abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114206103
Deel 1 van slashdotter3 staat hier.

Badr Hari zegt flink aangeslagen te zijn door de beschuldiging op misdaadsite Crimesite.nl dat hij verantwoordelijk zou zijn voor het mishandelen van een man tijdens Sensation White in de Amsterdam Arena. In de nabijheid van Badr Hari en zijn vriendin Estelle Gullit-Cruijff werd zaterdagnacht in een VIP-box een man ernstig toegetakeld.

In De Telegraaf vertelt de kickbokser zijn kant van het verhaal. 'Stel en ik stonden in de deuropening nog wat naar die dansende menigte te kijken ... Estelle stond voor me, met één hand speelde ik wat met haar lange haren. Ik hóórde niet eens dat er wat gebeurde! Die muziek, die is zo hard, die hoor je bijna in heel Amsterdam. Ik kreeg er dan ook niets van mee, van die ellende, terwijl ik een dag later weer eens als de grote boosdoener wordt genoemd!'

Nadat de commotie ook doordrong bij het verliefde glamourkoppel gingen ze zo snel mogelijk weg, aldus Badr Hari. Tot zijn grote ontsteltenis las hij de volgende ochtend op internet wat een ooggetuige over de mishandeling verklaarde: 'Badr Hari stond schaapachtig te kijken, met een hopeloze blik van 'wat heb ik nu weer gedaan', tenminste zoals ik het interpreteerde dan hè. Met zijn klauw onder het bloed met een theedoek erom gewikkeld.'

De voormalig K-1 zwaargewichtkampioen baalt flink van de beschuldiging. 'De laatste twee jaar heb ik mijn best gedaan om fouten uit mijn verleden recht te zetten en meteen flitste door mijn hoofd: ik kan nu nog van veel dieper opnieuw beginnen!'

Er was nog geen nieuw deel, dus.... Laten we het objectief en zuiver houden, ik heb nog wel een vraag, weet iemand of ergens een bron vermeld of het slachtoffer aangifte heeft gedaan, wat ik las was dat namelijk niet het geval.
pi_114206127
quote:
Kickbokser Badr Hari, die ervan wordt beschuldigd dat hij vorige week iemand zwaar heeft mishandeld bij een dancefeest in de Arena, heeft zich volgens getuigen de afgelopen maanden ook flink misdragen in de Amsterdamse nachtclubs Air en Jimmy Woo.

Dat meldt het Parool zaterdag.

Uitgetrapte tanden
Een van de medeoprichters van Air, Jeroen van den Berg, vertelt tegenover de krant dat Hari hem in de club in elkaar heeft geslagen. Als Van der Berg met een groepje door de club loopt en iemand vanwege de drukte bij het passeren een hand op Haris schouder legt, slaat die laatste door.

'Voordat ik het weet, haalt hij uit, in mijn gezicht. Ik val op de grond en word op mijn knieën wakker,' zegt Van den Berg tegen het Parool. 'Als ik mijn hoofd opricht, schopt ie me vol in mijn gezicht. Mijn tanden breken af, mijn oogkassen kleuren later blauw.'

Vervelend broertje
Er wordt geen aangifte gedaan door Van den Berg. De eigenaars van de club spreken wel met Hari af dat hij niet meer in Air komt.

Op 18 mei zou Hari ook een bezoeker van club Jimmy Woo hebben mishandeld. Aanleiding daarvoor is zijn broertje, die in de club een reputatie als lastpak geniet, die ruzie krijgt met een groep bezoekers.

Voor de mishandelingen komt Badr Hari om een heel andere reden in het nieuws. Hij blijkt een relatie te hebben met Estelle Cruijff, de vrouw van Ruud Gullit

http://www.elsevier.nl/we(...)damse-nachtleven.htm
:').
  zaterdag 14 juli 2012 @ 20:39:39 #3
241662 Jian
Well, well, well
pi_114206176
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:31 schreef DS4 het volgende:
Toch overkomt het vaak bepaalde personen...
Yup, .....en terecht, ... haddden ze maar gemiddeld 2 meter moeten zijn en met hun zessen of achten, of beter nog jassen aan hebben met achterop Hells Angels ^O^
  zaterdag 14 juli 2012 @ 20:45:00 #4
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_114206349
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:31 schreef DS4 het volgende:
Toch overkomt het vaak bepaalde personen...
Nou, het kan maar net zo zijn dat je in de ogen van de ruziezoekers bijvoorbeeld een te arrogante uitstraling hebt, of juist een te sukkelige. Of dat je bijvoorbeeld een kledingmerk aan hebt wat 'hun' merk is. Vind je dat soort dingen een aanleiding?

Of je loopt langs zo'n groep en ze gaan bijvoorbeeld uitdagend 'hallo' tegen je zeggen en als je dan 'hallo' terugzegt mag dat niet, maar als je ze negeert mag dat ook niet. Sommige mensen hebben gewoon bij voorbaat bedacht dat ze willen gaan vechten.

En ja, ook jou kan het overkomen om niks. Tenzij jij bovenstaande dingen 'een aanleiding' vindt.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_114206387
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:39 schreef Jian het volgende:

Yup, .....en terecht, ... haddden ze maar gemiddeld 2 meter moeten zijn en met hun zessen of achten, of beter nog jassen aan hebben met achterop Hells Angels ^O^
Ik ben geen 2 meter en ook niet extreem breed ofzo, maar er is toch nooit iemand die het in zijn hoofd haalt om met mij de kachel aan te maken.

Is overigens ook prima onderzocht hoor, dat sommigen gewoon een houding hebben dat ze kwetsbaar zijn. En voor de goede orde: ik verwijt het degenen die er misbruik van maken, maar verder is het weldegelijk zo dat (tenzij je enorme pech hebt) als je het juiste doet je in beginsel geen gezeik aan je kop hoeft te krijgen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_114206452
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:45 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

Nou, het kan maar net zo zijn dat je in de ogen van de ruziezoekers bijvoorbeeld een te arrogante uitstraling hebt, of juist een te sukkelige. Of dat je bijvoorbeeld een kledingmerk aan hebt wat 'hun' merk is. Vind je dat soort dingen een aanleiding?
Het IS een aanleiding. Dat is een neutrale term en dat schrijf ik nu verdomme voor de derde keer! Het is maar goed dat het via een schermpje gaat, anders had ik een draai om de oren uitgedeeld. ;)

quote:
Of je loopt langs zo'n groep en ze gaan bijvoorbeeld uitdagend 'hallo' tegen je zeggen en als je dan 'hallo' terugzegt mag dat niet, maar als je ze negeert mag dat ook niet. Sommige mensen hebben gewoon bij voorbaat bedacht dat ze willen gaan vechten.
Ja, maar die kiezen hun slachtoffer al om hun houding.

quote:
En ja, ook jou kan het overkomen om niks. Tenzij jij bovenstaande dingen 'een aanleiding' vindt.
Ik heb mijn hele leven rondgehangen op "gevaarlijke" plekken als dat mij uit kwam. Dus kennelijk overkomt het mij niet.
pi_114206454
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:46 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik ben geen 2 meter en ook niet extreem breed ofzo, maar er is toch nooit iemand die het in zijn hoofd haalt om met mij de kachel aan te maken.

Is overigens ook prima onderzocht hoor, dat sommigen gewoon een houding hebben dat ze kwetsbaar zijn. En voor de goede orde: ik verwijt het degenen die er misbruik van maken, maar verder is het weldegelijk zo dat (tenzij je enorme pech hebt) als je het juiste doet je in beginsel geen gezeik aan je kop hoeft te krijgen.
Helemaal mee eens, je hoeft echt geen problemen te krijgen als je dat niet wilt.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_114206594
quote:

[..]

Een kennis van me is een tijd geleden door een man of 10 (en ja, het waren Marokkanen) het ziekenhuis ingeslagen omdat ie NIET op provocaties in ging. Gaat helemaal nergens meer over.

Iedereen kan het overkomen als je de pech hebt om op het verkeerde moment, op de verkeerde tijd de verkeerde personen tegen te komen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 20:54:43 #9
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_114206652
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:48 schreef Samson het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, je hoeft echt geen problemen te krijgen als je dat niet wilt.
Waarom staat dit nog niet in het wetboek van strafrecht?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  zaterdag 14 juli 2012 @ 20:54:53 #10
92926 Joipoidoipoipoi
pi_114206659
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:48 schreef DS4 het volgende:
Het IS een aanleiding. Dat is een neutrale term en dat schrijf ik nu verdomme voor de derde keer! Het is maar goed dat het via een schermpje gaat, anders had ik een draai om de oren uitgedeeld. ;)
Wil je vechten? Kom maar op. :)

quote:
Ja, maar die kiezen hun slachtoffer al om hun houding.
Nee. Die slachtoffers zijn gewoon net op het verkeerde tijdstip op de verkeerde plek. En wat voor houding ze op dat moment ook hebben, het is áltijd verkeerd.

quote:
Ik heb mijn hele leven rondgehangen op "gevaarlijke" plekken als dat mij uit kwam. Dus kennelijk overkomt het mij niet.
Het is mij ook nooit overkomen, maar ik ben dan ook een heel lief vrouwtje. :)

Maar dat wil nog niet zeggen dat ik me niet kan voorstellen dat het anderen wel kan overkomen om niks. En ik heb dat soort dingen dan ook vaak genoeg zien gebeuren.
  Moderator zaterdag 14 juli 2012 @ 20:55:20 #11
249559 crew  Lavenderr
pi_114206675
quote:

[..]

Wat een vreselijk domme uitspraak vind ik dat.
pi_114206693
quote:
15s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:53 schreef StateOfMind het volgende:

Een kennis van me is een tijd geleden door een man of 10 (en ja, het waren Marokkanen) het ziekenhuis ingeslagen omdat ie NIET op provocaties in ging. Gaat helemaal nergens meer over.

Iedereen kan het overkomen als je de pech hebt om op het verkeerde moment, op de verkeerde tijd de verkeerde personen tegen te komen.
Ik blijf erbij (ook op grond van onderzoek hiernaar) dat dit soort groepen heel bewust een slachtoffer uitzoekt en dat blijkt voor een groot deel te gebeuren op grond van houding.

Kijk, als je toevallig door een steegje loopt waar ze bezig zijn met een ripdeal... ja, dat zul je ook wel een kogel krijgen, maar dat is wel de uitzondering die de regel bevestigt.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 20:56:28 #13
241662 Jian
Well, well, well
pi_114206715
quote:

[..]

Ik was acht jaar toen ik voor het eerst voet in een dojo zette. Ik ben niet bang, ik kan mezelf verdedigen, ik ben 1,89 meter en ik schijn ook nog een uitstraling te hebben die niet uitnodigt tot gekke dingen uithalen. Ik kan tussen een groep straatboefjes doorlopen en ze nog brutaal aankijken ook zonder dat er wat gebeurt. Ik begrijp heus wel wat je bedoelt. Maar onkwetsbaar ben je nooit, als je op de verkeerde plek bent op het verkeerde moment en je treft de verkeerde gasten (Badr) dan kan je zomaar, "zonder aanleiding" aan de beurt zijn, wie je ook bent en ik heb het wel zien gebeuren!
En ook al heeft dat slachtoffer met zijn dronken kop geroepen "Heej Estelle mis je die grote zwans van Ruud al?" dan nog dient een getrainde professionele Kickbokser zich niet zo te buiten te gaan. Een flinke klap voor zijn harses is wat anders!
pi_114206764
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:54 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

Wil je vechten? Kom maar op. :)

Ik sla geen vrouwen.

quote:
Nee. Die slachtoffers zijn gewoon net op het verkeerde tijdstip op de verkeerde plek. En wat voor houding ze op dat moment ook hebben, het is áltijd verkeerd.
Op basis van wat concludeer jij dat?

quote:
Het is mij ook nooit overkomen, maar ik ben dan ook een heel lief vrouwtje. :)

Maar dat wil nog niet zeggen dat ik me niet kan voorstellen dat het anderen wel kan overkomen om niks. En ik heb dat soort dingen dan ook vaak genoeg zien gebeuren.
Dat het puur toeval lijkt wil niet zeggen dat het puur toeval is.
pi_114206828
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:56 schreef Jian het volgende:

Ik kan tussen een groep straatboefjes doorlopen en ze nog brutaal aankijken ook zonder dat er wat gebeurt. Ik begrijp heus wel wat je bedoelt. Maar onkwetsbaar ben je nooit,
In principe zeg ik niet heel veel anders dan wat jij nu zegt. Maar die heel bijzondere situaties zijn volgens mij wel enorm zeldzaam. En misschien dat jij daar wat meer ruimte ziet dan ik... maar verder zijn we het in grote lijnen wel met elkaar eens.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:01:49 #16
92926 Joipoidoipoipoi
pi_114206882
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:57 schreef DS4 het volgende:
Op basis van wat concludeer jij dat?
Mijn eigen waarneming.
pi_114206953
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:01 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

Mijn eigen waarneming.
Dan hecht ik toch meer waarde aan het onderzoek.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:06:08 #18
92926 Joipoidoipoipoi
pi_114207004
quote:
12s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:04 schreef DS4 het volgende:
Dan hecht ik toch meer waarde aan het onderzoek.
Laat me die links naar de onderzoeken maar zien dan. En natuurlijk gebeuren er ook incidenten waarbij er een aanleiding was, maar ook genoeg waarbij die aanleiding er niet was (tenzij jij die dingen die ik eerder noemde 'een aanleiding' vindt).

Mijn eigen waarneming baseer ik op dat ik met de kant van ruziezoekers ben omgegaan én met de kant van mensen die geschopt zijn.
pi_114207136
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat een vreselijk domme uitspraak vind ik dat.
Ik zou niet weten waarom. Waarom is mij dan in jaaaaren van stappen en terwijl ik op alle mogelijke plekken ben geweest dan nooit wat gebeurd en gebeurt het altijd net die anderen? Omdat ik gewoon geen moeilijkheden zoek. Ik geloof er gewoon niet in dat je gewoon zoiets mee kunt maken doordat je een verkeerde blik werpt of iets dergelijks. Er gaat gewoon atltijd wel iets aan vooraf. Dat lijkt me in het geval van Badr ook het geval. Er is echt wel iets aan vooraf gegaan en het zou mooi zijn als je dat ook meteen eens uit de mond van het slachtoffer zou horen.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:10:42 #20
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114207145
Is Badr aangeslagen. Kerel toch. Ik heb met je te doen. Succes met je zware vriendjes in de onderwereld. Dat noemen ze een voorbeeld voor de Marokkaanse jongeren, mijn hoela. :')

Als je Badr wilt aanpakken, dan meent men gewoon een zwaargewicht a la Tyson, of een gewapend arrestatieteam. Met een paar kasten van portieren die al moeite hebben om wat tienertjes buiten de deur te houden, gaat het niet lukken.

In het geval van Badr is het wel treurenswaardig dat ze niks kunnen zonder bewijs en een aangifte bij de politie.

[ Bericht 18% gewijzigd door Jellereppe op 14-07-2012 21:17:44 ]
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:13:20 #21
92926 Joipoidoipoipoi
pi_114207214
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:10 schreef Samson het volgende:
Ik zou niet weten waarom. Waarom is mij dan in jaaaaren van stappen en terwijl ik op alle mogelijke plekken ben geweest dan nooit wat gebeurd en gebeurt het altijd net die anderen? Omdat ik gewoon geen moeilijkheden zoek. Ik geloof er gewoon niet in dat je gewoon zoiets mee kunt maken doordat je een verkeerde blik werpt of iets dergelijks. Er gaat gewoon atltijd wel iets aan vooraf. Dat lijkt me in het geval van Badr ook het geval. Er is echt wel iets aan vooraf gegaan en het zou mooi zijn als je dat ook meteen eens uit de mond van het slachtoffer zou horen.
Omdat als je zo redeneert het 100% bevolking een keer overkomen zou zijn, en dat is natuurlijk niet zo.

Net zoals niet 100% van de bevolking een ernstige ziekte krijgt of een neerstortend vliegtuig op hun hoofd krijgt. Je kunt maar gewoon pech hebben.
pi_114207345
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

Laat me die links naar de onderzoeken maar zien dan.
Het merendeel van wat ik in mijn leven aan informatie tot mij genomen heb is op schrift. Dat geldt ook hiervoor.

quote:
En natuurlijk gebeuren er ook incidenten waarbij er een aanleiding was, maar ook genoeg waarbij die aanleiding er niet was (tenzij jij die dingen die ik eerder noemde 'een aanleiding' vindt).
Nee, het IS een aanleiding. Maar aanleiding is een neutrale term. Zeker in dezen. Dat velen het niet neutraal gebruiken doet daar niet aan af.

quote:
Mijn eigen waarneming baseer ik op dat ik met de kant van ruziezoekers ben omgegaan én met de kant van mensen die geschopt zijn.
Het zal je verbazen, maar ook ik heb levenservaring... En ik kan het prima plaatsen. Zoals JC het zegt: je gaat het pas zien als je het snapt.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:18:54 #23
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114207400
quote:

[..]

Net zoals een vrouw in een burka minder een verkrachting opzoekt dan een vrouw met een rokje?
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:24:26 #24
92926 Joipoidoipoipoi
pi_114207562
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:17 schreef DS4 het volgende:
Het merendeel van wat ik in mijn leven aan informatie tot mij genomen heb is op schrift. Dat geldt ook hiervoor.
Tja, zo lang jij schermt met onderzoeken, maar die onderzoeken niet kunt laten zien hecht ik toch meer waarde aan mijn eigen waarneming.

quote:
Nee, het IS een aanleiding. Maar aanleiding is een neutrale term. Zeker in dezen. Dat velen het niet neutraal gebruiken doet daar niet aan af.
Dus je bent het met me eens dat het ook vaak genoeg om niks gebeurt, maar dat jij dat 'om niks' een aanleiding noemt?

quote:
Het zal je verbazen, maar ook ik heb levenservaring... En ik kan het prima plaatsen. Zoals JC het zegt: je gaat het pas zien als je het snapt.
JC? Johan Cruijff? Nou, Johan Cruijff heeft de waarheid niet in pacht hoor.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:24:34 #25
241662 Jian
Well, well, well
pi_114207566
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:10 schreef Samson het volgende:

[..]

sorry hoor, maar ik weet werkelijk niet uit welk idyllisch oord jij komt. Je hoeft echt geen moeilijkheden te zoeken om ze te vinden. Laten we het er maar op houden dat je tot nu geluk gehad hebt. Gefeliciteerd ^O^

Dat het slachtoffer wat gezegd heeft lijkt me trouwens zeker niet onmogelijk? En dan verdient hij het om professioneel helemaal total loss geslagen en geschopt te worden?
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:26:09 #26
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114207604
Hoe gaat het trouwens met 'Stel' zo als bad boy 'Badr' haar noemt. Is ze al bekomen van haar avontuurtje met Badr, of is ze van plan om zich voor altijd aan hem te verbinden? Gullit zou wel gek zijn als hij zijn kinderen bij haar laat. Je kunt op je teennagels natellen dat het ooit fout gaat. Het goede nieuws is dat hij 'zeer sterk staat' om de voogdij te krijgen. Wel lekker sleaze & dirty met Badr Hari. Genieten voor de buitenstaanders, minder voor degenen die hij het ziekenhuis in slaat. De roddelbladen zullen wel vol staan van 'Stel'. :')

Überhaupt kickboksers. Je maakt mij niet wijs dat mensen deze sport gaat beoefenen, zonder ook maar een beetje licht ontvlambaar te zijn. Bah, doe mij maar tennis.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:31:49 #27
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_114207732
"Er is altijd een aanleiding "

Kan kloppen, maar dat hoeft net per se iets met het slachtoffer te maken hebben.
De aanleiding kan ook binnen de groep van de dader zijn geweest; een verbroken relatie, ruzie binnen de groep, uitsloverij etc.

Het slachtoffer kan gewoon alleen aan de bar staan terwijl de dader ineens vindt dat dat zíjn plekkie is en omdat ie toch al baalt dat zijn wijf er met een ander vandoor is kan ie zich mooi op iemand anders uitleven en dan is de aanleiding dus dat iemand op het verkeerde moment op de verkeerde plaats is.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:32:47 #28
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_114207752
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:26 schreef Jellereppe het volgende:
Hoe gaat het trouwens met 'Stel' zo als bad boy 'Badr' haar noemt. Is ze al bekomen van haar avontuurtje met Badr, of is ze van plan om zich voor altijd aan hem te verbinden? Gullit zou wel gek zijn als hij zijn kinderen bij haar laat. Je kunt op je teennagels natellen dat het ooit fout gaat. Het goede nieuws is dat hij 'zeer sterk staat' om de voogdij te krijgen. Wel lekker sleaze & dirty met Badr Hari. Genieten voor de buitenstaanders, minder voor degenen die hij het ziekenhuis in slaat. De roddelbladen zullen wel vol staan van 'Stel'. :')

Überhaupt kickboksers. Je maakt mij niet wijs dat mensen deze sport gaat beoefenen, zonder ook maar een beetje licht ontvlambaar te zijn. Bah, doe mij maar tennis.
Ze wil oud met hem worden dus ik denk niet dat ze hem zomaar laat gaan :7
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:34:54 #29
241662 Jian
Well, well, well
pi_114207810
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:32 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Ik vraag me af of hij oud wordt .......
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:35:59 #30
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114207850
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:32 schreef Flow3r het volgende:

[..]

'You are kidding with me'. :') Damn, dat wicht is helemaal van de pot gerukt. Badr gaat haar eerst neuken, en dan kan hij haar misschien bewerken met zijn massieve vuisten. Nadat hij haar heeft geroerd zal zij inzien dat ze het beter in rustig vaarwater kan zoeken. Gullit lijkt mij een alleraardigst man, rustigere karakter, en een betere vader voor haar kinderen. Deze man, dat is een andere verhaal, het enige wat hij mist, is een equal, die hem een keer tegen de grond werkt, door een kogel of met een groep van 10 man.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:39:32 #31
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_114207981
Ik vind die Estelle wel de grootste hoer en golddigger van Nederland. Wat dat betreft mag ik het lijden dat Badr haar een paar flinke butsen op haar lelijke kop verkoopt en haar vervolgens weer langs de kant zet. Misschien zwanger en wel, net als zijn vorige vriendin.
The End Times are wild
pi_114208290
quote:

[..]

Heb zelf ook nooit gezeur en wel eens meegemaakt dat iemand op me afkwam om ruzie te maken maar doordat ik vriendelijk bleef veranderde hij van gedachte. Dit wil niet zeggen dat er geen mensen zijn die hoe je ook reageert je helemaal in puin slaan.

Bepaalde personen zal het absoluut eerder overkomen maar er zijn wel degelijk mensen die onder de drugs of zich gewoon af willen reageren of indruk willen maken en aangeven dat de vijfde persoon die de kroeg binnenkomt helemaal lens wordt geslagen.

Dan kun je een aardige jongen zijn of wat groter zijn maar dan ben je gewoon aan de beurt.
pi_114208380
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:24 schreef Jian het volgende:

[..]

sorry hoor, maar ik weet werkelijk niet uit welk idyllisch oord jij komt. Je hoeft echt geen moeilijkheden te zoeken om ze te vinden. Laten we het er maar op houden dat je tot nu geluk gehad hebt. Gefeliciteerd ^O^

Dat het slachtoffer wat gezegd heeft lijkt me trouwens zeker niet onmogelijk? En dan verdient hij het om professioneel helemaal total loss geslagen en geschopt te worden?
Grappig altijd als het wederom weer een soort discussie wordt waarbij je woorden in de mond gelegd worden. Ik kom dus niet uit een idyllisch oord maar uit Amsterdam, dus dat gaat niet echt op. Vervolgens geloof ik niet in geluk hebben bij dit soort dingen en als laatste zeg ik niet dat iemand het verdient om in elkaar te worden geslagen. Het is alleen altijd wel het zelfde verhaal met dit soort gebeurtenissen dat ineens enkel naar het "resultaat" wordt gekeken en de aanleiding nergens meer genoemd wordt. Ik had een vriend die zn vriendin in elkaar heeft gemept. Dat valt niet goed te praten, maar het was een secreet die hem mentaal helemaal gebroken had. Er zijn mensen (hij dus) die daar niet mee om kunnen gaan en naar geweld grijpen. Hij mentaal gebroken en zij alleen maar slachtoffer. Toch een beetje krom nietwaar?
pi_114208416
Ik las eerst "Badr Hari heeft iemand flink in elkaar geslagen" :)
pi_114208458
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:56 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik was acht jaar toen ik voor het eerst voet in een dojo zette. Ik ben niet bang, ik kan mezelf verdedigen, ik ben 1,89 meter en ik schijn ook nog een uitstraling te hebben die niet uitnodigt tot gekke dingen uithalen. Ik kan tussen een groep straatboefjes doorlopen en ze nog brutaal aankijken ook zonder dat er wat gebeurt. Ik begrijp heus wel wat je bedoelt. Maar onkwetsbaar ben je nooit, als je op de verkeerde plek bent op het verkeerde moment en je treft de verkeerde gasten (Badr) dan kan je zomaar, "zonder aanleiding" aan de beurt zijn, wie je ook bent en ik heb het wel zien gebeuren!
En ook al heeft dat slachtoffer met zijn dronken kop geroepen "Heej Estelle mis je die grote zwans van Ruud al?" dan nog dient een getrainde professionele Kickbokser zich niet zo te buiten te gaan. Een flinke klap voor zijn harses is wat anders!
Ook dan dien je geen klap te geven. Het zegt meer wat over degene die die opmerking maakt, daar laat je je toch niet door uit de tent lokken.
pi_114208482
Ik zie in Opsporing Verzocht regelmatig zaken voorbij komen waarbij iemand zonder aanleiding in elkaar wordt getrapt. Laatst een homojongen in Tilburg. Hij werd uitgescholden toen hij met anderen uit een homocafe kwam. Even later kreeg hij klappen en maakte een lelijke val waardoor hij nu niet meer zijn vak als danser niet meer kan uitoefenen. Genoeg voorbeelden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 14-07-2012 22:00:33 ]
pi_114208690
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:34 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik vraag me af of hij oud wordt .......
Ik denk dat ie binnen een paar jaar kapotgeschoten wordt.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 22:04:11 #38
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114208852
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:59 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik denk dat ie binnen een paar jaar kapotgeschoten wordt.
Dit is zoals het hoort. Sporters die elkaar respecteren ook al zijn ze vijanden op het veld. Daarom walg ik van Badr. Hij heeft geen enkele respect voor zijn tegenstander in de ring en minder oog voor zijn medemens op straat.

Moderator zaterdag 14 juli 2012 @ 22:07:08 #39
249559 crew  Lavenderr
pi_114208971
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 22:04 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Dit is zoals het hoort. Sporters die elkaar respecteren ook al zijn ze vijanden op het veld. Daarom walg ik van Badr. Hij heeft geen enkele respect voor zijn tegenstander in de ring en minder oog voor zijn medemens op straat.

[ afbeelding ]
Mooi voorbeeld wat Badr helaas nooit zal volgen.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 22:08:38 #40
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114209023
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 22:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mooi voorbeeld wat Badr helaas nooit zal volgen.
Daarom hoop ik werkelijk waar dat het een keer heel fout met hem gaat, nooit omheen draaien, hij wil hard tegen hard, helaas zijn Nederlanders wat zacht in hun doen, maar wie weet, ook jullie hebben een grens.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 22:37:40 #41
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_114210381
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 22:08 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Daarom hoop ik werkelijk waar dat het een keer heel fout met hem gaat, nooit omheen draaien, hij wil hard tegen hard, helaas zijn Nederlanders wat zacht in hun doen, maar wie weet, ook jullie hebben een grens.
Wat een onzin , kwaad met kwaad vergelden heeft nog nooit iets goeds opgeleverd.
Ik hoop dat het goed met hem gaat en dat ie inziet dat een onsportieve weg niet de juiste is.
Ik dacht ook dat ie van plan was de juiste weg in te slaan nu hij met Estelle is en iemand is nog altijd onschuldig tot het tegendeel bewezen is :Y
  zaterdag 14 juli 2012 @ 22:38:47 #42
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114210439
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 22:37 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Wat een onzin , kwaad met kwaad vergelden heeft nog nooit iets goeds opgeleverd.
Ik hoop dat het goed met hem gaat en dat ie inziet dat een onsportieve weg niet de juiste is.
Ik dacht ook dat ie van plan was de juiste weg in te slaan nu hij met Estelle is en iemand is nog altijd onschuldig tot het tegendeel bewezen is :Y
Oké, je hebt een punt. Laat ik dan zeggen, dat als hij schuldig is goed wordt aangepakt door de rechter.
pi_114210460
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:18 schreef Samson het volgende:

[..]

Waarom gebeurt jou dat dan en gebeurt dat mij bijvoorbeeld niet? Ik heb jaren in alle mogelijke tenten rond lopen stappen en menige matpartij meegemaakt. Wat maakt dan het verschil?
Misschien omdat ik niet alles pik?
Ik heb bijvoorbeeld meegemaakt dat een vent mn vriendin beetpakte, haar probeerde te zoenen en toen ze dat niet toeliet haar voor kankerhoer uitmaakte.
Tja, dat kan je toch niet over je heen laten gaan?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114210497
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 22:04 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
De rest vd K1 vechters kan het gewoon goed vinden onderling. Ik vind het verschil tussen Overeem en Hari zeer typerend.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 22:40:53 #45
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114210539
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 22:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

De rest vd K1 vechters kan het gewoon goed vinden onderling. Ik vind het verschil tussen Overeem en Hari zeer typerend.
Ja, gelukkig wel. Tyson en Badr hebben de vechtsporten niet echt goed gedaan, wel.
pi_114210725
quote:

[..]

Hmm niet helemaal waar. Het klopt dat je minder vaak slachtoffer bent als je dat niet uitstraalt, maar de andere kant op werkt ook. Als je geen shit pikt dan gebeurt er ook vaak wat.
pi_114210819
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:35 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

'You are kidding with me'. :') Damn, dat wicht is helemaal van de pot gerukt. Badr gaat haar eerst neuken, en dan kan hij haar misschien bewerken met zijn massieve vuisten. Nadat hij haar heeft geroerd zal zij inzien dat ze het beter in rustig vaarwater kan zoeken. Gullit lijkt mij een alleraardigst man, rustigere karakter, en een betere vader voor haar kinderen. Deze man, dat is een andere verhaal, het enige wat hij mist, is een equal, die hem een keer tegen de grond werkt, door een kogel of met een groep van 10 man.
Hij is al vaak genoeg tegen de grond gewerkt hoor. Door Sem Schildt, Peter Graham, Bonsjaki etc
  zaterdag 14 juli 2012 @ 22:49:38 #48
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114210951
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 22:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Hij is al vaak genoeg tegen de grond gewerkt hoor. Door Sem Schildt, Peter Graham, Bonsjaki etc
Haha, mooi. Je geeft mij nieuwe namen van kickboksers. Overeem en Badr kende ik wel. Volg het kickboksen niet zo. Dit zijn voor mij allemaal onbekende namen. :P
pi_114211520
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 22:49 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Haha, mooi. Je geeft mij nieuwe namen van kickboksers. Overeem en Badr kende ik wel. Volg het kickboksen niet zo. Dit zijn voor mij allemaal onbekende namen. :P
Dit nooit gezien?

Badr Hari die zich misdraagt tijdens een persconferentie:

En daarna tegen dezelfde man die hij beledigde knock out gaat:
(Peter Graham)

Of door Semmy Schildt
Ik kijk al heel lang K1 ed en zag Badr in zijn 1e wedstrijden en zag gelijk dat het een kutjoch was
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:02:15 #50
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114211559
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dit nooit gezien?

Badr Hari die zich misdraagt tijdens een persconferentie:

En daarna tegen dezelfde man die hij beledigde knock out gaat:
(Peter Graham)

Of door Semmy Schildt
Ik kijk al heel lang K1 ed en zag Badr in zijn 1e wedstrijden en zag gelijk dat het een kutjoch was
Nee. Bedankt voor de clips. Zal ze morgen rustig bekijken. :) Hij misdroeg zich zeker al in zijn eerste wedstrijden, niet?
pi_114211919
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:02 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Nee. Bedankt voor de clips. Zal ze morgen rustig bekijken. :) Hij misdroeg zich zeker al in zijn eerste wedstrijden, niet?
Vanaf dag 1

Kijk eens het verschil tussen Overeem en hem:

Hoe fucking triest ben je dan? Je daagt hem uit en beledigd hem over MMA regels. Dus je trekt een grote bek dat je hem op zowel K1 als MMA regels verslaat. Gevecht komt en Overeem slaat hem KO tijdens K1 regels (terwijl Overeem MMA is). Hari vlucht daarna weg en komt nooit zijn afspraak na om tegen Overeem te vechten met MMA regels :')
Maar dan ook bv weigeren handschoenen tegen elkaar aan te doen voor het gevecht, wat een kankerkneus niet normaal.

[ Bericht 18% gewijzigd door Die_Hofstadtgruppe op 14-07-2012 23:14:38 ]
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:14:50 #52
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114212196
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Vanaf dag 1

Wow, wat een persconferentie. Hij en Graham liggen al op de vloer voordat ze in de ring staan. Wat een kasten zijn het. :{ Badr: How old are you. Graham: I'm 30 years old. Badr: Motherfucker, your dead tommorow.
pi_114212523
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:14 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Wow, wat een persconferentie. Hij en Graham liggen al op de vloer voordat ze in de ring staan. Wat een kasten zijn het. :{ Badr: How old are you. Graham: I'm 30 years old. Badr: Motherfucker, your dead tommorow.
Ja. Typerend gedrag voor Badr.
Terwijl Graham hem dus KO klapte...
pi_114212669
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:14 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

In dit fimpje check vanaf 6:20 waarin Overeem toegeeft dat Badr te laf was om het 2e gevecht onder MMA regels aan te gaan....
pi_114212784
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:24 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

Tja, zo lang jij schermt met onderzoeken, maar die onderzoeken niet kunt laten zien hecht ik toch meer waarde aan mijn eigen waarneming.
Dat staat je helemaal vrij.

quote:
Dus je bent het met me eens dat het ook vaak genoeg om niks gebeurt, maar dat jij dat 'om niks' een aanleiding noemt?
Dat staat er niet. Er staat dat er vrijwel altijd een aanleiding is, maar dat die aanleiding voor normale mensen allesbehalve een aanleiding zou zijn om te reageren zoals is gereageerd.

quote:
JC? Johan Cruijff? Nou, Johan Cruijff heeft de waarheid niet in pacht hoor.
In dezen heeft hij gelijk. En dit is te googlen, dus dan is het waar in jouw wereld. ;)
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:31:35 #56
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114213055
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

In dit fimpje check vanaf 6:20 waarin Overeem toegeeft dat Badr te laf was om het 2e gevecht onder MMA regels aan te gaan....
Gezien. Imposant hoe groot Overeem is. Eerlijk is eerlijk. Als je zoiets tegenover je hebt, kruip je automatisch op de grond. :{
pi_114213096
En Overeem is een vriendelijke reus, zo kan het ook.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:34:25 #58
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114213197
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:32 schreef Specularium het volgende:
Die indruk had ik, maar had eerder oog voor zijn verschijning. -O- Ook opgezocht wat MMA inhoudt. Lees dat het een combinatie is van vechtsporten: boksen, kickboksen etcetra. Een soort vrij vechtsport waarin je meerdere technieken kan gebruiken. Zie je het al voor je. Overeem die je wurgt, zonder dat de scheidsrechter ingrijpt. :X

[ Bericht 4% gewijzigd door Jellereppe op 14-07-2012 23:41:23 ]
  zondag 15 juli 2012 @ 00:13:13 #59
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_114214755

Al dat slappe gelul over hoe hij spijt heeft van z'n acties (tegenstanders op de grond natrappen), hoe hij 7 maanden tot rust en inzicht is gekomen in Marokko en dan zie je met dit skybox incident dat het allemaal onzin was wat hij uitkraamde en geen spat veranderd is :')
pi_114214847
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:34 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Die indruk had ik, maar had eerder oog voor zijn verschijning. -O- Ook opgezocht wat MMA inhoudt. Lees dat het een combinatie is van vechtsporten: boksen, kickboksen etcetra. Een soort vrij vechtsport waarin je meerdere technieken kan gebruiken. Zie je het al voor je. Overeem die je wurgt, zonder dat de scheidsrechter ingrijpt. :X
MMA is in feite kickboxen met grondgevechten.

En ik hou niet van die grondgevechten.
  zondag 15 juli 2012 @ 00:17:39 #61
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_114214896
quote:
9s.gif Op zondag 15 juli 2012 00:15 schreef Specularium het volgende:

[..]

MMA is in feite kickboxen met grondgevechten.

En ik hou niet van die grondgevechten.
  zondag 15 juli 2012 @ 00:22:23 #62
378470 FemacampSurvivor
Overlevende van een Femacamp
pi_114215077
quote:
Oh dus dit is de Model Marokkaan zoals de media deze man altijd omschreef.
Best een aardige man voor een zwakzinnige zou ik zeggen.
Op vrijdag 6 juli 2012 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:[/b]
Dan staan de treins te lang stil op het perron
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 juli 2012 @ 00:32:09 #63
163650 Greys
pi_114215433
quote:
Zijn de meesten dat niet daar?
Ik weet niet of ik nu sporten door elkaar haal hoor ( :@ ) maar Sem Schilt, die Remy Bonjaski (?), Overeem en die man die altijd van die houthakkersblouses droeg (hoe heet ie ook alweer?) die vind en vond ik inderdaad buiten de ring altijd júist overkomen als vriendelijke goedsullen..

EDIT: Peter Aerts :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 15 juli 2012 @ 00:38:56 #64
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114215717
quote:
14s.gif Op zondag 15 juli 2012 00:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik nu sporten door elkaar haal hoor ( :@ ) maar Sem Schilt, die Remy Bonjaski (?), Overeem en die man die altijd van die houthakkersblouses droeg (hoe heet ie ook alweer?) die vind en vond ik inderdaad buiten de ring altijd júist overkomen als vriendelijke goedsullen..

[ afbeelding ]
Oké, dus je kunt bij ze in de buurt komen, zonder dat je tien seconden later door de lucht vliegt?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 15 juli 2012 @ 01:21:32 #65
117098 Hathor
Effe niet
pi_114216966
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 00:13 schreef slashdotter3 het volgende:

Al dat slappe gelul over hoe hij spijt heeft van z'n acties (tegenstanders op de grond natrappen), hoe hij 7 maanden tot rust en inzicht is gekomen in Marokko en dan zie je met dit skybox incident dat het allemaal onzin was wat hij uitkraamde en geen spat veranderd is :')
Cliche Marokkaan heet zoiets.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 15 juli 2012 @ 01:43:42 #66
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_114217435
quote:

[..]

Vanaf dag 1

Hoe fucking triest ben je dan? Je daagt hem uit en beledigd hem over MMA regels. Dus je trekt een grote bek dat je hem op zowel K1 als MMA regels verslaat. Gevecht komt en Overeem slaat hem KO tijdens K1 regels (terwijl Overeem MMA is). Hari vlucht daarna weg en komt nooit zijn afspraak na om tegen Overeem te vechten met MMA regels :')
Maar dan ook bv weigeren handschoenen tegen elkaar aan te doen voor het gevecht, wat een kankerkneus niet normaal.
als je persconferentie met Graham ook zag., die haalde hem vrij eenvoudig neer . Die loser zou in een mma gevecht met Overeem kansloos neergehaald worden en kapot geslagen worden :')

excuus Marokkaan is die wel ja
  zondag 15 juli 2012 @ 01:50:44 #67
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_114217538
Maar we mogen collectief trots zijn op 'onze' manier van kickboxen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_114217559
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 01:50 schreef static het volgende:
Maar we mogen collectief trots zijn op 'onze' manier van kickboxen.
Inderdaad.
  zondag 15 juli 2012 @ 01:57:50 #69
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_114217712
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 01:21 schreef Hathor het volgende:

[..]

Cliche Marokkaan heet zoiets.
Zijn enorme kracht is een vloek en zegen (voor hem) tegelijk.

Iemand die fysiek sterker is dan 99,9% van de mensheid moet zichzelf ten aller tijden kunnen beheersen. Maar nee, hij geniet van zijn status als half-god en vecht tegen alles wat hem niet zint.

Hij kent geen angst, geen rem, en altijd maar op zoek naar erkenning van wie dan ook.

Aan de andere kant: Zonder zijn agressie was hij waarschijnlijk nooit zo ver gekomen als nu. Het is een puur mentale kwestie. Ik denk dat op heden er niemand in is geslaagd om hem mentaal zo te kneden, dat hij begrijpt dat hij niet alleen om de wereld is.

Ik durf te wedden dat hij 99% van de tijd een lieve jongen is. Maar met de kracht die hij bezit, is die ene procent genoeg om binnen korte tijd heel veel schade te maken.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 15 juli 2012 @ 02:03:10 #71
347534 vincerusso
pi_114217742
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 02:01 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Iemand die fysiek sterker is dan 99,9% van de mensheid moet zichzelf ten aller tijden kunnen beheersen. Maar nee, hij geniet van zijn status als half-god en vecht tegen alles wat hem niet zint.

Hij kent geen angst, geen rem, en altijd maar op zoek naar erkenning van wie dan ook.

Aan de andere kant: Zonder zijn agressie was hij waarschijnlijk nooit zo ver gekomen als nu. Het is een puur mentale kwestie. Ik denk dat op heden er niemand in is geslaagd om hem mentaal zo te kneden, dat hij begrijpt dat hij niet alleen om de wereld is.

Ik durf te wedden dat hij 99% van de tijd een lieve jongen is. Maar met de kracht die hij bezit, is die ene procent genoeg om binnen korte tijd heel veel schade te maken.
Daarom moet iemand hem eens helemaal kapotslaan , dat ie weet dat ie ook maar een mens is
pi_114217812
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 02:03 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Daarom moet iemand hem eens helemaal kapotslaan , dat ie weet dat ie ook maar een mens is
Hij moet een lange tijd eens flink gaat boeten voor zijn gedrag. Celstraf misschien.

Door wie zal hij kapot moeten worden geslagen? In de ring? Dan wordt hij alleen nog maar kwader van. Respect voor de mensen om hem heen die er alles aan doen om hem te beschermen. Het wordt er voor hun niet makkelijker op zo'n manier.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 15 juli 2012 @ 02:08:30 #73
117098 Hathor
Effe niet
pi_114217833
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 02:03 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Nou ja, bekijk dan al die youtube clips maar eens, hij wint er genoeg, maar gaat toch ook regelmatig tegen het canvas. Hij zal dus zelf als geen ander weten dat ie maar een mens is lijkt me zo. Wat ie alleen ook eens moet gaan beseffen, is dat je niet ongestraft buiten de ring beuken kan gaan lopen uitdelen zonder daarvoor ooit de prijs te moeten betalen. Er zijn wel grotere jongens als Hari tot vissenvoer gedegradeerd.
pi_114217839
Hij heeft natuurlijk ook weleens wat verloren, maar dat helpt inderdaad niet veel.
pi_114217848
quote:

[..]

Ik heb iets soortgelijks gezegd in een van de vorige delen.

Bijna niemand kan hem aan, daar zit een deel van het probleem.
  zondag 15 juli 2012 @ 02:10:03 #76
347534 vincerusso
pi_114217853
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 02:07 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Hij moet een lange tijd eens flink gaat boeten voor zijn gedrag. Celstraf misschien.

Door wie zal hij kapot moeten worden geslagen? In de ring? Dan wordt hij alleen nog maar kwader van. Respect voor de mensen om hem heen die er alles aan doen om hem te beschermen. Het wordt er voor hun niet makkelijker op zo'n manier.
in een mma ring zal die wel het zwijgen worden opgelegd . maar daar is die te schijterig voor wss
  zondag 15 juli 2012 @ 02:10:56 #77
347534 vincerusso
pi_114217862
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 02:08 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nou ja, bekijk dan al die youtube clips maar eens, hij wint er genoeg, maar gaat toch ook regelmatig tegen het canvas. Hij zal dus zelf als geen ander weten dat ie maar een mens is lijkt me zo. Wat ie alleen ook eens moet gaan beseffen, is dat je niet ongestraft buiten de ring beuken kan gaan lopen uitdelen zonder daarvoor ooit de prijs te moeten betalen. Er zijn wel grotere jongens als Hari tot vissenvoer gedegradeerd.
Blijvend letsel kan hem ook rustig maken
  zondag 15 juli 2012 @ 02:11:56 #78
117098 Hathor
Effe niet
pi_114217879
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 02:10 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Blijvend letsel kan hem ook rustig maken
Als je teveel vijanden maakt links en rechts, blijft met meestal niet bij letsel, dan is het gewoon game over.
  zondag 15 juli 2012 @ 02:13:44 #79
347534 vincerusso
pi_114217911
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 02:11 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als je teveel vijanden maakt links en rechts, blijft met meestal niet bij letsel, dan is het gewoon game over.
dat er iemand een premie op zijn hoofd zet ? ja dan komt er een mannetje op een motor langs en is het dag dag Badr
pi_114217920
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 02:13 schreef vincerusso het volgende:

[..]

dat er iemand een premie op zijn hoofd zet ? ja dan komt er een mannetje op een motor langs en is het dag dag Badr
Dat gaat waarschijnlijk ook een keer gebeuren.
  zondag 15 juli 2012 @ 02:15:00 #81
15080 static
pi_114217930
quote:
9s.gif Op zondag 15 juli 2012 01:52 schreef Specularium het volgende:

[..]

Inderdaad.
Nederland staat bekend om zijn kickbox technieken en trainingen. Kunnen ze in o.a. Thailand jaloers op zijn. Veel kampioenen trainen hier.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_114217972
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 02:15 schreef static het volgende:

[..]

Nederland staat bekend om zijn kickbox technieken en trainingen. Kunnen ze in o.a. Thailand jaloers op zijn. Veel kampioenen trainen hier.
Die Nederland vs.Thailand gevechten zijn altijd wel cool.

Thai's zijn harder, Nederlanders veel technischer.
  zondag 15 juli 2012 @ 02:22:47 #83
117098 Hathor
Effe niet
pi_114218044
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 02:13 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Nog niet eens. Er zijn mensen die over zich heen laten lopen, er zijn er ook die wraak nemen, daar lang op loeren zelfs. En diegenen die zelf niet sterk zijn, zijn meestal nog het gevaarlijkst, want die grijpen naar andere middelen. En je kan nog zo'n goede vechter zijn, tegen een vuurwapen heb je geen kans. Ik kan me nog enkele voorbeelden uit mijn eigen omgeving herinneren, van jongens die zo'n enorme reputatie hadden, dat het bijna logisch word dat ze niet met blote vuist bejegend worden als het los gaat, want dat is dan bij voorbaat al verloren, en niet iedereen zal dat accepteren. Al die gasten met zo'n soort reputatie komen bijna allemaal door geweld om het leven, het is bijna onvermijdelijk. Tenzij ze op een gegeven moment wakker worden en een hele andere weg inslaan.
pi_114218080
quote:
9s.gif Op zondag 15 juli 2012 02:09 schreef Specularium het volgende:

[..]

Een van mijn beste maatje is ook zo'n type als Badr Hari. Een getalenteerde kickboxer met geweldig veel kracht. 99% van de tijd een hartstikke lieve en gevoelige jongen, die geweldig met mijn kinderen kan opschieten. Mijn zoonje ziet hem ook als zijn beste vriend.

Maar ik ken ook z'n donkere kant. Heb van dichtbij meegemaakt hoe hij zo 3/4 gasten waar hij mee ruzie had, in z'n eentje binnen 10 seconden allemaal kun neer meppen. En het enige waar hij achteraf spijt van had is dat hij een kans miste om ze invalide te trappen.
  zondag 15 juli 2012 @ 02:30:48 #85
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_114218157
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 02:25 schreef FireFox1 het volgende:

Maar ik ken ook z'n donkere kant. Heb van dichtbij meegemaakt hoe hij zo 3/4 gasten waar hij mee ruzie had, in z'n eentje binnen 10 seconden allemaal kun neer meppen.
Wat was de achtergrond van die vechtpartij?
pi_114218208
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 02:30 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Wat was de achtergrond van die vechtpartij?
Niks dus. Haantjes gedrag in een café wat binnen een paar tellen uit de hand liep. Ik als nuchter persoon die schuw is van geweld, snapte gewoon niks van de aanleiding. "omdat ie tof liep te doen" nou nou, wat een aanleiding :')
  zondag 15 juli 2012 @ 03:09:28 #87
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_114218738
quote:

[..]

Hoezo kracht?
Wil je zeggen dat hij veel meer kracht heeft dan andere gelijkwaardige vechters?
Hij is een goede vechter, maar veel te agressief.
Buiten de ring is het een ander verhaal. Als de ander ook lak zou hebben aan de regels, dan zou ik willen zien wat Badr uithaalt tegen bv. Overeem o.a.
Badr wil graag zijn reputatie behouden, waardoor hij gaat voor de kill, het gaat hem niet om de sport, maar om zichzelf.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zondag 15 juli 2012 @ 03:10:57 #88
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_114218752
quote:
9s.gif Op zondag 15 juli 2012 02:09 schreef Specularium het volgende:

[..]

Misschien kunnen de anderen zich beter beheersen.
pi_114219131
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 03:09 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Hoezo kracht?
Wil je zeggen dat hij veel meer kracht heeft dan andere gelijkwaardige vechters?
Buiten de ring is het een ander verhaal. Als de ander ook lak zou hebben aan de regels, dan zou ik willen zien wat Badr uithaalt tegen bv. Overeem o.a.
Badr wil graag zijn reputatie behouden, waardoor hij gaat voor de kill, het gaat hem niet om de sport, maar om zichzelf.
Ik heb het over zijn kracht buiten de ring. Neem 3 van je beste vrienden: Ik denk/weet wel zeker dat ze het allemaal verliezen van hem. Zelfs met z'n drieën bij elkaar.

Wat hij in de ring doet, is tot daar aan toe. Maar weerloze mensen aanpakken vind ik 100x erger.
pi_114219851
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 19:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Net zo'n onzin als doen alsof hij er niets mee te maken heeft :Y)

We wachten het af :W
Hoho. Ik doe niet alsof hij er niets mee te maken heeft. Ik stel alleen vast dat er geen uitlatingen van het slachtoffer geciteeerd kunnen worden die Hari van een concreet strafbaar feit beschuldigen.

Dat sluit betrokkenheid van Hari geenzins uit, maar het betekent wel dat het beeld wat JvH neerzet van Hari als degene die hem in elkaar heeft getrapt niet ondersteund wordt door de openlijke verklaringen van het slachtoffer.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 15 juli 2012 @ 05:25:47 #91
378470 FemacampSurvivor
pi_114219895
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 05:16 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hoho. Ik doe niet alsof hij er niets mee te maken heeft. Ik stel alleen vast dat er geen uitlatingen van het slachtoffer geciteeerd kunnen worden die Hari van een concreet strafbaar feit beschuldigen.

Dat sluit betrokkenheid van Hari geenzins uit, maar het betekent wel dat het beeld wat JvH neerzet van Hari als degene die hem in elkaar heeft getrapt niet ondersteund wordt door de openlijke verklaringen van het slachtoffer.
Jij hebt jezelf echt helemaal belachelijk gemaakt in deze topicreeks.
Ga je nog door met een zwakzinnige gewelddadige draaideur crimineel verdedigen. Met zon burgerbevolking is het niet raar dat er niet strenger gestraft wordt als het simpele publiek toch vindt dat de zwaarste en meest gewelddadige criminelen uit het land vrij moeten gaan.
Zou me niet verbazen als je ook zo zou praten als je dochter door zo een figuur doodgeslagen wordt.
pi_114220226
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:17 schreef DS4 het volgende:

[..]

Als het echte onderzoeken zijn, is er vast wel een link van te vinden. Van anderen eis je altijd bronnen, geef die dan, voor je eigen geloofwaardigheid, zelf ook.
pi_114220263
quote:

[..]

Nou, het kan maar net zo zijn dat je in de ogen van de ruziezoekers bijvoorbeeld een te arrogante uitstraling hebt, of juist een te sukkelige. Of dat je bijvoorbeeld een kledingmerk aan hebt wat 'hun' merk is.
Klopt, ze zoeken een aanleiding en dat kan een in hun ogen verkeerd jasje of een verkeerde broek zijn. Ook een automerk, een brommermerk, te dicht langslopen of niet meteen opzij springen als ze eraan komen is voor sommige mensen een aanleiding om te vechten. Zelfs een verkeerde blik of beweging kan al genoeg zijn.
Als mensen willen vechten maakt het echt niet uit wie ze tegenkomen.
  zondag 15 juli 2012 @ 07:27:04 #94
241662 Jian
Well, well, well
pi_114220276
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 03:36 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb het over zijn kracht buiten de ring. Neem 3 van je beste vrienden: Ik denk/weet wel zeker dat ze het allemaal verliezen van hem. Zelfs met z'n drieën bij elkaar.

Wat hij in de ring doet, is tot daar aan toe. Maar weerloze mensen aanpakken vind ik 100x erger.
Je overschat zijn kracht buiten de ring. Buiten de ring is het wat dat betreft gewoon een crimineel die zijn tegenstanders uitzoekt en zijn wapens gebruikt. Hij houdt zich daarbij aan geen enkele regel. Geef die 3 vrienden dezelfde regels, .... dus geen regels, stop allemaal een mes in hun handen en en ze maken 'm af, simpel. Wat ik ermee wil zeggen is, het heeft met mentaliteit te maken, niet met kracht! Jij zou het met de juiste mentaliteit ook kunnen, je zou alleen andere wapens kiezen waarschijnlijk :)
pi_114220427
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 05:25 schreef FemacampSurvivor het volgende:

[..]

Ga je nog door met een zwakzinnige gewelddadige draaideur crimineel verdedigen. Met zon burgerbevolking is het niet raar dat er niet strenger gestraft wordt als het simpele publiek toch vindt dat de zwaarste en meest gewelddadige criminelen uit het land vrij moeten gaan.
Zou me niet verbazen als je ook zo zou praten als je dochter door zo een figuur doodgeslagen wordt.
Hij is toevallig wel een stuk objectiever in zijn reacties dat jij dat bent. We kennen alle feiten van dit geval nog niet eens en jij begint vanuit je onderbuik te reageren. Wie maakt zich dan belachelijk hier?
  zondag 15 juli 2012 @ 08:21:15 #96
378470 FemacampSurvivor
pi_114220440
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 08:17 schreef Samson het volgende:

[..]

Hij is toevallig wel een stuk objectiever in zijn reacties dat jij dat bent. We kennen alle feiten van dit geval nog niet eens en jij begint vanuit je onderbuik te reageren. Wie maakt zich dan belachelijk hier?
De feiten zijn zo klaar als een klontje.
Een gewelddadige psychopaat heeft met zijn 2 vriendjes een rijke zakenman de kanker in geslagen.
Wie nou welke schop of klap heeft uitgedeeld maakt werkelijk niets uit. Ze hebben in een groep ook wel gang genoemd gehandeld en zijn dus allemaal even schuldig.

Deze psychopaat had al lang achter slot en grendel moeten zitten dan was dit nooit gebeurd.
pi_114220475
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 08:17 schreef Samson het volgende:

[..]

Het slachtoffer heeft meerdere malen gezegd dat Hari 1 vd daders is en WS blijft dat maar ontkennen omdat hij een obsessie met Marokkanen en de Telegraaf heeft.
pi_114220504
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 08:21 schreef FemacampSurvivor het volgende:

[..]

De feiten zijn zo klaar als een klontje.
Een gewelddadige psychopaat heeft met zijn 2 vriendjes een rijke zakenman de kanker in geslagen.
Wie nou welke schop of klap heeft uitgedeeld maakt werkelijk niets uit. Ze hebben in een groep ook wel gang genoemd gehandeld en zijn dus allemaal even schuldig.

Deze psychopaat had al lang achter slot en grendel moeten zitten dan was dit nooit gebeurd.
Precies wat ik zeg, onderbuikgevoelens en geen feiten. Ik blijf het volgen want ben benieuwd wat uiteindelijk de feiten blijken te zijn. Als het allemaal zo simpel was als jij zegt had het slachtoffer al aangifte tegen Badr gedaan lijkt me.....
  zondag 15 juli 2012 @ 08:39:45 #99
378470 FemacampSurvivor
pi_114220523
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 08:35 schreef Samson het volgende:

[..]

Precies wat ik zeg, onderbuikgevoelens en geen feiten. Ik blijf het volgen want ben benieuwd wat uiteindelijk de feiten blijken te zijn. Als het allemaal zo simpel was als jij zegt had het slachtoffer al aangifte tegen Badr gedaan lijkt me.....
Het is al vaker gezegd in dit topic dat het beter is om even te wachten totdat de recherche wat onderzoek gedaan heeft om bewijzen te verzamelen zodat ze hem niet weer moeten laten gaan en niet nog een keer op mogen pakken.
Zeker als je weet dat er verschillende mensen valse verklaringen hebben afgelegd en dat zijn advocaat de zaken niet op orde heeft, zo wist die niet eens dat zijn eigen cliënt verschillende malen andere onschuldige burgers in elkaar getimmerd heeft.

Als ze badgast harri nu terug laten komen naar nederland mogen ze hem slechts 48 uurtjes vast houden en moeten ze met bewijs komen om hem aan te klagen.
Als ze nog even wachten hebben ze dat bewijs misschien voordat ze hem aanhouden en hem zo dan ook echt voor levenslang kunnen opsluiten of in TBS laten verdwijnen. I
  zondag 15 juli 2012 @ 09:04:07 #100
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_114220635
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 03:09 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Hoezo kracht?
Het is niet gewoon een goede vechter. Het is een buitengewoon goede vechter. Een van de allerbeste. Dat maakt het vervelend dat hij wat gedragsproblemen heeft. Zijn laatste confrontatie met Overeem heeft hij trouwens gewonnen bij mijn weten.
pi_114220655
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:50 schreef Samson het volgende:

[..]

Grappig altijd als het wederom weer een soort discussie wordt waarbij je woorden in de mond gelegd worden. Ik kom dus niet uit een idyllisch oord maar uit Amsterdam, dus dat gaat niet echt op. Vervolgens geloof ik niet in geluk hebben bij dit soort dingen en als laatste zeg ik niet dat iemand het verdient om in elkaar te worden geslagen. Het is alleen altijd wel het zelfde verhaal met dit soort gebeurtenissen dat ineens enkel naar het "resultaat" wordt gekeken en de aanleiding nergens meer genoemd wordt. Ik had een vriend die zn vriendin in elkaar heeft gemept. Dat valt niet goed te praten, maar het was een secreet die hem mentaal helemaal gebroken had. Er zijn mensen (hij dus) die daar niet mee om kunnen gaan en naar geweld grijpen. Hij mentaal gebroken en zij alleen maar slachtoffer. Toch een beetje krom nietwaar?
Jij rent dus gewoon altijd snel weg of zo?
pi_114220702
quote:
Enorm verschil in houding, die twee. Terwijl Overeem ook vrijwel iedereen aankan misbruikt hij die kracht niet. Buiten dat, hoeveel vechters op dit niveau komen telkens in de problemen? Echt alleen Hari.
pi_114220713
Het zou best kunnen dat dat broertje van 'm weer los gegaan is. Dat schijnt ook een enorme etterbak te zijn. Die durft alles omdat z'n broer achter 'm staat, alleen is het waarschijnlijk snel einde oefening.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_114220724
quote:
14s.gif Op zondag 15 juli 2012 00:32 schreef Greys het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Doe zoiets met Hari :X
  zondag 15 juli 2012 @ 09:19:33 #105
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114220746
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 02:10 schreef vincerusso het volgende:

[..]

in een mma ring zal die wel het zwijgen worden opgelegd . maar daar is die te schijterig voor wss
Hari heeft al één mma-partij op z'n naam staan. Boksers en kickboksers denken (/dachten) vaak dat ze grapplers altijd wel KO konden krijgen met een klap/trap voordat ze tegen de grond zouden worden gewerkt, maar de realiteit is simpelweg anders. Hari deed het uiteindelijk nog een stuk minder dan Art Jimmerson en tikte na een seconde of 20 af tegen de niet erg getalenteerde Edmund Kirsis (5-6):

zondag 15 juli 2012 @ 09:23:03 #106
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114220786
Niet kwaads over Overeem, maar die is in de VS wel een keer in de problemen gekomen met justitie:

http://www.bloodyelbow.co(...)nt-community-service
  zondag 15 juli 2012 @ 09:28:07 #107
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_114220821
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 03:36 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, dat hij sterker (lees: getrainder) is dan de gemiddelde persoon, maar wat ik bedoel is dat er best wel mensen zijn die hem buiten de ring aankunnen. Een honkbalknuppel kan veel schade toebrengen.
  zondag 15 juli 2012 @ 09:29:05 #108
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_114220827
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 05:16 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

John heb ik nooit horen zeggen dat Badr dat gedaan heeft.
  zondag 15 juli 2012 @ 09:35:57 #109
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_114220880
quote:
2s.gif Op zondag 15 juli 2012 09:04 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Het is niet gewoon een goede vechter. Het is een buitengewoon goede vechter. Een van de allerbeste. Dat maakt het vervelend dat hij wat gedragsproblemen heeft. Zijn laatste confrontatie met Overeem heeft hij trouwens gewonnen bij mijn weten.
Moet hij maar nogeens proberen dan.
Hij is een ongeleid projectiel dat goed getraind is.
pi_114220902
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 09:23 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Niet kwaads over Overeem, maar die is in de VS wel een keer in de problemen gekomen met justitie:

http://www.bloodyelbow.co(...)nt-community-service
Voor een vrouw weggeduwd te hebben. Onvergelijkbaar met wat Hari uitspookt.
  zondag 15 juli 2012 @ 09:59:02 #111
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_114221057
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 09:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Voor een vrouw weggeduwd te hebben. Onvergelijkbaar met wat Hari uitspookt.
Geen idee waarom hij dat gedaan heeft, maar is bij lange na niet van dezelfde orde.

Een paar reacties gelezen
quote:
Agreed
Seems like some BS that only USA courts would entertain. This is the result of an overly letigious society.
90 days for moving someone out of your face? Ridiculous. He’s just lucky he pushed her face, otherwise she woulda gone after a sexual assault charge if he pushed her away anywhere near her chest.
When will common sense be brought back to the justice system?

Gifje vond ik wel leuk gemaakt

[ Bericht 0% gewijzigd door ThunderBitch op 15-07-2012 10:10:15 ]
pi_114221084
Eind juli 2007 kwam hij in het nieuws doordat hij de politie in Amsterdam kon helpen met de arrestatie van twee Britten. Deze hadden met een blaaspijp vanuit een bestelwagen scherpe ijzeren pijltjes geschoten naar willekeurige voorbijgangers. Remy Bonjasky was het laatste slachtoffer, en deze zette met een taxi de achtervolging op de bestelwagen in. Hierna belde hij de politie, waarna de daders gearresteerd werden. Bonjasky kreeg de taxikosten vergoed en een medaille van de politie en hij werd door de burgemeester van Amsterdam, Job Cohen, tot ereburger van Amsterdam uitgeroepen. Beide Britten werden veroordeeld tot een gevangenisstraf wegens meerdere delicten.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Remy_Bonjasky
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 juli 2012 @ 10:05:54 #113
163650 Greys
pi_114221112
quote:
Ja nou precies, dat bedoel ik.
Leuk filmpje _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_114221207
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 09:19 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Hari heeft al één mma-partij op z'n naam staan. Boksers en kickboksers denken (/dachten) vaak dat ze grapplers altijd wel KO konden krijgen met een klap/trap voordat ze tegen de grond zouden worden gewerkt, maar de realiteit is simpelweg anders. Hari deed het uiteindelijk nog een stuk minder dan Art Jimmerson en tikte na een seconde of 20 af tegen de niet erg getalenteerde Edmund Kirsis (5-6):

Dit is wel uit het begin van zijn carrière hé, toen was Badr Hari fysiek ook nog minder. Verder ben ik het met je eens. Een goede kickbokser kan in de ring/octagon eigenlijk nooit winnen van een een middelmatige grappler. Er vanuit gaande dat die kickbokser totaal geen grappling-training gehad heeft, dus ook geen takedown-defense.

Die Art Jimmerson was sowieso een grap. Die kwam alleen om zijn deelnamegeld op te halen en had al met zijn crew afgesproken de handdoek in de ring te gooien zodra hij ook maar een beetje in de problemen zou komen. }:|
pi_114221372
quote:
quote:
"Frans Bauer in coma na Bananasplit-grap Hari #25
:+
pi_114221554
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 06:51 schreef lexgauw007 het volgende:

Als het echte onderzoeken zijn, is er vast wel een link van te vinden. Van anderen eis je altijd bronnen, geef die dan, voor je eigen geloofwaardigheid, zelf ook.
Ik eis nooit bronnen, ik vraag het slechts beleefd.

En het is natuurlijk onzin dat alles online eenvoudig te vinden is. En als het zo is, dan ga jij lekker googlen...
  zondag 15 juli 2012 @ 10:41:46 #117
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114221610
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 10:16 schreef Ludd het volgende:

Die Art Jimmerson was sowieso een grap. Die kwam alleen om zijn deelnamegeld op te halen en had al met zijn crew afgesproken de handdoek in de ring te gooien zodra hij ook maar een beetje in de problemen zou komen. }:|
Dat is niet helemaal waar. Jimmerson was een serieuze bokser (en had zijn laatste 15 partijen gewonnen) en dacht vooraf dat Royce Gracie geen schijn van kans tegen hem zou hebben. John McCarthy, die scheidsrechter, die trainde destijds met Gracie en heeft hem toen even mee naar achter genomen en een paar seconden seconden later lag Jimmerson hulpeloos op de grond. Toen is inderdaad afgesproken om snel op te geven als hij in de problemen zou komen. Big John in een interview:

quote:
Jimmerson said, “How in the world do you think Royce is going to beat me when I’m flicking out a jab? He can’t get past that.” We went into a back ballroom area and I grabbed him in a double leg and put him on the ground. He looked up at me and said, “Oh, my God. He’s going to break my arms and legs, isn’t he?”
pi_114221621
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 05:25 schreef FemacampSurvivor het volgende:
Ik vind ook dat WS een beetje doorslaat in dezen, maar dat dochterargument is geen argument natuurlijk...
pi_114221756
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 09:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Jij rent dus gewoon altijd snel weg of zo?
Ja, ik ben nogal gesteld op mn mooie gezichtje :*
pi_114221801
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 10:41 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar. Jimmerson was een serieuze bokser (en had zijn laatste 15 partijen gewonnen) en dacht vooraf dat Royce Gracie geen schijn van kans tegen hem zou hebben. John McCarthy, die scheidsrechter, die trainde destijds met Gracie en heeft hem toen even mee naar achter genomen en een paar seconden seconden later lag Jimmerson hulpeloos op de grond. Toen is inderdaad afgesproken om snel op te geven als hij in de problemen zou komen. Big John in een interview:
Dat bedoel ik ja. Als je zo'n gevecht aangaat dan moet je ook wel proberen er iets van te maken. Ik geloof dat hij ook vooral geschrokken was van de eerste wedstrijd waar Gerard Gordeau de voortanden van die Hawaïse sumo er uit trapte. In ieder geval, al je wel het geld komt opstrijken moet je er ook een wedstrijd van proberen te maken. Jimmerson gaf nu al op, alvorens een echte klap geïncasseerd te hebben.

Was het ook niet zo dat zijn crew een handdoek in de ring wou gooien, maar dat deze aan het hek bleef hangen? :')
pi_114221838
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 10:49 schreef Samson het volgende:

[..]

Ja, ik ben nogal gesteld op mn mooie gezichtje :*
Tja als je altijd wegrent dan begrijp ik dat je nooit wat gebeurd is.
  zondag 15 juli 2012 @ 10:56:08 #122
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_114221916
quote:
Wat een verschil inderdaad. Die Overeem die heel zelfverzekerd en rustig is, en respectvol, en dan die Hadr, helemaal opgefokt...
How can I make this topic about me?
pi_114222039
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 08:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het slachtoffer heeft meerdere malen gezegd dat Hari 1 vd daders is en WS blijft dat maar ontkennen
Kun je het slachtoffer even voor me citeren?
pi_114222122
Gezien hij aan een typisch stress-syndroom lijdt, waar veel van die Marokkaanse straatgastjes aan lijden durf ik de volgende voorspelling te doen:

Estelle Cruijff komt er ook niet ongehavend vanaf.

Hij -zij als probleemgroep- is/zijn niet meer in staat stress en tamelijk eenvoudige emoties te controleren en beantwoorden frustraties automatisch met geweld. En of er nu een agent, vriend of vijand in het pad van frustratie staat: De standaard reactie is er één van gewelddadige aard. En gezien de frustraties zich opstapelen (negatieve spiraal begint met aanraking met justitie, zijspoor maatschappij), gebeurt dit steeds sneller en heviger.

Ergo: Dit zijn geesteszieken. En het is wachten op de fatale afloop. Bij Hari zal het zo zijn dat hij met zichzelf afrekent (door zichzelf het gevang in te slaan) of dat hij op straat de verkeerde treft. Mijn tweede bewering is dat hij zich geen 2 jaar meer vrij op straat kan bewegen, alvorens hij óf definitief achter de tralies verdwijnt, of tussen zes planken belandt.

"Bekende Nederlander" die eraan lijdt is Joran van de Sloot.

Als iemand meeleest en zichzelf in dit beeld herkent: Er is geen therapie voor, noch medicatie. Vestig jezelf opnieuw, in een ander type samenleving (geen Westerse, of typisch kapitalistische) waarin je vertrouwen en erkenning (ook voor je geloof) voelt. Voor een Islamiet kan dit bijvoorbeeld Indonesië zijn. Terug naar de basis, de route naar vrede.

[ Bericht 10% gewijzigd door Chooselife op 15-07-2012 11:14:44 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 juli 2012 @ 11:08:05 #125
163650 Greys
pi_114222161
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:02 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het is idd zo dat tot nu toe alleen ánderen 'hebben gezegd dat het slachtoffer dat gezegd heeft'.
Volgens mij....

quote:
Volgens het slachtoffer en een aantal (anonieme) getuigen was het Badr Hari die, toen Everink al op de grond lag, het slachtoffer trapte. Dat vertelt misdaadverslaggever John van den Heuvel in RTL Boulevard.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 juli 2012 @ 11:09:55 #126
163650 Greys
pi_114222189
En hier zegt ie 'waarschijnlijk' zelf:

quote:
AMSTERDAM - De 38-jarige Koen Everink, die vorige week in de Amsterdam ArenA tijdens Sensation zwaar werd mishandeld, is overgebracht naar een revalidatiekliniek. In een kort vraaggesprek sprak Everink gisteren zijn dank uit voor de vele steunbetuigingen. „Dat heeft me goed gedaan”, aldus Everink, wiens gelaat bont en blauw is en van wie het de vraag is of hij ooit weer normaal zal kunnen lopen.

Everink benadrukt dat hij vindt dat alle daders moeten worden gestraft, dus niet alleen Badr Hari. „Het gaat me niet alleen om hem. Dit is het werk geweest van meerdere personen. Ik hoop dat iedereen die iets weet of heeft gezien, contact opneemt met de politie.”
http://www.telegraaf.nl/b(...)Badr_straffen__.html
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_114222230
quote:

[..]

http://www.google.com/url(...)A%2F%2Fwww.rtl.nl%2F(%2Factueel%2Frtlboulevard%2Fcrime%2Farticleview%2F)%2Fcomponents%2Factueel%2Frtlboulevard%2F2012%2F07_juli%2Fcrime%2Fbadr_hari_slechte_film.xml&ei=yYgCUIHHGonK0QXOiondAQ&usg=AFQjCNGxcMTfeogjEMzuFz6xWMdnHNODkA

Hij heeft hem als dader aangewezen, hoe graag jij dit ook blijft ontkennen. En dan ga je het opeens op de citatenboeg gooien :')
  zondag 15 juli 2012 @ 11:14:36 #128
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_114222270
quote:

[..]

Je kan je eigen falen nog steeds niet onder ogen zien? :|W
pi_114222273
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:09 schreef Greys het volgende:

http://www.telegraaf.nl/b(...)Badr_straffen__.html
Laf tuig moet ik zeggen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 juli 2012 @ 11:29:35 #130
163650 Greys
pi_114222625
quote:
10s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Hij heeft hem als dader aangewezen, hoe graag jij dit ook blijft ontkennen. En dan ga je het opeens op de citatenboeg gooien :')
Ik snap wel een béétje wat hij bedoelt, want we hebben het hem niet zelf horen zeggen ;)
Het is steeds Van den Heuvel die zegt dat hij heeft gezegd dat...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 15 juli 2012 @ 11:32:06 #131
117098 Hathor
Effe niet
pi_114222687
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 09:19 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Botsing van stijlen...Hari probeert meteen te trappen, maar heeft een worstelaar tegenover zich die dat been meteen gebruikt om hem op de grond te flikkeren, en dan is het al snel gebeurt.
pi_114222688
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik snap wel een béétje wat hij bedoelt, want we hebben het hem niet zelf horen zeggen ;)
Het is steeds Van den Heuvel die zegt dat hij heeft gezegd dat...
Precies, ik denk dat dat is wat hij ook bedoelt.
pi_114222689
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is idd zo dat tot nu toe alleen ánderen 'hebben gezegd dat het slachtoffer dat gezegd heeft'.
Volgens mij....

[..]

Dat zou op zich niet zo veel zeggen, als het slachtoffer niet met de pers had gesproken of bang was dat beschuldigingen tot wraak zouden leiden. Dat is volgens dezelfde bron echter niet het geval, hij is niet bang en hij laat zich wel citeren.

quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:09 schreef Greys het volgende:

„Het gaat me niet alleen om hem. Dit is het werk geweest van meerdere personen. Ik hoop dat iedereen die iets weet of heeft gezien, contact opneemt met de politie.”
Ik weet niet in antwoord op welke vraag dat was, maar afhankelijk daarvan is het een weinig concrete beschuldiging tot helemaal geen concrete beschuldiging. Meer dan een vermoeden van betrokkenheid bij het slachtoffer spreekt er niet uit. Waarom kon het slachtoffer geen citaat worden ontlokt waarin hij onomwonden stelt wat Hari hem heeft aangedaan?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 juli 2012 @ 11:36:06 #134
163650 Greys
pi_114222799
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom kon het slachtoffer geen citaat worden ontlokt waarin hij onomwonden stelt wat Hari hem heeft aangedaan?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar :)
Hij was de eerste tijd na het 'incident' nogal slecht aanspreekbaar en dat is ook niet zo gek. Maar ik vraag me ook af in hoeverre hij zeker weet dat het Hari was die zijn been aan gruzels trapte toen hij al op de grond lag. Als het allemaal zo snel gaat...

Neemt totaal niet weg dat Hari me met alle eerdere akkefietjes geen fris type lijkt, maar het is in dit geval wel HEEL erg jammer dat er niet gewoon beveiligingscamera's hingen...

Nu blijft het allemaal zo vaag met bange getuigen en halve mededelingen dat het me niets zou verbazen dat - zelfs al zóu Hari zelf die belangrijkste trap uitgedeeld hebben - een ander straks de schuld voor hem gaat opnemen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_114222958
Nee dat denk ik niet. Deze keer komt hij er niet mee weg want nu durven meer hun mond open te trekken.
Sterker nog ik denk dat we hem niet meer in Nederland terugzien.
pi_114222988
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nee dat denk ik niet. Deze keer komt hij er niet mee weg. Sterker nog ik denk daar we hem niet meer in Nederland terugzien.
Dat klinkt als verstandig, maar dat is hij niet.

Hij is verslaafd aan de straatstatus die hij hier in NL geniet en komt gegarandeerd terug.
pi_114223037
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij was de eerste tijd na het 'incident' nogal slecht aanspreekbaar en dat is ook niet zo gek. Maar ik vraag me ook af in hoeverre hij zeker weet dat het Hari was die zijn been aan gruzels trapte toen hij al op de grond lag. Als het allemaal zo snel gaat...

Neemt totaal niet weg dat Hari me met alle eerdere akkefietjes geen fris type lijkt, maar het is in dit geval wel HEEL erg jammer dat er niet gewoon beveiligingscamera's hingen...

Nu blijft het allemaal zo vaag met bange getuigen en halve mededelingen dat het me niets zou verbazen dat - zelfs al zóu Hari zelf die belangrijkste trap uitgedeeld hebben - een ander straks de schuld voor hem gaat opnemen.
Zou het Badr's broertje niet kunnen zijn geweest? Schijnt ook niet zo'n lekkertje te zijn getuige het verhaal in het Parool. Geen idee hoor of dat jong op zijn broer lijkt (letterlijk en figuurlijk) maar het zou best kunnen dat dat broertje daar ook was. Want blijkbaar gaan ze vaker samen op stap.

Zou mss ook verklaren waarom Estelle wel met gewoon met Badr op vakantie gaat maar verder zwijgt terwijl ze eerder elke mogelijkheid aangreep om te vertellen wat voor schatje Badr toch wel niet is.
  zondag 15 juli 2012 @ 11:47:15 #138
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_114223038
Inderdaad, hij komt gewoon terug. Ook hier zal hij wel met een sisser vanaf komen, met een voorwaardelijk ofzo... En anders stuurt ie toch een paar stevige jongens om het slachtoffer te overtuigen geen verdere juridische stappen te ondernemen...
pi_114223090
Het slachtoffer kan via een goed letselschadeadvocaat Hari compleet kaal laten plukken. Puur door dat letsel aan dat been en die mogelijke handicap die overblijft. Die paar miljoen aan eigen vermogen kan hij allemaal kwijtraken. Daarmee verdwijnt ook een hoop van zijn status en macht.

Dat vind ik best een interessant scenario. Mits aangetoond dat Hari dader was uiteraard.
pi_114223221
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Sterker nog, ik kan nergens uit afleiden dat het slachtoffer dat meent te weten.

quote:

Ik vermoed ook wel dat hij er iets meer van weet. Als het ondergeschikte gangstervriendjes van hem zijn geweest die dat met zijn goedkeuring hebben gedaan dan is dat net zo fout van hem, misschien nog wel fouter en mag hij wat mij betreft aanzienlijk langer worden opgesloten dan de richtlijnen voor de strafmaat luiden. Alleen dan hebben we het wel over een veel ingewikkeldere zaak, een veel grotere bewijsproblematiek en een heel ander verhaal dan de Telegraaf doet voorkomen.
  zondag 15 juli 2012 @ 12:20:26 #141
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114223809
Wat een getrol. Een gedachte-experiment. Stel dat je zou moeten wedden of het slachtoffer Hari direct en met stelligheid heeft aangewezen in zijn politieverklaring. Tegen welke odds zou je dan doen?

Ik zou bijvoorbeeld best 10:1 (in andermans voordeel) willen wedden met iemand dat dit gebeurd is en ik ben (net als de meeste anderen) sterk risicomijdend in gevallen als deze.

Het is echt spijkers op laag water zoeken. Die beste man is waarschijnlijk gewoon door zijn advocaat aangeraden om zich niet in het openbaar dusdanig uit te laten, bijvoorbeeld om te voorkomen dat Hari opnieuw aangifte kan doen.
pi_114224743
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 12:20 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Wat een getrol. Een gedachte-experiment. Stel dat je zou moeten wedden of het slachtoffer Hari direct en met stelligheid heeft aangewezen in zijn politieverklaring. Tegen welke odds zou je dan doen?

Ik zou bijvoorbeeld best 10:1 (in andermans voordeel) willen wedden met iemand dat dit gebeurd is en ik ben (net als de meeste anderen) sterk risicomijdend in gevallen als deze.

Het is echt spijkers op laag water zoeken. Die beste man is waarschijnlijk gewoon door zijn advocaat aangeraden om zich niet in het openbaar dusdanig uit te laten, bijvoorbeeld om te voorkomen dat Hari opnieuw aangifte kan doen.
Dus hij heeft het naar ons toe niet verklaard, maar toch weten 'we' dat het zo is? Hoe weten we dat dan wel?

Het slachtoffer was de bron, en die blijkt zich nu slechts in de allervaagste bewoordingen over Hari uit te willen laten.
  Moderator zondag 15 juli 2012 @ 12:55:56 #143
249559 crew  Lavenderr
pi_114224901
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 12:50 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dus hij heeft het naar ons toe niet verklaard, maar toch weten 'we' dat het zo is? Hoe weten we dat dan wel?

Het slachtoffer was de bron, en die blijkt zich nu slechts in de allervaagste bewoordingen over Hari uit te willen laten.
Vreemd he, nadat zijn voet er bijna af lag.
Misschien is hij gehecht aan zijn andere been. Je weet het niet he?

Vind het al dapper dat hij überhaupt gezegd heeft dat 'ze' niet alleen Badr Hari , maar ook anderen moeten vervolgen.
pi_114224906
quote:

Zo vaag is dit toch niet:

Everink benadrukt dat hij vindt dat alle daders moeten worden gestraft, dus niet alleen Badr Hari. „Het gaat me niet alleen om hem. Dit is het werk geweest van meerdere personen. Ik hoop dat iedereen die iets weet of heeft gezien, contact opneemt met de politie.”
  zondag 15 juli 2012 @ 13:04:47 #145
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114225169
quote:

[..]

Hoe weet je dat Gerrit Komrij dood is? Heb je hem in de kist zien liggen?

quote:
Stel dat je het proces-verbaal van zijn verklaring hebt. zelfs dan 'weet' je nog niks. Dat is immers 'slechts' een stukje papier met tekst erop, opgetekend door een of andere ambtenaar, waar fouten in kunnen zijn geslopen die het slachtoffer niet verbeterd heeft, en waar wel of niet de werkelijke handtekening van het slachtoffer onder staat.

Wat jij vraagt (het slachtoffer *moet* Hari expliciet in het openbaar beschuldigen anders blijf ik in mijn theorietje geloven) is een volkomen onrealistische en onnodige eis. Hij moet zich vooralsnog in vage bewoordingen over Hari uitlaten omdat hij zich (bijvoorbeeld) anders blootstelt aan het risico van een aangifte door Hari. Daarnaast zou het zijn advocaat meer munitie geven voor haar 'trial by media' betoog dat ze ongetwijfeld zal gaan voeren mocht het op een strafzaak aankomen.

Maar hoe groot acht je de kans dan op jouw scenario? Welke odds zou je economisch gezien acceptabel vinden?
pi_114225453
quote:

[..]

99% een lieve jongen! Dat is nou wel het laatste wat je van hem kunt zeggen. Kijk de uitzending van Profiel en je weet direct dat zijn leven bestaat uit het manipuleren van mensen, het kruipen in slachtofferrol (ook weer manipulatie) als hij iets heeft uitgevreten wat niet kan. Je krijgt direct een beklemmend gevoel als je hem ziet en hoort praten.
pi_114225540
Remy Bonjasky hoekt Badr neer, makkelijk.
  zondag 15 juli 2012 @ 13:21:30 #148
241662 Jian
Well, well, well
pi_114225674
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
Remy Bonjasky hoekt Badr neer, makkelijk.
nietus!
pi_114225759
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:21 schreef Jian het volgende:

[..]

nietus!
Jawel :') Remy was tot nu toe altijd de betere als ze tegen elkaar stonden.
  zondag 15 juli 2012 @ 13:25:25 #150
117098 Hathor
Effe niet
pi_114225800
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:24 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Jawel :') Remy was tot nu toe altijd de betere als ze tegen elkaar stonden.
Ja, je kan hier lang of kort over ouwehoeren, Bonjasky vecht niet meer, dus dit is totaal irrelevant.
pi_114225896
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:25 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja, je kan hier lang of kort over ouwehoeren, Bonjasky vecht niet meer, dus dit is totaal irrelevant.
Badr ook niet meer. Dus het komt erop neer dat Remy beter was/is.
  zondag 15 juli 2012 @ 13:29:30 #152
241662 Jian
Well, well, well
pi_114225925
quote:

[..]

wellus! :D
pi_114225939
Waar ik nog het meest benieuwd naar ben is naar wat er nu vooraf is gebeurd, hetgeen tot het gevecht leidde...
pi_114225945
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:04 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Hoe weet je dat Gerrit Komrij dood is? Heb je hem in de kist zien liggen?

[..]

Stel dat je het proces-verbaal van zijn verklaring hebt. zelfs dan 'weet' je nog niks. Dat is immers 'slechts' een stukje papier met tekst erop, opgetekend door een of andere ambtenaar, waar fouten in kunnen zijn geslopen die het slachtoffer niet verbeterd heeft, en waar wel of niet de werkelijke handtekening van het slachtoffer onder staat.
Ja leuk, maar dat neemt niet weg dat er een stelligheid en een duidelijkheid wordt geclaimd die totaal niet waargemaakt kan worden met de gegeven citaten van het slachtoffer.

quote:
Wat jij vraagt (het slachtoffer *moet* Hari expliciet in het openbaar beschuldigen anders blijf ik in mijn theorietje geloven) is een volkomen onrealistische en onnodige eis. Hij moet zich vooralsnog in vage bewoordingen over Hari uitlaten omdat hij zich (bijvoorbeeld) anders blootstelt aan het risico van een aangifte door Hari. Daarnaast zou het zijn advocaat meer munitie geven voor haar 'trial by media' betoog dat ze ongetwijfeld zal gaan voeren mocht het op een strafzaak aankomen.
Dat zou het iedereen in NL onmogelijk maken om aangifte te doen en zich daar publiekelijk over uit te laten. Het lijkt mij een wat vergezochte verklaring. Maar als het zo zou liggen, waarom meldt JvdH dat dan niet maar doet hij het in plaats daarvan voorkomen alsof er een hele concrete beschuldiging publiek is gemaakt?

quote:
Maar hoe groot acht je de kans dan op jouw scenario? Welke odds zou je economisch gezien acceptabel vinden?
Dat is vaststel dat er gaten zitten in het door JvdH gepresenteerde en klakkeloos overgenomen scenario betekent niet dat ik zelf een scenario zou moeten hebben. Maar ik schat de kans dat er een bewijsprobleem wat betreft mishandeling door Hari is hoger in dan 50%, en dat het hem er niet in zit dat het slachtoffer niet geloofd wordt. Alles wijst erop dat hij het minder goed weet dan JvdH wil doen voorkomen.
  zondag 15 juli 2012 @ 13:31:14 #155
241662 Jian
Well, well, well
pi_114225966
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:30 schreef Samson het volgende:
Waar ik nog het meest benieuwd naar ben is naar wat er nu vooraf is gebeurd, hetgeen tot het gevecht leidde...
"Heej, Estelle, mis je de grote zwans van Ruud al?" :P
  zondag 15 juli 2012 @ 14:02:35 #156
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114227147
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:30 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja leuk, maar dat neemt niet weg dat er een stelligheid en een duidelijkheid wordt geclaimd die totaal niet waargemaakt kan worden met de gegeven citaten van het slachtoffer.
En dat hoeft ook niet.

Uit het feit dat dit herhaaldelijk gemeld is, volkomen consistent is met een citaat dat wel letterlijk uit de mond van slachtoffer is opgemaakt ("het gaat me niet alleen om hem"), niet tegengesproken wordt door slachtoffer of diens advocaat of politie, volgt dat het slachtoffer onmiskenbaar Hari heeft aangewezen als mededader.

quote:
Dat zou het iedereen in NL onmogelijk maken om aangifte te doen en zich daar publiekelijk over uit te laten.
Het staat een ieder vrij om zich over de aangifte uit te laten, maar dat betekent niet dat je zomaar alles in het openbaar over de verdachte kunt zeggen omdat jij toevallig denkt te weten dat het waar is.

quote:
Het lijkt mij een wat vergezochte verklaring. Maar als het zo zou liggen, waarom meldt JvdH dat dan niet maar doet hij het in plaats daarvan voorkomen alsof er een hele concrete beschuldiging publiek is gemaakt?
Huh? Hij doet dat helemaal niet voorkomen. Welke beschuldiging zou "publiek" zijn gemaakt? Hij meldt vanuit zijn bron(nen) wat het slachtoffer in zijn aangifte en/of in besloten kring, dus in ieder geval niet publiek, heeft verklaard.

quote:
Maar ik schat de kans dat er een bewijsprobleem wat betreft mishandeling door Hari is hoger in dan 50%, en dat het hem er niet in zit dat het slachtoffer niet geloofd wordt. Alles wijst erop dat hij het minder goed weet dan JvdH wil doen voorkomen.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik voor je hoop dat je aan het trollen bent.
pi_114228233
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 14:02 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

En dat hoeft ook niet.

Uit het feit dat dit herhaaldelijk gemeld is, volkomen consistent is met een citaat dat wel letterlijk uit de mond van slachtoffer is opgemaakt ("het gaat me niet alleen om hem"), niet tegengesproken wordt door slachtoffer of diens advocaat of politie, volgt dat het slachtoffer onmiskenbaar Hari heeft aangewezen als mededader.
|:(
Omdat het herhaaldelijk gemeld is, is het waar? Omdat die advocaat daar niets over zegt maar slechts over het ontbreken van een opmerking is het waar? Omdat dat politie zich naar goed gebruik niet uitlaat over bevindingen in het onderzoek is het waar?

Het probleem is juist dat er herhaaldelijk wordt verwezen naar een eerdere lezing alsof die iedereen bekend is terwijl die lezing helemaal nooit bekend is gemaakt door degene die ernaar verwijst.

quote:
Het staat een ieder vrij om zich over de aangifte uit te laten, maar dat betekent niet dat je zomaar alles in het openbaar over de verdachte kunt zeggen omdat jij toevallig denkt te weten dat het waar is.
Als jij een trap van Badr Hari hebt gehad staat het je vrij om te vertellen dat je een trap van Badr Hari hebt gehad. Als je dan uitgebreid met een journalist praat over hoe je bestraffing nastreeft dan is er geen enkele reden waarom die niet een citaat kan optekenen als 'Hari was een van degenen die mij heeft mishandeld' als dat is wat je die journalist duidelijk gemaakt hebt. Als die journalist dat duidelijk gemaakt is en hij wordt er concreet naar gevraagd is er geen enkele reden om te verwijzen naar een 'eerdere lezing' waarvan de inhoud maar niet publiek is gemaakt.

quote:
Huh? Hij doet dat helemaal niet voorkomen. Welke beschuldiging zou "publiek" zijn gemaakt? Hij meldt vanuit zijn bron(nen) wat het slachtoffer in zijn aangifte en/of in besloten kring, dus in ieder geval niet publiek, heeft verklaard.
Nee, dat meldt hij dus niet. Hij doet alsof hij het gemeld heeft maar dat heeft hij juist niet.

Waar is die 'eerste lezing', waar is het nieuwsbericht dat het slachtoffer Hari beschuldigde hem mishandeld te hebben? Waarom moet nou juist het belangrijkste en grootse nieuws er tussendoor gemoffeld worden?
pi_114229015
Echt, wat doen ze in het water daar in noord oost Groningen? :')
pi_114229478
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 14:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Echt, wat doen ze in het water daar in noord oost Groningen? :')
Ben jij een kloon van Lambiekje? Die vermoedt ook dat er gedragsveranderende stoffen aan ons drinkwater toegevoegd worden.
  zondag 15 juli 2012 @ 15:12:27 #160
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114229610
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 14:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

[..]

|:(
Omdat het herhaaldelijk gemeld is, is het waar? Omdat die advocaat daar niets over zegt maar slechts over het ontbreken van een opmerking is het waar? Omdat dat politie zich naar goed gebruik niet uitlaat over bevindingen in het onderzoek is het waar?
Je noemt de dingen afzonderlijk maar het gaat juist om de samenhang. Ik weet dat Gerrit Komrij dood is niet omdat de Telegraaf het meldt of omdat ik hem een paar dagen niet levend heb gezien of een of andere afzonderlijke reden, ik weet dat het zo is omdat het massaal in de media is en ik Gerrit Komrij niet even een seintje heb zien geven dat het niet waar is. Je kunt die conclusie rustig trekken op basis van gezond verstand zonder dat je naar de kist bent geweest en wat DNA hebt afgenomen voor onderzoek.

quote:
Het probleem is juist dat er herhaaldelijk wordt verwezen naar een eerdere lezing alsof die iedereen bekend is terwijl die lezing helemaal nooit bekend is gemaakt door degene die ernaar verwijst.
En hoe zou je dat voor je zien?

quote:
Als jij een trap van Badr Hari hebt gehad staat het je vrij om te vertellen dat je een trap van Badr Hari hebt gehad. Als je dan uitgebreid met een journalist praat over hoe je bestraffing nastreeft dan is er geen enkele reden waarom die niet een citaat kan optekenen als 'Hari was een van degenen die mij heeft mishandeld' als dat is wat je die journalist duidelijk gemaakt hebt. Als die journalist dat duidelijk gemaakt is en hij wordt er concreet naar gevraagd is er geen enkele reden om te verwijzen naar een 'eerdere lezing' waarvan de inhoud maar niet publiek is gemaakt.
Uiteraard staat me dat vrij, net zoals het Hari en zijn advocaat vrijstaat om daar weer iets mee te doen. Als ik dat risico niet of minder wil lopen, of omdat de OvJ me gevraagd heeft het niet te hard via de media te spelen omdat dat ook slecht kan zijn voor de strafzaak tegen hem, dan doe ik dat dus niet.

En wat ik in ieder geval wel doe, is het even vriendelijk aan JvdH (of iemand anders) laten weten dat het niet waar is wat hij allemaal herhaaldelijk zegt over mijn verklaringen aangaande Hari, zoals dat ik 1000% zeker ben over Hari - als dat niet zo is.

quote:
Nee, dat meldt hij dus niet. Hij doet alsof hij het gemeld heeft maar dat heeft hij juist niet.

Waar is die 'eerste lezing', waar is het nieuwsbericht dat het slachtoffer Hari beschuldigde hem mishandeld te hebben? Waarom moet nou juist het belangrijkste en grootse nieuws er tussendoor gemoffeld worden?
De Telegraaf is toch vrij duidelijk geweest:

quote:
De lezing van sommige getuigen ondersteunt de verklaringen van het slachtoffer zelf dat Badr Hari een van zijn aanvallers was.
quote:
De situatie van Koen Everink na zijn mishandeling is nog altijd ernstig, maar licht verbeterd. Hij heeft inmiddels een aantal keren kort met de recherche gesproken en informatie verstrekt. De topman van een reisonderneming blijft bij de lezing dat Badr Hari een van zijn aanvallers is.
Wat precies is je bezwaar tegen bewoordingen als deze?
  zondag 15 juli 2012 @ 15:12:31 #161
15080 static
pi_114229615
quote:

[..]

Remy gaat weer vechten, zijn oog blessure is goed geheeld.
pi_114230648
quote:
10s.gif Op zondag 15 juli 2012 15:09 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ben jij een kloon van Lambiekje? Die vermoedt ook dat er gedragsveranderende stoffen aan ons drinkwater toegevoegd worden.
Zelfs een kapotte klok geeft 2 x per dag de juiste tijd aan.
pi_114230738
quote:
3s.gif Op zondag 15 juli 2012 15:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Zelfs een kapotte klok geeft 2 x per dag de juiste tijd aan.
Ben je nu serieus? Jij gelooft echt dat er stoffen aan drinkwater toegevoegd worden die de psyche van mensen beïnvloeden? :o
pi_114231954
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 15:42 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ben je nu serieus? Jij gelooft echt dat er stoffen aan drinkwater toegevoegd worden die de psyche van mensen beïnvloeden? :o
Nee man! Het was slechts ff bitchen op jeweetwel.
pi_114235115
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 15:12 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Je noemt de dingen afzonderlijk maar het gaat juist om de samenhang. Ik weet dat Gerrit Komrij dood is niet omdat de Telegraaf het meldt of omdat ik hem een paar dagen niet levend heb gezien of een of andere afzonderlijke reden, ik weet dat het zo is omdat het massaal in de media is en ik Gerrit Komrij niet even een seintje heb zien geven dat het niet waar is. Je kunt die conclusie rustig trekken op basis van gezond verstand zonder dat je naar de kist bent geweest en wat DNA hebt afgenomen voor onderzoek.
Dat is ook een niet weersproken betrouwbare mededeling. Maar ook dan ga je niet op de ene dag melden dat er een schrijver overleden is, en dan een aantal dagen later berichten dat ' De enkele dagen geleden overleden schrijver, die trouwens Gerrit Komrij heet, morgen in besloten kring wordt begraven. Het is nieuws is dan dat Komrij is overleden.

quote:
En hoe zou je dat voor je zien?
Chocolade letters aanhalingstekens openen "Badr Hari mishandelde mij" met daaronder het nieuws dat het slachtoffer Hari aanwijst als de dader en dat met de nodige citaten. Heel normaal voor zulk groot nieuws.

quote:
Uiteraard staat me dat vrij, net zoals het Hari en zijn advocaat vrijstaat om daar weer iets mee te doen. Als ik dat risico niet of minder wil lopen, of omdat de OvJ me gevraagd heeft het niet te hard via de media te spelen omdat dat ook slecht kan zijn voor de strafzaak tegen hem, dan doe ik dat dus niet.
Klopt. En als je dat dan niet doet dan heeft JvdH dus ook geen concreet nieuwsbericht terzake en ook geen citaten om zijn beschuldiging dat Hari die man mishandeld heeft te ondersteunen. Dan zou die vooral moeten speculeren over hoe die verklaring precies luidt terwijl hij heel beschuldigend moet zijn, en dan zou hij dus meer moeten insinueren dan hij daadwerkelijk uit die verklaring kan afleiden.

In ieder geval kan ook dan JvdH's conclusies niet gedragen worden door de verklaring van het slachtoffer.

quote:
En wat ik in ieder geval wel doe, is het even vriendelijk aan JvdH (of iemand anders) laten weten dat het niet waar is wat hij allemaal herhaaldelijk zegt over mijn verklaringen aangaande Hari, zoals dat ik 1000% zeker ben over Hari - als dat niet zo is.
Of hij laat wat VdH zegt voor VdH's rekening, in ieder geval voorlopig. Die beroept zich immers ook op andere getuigen als dat zo uitkomt. Misschien waren de geciteerde woorden daar zelfs wel een poging toe.

quote:
De Telegraaf is toch vrij duidelijk geweest:

[..]

[..]

Wat precies is je bezwaar tegen bewoordingen als deze?
Voor de zoveelste keer: Dat het conclusies van de krant zijn terwijl er niet bij verteld wordt waar die op gebaseerd zijn en er telkens wordt verwezen naar een verklaring alsof de inhoud daarvan bekend is gemaakt terwijl dat niet het geval is.
  Admin zondag 15 juli 2012 @ 17:40:32 #166
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_114235830
Gaat dit nog over Badr? :o
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 15 juli 2012 @ 18:04:27 #167
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_114236762
Deel 4 wtf, zolderpaupers zoek een leven :')
Schijt aan iedereen
pi_114236868
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 18:04 schreef Deadre het volgende:
Deel 4 wtf, zolderpaupers zoek een leven :')
Ah een paupermarokkaan die vanuit de portiekflat zijn mede marokkaan wel helpen.
pi_114238128
Die mossel heeft niet voor niets de baard op zijn rug.
pi_114239177
quote:
6s.gif Op zondag 15 juli 2012 18:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ah een paupermarokkaan die vanuit de portiekflat zijn mede marokkaan wel helpen.
Dude :')
pi_114241741
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 17:40 schreef yvonne het volgende:
Gaat dit nog over Badr? :o
Nee, dit is Weltscherz vs. Dr. Strangelove. Discussies zijn vaak leuk, maar dit is het zoveelste welles nietes verhaal in een Fok! topic. Op een gegeven moment ben je daar toch wel een beetje klaar mee.
  zondag 15 juli 2012 @ 20:36:25 #172
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114242592
Ja, je hebt ergens wel gelijk. Op een gegeven moment is alles wel een beetje gezegd (x20). De toekomst zal het wel uitwijzen.
pi_114245278
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 20:36 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ja, je hebt ergens wel gelijk. Op een gegeven moment is alles wel een beetje gezegd (x20). De toekomst zal het wel uitwijzen.
Eerst maar ns wachten op meer nieuws, kun je weer verder discussieren ;)
  zondag 15 juli 2012 @ 21:29:22 #174
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_114245447
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:26 schreef Samson het volgende:

[..]

Eerst maar ns wachten op meer nieuws, kun je weer verder discussieren ;)
Even wachten tot zijn vakantie erop zit. :Y
  Moderator zondag 15 juli 2012 @ 21:36:49 #175
249559 crew  Lavenderr
pi_114245944
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Even wachten tot zijn vakantie erop zit. :Y
Een welverdiende vakantie, want erg aangeslagen :Y
pi_114246162
Hopelijk rust ie goed uit, kan ie daarna weer het halve Amsterdamse uitgaanspubliek kapotslaan.
pi_114246868
quote:
9s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:40 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk rust ie goed uit, kan ie daarna weer het halve Amsterdamse uitgaanspubliek kapotslaan.
Laat em die shit maar in De Haag proberen. Sturen we Henk Bres op em af.
  zondag 15 juli 2012 @ 21:53:54 #178
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_114246913
quote:
8s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Laat em die shit maar in De Haag proberen. Sturen we Henk Bres op em af.
Of de FOK!Knokploeg...
pi_114246914
quote:
9s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:40 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk is hij genoeg uitgerust om zijn volgende 'vacantie' te ondergaan.. :P
pi_114247074
quote:
11s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Of de FOK!Knokploeg...
Net zoals de meeste vrouwen heb ik niet zoveel vertrouwen in Remlofs fysieke kwaliteiten.
pi_114247391
Badr Hari.
Iemand hem wel eens gespot in het uitgaansleven? Lijkt me niet prettig hem dichtbij je te hebben als 'onbekende'.....
Love is in the air!
pi_114247459
quote:
9s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Net zoals de meeste vrouwen heb ik niet zoveel vertrouwen in Remlofs fysieke kwaliteiten.
Ik moest lachen.
  Moderator zondag 15 juli 2012 @ 22:04:23 #183
249559 crew  Lavenderr
pi_114247568
quote:
9s.gif Op zondag 15 juli 2012 22:02 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik moest lachen.
:D
  Moderator zondag 15 juli 2012 @ 22:47:30 #184
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114249921
quote:
9s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

mwah Badr valt keihard in slaap tijdens het PvdA verkiezingspraatje en daarna gaan we los!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 15 juli 2012 @ 22:49:54 #185
249559 crew  Lavenderr
pi_114250022
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 22:47 schreef sp3c het volgende:

[..]

mwah Badr valt keihard in slaap tijdens het PvdA verkiezingspraatje en daarna gaan we los!
Met de pamfletten! Zo om zijn oren :Y
  Moderator zondag 15 juli 2012 @ 22:50:44 #186
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114250055
daarna springen we op zijn been

daarna vallen we ervanaf :')
  Moderator zondag 15 juli 2012 @ 22:52:25 #187
249559 crew  Lavenderr
pi_114250125
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 22:50 schreef sp3c het volgende:

_O-
pi_114260061
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 22:01 schreef Landgeld het volgende:
Badr Hari.
Iemand hem wel eens gespot in het uitgaansleven? Lijkt me niet prettig hem dichtbij je te hebben als 'onbekende'.....
Nee wel jerome le banner die in de zaak bij mijn vriend aan het eten was, hele aardige kerel, ze engels is trouwens wel erg matig :+
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_114260147
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 22:50 schreef sp3c het volgende:

Met een beetje geluk is er nog wel wat afwas dan kunnen we tenminste ook nog wat afdrogen en de theedoek als alibi gebruiken.
pi_114260448
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 09:33 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Met een beetje geluk is er nog wel wat afwas dan kunnen we tenminste ook nog wat afdrogen en de theedoek als alibi gebruiken.
En daarna kan Estelle de theedoek omknopen!
pi_114260776
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:30 schreef Samson het volgende:
Misschien heeft hij ergens over geklaagd.

quote:
Geweldsdelicten
Voor mishandeling van de buren van zijn ex-vriendin, is hij in 2006 veroordeeld tot een celstraf.
http://www.at5.nl/bio/badr-hari/page/3

quote:
Badr Hari raakte vaker betrokken bij misdrijven. In 2006 werd hij veroordeeld voor mishandeling, nadat hij met zijn manager Simon Rutz de buren van een vriendin had bedreigd en mishandeld. In deze krant zei hij later: ''Ik heb wel een fout gemaakt toen ik was betrokken bij die vechtpartij waarvoor ik heb gezeten. Dat zal niet meer gebeuren. Ik kan gewoon te veel verliezen door nog zo'n misstap, snap je? Een partij missen, betekent groot geld missen. Dat wil ik niet.''
http://www.parool.nl/paro(...)ocht-na-geweld.dhtml
  maandag 16 juli 2012 @ 10:56:34 #192
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114261835
quote:
Uit dat bericht:

quote:
Afscheid van het kickboksen
In september 2011 maakte Hari bekend te stoppen met het kickboksen. Hij stapt over naar de boksring. Reden hiervoor is dat Hari geen uitdaging meer zag in de kickbokssport omdat hij al zijn ambities al heeft bewerkstelligd. In de Verenigde Staten wordt Hari nu al gezien als een mix van legendes Mohammed Ali en Mike Tyson.
pi_114261865
Helemaal stil op de Twitters van Estelle ook :(
pi_114261979
pi_114262350
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 10:56 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Uit dat bericht:

[..]

"Omdat hij al zijn ambities al heeft bewerkstelligd" .. dus daarom keert hij dit jaar nog maar even terug in de K1 om de World Grand Prix Champion titel te pakken.
-weg-
pi_114262400
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 11:19 schreef Auti het volgende:

[..]

"Omdat hij al zijn ambities al heeft bewerkstelligd" .. dus daarom keert hij dit jaar nog maar even terug in de K1 om de World Grand Prix Champion titel te pakken.
Het was natuurlijk ook gewoon wegens de diskwalificaties en het faillissement.
  maandag 16 juli 2012 @ 12:33:31 #197
117098 Hathor
Effe niet
pi_114264851
Vraag me trouwens toch wel af hoe het hem zal vergaan in het "normale"boksen, het zal best een omschakeling zijn als je ineens je voeten niet maar mag gebruiken.
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2012 @ 12:56:59 #198
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114265697
Het is nog maar de vraag of hij aan 'normaal boksen' toe zal komen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_114266150
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:33 schreef Hathor het volgende:
Vraag me trouwens toch wel af hoe het hem zal vergaan in het "normale"boksen, het zal best een omschakeling zijn als je ineens je voeten niet maar mag gebruiken.
Als ik zie dat hij zich niet eens kan beheersen in een gevecht (trappen van tegenstander terwijl die nock down was) dan heb ik niet het idee dat hij het zonder voeten doet als hij in de boksring staat.
  maandag 16 juli 2012 @ 13:09:29 #200
241662 Jian
Well, well, well
pi_114266178
quote:
Zeker, is ie meteen zijn handelsmerk kwijt, een tegenstander die op de grond ligt voor z'n kop schoppen .........
  maandag 16 juli 2012 @ 13:10:25 #201
241662 Jian
Well, well, well
pi_114266211
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:08 schreef klaaskippegaas het volgende:

[..]

Als ik zie dat hij zich niet eens kan beheersen in een gevecht (trappen van tegenstander terwijl die nock down was) dan heb ik niet het idee dat hij het zonder voeten doet als hij in de boksring staat.
zoiets dus :D
pi_114266438
quote:
Idd. Hij is enorm van het trappen dus vraag me ook erg af hoe hij dat wil gaan doen.
pi_114272006
Net de profiel-uitzending bekeken. Wat een aso buiten de ring. Bizar.
Love is in the air!
pi_114272421
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Idd. Hij is enorm van het trappen dus vraag me ook erg af hoe hij dat wil gaan doen.
Niet goed dus. Als je ziet hoe hij stoot. Hij stoot hard maar heeft verder weinig defense en kan niet goed blokken. Het is best een grote omschakeling.

Maarja aan de andere kant heeft hij wel talent en het doorzettingsvermogen enzo...
pi_114272695
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:23 schreef Landgeld het volgende:
Net de profiel-uitzending bekeken. Wat een aso buiten de ring. Bizar.
Niet alleen buiten de ring. :P
pi_114274284
Hij gaat niet (voorlopig iig) boxen. Heeft een 1 jaar contract bij de K1 afgesloten.
pi_114274344
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:16 schreef Guus Muisarm het volgende:
Hij gaat niet (voorlopig iig) boxen. Heeft een 1 jaar contract bij de K1 afgesloten.
Maar blijft tussendoor wel trainen voor een bokscarriere.
-weg-
  maandag 16 juli 2012 @ 17:29:20 #208
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_114277471
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 10:56 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Uit dat bericht:

[..]

Dat zou hij wel willen.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 04:58:43 #209
378470 FemacampSurvivor
pi_114303875
Wat een mietjes zijn die kickboksers toch ook.
Een paar weken geleden was er ook al zo een kickbokser die met al zijn vrienden een studentje die samen met zijn vriendinnetje naar huis liep doodgeslagen had met een boksbeugel nog wel.
En deze kickbokser met zijn kickboks maten een rijkeluis ventjes bijna doodgetrapt hebben.

Klacht: nep stoere kickboksertjes, waar zijn de echte mannen zoals Charles Bronson en chuck norris gebleven.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 04:59:39 #210
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_114303877
Semmy Schilt _O_
Badr Hari :r
AFCA!
pi_114304139
Opvallend stil op de Telegraaf site, zou JvdH ook geld gehad hebben ;)
  dinsdag 17 juli 2012 @ 07:16:37 #212
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_114304194
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 04:58 schreef FemacampSurvivor het volgende:
Een paar weken geleden was er ook al zo een kickbokser die met al zijn vrienden een studentje die samen met zijn vriendinnetje naar huis liep doodgeslagen had met een boksbeugel nog wel.
En deze kickbokser met zijn kickboks maten een rijkeluis ventjes bijna doodgetrapt hebben.

Klacht: nep stoere kickboksertjes, waar zijn de echte mannen zoals Charles Bronson en chuck norris gebleven.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_114304406
Charles Bronson _O_

Baas boven baas.
pi_114304654
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 07:07 schreef Samson het volgende:
Opvallend stil op de Telegraaf site, zou JvdH ook geld gehad hebben ;)
Of een draai om de oren... ;)
pi_114305618
Gisteren op 538 was VD Heuvel overduidelijk: Everink heeft Badr Hari 100% aangewezen als 1 vd daders.
pi_114305703
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Gisteren op 538 was VD Heuvel overduidelijk: Everink heeft Badr Hari 100% aangewezen als 1 vd daders.
Volgens mij komt dat alleen voor WS als nieuws, hoewel hij een punt heeft dat het vreemd is dat de politie desondanks kennelijk hem niet als verdachte heeft aangemerkt. Maar dat kan natuurlijk ook een truuk zijn om te voorkomen dat dhr. Hari in het buitenland blijft hangen...
pi_114307794
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:28 schreef DS4 het volgende:

[..]

Volgens mij komt dat alleen voor WS als nieuws, hoewel hij een punt heeft dat het vreemd is dat de politie desondanks kennelijk hem niet als verdachte heeft aangemerkt.
Dat VdHeuvel dat beweert komt voor mij helemaal niet als nieuws. Dat hij wederom niet concreet kan worden ook niet, want ik had al vastgesteld dat de vlag de lading niet dekt. Als we de boodschap die VdHeuvel over wil brengen er even buiten laten zegt eigenlijk niks meer dan dat het "iets genuanceerder" blijkt te liggen dan zijn advocate zei die stelde dat hij er niks mee te maken had en dat het slachtoffer hem herkend heeft als een betrokkene.

Dat is wél consistent met het optreden van de politie, dus ik vermoed dat er licht zit tussen de kennelijke verklaring van het slachtoffer dat Hari erbij betrokken is, en de suggestie die JvdHeuvel wekt dat het slachtoffer Hari heeft aangewezen als degene die hem mishandeld heeft.

quote:
Maar dat kan natuurlijk ook een truuk zijn om te voorkomen dat dhr. Hari in het buitenland blijft hangen...
Of om te voorkomen dat hij terugkomt...
pi_114309795
quote:

Dit. Als je als Badr Hari (wiens lichaam i.c.m. zijn vechttechniek een dodelijk wapen vormt) 'normale' gasten op straat te lijf gaat, dan ben je gewoon een mietje. En achterlijk.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 11:57:49 #219
378470 FemacampSurvivor
pi_114310027
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 07:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
Charles Bronson _O_

[ afbeelding ]

Baas boven baas.
Ik dacht aan deze maar die is net zo goed :)
  dinsdag 17 juli 2012 @ 16:12:25 #220
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_114320457
Ow, het hoef niet eens zo'n zware jongen te zijn, een simpele sniper is voldoende.
  donderdag 19 juli 2012 @ 10:15:00 #221
378470 FemacampSurvivor
pi_114404531
Update AUB.
Zijn er nog nieuwtjes over deze marokkaanse psychopaat of die Nederlandse met het badboy-syndroom?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 juli 2012 @ 10:20:29 #222
163650 Greys
pi_114404689
Het is stil, stiller, stilst van alle kanten volgens mij...
Een beetje vreemd stil... Estelle hoor je niet meer, Badr hoor je niet meer, die 'crimesite' hoor je niet meer. Doofpot, anyone? :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_114404792
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 10:20 schreef Greys het volgende:
Het is stil, stiller, stilst van alle kanten volgens mij...
Een beetje vreemd stil... Estelle hoor je niet meer, Badr hoor je niet meer, die 'crimesite' hoor je niet meer. Doofpot, anyone? :+
Stilte voor de storm.
pi_114404803
Ja, het blijft wel ernstig stil na alle (terechte) ophef..... Geen doofpot, mag ik hopen. Dat zou serieus te erg zijn.
Is dat zo?
  donderdag 19 juli 2012 @ 10:26:20 #225
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114404878
Zijn ze al terug van vakantie dan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 juli 2012 @ 10:32:18 #226
163650 Greys
pi_114405059
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 10:26 schreef Leandra het volgende:
Normaal weerhield een vakantie ze er ook niet van (in tegendeel :D ) om daar van alles van zich te laten horen...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_114405105
All quiet on the hadri front
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 19 juli 2012 @ 10:34:02 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114405118
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 10:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Normaal weerhield een vakantie ze er ook niet van (in tegendeel :D ) om daar van alles van zich te laten horen...
Maar tegen de tijd dat het dan in de bladen stond waren ze zelf ook weer terug.
Ik vermoed dat het balletje weer gaat rollen zodra ze in NL zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_114405131
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 10:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat!
Is dat zo?
pi_114405152
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2012 10:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar tegen de tijd dat het dan in de bladen stond waren ze zelf ook weer terug.
Ik vermoed dat het balletje weer gaat rollen zodra ze in NL zijn.
En dat mogen we hopen...
Is dat zo?
  donderdag 19 juli 2012 @ 11:39:55 #231
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_114407232
Boeten zal ie, schuldig of onschuldig, maar boeten zal ie ~O>
pi_114407318
onschuldig? :')
pi_114409047
Erg stil op het Badr Hari front ja.

† In Memoriam † donderdag 19 juli 2012 @ 12:40:57 #234
43556 miss_dynastie
pi_114409497
Misschien zijn ze juist zo stil om te voorkomen dat 'ie nooit meer terug komt :P
  donderdag 19 juli 2012 @ 13:30:49 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114411467
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 12:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien zijn ze juist zo stil om te voorkomen dat 'ie nooit meer terug komt :P
Dat, als hij weet dat hij op Schiphol gelijk in de boeien wordt geslagen dan zou hij z'n vakantie best een tijdje kunnen verlengen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 19 juli 2012 @ 13:46:52 #236
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_114412154
En Estelle wil oud met hem worden....in Marokko dan? :W

_O-
  † In Memoriam † donderdag 19 juli 2012 @ 13:46:56 #237
43556 miss_dynastie
pi_114412159
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 13:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat, als hij weet dat hij op Schiphol gelijk in de boeien wordt geslagen dan zou hij z'n vakantie best een tijdje kunnen verlengen.
:Y Zal me niks verbazen als er binnenkort zogenaamd 'een andere verdachte' wordt opgepakt.
  † In Memoriam † donderdag 19 juli 2012 @ 14:05:53 #238
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114413030
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 13:46 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

:Y Zal me niks verbazen als er binnenkort zogenaamd 'een andere verdachte' wordt opgepakt.
Ja, Louis van G. of zo. :7
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  donderdag 19 juli 2012 @ 14:16:41 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114413495
quote:
2s.gif Op donderdag 19 juli 2012 13:46 schreef Flow3r het volgende:
En Estelle wil oud met hem worden....in Marokko dan? :W

_O-
Ben benieuwd hoe ze dat dan met de kinderen gaat doen?
Kan Ruud met de kinderen in de villa blijven wonen en zij zijn flatje als pied-a-terre in Amsterdam?
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 19 juli 2012 @ 14:23:14 #240
16715 Mylene
*schatje*
pi_114413784
Estelle heeft op haar verjaardag een boekje hoe en wat in Arabisch gekregen. Haar vrienden van bekende Nederlanders hadden een surpriseparty voor haar geregeld in de tuin van Eric Koster. Badr moest haar daar heen lokken.
  donderdag 19 juli 2012 @ 14:36:35 #241
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_114414382
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 12:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Erg stil op het Badr Hari front ja.

Wat een baggerkwaliteit audio.
Maar het is je vergeven, het is niet makkelijk een audiorip te maken van een gare VHS band van 25 jaar geleden
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 19 juli 2012 @ 14:38:07 #242
3647 B.R.Oekhoest
pi_114414466
quote:

De Texas Walker Ranger?
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  Moderator vrijdag 20 juli 2012 @ 16:03:21 #243
249559 crew  Lavenderr
pi_114465465
http://www.nu.nl/binnenla(...)eling-sensation.html

Nou ja, Badr is toch nog niet terug, dan eerst dit maar.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 18:02:30 #244
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_114470071
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 10:26 schreef Leandra het volgende:
Denk dattie sowieso wel het einde v/d Ramadan (18 augustus) afwacht voordat hij terugkomt, maar evengoed blijft hij net zoals vorige keer 7 maanden weg. Tis niet alsof hij binnenkort een big money maker partij heeft waarvoor hij perse terug naar NL moet om te trainen. K1 is falliet, hij zou verder gaan met een bokscarriere in Amerika maar hij heeft daar geen concrete partijen gepland.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 18:04:47 #245
378470 FemacampSurvivor
pi_114470131
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 18:02 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Denk dattie sowieso wel het einde v/d Ramadan (18 augustus) afwacht voordat hij terugkomt, maar evengoed blijft hij net zoals vorige keer 7 maanden weg. Tis niet alsof hij binnenkort een big money maker partij heeft waarvoor hij perse terug naar NL moet om te trainen. K1 is falliet, hij zou daarna verder gaan met een bokscarriere in Amerika maar hij heeft daar geen concrete gepland.
Komt die psychopaat wel America in dan? Volgens mij heeft die een strafblad wat langer dan mijn pik is en dan kom je America niet in.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 18:06:28 #246
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_114470187
hoe lang is jouw pik? :+

Maar ergens voel ik dat Badr er wel mee te maken heeft...immers, waarom is Estelle zo stil?
Eerst overal vertellen hoe verliefd ze is en nu haar geliefde zo door het slijk gehaald wordt zwijgt ze in alle talen?
Als ie er niks mee te maken heeft kan ze dan nu toch gewoon een verklaring geven ter verdediging?
  vrijdag 20 juli 2012 @ 18:09:24 #247
378470 FemacampSurvivor
pi_114470280
er is maar een manier om dat uit te vinden :P
  vrijdag 20 juli 2012 @ 18:10:44 #248
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_114470323
:o

we zullen zien of ie Amerika in komt of niet :P
  vrijdag 20 juli 2012 @ 18:16:00 #249
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_114470469
Hij heeft ook een Marokkaans paspoort waar geen strafblad aan verbonden is. Wat als hij daarmee naar Amerika gaat?
  vrijdag 20 juli 2012 @ 18:17:55 #250
378470 FemacampSurvivor
pi_114470513
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 18:16 schreef slashdotter3 het volgende:
Hij heeft ook een Marokkaans paspoort waar geen strafblad aan verbonden is. Wat als hij daarmee naar Amerika gaat?
Lijkt me verdacht gedrag als ze daar achter komen en dan kan die weleens onder de patriot act in een celletje verdwijnen zonder dat iemand het weet.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 18:20:39 #251
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 20 juli 2012 @ 18:32:40 #252
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_114470921
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 18:16 schreef slashdotter3 het volgende:
Hij heeft ook een Marokkaans paspoort waar geen strafblad aan verbonden is.
Een persoon heeft een strafblad, niet een persoon/nationaliteit-combinatie.
pi_114471916
Hij is gespot in Nijmegen.

Feel free to ignore my comments.
pi_114472033
Ik begrijp gewoon niet hoezo hij uberhaupt naar het buitenland heeft kunnen gaan aangezien hij toch verdachte is in de zaak?
pi_114473049
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 19:08 schreef lieff5 het volgende:
Ik begrijp gewoon niet hoezo hij uberhaupt naar het buitenland heeft kunnen gaan aangezien hij toch verdachte is in de zaak?
Maak je geen zorgen, Badr komt gewoon terug.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 20:46:14 #256
15080 static
pi_114475395
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 18:02 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

K1 is falliet, hij zou verder gaan met een bokscarriere in Amerika maar hij heeft daar geen concrete partijen gepland.
Dat is inmiddels al lang achterhaald.
pi_114475472
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 19:08 schreef lieff5 het volgende:
Hoe kom je erbij dat hij verdachte zou zijn?
  † In Memoriam † vrijdag 20 juli 2012 @ 21:15:59 #258
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114476569
*zucht*

quote:
De politie doet in ieder geval verder onderzoek naar Badr Hari en heeft zijn kleding in beslag genomen. Het slachtoffer zou in beschonken toestand de skybox zijn ingelopen waar Badr Hari ook aanwezig was , en zou daar een opmerking hebben gemaakt die in het verkeerde keelgat was geschoten bij de aanwezigen.
  Moderator vrijdag 20 juli 2012 @ 22:20:43 #259
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114479080
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 20:48 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

het zou vreemd zijn als hij geen verdachte was
  Moderator vrijdag 20 juli 2012 @ 22:24:59 #260
249559 crew  Lavenderr
pi_114479271
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 22:20 schreef sp3c het volgende:

[..]

het zou vreemd zijn als hij geen verdachte was
Maar daar wil Weltschmerz niet aan.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 22:28:38 #261
3647 B.R.Oekhoest
pi_114479424
No news / all quiet on the Badr Hari / Estelle Gullit/Cruijff front
  Moderator vrijdag 20 juli 2012 @ 22:33:46 #262
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114479631
natuurlijk is hij een verdachte ... als dat niet zo is ga ik serieus twijfelen aan de capaciteiten van de oom agent die ze hierop hebben gezet
  vrijdag 20 juli 2012 @ 22:48:19 #263
15080 static
pi_114480280
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 22:28 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
No news / all quiet on the Badr Hari / Estelle Gullit/Cruijff front
Wil je mijn oude tagje lenen?
pi_114499057
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 22:33 schreef sp3c het volgende:
natuurlijk is hij een verdachte ... als dat niet zo is ga ik serieus twijfelen aan de capaciteiten van de oom agent die ze hierop hebben gezet
Hij was geen verdachte vorige week en er is niets gebleken van dat hij dat inmiddels wel is. Ik vond dat ook vreemd in het licht van de verhalen van JvdHeuvel, maar aangezien die vooral veel insinueert en weinig aanvoert wat tot een verdenking zou moeten leiden twijfel ik vooral aan de lezing van John.
pi_114500178
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 20:48 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Echt... :') :') :')
pi_114500257
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 15:53 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hij was geen verdachte vorige week en er is niets gebleken van dat hij dat inmiddels wel is.
U heeft inzicht in de dossiers van oom agent?
pi_114500331
quote:

Hij was geen verdachte vorige week en er is niets gebleken van dat hij dat inmiddels wel is. Ik vond dat ook vreemd in het licht van de verhalen van JvdHeuvel, maar aangezien die vooral veel insinueert en weinig aanvoert wat tot een verdenking zou moeten leiden twijfel ik vooral aan de lezing van John.
De politie wil niet zeggen of ze de kickbokser als verdachte of getuige beschouwt.
Dat is iets heel anders.
  † In Memoriam † zaterdag 21 juli 2012 @ 16:36:41 #268
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_114500519
quote:

[..]

Waar jij niet aan twijfelt is de uit de lucht gegrepen beschuldiging van Badr richting de politie. Dat die gelekt zou hebben. Dat nam je vanaf minuut 1 over als feit.

Vraag me af waarom :')
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  Moderator zaterdag 21 juli 2012 @ 16:45:43 #269
249559 crew  Lavenderr
pi_114500858
quote:

[..]

Jij verwacht dat de politie je van dag tot dag op de hoogte houdt van de vorderingen in deze zaak?
Think again.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 17:54:22 #270
117098 Hathor
Effe niet
pi_114503708
quote:

[..]

Is dat nou lekker...boter op je hoofd?
pi_114504687
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 16:31 schreef klaaskippegaas het volgende:

[..]

De politie wil niet zeggen of ze de kickbokser als verdachte of getuige beschouwt.
Dat is iets heel anders.
Daarom vroeg ik ook hoe lieff5 erbij kwam dat hij dat wel was.

Verder is verdachte een status die een persoon toegekend krijgt in een strafrechtelijk onderzoek en waar ook consequenties aan zitten. Er is gewoon helemaal niets wat erop wijst dat dat met Hari (al) is gebeurd.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 16:36 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Waar jij niet aan twijfelt is de uit de lucht gegrepen beschuldiging van Badr richting de politie. Dat die gelekt zou hebben. Dat nam je vanaf minuut 1 over als feit.
Volgens mij niet hoor, hoe kom je daarbij?

Ik vind het niet onwaarschijnlijk, net zo min als ik enige betrokkenheid van Hari onwaarschijnlijk vind.
pi_114507427
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 18:29 schreef Weltschmerz het volgende:

Daarom vroeg ik ook hoe lieff5 erbij kwam dat hij dat wel was.

Verder is verdachte een status die een persoon toegekend krijgt in een strafrechtelijk onderzoek en waar ook consequenties aan zitten. Er is gewoon helemaal niets wat erop wijst dat dat met Hari (al) is gebeurd.

Hij was aanwezig en ik heb nog nergens iets gelezen dat hij onschuldig is.
Dat was vol in het nieuws gekomen als dat zo was.
Hij is nu dus gewoon een verdachte, niks mee en niks minder.
pi_114508398
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 20:17 schreef klaaskippegaas het volgende:

[..]

Apart, hoe kun je zoiets nu zeggen als je dat helemaal niet op feiten kunt baseren?
pi_114508973
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 20:48 schreef Samson het volgende:

[..]

Apart, hoe kun je zoiets nu zeggen als je dat helemaal niet op feiten kunt baseren?
Elke aanwezige in die skybox zal verdachte zijn, hij dus ook.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_114509037
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 20:17 schreef klaaskippegaas het volgende:

[..]

Foutief gebruik van het woord 'dus'.
pi_114509090
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 20:48 schreef Samson het volgende:
Dat werkt net zo goed de andere kant op: Uit het feit dat dat de hermandad (nog) niet naar buiten heeft heeft gebracht dat hari een verdachte in het onderzoek in kwestie is, kan je niet direct concluderen dat hij ook daadwerkelijk geen verdachte is.

Verder wat Boris zegt.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 juli 2012 @ 01:30:15 #277
163650 Greys
pi_114518585
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 21:06 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Elke aanwezige in die skybox zal verdachte zijn, hij dus ook.
Elke aanwezige? Denk ik niet eerlijk gezegd.
Getuige misschien, verdachte niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_114518627
Badr was aan het afwassen, niet te moeilijk doen, mensen.
  Moderator zondag 22 juli 2012 @ 03:22:29 #279
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114520717
inderdaad ja en als de afwas klaar is wil je gewoon naar huis, dan heb je geen zin om je door een kluwe 'vechtende' mensen heen te worstelen dus dan ga je gewoon via het raam naar buiten!

compleet logisch verhaal!

Badr is juist het slachtoffer hier
pi_114520835
Die gast is nu zelfs een FOK!-ad-kliklink :D
  Moderator zondag 22 juli 2012 @ 03:36:54 #281
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114520890
quote:
2s.gif Op zondag 22 juli 2012 03:32 schreef Nemephis het volgende:
Die gast is nu zelfs een FOK!-ad-kliklink :D
[ afbeelding ]
wanted: dead or alive?
pi_114528793
Waarom afwas?(Sorry voor mijn slechte Nederlands,ik schrijf beter Frans)
als je komt in een vip-box in Arena,daar is geen bar,dat is geen discotheek of zo..
Daar zijn confortabele velour stoelen bij een lang balcon daardoor je kijkt naar de shows.
Als je besteld dan komt een serveuse,of je gaar in de loange drink halen .
Als je besteld een champagne voor 2 persoonen kreeg je een ijsemmer met een fles champagne
een witte serviette op en 2 glassen,
om stoffen ,ik zelfs weeg altijd mijn glas met de... serviette..! Dat doe ik ook in een restaurant
dat is niet raar.
Dus jullie moeten gaan naar een sky of vip-box dan kom jullie achter.
Dat is niet eerlijk om schuld geven ,wij weten niet een of Badr Hari schuldig is of niet.
Intelligente mensen doen dat niet.
En deze Evelink die eerst zegt hij weet niet meer van en achter wij horen alleen een naam: Badr Hari,
De slachtoffer weet van de anderen niet meer, e
En hij is naar 2 dagen naar een revalidatiecentrum?...?...Hij zal misschien niet meer kunnen lopen?
Je gaat naar een invalidecentrum als je been niet meer in gips en die gaan jou leren weer lopen , toch.
Ik weet dat jullie zijn dom maar goed naar denken, zo komen fouten en veel onschuldige mensen in
de gevangenis.
pi_114528893
quote:
Op zondag 22 juli 2012 14:03 schreef zouzou het volgende:
(...)
Ik weet dat jullie zijn dom maar goed naar denken, zo komen fouten en veel onschuldige mensen in de gevangenis.
NL kent (gelukkig) geen juryrechtspraak.
  zondag 22 juli 2012 @ 14:09:28 #284
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114528960
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:03 schreef zouzou het volgende:
Ik weet dat jullie zijn dom maar goed naar denken, zo komen fouten en veel onschuldige mensen in
de gevangenis.
En bedankt.
Maar wat is nu je punt? Waarom afwas?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_114528979
Pardon , ik heb te snel geschreven ik bedoel dat jullie niet dom zijn maar te snel beoordellen.
Je m'excuse voor dat! Merci.
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2012 @ 14:11:53 #286
341203 3-voud
pi_114529037
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:09 schreef zouzou het volgende:
Pardon , ik heb te snel geschreven ik bedoel dat jullie niet dom zijn maar te snel beoordellen.
Je m'excuse voor dat! Merci.
Je maakt er wel een potje van he?
pi_114529048
Bonjour Copycat.
Daar is geen afwas, daar is overaal ijsemmer met een serviette.
Ik ben ook gewest , niet deze dag, maar een andere dag.
  zondag 22 juli 2012 @ 14:14:20 #288
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114529095
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:12 schreef zouzou het volgende:
Bonjour Copycat.
Is het dan niet vreemd dat Badr in eerste instantie claimde de afwas te hebben gedaan in de VIPbox? Met een theedoek? Geeft toch te denken?
pi_114529239
Hoe weet wij dat hij heeft het gezegt, journalisten doen fouten,
ik denk daarom is een aangifte nu tegen de politie.
Hij is niet gek, als hij heeft echt gedaan dan doet hij niet,
hij weet dat hij onschuldig is, psychiek kan niet anders.
Wij gaan horen dat hij onschuldig is.
Wat hij voorheer gedaan spelt geen rol. Wij praten over nu.
En niemand is perfect!
  zondag 22 juli 2012 @ 14:20:49 #290
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114529282
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:19 schreef zouzou het volgende:
Hoe weet wij dat hij heeft het gezegt, journalisten doen fouten,
ik denk daarom is een aangifte nu tegen de politie.
Wat hij voorheer gedaan spelt geen rol. Wij praten over nu.
En niemand is perfect!
Jij bent bevooroordeeld, maar de andere kant op?
pi_114529382
Absoluut niet, ik weet niet over deze kickbokser maar ik was gechokt door ...afwas...
en revalidatie, ik ben gewoon eerlijk, bij een andere doe ik ook.
Ik ben nu 2 weken in Nederland, ik was 2 jaren weg.
ook hier voor de eerst naar zolang.
pi_114529422
quote:
Op zondag 22 juli 2012 14:20 schreef Copycat het volgende:
Jij bent bevooroordeeld, maar de andere kant op?
Zouzou = Mal du monde ? 11.gif
  zondag 22 juli 2012 @ 14:26:19 #293
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114529429
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:24 schreef zouzou het volgende:
Absoluut niet, ik weet niet over deze kickbokser maar ik was gechokt door ...afwas...
en revalidatie, ik ben gewoon eerlijk, bij een andere doe ik ook.

quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:19 schreef zouzou het volgende:

Uiteraard.
  zondag 22 juli 2012 @ 14:26:33 #294
92926 Joipoidoipoipoi
pi_114529435
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:24 schreef zouzou het volgende:
ik was gechokt door ...afwas...
Ik raak ook altijd in shock van de afwas. Vooral als het heel veel en heel vies is. ;(
  zondag 22 juli 2012 @ 14:27:00 #295
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_114529445
Ik ben ook wel eens geschrokken van de afwas. Gewoon even aanpoten en de berg is zo weg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_114529447
Oui terrible,je n'aime pas l'injustice.
Ik hou niet voor onrecht.
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2012 @ 14:27:40 #297
341203 3-voud
pi_114529460
quote:
7s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

[..]

Uiteraard.
Ik ben ook bezig die twwe tegenstrijdigheden te begrijpen.

En afwas is k*t inderdaad. Maar verrek het een vaatwasser aan te schaffen
  zondag 22 juli 2012 @ 14:27:49 #298
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114529467
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:27 schreef zouzou het volgende:
Oui terrible,je n'aime pas l'injustice.
Ik hou niet voor onrecht.
Wie wel? Maar jij gaat ook uit van aannames.
  Admin zondag 22 juli 2012 @ 14:29:37 #299
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_114529516
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:12 schreef zouzou het volgende:
Bonjour Copycat.
Oh ja, zo'n skybox zal niet een klein keukentje hebben.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 22 juli 2012 @ 14:30:36 #300
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114529539
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:29 schreef yvonne het volgende:

Een pantry, yvonne, een pantry.
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2012 @ 14:30:44 #301
341203 3-voud
pi_114529541
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:29 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zullen vast wel ergens plattegrond tekeningetjes online staan. Zijn we van die discussie af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')