Ik heb ook zo'n 2 jaar aan liggen kloten zonder schema en alles eten wat ik wilde omdat ik toch "trainde" ondertussen werd ik gewoon dikker, zo jammer.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:57 schreef Kerol het volgende:
Top! Dan ga ik me daar ook op richten, zit nog wel in de cut maar merk wel dat mn kracht ook vooruit gaat ondanks die cut dus. Lekkerlekker.
Vind het zo kut dat ik 2 jaar geleden niet direct zo serieus aan het sporten ben gegaan, zeker twee jaar lang 2x pw sportschool gegaan (veel te weinig en dan ook nog slecht eten.) en nu sinds 3 maand echt super serieus en gemotiveerd. Ga hard vooruit al zeg ik t zelf
![]()
Zit alleen steeds met die gedachte wat er van me zou zijn gekomen als ik direct de ''knowledge'' had over het sporten als dat ik nu heb, damn.
Ik begon met trainen met een groep van misschien 15 man, uiteindelijk train alleen ik van die oorspronkelijke groep nogquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:03 schreef mtchel112 het volgende:
Ik denk dat bijna iedereen zo is begonnen, de echte winnaars gaan na een tijdje zich inlezen en verbeteren, de losers blijven zoals het was
Wat is je doel, en wat zijn je stats nu?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:40 schreef Poppiholla het volgende:
Hey mensen, ik ben sinds een paar maanden redelijk serieus aan het trainen geslagen. Nu lees ik al een aantal weken deze reeks mee en heb daarom zelf een accountje aangemaakt. Ik hoop zowel hier als op DBB wat meer inzicht te krijgen op het gebied van trainingsschema's, voedingsschema's en techniek.
Wel grappig, maar dat is de form die ik elke member bij Fit4Free zie doen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:48 schreef 16meter het volgende:
Ik was net wat curls aan het doen, maar ik twijfel nog een beetje aan m'n form.
Zeg het maar..
Zijn alleen voor geen meter te bakken. Althans, ik kan er nog geen fatsoenlijke pannekoek van maken. Smaak is wel erg goed.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:51 schreef THEFXR het volgende:
dit is goed eten:
http://www.bodyenfitshop.(...)ct-protein-pancakes/
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
Over posterior deltoid gesproken, vandaag in de gym iemand achterstevoren op de pec-deck, dus met z'n neus in de rugsteun, reverse flies zien doen.
Deze dus:
http://www.exrx.net/Weigh(...)earLateralRaise.html
... maar dan met een pec-deck. Moet toegeven dat de ROM er goed uit zag, maar comfortabel was het niet denk ik.
Die had ik gisteren dus nog willen opperen. Ik deed hem zelf altijd in m'n andere gym. Hij is verre van comfortabel idd. want je zit met je neus in de pad waar iedereen in zit te zweeten, en de huid rond je ellebogen doet zeer en is zwaar rood v.d. druk en het schuren na afloop, maar het werkt wel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar is die dan ook, ook, voor bedoeld.
Vind ik een bult geld voor een paar pannekoeken. Ik maak ze zelf wel met havermout en vanille whey. Wel wat meer carbs, maar die kan ik toch nooit genoeg hebbenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 03:51 schreef THEFXR het volgende:
dit is goed eten:
http://www.bodyenfitshop.(...)ct-protein-pancakes/
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:29 schreef Catch_me het volgende:
Was dus bij de fysio geweest en die wist inderdaad snel op te sporen dat het probleem in de welbekende rotator cuff zit. Hij kon me zelfs laten voelen dat een bepaald stuk bot bij het draaien een stukje wegzakte, doordat er iets met de pezen aan de binnekant van de "kom" aan de hand is (ben het precieze verhaal alweer vergeten).
BF d.m.v. een geleidingsmeting is complete onzin.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:17 schreef Kerol het volgende:
Hoe berekenen jullie je BF trouwens.. Ik doe het altijd via een site maar volgens die site is mn BF in de weken dat ik train juist gegroeid, terwijl de spiegel zegt dat ik mn abs kan zien en toen ik begon nog niet
Heb ook van die meetdingen ervoor maar die werken voor geen meter, weggegooid geld.
en desnoods iedere week een foto'tje in hetzelfde licht met dezelfde houding.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
BF d.m.v. een geleidingsmeting is complete onzin.
Als ik dat doe dan heb ik 2% bf en zou ik naast Ana en Rexia op de IC moeten liggen.
Als je veel eelt op je handen hebt geleid dat bijzonder slecht. Als je bezweet bent geleid je weer veel beter.
De gemiddelde weegschaal met bf functie ook nutteloos, die neemt gewoon een waarde van iemand met een gemiddelde spiermassa naar gelang jouw gewicht . Soort BMI
Sites zijn leuk, maar dat is weer helemaal afhankelijk van je bouw. Ook weer nattevingerwerk dus, of je moet een referentiepunt hebben.
Huidplooimetingen zo consistent mogelijk doen en/of spiegel in de gaten houden
Bij mij lag het aan de pan. Eerst lukte het absoluut niet, sinds ik een nieuwe pan heb zijn ze perfect.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 06:56 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Zijn alleen voor geen meter te bakken. Althans, ik kan er nog geen fatsoenlijke pannekoek van maken. Smaak is wel erg goed.
Hij liet het a.d.h.v. zo'n view en een modelschouder zien. Daarna heeft ie me nog een lading oefeningen (een aantal stonden al in de PM) laten zien met db's en een cablestation. Hij raadde overigens op dit moment wel de warm up oefeningen af die ik deed n.a.v. dit filmpje:quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]Nu doorzeuren bij hem dat i precies uitlegt wat het is en waar het zit. Liefst met een exploded view van schouder d'r bij. Zo'n skelleton pop o.i.d. Ook je trainingschema met hem bespreken.
Als je zelf precies weet waar het zit, is het veel makkelijker te begrijpen waar je op moet letten.
Dat wegzakken van een bot lijkt me eerder een spieren kwestie, maar hij zal het wel weten![]()
Rotator cuff is nogal algemene kreet om een blessure mee aan te geven.
Schouder is ubercomplex.
Lees anders deze ff:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rotator_cuff
Suc6 d'r mee!
Sowieso altijd een koekenpan met een dikke bodem gebruiken. Zo'n dun pannetje die je met je blote handen op kan vouwen gaat niet werken omdat die de warmte een stuk slechter geleiden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:25 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Bij mij lag het aan de pan. Eerst lukte het absoluut niet, sinds ik een nieuwe pan heb zijn ze perfect.
Lichamelijke stats zijn 182cm, 82kg en ik schat mijn BF rond de 20-22 maar ik heb nooit een huidplooimeting gedaan. Voordat ik begon met trainen gaf zo'n weegschaal aan dat ik op 18% BF zat maar wat ik ervan begrijp zegt dat geen kont.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:54 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Wat is je doel, en wat zijn je stats nu?
Als je jezelf dik vindt, kan het psychologisch voordeel opleveren door idd onder onderhoud te gaan eten zodat je vet afvalt, terwijl je wel hard aan je beginnersschema (bijv. SS) gaat werken. Zo verlies je vet én bouw je je n00bgains op zoals seto zegt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:15 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
Lichamelijke stats zijn 182cm, 82kg en ik schat mijn BF rond de 20-22 maar ik heb nooit een huidplooimeting gedaan. Voordat ik begon met trainen gaf zo'n weegschaal aan dat ik op 18% BF zat maar wat ik ervan begrijp zegt dat geen kont.
Mijn eerste doel is om mijn BF te verlagen (12-14) en van daaruit meer spiermassa te kweken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |