Ik doe meestal 4 a 5 oefeningen voor borst. Ligt eraan hoe gesloopt ze zijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:45 schreef obsama het volgende:
Vanaf vandaag van full-body naar 4 dagen split, ben benieuwdWil borst op één dag doen, hoeveel oefeningen van hoeveel sets en reps stellen jullie voor ?
Dichter bij de camera gaan staan, verder niks op aan te merken. Ohja, als je straks zwaarder gaat, dat kan je duidelijk hebben, koop dan dikkere handschoenen voor een nog betere grip.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:48 schreef 16meter het volgende:
Ik was net wat curls aan het doen, maar ik twijfel nog een beetje aan m'n form.
Zeg het maar..
Ben jij dit? Waarom is dit filmpje dan geupload op 30 maart 2011quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:48 schreef 16meter het volgende:
Ik was net wat curls aan het doen, maar ik twijfel nog een beetje aan m'n form.
Zeg het maar..
Dit dacht ik dus ookquote:
Nee joh, dit is 16meter.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:19 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ben jij dit? Waarom is dit filmpje dan geupload op 30 maart 2011?
thxquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:18 schreef Toverbal0 het volgende:
Dichter bij de camera gaan staan, verder niks op aan te merken. Ohja, als je straks zwaarder gaat, dat kan je duidelijk hebben, koop dan dikkere handschoenen voor een nog betere grip.
Daar is die dan ook, ook, voor bedoeld.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
Over posterior deltoid gesproken, vandaag in de gym iemand achterstevoren op de pec-deck, dus met z'n neus in de rugsteun, reverse flies zien doen.
Deze dus:
http://www.exrx.net/Weigh(...)earLateralRaise.html
... maar dan met een pec-deck. Moet toegeven dat de ROM er goed uit zag, maar comfortabel was het niet denk ik.
Ze hadden er 1 in Spanje staan. Was een van de apparaten die ik wilde verslaan, als peck deck app dan. Deze ging tot 100kilo, ik kwam tot 6 x 100. Net geen 8x 100. Ik heb het dus net niet verslagen.quote:
Wel chill is dat om machines te verslaan ja. De leg extension, tricep dip en peck deck lukken maar verder gebruik ik weinig machines.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ze hadden er 1 in Spanje staan. Was een van de apparaten die ik wilde verslaan, als peck deck app dan. Deze ging tot 100kilo, ik kwam tot 6 x 100. Net geen 8x 100. Ik heb het dus net niet verslagen.
Ik ben nu bezig met een plate loaded shoulder press. Die gaat tot 150 kilo. Ik ben tot nu tot 4 x 120 kilo gekomen. Maar vanmorgen kwam ik niet boven de 100. Maar m´n OHP was ook al zwak vandaag, dus het was eigenlijk een nutteloze poging.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wel chill is dat om machines te verslaan ja. De leg extension, tricep dip en peck deck lukken maar verder gebruik ik weinig machines.
Yep,is haalbaar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:30 schreef Kerol het volgende:
Hoop dit jaar nog mijn gewicht te benchpressen, zit nu op 68kg. Moet dan richting de 85kg (tenzij ik zwaarder ben tegen die tijd heh). Haalbare kaart?
Makkelijk joh gewoon massaal eten en iedere keer meer benchen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:30 schreef Kerol het volgende:
Hoop dit jaar nog mijn gewicht te benchpressen, zit nu op 68kg. Moet dan richting de 85kg (tenzij ik zwaarder ben tegen die tijd heh). Haalbare kaart?
dip machine :S wat is met jou mattiequote:Op donderdag 19 juli 2012 21:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wel chill is dat om machines te verslaan ja. De leg extension, tricep dip en peck deck lukken maar verder gebruik ik weinig machines.
mooi ding man. lekker die triceps isolere geen zin in regular dips somsquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:32 schreef 16meter het volgende:
[..]
dip machine :S wat is met jou mattie
Kan makkelijk ja, bij me oude gym begon ik ook bij 40 ofzoquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:30 schreef Kerol het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |