zoiets dusquote:Op maandag 16 juli 2012 13:08 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Als ik zie dat hij zich niet eens kan beheersen in een gevecht (trappen van tegenstander terwijl die nock down was) dan heb ik niet het idee dat hij het zonder voeten doet als hij in de boksring staat.
Idd. Hij is enorm van het trappen dus vraag me ook erg af hoe hij dat wil gaan doen.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:33 schreef Hathor het volgende:
Vraag me trouwens toch wel af hoe het hem zal vergaan in het "normale"boksen, het zal best een omschakeling zijn als je ineens je voeten niet maar mag gebruiken.
Niet goed dus. Als je ziet hoe hij stoot. Hij stoot hard maar heeft verder weinig defense en kan niet goed blokken. Het is best een grote omschakeling.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Idd. Hij is enorm van het trappen dus vraag me ook erg af hoe hij dat wil gaan doen.
Niet alleen buiten de ring.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:23 schreef Landgeld het volgende:
Net de profiel-uitzending bekeken. Wat een aso buiten de ring. Bizar.
Maar blijft tussendoor wel trainen voor een bokscarriere.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:16 schreef Guus Muisarm het volgende:
Hij gaat niet (voorlopig iig) boxen. Heeft een 1 jaar contract bij de K1 afgesloten.
Dat zou hij wel willen.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 04:58 schreef FemacampSurvivor het volgende:
Wat een mietjes zijn die kickboksers toch ook.
Een paar weken geleden was er ook al zo een kickbokser die met al zijn vrienden een studentje die samen met zijn vriendinnetje naar huis liep doodgeslagen had met een boksbeugel nog wel.
En deze kickbokser met zijn kickboks maten een rijkeluis ventjes bijna doodgetrapt hebben.
Klacht: nep stoere kickboksertjes, waar zijn de echte mannen zoals Charles Bronson en chuck norris gebleven.
Of een draai om de oren...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 07:07 schreef Samson het volgende:
Opvallend stil op de Telegraaf site, zou JvdH ook geld gehad hebben
Volgens mij komt dat alleen voor WS als nieuws, hoewel hij een punt heeft dat het vreemd is dat de politie desondanks kennelijk hem niet als verdachte heeft aangemerkt. Maar dat kan natuurlijk ook een truuk zijn om te voorkomen dat dhr. Hari in het buitenland blijft hangen...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Gisteren op 538 was VD Heuvel overduidelijk: Everink heeft Badr Hari 100% aangewezen als 1 vd daders.
Dat VdHeuvel dat beweert komt voor mij helemaal niet als nieuws. Dat hij wederom niet concreet kan worden ook niet, want ik had al vastgesteld dat de vlag de lading niet dekt. Als we de boodschap die VdHeuvel over wil brengen er even buiten laten zegt eigenlijk niks meer dan dat het "iets genuanceerder" blijkt te liggen dan zijn advocate zei die stelde dat hij er niks mee te maken had en dat het slachtoffer hem herkend heeft als een betrokkene.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:28 schreef DS4 het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat alleen voor WS als nieuws, hoewel hij een punt heeft dat het vreemd is dat de politie desondanks kennelijk hem niet als verdachte heeft aangemerkt.
Of om te voorkomen dat hij terugkomt...quote:Maar dat kan natuurlijk ook een truuk zijn om te voorkomen dat dhr. Hari in het buitenland blijft hangen...
Dit. Als je als Badr Hari (wiens lichaam i.c.m. zijn vechttechniek een dodelijk wapen vormt) 'normale' gasten op straat te lijf gaat, dan ben je gewoon een mietje. En achterlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 04:58 schreef FemacampSurvivor het volgende:
Een paar weken geleden was er ook al zo een kickbokser die met al zijn vrienden een studentje die samen met zijn vriendinnetje naar huis liep doodgeslagen had met een boksbeugel nog wel.
En deze kickbokser met zijn kickboks maten een rijkeluis ventjes bijna doodgetrapt hebben.
Klacht: nep stoere kickboksertjes, waar zijn de echte mannen zoals Charles Bronson en chuck norris gebleven.
Ik dacht aan deze maar die is net zo goedquote:Op dinsdag 17 juli 2012 07:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
Charles Bronson
[ afbeelding ]
Baas boven baas.
Stilte voor de storm.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:20 schreef Greys het volgende:
Het is stil, stiller, stilst van alle kanten volgens mij...
Een beetje vreemd stil... Estelle hoor je niet meer, Badr hoor je niet meer, die 'crimesite' hoor je niet meer. Doofpot, anyone?
Normaal weerhield een vakantie ze er ook niet van (in tegendeelquote:
Maar tegen de tijd dat het dan in de bladen stond waren ze zelf ook weer terug.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Normaal weerhield een vakantie ze er ook niet van (in tegendeel) om daar van alles van zich te laten horen...
Dat!quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Normaal weerhield een vakantie ze er ook niet van (in tegendeel) om daar van alles van zich te laten horen...
En dat mogen we hopen...quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar tegen de tijd dat het dan in de bladen stond waren ze zelf ook weer terug.
Ik vermoed dat het balletje weer gaat rollen zodra ze in NL zijn.
Dat, als hij weet dat hij op Schiphol gelijk in de boeien wordt geslagen dan zou hij z'n vakantie best een tijdje kunnen verlengen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien zijn ze juist zo stil om te voorkomen dat 'ie nooit meer terug komt
quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat, als hij weet dat hij op Schiphol gelijk in de boeien wordt geslagen dan zou hij z'n vakantie best een tijdje kunnen verlengen.
Ja, Louis van G. of zo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Zal me niks verbazen als er binnenkort zogenaamd 'een andere verdachte' wordt opgepakt.
Ben benieuwd hoe ze dat dan met de kinderen gaat doen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:46 schreef Flow3r het volgende:
En Estelle wil oud met hem worden....in Marokko dan?![]()
Wat een baggerkwaliteit audio.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Erg stil op het Badr Hari front ja.
De Texas Walker Ranger?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 04:58 schreef FemacampSurvivor het volgende:
Denk dattie sowieso wel het einde v/d Ramadan (18 augustus) afwacht voordat hij terugkomt, maar evengoed blijft hij net zoals vorige keer 7 maanden weg. Tis niet alsof hij binnenkort een big money maker partij heeft waarvoor hij perse terug naar NL moet om te trainen. K1 is falliet, hij zou verder gaan met een bokscarriere in Amerika maar hij heeft daar geen concrete partijen gepland.quote:
Komt die psychopaat wel America in dan? Volgens mij heeft die een strafblad wat langer dan mijn pik is en dan kom je America niet in.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:02 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Denk dattie sowieso wel het einde v/d Ramadan (18 augustus) afwacht voordat hij terugkomt, maar evengoed blijft hij net zoals vorige keer 7 maanden weg. Tis niet alsof hij binnenkort een big money maker partij heeft waarvoor hij perse terug naar NL moet om te trainen. K1 is falliet, hij zou daarna verder gaan met een bokscarriere in Amerika maar hij heeft daar geen concrete gepland.
Lijkt me verdacht gedrag als ze daar achter komen en dan kan die weleens onder de patriot act in een celletje verdwijnen zonder dat iemand het weet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:16 schreef slashdotter3 het volgende:
Hij heeft ook een Marokkaans paspoort waar geen strafblad aan verbonden is. Wat als hij daarmee naar Amerika gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |