Hier in de gym is ook zo'n buffel die 140 kg bencht zonder spotter, met suicide gripquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Grappig. Maar er is een paar keer bij de bench press waarbij ik denk, doe je verdomde duimen om die barbell heen! Zo dom om dat niet te doen, je gaint er niks mee om je duimen achter de bar te hebben.
Ik begreep het eerst niet maar ik zie nu dat de schaal niet 1 op 1 is. Duidelijk. Harde paint!quote:
nou dat was meer dat de bicepsen en de quads van Bigsmurf een beetje klein uitgevallen waren dat ik dat d'r bij zette van die schaalquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:19 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
Ik begreep het eerst niet maar ik zie nu dat de schaal niet 1 op 1 is. Duidelijk. Harde paint!
haha heh. Ik vind z'n 3e been wel erg groot uitgevallen trouwens. Voor de oplettende kijker.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is meer een paint van BigSmurf die in bed ligt te fappen ofzo
Wel een ongemakkelijke houding.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Chef: wat had je anders verwacht. Ik bedoel: als je 7x150kg squat maar vind dat je benen achterlopen dan moet je ws. bijna zijwaards door de deur heen. Als die tandarts je progressie niet zag moet ie eerst langs de opticien voordat ie in je mond gaat sleutelen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 07:36 schreef RaymondK het volgende:
Gisteren m'n jaarlijkse controlebeurtje bij de tandarts gehad.
Kom ik daar zo binnen, geef hem netjes een hand uiteraard, is het eerste wat die zegt:
" Jezus gast!, jij wordt ook steeds breder en breder elke keer als je hier komt, je neemt het wel heul erg serieus he?"![]()
![]()
Ik zo jah, maar nu we het er toch over hebben, 'k vroeg hem ff of het kwaad kon voor je tanden als je elke 3 uur moet eten.
Hij lachen, nou zo lang het geen snoep,vruchtensap of iets met koolzuur is, maakt dit dus absoluut helemaal niets uit.
Alleen proteine shakes kunnen je tanden geel maken. Dus voor de gene die daar op levendan weet je alvast waar het van komt.
oh ja 30 seconden in die stoel en het was weer klaar trouwens.![]()
Zo, die kwam van ver hahaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:20 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Chef: wat had je anders verwacht. Ik bedoel: als je 7x150kg squat maar vind dat je benen achterlopen dan moet je ws. bijna zijwaards door de deur heen. Als die tandarts je progressie niet zag moet ie eerst langs de opticien voordat ie in je mond gaat sleutelen.
Van gele tanden heb ik trouwens ook best wel last.
Ik loop een beetje achter in dit topic...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Zo, die kwam van ver haha![]()
Was ook een opmerking van een verweg collega van me die ff wat kwam halen hier. "Je moet echt stoppen nu, anders pas je niet meer door de deurpost toen die achter me aan liep lol" .![]()
Nou zover is het nog niet, maar dat zijn wel de betere opmerkingen
Done. Ruimt lekker op. Ik zou als newbie weigeren zoiets te lezen als ik alleen maar een vraag heb. Wat een lap tekst zeg.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:37 schreef CarbonC het volgende:
En de OP: kan die newbie guide eruit verwijderd worden? Zoals eerder vermeld is het slecht geschreven, gekopieerd van een ander forum en deels onjuist en onvolledig. Daarnaast is de hele OP zelf als newbie guide bedoeld.
BigSmurf over twee weken:quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
hah, waar vond je die zo snel?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
BigSmurf over twee weken:
[ afbeelding ]
Totaal off topic natuurlijk, maar dat was zo'n goed moment. Hij was al dagen zonder vrouw thuis, komt buiten en dan ineens komt die arm te voorschijn. Ik viel van de bank van het lachen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hah, waar vond je die zo snel?
Weken terug zat ik die precies te zoeken toen het weer eens over rkkn ging hier. Kon hem toen niet vinden met google![]()
![]()
Fantastisch.
Quagmire, have you been working out?
Niet, ik heb twee handen nodig, dus ik blijf in balans.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
BigSmurf over twee weken:
[ afbeelding ]
haha, ja ik ook. Wereldhumor altijd.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Totaal off topic natuurlijk, maar dat was zo'n goed moment. Hij was al dagen zonder vrouw thuis, komt buiten en dan ineens komt die arm te voorschijn. Ik viel van de bank van het lachen.
not sure if srsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:02 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Vandaag leg day, maar ik heb geen squats gedaan omdat ik geen pussypad kon vinden
Wat zijn je stats?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Zo, die kwam van ver haha![]()
Was ook een opmerking van een verweg collega van me die ff wat kwam halen hier. "Je moet echt stoppen nu, anders pas je niet meer door de deurpost toen die achter me aan liep lol" .![]()
Nou zover is het nog niet, maar dat zijn wel de betere opmerkingen
186cm @ 96kg up from 68kgquote:
srs. 3 reps met 120kg deed al teveel pijn. brb leg press en hack squats. ik kan nooit de goede plek vinden om die barbell op te laten rustenquote:
Eens, je ziet die gasten die raw 300kg+ squats doen toch ook geen pussy pad dragen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:56 schreef 16meter het volgende:
is gewoon slechte form, barbell doet niet pijn als hij op de juiste plek rust
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:57 schreef Sapstengel het volgende:
M'n moeder ook:
"Je moet stoppen met groeien, anders heb je allemaal nieuwe kleding nodig straks. Zo is het toch al wel goed?"
1.87m, 83kg, 16-17% BF.
Mag nog wel een kilo of 10 bij. Voel me nog steeds, en terecht, een skinny mofo als ik in de spiegel kijk.
Inb4 bigorexia.
Carbon's moeder zit hem dagelijks achter zijn reet aan ja. Ik kan me het helemaal voorstellen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:22 schreef CarbonC het volgende:
Sure...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:33 schreef SunTzu het volgende:
Mijn moeder vind dat ik ook teveel kleren koop, ik koop elke week wel iets. Ik laat verkopers meestal een kortingssticker erop plakken zodat ze het minder erg vindt
Breedte maat jeans? Damn, ik heb al een gigantic ass en ik heb 33/34.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:02 schreef ChesterPerry het volgende:
Ik heb ook vaak 36-38 en hou niet van skinny jeans
Ik weet niet of deze hier al voorbij was gekomen of dat het op een ander forum was. Just in case, SQ bar position volgens Rippetoe:quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:55 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
srs. 3 reps met 120kg deed al teveel pijn. brb leg press en hack squats. ik kan nooit de goede plek vinden om die barbell op te laten rusten
Ik gebruik serieus allebei m'n handen voor symmetriequote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Totaal off topic natuurlijk, maar dat was zo'n goed moment. Hij was al dagen zonder vrouw thuis, komt buiten en dan ineens komt die arm te voorschijn. Ik viel van de bank van het lachen.
taille is niet hetzelfde als reetomvang hequote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Breedte maat jeans? Damn, ik heb al een gigantic ass en ik heb 33/34.
Mwoah.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:23 schreef ChesterPerry het volgende:
Met mijn 1.90 en 100 kilo is het stryden in de bijenkorf
Ik heb hem echt gister binnengekregen, gaat ie nu in de fucking aanbieding.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:42 schreef ChesterPerry het volgende:
Misschien leuk voor jullie nu bij Body en Fitshop:
Dexaprine + Free Fat Caliper twv 6,50!
-Instant energie rush
-Euforisch gevoel – heerlijk!
-Verbrand vet – geen spieren
-De gehele dag 160% meer vetverbranding!
-2 maanden voorraad
-1 pil per dag!
60 Tabs (2 maanden) 39,90 24,90!
Echt smerig idd, Als ik jou was zou ik even bellen of mailen, vind dat altijd echt vies ik heb het ook vaak gehad met kleding etc.. soms willen ze het nog wel is vergoedenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb hem echt gister binnengekregen, gaat ie nu in de fucking aanbieding.
* Ethanolic voelt een roidrage opkomen.
Ik denk dat dit ook mijn ervaring is, heb al eerder creatine en hard! geprobeerd van B&F maar kreeg van beide geen goed gevoel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:48 schreef Snakey het volgende:
-De gehele dag 160% meer vetverbranding!![]()
Het doet niks voor me. Ik heb er een paar geprobeerd, ik merk er helemaal niks van.
Ga weg met je getroll.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:51 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ik denk dat dit ook mijn ervaring is, heb al eerder creatine en hard! geprobeerd van B&F maar kreeg van beide geen goed gevoel.
Ik weet niet hoor maar is serieus, van crea kreeg ik pijn in me pens en spontaan kramp en van hard! kreeg ik een opgefokt gevoel van heb ik jou daar, weet niet waardoor jij denkt dat ik hier aan het trollen ben en telkens mijn posts wijzigt dwaasquote:
Je zit hier altijden te trollen dus ik verwijder de bagger die je hier achter laat. Wat je nu zegt is gewoon niet mogelijk en heeft niks te maken met Dexaprine.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:13 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar is serieus, van crea kreeg ik pijn in me pens en spontaan kramp en van hard! kreeg ik een opgefokt gevoel van heb ik jou daar, weet niet waardoor jij denkt dat ik hier aan het trollen ben en telkens mijn posts wijzigt dwaas
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:21 schreef ChesterPerry het volgende:
Ik zeg dat ik met de toch wat ''chemische'' producten erin last ervan krijg omdat dat mij eerder is overkomen van dat soort supplementen
Zijn daar een beetje chille broeken te vinden? Ik kom er eerlijk gezegd nooit omdat ik het vooroordeel heb dat het me wat te preppy is maar ik kan ernaast zitten natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:23 schreef ChesterPerry het volgende:
Met mijn 1.90 en 100 kilo is het stryden in de bijenkorf
Het gaat niet alleen om deze opmerking, je bent al tijden bezig met nikszeggende posts hier.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:30 schreef ChesterPerry het volgende:
Wat denk je nou gozer dat ik dit allemaal verzin? Ik geef alleen me eigen reviewtje over wat producten ik heb dit opgezocht en ben 1/10 die niet tegen deze producten kan.
Ja vind ik wel woon vlakbij Arnhem en ga daar altijd even gluren bij de bijenkorf, Nudie Jeans heb je wel de wat groot vallende maten nodig(verschillende modellen) ik heb ook een stuk of 2,3 Boss broeken die erg goed vallenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zijn daar een beetje chille broeken te vinden? Ik kom er eerlijk gezegd nooit omdat ik het vooroordeel heb dat het me wat te preppy is maar ik kan ernaast zitten natuurlijk.
Nice man, lekkere arm. E-boks voor zwarte tanktop crew.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:39 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Steeds meer definitie.![]()
Crappy foto I know, heb geen fatsoenlijke spiegels thuis en vond het lame uitgebreid te gaan flexen in de spiegel.Na m'n cut (vlak voor m'n vakantie) laat ik een vriend van me wat foto's schieten, in wat poses.
![]()
Rond de 16% zit ik hier schat ik.
Black tanktopsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nice man, lekkere arm. E-boks voor zwarte tanktop crew.
[ afbeelding ]
Dec 2010 - juni 2011 aanrommelen in healthgym, vanaf daar serieuzer. Nu al een paar maanden niet echt meer. Momenteel kan ik helemaal niet trainen, herstellen van operatie. Voor december 2010: niks.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:46 schreef ChesterPerry het volgende:
Hoelang doe je al krachttraining panzermaus?
Schminken die wangen en Rambo in town.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Black tanktops
Got so much black tanktops, ma tanktops got tanktops.
Wow netjes hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dec 2010 - juni 2011 aanrommelen in healthgym, vanaf daar serieuzer. Nu al een paar maanden niet echt meer. Momenteel kan ik helemaal niet trainen, herstellen van operatie. Voor december 2010: niks.![]()
is ook een bullshit supplement, gewoon DMAA met een fancy naampjequote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:48 schreef Snakey het volgende:
-De gehele dag 160% meer vetverbranding!![]()
Het doet niks voor me. Ik heb er een paar geprobeerd, ik merk er helemaal niks van.
Sure.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ongebruikelijke hoeveelheid gains in een jaar, maar blijkbaar doet wat toewijding in de vorm van goed eten, goed trainen en wat handige puberteit wonderen.
Hij ontkent allesquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Sure.![]()
Vergeet de panda roids pindakaas niet.
Good for him. We kennen de progress en de stiekeme spuitjes al zo'n 20 jaar.quote:
Ik doe decline liever in de smith dan los. Doe hem altijd als laatste borst oefening, puur voor de isolatie.quote:
Echt mirin' ouwe. Hoeveel weeg je nu?En waar ben je aan geopereerd dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:41 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik ben vaak langer bezig met het zoeken naar gewichten dan met mijn workout, die barbells liggen soms echt overal
Contact zo'n B&F boykie op DBB, ze zijn af en toe wel zo vriendelijk je wat korting te geven dan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb hem echt gister binnengekregen, gaat ie nu in de fucking aanbieding.
* Ethanolic voelt een roidrage opkomen.
Je fysiek lijkt een beetje op de mijnequote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij vele van ons hier past dat toch niet meer.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 08:31 schreef ZetaOS het volgende:
Wat is dat toch met die gasten die bankdrukken, shoulder pressen met zo`n mp3 payer of iphone aan hun arm.
[ afbeelding ]
Wil weten of het aan mij ligt, maar ik vind het raar tijdens het trainen.
Ik vermoed dat het borderline Hipsters met ADHD zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:50 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Bij vele van ons hier past dat toch niet meer.
Ik denk stylisch, stoer doen.
Wat ik wel vaak heb met hardlipen is darlt mn mobiel heen en weer dondert in mn zak, hou m ook maar vast dan
én 1.95 EUR verzendkosten voor bestellingen < 15 EUR, merk ik nu.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:08 schreef Awesome_ het volgende:
Hee kut! Whey perfection is 5 euro duurder!![]()
Bij andere bedrijven dan wel?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:44 schreef 16meter het volgende:
Dat de kwaliteit goed is moeten we ook maar aannemen van ze. Is toch geen controle op.
Ik zit er wel aan te denken zo ding voor tijdens het hardlopen te kopen, want inderdaad, dat gebungel in je broekzak vind ik niks. Maar voor tijdens het trainen zou ik het niet gebruiken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 08:31 schreef ZetaOS het volgende:
Wat is dat toch met die gasten die bankdrukken, shoulder pressen met zo`n mp3 payer of iphone aan hun arm.
[ afbeelding ]
Wil weten of het aan mij ligt, maar ik vind het raar tijdens het trainen.
Ik heb er ook een aangeschaft maandje terug, gebruik em echter weinig aangezien hij net wel, net niet past. Als je al goede bovenarmen hebt zou ik em in een winkel kopen, waar je em even aan kan passen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:53 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Ik zit er wel aan te denken zo ding voor tijdens het hardlopen te kopen, want inderdaad, dat gebungel in je broekzak vind ik niks. Maar voor tijdens het trainen zou ik het niet gebruiken.
Eens v.w.b. B&F shop. Omschrijvingen bij de produkten zijn ook bagger. XXL is een stuk beter wat dat betreft. Daarnaast is XXL actief bezig met GMP, track- en traceability en het voldoen aan het voldoen aan Europese regelgeving m.b.t.het alleen mogen gebruiken van goedgekeurde stoffen. Bij B&F shop koop ik dus alleen de A merken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:36 schreef 16meter het volgende:
Gewoon uit Engeland halen, jongens. Myprotein en Bulkpowders. Zo groot mogelijk inkopen vanwege verzendkosten.
B&F is eigenlijk maar een schimmig zaakje. Wel concurrerende prijzen en snelle verzending.. maar daar is alles wel mee gezegd. Ook die 'adviezen' die ze aan ecto's geven op DBB altijd.:.
Nee.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:56 schreef Kerol het volgende:
Was trouwens eerste keer sinds tijden dat ik geen dexaprine ingenomen heb voor een training (vergeten.) Zal het daar aan liggen?
Daarom geef ik ook de voorkeur aan XXL, ja. Een stuk professionelere uitstraling en geen eigenaren die op fora 16-jarige ecto kids de hele bullshit-supplementenlijn aansmeren.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Eens v.w.b. B&F shop. Omschrijvingen bij de produkten zijn ook bagger. XXL is een stuk beter wat dat betreft. Daarnaast is XXL actief bezig met GMP, track- en traceability en het voldoen aan het voldoen aan Europese regelgeving m.b.t.het alleen mogen gebruiken van goedgekeurde stoffen. Bij B&F shop koop ik dus alleen de A merken.
Akkoord, het komt uit dezelfde fabrieken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bij andere bedrijven dan wel?Die whey komt van Carbery en de andere grote Europese fabrieken, de creatine is CreaPure, dus daar zijn geen problemen mee. Natuurlijk kunnen ze het in hun kelders vullen met spul uit China ondanks de labels, maar daar ga je niet vanuit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |