abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114206103
Deel 1 van slashdotter3 staat hier.

Badr Hari zegt flink aangeslagen te zijn door de beschuldiging op misdaadsite Crimesite.nl dat hij verantwoordelijk zou zijn voor het mishandelen van een man tijdens Sensation White in de Amsterdam Arena. In de nabijheid van Badr Hari en zijn vriendin Estelle Gullit-Cruijff werd zaterdagnacht in een VIP-box een man ernstig toegetakeld.

In De Telegraaf vertelt de kickbokser zijn kant van het verhaal. 'Stel en ik stonden in de deuropening nog wat naar die dansende menigte te kijken ... Estelle stond voor me, met één hand speelde ik wat met haar lange haren. Ik hóórde niet eens dat er wat gebeurde! Die muziek, die is zo hard, die hoor je bijna in heel Amsterdam. Ik kreeg er dan ook niets van mee, van die ellende, terwijl ik een dag later weer eens als de grote boosdoener wordt genoemd!'

Nadat de commotie ook doordrong bij het verliefde glamourkoppel gingen ze zo snel mogelijk weg, aldus Badr Hari. Tot zijn grote ontsteltenis las hij de volgende ochtend op internet wat een ooggetuige over de mishandeling verklaarde: 'Badr Hari stond schaapachtig te kijken, met een hopeloze blik van 'wat heb ik nu weer gedaan', tenminste zoals ik het interpreteerde dan hè. Met zijn klauw onder het bloed met een theedoek erom gewikkeld.'

De voormalig K-1 zwaargewichtkampioen baalt flink van de beschuldiging. 'De laatste twee jaar heb ik mijn best gedaan om fouten uit mijn verleden recht te zetten en meteen flitste door mijn hoofd: ik kan nu nog van veel dieper opnieuw beginnen!'

Er was nog geen nieuw deel, dus.... Laten we het objectief en zuiver houden, ik heb nog wel een vraag, weet iemand of ergens een bron vermeld of het slachtoffer aangifte heeft gedaan, wat ik las was dat namelijk niet het geval.
pi_114206127
quote:
Kickbokser Badr Hari, die ervan wordt beschuldigd dat hij vorige week iemand zwaar heeft mishandeld bij een dancefeest in de Arena, heeft zich volgens getuigen de afgelopen maanden ook flink misdragen in de Amsterdamse nachtclubs Air en Jimmy Woo.

Dat meldt het Parool zaterdag.

Uitgetrapte tanden
Een van de medeoprichters van Air, Jeroen van den Berg, vertelt tegenover de krant dat Hari hem in de club in elkaar heeft geslagen. Als Van der Berg met een groepje door de club loopt en iemand vanwege de drukte bij het passeren een hand op Haris schouder legt, slaat die laatste door.

'Voordat ik het weet, haalt hij uit, in mijn gezicht. Ik val op de grond en word op mijn knieën wakker,' zegt Van den Berg tegen het Parool. 'Als ik mijn hoofd opricht, schopt ie me vol in mijn gezicht. Mijn tanden breken af, mijn oogkassen kleuren later blauw.'

Vervelend broertje
Er wordt geen aangifte gedaan door Van den Berg. De eigenaars van de club spreken wel met Hari af dat hij niet meer in Air komt.

Op 18 mei zou Hari ook een bezoeker van club Jimmy Woo hebben mishandeld. Aanleiding daarvoor is zijn broertje, die in de club een reputatie als lastpak geniet, die ruzie krijgt met een groep bezoekers.

Voor de mishandelingen komt Badr Hari om een heel andere reden in het nieuws. Hij blijkt een relatie te hebben met Estelle Cruijff, de vrouw van Ruud Gullit

http://www.elsevier.nl/we(...)damse-nachtleven.htm
:').
  zaterdag 14 juli 2012 @ 20:39:39 #3
241662 Jian
Well, well, well
pi_114206176
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:31 schreef DS4 het volgende:
Toch overkomt het vaak bepaalde personen...
Yup, .....en terecht, ... haddden ze maar gemiddeld 2 meter moeten zijn en met hun zessen of achten, of beter nog jassen aan hebben met achterop Hells Angels ^O^
  zaterdag 14 juli 2012 @ 20:45:00 #4
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_114206349
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:31 schreef DS4 het volgende:
Toch overkomt het vaak bepaalde personen...
Nou, het kan maar net zo zijn dat je in de ogen van de ruziezoekers bijvoorbeeld een te arrogante uitstraling hebt, of juist een te sukkelige. Of dat je bijvoorbeeld een kledingmerk aan hebt wat 'hun' merk is. Vind je dat soort dingen een aanleiding?

Of je loopt langs zo'n groep en ze gaan bijvoorbeeld uitdagend 'hallo' tegen je zeggen en als je dan 'hallo' terugzegt mag dat niet, maar als je ze negeert mag dat ook niet. Sommige mensen hebben gewoon bij voorbaat bedacht dat ze willen gaan vechten.

En ja, ook jou kan het overkomen om niks. Tenzij jij bovenstaande dingen 'een aanleiding' vindt.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_114206387
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:39 schreef Jian het volgende:

Yup, .....en terecht, ... haddden ze maar gemiddeld 2 meter moeten zijn en met hun zessen of achten, of beter nog jassen aan hebben met achterop Hells Angels ^O^
Ik ben geen 2 meter en ook niet extreem breed ofzo, maar er is toch nooit iemand die het in zijn hoofd haalt om met mij de kachel aan te maken.

Is overigens ook prima onderzocht hoor, dat sommigen gewoon een houding hebben dat ze kwetsbaar zijn. En voor de goede orde: ik verwijt het degenen die er misbruik van maken, maar verder is het weldegelijk zo dat (tenzij je enorme pech hebt) als je het juiste doet je in beginsel geen gezeik aan je kop hoeft te krijgen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_114206452
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:45 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

Nou, het kan maar net zo zijn dat je in de ogen van de ruziezoekers bijvoorbeeld een te arrogante uitstraling hebt, of juist een te sukkelige. Of dat je bijvoorbeeld een kledingmerk aan hebt wat 'hun' merk is. Vind je dat soort dingen een aanleiding?
Het IS een aanleiding. Dat is een neutrale term en dat schrijf ik nu verdomme voor de derde keer! Het is maar goed dat het via een schermpje gaat, anders had ik een draai om de oren uitgedeeld. ;)

quote:
Of je loopt langs zo'n groep en ze gaan bijvoorbeeld uitdagend 'hallo' tegen je zeggen en als je dan 'hallo' terugzegt mag dat niet, maar als je ze negeert mag dat ook niet. Sommige mensen hebben gewoon bij voorbaat bedacht dat ze willen gaan vechten.
Ja, maar die kiezen hun slachtoffer al om hun houding.

quote:
En ja, ook jou kan het overkomen om niks. Tenzij jij bovenstaande dingen 'een aanleiding' vindt.
Ik heb mijn hele leven rondgehangen op "gevaarlijke" plekken als dat mij uit kwam. Dus kennelijk overkomt het mij niet.
pi_114206454
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:46 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik ben geen 2 meter en ook niet extreem breed ofzo, maar er is toch nooit iemand die het in zijn hoofd haalt om met mij de kachel aan te maken.

Is overigens ook prima onderzocht hoor, dat sommigen gewoon een houding hebben dat ze kwetsbaar zijn. En voor de goede orde: ik verwijt het degenen die er misbruik van maken, maar verder is het weldegelijk zo dat (tenzij je enorme pech hebt) als je het juiste doet je in beginsel geen gezeik aan je kop hoeft te krijgen.
Helemaal mee eens, je hoeft echt geen problemen te krijgen als je dat niet wilt.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_114206594
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:45 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Een kennis van me is een tijd geleden door een man of 10 (en ja, het waren Marokkanen) het ziekenhuis ingeslagen omdat ie NIET op provocaties in ging. Gaat helemaal nergens meer over.

Iedereen kan het overkomen als je de pech hebt om op het verkeerde moment, op de verkeerde tijd de verkeerde personen tegen te komen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 20:54:43 #9
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_114206652
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:48 schreef Samson het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, je hoeft echt geen problemen te krijgen als je dat niet wilt.
Waarom staat dit nog niet in het wetboek van strafrecht?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  zaterdag 14 juli 2012 @ 20:54:53 #10
92926 Joipoidoipoipoi
pi_114206659
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:48 schreef DS4 het volgende:
Het IS een aanleiding. Dat is een neutrale term en dat schrijf ik nu verdomme voor de derde keer! Het is maar goed dat het via een schermpje gaat, anders had ik een draai om de oren uitgedeeld. ;)
Wil je vechten? Kom maar op. :)

quote:
Ja, maar die kiezen hun slachtoffer al om hun houding.
Nee. Die slachtoffers zijn gewoon net op het verkeerde tijdstip op de verkeerde plek. En wat voor houding ze op dat moment ook hebben, het is áltijd verkeerd.

quote:
Ik heb mijn hele leven rondgehangen op "gevaarlijke" plekken als dat mij uit kwam. Dus kennelijk overkomt het mij niet.
Het is mij ook nooit overkomen, maar ik ben dan ook een heel lief vrouwtje. :)

Maar dat wil nog niet zeggen dat ik me niet kan voorstellen dat het anderen wel kan overkomen om niks. En ik heb dat soort dingen dan ook vaak genoeg zien gebeuren.
  Moderator zaterdag 14 juli 2012 @ 20:55:20 #11
249559 crew  Lavenderr
pi_114206675
quote:

[..]

Wat een vreselijk domme uitspraak vind ik dat.
pi_114206693
quote:
15s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:53 schreef StateOfMind het volgende:

Een kennis van me is een tijd geleden door een man of 10 (en ja, het waren Marokkanen) het ziekenhuis ingeslagen omdat ie NIET op provocaties in ging. Gaat helemaal nergens meer over.

Iedereen kan het overkomen als je de pech hebt om op het verkeerde moment, op de verkeerde tijd de verkeerde personen tegen te komen.
Ik blijf erbij (ook op grond van onderzoek hiernaar) dat dit soort groepen heel bewust een slachtoffer uitzoekt en dat blijkt voor een groot deel te gebeuren op grond van houding.

Kijk, als je toevallig door een steegje loopt waar ze bezig zijn met een ripdeal... ja, dat zul je ook wel een kogel krijgen, maar dat is wel de uitzondering die de regel bevestigt.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 20:56:28 #13
241662 Jian
Well, well, well
pi_114206715
quote:

[..]

Ik was acht jaar toen ik voor het eerst voet in een dojo zette. Ik ben niet bang, ik kan mezelf verdedigen, ik ben 1,89 meter en ik schijn ook nog een uitstraling te hebben die niet uitnodigt tot gekke dingen uithalen. Ik kan tussen een groep straatboefjes doorlopen en ze nog brutaal aankijken ook zonder dat er wat gebeurt. Ik begrijp heus wel wat je bedoelt. Maar onkwetsbaar ben je nooit, als je op de verkeerde plek bent op het verkeerde moment en je treft de verkeerde gasten (Badr) dan kan je zomaar, "zonder aanleiding" aan de beurt zijn, wie je ook bent en ik heb het wel zien gebeuren!
En ook al heeft dat slachtoffer met zijn dronken kop geroepen "Heej Estelle mis je die grote zwans van Ruud al?" dan nog dient een getrainde professionele Kickbokser zich niet zo te buiten te gaan. Een flinke klap voor zijn harses is wat anders!
pi_114206764
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:54 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

Wil je vechten? Kom maar op. :)

Ik sla geen vrouwen.

quote:
Nee. Die slachtoffers zijn gewoon net op het verkeerde tijdstip op de verkeerde plek. En wat voor houding ze op dat moment ook hebben, het is áltijd verkeerd.
Op basis van wat concludeer jij dat?

quote:
Het is mij ook nooit overkomen, maar ik ben dan ook een heel lief vrouwtje. :)

Maar dat wil nog niet zeggen dat ik me niet kan voorstellen dat het anderen wel kan overkomen om niks. En ik heb dat soort dingen dan ook vaak genoeg zien gebeuren.
Dat het puur toeval lijkt wil niet zeggen dat het puur toeval is.
pi_114206828
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:56 schreef Jian het volgende:

Ik kan tussen een groep straatboefjes doorlopen en ze nog brutaal aankijken ook zonder dat er wat gebeurt. Ik begrijp heus wel wat je bedoelt. Maar onkwetsbaar ben je nooit,
In principe zeg ik niet heel veel anders dan wat jij nu zegt. Maar die heel bijzondere situaties zijn volgens mij wel enorm zeldzaam. En misschien dat jij daar wat meer ruimte ziet dan ik... maar verder zijn we het in grote lijnen wel met elkaar eens.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:01:49 #16
92926 Joipoidoipoipoi
pi_114206882
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:57 schreef DS4 het volgende:
Op basis van wat concludeer jij dat?
Mijn eigen waarneming.
pi_114206953
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:01 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

Mijn eigen waarneming.
Dan hecht ik toch meer waarde aan het onderzoek.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:06:08 #18
92926 Joipoidoipoipoi
pi_114207004
quote:
12s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:04 schreef DS4 het volgende:
Dan hecht ik toch meer waarde aan het onderzoek.
Laat me die links naar de onderzoeken maar zien dan. En natuurlijk gebeuren er ook incidenten waarbij er een aanleiding was, maar ook genoeg waarbij die aanleiding er niet was (tenzij jij die dingen die ik eerder noemde 'een aanleiding' vindt).

Mijn eigen waarneming baseer ik op dat ik met de kant van ruziezoekers ben omgegaan én met de kant van mensen die geschopt zijn.
pi_114207136
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat een vreselijk domme uitspraak vind ik dat.
Ik zou niet weten waarom. Waarom is mij dan in jaaaaren van stappen en terwijl ik op alle mogelijke plekken ben geweest dan nooit wat gebeurd en gebeurt het altijd net die anderen? Omdat ik gewoon geen moeilijkheden zoek. Ik geloof er gewoon niet in dat je gewoon zoiets mee kunt maken doordat je een verkeerde blik werpt of iets dergelijks. Er gaat gewoon atltijd wel iets aan vooraf. Dat lijkt me in het geval van Badr ook het geval. Er is echt wel iets aan vooraf gegaan en het zou mooi zijn als je dat ook meteen eens uit de mond van het slachtoffer zou horen.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:10:42 #20
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114207145
Is Badr aangeslagen. Kerel toch. Ik heb met je te doen. Succes met je zware vriendjes in de onderwereld. Dat noemen ze een voorbeeld voor de Marokkaanse jongeren, mijn hoela. :')

Als je Badr wilt aanpakken, dan meent men gewoon een zwaargewicht a la Tyson, of een gewapend arrestatieteam. Met een paar kasten van portieren die al moeite hebben om wat tienertjes buiten de deur te houden, gaat het niet lukken.

In het geval van Badr is het wel treurenswaardig dat ze niks kunnen zonder bewijs en een aangifte bij de politie.

[ Bericht 18% gewijzigd door Jellereppe op 14-07-2012 21:17:44 ]
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:13:20 #21
92926 Joipoidoipoipoi
pi_114207214
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:10 schreef Samson het volgende:
Ik zou niet weten waarom. Waarom is mij dan in jaaaaren van stappen en terwijl ik op alle mogelijke plekken ben geweest dan nooit wat gebeurd en gebeurt het altijd net die anderen? Omdat ik gewoon geen moeilijkheden zoek. Ik geloof er gewoon niet in dat je gewoon zoiets mee kunt maken doordat je een verkeerde blik werpt of iets dergelijks. Er gaat gewoon atltijd wel iets aan vooraf. Dat lijkt me in het geval van Badr ook het geval. Er is echt wel iets aan vooraf gegaan en het zou mooi zijn als je dat ook meteen eens uit de mond van het slachtoffer zou horen.
Omdat als je zo redeneert het 100% bevolking een keer overkomen zou zijn, en dat is natuurlijk niet zo.

Net zoals niet 100% van de bevolking een ernstige ziekte krijgt of een neerstortend vliegtuig op hun hoofd krijgt. Je kunt maar gewoon pech hebben.
pi_114207345
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

Laat me die links naar de onderzoeken maar zien dan.
Het merendeel van wat ik in mijn leven aan informatie tot mij genomen heb is op schrift. Dat geldt ook hiervoor.

quote:
En natuurlijk gebeuren er ook incidenten waarbij er een aanleiding was, maar ook genoeg waarbij die aanleiding er niet was (tenzij jij die dingen die ik eerder noemde 'een aanleiding' vindt).
Nee, het IS een aanleiding. Maar aanleiding is een neutrale term. Zeker in dezen. Dat velen het niet neutraal gebruiken doet daar niet aan af.

quote:
Mijn eigen waarneming baseer ik op dat ik met de kant van ruziezoekers ben omgegaan én met de kant van mensen die geschopt zijn.
Het zal je verbazen, maar ook ik heb levenservaring... En ik kan het prima plaatsen. Zoals JC het zegt: je gaat het pas zien als je het snapt.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:18:54 #23
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114207400
quote:

[..]

Net zoals een vrouw in een burka minder een verkrachting opzoekt dan een vrouw met een rokje?
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:24:26 #24
92926 Joipoidoipoipoi
pi_114207562
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:17 schreef DS4 het volgende:
Het merendeel van wat ik in mijn leven aan informatie tot mij genomen heb is op schrift. Dat geldt ook hiervoor.
Tja, zo lang jij schermt met onderzoeken, maar die onderzoeken niet kunt laten zien hecht ik toch meer waarde aan mijn eigen waarneming.

quote:
Nee, het IS een aanleiding. Maar aanleiding is een neutrale term. Zeker in dezen. Dat velen het niet neutraal gebruiken doet daar niet aan af.
Dus je bent het met me eens dat het ook vaak genoeg om niks gebeurt, maar dat jij dat 'om niks' een aanleiding noemt?

quote:
Het zal je verbazen, maar ook ik heb levenservaring... En ik kan het prima plaatsen. Zoals JC het zegt: je gaat het pas zien als je het snapt.
JC? Johan Cruijff? Nou, Johan Cruijff heeft de waarheid niet in pacht hoor.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:24:34 #25
241662 Jian
Well, well, well
pi_114207566
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:10 schreef Samson het volgende:

[..]

sorry hoor, maar ik weet werkelijk niet uit welk idyllisch oord jij komt. Je hoeft echt geen moeilijkheden te zoeken om ze te vinden. Laten we het er maar op houden dat je tot nu geluk gehad hebt. Gefeliciteerd ^O^

Dat het slachtoffer wat gezegd heeft lijkt me trouwens zeker niet onmogelijk? En dan verdient hij het om professioneel helemaal total loss geslagen en geschopt te worden?
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:26:09 #26
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114207604
Hoe gaat het trouwens met 'Stel' zo als bad boy 'Badr' haar noemt. Is ze al bekomen van haar avontuurtje met Badr, of is ze van plan om zich voor altijd aan hem te verbinden? Gullit zou wel gek zijn als hij zijn kinderen bij haar laat. Je kunt op je teennagels natellen dat het ooit fout gaat. Het goede nieuws is dat hij 'zeer sterk staat' om de voogdij te krijgen. Wel lekker sleaze & dirty met Badr Hari. Genieten voor de buitenstaanders, minder voor degenen die hij het ziekenhuis in slaat. De roddelbladen zullen wel vol staan van 'Stel'. :')

Überhaupt kickboksers. Je maakt mij niet wijs dat mensen deze sport gaat beoefenen, zonder ook maar een beetje licht ontvlambaar te zijn. Bah, doe mij maar tennis.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:31:49 #27
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_114207732
"Er is altijd een aanleiding "

Kan kloppen, maar dat hoeft net per se iets met het slachtoffer te maken hebben.
De aanleiding kan ook binnen de groep van de dader zijn geweest; een verbroken relatie, ruzie binnen de groep, uitsloverij etc.

Het slachtoffer kan gewoon alleen aan de bar staan terwijl de dader ineens vindt dat dat zíjn plekkie is en omdat ie toch al baalt dat zijn wijf er met een ander vandoor is kan ie zich mooi op iemand anders uitleven en dan is de aanleiding dus dat iemand op het verkeerde moment op de verkeerde plaats is.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:32:47 #28
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_114207752
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:26 schreef Jellereppe het volgende:
Hoe gaat het trouwens met 'Stel' zo als bad boy 'Badr' haar noemt. Is ze al bekomen van haar avontuurtje met Badr, of is ze van plan om zich voor altijd aan hem te verbinden? Gullit zou wel gek zijn als hij zijn kinderen bij haar laat. Je kunt op je teennagels natellen dat het ooit fout gaat. Het goede nieuws is dat hij 'zeer sterk staat' om de voogdij te krijgen. Wel lekker sleaze & dirty met Badr Hari. Genieten voor de buitenstaanders, minder voor degenen die hij het ziekenhuis in slaat. De roddelbladen zullen wel vol staan van 'Stel'. :')

Überhaupt kickboksers. Je maakt mij niet wijs dat mensen deze sport gaat beoefenen, zonder ook maar een beetje licht ontvlambaar te zijn. Bah, doe mij maar tennis.
Ze wil oud met hem worden dus ik denk niet dat ze hem zomaar laat gaan :7
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:34:54 #29
241662 Jian
Well, well, well
pi_114207810
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:32 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Ik vraag me af of hij oud wordt .......
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:35:59 #30
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114207850
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:32 schreef Flow3r het volgende:

[..]

'You are kidding with me'. :') Damn, dat wicht is helemaal van de pot gerukt. Badr gaat haar eerst neuken, en dan kan hij haar misschien bewerken met zijn massieve vuisten. Nadat hij haar heeft geroerd zal zij inzien dat ze het beter in rustig vaarwater kan zoeken. Gullit lijkt mij een alleraardigst man, rustigere karakter, en een betere vader voor haar kinderen. Deze man, dat is een andere verhaal, het enige wat hij mist, is een equal, die hem een keer tegen de grond werkt, door een kogel of met een groep van 10 man.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 21:39:32 #31
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_114207981
Ik vind die Estelle wel de grootste hoer en golddigger van Nederland. Wat dat betreft mag ik het lijden dat Badr haar een paar flinke butsen op haar lelijke kop verkoopt en haar vervolgens weer langs de kant zet. Misschien zwanger en wel, net als zijn vorige vriendin.
The End Times are wild
pi_114208290
quote:

[..]

Heb zelf ook nooit gezeur en wel eens meegemaakt dat iemand op me afkwam om ruzie te maken maar doordat ik vriendelijk bleef veranderde hij van gedachte. Dit wil niet zeggen dat er geen mensen zijn die hoe je ook reageert je helemaal in puin slaan.

Bepaalde personen zal het absoluut eerder overkomen maar er zijn wel degelijk mensen die onder de drugs of zich gewoon af willen reageren of indruk willen maken en aangeven dat de vijfde persoon die de kroeg binnenkomt helemaal lens wordt geslagen.

Dan kun je een aardige jongen zijn of wat groter zijn maar dan ben je gewoon aan de beurt.
pi_114208380
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:24 schreef Jian het volgende:

[..]

sorry hoor, maar ik weet werkelijk niet uit welk idyllisch oord jij komt. Je hoeft echt geen moeilijkheden te zoeken om ze te vinden. Laten we het er maar op houden dat je tot nu geluk gehad hebt. Gefeliciteerd ^O^

Dat het slachtoffer wat gezegd heeft lijkt me trouwens zeker niet onmogelijk? En dan verdient hij het om professioneel helemaal total loss geslagen en geschopt te worden?
Grappig altijd als het wederom weer een soort discussie wordt waarbij je woorden in de mond gelegd worden. Ik kom dus niet uit een idyllisch oord maar uit Amsterdam, dus dat gaat niet echt op. Vervolgens geloof ik niet in geluk hebben bij dit soort dingen en als laatste zeg ik niet dat iemand het verdient om in elkaar te worden geslagen. Het is alleen altijd wel het zelfde verhaal met dit soort gebeurtenissen dat ineens enkel naar het "resultaat" wordt gekeken en de aanleiding nergens meer genoemd wordt. Ik had een vriend die zn vriendin in elkaar heeft gemept. Dat valt niet goed te praten, maar het was een secreet die hem mentaal helemaal gebroken had. Er zijn mensen (hij dus) die daar niet mee om kunnen gaan en naar geweld grijpen. Hij mentaal gebroken en zij alleen maar slachtoffer. Toch een beetje krom nietwaar?
pi_114208416
Ik las eerst "Badr Hari heeft iemand flink in elkaar geslagen" :)
pi_114208458
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:56 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik was acht jaar toen ik voor het eerst voet in een dojo zette. Ik ben niet bang, ik kan mezelf verdedigen, ik ben 1,89 meter en ik schijn ook nog een uitstraling te hebben die niet uitnodigt tot gekke dingen uithalen. Ik kan tussen een groep straatboefjes doorlopen en ze nog brutaal aankijken ook zonder dat er wat gebeurt. Ik begrijp heus wel wat je bedoelt. Maar onkwetsbaar ben je nooit, als je op de verkeerde plek bent op het verkeerde moment en je treft de verkeerde gasten (Badr) dan kan je zomaar, "zonder aanleiding" aan de beurt zijn, wie je ook bent en ik heb het wel zien gebeuren!
En ook al heeft dat slachtoffer met zijn dronken kop geroepen "Heej Estelle mis je die grote zwans van Ruud al?" dan nog dient een getrainde professionele Kickbokser zich niet zo te buiten te gaan. Een flinke klap voor zijn harses is wat anders!
Ook dan dien je geen klap te geven. Het zegt meer wat over degene die die opmerking maakt, daar laat je je toch niet door uit de tent lokken.
pi_114208482
Ik zie in Opsporing Verzocht regelmatig zaken voorbij komen waarbij iemand zonder aanleiding in elkaar wordt getrapt. Laatst een homojongen in Tilburg. Hij werd uitgescholden toen hij met anderen uit een homocafe kwam. Even later kreeg hij klappen en maakte een lelijke val waardoor hij nu niet meer zijn vak als danser niet meer kan uitoefenen. Genoeg voorbeelden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 14-07-2012 22:00:33 ]
pi_114208690
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:34 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik vraag me af of hij oud wordt .......
Ik denk dat ie binnen een paar jaar kapotgeschoten wordt.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 22:04:11 #38
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114208852
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:59 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik denk dat ie binnen een paar jaar kapotgeschoten wordt.
Dit is zoals het hoort. Sporters die elkaar respecteren ook al zijn ze vijanden op het veld. Daarom walg ik van Badr. Hij heeft geen enkele respect voor zijn tegenstander in de ring en minder oog voor zijn medemens op straat.

Moderator zaterdag 14 juli 2012 @ 22:07:08 #39
249559 crew  Lavenderr
pi_114208971
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 22:04 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Dit is zoals het hoort. Sporters die elkaar respecteren ook al zijn ze vijanden op het veld. Daarom walg ik van Badr. Hij heeft geen enkele respect voor zijn tegenstander in de ring en minder oog voor zijn medemens op straat.

[ afbeelding ]
Mooi voorbeeld wat Badr helaas nooit zal volgen.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 22:08:38 #40
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114209023
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 22:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mooi voorbeeld wat Badr helaas nooit zal volgen.
Daarom hoop ik werkelijk waar dat het een keer heel fout met hem gaat, nooit omheen draaien, hij wil hard tegen hard, helaas zijn Nederlanders wat zacht in hun doen, maar wie weet, ook jullie hebben een grens.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 22:37:40 #41
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_114210381
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 22:08 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Daarom hoop ik werkelijk waar dat het een keer heel fout met hem gaat, nooit omheen draaien, hij wil hard tegen hard, helaas zijn Nederlanders wat zacht in hun doen, maar wie weet, ook jullie hebben een grens.
Wat een onzin , kwaad met kwaad vergelden heeft nog nooit iets goeds opgeleverd.
Ik hoop dat het goed met hem gaat en dat ie inziet dat een onsportieve weg niet de juiste is.
Ik dacht ook dat ie van plan was de juiste weg in te slaan nu hij met Estelle is en iemand is nog altijd onschuldig tot het tegendeel bewezen is :Y
  zaterdag 14 juli 2012 @ 22:38:47 #42
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114210439
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 22:37 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Wat een onzin , kwaad met kwaad vergelden heeft nog nooit iets goeds opgeleverd.
Ik hoop dat het goed met hem gaat en dat ie inziet dat een onsportieve weg niet de juiste is.
Ik dacht ook dat ie van plan was de juiste weg in te slaan nu hij met Estelle is en iemand is nog altijd onschuldig tot het tegendeel bewezen is :Y
Oké, je hebt een punt. Laat ik dan zeggen, dat als hij schuldig is goed wordt aangepakt door de rechter.
pi_114210460
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:18 schreef Samson het volgende:

[..]

Waarom gebeurt jou dat dan en gebeurt dat mij bijvoorbeeld niet? Ik heb jaren in alle mogelijke tenten rond lopen stappen en menige matpartij meegemaakt. Wat maakt dan het verschil?
Misschien omdat ik niet alles pik?
Ik heb bijvoorbeeld meegemaakt dat een vent mn vriendin beetpakte, haar probeerde te zoenen en toen ze dat niet toeliet haar voor kankerhoer uitmaakte.
Tja, dat kan je toch niet over je heen laten gaan?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114210497
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 22:04 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
De rest vd K1 vechters kan het gewoon goed vinden onderling. Ik vind het verschil tussen Overeem en Hari zeer typerend.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 22:40:53 #45
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114210539
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 22:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

De rest vd K1 vechters kan het gewoon goed vinden onderling. Ik vind het verschil tussen Overeem en Hari zeer typerend.
Ja, gelukkig wel. Tyson en Badr hebben de vechtsporten niet echt goed gedaan, wel.
pi_114210725
quote:

[..]

Hmm niet helemaal waar. Het klopt dat je minder vaak slachtoffer bent als je dat niet uitstraalt, maar de andere kant op werkt ook. Als je geen shit pikt dan gebeurt er ook vaak wat.
pi_114210819
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:35 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

'You are kidding with me'. :') Damn, dat wicht is helemaal van de pot gerukt. Badr gaat haar eerst neuken, en dan kan hij haar misschien bewerken met zijn massieve vuisten. Nadat hij haar heeft geroerd zal zij inzien dat ze het beter in rustig vaarwater kan zoeken. Gullit lijkt mij een alleraardigst man, rustigere karakter, en een betere vader voor haar kinderen. Deze man, dat is een andere verhaal, het enige wat hij mist, is een equal, die hem een keer tegen de grond werkt, door een kogel of met een groep van 10 man.
Hij is al vaak genoeg tegen de grond gewerkt hoor. Door Sem Schildt, Peter Graham, Bonsjaki etc
  zaterdag 14 juli 2012 @ 22:49:38 #48
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114210951
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 22:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Hij is al vaak genoeg tegen de grond gewerkt hoor. Door Sem Schildt, Peter Graham, Bonsjaki etc
Haha, mooi. Je geeft mij nieuwe namen van kickboksers. Overeem en Badr kende ik wel. Volg het kickboksen niet zo. Dit zijn voor mij allemaal onbekende namen. :P
pi_114211520
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 22:49 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Haha, mooi. Je geeft mij nieuwe namen van kickboksers. Overeem en Badr kende ik wel. Volg het kickboksen niet zo. Dit zijn voor mij allemaal onbekende namen. :P
Dit nooit gezien?

Badr Hari die zich misdraagt tijdens een persconferentie:

En daarna tegen dezelfde man die hij beledigde knock out gaat:
(Peter Graham)

Of door Semmy Schildt
Ik kijk al heel lang K1 ed en zag Badr in zijn 1e wedstrijden en zag gelijk dat het een kutjoch was
  zaterdag 14 juli 2012 @ 23:02:15 #50
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114211559
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 23:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dit nooit gezien?

Badr Hari die zich misdraagt tijdens een persconferentie:

En daarna tegen dezelfde man die hij beledigde knock out gaat:
(Peter Graham)

Of door Semmy Schildt
Ik kijk al heel lang K1 ed en zag Badr in zijn 1e wedstrijden en zag gelijk dat het een kutjoch was
Nee. Bedankt voor de clips. Zal ze morgen rustig bekijken. :) Hij misdroeg zich zeker al in zijn eerste wedstrijden, niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')