Echt smerig idd, Als ik jou was zou ik even bellen of mailen, vind dat altijd echt vies ik heb het ook vaak gehad met kleding etc.. soms willen ze het nog wel is vergoedenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb hem echt gister binnengekregen, gaat ie nu in de fucking aanbieding.
* Ethanolic voelt een roidrage opkomen.
Ik denk dat dit ook mijn ervaring is, heb al eerder creatine en hard! geprobeerd van B&F maar kreeg van beide geen goed gevoel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:48 schreef Snakey het volgende:
-De gehele dag 160% meer vetverbranding!![]()
Het doet niks voor me. Ik heb er een paar geprobeerd, ik merk er helemaal niks van.
Ga weg met je getroll.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:51 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ik denk dat dit ook mijn ervaring is, heb al eerder creatine en hard! geprobeerd van B&F maar kreeg van beide geen goed gevoel.
Ik weet niet hoor maar is serieus, van crea kreeg ik pijn in me pens en spontaan kramp en van hard! kreeg ik een opgefokt gevoel van heb ik jou daar, weet niet waardoor jij denkt dat ik hier aan het trollen ben en telkens mijn posts wijzigt dwaasquote:
Je zit hier altijden te trollen dus ik verwijder de bagger die je hier achter laat. Wat je nu zegt is gewoon niet mogelijk en heeft niks te maken met Dexaprine.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:13 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar is serieus, van crea kreeg ik pijn in me pens en spontaan kramp en van hard! kreeg ik een opgefokt gevoel van heb ik jou daar, weet niet waardoor jij denkt dat ik hier aan het trollen ben en telkens mijn posts wijzigt dwaas
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:21 schreef ChesterPerry het volgende:
Ik zeg dat ik met de toch wat ''chemische'' producten erin last ervan krijg omdat dat mij eerder is overkomen van dat soort supplementen
Zijn daar een beetje chille broeken te vinden? Ik kom er eerlijk gezegd nooit omdat ik het vooroordeel heb dat het me wat te preppy is maar ik kan ernaast zitten natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:23 schreef ChesterPerry het volgende:
Met mijn 1.90 en 100 kilo is het stryden in de bijenkorf
Het gaat niet alleen om deze opmerking, je bent al tijden bezig met nikszeggende posts hier.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:30 schreef ChesterPerry het volgende:
Wat denk je nou gozer dat ik dit allemaal verzin? Ik geef alleen me eigen reviewtje over wat producten ik heb dit opgezocht en ben 1/10 die niet tegen deze producten kan.
Ja vind ik wel woon vlakbij Arnhem en ga daar altijd even gluren bij de bijenkorf, Nudie Jeans heb je wel de wat groot vallende maten nodig(verschillende modellen) ik heb ook een stuk of 2,3 Boss broeken die erg goed vallenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zijn daar een beetje chille broeken te vinden? Ik kom er eerlijk gezegd nooit omdat ik het vooroordeel heb dat het me wat te preppy is maar ik kan ernaast zitten natuurlijk.
Nice man, lekkere arm. E-boks voor zwarte tanktop crew.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:39 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Steeds meer definitie.![]()
Crappy foto I know, heb geen fatsoenlijke spiegels thuis en vond het lame uitgebreid te gaan flexen in de spiegel.Na m'n cut (vlak voor m'n vakantie) laat ik een vriend van me wat foto's schieten, in wat poses.
![]()
Rond de 16% zit ik hier schat ik.
Black tanktopsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nice man, lekkere arm. E-boks voor zwarte tanktop crew.
[ afbeelding ]
Dec 2010 - juni 2011 aanrommelen in healthgym, vanaf daar serieuzer. Nu al een paar maanden niet echt meer. Momenteel kan ik helemaal niet trainen, herstellen van operatie. Voor december 2010: niks.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:46 schreef ChesterPerry het volgende:
Hoelang doe je al krachttraining panzermaus?
Schminken die wangen en Rambo in town.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Black tanktops
Got so much black tanktops, ma tanktops got tanktops.
Wow netjes hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dec 2010 - juni 2011 aanrommelen in healthgym, vanaf daar serieuzer. Nu al een paar maanden niet echt meer. Momenteel kan ik helemaal niet trainen, herstellen van operatie. Voor december 2010: niks.![]()
is ook een bullshit supplement, gewoon DMAA met een fancy naampjequote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:48 schreef Snakey het volgende:
-De gehele dag 160% meer vetverbranding!![]()
Het doet niks voor me. Ik heb er een paar geprobeerd, ik merk er helemaal niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |