Niet goed dus. Als je ziet hoe hij stoot. Hij stoot hard maar heeft verder weinig defense en kan niet goed blokken. Het is best een grote omschakeling.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Idd. Hij is enorm van het trappen dus vraag me ook erg af hoe hij dat wil gaan doen.
Niet alleen buiten de ring.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:23 schreef Landgeld het volgende:
Net de profiel-uitzending bekeken. Wat een aso buiten de ring. Bizar.
Maar blijft tussendoor wel trainen voor een bokscarriere.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:16 schreef Guus Muisarm het volgende:
Hij gaat niet (voorlopig iig) boxen. Heeft een 1 jaar contract bij de K1 afgesloten.
Dat zou hij wel willen.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 04:58 schreef FemacampSurvivor het volgende:
Wat een mietjes zijn die kickboksers toch ook.
Een paar weken geleden was er ook al zo een kickbokser die met al zijn vrienden een studentje die samen met zijn vriendinnetje naar huis liep doodgeslagen had met een boksbeugel nog wel.
En deze kickbokser met zijn kickboks maten een rijkeluis ventjes bijna doodgetrapt hebben.
Klacht: nep stoere kickboksertjes, waar zijn de echte mannen zoals Charles Bronson en chuck norris gebleven.
Of een draai om de oren...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 07:07 schreef Samson het volgende:
Opvallend stil op de Telegraaf site, zou JvdH ook geld gehad hebben
Volgens mij komt dat alleen voor WS als nieuws, hoewel hij een punt heeft dat het vreemd is dat de politie desondanks kennelijk hem niet als verdachte heeft aangemerkt. Maar dat kan natuurlijk ook een truuk zijn om te voorkomen dat dhr. Hari in het buitenland blijft hangen...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Gisteren op 538 was VD Heuvel overduidelijk: Everink heeft Badr Hari 100% aangewezen als 1 vd daders.
Dat VdHeuvel dat beweert komt voor mij helemaal niet als nieuws. Dat hij wederom niet concreet kan worden ook niet, want ik had al vastgesteld dat de vlag de lading niet dekt. Als we de boodschap die VdHeuvel over wil brengen er even buiten laten zegt eigenlijk niks meer dan dat het "iets genuanceerder" blijkt te liggen dan zijn advocate zei die stelde dat hij er niks mee te maken had en dat het slachtoffer hem herkend heeft als een betrokkene.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:28 schreef DS4 het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat alleen voor WS als nieuws, hoewel hij een punt heeft dat het vreemd is dat de politie desondanks kennelijk hem niet als verdachte heeft aangemerkt.
Of om te voorkomen dat hij terugkomt...quote:Maar dat kan natuurlijk ook een truuk zijn om te voorkomen dat dhr. Hari in het buitenland blijft hangen...
Dit. Als je als Badr Hari (wiens lichaam i.c.m. zijn vechttechniek een dodelijk wapen vormt) 'normale' gasten op straat te lijf gaat, dan ben je gewoon een mietje. En achterlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 04:58 schreef FemacampSurvivor het volgende:
Een paar weken geleden was er ook al zo een kickbokser die met al zijn vrienden een studentje die samen met zijn vriendinnetje naar huis liep doodgeslagen had met een boksbeugel nog wel.
En deze kickbokser met zijn kickboks maten een rijkeluis ventjes bijna doodgetrapt hebben.
Klacht: nep stoere kickboksertjes, waar zijn de echte mannen zoals Charles Bronson en chuck norris gebleven.
Ik dacht aan deze maar die is net zo goedquote:Op dinsdag 17 juli 2012 07:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
Charles Bronson
[ afbeelding ]
Baas boven baas.
Stilte voor de storm.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:20 schreef Greys het volgende:
Het is stil, stiller, stilst van alle kanten volgens mij...
Een beetje vreemd stil... Estelle hoor je niet meer, Badr hoor je niet meer, die 'crimesite' hoor je niet meer. Doofpot, anyone?
Normaal weerhield een vakantie ze er ook niet van (in tegendeelquote:
Maar tegen de tijd dat het dan in de bladen stond waren ze zelf ook weer terug.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Normaal weerhield een vakantie ze er ook niet van (in tegendeel) om daar van alles van zich te laten horen...
Dat!quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Normaal weerhield een vakantie ze er ook niet van (in tegendeel) om daar van alles van zich te laten horen...
En dat mogen we hopen...quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar tegen de tijd dat het dan in de bladen stond waren ze zelf ook weer terug.
Ik vermoed dat het balletje weer gaat rollen zodra ze in NL zijn.
Dat, als hij weet dat hij op Schiphol gelijk in de boeien wordt geslagen dan zou hij z'n vakantie best een tijdje kunnen verlengen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien zijn ze juist zo stil om te voorkomen dat 'ie nooit meer terug komt
quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat, als hij weet dat hij op Schiphol gelijk in de boeien wordt geslagen dan zou hij z'n vakantie best een tijdje kunnen verlengen.
Ja, Louis van G. of zo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Zal me niks verbazen als er binnenkort zogenaamd 'een andere verdachte' wordt opgepakt.
Ben benieuwd hoe ze dat dan met de kinderen gaat doen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:46 schreef Flow3r het volgende:
En Estelle wil oud met hem worden....in Marokko dan?![]()
Wat een baggerkwaliteit audio.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Erg stil op het Badr Hari front ja.
De Texas Walker Ranger?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 04:58 schreef FemacampSurvivor het volgende:
Denk dattie sowieso wel het einde v/d Ramadan (18 augustus) afwacht voordat hij terugkomt, maar evengoed blijft hij net zoals vorige keer 7 maanden weg. Tis niet alsof hij binnenkort een big money maker partij heeft waarvoor hij perse terug naar NL moet om te trainen. K1 is falliet, hij zou verder gaan met een bokscarriere in Amerika maar hij heeft daar geen concrete partijen gepland.quote:
Komt die psychopaat wel America in dan? Volgens mij heeft die een strafblad wat langer dan mijn pik is en dan kom je America niet in.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:02 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Denk dattie sowieso wel het einde v/d Ramadan (18 augustus) afwacht voordat hij terugkomt, maar evengoed blijft hij net zoals vorige keer 7 maanden weg. Tis niet alsof hij binnenkort een big money maker partij heeft waarvoor hij perse terug naar NL moet om te trainen. K1 is falliet, hij zou daarna verder gaan met een bokscarriere in Amerika maar hij heeft daar geen concrete gepland.
Lijkt me verdacht gedrag als ze daar achter komen en dan kan die weleens onder de patriot act in een celletje verdwijnen zonder dat iemand het weet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:16 schreef slashdotter3 het volgende:
Hij heeft ook een Marokkaans paspoort waar geen strafblad aan verbonden is. Wat als hij daarmee naar Amerika gaat?
Een persoon heeft een strafblad, niet een persoon/nationaliteit-combinatie.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:16 schreef slashdotter3 het volgende:
Hij heeft ook een Marokkaans paspoort waar geen strafblad aan verbonden is.
Maak je geen zorgen, Badr komt gewoon terug.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:08 schreef lieff5 het volgende:
Ik begrijp gewoon niet hoezo hij uberhaupt naar het buitenland heeft kunnen gaan aangezien hij toch verdachte is in de zaak?
Dat is inmiddels al lang achterhaald.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:02 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
K1 is falliet, hij zou verder gaan met een bokscarriere in Amerika maar hij heeft daar geen concrete partijen gepland.
Hoe kom je erbij dat hij verdachte zou zijn?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:08 schreef lieff5 het volgende:
Ik begrijp gewoon niet hoezo hij uberhaupt naar het buitenland heeft kunnen gaan aangezien hij toch verdachte is in de zaak?
quote:De politie doet in ieder geval verder onderzoek naar Badr Hari en heeft zijn kleding in beslag genomen. Het slachtoffer zou in beschonken toestand de skybox zijn ingelopen waar Badr Hari ook aanwezig was , en zou daar een opmerking hebben gemaakt die in het verkeerde keelgat was geschoten bij de aanwezigen.
het zou vreemd zijn als hij geen verdachte wasquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat hij verdachte zou zijn?
Maar daar wil Weltschmerz niet aan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
het zou vreemd zijn als hij geen verdachte was
Wil je mijn oude tagje lenen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:28 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
No news / all quiet on the Badr Hari / Estelle Gullit/Cruijff front
Hij was geen verdachte vorige week en er is niets gebleken van dat hij dat inmiddels wel is. Ik vond dat ook vreemd in het licht van de verhalen van JvdHeuvel, maar aangezien die vooral veel insinueert en weinig aanvoert wat tot een verdenking zou moeten leiden twijfel ik vooral aan de lezing van John.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:33 schreef sp3c het volgende:
natuurlijk is hij een verdachte ... als dat niet zo is ga ik serieus twijfelen aan de capaciteiten van de oom agent die ze hierop hebben gezet
Echt...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat hij verdachte zou zijn?
U heeft inzicht in de dossiers van oom agent?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij was geen verdachte vorige week en er is niets gebleken van dat hij dat inmiddels wel is.
De politie wil niet zeggen of ze de kickbokser als verdachte of getuige beschouwt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Hij was geen verdachte vorige week en er is niets gebleken van dat hij dat inmiddels wel is. Ik vond dat ook vreemd in het licht van de verhalen van JvdHeuvel, maar aangezien die vooral veel insinueert en weinig aanvoert wat tot een verdenking zou moeten leiden twijfel ik vooral aan de lezing van John.
Waar jij niet aan twijfelt is de uit de lucht gegrepen beschuldiging van Badr richting de politie. Dat die gelekt zou hebben. Dat nam je vanaf minuut 1 over als feit.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij was geen verdachte vorige week en er is niets gebleken van dat hij dat inmiddels wel is. Ik vond dat ook vreemd in het licht van de verhalen van JvdHeuvel, maar aangezien die vooral veel insinueert en weinig aanvoert wat tot een verdenking zou moeten leiden twijfel ik vooral aan de lezing van John.
Jij verwacht dat de politie je van dag tot dag op de hoogte houdt van de vorderingen in deze zaak?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Is dat nou lekker...boter op je hoofd?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook hoe lieff5 erbij kwam dat hij dat wel was.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:31 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
De politie wil niet zeggen of ze de kickbokser als verdachte of getuige beschouwt.
Dat is iets heel anders.
Volgens mij niet hoor, hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waar jij niet aan twijfelt is de uit de lucht gegrepen beschuldiging van Badr richting de politie. Dat die gelekt zou hebben. Dat nam je vanaf minuut 1 over als feit.
Hij was aanwezig en ik heb nog nergens iets gelezen dat hij onschuldig is.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Daarom vroeg ik ook hoe lieff5 erbij kwam dat hij dat wel was.
Verder is verdachte een status die een persoon toegekend krijgt in een strafrechtelijk onderzoek en waar ook consequenties aan zitten. Er is gewoon helemaal niets wat erop wijst dat dat met Hari (al) is gebeurd.
Apart, hoe kun je zoiets nu zeggen als je dat helemaal niet op feiten kunt baseren?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:17 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Hij was aanwezig en ik heb nog nergens iets gelezen dat hij onschuldig is.
Dat was vol in het nieuws gekomen als dat zo was.
Hij is nu dus gewoon een verdachte, niks mee en niks minder.
Elke aanwezige in die skybox zal verdachte zijn, hij dus ook.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:48 schreef Samson het volgende:
[..]
Apart, hoe kun je zoiets nu zeggen als je dat helemaal niet op feiten kunt baseren?
Foutief gebruik van het woord 'dus'.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:17 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Hij was aanwezig en ik heb nog nergens iets gelezen dat hij onschuldig is.
Dat was vol in het nieuws gekomen als dat zo was.
Hij is nu dus gewoon een verdachte, niks mee en niks minder.
Dat werkt net zo goed de andere kant op: Uit het feit dat dat de hermandad (nog) niet naar buiten heeft heeft gebracht dat hari een verdachte in het onderzoek in kwestie is, kan je niet direct concluderen dat hij ook daadwerkelijk geen verdachte is.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:48 schreef Samson het volgende:
Apart, hoe kun je zoiets nu zeggen als je dat helemaal niet op feiten kunt baseren?
Elke aanwezige? Denk ik niet eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:06 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Elke aanwezige in die skybox zal verdachte zijn, hij dus ook.
wanted: dead or alive?quote:Op zondag 22 juli 2012 03:32 schreef Nemephis het volgende:
Die gast is nu zelfs een FOK!-ad-kliklink![]()
[ afbeelding ]
NL kent (gelukkig) geen juryrechtspraak.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:03 schreef zouzou het volgende:
(...)
Ik weet dat jullie zijn dom maar goed naar denken, zo komen fouten en veel onschuldige mensen in de gevangenis.
En bedankt.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:03 schreef zouzou het volgende:
Ik weet dat jullie zijn dom maar goed naar denken, zo komen fouten en veel onschuldige mensen in
de gevangenis.
Je maakt er wel een potje van he?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:09 schreef zouzou het volgende:
Pardon , ik heb te snel geschreven ik bedoel dat jullie niet dom zijn maar te snel beoordellen.
Je m'excuse voor dat! Merci.
Is het dan niet vreemd dat Badr in eerste instantie claimde de afwas te hebben gedaan in de VIPbox? Met een theedoek? Geeft toch te denken?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:12 schreef zouzou het volgende:
Bonjour Copycat.
Daar is geen afwas, daar is overaal ijsemmer met een serviette.
Ik ben ook gewest , niet deze dag, maar een andere dag.
Jij bent bevooroordeeld, maar de andere kant op?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:19 schreef zouzou het volgende:
Hoe weet wij dat hij heeft het gezegt, journalisten doen fouten,
ik denk daarom is een aangifte nu tegen de politie.
Hij is niet gek, als hij heeft echt gedaan dan doet hij niet,
hij weet dat hij onschuldig is, psychiek kan niet anders.
Wij gaan horen dat hij onschuldig is.
Wat hij voorheer gedaan spelt geen rol. Wij praten over nu.
En niemand is perfect!
Zouzou = Mal du monde ?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:20 schreef Copycat het volgende:
Jij bent bevooroordeeld, maar de andere kant op?
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:24 schreef zouzou het volgende:
Absoluut niet, ik weet niet over deze kickbokser maar ik was gechokt door ...afwas...
en revalidatie, ik ben gewoon eerlijk, bij een andere doe ik ook.
Uiteraard.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:19 schreef zouzou het volgende:
Hij is niet gek, als hij heeft echt gedaan dan doet hij niet,
hij weet dat hij onschuldig is, psychiek kan niet anders.
Wij gaan horen dat hij onschuldig is.
Ik raak ook altijd in shock van de afwas. Vooral als het heel veel en heel vies is.quote:
Ik ben ook bezig die twwe tegenstrijdigheden te begrijpen.quote:
Wie wel? Maar jij gaat ook uit van aannames.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:27 schreef zouzou het volgende:
Oui terrible,je n'aime pas l'injustice.
Ik hou niet voor onrecht.
Oh ja, zo'n skybox zal niet een klein keukentje hebben.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:12 schreef zouzou het volgende:
Bonjour Copycat.
Daar is geen afwas, daar is overaal ijsemmer met een serviette.
Ik ben ook gewest , niet deze dag, maar een andere dag.
Een pantry, yvonne, een pantry.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:29 schreef yvonne het volgende:
Oh ja, zo'n skybox zal niet een klein keukentje hebben.
Zullen vast wel ergens plattegrond tekeningetjes online staan. Zijn we van die discussie af.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh ja, zo'n skybox zal niet een klein keukentje hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |