je kunt die verwondingen niet oplopen door simpelweg te vallenquote:Op maandag 23 juli 2012 17:07 schreef zouzou het volgende:
Die zijn de nieuwe rijken,ze moeten altijd geld hebben.
Niemand heeft gezien de daders, mijn theorie: Koen Evelink is gevallen.
Gevallen van 2 hoog?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:07 schreef zouzou het volgende:
Die zijn de nieuwe rijken,ze moeten altijd geld hebben.
Niemand heeft gezien de daders, mijn theorie: Koen Evelink is gevallen.
Ik was fel tegen. Nu ben ik pro.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:11 schreef sp3c het volgende:
dit bedoelen ze nu met overlast van drugstoeristen
het is maar goed dat die wietpas er is
Het gebeurt niet snel, maar het kán wel.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:09 schreef Copycat het volgende:
Ja, want als je valt dan breekt je onderbeen spontaan in tweeën. Compleet met vleesdoorborend bot.
Ga escargots eten ofzo.
het is net zo waarschijnlijk als dat oom agent Badr Hari niet als verdachte ziet hierquote:Op maandag 23 juli 2012 17:12 schreef Auti het volgende:
[..]
Het gebeurt niet snel, maar het kán wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door sp3c op 23-07-2012 17:45:56 ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
ja spuitelf, nu weten we het wel he!quote:Op maandag 23 juli 2012 17:21 schreef yvonne het volgende:
Badr Hari is naar de beurs?
Of Badr Hari is beurs
Of is Estelle beurs?
WAT?
quote:Badr Hari: Ik kan nog steeds elk moment ontploffen
'Ik kan nog steeds elk moment ontploffen', zei Badr Hari vorig jaar tegen de makers van KRO's Profiel, die hem in Marokko opzochten. Hari, vermaard en gevreesd als K1-vechter in de zwaargewichtsklasse, overpeinsde daar een aantal maanden zijn zonden, nadat hij in mei 2010 in een gevecht in de Amsterdam ArenA hevig in de fout ging.
Hari, die sinds een eerder, vergelijkbaar incident niet meer voor Nederland vecht maar voor zijn tweede vaderland Marokko, trapte tegenstander Hesdy Gerges tegen het hoofd terwijl deze al op de grond lag. Het publiek ontstak in woede en floot Hari minutenlang uit.
Badr Hari (27 jaar oud, 1.97 m) zegt niet te weten waarom hij zulke blunders begaat, waarom hij in de ring veel verder gaat dan is toegestaan. Maar ook daarbuiten lijkt Hari moeite te hebben zichzelf onder controle te houden.
Windkracht 10
'Ik heb een heel groot talent', zei hij in Profiel, 'en dat is alles stukmaken in mijn leven dat me lief is.' En: 'Als bij mij de rem eraf gaat, is het gewoon één blok explosie en chaos en ruis en dan hoor en zie ik het ook allemaal niet meer.' Dan is hij een storm 'van windkracht 10'. 'Een orkaan', aldus Hari. 'Een ramp.'
In november 2005 schoot Hari 'een kennis' te hulp, die een conflict had met over geluidsoverlast klagende buren. Daarbij vielen een paar rake klappen. Hij werd ervoor veroordeeld. In 2010 was er opnieuw een incident. Ditmaal draaide het om de mishandeling van een portier van een horecagelegenheid bij het Amsterdamse Leidseplein.
Heel emotioneel
Deze zaak loopt nog; Hari heeft tot dusver betrokkenheid ontkend. Sinds maandag is hij verdachte in twee ernstige mishandelingszaken, die zich voordeden in het uitgaansleven. Hari, die zichzelf als 'heel emotioneel'' beschouwt, in Profiel: 'Er zit gewoon een bepaalde agressie in mijn lijf, waar ik totaal niet van weet wat ik er mee aanmoet, of waar het vandaan komt.'
In zijn bezinningsperiode in Marokko groeide bij Hari het besef dat hij door zijn onsportieve uitbarstingen in de ring zijn fans maar ook de vechtsport in het algemeen tekort heeft gedaan. Hij voelt ook dat de storm nog steeds in hem huist, maar hoopt dat hij deze kan beheersen, zei hij in Profiel.
Estelle Cruijff
Badr Hari groeide op in de Indische Buurt in Amsterdam-Oost. Hij heeft de vechtsport sinds zijn vroege jeugd beoefend. Hij maakte zijn vwo niet af om te kunnen vechten. Sinds enige tijd heeft Hari een relatie met Estelle Cruijff, de ex-vrouw van oud-voetballer Ruud Gullit.
Cruijff was met Hari op dansfestijn Sensation in de Amsterdam ArenA toen het jongste, ernstige geweldsincident plaatsvond waarbij de kickbokser mogelijk betrokken is.
Daar heeft ie het zelf naar gemaakt.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:31 schreef zouzou het volgende:
ik heb geen bron is gewoon trieste dat iedereen boos op deze Badr,
iedereen is tegen hem, in alle forums.
Dus je lult maar een beetje in de ruimte over dat langdurige, onvrijwillige verhoor?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:31 schreef zouzou het volgende:
ik heb geen bron is gewoon trieste dat iedereen boos op deze Badr,
iedereen is tegen hem, in alle forums.
En niemand denkt dat veel dingen raar zijn.
Verzin er dan niet bij dat hij is verhoord omdat Badr aangifte tegen hem heeft gedaan.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:37 schreef zouzou het volgende:
Lieve Copycat,het woord "GEHOOR"staat in de bericht/telegraaf.
Dat is niet mijn bron, dat is gewoon een krant voor iedereen.
de rest is mijn theorie, voilã!
Zo veel aangiften worden er doorgaans niet gedaan in een enkele zaak. Er zijn ongetwijfeld alle mogelijke getuigen gehoord (behalve Estelle maar die zal waarschijnlijk toch niet echt van veel waarde worden geacht, tenzij haar verklaring belastend is natuurlijkquote:Op maandag 23 juli 2012 17:35 schreef eriksd het volgende:
Lastige zaak kennelijk voor de politie. Van aangifte van alleen de slachtoffers is natuurlijk nog erg mager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |