Badr ook niet meer. Dus het komt erop neer dat Remy beter was/is.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, je kan hier lang of kort over ouwehoeren, Bonjasky vecht niet meer, dus dit is totaal irrelevant.
wellus!quote:Op zondag 15 juli 2012 13:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, je kan hier lang of kort over ouwehoeren, Bonjasky vecht niet meer, dus dit is totaal irrelevant.
Ja leuk, maar dat neemt niet weg dat er een stelligheid en een duidelijkheid wordt geclaimd die totaal niet waargemaakt kan worden met de gegeven citaten van het slachtoffer.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:04 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Hoe weet je dat Gerrit Komrij dood is? Heb je hem in de kist zien liggen?
[..]
Stel dat je het proces-verbaal van zijn verklaring hebt. zelfs dan 'weet' je nog niks. Dat is immers 'slechts' een stukje papier met tekst erop, opgetekend door een of andere ambtenaar, waar fouten in kunnen zijn geslopen die het slachtoffer niet verbeterd heeft, en waar wel of niet de werkelijke handtekening van het slachtoffer onder staat.
Dat zou het iedereen in NL onmogelijk maken om aangifte te doen en zich daar publiekelijk over uit te laten. Het lijkt mij een wat vergezochte verklaring. Maar als het zo zou liggen, waarom meldt JvdH dat dan niet maar doet hij het in plaats daarvan voorkomen alsof er een hele concrete beschuldiging publiek is gemaakt?quote:Wat jij vraagt (het slachtoffer *moet* Hari expliciet in het openbaar beschuldigen anders blijf ik in mijn theorietje geloven) is een volkomen onrealistische en onnodige eis. Hij moet zich vooralsnog in vage bewoordingen over Hari uitlaten omdat hij zich (bijvoorbeeld) anders blootstelt aan het risico van een aangifte door Hari. Daarnaast zou het zijn advocaat meer munitie geven voor haar 'trial by media' betoog dat ze ongetwijfeld zal gaan voeren mocht het op een strafzaak aankomen.
Dat is vaststel dat er gaten zitten in het door JvdH gepresenteerde en klakkeloos overgenomen scenario betekent niet dat ik zelf een scenario zou moeten hebben. Maar ik schat de kans dat er een bewijsprobleem wat betreft mishandeling door Hari is hoger in dan 50%, en dat het hem er niet in zit dat het slachtoffer niet geloofd wordt. Alles wijst erop dat hij het minder goed weet dan JvdH wil doen voorkomen.quote:Maar hoe groot acht je de kans dan op jouw scenario? Welke odds zou je economisch gezien acceptabel vinden?
"Heej, Estelle, mis je de grote zwans van Ruud al?"quote:Op zondag 15 juli 2012 13:30 schreef Samson het volgende:
Waar ik nog het meest benieuwd naar ben is naar wat er nu vooraf is gebeurd, hetgeen tot het gevecht leidde...
En dat hoeft ook niet.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dat neemt niet weg dat er een stelligheid en een duidelijkheid wordt geclaimd die totaal niet waargemaakt kan worden met de gegeven citaten van het slachtoffer.
Het staat een ieder vrij om zich over de aangifte uit te laten, maar dat betekent niet dat je zomaar alles in het openbaar over de verdachte kunt zeggen omdat jij toevallig denkt te weten dat het waar is.quote:Dat zou het iedereen in NL onmogelijk maken om aangifte te doen en zich daar publiekelijk over uit te laten.
Huh? Hij doet dat helemaal niet voorkomen. Welke beschuldiging zou "publiek" zijn gemaakt? Hij meldt vanuit zijn bron(nen) wat het slachtoffer in zijn aangifte en/of in besloten kring, dus in ieder geval niet publiek, heeft verklaard.quote:Het lijkt mij een wat vergezochte verklaring. Maar als het zo zou liggen, waarom meldt JvdH dat dan niet maar doet hij het in plaats daarvan voorkomen alsof er een hele concrete beschuldiging publiek is gemaakt?
Ik kan alleen maar zeggen dat ik voor je hoop dat je aan het trollen bent.quote:Maar ik schat de kans dat er een bewijsprobleem wat betreft mishandeling door Hari is hoger in dan 50%, en dat het hem er niet in zit dat het slachtoffer niet geloofd wordt. Alles wijst erop dat hij het minder goed weet dan JvdH wil doen voorkomen.
quote:Op zondag 15 juli 2012 14:02 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
En dat hoeft ook niet.
Uit het feit dat dit herhaaldelijk gemeld is, volkomen consistent is met een citaat dat wel letterlijk uit de mond van slachtoffer is opgemaakt ("het gaat me niet alleen om hem"), niet tegengesproken wordt door slachtoffer of diens advocaat of politie, volgt dat het slachtoffer onmiskenbaar Hari heeft aangewezen als mededader.
Als jij een trap van Badr Hari hebt gehad staat het je vrij om te vertellen dat je een trap van Badr Hari hebt gehad. Als je dan uitgebreid met een journalist praat over hoe je bestraffing nastreeft dan is er geen enkele reden waarom die niet een citaat kan optekenen als 'Hari was een van degenen die mij heeft mishandeld' als dat is wat je die journalist duidelijk gemaakt hebt. Als die journalist dat duidelijk gemaakt is en hij wordt er concreet naar gevraagd is er geen enkele reden om te verwijzen naar een 'eerdere lezing' waarvan de inhoud maar niet publiek is gemaakt.quote:Het staat een ieder vrij om zich over de aangifte uit te laten, maar dat betekent niet dat je zomaar alles in het openbaar over de verdachte kunt zeggen omdat jij toevallig denkt te weten dat het waar is.
Nee, dat meldt hij dus niet. Hij doet alsof hij het gemeld heeft maar dat heeft hij juist niet.quote:Huh? Hij doet dat helemaal niet voorkomen. Welke beschuldiging zou "publiek" zijn gemaakt? Hij meldt vanuit zijn bron(nen) wat het slachtoffer in zijn aangifte en/of in besloten kring, dus in ieder geval niet publiek, heeft verklaard.
Ben jij een kloon van Lambiekje? Die vermoedt ook dat er gedragsveranderende stoffen aan ons drinkwater toegevoegd worden.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Echt, wat doen ze in het water daar in noord oost Groningen?
Je noemt de dingen afzonderlijk maar het gaat juist om de samenhang. Ik weet dat Gerrit Komrij dood is niet omdat de Telegraaf het meldt of omdat ik hem een paar dagen niet levend heb gezien of een of andere afzonderlijke reden, ik weet dat het zo is omdat het massaal in de media is en ik Gerrit Komrij niet even een seintje heb zien geven dat het niet waar is. Je kunt die conclusie rustig trekken op basis van gezond verstand zonder dat je naar de kist bent geweest en wat DNA hebt afgenomen voor onderzoek.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
[..]![]()
Omdat het herhaaldelijk gemeld is, is het waar? Omdat die advocaat daar niets over zegt maar slechts over het ontbreken van een opmerking is het waar? Omdat dat politie zich naar goed gebruik niet uitlaat over bevindingen in het onderzoek is het waar?
En hoe zou je dat voor je zien?quote:Het probleem is juist dat er herhaaldelijk wordt verwezen naar een eerdere lezing alsof die iedereen bekend is terwijl die lezing helemaal nooit bekend is gemaakt door degene die ernaar verwijst.
Uiteraard staat me dat vrij, net zoals het Hari en zijn advocaat vrijstaat om daar weer iets mee te doen. Als ik dat risico niet of minder wil lopen, of omdat de OvJ me gevraagd heeft het niet te hard via de media te spelen omdat dat ook slecht kan zijn voor de strafzaak tegen hem, dan doe ik dat dus niet.quote:Als jij een trap van Badr Hari hebt gehad staat het je vrij om te vertellen dat je een trap van Badr Hari hebt gehad. Als je dan uitgebreid met een journalist praat over hoe je bestraffing nastreeft dan is er geen enkele reden waarom die niet een citaat kan optekenen als 'Hari was een van degenen die mij heeft mishandeld' als dat is wat je die journalist duidelijk gemaakt hebt. Als die journalist dat duidelijk gemaakt is en hij wordt er concreet naar gevraagd is er geen enkele reden om te verwijzen naar een 'eerdere lezing' waarvan de inhoud maar niet publiek is gemaakt.
De Telegraaf is toch vrij duidelijk geweest:quote:Nee, dat meldt hij dus niet. Hij doet alsof hij het gemeld heeft maar dat heeft hij juist niet.
Waar is die 'eerste lezing', waar is het nieuwsbericht dat het slachtoffer Hari beschuldigde hem mishandeld te hebben? Waarom moet nou juist het belangrijkste en grootse nieuws er tussendoor gemoffeld worden?
quote:De lezing van sommige getuigen ondersteunt de verklaringen van het slachtoffer zelf dat Badr Hari een van zijn aanvallers was.
Wat precies is je bezwaar tegen bewoordingen als deze?quote:De situatie van Koen Everink na zijn mishandeling is nog altijd ernstig, maar licht verbeterd. Hij heeft inmiddels een aantal keren kort met de recherche gesproken en informatie verstrekt. De topman van een reisonderneming blijft bij de lezing dat Badr Hari een van zijn aanvallers is.
Remy gaat weer vechten, zijn oog blessure is goed geheeld.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zelfs een kapotte klok geeft 2 x per dag de juiste tijd aan.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:09 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van Lambiekje? Die vermoedt ook dat er gedragsveranderende stoffen aan ons drinkwater toegevoegd worden.
Ben je nu serieus? Jij gelooft echt dat er stoffen aan drinkwater toegevoegd worden die de psyche van mensen beïnvloeden?quote:Op zondag 15 juli 2012 15:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zelfs een kapotte klok geeft 2 x per dag de juiste tijd aan.
Nee man! Het was slechts ff bitchen op jeweetwel.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:42 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ben je nu serieus? Jij gelooft echt dat er stoffen aan drinkwater toegevoegd worden die de psyche van mensen beïnvloeden?![]()
Dat is ook een niet weersproken betrouwbare mededeling. Maar ook dan ga je niet op de ene dag melden dat er een schrijver overleden is, en dan een aantal dagen later berichten dat ' De enkele dagen geleden overleden schrijver, die trouwens Gerrit Komrij heet, morgen in besloten kring wordt begraven. Het is nieuws is dan dat Komrij is overleden.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:12 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Je noemt de dingen afzonderlijk maar het gaat juist om de samenhang. Ik weet dat Gerrit Komrij dood is niet omdat de Telegraaf het meldt of omdat ik hem een paar dagen niet levend heb gezien of een of andere afzonderlijke reden, ik weet dat het zo is omdat het massaal in de media is en ik Gerrit Komrij niet even een seintje heb zien geven dat het niet waar is. Je kunt die conclusie rustig trekken op basis van gezond verstand zonder dat je naar de kist bent geweest en wat DNA hebt afgenomen voor onderzoek.
Chocolade letters aanhalingstekens openen "Badr Hari mishandelde mij" met daaronder het nieuws dat het slachtoffer Hari aanwijst als de dader en dat met de nodige citaten. Heel normaal voor zulk groot nieuws.quote:En hoe zou je dat voor je zien?
Klopt. En als je dat dan niet doet dan heeft JvdH dus ook geen concreet nieuwsbericht terzake en ook geen citaten om zijn beschuldiging dat Hari die man mishandeld heeft te ondersteunen. Dan zou die vooral moeten speculeren over hoe die verklaring precies luidt terwijl hij heel beschuldigend moet zijn, en dan zou hij dus meer moeten insinueren dan hij daadwerkelijk uit die verklaring kan afleiden.quote:Uiteraard staat me dat vrij, net zoals het Hari en zijn advocaat vrijstaat om daar weer iets mee te doen. Als ik dat risico niet of minder wil lopen, of omdat de OvJ me gevraagd heeft het niet te hard via de media te spelen omdat dat ook slecht kan zijn voor de strafzaak tegen hem, dan doe ik dat dus niet.
Of hij laat wat VdH zegt voor VdH's rekening, in ieder geval voorlopig. Die beroept zich immers ook op andere getuigen als dat zo uitkomt. Misschien waren de geciteerde woorden daar zelfs wel een poging toe.quote:En wat ik in ieder geval wel doe, is het even vriendelijk aan JvdH (of iemand anders) laten weten dat het niet waar is wat hij allemaal herhaaldelijk zegt over mijn verklaringen aangaande Hari, zoals dat ik 1000% zeker ben over Hari - als dat niet zo is.
Voor de zoveelste keer: Dat het conclusies van de krant zijn terwijl er niet bij verteld wordt waar die op gebaseerd zijn en er telkens wordt verwezen naar een verklaring alsof de inhoud daarvan bekend is gemaakt terwijl dat niet het geval is.quote:De Telegraaf is toch vrij duidelijk geweest:
[..]
[..]
Wat precies is je bezwaar tegen bewoordingen als deze?
Ah een paupermarokkaan die vanuit de portiekflat zijn mede marokkaan wel helpen.quote:
Dudequote:Op zondag 15 juli 2012 18:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ah een paupermarokkaan die vanuit de portiekflat zijn mede marokkaan wel helpen.
Nee, dit is Weltscherz vs. Dr. Strangelove. Discussies zijn vaak leuk, maar dit is het zoveelste welles nietes verhaal in een Fok! topic. Op een gegeven moment ben je daar toch wel een beetje klaar mee.quote:
Eerst maar ns wachten op meer nieuws, kun je weer verder discussierenquote:Op zondag 15 juli 2012 20:36 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ja, je hebt ergens wel gelijk. Op een gegeven moment is alles wel een beetje gezegd (x20). De toekomst zal het wel uitwijzen.
Even wachten tot zijn vakantie erop zit.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:26 schreef Samson het volgende:
[..]
Eerst maar ns wachten op meer nieuws, kun je weer verder discussieren
Een welverdiende vakantie, want erg aangeslagenquote:Op zondag 15 juli 2012 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even wachten tot zijn vakantie erop zit.
Laat em die shit maar in De Haag proberen. Sturen we Henk Bres op em af.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:40 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk rust ie goed uit, kan ie daarna weer het halve Amsterdamse uitgaanspubliek kapotslaan.
Of de FOK!Knokploeg...quote:Op zondag 15 juli 2012 21:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Laat em die shit maar in De Haag proberen. Sturen we Henk Bres op em af.
Hopelijk is hij genoeg uitgerust om zijn volgende 'vacantie' te ondergaan..quote:Op zondag 15 juli 2012 21:40 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk rust ie goed uit, kan ie daarna weer het halve Amsterdamse uitgaanspubliek kapotslaan.
Net zoals de meeste vrouwen heb ik niet zoveel vertrouwen in Remlofs fysieke kwaliteiten.quote:
Ik moest lachen.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Net zoals de meeste vrouwen heb ik niet zoveel vertrouwen in Remlofs fysieke kwaliteiten.
mwah Badr valt keihard in slaap tijdens het PvdA verkiezingspraatje en daarna gaan we los!quote:Op zondag 15 juli 2012 21:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Net zoals de meeste vrouwen heb ik niet zoveel vertrouwen in Remlofs fysieke kwaliteiten.
Met de pamfletten! Zo om zijn orenquote:Op zondag 15 juli 2012 22:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
mwah Badr valt keihard in slaap tijdens het PvdA verkiezingspraatje en daarna gaan we los!
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:50 schreef sp3c het volgende:
daarna springen we op zijn been
daarna vallen we ervanaf
Nee wel jerome le banner die in de zaak bij mijn vriend aan het eten was, hele aardige kerel, ze engels is trouwens wel erg matigquote:Op zondag 15 juli 2012 22:01 schreef Landgeld het volgende:
Badr Hari.
Iemand hem wel eens gespot in het uitgaansleven? Lijkt me niet prettig hem dichtbij je te hebben als 'onbekende'.....
Met een beetje geluk is er nog wel wat afwas dan kunnen we tenminste ook nog wat afdrogen en de theedoek als alibi gebruiken.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:50 schreef sp3c het volgende:
daarna springen we op zijn been
daarna vallen we ervanaf
En daarna kan Estelle de theedoek omknopen!quote:Op maandag 16 juli 2012 09:33 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is er nog wel wat afwas dan kunnen we tenminste ook nog wat afdrogen en de theedoek als alibi gebruiken.
Misschien heeft hij ergens over geklaagd.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:30 schreef Samson het volgende:
Waar ik nog het meest benieuwd naar ben is naar wat er nu vooraf is gebeurd, hetgeen tot het gevecht leidde...
http://www.at5.nl/bio/badr-hari/page/3quote:Geweldsdelicten
Voor mishandeling van de buren van zijn ex-vriendin, is hij in 2006 veroordeeld tot een celstraf.
http://www.parool.nl/paro(...)ocht-na-geweld.dhtmlquote:Badr Hari raakte vaker betrokken bij misdrijven. In 2006 werd hij veroordeeld voor mishandeling, nadat hij met zijn manager Simon Rutz de buren van een vriendin had bedreigd en mishandeld. In deze krant zei hij later: ''Ik heb wel een fout gemaakt toen ik was betrokken bij die vechtpartij waarvoor ik heb gezeten. Dat zal niet meer gebeuren. Ik kan gewoon te veel verliezen door nog zo'n misstap, snap je? Een partij missen, betekent groot geld missen. Dat wil ik niet.''
Uit dat bericht:quote:Op maandag 16 juli 2012 10:09 schreef lexgauw007 het volgende:
http://www.at5.nl/bio/badr-hari/page/3
quote:Afscheid van het kickboksen
In september 2011 maakte Hari bekend te stoppen met het kickboksen. Hij stapt over naar de boksring. Reden hiervoor is dat Hari geen uitdaging meer zag in de kickbokssport omdat hij al zijn ambities al heeft bewerkstelligd. In de Verenigde Staten wordt Hari nu al gezien als een mix van legendes Mohammed Ali en Mike Tyson.
"Omdat hij al zijn ambities al heeft bewerkstelligd" .. dus daarom keert hij dit jaar nog maar even terug in de K1 om de World Grand Prix Champion titel te pakken.quote:
Het was natuurlijk ook gewoon wegens de diskwalificaties en het faillissement.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:19 schreef Auti het volgende:
[..]
"Omdat hij al zijn ambities al heeft bewerkstelligd" .. dus daarom keert hij dit jaar nog maar even terug in de K1 om de World Grand Prix Champion titel te pakken.
Als ik zie dat hij zich niet eens kan beheersen in een gevecht (trappen van tegenstander terwijl die nock down was) dan heb ik niet het idee dat hij het zonder voeten doet als hij in de boksring staat.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:33 schreef Hathor het volgende:
Vraag me trouwens toch wel af hoe het hem zal vergaan in het "normale"boksen, het zal best een omschakeling zijn als je ineens je voeten niet maar mag gebruiken.
Zeker, is ie meteen zijn handelsmerk kwijt, een tegenstander die op de grond ligt voor z'n kop schoppen .........quote:Op maandag 16 juli 2012 12:33 schreef Hathor het volgende:
Vraag me trouwens toch wel af hoe het hem zal vergaan in het "normale"boksen, het zal best een omschakeling zijn als je ineens je voeten niet maar mag gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |