abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114220655
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:50 schreef Samson het volgende:

[..]

Grappig altijd als het wederom weer een soort discussie wordt waarbij je woorden in de mond gelegd worden. Ik kom dus niet uit een idyllisch oord maar uit Amsterdam, dus dat gaat niet echt op. Vervolgens geloof ik niet in geluk hebben bij dit soort dingen en als laatste zeg ik niet dat iemand het verdient om in elkaar te worden geslagen. Het is alleen altijd wel het zelfde verhaal met dit soort gebeurtenissen dat ineens enkel naar het "resultaat" wordt gekeken en de aanleiding nergens meer genoemd wordt. Ik had een vriend die zn vriendin in elkaar heeft gemept. Dat valt niet goed te praten, maar het was een secreet die hem mentaal helemaal gebroken had. Er zijn mensen (hij dus) die daar niet mee om kunnen gaan en naar geweld grijpen. Hij mentaal gebroken en zij alleen maar slachtoffer. Toch een beetje krom nietwaar?
Jij rent dus gewoon altijd snel weg of zo?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114220702
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:32 schreef Specularium het volgende:
En Overeem is een vriendelijke reus, zo kan het ook.
Enorm verschil in houding, die twee. Terwijl Overeem ook vrijwel iedereen aankan misbruikt hij die kracht niet. Buiten dat, hoeveel vechters op dit niveau komen telkens in de problemen? Echt alleen Hari.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114220713
Het zou best kunnen dat dat broertje van 'm weer los gegaan is. Dat schijnt ook een enorme etterbak te zijn. Die durft alles omdat z'n broer achter 'm staat, alleen is het waarschijnlijk snel einde oefening.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_114220724
quote:
14s.gif Op zondag 15 juli 2012 00:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Zijn de meesten dat niet daar?
Ik weet niet of ik nu sporten door elkaar haal hoor ( :@ ) maar Sem Schilt, die Remy Bonjaski (?), Overeem en die man die altijd van die houthakkersblouses droeg (hoe heet ie ook alweer?) die vind en vond ik inderdaad buiten de ring altijd júist overkomen als vriendelijke goedsullen..

EDIT: Peter Aerts :D

[ afbeelding ]

Doe zoiets met Hari :X
  zondag 15 juli 2012 @ 09:19:33 #105
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114220746
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 02:10 schreef vincerusso het volgende:

[..]

in een mma ring zal die wel het zwijgen worden opgelegd . maar daar is die te schijterig voor wss
Hari heeft al één mma-partij op z'n naam staan. Boksers en kickboksers denken (/dachten) vaak dat ze grapplers altijd wel KO konden krijgen met een klap/trap voordat ze tegen de grond zouden worden gewerkt, maar de realiteit is simpelweg anders. Hari deed het uiteindelijk nog een stuk minder dan Art Jimmerson en tikte na een seconde of 20 af tegen de niet erg getalenteerde Edmund Kirsis (5-6):

"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  zondag 15 juli 2012 @ 09:23:03 #106
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114220786
Niet kwaads over Overeem, maar die is in de VS wel een keer in de problemen gekomen met justitie:

http://www.bloodyelbow.co(...)nt-community-service
  zondag 15 juli 2012 @ 09:28:07 #107
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_114220821
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 03:36 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb het over zijn kracht buiten de ring. Neem 3 van je beste vrienden: Ik denk/weet wel zeker dat ze het allemaal verliezen van hem. Zelfs met z'n drieën bij elkaar.

Wat hij in de ring doet, is tot daar aan toe. Maar weerloze mensen aanpakken vind ik 100x erger.
Ben ik met je eens, dat hij sterker (lees: getrainder) is dan de gemiddelde persoon, maar wat ik bedoel is dat er best wel mensen zijn die hem buiten de ring aankunnen. Een honkbalknuppel kan veel schade toebrengen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zondag 15 juli 2012 @ 09:29:05 #108
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_114220827
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 05:16 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hoho. Ik doe niet alsof hij er niets mee te maken heeft. Ik stel alleen vast dat er geen uitlatingen van het slachtoffer geciteeerd kunnen worden die Hari van een concreet strafbaar feit beschuldigen.

Dat sluit betrokkenheid van Hari geenzins uit, maar het betekent wel dat het beeld wat JvH neerzet van Hari als degene die hem in elkaar heeft getrapt niet ondersteund wordt door de openlijke verklaringen van het slachtoffer.
John heb ik nooit horen zeggen dat Badr dat gedaan heeft.
  zondag 15 juli 2012 @ 09:35:57 #109
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_114220880
quote:
2s.gif Op zondag 15 juli 2012 09:04 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Het is niet gewoon een goede vechter. Het is een buitengewoon goede vechter. Een van de allerbeste. Dat maakt het vervelend dat hij wat gedragsproblemen heeft. Zijn laatste confrontatie met Overeem heeft hij trouwens gewonnen bij mijn weten.
Moet hij maar nogeens proberen dan.
Hij is een ongeleid projectiel dat goed getraind is.
pi_114220902
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 09:23 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Niet kwaads over Overeem, maar die is in de VS wel een keer in de problemen gekomen met justitie:

http://www.bloodyelbow.co(...)nt-community-service
Voor een vrouw weggeduwd te hebben. Onvergelijkbaar met wat Hari uitspookt.
  zondag 15 juli 2012 @ 09:59:02 #111
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_114221057
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 09:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Voor een vrouw weggeduwd te hebben. Onvergelijkbaar met wat Hari uitspookt.
Geen idee waarom hij dat gedaan heeft, maar is bij lange na niet van dezelfde orde.

Een paar reacties gelezen
quote:
Agreed
Seems like some BS that only USA courts would entertain. This is the result of an overly letigious society.
90 days for moving someone out of your face? Ridiculous. He’s just lucky he pushed her face, otherwise she woulda gone after a sexual assault charge if he pushed her away anywhere near her chest.
When will common sense be brought back to the justice system?

Gifje vond ik wel leuk gemaakt

[ Bericht 0% gewijzigd door ThunderBitch op 15-07-2012 10:10:15 ]
pi_114221084
Eind juli 2007 kwam hij in het nieuws doordat hij de politie in Amsterdam kon helpen met de arrestatie van twee Britten. Deze hadden met een blaaspijp vanuit een bestelwagen scherpe ijzeren pijltjes geschoten naar willekeurige voorbijgangers. Remy Bonjasky was het laatste slachtoffer, en deze zette met een taxi de achtervolging op de bestelwagen in. Hierna belde hij de politie, waarna de daders gearresteerd werden. Bonjasky kreeg de taxikosten vergoed en een medaille van de politie en hij werd door de burgemeester van Amsterdam, Job Cohen, tot ereburger van Amsterdam uitgeroepen. Beide Britten werden veroordeeld tot een gevangenisstraf wegens meerdere delicten.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Remy_Bonjasky
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 juli 2012 @ 10:05:54 #113
163650 Greys
pi_114221112
quote:
Ja nou precies, dat bedoel ik.
Leuk filmpje _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_114221207
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 09:19 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Hari heeft al één mma-partij op z'n naam staan. Boksers en kickboksers denken (/dachten) vaak dat ze grapplers altijd wel KO konden krijgen met een klap/trap voordat ze tegen de grond zouden worden gewerkt, maar de realiteit is simpelweg anders. Hari deed het uiteindelijk nog een stuk minder dan Art Jimmerson en tikte na een seconde of 20 af tegen de niet erg getalenteerde Edmund Kirsis (5-6):

Dit is wel uit het begin van zijn carrière hé, toen was Badr Hari fysiek ook nog minder. Verder ben ik het met je eens. Een goede kickbokser kan in de ring/octagon eigenlijk nooit winnen van een een middelmatige grappler. Er vanuit gaande dat die kickbokser totaal geen grappling-training gehad heeft, dus ook geen takedown-defense.

Die Art Jimmerson was sowieso een grap. Die kwam alleen om zijn deelnamegeld op te halen en had al met zijn crew afgesproken de handdoek in de ring te gooien zodra hij ook maar een beetje in de problemen zou komen. }:|
pi_114221372
quote:
quote:
"Frans Bauer in coma na Bananasplit-grap Hari #25
:+
pi_114221554
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 06:51 schreef lexgauw007 het volgende:

Als het echte onderzoeken zijn, is er vast wel een link van te vinden. Van anderen eis je altijd bronnen, geef die dan, voor je eigen geloofwaardigheid, zelf ook.
Ik eis nooit bronnen, ik vraag het slechts beleefd.

En het is natuurlijk onzin dat alles online eenvoudig te vinden is. En als het zo is, dan ga jij lekker googlen...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zondag 15 juli 2012 @ 10:41:46 #117
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114221610
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 10:16 schreef Ludd het volgende:

Die Art Jimmerson was sowieso een grap. Die kwam alleen om zijn deelnamegeld op te halen en had al met zijn crew afgesproken de handdoek in de ring te gooien zodra hij ook maar een beetje in de problemen zou komen. }:|
Dat is niet helemaal waar. Jimmerson was een serieuze bokser (en had zijn laatste 15 partijen gewonnen) en dacht vooraf dat Royce Gracie geen schijn van kans tegen hem zou hebben. John McCarthy, die scheidsrechter, die trainde destijds met Gracie en heeft hem toen even mee naar achter genomen en een paar seconden seconden later lag Jimmerson hulpeloos op de grond. Toen is inderdaad afgesproken om snel op te geven als hij in de problemen zou komen. Big John in een interview:

quote:
Jimmerson said, “How in the world do you think Royce is going to beat me when I’m flicking out a jab? He can’t get past that.” We went into a back ballroom area and I grabbed him in a double leg and put him on the ground. He looked up at me and said, “Oh, my God. He’s going to break my arms and legs, isn’t he?”
pi_114221621
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 05:25 schreef FemacampSurvivor het volgende:
Jij hebt jezelf echt helemaal belachelijk gemaakt in deze topicreeks.
Ga je nog door met een zwakzinnige gewelddadige draaideur crimineel verdedigen. Met zon burgerbevolking is het niet raar dat er niet strenger gestraft wordt als het simpele publiek toch vindt dat de zwaarste en meest gewelddadige criminelen uit het land vrij moeten gaan.
Zou me niet verbazen als je ook zo zou praten als je dochter door zo een figuur doodgeslagen wordt.
Ik vind ook dat WS een beetje doorslaat in dezen, maar dat dochterargument is geen argument natuurlijk...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_114221756
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 09:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Jij rent dus gewoon altijd snel weg of zo?
Ja, ik ben nogal gesteld op mn mooie gezichtje :*
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_114221801
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 10:41 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar. Jimmerson was een serieuze bokser (en had zijn laatste 15 partijen gewonnen) en dacht vooraf dat Royce Gracie geen schijn van kans tegen hem zou hebben. John McCarthy, die scheidsrechter, die trainde destijds met Gracie en heeft hem toen even mee naar achter genomen en een paar seconden seconden later lag Jimmerson hulpeloos op de grond. Toen is inderdaad afgesproken om snel op te geven als hij in de problemen zou komen. Big John in een interview:
Dat bedoel ik ja. Als je zo'n gevecht aangaat dan moet je ook wel proberen er iets van te maken. Ik geloof dat hij ook vooral geschrokken was van de eerste wedstrijd waar Gerard Gordeau de voortanden van die Hawaïse sumo er uit trapte. In ieder geval, al je wel het geld komt opstrijken moet je er ook een wedstrijd van proberen te maken. Jimmerson gaf nu al op, alvorens een echte klap geïncasseerd te hebben.

Was het ook niet zo dat zijn crew een handdoek in de ring wou gooien, maar dat deze aan het hek bleef hangen? :')
pi_114221838
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 10:49 schreef Samson het volgende:

[..]

Ja, ik ben nogal gesteld op mn mooie gezichtje :*
Tja als je altijd wegrent dan begrijp ik dat je nooit wat gebeurd is.
  zondag 15 juli 2012 @ 10:56:08 #122
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_114221916
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Kijk eens het verschil tussen Overeem en hem:
Wat een verschil inderdaad. Die Overeem die heel zelfverzekerd en rustig is, en respectvol, en dan die Hadr, helemaal opgefokt...
Lack of common cents
pi_114222039
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 08:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het slachtoffer heeft meerdere malen gezegd dat Hari 1 vd daders is en WS blijft dat maar ontkennen
Kun je het slachtoffer even voor me citeren?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_114222122
Gezien hij aan een typisch stress-syndroom lijdt, waar veel van die Marokkaanse straatgastjes aan lijden durf ik de volgende voorspelling te doen:

Estelle Cruijff komt er ook niet ongehavend vanaf.

Hij -zij als probleemgroep- is/zijn niet meer in staat stress en tamelijk eenvoudige emoties te controleren en beantwoorden frustraties automatisch met geweld. En of er nu een agent, vriend of vijand in het pad van frustratie staat: De standaard reactie is er één van gewelddadige aard. En gezien de frustraties zich opstapelen (negatieve spiraal begint met aanraking met justitie, zijspoor maatschappij), gebeurt dit steeds sneller en heviger.

Ergo: Dit zijn geesteszieken. En het is wachten op de fatale afloop. Bij Hari zal het zo zijn dat hij met zichzelf afrekent (door zichzelf het gevang in te slaan) of dat hij op straat de verkeerde treft. Mijn tweede bewering is dat hij zich geen 2 jaar meer vrij op straat kan bewegen, alvorens hij óf definitief achter de tralies verdwijnt, of tussen zes planken belandt.

"Bekende Nederlander" die eraan lijdt is Joran van de Sloot.

Als iemand meeleest en zichzelf in dit beeld herkent: Er is geen therapie voor, noch medicatie. Vestig jezelf opnieuw, in een ander type samenleving (geen Westerse, of typisch kapitalistische) waarin je vertrouwen en erkenning (ook voor je geloof) voelt. Voor een Islamiet kan dit bijvoorbeeld Indonesië zijn. Terug naar de basis, de route naar vrede.

[ Bericht 10% gewijzigd door Chooselife op 15-07-2012 11:14:44 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 juli 2012 @ 11:08:05 #125
163650 Greys
pi_114222161
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:02 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het is idd zo dat tot nu toe alleen ánderen 'hebben gezegd dat het slachtoffer dat gezegd heeft'.
Volgens mij....

quote:
Volgens het slachtoffer en een aantal (anonieme) getuigen was het Badr Hari die, toen Everink al op de grond lag, het slachtoffer trapte. Dat vertelt misdaadverslaggever John van den Heuvel in RTL Boulevard.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 juli 2012 @ 11:09:55 #126
163650 Greys
pi_114222189
En hier zegt ie 'waarschijnlijk' zelf:

quote:
AMSTERDAM - De 38-jarige Koen Everink, die vorige week in de Amsterdam ArenA tijdens Sensation zwaar werd mishandeld, is overgebracht naar een revalidatiekliniek. In een kort vraaggesprek sprak Everink gisteren zijn dank uit voor de vele steunbetuigingen. „Dat heeft me goed gedaan”, aldus Everink, wiens gelaat bont en blauw is en van wie het de vraag is of hij ooit weer normaal zal kunnen lopen.

Everink benadrukt dat hij vindt dat alle daders moeten worden gestraft, dus niet alleen Badr Hari. „Het gaat me niet alleen om hem. Dit is het werk geweest van meerdere personen. Ik hoop dat iedereen die iets weet of heeft gezien, contact opneemt met de politie.”
http://www.telegraaf.nl/b(...)Badr_straffen__.html
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_114222230
quote:

[..]

http://www.google.com/url(...)A%2F%2Fwww.rtl.nl%2F(%2Factueel%2Frtlboulevard%2Fcrime%2Farticleview%2F)%2Fcomponents%2Factueel%2Frtlboulevard%2F2012%2F07_juli%2Fcrime%2Fbadr_hari_slechte_film.xml&ei=yYgCUIHHGonK0QXOiondAQ&usg=AFQjCNGxcMTfeogjEMzuFz6xWMdnHNODkA

Hij heeft hem als dader aangewezen, hoe graag jij dit ook blijft ontkennen. En dan ga je het opeens op de citatenboeg gooien :')
  zondag 15 juli 2012 @ 11:14:36 #128
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_114222270
quote:

[..]

Je kan je eigen falen nog steeds niet onder ogen zien? :|W
pi_114222273
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:09 schreef Greys het volgende:

http://www.telegraaf.nl/b(...)Badr_straffen__.html
Laf tuig moet ik zeggen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 juli 2012 @ 11:29:35 #130
163650 Greys
pi_114222625
quote:
10s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Hij heeft hem als dader aangewezen, hoe graag jij dit ook blijft ontkennen. En dan ga je het opeens op de citatenboeg gooien :')
Ik snap wel een béétje wat hij bedoelt, want we hebben het hem niet zelf horen zeggen ;)
Het is steeds Van den Heuvel die zegt dat hij heeft gezegd dat...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 15 juli 2012 @ 11:32:06 #131
117098 Hathor
Effe niet
pi_114222687
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 09:19 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Botsing van stijlen...Hari probeert meteen te trappen, maar heeft een worstelaar tegenover zich die dat been meteen gebruikt om hem op de grond te flikkeren, en dan is het al snel gebeurt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_114222688
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik snap wel een béétje wat hij bedoelt, want we hebben het hem niet zelf horen zeggen ;)
Het is steeds Van den Heuvel die zegt dat hij heeft gezegd dat...
Precies, ik denk dat dat is wat hij ook bedoelt.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_114222689
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is idd zo dat tot nu toe alleen ánderen 'hebben gezegd dat het slachtoffer dat gezegd heeft'.
Volgens mij....

[..]

Dat zou op zich niet zo veel zeggen, als het slachtoffer niet met de pers had gesproken of bang was dat beschuldigingen tot wraak zouden leiden. Dat is volgens dezelfde bron echter niet het geval, hij is niet bang en hij laat zich wel citeren.

quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:09 schreef Greys het volgende:

„Het gaat me niet alleen om hem. Dit is het werk geweest van meerdere personen. Ik hoop dat iedereen die iets weet of heeft gezien, contact opneemt met de politie.”
Ik weet niet in antwoord op welke vraag dat was, maar afhankelijk daarvan is het een weinig concrete beschuldiging tot helemaal geen concrete beschuldiging. Meer dan een vermoeden van betrokkenheid bij het slachtoffer spreekt er niet uit. Waarom kon het slachtoffer geen citaat worden ontlokt waarin hij onomwonden stelt wat Hari hem heeft aangedaan?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 juli 2012 @ 11:36:06 #134
163650 Greys
pi_114222799
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom kon het slachtoffer geen citaat worden ontlokt waarin hij onomwonden stelt wat Hari hem heeft aangedaan?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar :)
Hij was de eerste tijd na het 'incident' nogal slecht aanspreekbaar en dat is ook niet zo gek. Maar ik vraag me ook af in hoeverre hij zeker weet dat het Hari was die zijn been aan gruzels trapte toen hij al op de grond lag. Als het allemaal zo snel gaat...

Neemt totaal niet weg dat Hari me met alle eerdere akkefietjes geen fris type lijkt, maar het is in dit geval wel HEEL erg jammer dat er niet gewoon beveiligingscamera's hingen...

Nu blijft het allemaal zo vaag met bange getuigen en halve mededelingen dat het me niets zou verbazen dat - zelfs al zóu Hari zelf die belangrijkste trap uitgedeeld hebben - een ander straks de schuld voor hem gaat opnemen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_114222958
Nee dat denk ik niet. Deze keer komt hij er niet mee weg want nu durven meer hun mond open te trekken.
Sterker nog ik denk dat we hem niet meer in Nederland terugzien.
pi_114222988
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nee dat denk ik niet. Deze keer komt hij er niet mee weg. Sterker nog ik denk daar we hem niet meer in Nederland terugzien.
Dat klinkt als verstandig, maar dat is hij niet.

Hij is verslaafd aan de straatstatus die hij hier in NL geniet en komt gegarandeerd terug.
pi_114223037
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij was de eerste tijd na het 'incident' nogal slecht aanspreekbaar en dat is ook niet zo gek. Maar ik vraag me ook af in hoeverre hij zeker weet dat het Hari was die zijn been aan gruzels trapte toen hij al op de grond lag. Als het allemaal zo snel gaat...

Neemt totaal niet weg dat Hari me met alle eerdere akkefietjes geen fris type lijkt, maar het is in dit geval wel HEEL erg jammer dat er niet gewoon beveiligingscamera's hingen...

Nu blijft het allemaal zo vaag met bange getuigen en halve mededelingen dat het me niets zou verbazen dat - zelfs al zóu Hari zelf die belangrijkste trap uitgedeeld hebben - een ander straks de schuld voor hem gaat opnemen.
Zou het Badr's broertje niet kunnen zijn geweest? Schijnt ook niet zo'n lekkertje te zijn getuige het verhaal in het Parool. Geen idee hoor of dat jong op zijn broer lijkt (letterlijk en figuurlijk) maar het zou best kunnen dat dat broertje daar ook was. Want blijkbaar gaan ze vaker samen op stap.

Zou mss ook verklaren waarom Estelle wel met gewoon met Badr op vakantie gaat maar verder zwijgt terwijl ze eerder elke mogelijkheid aangreep om te vertellen wat voor schatje Badr toch wel niet is.
  zondag 15 juli 2012 @ 11:47:15 #138
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_114223038
Inderdaad, hij komt gewoon terug. Ook hier zal hij wel met een sisser vanaf komen, met een voorwaardelijk ofzo... En anders stuurt ie toch een paar stevige jongens om het slachtoffer te overtuigen geen verdere juridische stappen te ondernemen...
Lack of common cents
pi_114223090
Het slachtoffer kan via een goed letselschadeadvocaat Hari compleet kaal laten plukken. Puur door dat letsel aan dat been en die mogelijke handicap die overblijft. Die paar miljoen aan eigen vermogen kan hij allemaal kwijtraken. Daarmee verdwijnt ook een hoop van zijn status en macht.

Dat vind ik best een interessant scenario. Mits aangetoond dat Hari dader was uiteraard.
pi_114223221
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 11:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Sterker nog, ik kan nergens uit afleiden dat het slachtoffer dat meent te weten.

quote:

Ik vermoed ook wel dat hij er iets meer van weet. Als het ondergeschikte gangstervriendjes van hem zijn geweest die dat met zijn goedkeuring hebben gedaan dan is dat net zo fout van hem, misschien nog wel fouter en mag hij wat mij betreft aanzienlijk langer worden opgesloten dan de richtlijnen voor de strafmaat luiden. Alleen dan hebben we het wel over een veel ingewikkeldere zaak, een veel grotere bewijsproblematiek en een heel ander verhaal dan de Telegraaf doet voorkomen.
  zondag 15 juli 2012 @ 12:20:26 #141
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114223809
Wat een getrol. Een gedachte-experiment. Stel dat je zou moeten wedden of het slachtoffer Hari direct en met stelligheid heeft aangewezen in zijn politieverklaring. Tegen welke odds zou je dan doen?

Ik zou bijvoorbeeld best 10:1 (in andermans voordeel) willen wedden met iemand dat dit gebeurd is en ik ben (net als de meeste anderen) sterk risicomijdend in gevallen als deze.

Het is echt spijkers op laag water zoeken. Die beste man is waarschijnlijk gewoon door zijn advocaat aangeraden om zich niet in het openbaar dusdanig uit te laten, bijvoorbeeld om te voorkomen dat Hari opnieuw aangifte kan doen.
pi_114224743
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 12:20 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Wat een getrol. Een gedachte-experiment. Stel dat je zou moeten wedden of het slachtoffer Hari direct en met stelligheid heeft aangewezen in zijn politieverklaring. Tegen welke odds zou je dan doen?

Ik zou bijvoorbeeld best 10:1 (in andermans voordeel) willen wedden met iemand dat dit gebeurd is en ik ben (net als de meeste anderen) sterk risicomijdend in gevallen als deze.

Het is echt spijkers op laag water zoeken. Die beste man is waarschijnlijk gewoon door zijn advocaat aangeraden om zich niet in het openbaar dusdanig uit te laten, bijvoorbeeld om te voorkomen dat Hari opnieuw aangifte kan doen.
Dus hij heeft het naar ons toe niet verklaard, maar toch weten 'we' dat het zo is? Hoe weten we dat dan wel?

Het slachtoffer was de bron, en die blijkt zich nu slechts in de allervaagste bewoordingen over Hari uit te willen laten.
  Moderator zondag 15 juli 2012 @ 12:55:56 #143
249559 crew  Lavenderr
pi_114224901
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 12:50 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dus hij heeft het naar ons toe niet verklaard, maar toch weten 'we' dat het zo is? Hoe weten we dat dan wel?

Het slachtoffer was de bron, en die blijkt zich nu slechts in de allervaagste bewoordingen over Hari uit te willen laten.
Vreemd he, nadat zijn voet er bijna af lag.
Misschien is hij gehecht aan zijn andere been. Je weet het niet he?

Vind het al dapper dat hij überhaupt gezegd heeft dat 'ze' niet alleen Badr Hari , maar ook anderen moeten vervolgen.
pi_114224906
quote:

Zo vaag is dit toch niet:

Everink benadrukt dat hij vindt dat alle daders moeten worden gestraft, dus niet alleen Badr Hari. „Het gaat me niet alleen om hem. Dit is het werk geweest van meerdere personen. Ik hoop dat iedereen die iets weet of heeft gezien, contact opneemt met de politie.”
  zondag 15 juli 2012 @ 13:04:47 #145
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114225169
quote:

[..]

Hoe weet je dat Gerrit Komrij dood is? Heb je hem in de kist zien liggen?

quote:
Stel dat je het proces-verbaal van zijn verklaring hebt. zelfs dan 'weet' je nog niks. Dat is immers 'slechts' een stukje papier met tekst erop, opgetekend door een of andere ambtenaar, waar fouten in kunnen zijn geslopen die het slachtoffer niet verbeterd heeft, en waar wel of niet de werkelijke handtekening van het slachtoffer onder staat.

Wat jij vraagt (het slachtoffer *moet* Hari expliciet in het openbaar beschuldigen anders blijf ik in mijn theorietje geloven) is een volkomen onrealistische en onnodige eis. Hij moet zich vooralsnog in vage bewoordingen over Hari uitlaten omdat hij zich (bijvoorbeeld) anders blootstelt aan het risico van een aangifte door Hari. Daarnaast zou het zijn advocaat meer munitie geven voor haar 'trial by media' betoog dat ze ongetwijfeld zal gaan voeren mocht het op een strafzaak aankomen.

Maar hoe groot acht je de kans dan op jouw scenario? Welke odds zou je economisch gezien acceptabel vinden?
pi_114225453
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 02:01 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zijn enorme kracht is een vloek en zegen (voor hem) tegelijk.

Iemand die fysiek sterker is dan 99,9% van de mensheid moet zichzelf ten aller tijden kunnen beheersen. Maar nee, hij geniet van zijn status als half-god en vecht tegen alles wat hem niet zint.

Hij kent geen angst, geen rem, en altijd maar op zoek naar erkenning van wie dan ook.

Aan de andere kant: Zonder zijn agressie was hij waarschijnlijk nooit zo ver gekomen als nu. Het is een puur mentale kwestie. Ik denk dat op heden er niemand in is geslaagd om hem mentaal zo te kneden, dat hij begrijpt dat hij niet alleen om de wereld is.

Ik durf te wedden dat hij 99% van de tijd een lieve jongen is. Maar met de kracht die hij bezit, is die ene procent genoeg om binnen korte tijd heel veel schade te maken.
99% een lieve jongen! Dat is nou wel het laatste wat je van hem kunt zeggen. Kijk de uitzending van Profiel en je weet direct dat zijn leven bestaat uit het manipuleren van mensen, het kruipen in slachtofferrol (ook weer manipulatie) als hij iets heeft uitgevreten wat niet kan. Je krijgt direct een beklemmend gevoel als je hem ziet en hoort praten.
pi_114225540
Remy Bonjasky hoekt Badr neer, makkelijk.
  zondag 15 juli 2012 @ 13:21:30 #148
241662 Jian
Well, well, well
pi_114225674
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
Remy Bonjasky hoekt Badr neer, makkelijk.
nietus!
pi_114225759
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:21 schreef Jian het volgende:

[..]

nietus!
Jawel :') Remy was tot nu toe altijd de betere als ze tegen elkaar stonden.
  zondag 15 juli 2012 @ 13:25:25 #150
117098 Hathor
Effe niet
pi_114225800
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:24 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Jawel :') Remy was tot nu toe altijd de betere als ze tegen elkaar stonden.
Ja, je kan hier lang of kort over ouwehoeren, Bonjasky vecht niet meer, dus dit is totaal irrelevant.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')