Laat em die shit maar in De Haag proberen. Sturen we Henk Bres op em af.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:40 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk rust ie goed uit, kan ie daarna weer het halve Amsterdamse uitgaanspubliek kapotslaan.
Of de FOK!Knokploeg...quote:Op zondag 15 juli 2012 21:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Laat em die shit maar in De Haag proberen. Sturen we Henk Bres op em af.
Hopelijk is hij genoeg uitgerust om zijn volgende 'vacantie' te ondergaan..quote:Op zondag 15 juli 2012 21:40 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk rust ie goed uit, kan ie daarna weer het halve Amsterdamse uitgaanspubliek kapotslaan.
Net zoals de meeste vrouwen heb ik niet zoveel vertrouwen in Remlofs fysieke kwaliteiten.quote:
Ik moest lachen.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Net zoals de meeste vrouwen heb ik niet zoveel vertrouwen in Remlofs fysieke kwaliteiten.
mwah Badr valt keihard in slaap tijdens het PvdA verkiezingspraatje en daarna gaan we los!quote:Op zondag 15 juli 2012 21:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Net zoals de meeste vrouwen heb ik niet zoveel vertrouwen in Remlofs fysieke kwaliteiten.
Met de pamfletten! Zo om zijn orenquote:Op zondag 15 juli 2012 22:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
mwah Badr valt keihard in slaap tijdens het PvdA verkiezingspraatje en daarna gaan we los!
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:50 schreef sp3c het volgende:
daarna springen we op zijn been
daarna vallen we ervanaf
Nee wel jerome le banner die in de zaak bij mijn vriend aan het eten was, hele aardige kerel, ze engels is trouwens wel erg matigquote:Op zondag 15 juli 2012 22:01 schreef Landgeld het volgende:
Badr Hari.
Iemand hem wel eens gespot in het uitgaansleven? Lijkt me niet prettig hem dichtbij je te hebben als 'onbekende'.....
Met een beetje geluk is er nog wel wat afwas dan kunnen we tenminste ook nog wat afdrogen en de theedoek als alibi gebruiken.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:50 schreef sp3c het volgende:
daarna springen we op zijn been
daarna vallen we ervanaf
En daarna kan Estelle de theedoek omknopen!quote:Op maandag 16 juli 2012 09:33 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is er nog wel wat afwas dan kunnen we tenminste ook nog wat afdrogen en de theedoek als alibi gebruiken.
Misschien heeft hij ergens over geklaagd.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:30 schreef Samson het volgende:
Waar ik nog het meest benieuwd naar ben is naar wat er nu vooraf is gebeurd, hetgeen tot het gevecht leidde...
http://www.at5.nl/bio/badr-hari/page/3quote:Geweldsdelicten
Voor mishandeling van de buren van zijn ex-vriendin, is hij in 2006 veroordeeld tot een celstraf.
http://www.parool.nl/paro(...)ocht-na-geweld.dhtmlquote:Badr Hari raakte vaker betrokken bij misdrijven. In 2006 werd hij veroordeeld voor mishandeling, nadat hij met zijn manager Simon Rutz de buren van een vriendin had bedreigd en mishandeld. In deze krant zei hij later: ''Ik heb wel een fout gemaakt toen ik was betrokken bij die vechtpartij waarvoor ik heb gezeten. Dat zal niet meer gebeuren. Ik kan gewoon te veel verliezen door nog zo'n misstap, snap je? Een partij missen, betekent groot geld missen. Dat wil ik niet.''
Uit dat bericht:quote:Op maandag 16 juli 2012 10:09 schreef lexgauw007 het volgende:
http://www.at5.nl/bio/badr-hari/page/3
quote:Afscheid van het kickboksen
In september 2011 maakte Hari bekend te stoppen met het kickboksen. Hij stapt over naar de boksring. Reden hiervoor is dat Hari geen uitdaging meer zag in de kickbokssport omdat hij al zijn ambities al heeft bewerkstelligd. In de Verenigde Staten wordt Hari nu al gezien als een mix van legendes Mohammed Ali en Mike Tyson.
"Omdat hij al zijn ambities al heeft bewerkstelligd" .. dus daarom keert hij dit jaar nog maar even terug in de K1 om de World Grand Prix Champion titel te pakken.quote:
Het was natuurlijk ook gewoon wegens de diskwalificaties en het faillissement.quote:Op maandag 16 juli 2012 11:19 schreef Auti het volgende:
[..]
"Omdat hij al zijn ambities al heeft bewerkstelligd" .. dus daarom keert hij dit jaar nog maar even terug in de K1 om de World Grand Prix Champion titel te pakken.
Als ik zie dat hij zich niet eens kan beheersen in een gevecht (trappen van tegenstander terwijl die nock down was) dan heb ik niet het idee dat hij het zonder voeten doet als hij in de boksring staat.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:33 schreef Hathor het volgende:
Vraag me trouwens toch wel af hoe het hem zal vergaan in het "normale"boksen, het zal best een omschakeling zijn als je ineens je voeten niet maar mag gebruiken.
Zeker, is ie meteen zijn handelsmerk kwijt, een tegenstander die op de grond ligt voor z'n kop schoppen .........quote:Op maandag 16 juli 2012 12:33 schreef Hathor het volgende:
Vraag me trouwens toch wel af hoe het hem zal vergaan in het "normale"boksen, het zal best een omschakeling zijn als je ineens je voeten niet maar mag gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |