Wat een onzin. Het is altijd leuk om te roepen dat je er in Nederland wel makkelijk vanaf zult komen door een vormfoutje, maar dat gebeurt echt niet zomaar (en ook echt niet sneller dan in andere landen).quote:Op maandag 23 juli 2012 10:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu een beetje doorslaat. Als je érgens naartoe kunt na de zwaarst denkbare misdaden is het wel Nederland.
Áls ze hem al arresteren en, puur hypothetisch, eventueel ook nog veroordelen gaan de moeilijke jeugd en het voorarrest er eerst af. Dan nog een stukje voorwaardelijk en blijft er misschien een klein taakstrafje over. Natuurlijk roepen we met z'n allen een keer foei. En uiteindelijk eindigt het dan met de onvermijdelijke schadevergoeding na de bekende procedurefouten.
Echtquote:Op maandag 23 juli 2012 10:38 schreef Ludd het volgende:
[..]
Die zat echter in een andere sector. Toneel ipv vechtsport.
Ik gok dat jij niet weet wie Huub isquote:
En p.6:quote:Opnieuw aangifte tegen Hari
Badr Hari …ontkent…
door John van den Heuvel
AMSTERDAM, maandag
De Amsterdamse politie beschikt sinds afgelopen vrijdag over een tweede officiële aangifte vanwege een zware mishandeling door vechtsporter Badr Hari.
De mede-eigenaar van de Amsterdamse club Air, Jeroen van den Berg, heeft in een zes uur durend verhoor tegenover de politie verklaard dat hij vorig jaar in zijn eigen etablissement door Badr Hari volledig in elkaar is geslagen en getrapt. Het slachtoffer mist sinds de mishandeling een aantal voortanden.
Eerder deed ook Koen Everink officieel aangifte van zware mishandeling door Badr Hari. Everink werd op 8 juli naar zijn zeggen door meerdere personen, onder wie Badr Hari, in elkaar geslagen en geschopt tijdens dancefeest Sensation in de Amsterdam ArenA. Het slachtoffer liep als gevolg van de mishandeling blijvend letsel op.
Foto
Het politieteam dat het Sensation-incident onderzoekt, had de afgelopen dagen contact met getuigen en meerdere personen die zeggen in het verleden te zijn mishandeld door de vechtsporter. Een aantal van hen overweegt ook alsnog aangifte te doen. De politie beschikt inmiddels over een foto van een van de verdachten die ook bij de mishandeling van Everink was betrokken.
PAGINA 6: 'Het zat me niet lekker'
quote:AMSTERDAM, maandag
Slachtoffer Jeroen van den Berg zegt dat hij vorig jaar met enkele buitenlandse gasten in club Air langs de bar liep, waar Badr Hari stond. „Je staat in mijn zone”, zou Badr volgens Jeroen van den Berg hebben gezegd. Toen de clubeigenaar opmerkte dat hij in zijn eigen zaak stond, kreeg hij klappen en een keiharde schop, die een hele rij voortanden verwoestte.
Veel later kwamen Van den Berg en Hari een deal overeen. De vechtsporter zou zich niet meer laten zien in club Air als Van den Berg geen aangifte zou doen. „Maar het zat me al een jaar niet lekker dat hij daar zo gemakkelijk mee wegkwam”, aldus de horeca-uitbater tegenover deze krant. „Na de mishandeling van Koen Everink heb ik besloten alsnog aangifte te doen.” Daarbij speelde volgens Van den Berg mee dat hij tijdens de mishandeling van Everink in een naastgelegen skybox was. „Het incident heb ik niet gezien, maar wel hoe Koen eraan toe was daarna. Hij leek wel een oorlogsslachtoffer”, aldus Van den Berg.
Inmiddels heeft het politieteam belangrijke vorderingen gemaakt. De recherche verwacht op korte termijn Badr Hari en zijn partner Estelle Cruijff te verhoren.
Badr Hari ontkent nog altijd alle aantijgingen.
Henny is geen haar beter.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger. Papa Cruijff zal trots zijn op zijn dochter.
Misschien kan Estelle de verstoorde relatie met haar vader aanvoeren als grond voor haar beroerde keuze(s) in de liefdequote:
Ja precies een k1 vechter die al jaren het adamse uitgaansleven terroriseert en er door pure angst iedere keer mee wegkomt die eindelijk achterna gezeten wordt nadat hij de zoveelste het ziekenhuis in geslagen heeft is een heksenjacht....quote:Op maandag 23 juli 2012 11:42 schreef Re het volgende:
en toch vind ik het wel een 'lekkere' heksenjacht worden met van der heuvel met de torch voor de brandstapel
Dat zal ook zeker wel door de advocate van Hari aangevoerd worden mocht het op een rechtszaak aankomen.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:42 schreef Re het volgende:
en toch vind ik het wel een 'lekkere' heksenjacht worden met van der heuvel met de torch voor de brandstapel
hey, als hij schuldig is, prima hoor dan moet hij gewoon gestraft worden maar er wordt nu wel een en ander gezegd en als bewezen neergezet maar ik heb hem nog niet veroordeeld zien worden of enig solide bewijs langs zien komen behalve uit de mond van van der heuvelquote:Op maandag 23 juli 2012 11:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja precies een k1 vechter die al jaren het adamse uitgaansleven terroriseert en er door pure angst iedere keer mee wegkomt die eindelijk achterna gezeten wordt nadat hij de zoveelste het ziekenhuis in geslagen heeft is een heksenjacht....
je mag ook in SHO blijven hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 11:46 schreef Leandra het volgende:
Dat komt waarschijnlijk omdat de heks op vakantie is, als hij hem al 3 keer tegengekomen was in de PC Hooft dan was John "brandende fakkel" vd Heuvel mogelijk een stuk rustiger.
En het slachtoffer lult ook uit zijn nek. Die eerdere ook.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:47 schreef Re het volgende:
[..]
hey, als hij schuldig is, prima hoor dan moet hij gewoon gestraft worden maar er wordt nu wel een en ander gezegd en als bewezen neergezet maar ik heb hem nog niet veroordeeld zien worden of enig solide bewijs langs zien komen behalve uit de mond van van der heuvel
er zijn "slachtoffers" die achteraf echt wel uit hun nek hebben geluld... ik snap dat iemand al schuldig is voordat hij veroordeeld is, zou best apart zijn als de rechter besluit om hem vrij te spreken omdat de hetze het onmogelijk maakt om recht te spreken. Daar zou je toch trots op moeten zijn als beschermer van de Nederlandse cultuurquote:Op maandag 23 juli 2012 11:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En het slachtoffer lult ook uit zijn nek. Die eerdere ook.
Slachtoffers doen dat altijd.
Oh vast.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:59 schreef Re het volgende:
[..]
er zijn "slachtoffers" die achteraf echt wel uit hun nek hebben geluld...
We hebben geen juryrechtspraak hier. Een rechter wordt geacht op basis van de feiten te kunnen oordelen zoals die ter zitting en uit het dossier naar voren komen. Het lijkt mij alleen dat wat er tot nu toe in het dossier zit veel minder belastend is voor Hari dan velen het willen doen voorkomen.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:59 schreef Re het volgende:
[..]
er zijn "slachtoffers" die achteraf echt wel uit hun nek hebben geluld... ik snap dat iemand al schuldig is voordat hij veroordeeld is, zou best apart zijn als de rechter besluit om hem vrij te spreken omdat de hetze het onmogelijk maakt om recht te spreken. Daar zou je toch trots op moeten zijn als beschermer van de Nederlandse cultuur
waar rook is, is vuur... ja dat is een mooi vaderlands gezegde jaquote:Op maandag 23 juli 2012 12:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oh vast.
Maar als teveel toevalligheden op dezelfde frequentie zitten vormen ze een kern van waarheid.
Hoge bomen als Badr Hari vangen ook veel wind.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:07 schreef Re het volgende:
[..]
waar rook is, is vuur... ja dat is een mooi vaderlands gezegde ja
Kan het me juist heel goed voorstellen.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:10 schreef Re het volgende:
laat ik het zo zeggen
als je in je broek schijt van Badr als je aangifte van hem doet, dan ga je natuurlijk naar de telegraaf om daar uitvoerig te melden dat je aangifte doet... tov heel Nederland
Dus de nieuwe aangifte van Jeroen van de Berg van club Air is ook zo zacht als boter ..... ?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
We hebben geen juryrechtspraak hier. Een rechter wordt geacht op basis van de feiten te kunnen oordelen zoals die ter zitting en uit het dossier naar voren komen. Het lijkt mij alleen dat wat er tot nu toe in het dossier zit veel minder belastend is voor Hari dan velen het willen doen voorkomen.
Ja, deze nieuwe aangifte kan natuurlijk ook niets zijn, want anders zou de politie wel actie ondernomen hebben. Dit is dus vast weer iemand die slechts een vage daderbeschrijving heeft gegeven die Hari niet uitsluit. Raar alleen dat slachtoffer daarna wel met Hari (of een lookalike) heeft afgesproken om onder voorwaarden geen aangifte te zullen doen. Wordt een moeilijk houdbaar theorietje, niet?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
We hebben geen juryrechtspraak hier. Een rechter wordt geacht op basis van de feiten te kunnen oordelen zoals die ter zitting en uit het dossier naar voren komen. Het lijkt mij alleen dat wat er tot nu toe in het dossier zit veel minder belastend is voor Hari dan velen het willen doen voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |