De vechtpartij gesteld zoals Jeroen zegt kan op hele andere manieren zijn ontstaan natuurlijk maar ok, we zullen zien wat de rechter er over heeft te zeggenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Dus de nieuwe aangifte van Jeroen van de Berg van club Air is ook zo zacht als boter ..... ?
Het verhaal rond het incident Club Air is genoegzaam bekend in brede kring .... Ik hoop dat er getuigen zijn die hun mond open durven/willen doen.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:22 schreef Re het volgende:
[..]
De vechtpartij gesteld zoals Jeroen zegt kan op hele andere manieren zijn ontstaan natuurlijk maar ok, we zullen zien wat de rechter er over heeft te zeggen
Nu kijken wat er gebeurd.quote:
Wat is er hearsay aan die verklaring van het OM?quote:
Hij reageerde volgens mij op de bewering dat de aanleiding van het gevecht in Club Air "in brede kring" bekend zou zijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is er hearsay aan die verklaring van het OM?
was een reactie op Jianquote:Op maandag 23 juli 2012 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is er hearsay aan die verklaring van het OM?
Ik vat 'm.quote:
Wat is de relevantie hiervan? Dat zie je ook bij bijvoorbeeld Gökhan Saki. Die is geboren in Nederland, en heeft alles is Nederland geleerd. Hij vecht echter onder Turkse vlag. En zo zijn er wel meer voorbeelden.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:36 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Uit zijn wikipediapagina:
Hoewel hij zowel de Nederlandse als Marokkaanse nationaliteit bezit, kiest Hari ervoor om bij internationale wedstrijden (enkel) het Marokkaanse volkslied te laten horen.
Ik rust mijn kaas maar weer
Typisch trekjequote:Op maandag 23 juli 2012 13:41 schreef Ludd het volgende:
[..]
Wat is de relevantie hiervan? Dat zie je ook bij bijvoorbeeld Gökhan Saki. Die is geboren in Nederland, en heeft alles is Nederland geleerd. Hij vecht echter onder Turkse vlag. En zo zijn er wel meer voorbeelden.
Maar wat heeft dat met deze kwestie te maken?
Je ziet het wel meer bij die lui. Geboren en getogen in Nederland, maar dan toch het land van hun grootmoeder kiezen. Maar goed, ik begrijp dat hij ook de keus heeft om allebei de volksliederen te laten horen. Waarom doet hij dat dan niet?quote:
Aan de andere kant heeft ie nu wel een 'Hollands als het gras, als een molen aan een plas'-wijffie gescoordquote:Op maandag 23 juli 2012 13:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Je ziet het wel meer bij die lui. Geboren en getogen in Nederland, maar dan toch het land van hun grootmoeder kiezen. Maar goed, ik begrijp dat hij ook de keus heeft om allebei de volksliederen te laten horen. Waarom doet hij dat dan niet?
Crook profiling, altijd handigquote:Op maandag 23 juli 2012 13:49 schreef Re het volgende:
ahhh we gaan steroatypen profilen... interessant
Dat klopt. Ik vind dit normaal overigens. Maar wat heeft dit met het topic te maken?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Je ziet het wel meer bij die lui. Geboren en getogen in Nederland, maar dan toch het land van hun grootmoeder kiezen.
Nee, is achtergrondinformatiequote:Op maandag 23 juli 2012 14:02 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik vind dit normaal overigens. Maar wat heeft dit met het topic te maken?
Is er sprake van een causaal tussen het een en ander? Lijkt me niet.
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:56 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_ontploffen___.html
Lijkt Ome Henk wel.....
Mijn god wat een typische Marokkaan.quote:In november 2005 schoot Hari „een kennis” te hulp, die een conflict had met over geluidsoverlast klagende buren. Daarbij vielen een paar rake klappen. Hij werd ervoor veroordeeld. In 2010 was er opnieuw een incident. Ditmaal draaide het om de mishandeling van een portier van een horecagelegenheid bij het Amsterdamse Leidseplein. Deze zaak loopt nog; Hari heeft tot dusver betrokkenheid ontkend. Sinds maandag is hij verdachte in twee ernstige mishandelingszaken, die zich voordeden in het uitgaansleven. Hari, die zichzelf als „heel emotioneel” beschouwt, in Profiel: „Er zit gewoon een bepaalde agressie in mijn lijf, waar ik totaal niet van weet wat ik er mee aanmoet, of waar het vandaan komt.”
In zijn bezinningsperiode in Marokko groeide bij Hari het besef dat hij door zijn onsportieve uitbarstingen in de ring zijn fans maar ook de vechtsport in het algemeen tekort heeft gedaan. Hij voelt ook dat de storm nog steeds in hem huist, maar hoopt dat hij deze kan beheersen, zei hij in Profiel.
Het posten van zijn lievelingsgerecht zou net zo goed achtergrondinformatie zijn en net zo relevant. Maar dat post je niet...quote:
ons blancken zijn immers altijd poeslief, maar blijkbaar de enige reden waarom jij in dit topic zit... omdat het een marokkaan isquote:Op maandag 23 juli 2012 14:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
Mijn god wat een typische Marokkaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |