Hoe weten we dat B&F geen Chinese meuk gebruikt?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bij andere bedrijven dan wel?Die whey komt van Carbery en de andere grote Europese fabrieken, de creatine is CreaPure, dus daar zijn geen problemen mee. Natuurlijk kunnen ze het in hun kelders vullen met spul uit China ondanks de labels, maar daar ga je niet vanuit.
En ja, zo'n 15% prijsstijging op een pot whey is fors.
Bedankt, ik ga zo toch naar de stad dus kan gelijk ff kijken!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik heb er ook een aangeschaft maandje terug, gebruik em echter weinig aangezien hij net wel, net niet past. Als je al goede bovenarmen hebt zou ik em in een winkel kopen, waar je em even aan kan passen.
Ik neem niks meer mee tijdens het trainen, geen tel, geen muziek. Geeft een boel rust.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 08:31 schreef ZetaOS het volgende:
Wat is dat toch met die gasten die bankdrukken, shoulder pressen met zo`n mp3 payer of iphone aan hun arm.
[ afbeelding ]
Wil weten of het aan mij ligt, maar ik vind het raar tijdens het trainen.
Ja ik merk eigenlijk ook totaal niets. Maar linkte het misschien aan de kuttraining en het niet gebruiken van dexaprine.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:00 schreef Catch_me het volgende:
Enige dat ik merk van dexaprine tijdens KT/cardio dat ik wat meer zweet.
Deed normaal ook 800cal zelfs met cardio. Merkte wel dat ik dan ook mn spieren mee verbrandde, dus maar wat lager gaan. Met crosstrainer heb je in 45 min zo die 600cal wel binnen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:06 schreef Catch_me het volgende:
Vind 600kcal met cardio trouwens best veel
Ik ben 3 weken geleden begonnen en heb een bagger slechte conditie, verbrand in 30-35 minuten (ik bouw op naar 45 min) maar iets van 280-320 kcal. Ik zet die loopband op 8% helling en 6 km/h snelheid en stap stevig door want van dat rennen krijg ik het aan m'n schenen en knieën
Loopband is dan ook niet echt friendly voor je knieën.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:06 schreef Catch_me het volgende:
Vind 600kcal met cardio trouwens best veel
Ik ben 3 weken geleden begonnen en heb een bagger slechte conditie, verbrand in 30-35 minuten (ik bouw op naar 45 min) maar iets van 280-320 kcal. Ik zet die loopband op 8% helling en 6 km/h snelheid en stap stevig door want van dat rennen krijg ik het aan m'n schenen en knieën
LOL!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:37 schreef Catch_me het volgende:
Wel een natuurlijke bron van eiwitten, zo breed mogelijk eiwitprofiel wil je hebben toch?
En je enkels gaan er aan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:08 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Loopband is dan ook niet echt friendly voor je knieën.
Heb die van mij weggegooid. Nam een halve in de ochtend en stond 4 uur s'nachts nog strak. En je wordt er erg onrustig van naar mijn meningquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:06 schreef Poidertje het volgende:
Heb gister ook Dexaprine besteld bij b&f shop...
Ben benieuwd wat dit gaat doen.. Komt vanmiddag binnen als het goed is.
Gister beetje doorgezakt met vakantieborrel van het werk.
Morgen maar weer flink knallen om het en beetje goed te maken. En de eerste tijd geen bier meer voor mij.
Fixed that.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:59 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hoe weten we dat B&F bij welke winkel we bestellen, dat ze geen Chinese meuk gebruikt gebruiken?
Ik vind dit wel heel erg moeilijk te gelovenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:48 schreef Tito_Makani het volgende:
Heb die van mij weggegooid. Nam een halve in de ochtend en stond 4 uur s'nachts nog strak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |