abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114225896
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:25 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja, je kan hier lang of kort over ouwehoeren, Bonjasky vecht niet meer, dus dit is totaal irrelevant.
Badr ook niet meer. Dus het komt erop neer dat Remy beter was/is.
  zondag 15 juli 2012 @ 13:29:30 #152
241662 Jian
Well, well, well
pi_114225925
quote:

[..]

Ja, je kan hier lang of kort over ouwehoeren, Bonjasky vecht niet meer, dus dit is totaal irrelevant.
wellus! :D
pi_114225939
Waar ik nog het meest benieuwd naar ben is naar wat er nu vooraf is gebeurd, hetgeen tot het gevecht leidde...
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_114225945
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:04 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Hoe weet je dat Gerrit Komrij dood is? Heb je hem in de kist zien liggen?

[..]

Stel dat je het proces-verbaal van zijn verklaring hebt. zelfs dan 'weet' je nog niks. Dat is immers 'slechts' een stukje papier met tekst erop, opgetekend door een of andere ambtenaar, waar fouten in kunnen zijn geslopen die het slachtoffer niet verbeterd heeft, en waar wel of niet de werkelijke handtekening van het slachtoffer onder staat.
Ja leuk, maar dat neemt niet weg dat er een stelligheid en een duidelijkheid wordt geclaimd die totaal niet waargemaakt kan worden met de gegeven citaten van het slachtoffer.

quote:
Wat jij vraagt (het slachtoffer *moet* Hari expliciet in het openbaar beschuldigen anders blijf ik in mijn theorietje geloven) is een volkomen onrealistische en onnodige eis. Hij moet zich vooralsnog in vage bewoordingen over Hari uitlaten omdat hij zich (bijvoorbeeld) anders blootstelt aan het risico van een aangifte door Hari. Daarnaast zou het zijn advocaat meer munitie geven voor haar 'trial by media' betoog dat ze ongetwijfeld zal gaan voeren mocht het op een strafzaak aankomen.
Dat zou het iedereen in NL onmogelijk maken om aangifte te doen en zich daar publiekelijk over uit te laten. Het lijkt mij een wat vergezochte verklaring. Maar als het zo zou liggen, waarom meldt JvdH dat dan niet maar doet hij het in plaats daarvan voorkomen alsof er een hele concrete beschuldiging publiek is gemaakt?

quote:
Maar hoe groot acht je de kans dan op jouw scenario? Welke odds zou je economisch gezien acceptabel vinden?
Dat is vaststel dat er gaten zitten in het door JvdH gepresenteerde en klakkeloos overgenomen scenario betekent niet dat ik zelf een scenario zou moeten hebben. Maar ik schat de kans dat er een bewijsprobleem wat betreft mishandeling door Hari is hoger in dan 50%, en dat het hem er niet in zit dat het slachtoffer niet geloofd wordt. Alles wijst erop dat hij het minder goed weet dan JvdH wil doen voorkomen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 15 juli 2012 @ 13:31:14 #155
241662 Jian
Well, well, well
pi_114225966
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:30 schreef Samson het volgende:
Waar ik nog het meest benieuwd naar ben is naar wat er nu vooraf is gebeurd, hetgeen tot het gevecht leidde...
"Heej, Estelle, mis je de grote zwans van Ruud al?" :P
  zondag 15 juli 2012 @ 14:02:35 #156
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114227147
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:30 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja leuk, maar dat neemt niet weg dat er een stelligheid en een duidelijkheid wordt geclaimd die totaal niet waargemaakt kan worden met de gegeven citaten van het slachtoffer.
En dat hoeft ook niet.

Uit het feit dat dit herhaaldelijk gemeld is, volkomen consistent is met een citaat dat wel letterlijk uit de mond van slachtoffer is opgemaakt ("het gaat me niet alleen om hem"), niet tegengesproken wordt door slachtoffer of diens advocaat of politie, volgt dat het slachtoffer onmiskenbaar Hari heeft aangewezen als mededader.

quote:
Dat zou het iedereen in NL onmogelijk maken om aangifte te doen en zich daar publiekelijk over uit te laten.
Het staat een ieder vrij om zich over de aangifte uit te laten, maar dat betekent niet dat je zomaar alles in het openbaar over de verdachte kunt zeggen omdat jij toevallig denkt te weten dat het waar is.

quote:
Het lijkt mij een wat vergezochte verklaring. Maar als het zo zou liggen, waarom meldt JvdH dat dan niet maar doet hij het in plaats daarvan voorkomen alsof er een hele concrete beschuldiging publiek is gemaakt?
Huh? Hij doet dat helemaal niet voorkomen. Welke beschuldiging zou "publiek" zijn gemaakt? Hij meldt vanuit zijn bron(nen) wat het slachtoffer in zijn aangifte en/of in besloten kring, dus in ieder geval niet publiek, heeft verklaard.

quote:
Maar ik schat de kans dat er een bewijsprobleem wat betreft mishandeling door Hari is hoger in dan 50%, en dat het hem er niet in zit dat het slachtoffer niet geloofd wordt. Alles wijst erop dat hij het minder goed weet dan JvdH wil doen voorkomen.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik voor je hoop dat je aan het trollen bent.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_114228233
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 14:02 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

En dat hoeft ook niet.

Uit het feit dat dit herhaaldelijk gemeld is, volkomen consistent is met een citaat dat wel letterlijk uit de mond van slachtoffer is opgemaakt ("het gaat me niet alleen om hem"), niet tegengesproken wordt door slachtoffer of diens advocaat of politie, volgt dat het slachtoffer onmiskenbaar Hari heeft aangewezen als mededader.
|:(
Omdat het herhaaldelijk gemeld is, is het waar? Omdat die advocaat daar niets over zegt maar slechts over het ontbreken van een opmerking is het waar? Omdat dat politie zich naar goed gebruik niet uitlaat over bevindingen in het onderzoek is het waar?

Het probleem is juist dat er herhaaldelijk wordt verwezen naar een eerdere lezing alsof die iedereen bekend is terwijl die lezing helemaal nooit bekend is gemaakt door degene die ernaar verwijst.

quote:
Het staat een ieder vrij om zich over de aangifte uit te laten, maar dat betekent niet dat je zomaar alles in het openbaar over de verdachte kunt zeggen omdat jij toevallig denkt te weten dat het waar is.
Als jij een trap van Badr Hari hebt gehad staat het je vrij om te vertellen dat je een trap van Badr Hari hebt gehad. Als je dan uitgebreid met een journalist praat over hoe je bestraffing nastreeft dan is er geen enkele reden waarom die niet een citaat kan optekenen als 'Hari was een van degenen die mij heeft mishandeld' als dat is wat je die journalist duidelijk gemaakt hebt. Als die journalist dat duidelijk gemaakt is en hij wordt er concreet naar gevraagd is er geen enkele reden om te verwijzen naar een 'eerdere lezing' waarvan de inhoud maar niet publiek is gemaakt.

quote:
Huh? Hij doet dat helemaal niet voorkomen. Welke beschuldiging zou "publiek" zijn gemaakt? Hij meldt vanuit zijn bron(nen) wat het slachtoffer in zijn aangifte en/of in besloten kring, dus in ieder geval niet publiek, heeft verklaard.
Nee, dat meldt hij dus niet. Hij doet alsof hij het gemeld heeft maar dat heeft hij juist niet.

Waar is die 'eerste lezing', waar is het nieuwsbericht dat het slachtoffer Hari beschuldigde hem mishandeld te hebben? Waarom moet nou juist het belangrijkste en grootse nieuws er tussendoor gemoffeld worden?
pi_114229015
Echt, wat doen ze in het water daar in noord oost Groningen? :')
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114229478
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 14:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Echt, wat doen ze in het water daar in noord oost Groningen? :')
Ben jij een kloon van Lambiekje? Die vermoedt ook dat er gedragsveranderende stoffen aan ons drinkwater toegevoegd worden.
  zondag 15 juli 2012 @ 15:12:27 #160
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114229610
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 14:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

[..]

|:(
Omdat het herhaaldelijk gemeld is, is het waar? Omdat die advocaat daar niets over zegt maar slechts over het ontbreken van een opmerking is het waar? Omdat dat politie zich naar goed gebruik niet uitlaat over bevindingen in het onderzoek is het waar?
Je noemt de dingen afzonderlijk maar het gaat juist om de samenhang. Ik weet dat Gerrit Komrij dood is niet omdat de Telegraaf het meldt of omdat ik hem een paar dagen niet levend heb gezien of een of andere afzonderlijke reden, ik weet dat het zo is omdat het massaal in de media is en ik Gerrit Komrij niet even een seintje heb zien geven dat het niet waar is. Je kunt die conclusie rustig trekken op basis van gezond verstand zonder dat je naar de kist bent geweest en wat DNA hebt afgenomen voor onderzoek.

quote:
Het probleem is juist dat er herhaaldelijk wordt verwezen naar een eerdere lezing alsof die iedereen bekend is terwijl die lezing helemaal nooit bekend is gemaakt door degene die ernaar verwijst.
En hoe zou je dat voor je zien?

quote:
Als jij een trap van Badr Hari hebt gehad staat het je vrij om te vertellen dat je een trap van Badr Hari hebt gehad. Als je dan uitgebreid met een journalist praat over hoe je bestraffing nastreeft dan is er geen enkele reden waarom die niet een citaat kan optekenen als 'Hari was een van degenen die mij heeft mishandeld' als dat is wat je die journalist duidelijk gemaakt hebt. Als die journalist dat duidelijk gemaakt is en hij wordt er concreet naar gevraagd is er geen enkele reden om te verwijzen naar een 'eerdere lezing' waarvan de inhoud maar niet publiek is gemaakt.
Uiteraard staat me dat vrij, net zoals het Hari en zijn advocaat vrijstaat om daar weer iets mee te doen. Als ik dat risico niet of minder wil lopen, of omdat de OvJ me gevraagd heeft het niet te hard via de media te spelen omdat dat ook slecht kan zijn voor de strafzaak tegen hem, dan doe ik dat dus niet.

En wat ik in ieder geval wel doe, is het even vriendelijk aan JvdH (of iemand anders) laten weten dat het niet waar is wat hij allemaal herhaaldelijk zegt over mijn verklaringen aangaande Hari, zoals dat ik 1000% zeker ben over Hari - als dat niet zo is.

quote:
Nee, dat meldt hij dus niet. Hij doet alsof hij het gemeld heeft maar dat heeft hij juist niet.

Waar is die 'eerste lezing', waar is het nieuwsbericht dat het slachtoffer Hari beschuldigde hem mishandeld te hebben? Waarom moet nou juist het belangrijkste en grootse nieuws er tussendoor gemoffeld worden?
De Telegraaf is toch vrij duidelijk geweest:

quote:
De lezing van sommige getuigen ondersteunt de verklaringen van het slachtoffer zelf dat Badr Hari een van zijn aanvallers was.
quote:
De situatie van Koen Everink na zijn mishandeling is nog altijd ernstig, maar licht verbeterd. Hij heeft inmiddels een aantal keren kort met de recherche gesproken en informatie verstrekt. De topman van een reisonderneming blijft bij de lezing dat Badr Hari een van zijn aanvallers is.
Wat precies is je bezwaar tegen bewoordingen als deze?
  zondag 15 juli 2012 @ 15:12:31 #161
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_114229615
quote:

[..]

Remy gaat weer vechten, zijn oog blessure is goed geheeld.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_114230648
quote:
10s.gif Op zondag 15 juli 2012 15:09 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ben jij een kloon van Lambiekje? Die vermoedt ook dat er gedragsveranderende stoffen aan ons drinkwater toegevoegd worden.
Zelfs een kapotte klok geeft 2 x per dag de juiste tijd aan.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114230738
quote:
3s.gif Op zondag 15 juli 2012 15:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Zelfs een kapotte klok geeft 2 x per dag de juiste tijd aan.
Ben je nu serieus? Jij gelooft echt dat er stoffen aan drinkwater toegevoegd worden die de psyche van mensen beïnvloeden? :o
pi_114231954
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 15:42 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ben je nu serieus? Jij gelooft echt dat er stoffen aan drinkwater toegevoegd worden die de psyche van mensen beïnvloeden? :o
Nee man! Het was slechts ff bitchen op jeweetwel.
pi_114235115
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 15:12 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Je noemt de dingen afzonderlijk maar het gaat juist om de samenhang. Ik weet dat Gerrit Komrij dood is niet omdat de Telegraaf het meldt of omdat ik hem een paar dagen niet levend heb gezien of een of andere afzonderlijke reden, ik weet dat het zo is omdat het massaal in de media is en ik Gerrit Komrij niet even een seintje heb zien geven dat het niet waar is. Je kunt die conclusie rustig trekken op basis van gezond verstand zonder dat je naar de kist bent geweest en wat DNA hebt afgenomen voor onderzoek.
Dat is ook een niet weersproken betrouwbare mededeling. Maar ook dan ga je niet op de ene dag melden dat er een schrijver overleden is, en dan een aantal dagen later berichten dat ' De enkele dagen geleden overleden schrijver, die trouwens Gerrit Komrij heet, morgen in besloten kring wordt begraven. Het is nieuws is dan dat Komrij is overleden.

quote:
En hoe zou je dat voor je zien?
Chocolade letters aanhalingstekens openen "Badr Hari mishandelde mij" met daaronder het nieuws dat het slachtoffer Hari aanwijst als de dader en dat met de nodige citaten. Heel normaal voor zulk groot nieuws.

quote:
Uiteraard staat me dat vrij, net zoals het Hari en zijn advocaat vrijstaat om daar weer iets mee te doen. Als ik dat risico niet of minder wil lopen, of omdat de OvJ me gevraagd heeft het niet te hard via de media te spelen omdat dat ook slecht kan zijn voor de strafzaak tegen hem, dan doe ik dat dus niet.
Klopt. En als je dat dan niet doet dan heeft JvdH dus ook geen concreet nieuwsbericht terzake en ook geen citaten om zijn beschuldiging dat Hari die man mishandeld heeft te ondersteunen. Dan zou die vooral moeten speculeren over hoe die verklaring precies luidt terwijl hij heel beschuldigend moet zijn, en dan zou hij dus meer moeten insinueren dan hij daadwerkelijk uit die verklaring kan afleiden.

In ieder geval kan ook dan JvdH's conclusies niet gedragen worden door de verklaring van het slachtoffer.

quote:
En wat ik in ieder geval wel doe, is het even vriendelijk aan JvdH (of iemand anders) laten weten dat het niet waar is wat hij allemaal herhaaldelijk zegt over mijn verklaringen aangaande Hari, zoals dat ik 1000% zeker ben over Hari - als dat niet zo is.
Of hij laat wat VdH zegt voor VdH's rekening, in ieder geval voorlopig. Die beroept zich immers ook op andere getuigen als dat zo uitkomt. Misschien waren de geciteerde woorden daar zelfs wel een poging toe.

quote:
De Telegraaf is toch vrij duidelijk geweest:

[..]

[..]

Wat precies is je bezwaar tegen bewoordingen als deze?
Voor de zoveelste keer: Dat het conclusies van de krant zijn terwijl er niet bij verteld wordt waar die op gebaseerd zijn en er telkens wordt verwezen naar een verklaring alsof de inhoud daarvan bekend is gemaakt terwijl dat niet het geval is.
  Admin zondag 15 juli 2012 @ 17:40:32 #166
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_114235830
Gaat dit nog over Badr? :o
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 15 juli 2012 @ 18:04:27 #167
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_114236762
Deel 4 wtf, zolderpaupers zoek een leven :')
Schijt aan iedereen
pi_114236868
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 18:04 schreef Deadre het volgende:
Deel 4 wtf, zolderpaupers zoek een leven :')
Ah een paupermarokkaan die vanuit de portiekflat zijn mede marokkaan wel helpen.
pi_114238128
Die mossel heeft niet voor niets de baard op zijn rug.
pi_114239177
quote:
6s.gif Op zondag 15 juli 2012 18:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ah een paupermarokkaan die vanuit de portiekflat zijn mede marokkaan wel helpen.
Dude :')
pi_114241741
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 17:40 schreef yvonne het volgende:
Gaat dit nog over Badr? :o
Nee, dit is Weltscherz vs. Dr. Strangelove. Discussies zijn vaak leuk, maar dit is het zoveelste welles nietes verhaal in een Fok! topic. Op een gegeven moment ben je daar toch wel een beetje klaar mee.
  zondag 15 juli 2012 @ 20:36:25 #172
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114242592
Ja, je hebt ergens wel gelijk. Op een gegeven moment is alles wel een beetje gezegd (x20). De toekomst zal het wel uitwijzen.
pi_114245278
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 20:36 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ja, je hebt ergens wel gelijk. Op een gegeven moment is alles wel een beetje gezegd (x20). De toekomst zal het wel uitwijzen.
Eerst maar ns wachten op meer nieuws, kun je weer verder discussieren ;)
  zondag 15 juli 2012 @ 21:29:22 #174
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_114245447
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:26 schreef Samson het volgende:

[..]

Eerst maar ns wachten op meer nieuws, kun je weer verder discussieren ;)
Even wachten tot zijn vakantie erop zit. :Y
Lack of common cents
  Moderator zondag 15 juli 2012 @ 21:36:49 #175
249559 crew  Lavenderr
pi_114245944
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Even wachten tot zijn vakantie erop zit. :Y
Een welverdiende vakantie, want erg aangeslagen :Y
pi_114246162
Hopelijk rust ie goed uit, kan ie daarna weer het halve Amsterdamse uitgaanspubliek kapotslaan.
pi_114246868
quote:
9s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:40 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk rust ie goed uit, kan ie daarna weer het halve Amsterdamse uitgaanspubliek kapotslaan.
Laat em die shit maar in De Haag proberen. Sturen we Henk Bres op em af.
  zondag 15 juli 2012 @ 21:53:54 #178
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_114246913
quote:
8s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Laat em die shit maar in De Haag proberen. Sturen we Henk Bres op em af.
Of de FOK!Knokploeg...
Lack of common cents
pi_114246914
quote:
9s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:40 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk is hij genoeg uitgerust om zijn volgende 'vacantie' te ondergaan.. :P
pi_114247074
quote:
11s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Of de FOK!Knokploeg...
Net zoals de meeste vrouwen heb ik niet zoveel vertrouwen in Remlofs fysieke kwaliteiten.
pi_114247391
Badr Hari.
Iemand hem wel eens gespot in het uitgaansleven? Lijkt me niet prettig hem dichtbij je te hebben als 'onbekende'.....
Love is in the air!
pi_114247459
quote:
9s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Net zoals de meeste vrouwen heb ik niet zoveel vertrouwen in Remlofs fysieke kwaliteiten.
Ik moest lachen.
  Moderator zondag 15 juli 2012 @ 22:04:23 #183
249559 crew  Lavenderr
pi_114247568
quote:
9s.gif Op zondag 15 juli 2012 22:02 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik moest lachen.
:D
  Moderator zondag 15 juli 2012 @ 22:47:30 #184
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114249921
quote:
9s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

mwah Badr valt keihard in slaap tijdens het PvdA verkiezingspraatje en daarna gaan we los!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 15 juli 2012 @ 22:49:54 #185
249559 crew  Lavenderr
pi_114250022
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 22:47 schreef sp3c het volgende:

[..]

mwah Badr valt keihard in slaap tijdens het PvdA verkiezingspraatje en daarna gaan we los!
Met de pamfletten! Zo om zijn oren :Y
  Moderator zondag 15 juli 2012 @ 22:50:44 #186
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_114250055
daarna springen we op zijn been

daarna vallen we ervanaf :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 15 juli 2012 @ 22:52:25 #187
249559 crew  Lavenderr
pi_114250125
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 22:50 schreef sp3c het volgende:

_O-
pi_114260061
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 22:01 schreef Landgeld het volgende:
Badr Hari.
Iemand hem wel eens gespot in het uitgaansleven? Lijkt me niet prettig hem dichtbij je te hebben als 'onbekende'.....
Nee wel jerome le banner die in de zaak bij mijn vriend aan het eten was, hele aardige kerel, ze engels is trouwens wel erg matig :+
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_114260147
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 22:50 schreef sp3c het volgende:

Met een beetje geluk is er nog wel wat afwas dan kunnen we tenminste ook nog wat afdrogen en de theedoek als alibi gebruiken.
pi_114260448
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 09:33 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Met een beetje geluk is er nog wel wat afwas dan kunnen we tenminste ook nog wat afdrogen en de theedoek als alibi gebruiken.
En daarna kan Estelle de theedoek omknopen!
pi_114260776
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 13:30 schreef Samson het volgende:
Misschien heeft hij ergens over geklaagd.

quote:
Geweldsdelicten
Voor mishandeling van de buren van zijn ex-vriendin, is hij in 2006 veroordeeld tot een celstraf.
http://www.at5.nl/bio/badr-hari/page/3

quote:
Badr Hari raakte vaker betrokken bij misdrijven. In 2006 werd hij veroordeeld voor mishandeling, nadat hij met zijn manager Simon Rutz de buren van een vriendin had bedreigd en mishandeld. In deze krant zei hij later: ''Ik heb wel een fout gemaakt toen ik was betrokken bij die vechtpartij waarvoor ik heb gezeten. Dat zal niet meer gebeuren. Ik kan gewoon te veel verliezen door nog zo'n misstap, snap je? Een partij missen, betekent groot geld missen. Dat wil ik niet.''
http://www.parool.nl/paro(...)ocht-na-geweld.dhtml
  maandag 16 juli 2012 @ 10:56:34 #192
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_114261835
quote:
Uit dat bericht:

quote:
Afscheid van het kickboksen
In september 2011 maakte Hari bekend te stoppen met het kickboksen. Hij stapt over naar de boksring. Reden hiervoor is dat Hari geen uitdaging meer zag in de kickbokssport omdat hij al zijn ambities al heeft bewerkstelligd. In de Verenigde Staten wordt Hari nu al gezien als een mix van legendes Mohammed Ali en Mike Tyson.
pi_114261865
Helemaal stil op de Twitters van Estelle ook :(
pi_114261979
pi_114262350
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 10:56 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Uit dat bericht:

[..]

"Omdat hij al zijn ambities al heeft bewerkstelligd" .. dus daarom keert hij dit jaar nog maar even terug in de K1 om de World Grand Prix Champion titel te pakken.
-weg-
pi_114262400
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 11:19 schreef Auti het volgende:

[..]

"Omdat hij al zijn ambities al heeft bewerkstelligd" .. dus daarom keert hij dit jaar nog maar even terug in de K1 om de World Grand Prix Champion titel te pakken.
Het was natuurlijk ook gewoon wegens de diskwalificaties en het faillissement.
  maandag 16 juli 2012 @ 12:33:31 #197
117098 Hathor
Effe niet
pi_114264851
Vraag me trouwens toch wel af hoe het hem zal vergaan in het "normale"boksen, het zal best een omschakeling zijn als je ineens je voeten niet maar mag gebruiken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2012 @ 12:56:59 #198
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114265697
Het is nog maar de vraag of hij aan 'normaal boksen' toe zal komen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_114266150
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 12:33 schreef Hathor het volgende:
Vraag me trouwens toch wel af hoe het hem zal vergaan in het "normale"boksen, het zal best een omschakeling zijn als je ineens je voeten niet maar mag gebruiken.
Als ik zie dat hij zich niet eens kan beheersen in een gevecht (trappen van tegenstander terwijl die nock down was) dan heb ik niet het idee dat hij het zonder voeten doet als hij in de boksring staat.
  maandag 16 juli 2012 @ 13:09:29 #200
241662 Jian
Well, well, well
pi_114266178
quote:
Zeker, is ie meteen zijn handelsmerk kwijt, een tegenstander die op de grond ligt voor z'n kop schoppen .........
  maandag 16 juli 2012 @ 13:10:25 #201
241662 Jian
Well, well, well
pi_114266211
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:08 schreef klaaskippegaas het volgende:

[..]

Als ik zie dat hij zich niet eens kan beheersen in een gevecht (trappen van tegenstander terwijl die nock down was) dan heb ik niet het idee dat hij het zonder voeten doet als hij in de boksring staat.
zoiets dus :D
pi_114266438
quote:
Idd. Hij is enorm van het trappen dus vraag me ook erg af hoe hij dat wil gaan doen.
pi_114272006
Net de profiel-uitzending bekeken. Wat een aso buiten de ring. Bizar.
Love is in the air!
pi_114272421
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Idd. Hij is enorm van het trappen dus vraag me ook erg af hoe hij dat wil gaan doen.
Niet goed dus. Als je ziet hoe hij stoot. Hij stoot hard maar heeft verder weinig defense en kan niet goed blokken. Het is best een grote omschakeling.

Maarja aan de andere kant heeft hij wel talent en het doorzettingsvermogen enzo...
pi_114272695
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 15:23 schreef Landgeld het volgende:
Net de profiel-uitzending bekeken. Wat een aso buiten de ring. Bizar.
Niet alleen buiten de ring. :P
pi_114274284
Hij gaat niet (voorlopig iig) boxen. Heeft een 1 jaar contract bij de K1 afgesloten.
pi_114274344
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 16:16 schreef Guus Muisarm het volgende:
Hij gaat niet (voorlopig iig) boxen. Heeft een 1 jaar contract bij de K1 afgesloten.
Maar blijft tussendoor wel trainen voor een bokscarriere.
-weg-
  maandag 16 juli 2012 @ 17:29:20 #208
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_114277471
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 10:56 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Uit dat bericht:

[..]

Dat zou hij wel willen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 17 juli 2012 @ 04:58:43 #209
378470 FemacampSurvivor
Overlevende van een Femacamp
pi_114303875
Wat een mietjes zijn die kickboksers toch ook.
Een paar weken geleden was er ook al zo een kickbokser die met al zijn vrienden een studentje die samen met zijn vriendinnetje naar huis liep doodgeslagen had met een boksbeugel nog wel.
En deze kickbokser met zijn kickboks maten een rijkeluis ventjes bijna doodgetrapt hebben.

Klacht: nep stoere kickboksertjes, waar zijn de echte mannen zoals Charles Bronson en chuck norris gebleven.
Op vrijdag 6 juli 2012 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:[/b]
Dan staan de treins te lang stil op het perron
  dinsdag 17 juli 2012 @ 04:59:39 #210
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_114303877
Semmy Schilt _O_
Badr Hari :r
AFCA!
pi_114304139
Opvallend stil op de Telegraaf site, zou JvdH ook geld gehad hebben ;)
  dinsdag 17 juli 2012 @ 07:16:37 #212
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_114304194
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 04:58 schreef FemacampSurvivor het volgende:
Een paar weken geleden was er ook al zo een kickbokser die met al zijn vrienden een studentje die samen met zijn vriendinnetje naar huis liep doodgeslagen had met een boksbeugel nog wel.
En deze kickbokser met zijn kickboks maten een rijkeluis ventjes bijna doodgetrapt hebben.

Klacht: nep stoere kickboksertjes, waar zijn de echte mannen zoals Charles Bronson en chuck norris gebleven.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_114304406
Charles Bronson _O_

Baas boven baas.
pi_114304654
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 07:07 schreef Samson het volgende:
Opvallend stil op de Telegraaf site, zou JvdH ook geld gehad hebben ;)
Of een draai om de oren... ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_114305618
Gisteren op 538 was VD Heuvel overduidelijk: Everink heeft Badr Hari 100% aangewezen als 1 vd daders.
pi_114305703
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Gisteren op 538 was VD Heuvel overduidelijk: Everink heeft Badr Hari 100% aangewezen als 1 vd daders.
Volgens mij komt dat alleen voor WS als nieuws, hoewel hij een punt heeft dat het vreemd is dat de politie desondanks kennelijk hem niet als verdachte heeft aangemerkt. Maar dat kan natuurlijk ook een truuk zijn om te voorkomen dat dhr. Hari in het buitenland blijft hangen...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_114307794
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 09:28 schreef DS4 het volgende:

[..]

Volgens mij komt dat alleen voor WS als nieuws, hoewel hij een punt heeft dat het vreemd is dat de politie desondanks kennelijk hem niet als verdachte heeft aangemerkt.
Dat VdHeuvel dat beweert komt voor mij helemaal niet als nieuws. Dat hij wederom niet concreet kan worden ook niet, want ik had al vastgesteld dat de vlag de lading niet dekt. Als we de boodschap die VdHeuvel over wil brengen er even buiten laten zegt eigenlijk niks meer dan dat het "iets genuanceerder" blijkt te liggen dan zijn advocate zei die stelde dat hij er niks mee te maken had en dat het slachtoffer hem herkend heeft als een betrokkene.

Dat is wél consistent met het optreden van de politie, dus ik vermoed dat er licht zit tussen de kennelijke verklaring van het slachtoffer dat Hari erbij betrokken is, en de suggestie die JvdHeuvel wekt dat het slachtoffer Hari heeft aangewezen als degene die hem mishandeld heeft.

quote:
Maar dat kan natuurlijk ook een truuk zijn om te voorkomen dat dhr. Hari in het buitenland blijft hangen...
Of om te voorkomen dat hij terugkomt...
pi_114309795
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 04:58 schreef FemacampSurvivor het volgende:

Dit. Als je als Badr Hari (wiens lichaam i.c.m. zijn vechttechniek een dodelijk wapen vormt) 'normale' gasten op straat te lijf gaat, dan ben je gewoon een mietje. En achterlijk.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 11:57:49 #219
378470 FemacampSurvivor
pi_114310027
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 07:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
Charles Bronson _O_

[ afbeelding ]

Baas boven baas.
Ik dacht aan deze maar die is net zo goed :)
  dinsdag 17 juli 2012 @ 16:12:25 #220
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_114320457
Ow, het hoef niet eens zo'n zware jongen te zijn, een simpele sniper is voldoende.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 19 juli 2012 @ 10:15:00 #221
378470 FemacampSurvivor
pi_114404531
Update AUB.
Zijn er nog nieuwtjes over deze marokkaanse psychopaat of die Nederlandse met het badboy-syndroom?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 juli 2012 @ 10:20:29 #222
163650 Greys
pi_114404689
Het is stil, stiller, stilst van alle kanten volgens mij...
Een beetje vreemd stil... Estelle hoor je niet meer, Badr hoor je niet meer, die 'crimesite' hoor je niet meer. Doofpot, anyone? :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_114404792
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 10:20 schreef Greys het volgende:
Het is stil, stiller, stilst van alle kanten volgens mij...
Een beetje vreemd stil... Estelle hoor je niet meer, Badr hoor je niet meer, die 'crimesite' hoor je niet meer. Doofpot, anyone? :+
Stilte voor de storm.
pi_114404803
Ja, het blijft wel ernstig stil na alle (terechte) ophef..... Geen doofpot, mag ik hopen. Dat zou serieus te erg zijn.
Is dat zo?
  donderdag 19 juli 2012 @ 10:26:20 #225
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114404878
Zijn ze al terug van vakantie dan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')