Al bijna een jaar een algehele burn-out, geen aanwijsbare redenen in haar bloedwerk. Moeite met slapen, want 's nachts een overschot aan energie.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:07 schreef Zith het volgende:
waar had ze last van en hoe voelde ze zich erna?
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
Beetje offtopic, maar interessant voor mensen die problemen hebben om te verzinnen wat te eten:Heb zelf toevallig net The Primal Blueprint uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal eens kijken naar dat boek, gezond koken met verse groente en vlees is niet echt een probleem maar heel creatief in de keuken ben ik nog niet.
Heb ik ook nog steeds, het kan een kraakbeenkneuzing zijn wat ik heb, heb fotos moeten laten maken en zo'n scan dat je onder een groot wit ding gaat, heb bij de zogenaamde instrumentenman een op maat gemaakte en goede kniebandage gekregen( ik zit op kickboks en daar is het wel succesvol bij ) ook voor bodybuilders ivm squatten, kan je gratis laten maken bij mij het vergoed door de zorgverzekering.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:04 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Zou kunnen, als ik ga hurken hoor ik mijn knie ook kraken maar is normaal toch?![]()
Ik warmde op met 90kg mijn max ligt op 130. Een paar keer geprobeerd met en zonder gewicht, zonder gewicht nergens last van. Daarna heb ik de legpress maar gedaan op 180kg en dumbell lunges zonder problemen.
Overmorgen maar ff kijken of het weg is en anders misschien dokter.
Had je er dan ook echt alleen maar last van bij squatten?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:44 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Heb ik ook nog steeds, het kan een kraakbeenkneuzing zijn wat ik heb, heb fotos moeten laten maken en zo'n scan dat je onder een groot wit ding gaat, heb bij de zogenaamde instrumentenman een op maat gemaakte en goede kniebandage gekregen( ik zit op kickboks en daar is het wel succesvol bij ) ook voor bodybuilders ivm squatten, kan je gratis laten maken bij mij het vergoed door de zorgverzekering.
Had ik ook met voetbal maar ik had het gevoel of de tegenpartij alleen meer op mijn knie ging trappenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:44 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Heb ik ook nog steeds, het kan een kraakbeenkneuzing zijn wat ik heb, heb fotos moeten laten maken en zo'n scan dat je onder een groot wit ding gaat, heb bij de zogenaamde instrumentenman een op maat gemaakte en goede kniebandage gekregen( ik zit op kickboks en daar is het wel succesvol bij ) ook voor bodybuilders ivm squatten, kan je gratis laten maken bij mij het vergoed door de zorgverzekering.
Ik squat zelf niet met krachttraining, als ik van me trainer als warming up eerst wat squats moet doen heb ik het wel met omhoogkomen, niet als ik me bandage draag(ben er blij mee alleen zit het een klein beetje in de weg met me kicks op de lever of highkicks) maar voor squats kan ik dit iedereen aanraden.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:45 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Had je er dan ook echt alleen maar last van bij squatten?
Geen idee. Hoewel ze zeggen dat het een amino is komt het de gangbare amino's niet voor in de lijst. http://nl.wikipedia.org/wiki/Aminozuurquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:39 schreef 16meter het volgende:
Wie heeft wel eens agmatine geprobeerd?
Iemand in de gym beweerde dat het 'super spul' is, maar kan geen studies vinden over het nut van agamtine bij weight resistance training.
Heeft allemaal een hoge bro science factor, als je het mij vraagt. Supplement reviews van agmatine gaan ook niet veel verder dan 'gruwlyken pomp! goed spulletjuh hoorzz'.
http://www.bodyenfitshop.(...)snutrition/agmatine/quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:39 schreef 16meter het volgende:
Heeft allemaal een hoge bro science factor, als je het mij vraagt. Supplement reviews van agmatine gaan ook niet veel verder dan 'gruwlyken pomp! goed spulletjuh hoorzz'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder zoeken geeft oa invloed op een soort-van neurotransmitter, stikstof (nitric oxide) metabolisme en invloed op insuline secretie..-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
Ja, dat zal echt bijdragen aan je workout.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:19 schreef Poidertje het volgende:
Zo vandaag 2 keer een halve dexaprine genomen. Heerlijke energierush zeg! Had gewoon zin om te trainen maar kon vandaag niet. Merk t nu nog.
Ben benieuwd hoe mijn workout er morgen onder zal zijn. En ben benieuwd of mijn vetpercentage ook zal zakken met mijn onderhoudschema.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:29 schreef VASND het volgende:
En zit het, net zoals de meeste aminozuren, niet gewoon in dagelijks eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder zoeken geeft oa invloed op een soort-van neurotransmitter, stikstof (nitric oxide) metabolisme en invloed op insuline secretie..I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
Vandaag wat shirts gepast. XXL past niet meer.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:40 schreef Snakey het volgende:
[..]![]()
Mijn vrouw is niet mijn moeder uiteraard.Maar die vraagt juist de hele tijd wanneer ik nou eens nieuwe shirtjes ga kopen omdat m'n huidige shirtjes te strak zitten.
Arginine geeft wel een nice pump, 2-3 gr voor de training, alleen wat heb je eigenlijk aan een pump ?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:39 schreef 16meter het volgende:
Wie heeft wel eens agmatine geprobeerd?
Iemand in de gym beweerde dat het 'super spul' is, maar kan geen studies vinden over het nut van agamtine bij weight resistance training.
Of lekker uitslapen.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:52 schreef obsama het volgende:
Uch, sportschool alleen van 10 tot 12 open, morgen wekkertje dan maar.
Welnee man, Die zooi doet niks voor je. Enige wat je doet is de sup industrie betalen. Hou er ajb mee op.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:31 schreef mtchel112 het volgende:
@poidertje ga gewoon aan de eca, volgens mij zit er veel meer troep in dexa
Ik heb het al vaker gezegt, het doet niks voor me. Misschien heb ik al teveel andere dingen gedaan, maar EC heeft geen enkel effect op me.quote:
Er zijn maar een paar sups die je nodig heb, op voorwaarde dat je goed eet.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:42 schreef seto het volgende:
Dat kan, maar het heeft voor heel veel andere mensen wel gewerkt. Ben het wel met je eens dat 99% van alle supplementen gewoon bullshit zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |