Dat werkt net zo goed de andere kant op: Uit het feit dat dat de hermandad (nog) niet naar buiten heeft heeft gebracht dat hari een verdachte in het onderzoek in kwestie is, kan je niet direct concluderen dat hij ook daadwerkelijk geen verdachte is.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:48 schreef Samson het volgende:
Apart, hoe kun je zoiets nu zeggen als je dat helemaal niet op feiten kunt baseren?
Elke aanwezige? Denk ik niet eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:06 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Elke aanwezige in die skybox zal verdachte zijn, hij dus ook.
wanted: dead or alive?quote:Op zondag 22 juli 2012 03:32 schreef Nemephis het volgende:
Die gast is nu zelfs een FOK!-ad-kliklink![]()
[ afbeelding ]
NL kent (gelukkig) geen juryrechtspraak.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:03 schreef zouzou het volgende:
(...)
Ik weet dat jullie zijn dom maar goed naar denken, zo komen fouten en veel onschuldige mensen in de gevangenis.
En bedankt.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:03 schreef zouzou het volgende:
Ik weet dat jullie zijn dom maar goed naar denken, zo komen fouten en veel onschuldige mensen in
de gevangenis.
Je maakt er wel een potje van he?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:09 schreef zouzou het volgende:
Pardon , ik heb te snel geschreven ik bedoel dat jullie niet dom zijn maar te snel beoordellen.
Je m'excuse voor dat! Merci.
Is het dan niet vreemd dat Badr in eerste instantie claimde de afwas te hebben gedaan in de VIPbox? Met een theedoek? Geeft toch te denken?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:12 schreef zouzou het volgende:
Bonjour Copycat.
Daar is geen afwas, daar is overaal ijsemmer met een serviette.
Ik ben ook gewest , niet deze dag, maar een andere dag.
Jij bent bevooroordeeld, maar de andere kant op?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:19 schreef zouzou het volgende:
Hoe weet wij dat hij heeft het gezegt, journalisten doen fouten,
ik denk daarom is een aangifte nu tegen de politie.
Hij is niet gek, als hij heeft echt gedaan dan doet hij niet,
hij weet dat hij onschuldig is, psychiek kan niet anders.
Wij gaan horen dat hij onschuldig is.
Wat hij voorheer gedaan spelt geen rol. Wij praten over nu.
En niemand is perfect!
Zouzou = Mal du monde ?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:20 schreef Copycat het volgende:
Jij bent bevooroordeeld, maar de andere kant op?
quote:Op zondag 22 juli 2012 14:24 schreef zouzou het volgende:
Absoluut niet, ik weet niet over deze kickbokser maar ik was gechokt door ...afwas...
en revalidatie, ik ben gewoon eerlijk, bij een andere doe ik ook.
Uiteraard.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:19 schreef zouzou het volgende:
Hij is niet gek, als hij heeft echt gedaan dan doet hij niet,
hij weet dat hij onschuldig is, psychiek kan niet anders.
Wij gaan horen dat hij onschuldig is.
Ik raak ook altijd in shock van de afwas. Vooral als het heel veel en heel vies is.quote:
Ik ben ook bezig die twwe tegenstrijdigheden te begrijpen.quote:
Wie wel? Maar jij gaat ook uit van aannames.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:27 schreef zouzou het volgende:
Oui terrible,je n'aime pas l'injustice.
Ik hou niet voor onrecht.
Oh ja, zo'n skybox zal niet een klein keukentje hebben.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:12 schreef zouzou het volgende:
Bonjour Copycat.
Daar is geen afwas, daar is overaal ijsemmer met een serviette.
Ik ben ook gewest , niet deze dag, maar een andere dag.
Een pantry, yvonne, een pantry.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:29 schreef yvonne het volgende:
Oh ja, zo'n skybox zal niet een klein keukentje hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |