Misschien moet je het woord "gehoor" eens door Google translate halen.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:37 schreef zouzou het volgende:
Lieve Copycat,het woord "GEHOOR"staat in de bericht/telegraaf.
Dat is niet mijn bron, dat is gewoon een krant voor iedereen.
de rest is mijn theorie, voilã!
Nein. We eisen schriftelijke verklaringen inclusief quotes van de aangevers, anders is er niets aan de hand.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:07 schreef VanishedEntity het volgende:
...En het is nu ook op het NOS voorbijgekomen: Hari is _officieel_ verdachte. Kunnen we die welles-nietes discussie ook weer ter aarde bestellen.
bronquote:Badr Hari denkt dat de liefde overwint
AMSTERDAM - Badr Hari is ervan overtuigd dat zijn persoonlijke besognes geen enkele invloed hebben op de liefde tussen hem en Estelle Gullit.
Maandag werd bekend dat een tweede aangifte van mishandeling tegen de kickbokser is ingediend. Het Openbaar Ministerie ziet vechtsporter Badr Hari officieel als verdachte van mishandeling.
"Dit overwinnen we ook wel", zei hij maandagavond in RTL Boulevard. "Liefde overwint alles, dus dit komt ook weer goed. Dit heeft niets met onze liefde te maken, dat staat hier los van."
Vorige maand werd bekend dat Estelle na twaalf jaar huwelijk heeft gebroken met Ruud en nieuwe liefde heeft gevonden bij Badr Hari.
De kickbokser wordt verdacht van een mishandeling tijdens dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena. Daarnaast zou hij vorig jaar een eigenaar van de Amsterdamse club Air in elkaar hebben geslagen.
quote:Op maandag 23 juli 2012 20:08 schreef VVDer het volgende:
Als Badr schuldig is dan heeft hij een nieuwe sport uitgevonden: SkyBoxen
"Dit overwinnen we ook wel ' en 'dit heeft niets met onze liefde te maken, datstaat er los van '.quote:
Als je dat creatief interpreteert staat er "je kan proberen bij me weg te gaan, maar dan klap ik jou kapot biatch".quote:Op maandag 23 juli 2012 20:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
"Dit overwinnen we ook wel ' en 'dit heeft niets met onze liefde te maken, datstaat er los van '.
Nou Estelle, dat klinkt er niet naar dat ie je zomaar laat gaan, in de tang zit je
Pffft dat kan wel even duren hoor, ik ga ondertussen even een uurtje in mijn ligbadr chillen.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:18 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Zo, dat was wel even breaking, dat die vrouw van het OM gewoon Sensation zei. Nu nog even wachten totdat bewezen is dat zij daadwerkelijk bij het OM werkte, dat dat programma die stem er niet onder gezet heeft en dat er niet ander incident bij Sensation is voorgevallen waarvan aangifte is gedaan.
Misschien heeft Zaza zebra inmiddels haar gehoor laten testen en wat anders gehoord?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:18 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Zo, dat was wel even breaking, dat die vrouw van het OM gewoon Sensation zei. Nu nog even wachten totdat bewezen is dat zij daadwerkelijk bij het OM werkte, dat dat programma die stem er niet onder gezet heeft en dat er niet ander incident bij Sensation is voorgevallen waarvan aangifte is gedaan.
opvallend dat je hem hier niet meer ziet..quote:Op maandag 23 juli 2012 20:23 schreef TitusPullo het volgende:
Weltschmerz stond waarschijnlijk in de Arena te schreeuwen: ''It's just a flesh wound!''
Een pleidooi op schrift zetten waarom Badr Hari helemáál geen verdachte is?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:35 schreef sp3c het volgende:
hij was er wel hoor vanmiddag
misschien heeft hij meer dingen te doen ...
of ze zijn nu as we speak in gesprek met elkaar zodat we er strax WEL het fijne van weten zonder naar die onheilsprofeten van het OM te hoeven luisterenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een pleidooi op schrift zetten waarom Badr Hari helemáál geen verdachte is?
Wie zegt dat Badr geen evil twin heeft?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:18 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Zo, dat was wel even breaking, dat die vrouw van het OM gewoon Sensation zei. Nu nog even wachten totdat bewezen is dat zij daadwerkelijk bij het OM werkt, dat dat programma die stem er niet onder gezet heeft en dat er niet een ander incident bij Sensation is voorgevallen waarvan aangifte is gedaan.
Nah, ze wíl niet eens bij hem weg.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als je dat creatief interpreteert staat er "je kan proberen bij me weg te gaan, maar dan klap ik jou kapot biatch".
Hij heeft wel een broertje die hem graag imiteert.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wie zegt dat Badr geen evil twin heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |