maaruh, Glutamine? Waarom zou je dat supplementeren? Dat is de meest voorkomende aminozuur die echt overal in zit. En het is niet eens een 'essential amino acid'... het is DE bulk eiwit/aminozuur, een portie whey zit er al vol mee. Het zit in vlees, vis, ei, melk, graan, etc..quote:Op zondag 22 juli 2012 01:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar sups die je nodig heb, op voorwaarde dat je goed eet.
Whey, creatine, glutamine, fatty acids en multi vitamine. En als je al BCAA's wil doen zorg dat je L-leucine binnen krijgt.
Persoonlijk denk ik daar ook altijd aan als ik lees dat mensen het supplementeren, maar toch zijn er blijkbaar veel mensen die het nodig lijken te vinden.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:30 schreef Zith het volgende:
[..]
maaruh, Glutamine? Waarom zou je dat supplementeren? Dat is de meest voorkomende aminozuur die echt overal in zit. En het is niet eens een 'essential amino acid'... het is DE bulk eiwit/aminozuur, een portie whey zit er al vol mee. Het zit in vlees, vis, ei, melk, graan, etc..
Ik wordt er wel hyper van. Het zal allemaal tusswn se oren zitten inderdaad. Maar het voelt wel lekker aan met zo een flinkw hoeveelheid energie ineens.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja, dat zal echt bijdragen aan je workout.
Glutamine. Dat moet je toch even uitleggen dan..?quote:Op zondag 22 juli 2012 01:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar sups die je nodig heb, op voorwaarde dat je goed eet.
Whey, creatine, glutamine, fatty acids en multi vitamine. En als je al BCAA's wil doen zorg dat je L-leucine binnen krijgt.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:29 schreef VASND het volgende:
Klinkt fantastisch. Wat voor positieve invloed heeft dit alles op krachttraining?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder zoeken geeft oa invloed op een soort-van neurotransmitter, stikstof (nitric oxide) metabolisme en invloed op insuline secretie..
Heb je creapure gehaald? Die smaakt idd nergens naar.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:01 schreef Daklem het volgende:
Gisteren bij B&F Shop whey (Berry Blast), creatine en dexaprine besteld.
Ben benieuwd naar de creatine. Ik had creatine van Beast, maar die is chemisch zoet. Deze blijkt geen smaak te hebben. Is veel beter.
Hoop het dinsdag binnen te krijgen. Kunnen we meteen aan de slag.
Het verschilt per persoon of het werkt of niet. Zo merk ik zelf niets als ik bijvoorbeeld twee pillen Dexaprine neem, dat betekend natuurlijk niet dat het voor iedereen nutteloos is.quote:Op zondag 22 juli 2012 08:03 schreef Poidertje het volgende:
[..]
Ik wordt er wel hyper van. Het zal allemaal tusswn se oren zitten inderdaad. Maar het voelt wel lekker aan met zo een flinkw hoeveelheid energie ineens.
Glutamine is the most abundant amino acid found in muscle tissue.quote:Op zondag 22 juli 2012 10:34 schreef 16meter het volgende:
[..]
Glutamine. Dat moet je toch even uitleggen dan..?
Dat de ene er hyper van wordt, en de ander niet, wil natuurlijk niet zeggen of het werkt of niet.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:23 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Het verschilt per persoon of het werkt of niet. Zo merk ik zelf niets als ik bijvoorbeeld twee pillen Dexaprine neem, dat betekend natuurlijk niet dat het voor iedereen nutteloos is.
Niet creatine monohydraat is zoet, maar de smaakstoffen die ze erbij gooien.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:01 schreef Daklem het volgende:
Ik had creatine van Beast, maar die is chemisch zoet.
Precies. Ik geef aan dat de creatine van Beast chemisch zoet is. Ik snap dat creatine zelf geen smaak heeftquote:Op zondag 22 juli 2012 12:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet creatine monohydraat is zoet, maar de smaakstoffen die ze erbij gooien.
Net zoals whey zelf niet naar banaan of aardbei smaakt.
Creatine monohydraat zelf is zo goed als smaakloos.
Reviews zien er positief uit om te gebruiken als pre-workout supplement.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:39 schreef fathank het volgende:
Als je iets ranzigs wil moet je NOS Ether van Get Diesel eens proberen.
Wel goed spul.
Ja, de meest voorkomende eiwit in je spieren = glutamine. De meest voorkomende eiwit in varkensvlees, kip, koe, vis, ei, melk, whey, granen... is glutamine. Dit is echt vallen voor de marketing praatjes. 'Glutamine is belangrijk want het is de meest voorkomende aminozuur in je spieren!', 'Glutamine helpt bij het herstellen!'. 'Glutamine zorgt voor minder spierafbraak!' Dit klopt allemaal, dat komt gewoon omdat het de bulk amino zuur / eiwitvorm is. Eiwit zorgt voor minder spierafbraak, dat weet iedere beginner. Maar waarom? Omdat het vol zit met dit soort aminozuren. Zolang je genoeg eiwit eet heb je genoeg glutamine, kijk maar eens op de label van je whey pot.quote:Op zondag 22 juli 2012 11:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Glutamine is the most abundant amino acid found in muscle tissue.
It helps prevent muscle wasting and improves recovery.
Spoiler weghalen terwijl ik 'm zit te lezen -1quote:Op zondag 22 juli 2012 14:29 schreef Zith het volgende:
[..]
Ja, de meest voorkomende eiwit in je spieren = glutamine. De meest voorkomende eiwit in varkensvlees, kip, koe, vis, ei, melk, whey, granen... is glutamine. Dit is echt vallen voor de marketing praatjes. 'Glutamine is belangrijk want het is de meest voorkomende aminozuur in je spieren!', 'Glutamine helpt bij het herstellen!'. Dit klopt allemaal, maar het is niet nodig om te supplementeren. Zolang je genoeg eiwit eet heb je genoeg glutamine, kijk maar eens op de label van je whey pot.
Zie ook
http://www.t-nation.com/f(...)ing_the_dogma_part_1
http://www.t-nation.com/f(...)ing_the_dogma_part_2
http://www.johnberardi.com/articles/qa/afc/afc_nov082002.htm
leest ook lekker makkelijk weg, vond alleen dat hij veel teveel voorbeelden gaf somsquote:Op zondag 22 juli 2012 15:17 schreef Kerol het volgende:
BFFM is echt een prachtig boekKan niet stoppen met lezen.
Nu een jaartje niks doen? Want dan kan je massaal aan je lichaam gaan werken öquote:Op zondag 22 juli 2012 15:12 schreef mtchel112 het volgende:
waarom is de sportschool gesloten op de momenten dat ik er moet zijn, sinds ik ben uitgeloot zit ik echt in een negatieve spiraal, de gym troost me tenminste
Brah, hoe zit het met de ECA?quote:Op zondag 22 juli 2012 15:20 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
leest ook lekker makkelijk weg, vond alleen dat hij veel teveel voorbeelden gaf soms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |