SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
[ Bericht 13% gewijzigd door Snakey op 20-07-2012 13:46:58 ]![]()
ic ic.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:48 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
hahaha
[..]
Ja klopt, kan het ook moeilijk uitleggen, maar ik voel het wel degelijk.rear delt raises ofzo?
Trouwens.. geen idee hoe ik een nieuw topic aanmaak
Weer een nieuwe![]()
![]()
Net deze geprobeerd: http://www.exrx.net/Weigh(...)r/DBRearDeltRow.html
Ik heb geen zwaar gewicht genomen, maar ik voelde 'm aardig. Het is alleen oppassen dat je je bovenrug niet gaat gebruiken ipv je rear delts.![]()
Die probeerde ik dus eerder uit te leggen, maar dan al liggend face down op een bankje incline 30 graden en dan alle bij de kanten tegelijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:54 schreef Bendoe het volgende:
Ik heb geen zwaar gewicht genomen, maar ik voelde 'm aardig. Het is alleen oppassen dat je je bovenrug niet gaat gebruiken ipv je rear delts.
dan ga je dus automatisch je boven rug niet gebruiken.
Je moet alleen wel serieus opletten dat je niet in slaap valt tussen je sets![]()
![]()
Kan je ook goed doen op een sitting cable row machien, maar dan naar je schouders ipv je rug trekken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:54 schreef Bendoe het volgende:
Ik heb geen zwaar gewicht genomen, maar ik voelde 'm aardig. Het is alleen oppassen dat je je bovenrug niet gaat gebruiken ipv je rear delts.![]()
Maar face pulls is ook voor de achterkant van de schouders?
Ik zie nooit iemand achterkant schouders trainen trouwens![]()
![]()
Nee, en die krijgen dan ook vanzelf last met benchen e.d. als de rest meer ontwikkeld dan de achterkant.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:58 schreef Toverbal0 het volgende:
Maar face pulls is ook voor de achterkant van de schouders?
Ik zie nooit iemand achterkant schouders trainen trouwens![]()
Ja ik heb 'm ook met 2 armen gedaan, maar dan gewoon voorover gebogen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Die probeerde ik dus eerder uit te leggen, maar dan al liggend face down op een bankje incline 30 graden en dan alle bij de kanten tegelijk.
dan ga je dus automatisch je boven rug niet gebruiken.
Je moet alleen wel serieus opletten dat je niet in slaap valt tussen je sets![]()
![]()
Heb je dan rear delts nodig voor benchen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nee, en die krijgen dan ook vanzelf last met benchen e.d. als de rest meer ontwikkeld dan de achterkant.![]()
Je hele schoudergewricht wordt zwaar belast met benchen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:04 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Heb je dan rear delts nodig voor benchen?
Als het dan niet volledig sterk is kun je problemen krijgen.![]()
Gisteren rug workout, tijdens de pullups netjes met je beten naar voren zodat je lichaam een L vorm heeft. Daarmee spreek je ook je core spieren aan.
Daarna nog 25 dips, gevolgd door een triceps oefening die nog geen naam heeft.![]()
![]()
Wat een vre-se-lijke .gif.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:35 schreef ZetaOS het volgende:
Gisteren rug workout, tijdens de pullups netjes met je beten naar voren zodat je lichaam een L vorm heeft. Daarmee spreek je ook je core spieren aan.
Daarna nog 25 dips, gevolgd door een triceps oefening die nog geen naam heeft.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Sja, mis 1 foto van 90 graden, veder vind ik het wel mee vallen.quote:
heb de foto ook niet zelf gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2012 17:43:17 ]![]()
Vanaf vandaag van full-body naar 4 dagen split, ben benieuwdWil borst op één dag doen, hoeveel oefeningen van hoeveel sets en reps stellen jullie voor ?
![]()
Ik zou de curls in je haar doen.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik doe meestal 4 a 5 oefeningen voor borst. Ligt eraan hoe gesloopt ze zijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:45 schreef obsama het volgende:
Vanaf vandaag van full-body naar 4 dagen split, ben benieuwdWil borst op één dag doen, hoeveel oefeningen van hoeveel sets en reps stellen jullie voor ?
meestal 3 setjes van 8-10.
Dichter bij de camera gaan staan, verder niks op aan te merken. Ohja, als je straks zwaarder gaat, dat kan je duidelijk hebben, koop dan dikkere handschoenen voor een nog betere grip.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:48 schreef 16meter het volgende:
Ik was net wat curls aan het doen, maar ik twijfel nog een beetje aan m'n form.
Zeg het maar..![]()
Ben jij dit? Waarom is dit filmpje dan geupload op 30 maart 2011quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:48 schreef 16meter het volgende:
Zeg het maar..?
#FREEBAJSKORV![]()
Dit dacht ik dus ookquote:, zeker omdat die gast (met mijn gebrek aan kennis gezien) alles behalve goed curlt. Gebruikt zowat alle spieren behalve z'n biceps
.
#FREEBAJSKORV![]()
Afgelopen twee dagen weer de sportschool bezocht na 3 dagen. M'n borst, triceps, schouders zijn nu al pijnlijk. Morgen ga ik er toch wel vanuit dat m'n benen erbij horen haha.![]()
Nee joh, dit is 16meter.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:19 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ben jij dit? Waarom is dit filmpje dan geupload op 30 maart 2011?
![]()
![]()
waar heb je die foto gevondenthxquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:18 schreef Toverbal0 het volgende:
Dichter bij de camera gaan staan, verder niks op aan te merken. Ohja, als je straks zwaarder gaat, dat kan je duidelijk hebben, koop dan dikkere handschoenen voor een nog betere grip.![]()
Over posterior deltoid gesproken, vandaag in de gym iemand achterstevoren op de pec-deck, dus met z'n neus in de rugsteun, reverse flies zien doen.
Deze dus:
http://www.exrx.net/Weigh(...)earLateralRaise.html
... maar dan met een pec-deck. Moet toegeven dat de ROM er goed uit zag, maar comfortabel was het niet denk ik.
Confidence through competence![]()
Daar is die dan ook, ook, voor bedoeld.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
Over posterior deltoid gesproken, vandaag in de gym iemand achterstevoren op de pec-deck, dus met z'n neus in de rugsteun, reverse flies zien doen.
Deze dus:
... maar dan met een pec-deck. Moet toegeven dat de ROM er goed uit zag, maar comfortabel was het niet denk ik.![]()
Ze hadden er 1 in Spanje staan. Was een van de apparaten die ik wilde verslaan, als peck deck app dan. Deze ging tot 100kilo, ik kwam tot 6 x 100. Net geen 8x 100. Ik heb het dus net niet verslagen.quote:![]()
![]()
Wel chill is dat om machines te verslaan ja. De leg extension, tricep dip en peck deck lukken maar verder gebruik ik weinig machines.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ze hadden er 1 in Spanje staan. Was een van de apparaten die ik wilde verslaan, als peck deck app dan. Deze ging tot 100kilo, ik kwam tot 6 x 100. Net geen 8x 100. Ik heb het dus net niet verslagen.![]()
Ik ben nu bezig met een plate loaded shoulder press. Die gaat tot 150 kilo. Ik ben tot nu tot 4 x 120 kilo gekomen. Maar vanmorgen kwam ik niet boven de 100. Maar m´n OHP was ook al zwak vandaag, dus het was eigenlijk een nutteloze poging.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wel chill is dat om machines te verslaan ja. De leg extension, tricep dip en peck deck lukken maar verder gebruik ik weinig machines.![]()
Hoop dit jaar nog mijn gewicht te benchpressen, zit nu op 68kg. Moet dan richting de 85kg (tenzij ik zwaarder ben tegen die tijd heh). Haalbare kaart?Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Yep,is haalbaar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:30 schreef Kerol het volgende:
Hoop dit jaar nog mijn gewicht te benchpressen, zit nu op 68kg. Moet dan richting de 85kg (tenzij ik zwaarder ben tegen die tijd heh). Haalbare kaart?
Tenzij je ineens een bulk vreselijk uit de hand laat gieren.![]()
![]()
Makkelijk joh gewoon massaal eten en iedere keer meer benchen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:30 schreef Kerol het volgende:
Hoop dit jaar nog mijn gewicht te benchpressen, zit nu op 68kg. Moet dan richting de 85kg (tenzij ik zwaarder ben tegen die tijd heh). Haalbare kaart?![]()
dip machine :S wat is met jou mattiequote:Op donderdag 19 juli 2012 21:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wel chill is dat om machines te verslaan ja. De leg extension, tricep dip en peck deck lukken maar verder gebruik ik weinig machines.![]()
mooi ding man. lekker die triceps isolere geen zin in regular dips somsquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:32 schreef 16meter het volgende:
[..]
dip machine :S wat is met jou mattie![]()
Kan makkelijk ja, bij me oude gym begon ik ook bij 40 ofzoquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:30 schreef Kerol het volgende:
Hoop dit jaar nog mijn gewicht te benchpressen, zit nu op 68kg. Moet dan richting de 85kg (tenzij ik zwaarder ben tegen die tijd heh). Haalbare kaart?steeds hoger totdat ik setjes deed van 80/90 en max 3x100
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Top! Dan ga ik me daar ook op richten, zit nog wel in de cut maar merk wel dat mn kracht ook vooruit gaat ondanks die cut dus. Lekkerlekker.
Vind het zo kut dat ik 2 jaar geleden niet direct zo serieus aan het sporten ben gegaan, zeker twee jaar lang 2x pw sportschool gegaan (veel te weinig en dan ook nog slecht eten.) en nu sinds 3 maand echt super serieus en gemotiveerd. Ga hard vooruit al zeg ik t zelf
![]()
Zit alleen steeds met die gedachte wat er van me zou zijn gekomen als ik direct de ''knowledge'' had over het sporten als dat ik nu heb, damn.Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Ik denk dat bijna iedereen zo is begonnen, de echte winnaars gaan na een tijdje zich inlezen en verbeteren, de losers blijven zoals het was![]()
Ik heb ook zo'n 2 jaar aan liggen kloten zonder schema en alles eten wat ik wilde omdat ik toch "trainde" ondertussen werd ik gewoon dikker, zo jammer.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:57 schreef Kerol het volgende:
Top! Dan ga ik me daar ook op richten, zit nog wel in de cut maar merk wel dat mn kracht ook vooruit gaat ondanks die cut dus. Lekkerlekker.
Vind het zo kut dat ik 2 jaar geleden niet direct zo serieus aan het sporten ben gegaan, zeker twee jaar lang 2x pw sportschool gegaan (veel te weinig en dan ook nog slecht eten.) en nu sinds 3 maand echt super serieus en gemotiveerd. Ga hard vooruit al zeg ik t zelf
![]()
Zit alleen steeds met die gedachte wat er van me zou zijn gekomen als ik direct de ''knowledge'' had over het sporten als dat ik nu heb, damn.
Maarja het is nooit te laat om het beste te worden wat je kan zijn.Ik begon met trainen met een groep van misschien 15 man, uiteindelijk train alleen ik van die oorspronkelijke groep nogquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:03 schreef mtchel112 het volgende:
Ik denk dat bijna iedereen zo is begonnen, de echte winnaars gaan na een tijdje zich inlezen en verbeteren, de losers blijven zoals het was![]()
![]()
Ik word zo gek van mezelf, niet kunnen trainen door die schouder. Het wordt wel minder, maar ik wil echt pijnvrij zijn voor ik weer ga. Arghhh.![]()
Was dus bij de fysio geweest en die wist inderdaad snel op te sporen dat het probleem in de welbekende rotator cuff zit. Hij kon me zelfs laten voelen dat een bepaald stuk bot bij het draaien een stukje wegzakte, doordat er iets met de pezen aan de binnekant van de "kom" aan de hand is (ben het precieze verhaal alweer vergeten).
Op elke fokker past een bril.![]()
Hey mensen, ik ben sinds een paar maanden redelijk serieus aan het trainen geslagen. Nu lees ik al een aantal weken deze reeks mee en heb daarom zelf een accountje aangemaakt. Ik hoop zowel hier als op DBB wat meer inzicht te krijgen op het gebied van trainingsschema's, voedingsschema's en techniek.
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.![]()
Wat is je doel, en wat zijn je stats nu?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:40 schreef Poppiholla het volgende:
Hey mensen, ik ben sinds een paar maanden redelijk serieus aan het trainen geslagen. Nu lees ik al een aantal weken deze reeks mee en heb daarom zelf een accountje aangemaakt. Ik hoop zowel hier als op DBB wat meer inzicht te krijgen op het gebied van trainingsschema's, voedingsschema's en techniek.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Wel grappig, maar dat is de form die ik elke member bij Fit4Free zie doen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:48 schreef 16meter het volgende:
Zeg het maar..
Geen enkel verschil...best triest eigenlijk.![]()
Zijn alleen voor geen meter te bakken. Althans, ik kan er nog geen fatsoenlijke pannekoek van maken. Smaak is wel erg goed.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:51 schreef THEFXR het volgende:
dit is goed eten:
http://www.bodyenfitshop.(...)ct-protein-pancakes/Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
Deze dus:
... maar dan met een pec-deck. Moet toegeven dat de ROM er goed uit zag, maar comfortabel was het niet denk ik.Die had ik gisteren dus nog willen opperen. Ik deed hem zelf altijd in m'n andere gym. Hij is verre van comfortabel idd. want je zit met je neus in de pad waar iedereen in zit te zweeten, en de huid rond je ellebogen doet zeer en is zwaar rood v.d. druk en het schuren na afloop, maar het werkt wel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar is die dan ook, ook, voor bedoeld.
Wel netjes recht opgaan zitten, armen 90graden enz enz.
In de gym waar ik nu tijdelijk train hebben ze er zo een die wel voor rear delts gemaakt is.
In die zelfde gym hebben ze overigens een hopeloze pec deck. Heel korte draai maakt i. En er is niks aan af te stellen voor mensen die langer/breeder zijn behalve dan het stoeltje. Komt d'r dus op neer dat ik ergens ter hoogte van m'n bicepsesn zit te pec decken op dat ding
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 20-07-2012 07:37:18 ]![]()
Vind ik een bult geld voor een paar pannekoeken. Ik maak ze zelf wel met havermout en vanille whey. Wel wat meer carbs, maar die kan ik toch nooit genoeg hebbenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:51 schreef THEFXR het volgende:
dit is goed eten:
http://www.bodyenfitshop.(...)ct-protein-pancakes/.
Behulpzaam als een waterkraan.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:29 schreef Catch_me het volgende:
Was dus bij de fysio geweest en die wist inderdaad snel op te sporen dat het probleem in de welbekende rotator cuff zit. Hij kon me zelfs laten voelen dat een bepaald stuk bot bij het draaien een stukje wegzakte, doordat er iets met de pezen aan de binnekant van de "kom" aan de hand is (ben het precieze verhaal alweer vergeten).
Nu doorzeuren bij hem dat i precies uitlegt wat het is en waar het zit. Liefst met een exploded view van schouder d'r bij. Zo'n skelleton pop o.i.d. Ook je trainingschema met hem bespreken.
Als je zelf precies weet waar het zit, is het veel makkelijker te begrijpen waar je op moet letten.
Dat wegzakken van een bot lijkt me eerder een spieren kwestie, maar hij zal het wel weten![]()
Rotator cuff is nogal algemene kreet om een blessure mee aan te geven.
Schouder is ubercomplex.
Lees anders deze ff:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rotator_cuff
Suc6 d'r mee!![]()
Hoe berekenen jullie je BF trouwens.. Ik doe het altijd via een site maar volgens die site is mn BF in de weken dat ik train juist gegroeid, terwijl de spiegel zegt dat ik mn abs kan zien en toen ik begon nog niet
Heb ook van die meetdingen ervoor maar die werken voor geen meter, weggegooid geld.Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
2x1/2 bf = bfBehulpzaam als een waterkraan.
BF d.m.v. een geleidingsmeting is complete onzin.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:17 schreef Kerol het volgende:
Hoe berekenen jullie je BF trouwens.. Ik doe het altijd via een site maar volgens die site is mn BF in de weken dat ik train juist gegroeid, terwijl de spiegel zegt dat ik mn abs kan zien en toen ik begon nog niet
Heb ook van die meetdingen ervoor maar die werken voor geen meter, weggegooid geld.
Als ik dat doe dan heb ik 2% bf en zou ik naast Ana en Rexia op de IC moeten liggen.
Als je veel eelt op je handen hebt geleid dat bijzonder slecht. Als je bezweet bent geleid je weer veel beter.
De gemiddelde weegschaal met bf functie ook nutteloos, die neemt gewoon een waarde van iemand met een gemiddelde spiermassa naar gelang jouw gewicht . Soort BMI
Sites zijn leuk, maar dat is weer helemaal afhankelijk van je bouw. Ook weer nattevingerwerk dus, of je moet een referentiepunt hebben.
Huidplooimetingen zo consistent mogelijk doen en/of spiegel in de gaten houden
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 20-07-2012 08:56:58 ]![]()
en desnoods iedere week een foto'tje in hetzelfde licht met dezelfde houding.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
BF d.m.v. een geleidingsmeting is complete onzin.
Als ik dat doe dan heb ik 2% bf en zou ik naast Ana en Rexia op de IC moeten liggen.
Als je veel eelt op je handen hebt geleid dat bijzonder slecht. Als je bezweet bent geleid je weer veel beter.
De gemiddelde weegschaal met bf functie ook nutteloos, die neemt gewoon een waarde van iemand met een gemiddelde spiermassa naar gelang jouw gewicht . Soort BMI
Sites zijn leuk, maar dat is weer helemaal afhankelijk van je bouw. Ook weer nattevingerwerk dus, of je moet een referentiepunt hebben.
Huidplooimetingen zo consistent mogelijk doen en/of spiegel in de gaten houdenBehulpzaam als een waterkraan.
Bij mij lag het aan de pan. Eerst lukte het absoluut niet, sinds ik een nieuwe pan heb zijn ze perfect.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 06:56 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Zijn alleen voor geen meter te bakken. Althans, ik kan er nog geen fatsoenlijke pannekoek van maken. Smaak is wel erg goed.![]()
![]()
Hij liet het a.d.h.v. zo'n view en een modelschouder zien. Daarna heeft ie me nog een lading oefeningen (een aantal stonden al in de PM) laten zien met db's en een cablestation. Hij raadde overigens op dit moment wel de warm up oefeningen af die ik deed n.a.v. dit filmpje:quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]Nu doorzeuren bij hem dat i precies uitlegt wat het is en waar het zit. Liefst met een exploded view van schouder d'r bij. Zo'n skelleton pop o.i.d. Ook je trainingschema met hem bespreken.
Als je zelf precies weet waar het zit, is het veel makkelijker te begrijpen waar je op moet letten.
Dat wegzakken van een bot lijkt me eerder een spieren kwestie, maar hij zal het wel weten![]()
Rotator cuff is nogal algemene kreet om een blessure mee aan te geven.
Schouder is ubercomplex.
Lees anders deze ff:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rotator_cuff
Suc6 d'r mee!Op elke fokker past een bril.![]()
Sowieso altijd een koekenpan met een dikke bodem gebruiken. Zo'n dun pannetje die je met je blote handen op kan vouwen gaat niet werken omdat die de warmte een stuk slechter geleiden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:25 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Bij mij lag het aan de pan. Eerst lukte het absoluut niet, sinds ik een nieuwe pan heb zijn ze perfect.Behulpzaam als een waterkraan.
Lichamelijke stats zijn 182cm, 82kg en ik schat mijn BF rond de 20-22 maar ik heb nooit een huidplooimeting gedaan. Voordat ik begon met trainen gaf zo'n weegschaal aan dat ik op 18% BF zat maar wat ik ervan begrijp zegt dat geen kont.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:54 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Wat is je doel, en wat zijn je stats nu?
Mijn eerste doel is om mijn BF te verlagen (12-14) en van daaruit meer spiermassa te kweken.Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.![]()
Zegt inderdaad geen kont. Als je echt net begonnen bent zal je sowieso wat massa kweken tijdens je cut door beginner gains, veel plezier met je transformatie.![]()
Als je jezelf dik vindt, kan het psychologisch voordeel opleveren door idd onder onderhoud te gaan eten zodat je vet afvalt, terwijl je wel hard aan je beginnersschema (bijv. SS) gaat werken. Zo verlies je vet én bouw je je n00bgains op zoals seto zegt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:15 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
Lichamelijke stats zijn 182cm, 82kg en ik schat mijn BF rond de 20-22 maar ik heb nooit een huidplooimeting gedaan. Voordat ik begon met trainen gaf zo'n weegschaal aan dat ik op 18% BF zat maar wat ik ervan begrijp zegt dat geen kont.
Mijn eerste doel is om mijn BF te verlagen (12-14) en van daaruit meer spiermassa te kweken.Confidence through competence![]()
Beetje demotiverend, ben geen grammetje afgevallen in vergelijking met vorige week. Sinds vorige weegmoment 5x getraind, 5 dagen minstens 500 onder onderhoud gezeten en 1 dag er wel flink wat boven(cheat). Is mn lichaam zolang bezig geweest die ene dag te compenseren met de rest of wat kan het anders zijn..Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Sowieso niet blindstaren op je resultaten binnen een week. Er zijn zoveel variabelen om rekening mee te houden..Behulpzaam als een waterkraan.
Dat is in eerste instantie het plan inderdaad. Ik doe nu 3x per week een full-body workout met wat isolatie-oefeningen erbij maar zowel mijn SQ als DL zijn nog niks waard omdat ik de techniek nog aan het aanleren ben. Verder doe ik momenteel 45 min cardio 3 á 4 keer per week.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je jezelf dik vindt, kan het psychologisch voordeel opleveren door idd onder onderhoud te gaan eten zodat je vet afvalt, terwijl je wel hard aan je beginnersschema (bijv. SS) gaat werken. Zo verlies je vet én bouw je je n00bgains op zoals seto zegt.
Wat voeding betreft weet ik wat ik op onderhoud moet binnenkrijgen maar ben ik nog aan het puzzelen met wat ik momenteel eigenlijk eet en in hoeverre dat moet worden aangepast.Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.![]()
Grappige dingen die we horen en zien in de Gym.
Wat voor Training is dat!? Heb je daar een diploma voor nodig!?![]()
Ik zat te wachten tot d'r zo'n skippybal onder uit schoot eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:45 schreef ZetaOS het volgende:
Als ze maar niet moe worden van de inspanning die ze moeten leveren, zoals ze d'r op zitten
[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 20-07-2012 10:57:32 ]![]()
Het ALLERbelangrijkste wat je met je fullbody workout met compoundoefeningen moet doen is proberen *elke* training een stapje gewicht omhoog te gaan. Als je dat doet, blijf je gains maken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:32 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
Dat is in eerste instantie het plan inderdaad. Ik doe nu 3x per week een full-body workout met wat isolatie-oefeningen erbij maar zowel mijn SQ als DL zijn nog niks waard omdat ik de techniek nog aan het aanleren ben. Verder doe ik momenteel 45 min cardio 3 á 4 keer per week.
Wat voeding betreft weet ik wat ik op onderhoud moet binnenkrijgen maar ben ik nog aan het puzzelen met wat ik momenteel eigenlijk eet en in hoeverre dat moet worden aangepast.Confidence through competence![]()
cheaten tijdens een cut vind ik ook 'not dun', cheaten tijdens bulk geen probleemquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:23 schreef Kerol het volgende:
Beetje demotiverend, ben geen grammetje afgevallen in vergelijking met vorige week. Sinds vorige weegmoment 5x getraind, 5 dagen minstens 500 onder onderhoud gezeten en 1 dag er wel flink wat boven(cheat). Is mn lichaam zolang bezig geweest die ene dag te compenseren met de rest of wat kan het anders zijn..![]()
Volgens mij heb je het over een ander apparaat. Op deze kun je je makkelijk omdraaien omdat de pad niet hoger komt dan je borst. En je krijgt niks aan je ellenbogen omdat je de handles gewoon met je handen vastpakt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 07:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
Die had ik gisteren dus nog willen opperen. Ik deed hem zelf altijd in m'n andere gym. Hij is verre van comfortabel idd. want je zit met je neus in de pad waar iedereen in zit te zweeten, en de huid rond je ellebogen doet zeer en is zwaar rood v.d. druk en het schuren na afloop, maar het werkt wel.
Wel netjes recht opgaan zitten, armen 90graden enz enz.![]()
Ik snap geen flikker van deze oefening, kan iemand erbij zetten welke arm je wat doet? Want zoals ik het net probeerde duw ik de rug van m'n hand richting het bed, niet m'n handpalm?quote:Ga op je zij op bed liggen, en wel met je bovenlichaam goed boven op je schouder. Zodat je schouder in het matras drukt. Zo, dat daar het drukpunt zit. Dan je onderarm 90 graden t.o.v. je lichaam op bed leggen, en je bovenarm 90graden omhoog in de lucht laten steken. Nu breng je met je andere hand de handpalm van de recht opstaande arm naar het bed toe tot je niet verder kan. Rustig met beleid opbouwen uiteraard, en concentreren dat je de draaiende beweging uit je schouder haalt.![]()
![]()
Hun moeder heeft ze nooit geleerd hun kaugom NIET door te slikken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:45 schreef ZetaOS het volgende:
![]()
Dat lijkt me een foutje. Ik heb het net even (gewoon zittend) geprobeerd, maar ik kan m'n arm niet zo ver draaien dat ik m'n handpalm naar beneden krijg.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:08 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik snap geen flikker van deze oefening, kan iemand erbij zetten welke arm je wat doet? Want zoals ik het net probeerde duw ik de rug van m'n hand richting het bed, niet m'n handpalm?![]()
Maar als ik de rug van m'n hand naar beneden moet drukken, dan lukt me dat met alle gemak, zelfs met m'n geblesseerde schouder. Komt dat omdat ik eigenlijk zwemmer ben (= soepele schouders)?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat lijkt me een foutje. Ik heb het net even (gewoon zittend) geprobeerd, maar ik kan m'n arm niet zo ver draaien dat ik m'n handpalm naar beneden krijg.![]()
![]()
kiek Arnold als fitnessinstructeur lekker tegen dat meisje aan staan. Vind ie wel fijn"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
ik zag vanmorgen dat ik in de beschrijving het woord "onderarm met bovenarm verwisseld had"quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:08 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik snap geen flikker van deze oefening, kan iemand erbij zetten welke arm je wat doet? Want zoals ik het net probeerde duw ik de rug van m'n hand richting het bed, niet m'n handpalm?kon het alleen niet meer aanpassen want het topic was al dicht.
Ga op je linker zij op bed liggen, met je bovenarm 90 haaks op je lichaam. Alsof je je linker duim in je mond wil doen., en ga dus goed "op" je schouder liggen.
Dan haal je je duim uit je mond, en steek je van die linker arm je onderarm 90 graden in de lucht, en breng je met beleid je handpalm naar het bed. Dit doe je met je andere hand dus.
Via je bovenarm draait dan je linker schouder in z'n socket rond.
Langzaam aan en voorzichtig ROM opvoeren. Niet door een pijngrens heen gaan uiteraard.
En dan de andere kant.
Duiderlijk kan ik het niet beschrijven anders moet ik yt filmpje maken.
Ik ben nu aan het painten momentje.![]()
Grappig. Maar er is een paar keer bij de bench press waarbij ik denk, doe je verdomde duimen om die barbell heen! Zo dom om dat niet te doen, je gaint er niks mee om je duimen achter de bar te hebben.quote:![]()
http://www.telsell.com/nl(...)fault.aspx?phid=1415
Voor de cutters onder ons, sommige mensen verliezen 12 kilo in 15 dagen, alleen door het drinken van dit drankje. Het is echt fantastisch.
@Ray Ik wacht wel even op de paint. Denk dat ik 'm nu goed doe, kan met links m'n palm op het bed krijgen, met rechts dus niet, want pijn, maar wil 't even zeker weten.![]()
![]()
![]()
je begeleid dus met je rechterarm de handpalm van je linker arm naar het bed. Zodat de kop van je boven arm in je schouder roteert.
Als het pijn doet moet je stoppen, en tot daar flink wat herhalingen doen.
Dan daags daarna weer en weer.![]()
Arnold bij die cable pushdown: Can you feel it back there? Zij: Ooh, I do!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:24 schreef Stiggie het volgende:
kiek Arnold als fitnessinstructeur lekker tegen dat meisje aan staan. Vind ie wel fijn
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.![]()
Deze man's paintkwaliteiten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:35 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
je begeleid dus met je rechterarm de handpalm van je linker arm naar het bed. Zodat de kop van je boven arm in je schouder roteert.
Maar ik doe 'm dus goed.![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:40 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Deze man's paintkwaliteiten.![]()
Maar ik doe 'm dus goed.kut hehehe. ik wilde er nog een kooi met een cavia bij painten, maar zit hier op m'n werk en moet weer ff wat doen
![]()
![]()
Het is hier geen linkdump topic. Danku.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:46 schreef Stiggie het volgende:
Toch wel een baas als je dit met 62 jaar nog doet![]()
Aha, nu snap ik um.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:35 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Vandaag leg day, maar ik heb geen squats gedaan omdat ik geen pussypad kon vinden
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Hier in de gym is ook zo'n buffel die 140 kg bencht zonder spotter, met suicide gripquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Grappig. Maar er is een paar keer bij de bench press waarbij ik denk, doe je verdomde duimen om die barbell heen! Zo dom om dat niet te doen, je gaint er niks mee om je duimen achter de bar te hebben.
Ik begreep het eerst niet maar ik zie nu dat de schaal niet 1 op 1 is. Duidelijk. Harde paint!quote:Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.![]()
nou dat was meer dat de bicepsen en de quads van Bigsmurf een beetje klein uitgevallen waren dat ik dat d'r bij zette van die schaalquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:19 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
Ik begreep het eerst niet maar ik zie nu dat de schaal niet 1 op 1 is. Duidelijk. Harde paint!
Maar hij is wel ripped die Bigsmurf idd. ontzettend...![]()
![]()
haha heh. Ik vind z'n 3e been wel erg groot uitgevallen trouwens. Voor de oplettende kijker.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is meer een paint van BigSmurf die in bed ligt te fappen ofzo![]()
Wel een ongemakkelijke houding.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
Chef: wat had je anders verwacht. Ik bedoel: als je 7x150kg squat maar vind dat je benen achterlopen dan moet je ws. bijna zijwaards door de deur heen. Als die tandarts je progressie niet zag moet ie eerst langs de opticien voordat ie in je mond gaat sleutelen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:36 schreef RaymondK het volgende:
Gisteren m'n jaarlijkse controlebeurtje bij de tandarts gehad.
Kom ik daar zo binnen, geef hem netjes een hand uiteraard, is het eerste wat die zegt:
" Jezus gast!, jij wordt ook steeds breder en breder elke keer als je hier komt, je neemt het wel heul erg serieus he?"![]()
![]()
Ik zo jah, maar nu we het er toch over hebben, 'k vroeg hem ff of het kwaad kon voor je tanden als je elke 3 uur moet eten.
Hij lachen, nou zo lang het geen snoep,vruchtensap of iets met koolzuur is, maakt dit dus absoluut helemaal niets uit.
Alleen proteine shakes kunnen je tanden geel maken. Dus voor de gene die daar op levendan weet je alvast waar het van komt.
oh ja 30 seconden in die stoel en het was weer klaar trouwens.![]()
Van gele tanden heb ik trouwens ook best wel last.![]()
Zo, die kwam van ver hahaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:20 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Chef: wat had je anders verwacht. Ik bedoel: als je 7x150kg squat maar vind dat je benen achterlopen dan moet je ws. bijna zijwaards door de deur heen. Als die tandarts je progressie niet zag moet ie eerst langs de opticien voordat ie in je mond gaat sleutelen.
Van gele tanden heb ik trouwens ook best wel last.![]()
Was ook een opmerking van een verweg collega van me die ff wat kwam halen hier. "Je moet echt stoppen nu, anders pas je niet meer door de deurpost toen die achter me aan liep lol" .![]()
Nou zover is het nog niet, maar dat zijn wel de betere opmerkingen
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 20-07-2012 13:34:25 ]![]()
Ik loop een beetje achter in dit topic...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Zo, die kwam van ver haha![]()
Was ook een opmerking van een verweg collega van me die ff wat kwam halen hier. "Je moet echt stoppen nu, anders pas je niet meer door de deurpost toen die achter me aan liep lol" .![]()
Nou zover is het nog niet, maar dat zijn wel de betere opmerkingen![]()
Verder was er nog een vraag over cardio: natuurlijk moet je om je conditie te verbeteren intensieve cardio doen. Net als bij krachttraining 1000 herhalingen met 1 kg geen effect heeft, heeft niet-intensieve cardio (al viva-lezend op een loopband wandelen) ook vrijwel geen effect.
En de OP: kan die newbie guide eruit verwijderd worden? Zoals eerder vermeld is het slecht geschreven, gekopieerd van een ander forum en deels onjuist en onvolledig. Daarnaast is de hele OP zelf als newbie guide bedoeld.![]()
Done. Ruimt lekker op. Ik zou als newbie weigeren zoiets te lezen als ik alleen maar een vraag heb. Wat een lap tekst zeg.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:37 schreef CarbonC het volgende:
En de OP: kan die newbie guide eruit verwijderd worden? Zoals eerder vermeld is het slecht geschreven, gekopieerd van een ander forum en deels onjuist en onvolledig. Daarnaast is de hele OP zelf als newbie guide bedoeld.![]()
![]()
BigSmurf over twee weken:quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
hah, waar vond je die zo snel?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
BigSmurf over twee weken:
[ afbeelding ]
Weken terug zat ik die precies te zoeken toen het weer eens over rkkn ging hier. Kon hem toen niet vinden met google![]()
![]()
Fantastisch.
Wow Quagmire, have you been working out?
[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 20-07-2012 14:22:55 ]![]()
Totaal off topic natuurlijk, maar dat was zo'n goed moment. Hij was al dagen zonder vrouw thuis, komt buiten en dan ineens komt die arm te voorschijn. Ik viel van de bank van het lachen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hah, waar vond je die zo snel?
Weken terug zat ik die precies te zoeken toen het weer eens over rkkn ging hier. Kon hem toen niet vinden met google![]()
![]()
Fantastisch.
Quagmire, have you been working out?![]()
![]()
Niet, ik heb twee handen nodig, dus ik blijf in balans.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
BigSmurf over twee weken:
[ afbeelding ]![]()
![]()
haha, ja ik ook. Wereldhumor altijd.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Totaal off topic natuurlijk, maar dat was zo'n goed moment. Hij was al dagen zonder vrouw thuis, komt buiten en dan ineens komt die arm te voorschijn. Ik viel van de bank van het lachen.![]()
not sure if srsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:02 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Vandaag leg day, maar ik heb geen squats gedaan omdat ik geen pussypad kon vinden![]()
Wat zijn je stats?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Zo, die kwam van ver haha![]()
Nou zover is het nog niet, maar dat zijn wel de betere opmerkingen![]()
186cm @ 96kg up from 68kgquote:
bench 122,5 1,5 keer
squat 150x7 1RM durf ik niet![]()
deadlift 190 1x
oke, ik moet nu gaan, anders kom ik 5 minuten te laat voor bovenrug en biceps.![]()
Prettig weekend mensen.![]()
srs. 3 reps met 120kg deed al teveel pijn. brb leg press en hack squats. ik kan nooit de goede plek vinden om die barbell op te laten rustenquote:
M'n moeder ook:
"Je moet stoppen met groeien, anders heb je allemaal nieuwe kleding nodig straks. Zo is het toch al wel goed?"
1.87m, 83kg, 16-17% BF.
Mag nog wel een kilo of 10 bij. Voel me nog steeds, en terecht, een skinny mofo als ik in de spiegel kijk.
Inb4 bigorexia.![]()
Eens, je ziet die gasten die raw 300kg+ squats doen toch ook geen pussy pad dragen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:56 schreef 16meter het volgende:
is gewoon slechte form, barbell doet niet pijn als hij op de juiste plek rust![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:57 schreef Sapstengel het volgende:
M'n moeder ook:
"Je moet stoppen met groeien, anders heb je allemaal nieuwe kleding nodig straks. Zo is het toch al wel goed?"
1.87m, 83kg, 16-17% BF.
Mag nog wel een kilo of 10 bij. Voel me nog steeds, en terecht, een skinny mofo als ik in de spiegel kijk.
Inb4 bigorexia.![]()
![]()
Carbon's moeder zit hem dagelijks achter zijn reet aan ja. Ik kan me het helemaal voorstellen.quote:![]()
![]()
Sure...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn moeder vind dat ik ook teveel kleren koop, ik koop elke week wel iets. Ik laat verkopers meestal een kortingssticker erop plakken zodat ze het minder erg vindt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:22 schreef CarbonC het volgende:
Sure...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:33 schreef SunTzu het volgende:
Mijn moeder vind dat ik ook teveel kleren koop, ik koop elke week wel iets. Ik laat verkopers meestal een kortingssticker erop plakken zodat ze het minder erg vindt![]()
Mijn vrouw is niet mijn moeder uiteraard.Maar die vraagt juist de hele tijd wanneer ik nou eens nieuwe shirtjes ga kopen omdat m'n huidige shirtjes te strak zitten.
![]()
![]()
Niks mis met strak
Gisteren nog weer in de stad op zoek naar een broek. Er zijn teveel ecto's op deze wereld, ik pas bijna nergens in![]()
![]()
Ik heb ook vaak 36-38 en hou niet van skinny jeans
Breedte maat jeans? Damn, ik heb al een gigantic ass en ik heb 33/34.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:02 schreef ChesterPerry het volgende:
Ik heb ook vaak 36-38 en hou niet van skinny jeansDeathlift or Die.![]()
Heb hier een broek liggen van Nudie Jeans: W36 L34
Met mijn 1.90 en 100 kilo is het stryden in de bijenkorf
[ Bericht % gewijzigd door Snakey op 20-07-2012 17:57:49 ]There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Ik weet niet of deze hier al voorbij was gekomen of dat het op een ander forum was. Just in case, SQ bar position volgens Rippetoe:quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:55 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
srs. 3 reps met 120kg deed al teveel pijn. brb leg press en hack squats. ik kan nooit de goede plek vinden om die barbell op te laten rusten
Ik gebruik serieus allebei m'n handen voor symmetriequote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Totaal off topic natuurlijk, maar dat was zo'n goed moment. Hij was al dagen zonder vrouw thuis, komt buiten en dan ineens komt die arm te voorschijn. Ik viel van de bank van het lachen.![]()
![]()
taille is niet hetzelfde als reetomvang hequote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Breedte maat jeans? Damn, ik heb al een gigantic ass en ik heb 33/34.![]()
Mwoah.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:23 schreef ChesterPerry het volgende:
Met mijn 1.90 en 100 kilo is het stryden in de bijenkorf
2 meter en 93 kilo. Ik kan nu wel makkelijk broeken vinden. Het word steeds makkelijker.![]()
Misschien leuk voor jullie nu bij Body en Fitshop:
Dexaprine + Free Fat Caliper twv 6,50!
-Instant energie rush
-Euforisch gevoel – heerlijk!
-Verbrand vet – geen spieren
-De gehele dag 160% meer vetverbranding!
-2 maanden voorraad
-1 pil per dag!
60 Tabs (2 maanden) 39,90 24,90!There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Ik heb hem echt gister binnengekregen, gaat ie nu in de fucking aanbieding.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:42 schreef ChesterPerry het volgende:
Misschien leuk voor jullie nu bij Body en Fitshop:
Dexaprine + Free Fat Caliper twv 6,50!
-Instant energie rush
-Euforisch gevoel – heerlijk!
-Verbrand vet – geen spieren
-De gehele dag 160% meer vetverbranding!
-2 maanden voorraad
-1 pil per dag!
60 Tabs (2 maanden) 39,90 24,90!
* Ethanolic voelt een roidrage opkomen.Deathlift or Die.![]()
-De gehele dag 160% meer vetverbranding!![]()
Het doet niks voor me. Ik heb er een paar geprobeerd, ik merk er helemaal niks van.![]()
Echt smerig idd, Als ik jou was zou ik even bellen of mailen, vind dat altijd echt vies ik heb het ook vaak gehad met kleding etc.. soms willen ze het nog wel is vergoedenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb hem echt gister binnengekregen, gaat ie nu in de fucking aanbieding.
* Ethanolic voelt een roidrage opkomen.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Ik denk dat dit ook mijn ervaring is, heb al eerder creatine en hard! geprobeerd van B&F maar kreeg van beide geen goed gevoel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:48 schreef Snakey het volgende:
Het doet niks voor me. Ik heb er een paar geprobeerd, ik merk er helemaal niks van.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Ga weg met je getroll.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:51 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ik denk dat dit ook mijn ervaring is, heb al eerder creatine en hard! geprobeerd van B&F maar kreeg van beide geen goed gevoel.![]()
Ik heb meestal met PWO's niet direct het gevoel dat ik echt een rush krijg, maar als ik na m'n training terug kijk dan heb ik (bijna) altijd wel echt lekker getraind. Meestal pers ik net die paar (extra) reps er nog uit of haal ik meer reps met m'n pulls/chins/dips (laatste set altijd tot failure).
Ga nu morgen m'n eerste Dexaprine nemen, nooit eerder een fatburner gehad dus ben benieuwd.Deathlift or Die.![]()
Het enige wat bij mij écht werkt is Ephedra. Die rode supercaps die je vroeger nog gewoon bij de smartshop kon kopen of in een ECA stack.
Maarja, daar is het nu nog geen moment voor, eerst nog maar goed bulken.![]()
Ik weet niet hoor maar is serieus, van crea kreeg ik pijn in me pens en spontaan kramp en van hard! kreeg ik een opgefokt gevoel van heb ik jou daar, weet niet waardoor jij denkt dat ik hier aan het trollen ben en telkens mijn posts wijzigt dwaasquote:There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Je zit hier altijden te trollen dus ik verwijder de bagger die je hier achter laat. Wat je nu zegt is gewoon niet mogelijk en heeft niks te maken met Dexaprine.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:13 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar is serieus, van crea kreeg ik pijn in me pens en spontaan kramp en van hard! kreeg ik een opgefokt gevoel van heb ik jou daar, weet niet waardoor jij denkt dat ik hier aan het trollen ben en telkens mijn posts wijzigt dwaas
Dus blijf weg hier met je bagger of ik help je weg te blijven, mafkees.![]()
Ik zeg dat ik met de toch wat ''chemische'' producten erin last ervan krijg omdat dat mij eerder is overkomen van dat soort supplementenThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:21 schreef ChesterPerry het volgende:
Ik zeg dat ik met de toch wat ''chemische'' producten erin last ervan krijg omdat dat mij eerder is overkomen van dat soort supplementen![]()
Je draagt geen klote bij hier, je komt alleen af en toe wat idioots roepen, en nu begin je ook nog met maffe topic reports.![]()
Als je denkt dat ik macht misbruik kun je een email aan de admins sturen.
Tot die tijd raad ik je aan hier weg te blijven, anders zal ik 'mijn macht' gaan misbruiken.![]()
![]()
Wat denk je nou gozer dat ik dit allemaal verzin? Ik geef alleen me eigen reviewtje over wat producten ik heb dit opgezocht en ben 1/10 die niet tegen deze producten kan.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Zijn daar een beetje chille broeken te vinden? Ik kom er eerlijk gezegd nooit omdat ik het vooroordeel heb dat het me wat te preppy is maar ik kan ernaast zitten natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:23 schreef ChesterPerry het volgende:
Met mijn 1.90 en 100 kilo is het stryden in de bijenkorf![]()
Het gaat niet alleen om deze opmerking, je bent al tijden bezig met nikszeggende posts hier.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:30 schreef ChesterPerry het volgende:
Wat denk je nou gozer dat ik dit allemaal verzin? Ik geef alleen me eigen reviewtje over wat producten ik heb dit opgezocht en ben 1/10 die niet tegen deze producten kan.![]()
Ja vind ik wel woon vlakbij Arnhem en ga daar altijd even gluren bij de bijenkorf, Nudie Jeans heb je wel de wat groot vallende maten nodig(verschillende modellen) ik heb ook een stuk of 2,3 Boss broeken die erg goed vallenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zijn daar een beetje chille broeken te vinden? Ik kom er eerlijk gezegd nooit omdat ik het vooroordeel heb dat het me wat te preppy is maar ik kan ernaast zitten natuurlijk.
![]()
Steeds meer definitie.![]()
Crappy foto I know, heb geen fatsoenlijke spiegels thuis en vond het lame uitgebreid te gaan flexen in de spiegel.Na m'n cut (vlak voor m'n vakantie) laat ik een vriend van me wat foto's schieten, in wat poses.
![]()
Rond de 16% zit ik hier schat ik.Deathlift or Die.![]()
Nice man, lekkere arm. E-boks voor zwarte tanktop crew.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:39 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Steeds meer definitie.![]()
Crappy foto I know, heb geen fatsoenlijke spiegels thuis en vond het lame uitgebreid te gaan flexen in de spiegel.Na m'n cut (vlak voor m'n vakantie) laat ik een vriend van me wat foto's schieten, in wat poses.
![]()
Rond de 16% zit ik hier schat ik.![]()
![]()
Hoelang doe je al krachttraining panzermaus?There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Black tanktopsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nice man, lekkere arm. E-boks voor zwarte tanktop crew.
[ afbeelding ]
Got so much black tanktops, ma tanktops got tanktops.Deathlift or Die.![]()
Dec 2010 - juni 2011 aanrommelen in healthgym, vanaf daar serieuzer. Nu al een paar maanden niet echt meer. Momenteel kan ik helemaal niet trainen, herstellen van operatie. Voor december 2010: niks.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:46 schreef ChesterPerry het volgende:
Hoelang doe je al krachttraining panzermaus?
Schminken die wangen en Rambo in town.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Black tanktops
Got so much black tanktops, ma tanktops got tanktops.![]()
![]()
Wow netjes hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dec 2010 - juni 2011 aanrommelen in healthgym, vanaf daar serieuzer. Nu al een paar maanden niet echt meer. Momenteel kan ik helemaal niet trainen, herstellen van operatie. Voor december 2010: niks.![]()
is ook een bullshit supplement, gewoon DMAA met een fancy naampjequote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:48 schreef Snakey het volgende:
Het doet niks voor me. Ik heb er een paar geprobeerd, ik merk er helemaal niks van.![]()
![]()
Ben serieus voor t eerst onder de indruk van Pantertje. Ik weet dat hij er een stijfje van krijgt,maar is nu gewoon terecht. No homo.![]()
Ongebruikelijke hoeveelheid gains in een jaar, maar blijkbaar doet wat toewijding in de vorm van goed eten, goed trainen en wat handige puberteit wonderen.Confidence through competence![]()
Sure.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ongebruikelijke hoeveelheid gains in een jaar, maar blijkbaar doet wat toewijding in de vorm van goed eten, goed trainen en wat handige puberteit wonderen.![]()
Vergeet de panda roids pindakaas niet.![]()
![]()
Hij ontkent allesquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Sure.![]()
Vergeet de panda roids pindakaas niet.
Good for him. We kennen de progress en de stiekeme spuitjes al zo'n 20 jaar.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Snakey op 20-07-2012 22:32:50 ]![]()
Ik doe decline liever in de smith dan los. Doe hem altijd als laatste borst oefening, puur voor de isolatie.quote:Deathlift or Die.![]()
Echt mirin' ouwe. Hoeveel weeg je nu?En waar ben je aan geopereerd dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ Bericht 7% gewijzigd door Bendoe op 20-07-2012 22:42:43 ]![]()
Ik ben vaak langer bezig met het zoeken naar gewichten dan met mijn workout, die barbells liggen soms echt overal![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:41 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik ben vaak langer bezig met het zoeken naar gewichten dan met mijn workout, die barbells liggen soms echt overal![]()
![]()
Voor de endo's zoals ik:
http://examine.com/faq/do(...)ween-two-people.html
Het verschil in high metabolism en low metabolism is ~200 kacls.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Wat is dat toch met die gasten die bankdrukken, shoulder pressen met zo`n mp3 payer of iphone aan hun arm.
Wil weten of het aan mij ligt, maar ik vind het raar tijdens het trainen.![]()
Contact zo'n B&F boykie op DBB, ze zijn af en toe wel zo vriendelijk je wat korting te geven dan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb hem echt gister binnengekregen, gaat ie nu in de fucking aanbieding.
* Ethanolic voelt een roidrage opkomen.Je fysiek lijkt een beetje op de mijnequote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]gjdm
Bij vele van ons hier past dat toch niet meer.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 08:31 schreef ZetaOS het volgende:
Wat is dat toch met die gasten die bankdrukken, shoulder pressen met zo`n mp3 payer of iphone aan hun arm.
[ afbeelding ]
Wil weten of het aan mij ligt, maar ik vind het raar tijdens het trainen.
Ik denk stylisch, stoer doen.
Wat ik wel vaak heb met hardlipen is darlt mn mobiel heen en weer dondert in mn zak, hou m ook maar vast dan![]()
Ik vermoed dat het borderline Hipsters met ADHD zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:50 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Bij vele van ons hier past dat toch niet meer.
Ik denk stylisch, stoer doen.
Wat ik wel vaak heb met hardlipen is darlt mn mobiel heen en weer dondert in mn zak, hou m ook maar vast dan![]()
Kut man, tijdens het opwarmen met squatten meteen een steek in m'n knie.
Legpress nergens last van, misschien verkeerde form.
[ Bericht 28% gewijzigd door SunTzu op 21-07-2012 10:14:31 ]![]()
én 1.95 EUR verzendkosten voor bestellingen < 15 EUR, merk ik nu.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:08 schreef Awesome_ het volgende:
Hee kut! Whey perfection is 5 euro duurder!![]()
Denk dat ze bij B&F willen cashen op hun succes van de afgelopen tijd. En recessie etc. etc.Confidence through competence![]()
Gewoon uit Engeland halen, jongens. Myprotein en Bulkpowders. Zo groot mogelijk inkopen vanwege verzendkosten.
B&F is eigenlijk maar een schimmig zaakje. Wel concurrerende prijzen en snelle verzending.. maar daar is alles wel mee gezegd. Ook die 'adviezen' die ze aan ecto's geven op DBB altijd.:.![]()
![]()
Nouja, prijzen, snelle verzending en goede kwaliteit producten is alles wat ik wil.Die adviezen filter ik er wel uit.
Dat de kwaliteit goed is moeten we ook maar aannemen van ze. Is toch geen controle op.
En prijzen zijn niet meer zo laag als voorheen. Zomaar 5 euro erbij op een 4,5kg pot whey?![]()
Bij andere bedrijven dan wel?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:44 schreef 16meter het volgende:
Dat de kwaliteit goed is moeten we ook maar aannemen van ze. Is toch geen controle op.Die whey komt van Carbery en de andere grote Europese fabrieken, de creatine is CreaPure, dus daar zijn geen problemen mee. Natuurlijk kunnen ze het in hun kelders vullen met spul uit China ondanks de labels, maar daar ga je niet vanuit.
En ja, zo'n 15% prijsstijging op een pot whey is fors.Confidence through competence![]()
Ik zit er wel aan te denken zo ding voor tijdens het hardlopen te kopen, want inderdaad, dat gebungel in je broekzak vind ik niks. Maar voor tijdens het trainen zou ik het niet gebruiken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 08:31 schreef ZetaOS het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kut training gehad, slechtste ooit. Slechts 5 KT dingetjes behandeld en vervolgens 100 cal op cardio. Vandaag met voeding dan maar 500 onder behoefte zitten, maandag weer 600cal eraf cardio-en en weer meer vreten
.
Was trouwens eerste keer sinds tijden dat ik geen dexaprine ingenomen heb voor een training (vergeten.) Zal het daar aan liggen?
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Ik heb er ook een aangeschaft maandje terug, gebruik em echter weinig aangezien hij net wel, net niet past. Als je al goede bovenarmen hebt zou ik em in een winkel kopen, waar je em even aan kan passen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:53 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Ik zit er wel aan te denken zo ding voor tijdens het hardlopen te kopen, want inderdaad, dat gebungel in je broekzak vind ik niks. Maar voor tijdens het trainen zou ik het niet gebruiken.BEASTMODE![]()
Eens v.w.b. B&F shop. Omschrijvingen bij de produkten zijn ook bagger. XXL is een stuk beter wat dat betreft. Daarnaast is XXL actief bezig met GMP, track- en traceability en het voldoen aan het voldoen aan Europese regelgeving m.b.t.het alleen mogen gebruiken van goedgekeurde stoffen. Bij B&F shop koop ik dus alleen de A merken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:36 schreef 16meter het volgende:
Gewoon uit Engeland halen, jongens. Myprotein en Bulkpowders. Zo groot mogelijk inkopen vanwege verzendkosten.
B&F is eigenlijk maar een schimmig zaakje. Wel concurrerende prijzen en snelle verzending.. maar daar is alles wel mee gezegd. Ook die 'adviezen' die ze aan ecto's geven op DBB altijd.:.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:56 schreef Kerol het volgende:
Was trouwens eerste keer sinds tijden dat ik geen dexaprine ingenomen heb voor een training (vergeten.) Zal het daar aan liggen?
Daarom geef ik ook de voorkeur aan XXL, ja. Een stuk professionelere uitstraling en geen eigenaren die op fora 16-jarige ecto kids de hele bullshit-supplementenlijn aansmeren.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Eens v.w.b. B&F shop. Omschrijvingen bij de produkten zijn ook bagger. XXL is een stuk beter wat dat betreft. Daarnaast is XXL actief bezig met GMP, track- en traceability en het voldoen aan het voldoen aan Europese regelgeving m.b.t.het alleen mogen gebruiken van goedgekeurde stoffen. Bij B&F shop koop ik dus alleen de A merken.Akkoord, het komt uit dezelfde fabrieken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bij andere bedrijven dan wel?Die whey komt van Carbery en de andere grote Europese fabrieken, de creatine is CreaPure, dus daar zijn geen problemen mee. Natuurlijk kunnen ze het in hun kelders vullen met spul uit China ondanks de labels, maar daar ga je niet vanuit.
Het gaat me vooral om het gevoel dat ik krijg van al die belachelijke claims in productomschrijvingen en hoe B&F zich verder presenteert.
![]()
Hoe weten we dat B&F geen Chinese meuk gebruikt?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bij andere bedrijven dan wel?Die whey komt van Carbery en de andere grote Europese fabrieken, de creatine is CreaPure, dus daar zijn geen problemen mee. Natuurlijk kunnen ze het in hun kelders vullen met spul uit China ondanks de labels, maar daar ga je niet vanuit.
En ja, zo'n 15% prijsstijging op een pot whey is fors.![]()
Enige dat ik merk van dexaprine tijdens KT/cardio dat ik wat meer zweet.Op elke fokker past een bril.![]()
Bedankt, ik ga zo toch naar de stad dus kan gelijk ff kijken!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik heb er ook een aangeschaft maandje terug, gebruik em echter weinig aangezien hij net wel, net niet past. Als je al goede bovenarmen hebt zou ik em in een winkel kopen, waar je em even aan kan passen.![]()
Ik neem niks meer mee tijdens het trainen, geen tel, geen muziek. Geeft een boel rust.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 08:31 schreef ZetaOS het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik merk eigenlijk ook totaal niets. Maar linkte het misschien aan de kuttraining en het niet gebruiken van dexaprine.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:00 schreef Catch_me het volgende:
Enige dat ik merk van dexaprine tijdens KT/cardio dat ik wat meer zweet.Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Slecht/kort geslapen, alcohol of andere drugs gebruikt gisteren, slecht gegeten, zoiets is het waarschijnlijk. En anders 'gewoon' een off-day.![]()
Vind 600kcal met cardio trouwens best veel
Ik ben 3 weken geleden begonnen en heb een bagger slechte conditie, verbrand in 30-35 minuten (ik bouw op naar 45 min) maar iets van 280-320 kcal. Ik zet die loopband op 8% helling en 6 km/h snelheid en stap stevig door want van dat rennen krijg ik het aan m'n schenen en knieën
Heb gister ook Dexaprine besteld bij b&f shop...
Ben benieuwd wat dit gaat doen.. Komt vanmiddag binnen als het goed is.
Gister beetje doorgezakt met vakantieborrel van het werk.
Morgen maar weer flink knallen om het en beetje goed te maken. En de eerste tijd geen bier meer voor mij.![]()
Deed normaal ook 800cal zelfs met cardio. Merkte wel dat ik dan ook mn spieren mee verbrandde, dus maar wat lager gaan. Met crosstrainer heb je in 45 min zo die 600cal wel binnen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:06 schreef Catch_me het volgende:
Ik ben 3 weken geleden begonnen en heb een bagger slechte conditie, verbrand in 30-35 minuten (ik bouw op naar 45 min) maar iets van 280-320 kcal. Ik zet die loopband op 8% helling en 6 km/h snelheid en stap stevig door want van dat rennen krijg ik het aan m'n schenen en knieënBodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Loopband is dan ook niet echt friendly voor je knieën.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:06 schreef Catch_me het volgende:
Ik ben 3 weken geleden begonnen en heb een bagger slechte conditie, verbrand in 30-35 minuten (ik bouw op naar 45 min) maar iets van 280-320 kcal. Ik zet die loopband op 8% helling en 6 km/h snelheid en stap stevig door want van dat rennen krijg ik het aan m'n schenen en knieën-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ik kijk altijd bij de opruiming van Body en Fitshop.
Soms echt goede aanbiedingen..laatst nog die flesjes syntha 6 Shake daar gekocht.
Bij XXL staat er nooit iets goeds in de opruiming.
Vandaag Whey besteld, was weer eens op, en beste smaakt lekker.
Voorlopig koop ik niet meer bij http://www.bulkpowders.co.uk, laatste bestelling zat er soort worm in de Whey (lekker dan), gelukkig bovenop, dus voordat ik er van had gesnoept.
Je zal hem toch tegenkomen als je hem 3kwart op hebt![]()
Ook slecht http://www.bulkpowders.co.uk reageerde geeneens op de klacht.![]()
Wel een natuurlijke bron van eiwitten, zo breed mogelijk eiwitprofiel wil je hebben toch?
LOL!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:37 schreef Catch_me het volgende:
Wel een natuurlijke bron van eiwitten, zo breed mogelijk eiwitprofiel wil je hebben toch?
![]()
En je enkels gaan er aan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:08 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Loopband is dan ook niet echt friendly voor je knieën.Heb die van mij weggegooid. Nam een halve in de ochtend en stond 4 uur s'nachts nog strak. En je wordt er erg onrustig van naar mijn meningquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:06 schreef Poidertje het volgende:
Heb gister ook Dexaprine besteld bij b&f shop...
Ben benieuwd wat dit gaat doen.. Komt vanmiddag binnen als het goed is.
Gister beetje doorgezakt met vakantieborrel van het werk.
Morgen maar weer flink knallen om het en beetje goed te maken. En de eerste tijd geen bier meer voor mij.![]()
Fixed that.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:59 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hoe weten we dat B&F bij welke winkel we bestellen, dat ze geen Chinese meuk gebruikt gebruiken?
Weten we bij XXL niet, bij die Britse toko's niet, nergens niet.
Bij B&F zetten ze er nog tenminste bij dat ze Carbery whey en Creapure creatine verkopen. Zonder aluhoedje kun je je inderdaad voorstellen dat ze op het laatste moment nog Chinees spul erbij gooien. Bij andere toko's moet je nog maar gokken waar ze de whey en creatine vandaan halen.Confidence through competence![]()
B&F winkelpersoneel is echt heel aardig. Had ik een keer een pot Whey Isolaat van 2kg voor 50 cent mee gekregen![]()
![]()
Ik vind dit wel heel erg moeilijk te gelovenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:48 schreef Tito_Makani het volgende:
Heb die van mij weggegooid. Nam een halve in de ochtend en stond 4 uur s'nachts nog strak.![]()
Wel moet ik zeggen dat ik gisteren uitging met een dexaprine en wat cola light (24u fast tijdens uitgaan, hardcore alles) en mensen toen vroegen of ik strak stond. Ik in de spiegel kijken en m'n ogen stonden inderdaad op pillenstand
Gebruikt iemand hier de te dure proteïne repen?
Ik heb in de avond vaak zin om te snoepen en vraag me af of die repen een goed alternatief zijn.![]()
Dan moet je kijken naar de ingredientenlijst. Proteinerepen is melkeiwit of whey of casseine of een blend + een hoop suikers + vaak toegevoegde vitamines.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:45 schreef zoz het volgende:
Gebruikt iemand hier de te dure proteïne repen?
Ik heb in de avond vaak zin om te snoepen en vraag me af of die repen een goed alternatief zijn.
Sowieso altijd bij de vraag: 'Is <naam voedsel> goed om nu te eten' de ingredientenlijst bekijken. Dan kun je je eigen vraag beantwoorden.Confidence through competence![]()
Ik kan het wel geloven.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:44 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik vind dit wel heel erg moeilijk te geloven![]()
Wel moet ik zeggen dat ik gisteren uitging met een dexaprine en wat cola light (24u fast tijdens uitgaan, hardcore alles) en mensen toen vroegen of ik strak stond. Ik in de spiegel kijken en m'n ogen stonden inderdaad op pillenstand
Heb 1x een halve genomen, vond het bijzonder kut aanvoelen de hele dag, en sliep 's nachts om 2 uur nog niet.![]()
Ben niet echt aan het bb-en pur sang, maar ben benieuwd of jullie een paar tips hebben:
Met bankdrukken kan ik 100kg goed diep pakken (5 keer oid). Ik wil nog wat meer op de bp halen: wat is dan beter, eerst doortrainen op dit gewicht, of de grenzen opzoeken; ik doe nu wel eens 110kg en zelfs 120kg maar dan niet tot op de borst, eerder tot de helft... heeft dit zin?
Verder met chinups; ik kan er 10 (eventueel 3 setjes), een paar meer als ik het push, maar dan ben ik echt helemaal stuk. Dit is al heel lang zo! Het is een soort barriere waar ik niet doorheenkom. Wat is de oplossing?![]()
Je kan af en toe wel je grenzen opzoeken, geen probleem. Maar ik zou gaan proberen van 100 naar 110 kilo 5 of 8 goede reps te gaan. En dan zo verder naar meer gewicht.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:14 schreef perseverance het volgende:
Ben niet echt aan het bb-en pur sang, maar ben benieuwd of jullie een paar tips hebben:
Met bankdrukken kan ik 100kg goed diep pakken (5 keer oid). Ik wil nog wat meer op de bp halen: wat is dan beter, eerst doortrainen op dit gewicht, of de grenzen opzoeken; ik doe nu wel eens 110kg en zelfs 120kg maar dan niet tot op de borst, eerder tot de helft... heeft dit zin?Blijven doen. Of misschien eens rest pause proberen. Je doet er dan, zeg, 5, neem 20 seconden rust, nog een keer 5, 20 seconden rust, en dan zoveel je nog kan. Dan doe je er op zeker meer dan 10 en wordt je sterker.quote:Verder met chinups; ik kan er 10 (eventueel 3 setjes), een paar meer als ik het push, maar dan ben ik echt helemaal stuk. Dit is al heel lang zo! Het is een soort barriere waar ik niet doorheenkom. Wat is de oplossing?![]()
Na een opwarm setje, setjes van 6-8 maken zo zwaar mogelijk en tot op je borst. Een van je laatstequote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:14 schreef perseverance het volgende:
Met bankdrukken kan ik 100kg goed diep pakken (5 keer oid). Ik wil nog wat meer op de bp halen: wat is dan beter, eerst doortrainen op dit gewicht, of de grenzen opzoeken; ik doe nu wel eens 110kg en zelfs 120kg maar dan niet tot op de borst, eerder tot de helft... heeft dit zin?
Verder met chinups; ik kan er 10 (eventueel 3 setjes), een paar meer als ik het push, maar dan ben ik echt helemaal stuk. Dit is al heel lang zo! Het is een soort barriere waar ik niet doorheenkom. Wat is de oplossing?
setjes een 1-3 RM doen, en daarna een setje een heel stuk lichter uitreppen tot je kapot bent. 20x of zo.
Dat werkt bij mij het beste.
Benchen met een spotter die je instureerd alleen maar z'n vingers d'r onder te steken. Verder niks (of pas enig sinds helpt als je weer omlaag aan het gaan bent tijdens je fail. En dan met behulp van je spotter nog 1 of 2 extra reps d'r uit halen.
Verder goed liggen op de bench uiteraard, en 2x per week benchen. 1x op je eerste trainings dag, en nog een keer een paar dagen verder.![]()
Maandag vrijdag is een goeie. Als je tenminste nog een dag schouders hebt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Na een opwarm setje, setjes van 6-8 maken zo zwaar mogelijk en tot op je borst. Een van je laatste
setjes een 1-3 RM doen, en daarna een setje een heel stuk lichter uitreppen tot je kapot bent. 20x of zo.
Dat werkt bij mij het beste.
Benchen met een spotter die je instureerd alleen maar z'n vingers d'r onder te steken. Verder niks (of pas enig sinds helpt als je weer omlaag aan het gaan bent tijdens je fail.
Verder goed liggen op de bench uiteraard, en 2x per week benchen. 1x op je eerste trainings dag, en nog een keer een paar dagen verder.![]()
ja idd.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Maandag vrijdag is een goeie. Als je tenminste nog een dag schouders hebt.
ik train 4x per week ma,di do,vr en bench dan op ma en do omdat ik woensdag dus helemaal vrij ben. Ook van werk e.d. en dan gewoon het meest uitgerust ben op die 2 dagen.
Toch is donderrdags dan altijd minder kwa prestatie dan maandags.
Mijn mening met benchen is verder dat als je er echt beter in wilt worden je gewoon een bekende spotter nodig hebt om over het randje/tot het gaatje te gaan.
Of een failsafe maar das weer wat minder voor je ego
Verder kun je van de 2 bench dagen er 1 gebruiken om met dumbles te benchen.
En ga geen PR maken met een spotter die je niet kent.![]()
Een spotter helpt enorm inderdaad. En dan het liefst eentje die je wil verslaan, sterker zijn dan hem. Dan haal je alles uit de kast.![]()
![]()
ja nou idd.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:34 schreef Snakey het volgende:
Een spotter helpt enorm inderdaad. En dan het liefst eentje die je wil verslaan, sterker zijn dan hem. Dan haal je alles uit de kast.![]()
Bij m'n normale gym heb ik dus altijd een maatje waarmee ik bench, en die gozer is al 1,5 jaar lang precies 1 of 2 reps beter dan mij. Zeer frustrerend.
En hij wil elke keer dat ik eerst ga, zodat hij weet wat i moet halen![]()
Maar de laatste paar weken dat ik met hem trainde werd het toch wel erg moeilijk voor hem.
Hij zat alleen maar op maaltijdsalades samen met z'n vriendin, en te klagen dat ik alleen maar groeide lol.
Met setjes van 8 zitten we dus heel dicht bij elkaar, maar een 1RM is i bijna 10kg beter in dan ik.
Heel bizar. Al doe ik de beweging echt heel langzaam i.v.m. m'n schouders.
'k moet eens gaan leren echt te stoten maar dan voel ik het gelijk in m'n schouders.
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 21-07-2012 14:45:50 ]![]()
Eindelijk een beetje zon in dit kikkerlandje, lekker bakken. Als je niet kan trainen, dan maar bruin worden.![]()
Enig idee hoe de VWA en de NL/EUse wetgeving hiermee omgaan?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:59 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hoe weten we dat B&F geen Chinese meuk gebruikt?
Maar even in het kort om aan te geven hoe lastig fraude hierbij is:
* Alle wheypotten hebben een verzegeling van de distributeur. B&F kan hier niets aan veranderen.
* Distributeur krijgt whey aangeleverd, controleert het, plakt etikette, verzegelt het. Distributeur heeft een ISO22000 certificaat en voldoet aan de EU/NL voorwaarden en toezicht (HACCP en GMP).
* Producent maakt het product, producent heeft ook een ISO22000 certificaat en staat ook onder EU VWA toezicht (HACCP en GMP).
http://www.volac.com/life(...)lactive-ultrawhey-xp
De producent is een groot multinational bedrijf die duidelijk op schaal produceren. Door de grootte staan ze onder strenger toezicht en is het veel lastiger om te frauderen. Als de producent op (zie link) aangeeft dat product x 92% proteine heeft, dan verwacht de distributeur ook dat dit geleverd wordt. Omdat de distributeur dit controleert en er stappen tegenin kan brengen (aangeven bij VWA) die zeer fataal kunnen zijn voor de producent is fraude van de producent niet mogelijk
De distributeur ontvangt, controleert, verzegelt. Als de distributeur zou frauderen door chineese meuk te verkopen aan B&F, dan is dit makkelijk aan te tonen. B&F kan het ook laten controleren en als men er achter komt volgen dezelfde potentieel fatale consequenties. Dit soort grote bedrijven zijn te groot en hebben te veel geinvesteerd in kwaliteitscertificaten/procedures om vervolgens louche zaken te gaan doen.
De verkoper, B&F, ontvangt en stuurt naar de klant. Ze mogen contractueel en wettelijk niets meer veranderen aan de pot whey (bijv. verzegeling verbreken). Net zoals de Albert Heijn niet een mars reep mag openen, veranderen en dichtplakken.
Elk bedrijf boven B&F in de keten valt onder VWA toezicht, zijn grote bedrijven die zich niet alleen met B&F whey bezighouden en voldoen aan ISO22000, HACCP en GMP. Waarom zouden ze zich bezig houden met fraude? In welk onderdeel van de keten bevindt deze fraude zich dan, en hoe?
[ Bericht 33% gewijzigd door Zith op 21-07-2012 15:18:00 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Kan met het kraakbeen te maken hebben, ik heb er ook veel last van.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:09 schreef SunTzu het volgende:
Kut man, tijdens het opwarmen met squatten meteen een steek in m'n knie.
Legpress nergens last van, misschien verkeerde form.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Je hebt er duidelijk over nagedacht. Hulde daarvoor! Maar over die verzegeling. Mijn laatste emmer met whey van b&f zat in een plastic zak in een emmer. Daar is toch weinig aan verzegeld?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:00 schreef Zith het volgende:
[..]
Enig idee hoe de VWA en de NL/EUse wetgeving hiermee omgaan?
Maar even in het kort om aan te geven hoe lastig fraude hierbij is:
* Alle wheypotten hebben een verzegeling van de distributeur. B&F kan hier niets aan veranderen.
* Distributeur krijgt whey aangeleverd, controleert het, plakt etikette, verzegelt het. Distributeur heeft een ISO22000 certificaat en voldoet aan de EU/NL voorwaarden en toezicht (HACCP en GMP).
* Producent maakt het product, producent heeft ook een ISO22000 certificaat en staat ook onder EU VWA toezicht (HACCP en GMP).
http://www.volac.com/life(...)lactive-ultrawhey-xp
De producent is een groot multinational bedrijf die duidelijk op schaal produceren. Door de grootte staan ze onder strenger toezicht en is het veel lastiger om te frauderen. Als de producent op (zie link) aangeeft dat product x 92% proteine heeft, dan verwacht de distributeur ook dat dit geleverd wordt. Omdat de distributeur dit controleert en er stappen tegenin kan brengen (aangeven bij VWA) die zeer fataal kunnen zijn voor de producent is fraude van de producent niet mogelijk
De distributeur ontvangt, controleert, verzegelt. Als de distributeur zou frauderen door chineese meuk te verkopen aan B&F, dan is dit makkelijk aan te tonen. B&F kan het ook laten controleren en als men er achter komt volgen dezelfde potentieel fatale consequenties. Dit soort grote bedrijven zijn te groot en hebben te veel geinvesteerd in kwaliteitscertificaten/procedures om vervolgens louche zaken te gaan doen.
De verkoper, B&F, ontvangt en stuurt naar de klant. Ze mogen contractueel en wettelijk niets meer veranderen aan de pot whey (bijv. verzegeling verbreken). Net zoals de Albert Heijn niet een mars reep mag openen, veranderen en dichtplakken.
Elk bedrijf boven B&F in de keten valt onder VWA toezicht, zijn grote bedrijven die zich niet alleen met B&F whey bezighouden en voldoen aan ISO22000, HACCP en GMP. Waarom zouden ze zich bezig houden met fraude? In welk onderdeel van de keten bevindt deze fraude zich dan, en hoe?![]()
Al deze producten moeten voorzien zijn van een innerseal (eerste gebruikersverzegeling). Heb al een tijd niet bij B&F gekocht, maar kan mij herrinneren dat er zo'n plastic/papieren laagje onder de deksel zat die er eerst af moest halen. En als ze dit nu veranderd hebben moet er wel een labellering op de (dichte) plastic zak zitten die de verkoper ervan moet weerhouden om de inhoud te verwisselen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:22 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk over nagedacht. Hulde daarvoor! Maar over die verzegeling. Mijn laatste emmer met whey van b&f zat in een plastic zak in een emmer. Daar is toch weinig aan verzegeld?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Die innerseal zit er nog op.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:55 schreef Zith het volgende:
[..]
Al deze producten moeten voorzien zijn van een innerseal (eerste gebruikersverzegeling). Heb al een tijd niet bij B&F gekocht, maar kan mij herrinneren dat er zo'n plastic/papieren laagje onder de deksel zat die er eerst af moest halen. En als ze dit nu veranderd hebben moet er wel een labellering op de (dichte) plastic zak zitten die de verkoper ervan moet weerhouden om de inhoud te verwisselen.![]()
Als je echt louche bent, kun je de innerseal voorzichtig lospulken, whey eruit gooien, Chinees poeder erin doen, en de seal weer dichtlijmen.
Maar, wat moet je B&F zijnde nou met zoveel whey?![]()
Te veel werk. Dat weegt niet op tegen je winst volgens mij.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:53 schreef Stereotomy het volgende:
Als je echt louche bent, kun je de innerseal voorzichtig lospulken, whey eruit gooien, Chinees poeder erin doen, en de seal weer dichtlijmen.
Maar, wat moet je B&F zijnde nou met zoveel whey?![]()
![]()
Paar onderbetaalde illegale Chinezen het werk laten doen. Chinees poeder, chinees werk, met een beetje geluk koken ze ook nog een lekker maaltje voor je 's avondsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Te veel werk. Dat weegt niet op tegen je winst volgens mij.
Bij chinees poeder moet ik aan heroine denken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Paar onderbetaalde illegale Chinezen het werk laten doen. Chinees poeder, chinees werk, met een beetje geluk koken ze ook nog een lekker maaltje voor je 's avonds![]()
![]()
Is inmiddels bijna goedkoper dan die whey bij B&F.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bij chinees poeder moet ik aan heroine denken.![]()
Zou kunnen, als ik ga hurken hoor ik mijn knie ook kraken maar is normaal toch?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:08 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Kan met het kraakbeen te maken hebben, ik heb er ook veel last van.![]()
Ik warmde op met 90kg mijn max ligt op 130. Een paar keer geprobeerd met en zonder gewicht, zonder gewicht nergens last van. Daarna heb ik de legpress maar gedaan op 180kg en dumbell lunges zonder problemen.
Overmorgen maar ff kijken of het weg is en anders misschien dokter.![]()
Beetje offtopic, maar interessant voor mensen die problemen hebben om te verzinnen wat te eten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence![]()
waar had ze last van en hoe voelde ze zich erna?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Al bijna een jaar een algehele burn-out, geen aanwijsbare redenen in haar bloedwerk. Moeite met slapen, want 's nachts een overschot aan energie.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:07 schreef Zith het volgende:
waar had ze last van en hoe voelde ze zich erna?
Nu minder stress en beter slaapritme. Geen idee door welk mechanisme.
Ik geloof dat gluten, suiker en lactose uit het dieet schoppen zo'n beetje een 'last resort' optie is voor alle artsen tegenwoordig, als ze niks kunnen vinden.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
Beetje offtopic, maar interessant voor mensen die problemen hebben om te verzinnen wat te eten:Heb zelf toevallig net The Primal Blueprint uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal eens kijken naar dat boek, gezond koken met verse groente en vlees is niet echt een probleem maar heel creatief in de keuken ben ik nog niet.![]()
Heb ik ook nog steeds, het kan een kraakbeenkneuzing zijn wat ik heb, heb fotos moeten laten maken en zo'n scan dat je onder een groot wit ding gaat, heb bij de zogenaamde instrumentenman een op maat gemaakte en goede kniebandage gekregen( ik zit op kickboks en daar is het wel succesvol bij ) ook voor bodybuilders ivm squatten, kan je gratis laten maken bij mij het vergoed door de zorgverzekering.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:04 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Zou kunnen, als ik ga hurken hoor ik mijn knie ook kraken maar is normaal toch?![]()
Ik warmde op met 90kg mijn max ligt op 130. Een paar keer geprobeerd met en zonder gewicht, zonder gewicht nergens last van. Daarna heb ik de legpress maar gedaan op 180kg en dumbell lunges zonder problemen.
Overmorgen maar ff kijken of het weg is en anders misschien dokter.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Had je er dan ook echt alleen maar last van bij squatten?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:44 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Heb ik ook nog steeds, het kan een kraakbeenkneuzing zijn wat ik heb, heb fotos moeten laten maken en zo'n scan dat je onder een groot wit ding gaat, heb bij de zogenaamde instrumentenman een op maat gemaakte en goede kniebandage gekregen( ik zit op kickboks en daar is het wel succesvol bij ) ook voor bodybuilders ivm squatten, kan je gratis laten maken bij mij het vergoed door de zorgverzekering.![]()
Had ik ook met voetbal maar ik had het gevoel of de tegenpartij alleen meer op mijn knie ging trappenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:44 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Heb ik ook nog steeds, het kan een kraakbeenkneuzing zijn wat ik heb, heb fotos moeten laten maken en zo'n scan dat je onder een groot wit ding gaat, heb bij de zogenaamde instrumentenman een op maat gemaakte en goede kniebandage gekregen( ik zit op kickboks en daar is het wel succesvol bij ) ook voor bodybuilders ivm squatten, kan je gratis laten maken bij mij het vergoed door de zorgverzekering.
Heb het gevoel of squatten mijn knieenen juist stabieler maakt en de pezen versterkt![]()
Ik squat zelf niet met krachttraining, als ik van me trainer als warming up eerst wat squats moet doen heb ik het wel met omhoogkomen, niet als ik me bandage draag(ben er blij mee alleen zit het een klein beetje in de weg met me kicks op de lever of highkicks) maar voor squats kan ik dit iedereen aanraden.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:45 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Had je er dan ook echt alleen maar last van bij squatten?There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Wie heeft wel eens agmatine geprobeerd?
Iemand in de gym beweerde dat het 'super spul' is, maar kan geen studies vinden over het nut van agamtine bij weight resistance training.
Heeft allemaal een hoge bro science factor, als je het mij vraagt. Supplement reviews van agmatine gaan ook niet veel verder dan 'gruwlyken pomp! goed spulletjuh hoorzz'.![]()
![]()
Geen idee. Hoewel ze zeggen dat het een amino is komt het de gangbare amino's niet voor in de lijst. http://nl.wikipedia.org/wiki/Aminozuurquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:39 schreef 16meter het volgende:
Iemand in de gym beweerde dat het 'super spul' is, maar kan geen studies vinden over het nut van agamtine bij weight resistance training.
Heeft allemaal een hoge bro science factor, als je het mij vraagt. Supplement reviews van agmatine gaan ook niet veel verder dan 'gruwlyken pomp! goed spulletjuh hoorzz'.![]()
http://www.bodyenfitshop.(...)snutrition/agmatine/quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:39 schreef 16meter het volgende:
Heeft allemaal een hoge bro science factor, als je het mij vraagt. Supplement reviews van agmatine gaan ook niet veel verder dan 'gruwlyken pomp! goed spulletjuh hoorzz'.
Uiteraard, het is FANTAAAAAAASTISCH!!!! Maar nergens een redelijke onderbouwing.![]()
![]()
Zo vandaag 2 keer een halve dexaprine genomen. Heerlijke energierush zeg! Had gewoon zin om te trainen maar kon vandaag niet. Merk t nu nog.
Ben benieuwd hoe mijn workout er morgen onder zal zijn. En ben benieuwd of mijn vetpercentage ook zal zakken met mijn onderhoudschema.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder zoeken geeft oa invloed op een soort-van neurotransmitter, stikstof (nitric oxide) metabolisme en invloed op insuline secretie..-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Ja, dat zal echt bijdragen aan je workout.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:19 schreef Poidertje het volgende:
Zo vandaag 2 keer een halve dexaprine genomen. Heerlijke energierush zeg! Had gewoon zin om te trainen maar kon vandaag niet. Merk t nu nog.
Ben benieuwd hoe mijn workout er morgen onder zal zijn. En ben benieuwd of mijn vetpercentage ook zal zakken met mijn onderhoudschema.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:29 schreef VASND het volgende:
En zit het, net zoals de meeste aminozuren, niet gewoon in dagelijks eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder zoeken geeft oa invloed op een soort-van neurotransmitter, stikstof (nitric oxide) metabolisme en invloed op insuline secretie..I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Vandaag wat shirts gepast. XXL past niet meer.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:40 schreef Snakey het volgende:
[..]![]()
Mijn vrouw is niet mijn moeder uiteraard.Maar die vraagt juist de hele tijd wanneer ik nou eens nieuwe shirtjes ga kopen omdat m'n huidige shirtjes te strak zitten.
![]()
Althans niet waar ik vandaag geweest ben.![]()
Arginine geeft wel een nice pump, 2-3 gr voor de training, alleen wat heb je eigenlijk aan een pump ?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:39 schreef 16meter het volgende:
Of lekker uitslapen.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:52 schreef obsama het volgende:
Uch, sportschool alleen van 10 tot 12 open, morgen wekkertje dan maar.![]()
Welnee man, Die zooi doet niks voor je. Enige wat je doet is de sup industrie betalen. Hou er ajb mee op.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:31 schreef mtchel112 het volgende:
@poidertje ga gewoon aan de eca, volgens mij zit er veel meer troep in dexa![]()
Ik heb het al vaker gezegt, het doet niks voor me. Misschien heb ik al teveel andere dingen gedaan, maar EC heeft geen enkel effect op me.quote:![]()
Dat kan, maar het heeft voor heel veel andere mensen wel gewerkt. Ben het wel met je eens dat 99% van alle supplementen gewoon bullshit zijn.![]()
Er zijn maar een paar sups die je nodig heb, op voorwaarde dat je goed eet.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:42 schreef seto het volgende:
Dat kan, maar het heeft voor heel veel andere mensen wel gewerkt. Ben het wel met je eens dat 99% van alle supplementen gewoon bullshit zijn.
Whey, creatine, glutamine, fatty acids en multi vitamine. En als je al BCAA's wil doen zorg dat je L-leucine binnen krijgt.![]()
Natuurlijk helpt goed eten en sporten het best, maar elk onderzoek laat zien dat mensen die ephedrine slikken meer afvallen dan de controle groep
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
maaruh, Glutamine? Waarom zou je dat supplementeren? Dat is de meest voorkomende aminozuur die echt overal in zit. En het is niet eens een 'essential amino acid'... het is DE bulk eiwit/aminozuur, een portie whey zit er al vol mee. Het zit in vlees, vis, ei, melk, graan, etc..quote:Op zondag 22 juli 2012 01:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar sups die je nodig heb, op voorwaarde dat je goed eet.
Whey, creatine, glutamine, fatty acids en multi vitamine. En als je al BCAA's wil doen zorg dat je L-leucine binnen krijgt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Zith op 22-07-2012 03:36:04 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Persoonlijk denk ik daar ook altijd aan als ik lees dat mensen het supplementeren, maar toch zijn er blijkbaar veel mensen die het nodig lijken te vinden.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:30 schreef Zith het volgende:
[..]
maaruh, Glutamine? Waarom zou je dat supplementeren? Dat is de meest voorkomende aminozuur die echt overal in zit. En het is niet eens een 'essential amino acid'... het is DE bulk eiwit/aminozuur, een portie whey zit er al vol mee. Het zit in vlees, vis, ei, melk, graan, etc..
Als je aan het cutten bent en minder eet kan ik het begrijpen, maar met de hoeveelheden vlees, eieren en zuivel die ik naar binnen werk lijkt me niet dat ik het nodig heb als supplement
The keyring: An invention created so that you can lose all of your keys at once.![]()
Ik wordt er wel hyper van. Het zal allemaal tusswn se oren zitten inderdaad. Maar het voelt wel lekker aan met zo een flinkw hoeveelheid energie ineens.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja, dat zal echt bijdragen aan je workout.![]()
Glutamine. Dat moet je toch even uitleggen dan..?quote:Op zondag 22 juli 2012 01:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar sups die je nodig heb, op voorwaarde dat je goed eet.
Whey, creatine, glutamine, fatty acids en multi vitamine. En als je al BCAA's wil doen zorg dat je L-leucine binnen krijgt.![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:29 schreef VASND het volgende:
Klinkt fantastisch. Wat voor positieve invloed heeft dit alles op krachttraining?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder zoeken geeft oa invloed op een soort-van neurotransmitter, stikstof (nitric oxide) metabolisme en invloed op insuline secretie..![]()
Gisteren bij B&F Shop whey (Berry Blast), creatine en dexaprine besteld.
Ben benieuwd naar de creatine. Ik had creatine van Beast, maar die is chemisch zoet. Deze blijkt geen smaak te hebben. Is veel beter.
Hoop het dinsdag binnen te krijgen. Kunnen we meteen aan de slag.
World domination is my middle name.![]()
Heb je creapure gehaald? Die smaakt idd nergens naar.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:01 schreef Daklem het volgende:
Gisteren bij B&F Shop whey (Berry Blast), creatine en dexaprine besteld.
Ben benieuwd naar de creatine. Ik had creatine van Beast, maar die is chemisch zoet. Deze blijkt geen smaak te hebben. Is veel beter.
Hoop het dinsdag binnen te krijgen. Kunnen we meteen aan de slag.Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
de Creapure ja. Ging bijna over mijn nek van die Beat creatine na verloop van tijd. Het is goede creatine van Beast, maar wel echt vies.World domination is my middle name.![]()
Het verschilt per persoon of het werkt of niet. Zo merk ik zelf niets als ik bijvoorbeeld twee pillen Dexaprine neem, dat betekend natuurlijk niet dat het voor iedereen nutteloos is.quote:Op zondag 22 juli 2012 08:03 schreef Poidertje het volgende:
[..]
Ik wordt er wel hyper van. Het zal allemaal tusswn se oren zitten inderdaad. Maar het voelt wel lekker aan met zo een flinkw hoeveelheid energie ineens.![]()
Glutamine is the most abundant amino acid found in muscle tissue.quote:Op zondag 22 juli 2012 10:34 schreef 16meter het volgende:
[..]
Glutamine. Dat moet je toch even uitleggen dan..?
It helps prevent muscle wasting and improves recovery.![]()
Dat de ene er hyper van wordt, en de ander niet, wil natuurlijk niet zeggen of het werkt of niet.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:23 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Het verschilt per persoon of het werkt of niet. Zo merk ik zelf niets als ik bijvoorbeeld twee pillen Dexaprine neem, dat betekend natuurlijk niet dat het voor iedereen nutteloos is.World domination is my middle name.![]()
Niet creatine monohydraat is zoet, maar de smaakstoffen die ze erbij gooien.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:01 schreef Daklem het volgende:
Ik had creatine van Beast, maar die is chemisch zoet.
Net zoals whey zelf niet naar banaan of aardbei smaakt.
Creatine monohydraat zelf is zo goed als smaakloos.Confidence through competence![]()
Precies. Ik geef aan dat de creatine van Beast chemisch zoet is. Ik snap dat creatine zelf geen smaak heeftquote:Op zondag 22 juli 2012 12:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet creatine monohydraat is zoet, maar de smaakstoffen die ze erbij gooien.
Net zoals whey zelf niet naar banaan of aardbei smaakt.
Creatine monohydraat zelf is zo goed als smaakloos.
World domination is my middle name.![]()
Als je iets ranzigs wil moet je NOS Ether van Get Diesel eens proberen.
Wel goed spul.Behulpzaam als een waterkraan.
Reviews zien er positief uit om te gebruiken als pre-workout supplement.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:39 schreef fathank het volgende:
Als je iets ranzigs wil moet je NOS Ether van Get Diesel eens proberen.
Wel goed spul.World domination is my middle name.![]()
Ja, de meest voorkomende eiwit in je spieren = glutamine. De meest voorkomende eiwit in varkensvlees, kip, koe, vis, ei, melk, whey, granen... is glutamine. Dit is echt vallen voor de marketing praatjes. 'Glutamine is belangrijk want het is de meest voorkomende aminozuur in je spieren!', 'Glutamine helpt bij het herstellen!'. 'Glutamine zorgt voor minder spierafbraak!' Dit klopt allemaal, dat komt gewoon omdat het de bulk amino zuur / eiwitvorm is. Eiwit zorgt voor minder spierafbraak, dat weet iedere beginner. Maar waarom? Omdat het vol zit met dit soort aminozuren. Zolang je genoeg eiwit eet heb je genoeg glutamine, kijk maar eens op de label van je whey pot.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Glutamine is the most abundant amino acid found in muscle tissue.
It helps prevent muscle wasting and improves recovery.
Zie ook
http://www.t-nation.com/f(...)ing_the_dogma_part_1
http://www.t-nation.com/f(...)ing_the_dogma_part_2
http://www.johnberardi.com/articles/qa/afc/afc_nov082002.htm
[ Bericht 39% gewijzigd door Zith op 22-07-2012 15:02:00 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Spoiler weghalen terwijl ik 'm zit te lezen -1quote:Op zondag 22 juli 2012 14:29 schreef Zith het volgende:
[..]
Ja, de meest voorkomende eiwit in je spieren = glutamine. De meest voorkomende eiwit in varkensvlees, kip, koe, vis, ei, melk, whey, granen... is glutamine. Dit is echt vallen voor de marketing praatjes. 'Glutamine is belangrijk want het is de meest voorkomende aminozuur in je spieren!', 'Glutamine helpt bij het herstellen!'. Dit klopt allemaal, maar het is niet nodig om te supplementeren. Zolang je genoeg eiwit eet heb je genoeg glutamine, kijk maar eens op de label van je whey pot.
Zie ook
http://www.t-nation.com/f(...)ing_the_dogma_part_1
http://www.t-nation.com/f(...)ing_the_dogma_part_2
http://www.johnberardi.com/articles/qa/afc/afc_nov082002.htm-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Ja te lange spoiler terwijl je ook gewoon op die linkjes kan klikken
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
waarom is de sportschool gesloten op de momenten dat ik er moet zijn, sinds ik ben uitgeloot zit ik echt in een negatieve spiraal, de gym troost me tenminste
![]()
leest ook lekker makkelijk weg, vond alleen dat hij veel teveel voorbeelden gaf somsquote:Op zondag 22 juli 2012 15:17 schreef Kerol het volgende:
BFFM is echt een prachtig boekKan niet stoppen met lezen.
![]()
Nu een jaartje niks doen? Want dan kan je massaal aan je lichaam gaan werken öquote:Op zondag 22 juli 2012 15:12 schreef mtchel112 het volgende:
waarom is de sportschool gesloten op de momenten dat ik er moet zijn, sinds ik ben uitgeloot zit ik echt in een negatieve spiraal, de gym troost me tenminste
![]()
Brah, hoe zit het met de ECA?quote:Op zondag 22 juli 2012 15:20 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
leest ook lekker makkelijk weg, vond alleen dat hij veel teveel voorbeelden gaf somsIk ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Zo, ben net terug van vakantie. Slecht geweest voor mijn lichaam, ontzettend weinig gegeten (wat ik daar in drie dagen at eet ik hier in één dag), slecht geslapen en redelijk wat alcohol op, en dat is te merken. Vanaf morgen weer beginnen.
Ben nog aan het twijfelen of ik gewoon mijn 'oude' schema op ga pakken of misschien ga ik wel full-body (4*4) doen..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: