SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
[ Bericht 13% gewijzigd door Snakey op 20-07-2012 13:46:58 ]![]()
ic ic.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:48 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
hahaha
[..]
Ja klopt, kan het ook moeilijk uitleggen, maar ik voel het wel degelijk.rear delt raises ofzo?
Trouwens.. geen idee hoe ik een nieuw topic aanmaak
Weer een nieuwe![]()
![]()
Net deze geprobeerd: http://www.exrx.net/Weigh(...)r/DBRearDeltRow.html
Ik heb geen zwaar gewicht genomen, maar ik voelde 'm aardig. Het is alleen oppassen dat je je bovenrug niet gaat gebruiken ipv je rear delts.![]()
Die probeerde ik dus eerder uit te leggen, maar dan al liggend face down op een bankje incline 30 graden en dan alle bij de kanten tegelijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:54 schreef Bendoe het volgende:
Ik heb geen zwaar gewicht genomen, maar ik voelde 'm aardig. Het is alleen oppassen dat je je bovenrug niet gaat gebruiken ipv je rear delts.
dan ga je dus automatisch je boven rug niet gebruiken.
Je moet alleen wel serieus opletten dat je niet in slaap valt tussen je sets![]()
![]()
Kan je ook goed doen op een sitting cable row machien, maar dan naar je schouders ipv je rug trekken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:54 schreef Bendoe het volgende:
Ik heb geen zwaar gewicht genomen, maar ik voelde 'm aardig. Het is alleen oppassen dat je je bovenrug niet gaat gebruiken ipv je rear delts.![]()
Maar face pulls is ook voor de achterkant van de schouders?
Ik zie nooit iemand achterkant schouders trainen trouwens![]()
![]()
Nee, en die krijgen dan ook vanzelf last met benchen e.d. als de rest meer ontwikkeld dan de achterkant.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:58 schreef Toverbal0 het volgende:
Maar face pulls is ook voor de achterkant van de schouders?
Ik zie nooit iemand achterkant schouders trainen trouwens![]()
Ja ik heb 'm ook met 2 armen gedaan, maar dan gewoon voorover gebogen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Die probeerde ik dus eerder uit te leggen, maar dan al liggend face down op een bankje incline 30 graden en dan alle bij de kanten tegelijk.
dan ga je dus automatisch je boven rug niet gebruiken.
Je moet alleen wel serieus opletten dat je niet in slaap valt tussen je sets![]()
![]()
Heb je dan rear delts nodig voor benchen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nee, en die krijgen dan ook vanzelf last met benchen e.d. als de rest meer ontwikkeld dan de achterkant.![]()
Je hele schoudergewricht wordt zwaar belast met benchen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:04 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Heb je dan rear delts nodig voor benchen?
Als het dan niet volledig sterk is kun je problemen krijgen.![]()
Gisteren rug workout, tijdens de pullups netjes met je beten naar voren zodat je lichaam een L vorm heeft. Daarmee spreek je ook je core spieren aan.
Daarna nog 25 dips, gevolgd door een triceps oefening die nog geen naam heeft.![]()
![]()
Wat een vre-se-lijke .gif.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:35 schreef ZetaOS het volgende:
Gisteren rug workout, tijdens de pullups netjes met je beten naar voren zodat je lichaam een L vorm heeft. Daarmee spreek je ook je core spieren aan.
Daarna nog 25 dips, gevolgd door een triceps oefening die nog geen naam heeft.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Sja, mis 1 foto van 90 graden, veder vind ik het wel mee vallen.quote:
heb de foto ook niet zelf gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2012 17:43:17 ]![]()
Vanaf vandaag van full-body naar 4 dagen split, ben benieuwdWil borst op één dag doen, hoeveel oefeningen van hoeveel sets en reps stellen jullie voor ?
![]()
Ik zou de curls in je haar doen.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik doe meestal 4 a 5 oefeningen voor borst. Ligt eraan hoe gesloopt ze zijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:45 schreef obsama het volgende:
Vanaf vandaag van full-body naar 4 dagen split, ben benieuwdWil borst op één dag doen, hoeveel oefeningen van hoeveel sets en reps stellen jullie voor ?
meestal 3 setjes van 8-10.
Dichter bij de camera gaan staan, verder niks op aan te merken. Ohja, als je straks zwaarder gaat, dat kan je duidelijk hebben, koop dan dikkere handschoenen voor een nog betere grip.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:48 schreef 16meter het volgende:
Ik was net wat curls aan het doen, maar ik twijfel nog een beetje aan m'n form.
Zeg het maar..![]()
Ben jij dit? Waarom is dit filmpje dan geupload op 30 maart 2011quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:48 schreef 16meter het volgende:
Zeg het maar..?
#FREEBAJSKORV![]()
Dit dacht ik dus ookquote:, zeker omdat die gast (met mijn gebrek aan kennis gezien) alles behalve goed curlt. Gebruikt zowat alle spieren behalve z'n biceps
.
#FREEBAJSKORV![]()
Afgelopen twee dagen weer de sportschool bezocht na 3 dagen. M'n borst, triceps, schouders zijn nu al pijnlijk. Morgen ga ik er toch wel vanuit dat m'n benen erbij horen haha.![]()
Nee joh, dit is 16meter.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:19 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ben jij dit? Waarom is dit filmpje dan geupload op 30 maart 2011?
![]()
![]()
waar heb je die foto gevondenthxquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:18 schreef Toverbal0 het volgende:
Dichter bij de camera gaan staan, verder niks op aan te merken. Ohja, als je straks zwaarder gaat, dat kan je duidelijk hebben, koop dan dikkere handschoenen voor een nog betere grip.![]()
Over posterior deltoid gesproken, vandaag in de gym iemand achterstevoren op de pec-deck, dus met z'n neus in de rugsteun, reverse flies zien doen.
Deze dus:
http://www.exrx.net/Weigh(...)earLateralRaise.html
... maar dan met een pec-deck. Moet toegeven dat de ROM er goed uit zag, maar comfortabel was het niet denk ik.
Confidence through competence![]()
Daar is die dan ook, ook, voor bedoeld.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
Over posterior deltoid gesproken, vandaag in de gym iemand achterstevoren op de pec-deck, dus met z'n neus in de rugsteun, reverse flies zien doen.
Deze dus:
... maar dan met een pec-deck. Moet toegeven dat de ROM er goed uit zag, maar comfortabel was het niet denk ik.![]()
Ze hadden er 1 in Spanje staan. Was een van de apparaten die ik wilde verslaan, als peck deck app dan. Deze ging tot 100kilo, ik kwam tot 6 x 100. Net geen 8x 100. Ik heb het dus net niet verslagen.quote:![]()
![]()
Wel chill is dat om machines te verslaan ja. De leg extension, tricep dip en peck deck lukken maar verder gebruik ik weinig machines.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ze hadden er 1 in Spanje staan. Was een van de apparaten die ik wilde verslaan, als peck deck app dan. Deze ging tot 100kilo, ik kwam tot 6 x 100. Net geen 8x 100. Ik heb het dus net niet verslagen.![]()
Ik ben nu bezig met een plate loaded shoulder press. Die gaat tot 150 kilo. Ik ben tot nu tot 4 x 120 kilo gekomen. Maar vanmorgen kwam ik niet boven de 100. Maar m´n OHP was ook al zwak vandaag, dus het was eigenlijk een nutteloze poging.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wel chill is dat om machines te verslaan ja. De leg extension, tricep dip en peck deck lukken maar verder gebruik ik weinig machines.![]()
Hoop dit jaar nog mijn gewicht te benchpressen, zit nu op 68kg. Moet dan richting de 85kg (tenzij ik zwaarder ben tegen die tijd heh). Haalbare kaart?Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Yep,is haalbaar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:30 schreef Kerol het volgende:
Hoop dit jaar nog mijn gewicht te benchpressen, zit nu op 68kg. Moet dan richting de 85kg (tenzij ik zwaarder ben tegen die tijd heh). Haalbare kaart?
Tenzij je ineens een bulk vreselijk uit de hand laat gieren.![]()
![]()
Makkelijk joh gewoon massaal eten en iedere keer meer benchen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:30 schreef Kerol het volgende:
Hoop dit jaar nog mijn gewicht te benchpressen, zit nu op 68kg. Moet dan richting de 85kg (tenzij ik zwaarder ben tegen die tijd heh). Haalbare kaart?![]()
dip machine :S wat is met jou mattiequote:Op donderdag 19 juli 2012 21:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wel chill is dat om machines te verslaan ja. De leg extension, tricep dip en peck deck lukken maar verder gebruik ik weinig machines.![]()
mooi ding man. lekker die triceps isolere geen zin in regular dips somsquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:32 schreef 16meter het volgende:
[..]
dip machine :S wat is met jou mattie![]()
Kan makkelijk ja, bij me oude gym begon ik ook bij 40 ofzoquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:30 schreef Kerol het volgende:
Hoop dit jaar nog mijn gewicht te benchpressen, zit nu op 68kg. Moet dan richting de 85kg (tenzij ik zwaarder ben tegen die tijd heh). Haalbare kaart?steeds hoger totdat ik setjes deed van 80/90 en max 3x100
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Top! Dan ga ik me daar ook op richten, zit nog wel in de cut maar merk wel dat mn kracht ook vooruit gaat ondanks die cut dus. Lekkerlekker.
Vind het zo kut dat ik 2 jaar geleden niet direct zo serieus aan het sporten ben gegaan, zeker twee jaar lang 2x pw sportschool gegaan (veel te weinig en dan ook nog slecht eten.) en nu sinds 3 maand echt super serieus en gemotiveerd. Ga hard vooruit al zeg ik t zelf
![]()
Zit alleen steeds met die gedachte wat er van me zou zijn gekomen als ik direct de ''knowledge'' had over het sporten als dat ik nu heb, damn.Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Ik denk dat bijna iedereen zo is begonnen, de echte winnaars gaan na een tijdje zich inlezen en verbeteren, de losers blijven zoals het was![]()
Ik heb ook zo'n 2 jaar aan liggen kloten zonder schema en alles eten wat ik wilde omdat ik toch "trainde" ondertussen werd ik gewoon dikker, zo jammer.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:57 schreef Kerol het volgende:
Top! Dan ga ik me daar ook op richten, zit nog wel in de cut maar merk wel dat mn kracht ook vooruit gaat ondanks die cut dus. Lekkerlekker.
Vind het zo kut dat ik 2 jaar geleden niet direct zo serieus aan het sporten ben gegaan, zeker twee jaar lang 2x pw sportschool gegaan (veel te weinig en dan ook nog slecht eten.) en nu sinds 3 maand echt super serieus en gemotiveerd. Ga hard vooruit al zeg ik t zelf
![]()
Zit alleen steeds met die gedachte wat er van me zou zijn gekomen als ik direct de ''knowledge'' had over het sporten als dat ik nu heb, damn.
Maarja het is nooit te laat om het beste te worden wat je kan zijn.Ik begon met trainen met een groep van misschien 15 man, uiteindelijk train alleen ik van die oorspronkelijke groep nogquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:03 schreef mtchel112 het volgende:
Ik denk dat bijna iedereen zo is begonnen, de echte winnaars gaan na een tijdje zich inlezen en verbeteren, de losers blijven zoals het was![]()
![]()
Ik word zo gek van mezelf, niet kunnen trainen door die schouder. Het wordt wel minder, maar ik wil echt pijnvrij zijn voor ik weer ga. Arghhh.![]()
Was dus bij de fysio geweest en die wist inderdaad snel op te sporen dat het probleem in de welbekende rotator cuff zit. Hij kon me zelfs laten voelen dat een bepaald stuk bot bij het draaien een stukje wegzakte, doordat er iets met de pezen aan de binnekant van de "kom" aan de hand is (ben het precieze verhaal alweer vergeten).
Op elke fokker past een bril.![]()
Hey mensen, ik ben sinds een paar maanden redelijk serieus aan het trainen geslagen. Nu lees ik al een aantal weken deze reeks mee en heb daarom zelf een accountje aangemaakt. Ik hoop zowel hier als op DBB wat meer inzicht te krijgen op het gebied van trainingsschema's, voedingsschema's en techniek.
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.![]()
Wat is je doel, en wat zijn je stats nu?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:40 schreef Poppiholla het volgende:
Hey mensen, ik ben sinds een paar maanden redelijk serieus aan het trainen geslagen. Nu lees ik al een aantal weken deze reeks mee en heb daarom zelf een accountje aangemaakt. Ik hoop zowel hier als op DBB wat meer inzicht te krijgen op het gebied van trainingsschema's, voedingsschema's en techniek.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Wel grappig, maar dat is de form die ik elke member bij Fit4Free zie doen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:48 schreef 16meter het volgende:
Zeg het maar..
Geen enkel verschil...best triest eigenlijk.![]()
Zijn alleen voor geen meter te bakken. Althans, ik kan er nog geen fatsoenlijke pannekoek van maken. Smaak is wel erg goed.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:51 schreef THEFXR het volgende:
dit is goed eten:
http://www.bodyenfitshop.(...)ct-protein-pancakes/Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
Deze dus:
... maar dan met een pec-deck. Moet toegeven dat de ROM er goed uit zag, maar comfortabel was het niet denk ik.Die had ik gisteren dus nog willen opperen. Ik deed hem zelf altijd in m'n andere gym. Hij is verre van comfortabel idd. want je zit met je neus in de pad waar iedereen in zit te zweeten, en de huid rond je ellebogen doet zeer en is zwaar rood v.d. druk en het schuren na afloop, maar het werkt wel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar is die dan ook, ook, voor bedoeld.
Wel netjes recht opgaan zitten, armen 90graden enz enz.
In de gym waar ik nu tijdelijk train hebben ze er zo een die wel voor rear delts gemaakt is.
In die zelfde gym hebben ze overigens een hopeloze pec deck. Heel korte draai maakt i. En er is niks aan af te stellen voor mensen die langer/breeder zijn behalve dan het stoeltje. Komt d'r dus op neer dat ik ergens ter hoogte van m'n bicepsesn zit te pec decken op dat ding
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 20-07-2012 07:37:18 ]![]()
Vind ik een bult geld voor een paar pannekoeken. Ik maak ze zelf wel met havermout en vanille whey. Wel wat meer carbs, maar die kan ik toch nooit genoeg hebbenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:51 schreef THEFXR het volgende:
dit is goed eten:
http://www.bodyenfitshop.(...)ct-protein-pancakes/.
Behulpzaam als een waterkraan.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:29 schreef Catch_me het volgende:
Was dus bij de fysio geweest en die wist inderdaad snel op te sporen dat het probleem in de welbekende rotator cuff zit. Hij kon me zelfs laten voelen dat een bepaald stuk bot bij het draaien een stukje wegzakte, doordat er iets met de pezen aan de binnekant van de "kom" aan de hand is (ben het precieze verhaal alweer vergeten).
Nu doorzeuren bij hem dat i precies uitlegt wat het is en waar het zit. Liefst met een exploded view van schouder d'r bij. Zo'n skelleton pop o.i.d. Ook je trainingschema met hem bespreken.
Als je zelf precies weet waar het zit, is het veel makkelijker te begrijpen waar je op moet letten.
Dat wegzakken van een bot lijkt me eerder een spieren kwestie, maar hij zal het wel weten![]()
Rotator cuff is nogal algemene kreet om een blessure mee aan te geven.
Schouder is ubercomplex.
Lees anders deze ff:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rotator_cuff
Suc6 d'r mee!![]()
Hoe berekenen jullie je BF trouwens.. Ik doe het altijd via een site maar volgens die site is mn BF in de weken dat ik train juist gegroeid, terwijl de spiegel zegt dat ik mn abs kan zien en toen ik begon nog niet
Heb ook van die meetdingen ervoor maar die werken voor geen meter, weggegooid geld.Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
2x1/2 bf = bfBehulpzaam als een waterkraan.
BF d.m.v. een geleidingsmeting is complete onzin.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:17 schreef Kerol het volgende:
Hoe berekenen jullie je BF trouwens.. Ik doe het altijd via een site maar volgens die site is mn BF in de weken dat ik train juist gegroeid, terwijl de spiegel zegt dat ik mn abs kan zien en toen ik begon nog niet
Heb ook van die meetdingen ervoor maar die werken voor geen meter, weggegooid geld.
Als ik dat doe dan heb ik 2% bf en zou ik naast Ana en Rexia op de IC moeten liggen.
Als je veel eelt op je handen hebt geleid dat bijzonder slecht. Als je bezweet bent geleid je weer veel beter.
De gemiddelde weegschaal met bf functie ook nutteloos, die neemt gewoon een waarde van iemand met een gemiddelde spiermassa naar gelang jouw gewicht . Soort BMI
Sites zijn leuk, maar dat is weer helemaal afhankelijk van je bouw. Ook weer nattevingerwerk dus, of je moet een referentiepunt hebben.
Huidplooimetingen zo consistent mogelijk doen en/of spiegel in de gaten houden
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 20-07-2012 08:56:58 ]![]()
en desnoods iedere week een foto'tje in hetzelfde licht met dezelfde houding.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
BF d.m.v. een geleidingsmeting is complete onzin.
Als ik dat doe dan heb ik 2% bf en zou ik naast Ana en Rexia op de IC moeten liggen.
Als je veel eelt op je handen hebt geleid dat bijzonder slecht. Als je bezweet bent geleid je weer veel beter.
De gemiddelde weegschaal met bf functie ook nutteloos, die neemt gewoon een waarde van iemand met een gemiddelde spiermassa naar gelang jouw gewicht . Soort BMI
Sites zijn leuk, maar dat is weer helemaal afhankelijk van je bouw. Ook weer nattevingerwerk dus, of je moet een referentiepunt hebben.
Huidplooimetingen zo consistent mogelijk doen en/of spiegel in de gaten houdenBehulpzaam als een waterkraan.
Bij mij lag het aan de pan. Eerst lukte het absoluut niet, sinds ik een nieuwe pan heb zijn ze perfect.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 06:56 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Zijn alleen voor geen meter te bakken. Althans, ik kan er nog geen fatsoenlijke pannekoek van maken. Smaak is wel erg goed.![]()
![]()
Hij liet het a.d.h.v. zo'n view en een modelschouder zien. Daarna heeft ie me nog een lading oefeningen (een aantal stonden al in de PM) laten zien met db's en een cablestation. Hij raadde overigens op dit moment wel de warm up oefeningen af die ik deed n.a.v. dit filmpje:quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]Nu doorzeuren bij hem dat i precies uitlegt wat het is en waar het zit. Liefst met een exploded view van schouder d'r bij. Zo'n skelleton pop o.i.d. Ook je trainingschema met hem bespreken.
Als je zelf precies weet waar het zit, is het veel makkelijker te begrijpen waar je op moet letten.
Dat wegzakken van een bot lijkt me eerder een spieren kwestie, maar hij zal het wel weten![]()
Rotator cuff is nogal algemene kreet om een blessure mee aan te geven.
Schouder is ubercomplex.
Lees anders deze ff:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rotator_cuff
Suc6 d'r mee!Op elke fokker past een bril.![]()
Sowieso altijd een koekenpan met een dikke bodem gebruiken. Zo'n dun pannetje die je met je blote handen op kan vouwen gaat niet werken omdat die de warmte een stuk slechter geleiden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:25 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Bij mij lag het aan de pan. Eerst lukte het absoluut niet, sinds ik een nieuwe pan heb zijn ze perfect.Behulpzaam als een waterkraan.
Lichamelijke stats zijn 182cm, 82kg en ik schat mijn BF rond de 20-22 maar ik heb nooit een huidplooimeting gedaan. Voordat ik begon met trainen gaf zo'n weegschaal aan dat ik op 18% BF zat maar wat ik ervan begrijp zegt dat geen kont.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:54 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Wat is je doel, en wat zijn je stats nu?
Mijn eerste doel is om mijn BF te verlagen (12-14) en van daaruit meer spiermassa te kweken.Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.![]()
Zegt inderdaad geen kont. Als je echt net begonnen bent zal je sowieso wat massa kweken tijdens je cut door beginner gains, veel plezier met je transformatie.![]()
Als je jezelf dik vindt, kan het psychologisch voordeel opleveren door idd onder onderhoud te gaan eten zodat je vet afvalt, terwijl je wel hard aan je beginnersschema (bijv. SS) gaat werken. Zo verlies je vet én bouw je je n00bgains op zoals seto zegt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:15 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
Lichamelijke stats zijn 182cm, 82kg en ik schat mijn BF rond de 20-22 maar ik heb nooit een huidplooimeting gedaan. Voordat ik begon met trainen gaf zo'n weegschaal aan dat ik op 18% BF zat maar wat ik ervan begrijp zegt dat geen kont.
Mijn eerste doel is om mijn BF te verlagen (12-14) en van daaruit meer spiermassa te kweken.Confidence through competence![]()
Beetje demotiverend, ben geen grammetje afgevallen in vergelijking met vorige week. Sinds vorige weegmoment 5x getraind, 5 dagen minstens 500 onder onderhoud gezeten en 1 dag er wel flink wat boven(cheat). Is mn lichaam zolang bezig geweest die ene dag te compenseren met de rest of wat kan het anders zijn..Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Sowieso niet blindstaren op je resultaten binnen een week. Er zijn zoveel variabelen om rekening mee te houden..Behulpzaam als een waterkraan.
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: