer niet.quote:De ene is Koen Everink, de 2e is Jeroen van den Berg.
Oh ja die lulsmoes. Dit is ver voor die nederlaag tegen Schilt en daar staat geen NLe vlagquote:Op maandag 23 juli 2012 15:30 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat is sinds hij door een zaal vol Nederlanders is uitgefloten. Voorheen vocht hij onder Nederlandse vlag.
Jij vindt hem toch geen echte Nederland, maar een Marokkaan. Waarom doe je dan huilie als hij voor Marokko uit komt?quote:Op maandag 23 juli 2012 15:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh ja die lulsmoes. Dit is ver voor die nederlaag tegen Schildt en daar staat geen NLe vlag
http://www.youtube.com/re(...).0.0.124.305.2j1.3.0...0.0...1ac.V5QXFSTr2bE
Volgens mij moest hij van K1 onder de Marokkaanse vlag vechten.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:30 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat is sinds hij door een zaal vol Nederlanders is uitgefloten. Voorheen vocht hij onder Nederlandse vlag.
Hij zou dan ook niet alleen maar gebruik moeten maken van NLe trainingsfaciliteiten.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:45 schreef Ludd het volgende:
[..]
Jij vindt hem toch geen echte Nederland, maar een Marokkaan. Waarom doe je dan huilie als hij voor Marokko uit komt?
quote:Op maandag 23 juli 2012 15:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je mag je lippen bewegen als dat helpt.
[..]
Ja, dat lees ik ook.
[..]
Dat meldt het OM dan weer niet.
quote:Op maandag 23 juli 2012 15:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je mag je lippen bewegen als dat helpt.
[..]
Ja, dat lees ik ook.
[..]
Dat meldt het OM dan weer niet.
hij zal geen gebruikmaken van de gratis fitness in het Zuiderpark dus who cares?quote:Op maandag 23 juli 2012 15:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hij zou dan ook niet alleen maar gebruik moeten maken van NLe trainingsfaciliteiten.
De theorie dat slachtoffer Hari niet (direct) heeft aangewezen als dader, omdat Hari anders wel opgepakt zou zijn (of andere actie zou zijn ondernomen).quote:
Wil je nou weer een plakplaatje omdat je braaf je lesje opdreunt? Oh, wacht...quote:De verdenking moet redelijk zijn.
Dat moet een antwoord zijn op dat deel van mijn post? Het feit dat er a) een strafbaar feit is gepleegd in een relatief kleine ruimte en b) een relatief klein aantal personen binnen die ruimte was op het moment dat dat feit gepleegd werd, is genoeg "hersenwerk" om iedereen de status van verdachte te mogen geven als de politie daar belang bij heeft (al zullen uiteraard snel mensen afvallen die klaarblijkelijk niets met de zaak te maken hebben).quote:Dat is geen tussenwerpsel maar houdt in dat je je hersens moet gebruiken.
Wel een leuk filmpje overigens, had ik nog niet eerder gezien.. Maar is dat nu een Franse vlag? Wellicht heeft iemand daar een verkeerd vlaggetje uit de doos gehaald.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh ja die lulsmoes. Dit is ver voor die nederlaag tegen Schilt en daar staat geen NLe vlag
Dan moet je even kijken @ 9:32 rechtsboven.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh ja die lulsmoes. Dit is ver voor die nederlaag tegen Schilt en daar staat geen NLe vlag
Dat is 2006, toen was het nog onder de Nederlandse vlag.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:05 schreef Auti het volgende:
[..]
Dan moet je even kijken @ 9:32 rechtsboven.
Kan me wel zoiets herinneren, op een gegeven moment was 60+% van de K1 toernooi deelnemers van Nederlandse nationaliteit. Gewoon belachelijk veelquote:Op maandag 23 juli 2012 15:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij moest hij van K1 onder de Marokkaanse vlag vechten.
Idd ja http://www.nu.nl/achterkl(...)ar-in-rechtbank.htmlquote:Op maandag 23 juli 2012 15:53 schreef Leandra het volgende:
Men kan iig Estelle horen, die zou weer in NL zijn en vanmiddag de voorlopige voorzieningen bij de rechter geregeld hebben.
Dat was ook exact de reden. Ze wilden niet nog een keer een Nederlandse finale.quote:Op maandag 23 juli 2012 16:10 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Kan me wel zoiets herinneren, op een gegeven moment was 60+% van de K1 toernooi deelnemers van Nederlandse nationaliteit. Gewoon belachelijk veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |