abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 juli 2012 @ 02:10:03 #76
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_114217853
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 02:07 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Hij moet een lange tijd eens flink gaat boeten voor zijn gedrag. Celstraf misschien.

Door wie zal hij kapot moeten worden geslagen? In de ring? Dan wordt hij alleen nog maar kwader van. Respect voor de mensen om hem heen die er alles aan doen om hem te beschermen. Het wordt er voor hun niet makkelijker op zo'n manier.
in een mma ring zal die wel het zwijgen worden opgelegd . maar daar is die te schijterig voor wss
  zondag 15 juli 2012 @ 02:10:56 #77
347534 vincerusso
pi_114217862
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 02:08 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nou ja, bekijk dan al die youtube clips maar eens, hij wint er genoeg, maar gaat toch ook regelmatig tegen het canvas. Hij zal dus zelf als geen ander weten dat ie maar een mens is lijkt me zo. Wat ie alleen ook eens moet gaan beseffen, is dat je niet ongestraft buiten de ring beuken kan gaan lopen uitdelen zonder daarvoor ooit de prijs te moeten betalen. Er zijn wel grotere jongens als Hari tot vissenvoer gedegradeerd.
Blijvend letsel kan hem ook rustig maken
  zondag 15 juli 2012 @ 02:11:56 #78
117098 Hathor
Effe niet
pi_114217879
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 02:10 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Blijvend letsel kan hem ook rustig maken
Als je teveel vijanden maakt links en rechts, blijft met meestal niet bij letsel, dan is het gewoon game over.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 15 juli 2012 @ 02:13:44 #79
347534 vincerusso
pi_114217911
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 02:11 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als je teveel vijanden maakt links en rechts, blijft met meestal niet bij letsel, dan is het gewoon game over.
dat er iemand een premie op zijn hoofd zet ? ja dan komt er een mannetje op een motor langs en is het dag dag Badr
pi_114217920
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 02:13 schreef vincerusso het volgende:

[..]

dat er iemand een premie op zijn hoofd zet ? ja dan komt er een mannetje op een motor langs en is het dag dag Badr
Dat gaat waarschijnlijk ook een keer gebeuren.
  zondag 15 juli 2012 @ 02:15:00 #81
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_114217930
quote:
9s.gif Op zondag 15 juli 2012 01:52 schreef Specularium het volgende:

[..]

Inderdaad.
Nederland staat bekend om zijn kickbox technieken en trainingen. Kunnen ze in o.a. Thailand jaloers op zijn. Veel kampioenen trainen hier.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_114217972
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 02:15 schreef static het volgende:

[..]

Nederland staat bekend om zijn kickbox technieken en trainingen. Kunnen ze in o.a. Thailand jaloers op zijn. Veel kampioenen trainen hier.
Die Nederland vs.Thailand gevechten zijn altijd wel cool.

Thai's zijn harder, Nederlanders veel technischer.
  zondag 15 juli 2012 @ 02:22:47 #83
117098 Hathor
Effe niet
pi_114218044
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 02:13 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Nog niet eens. Er zijn mensen die over zich heen laten lopen, er zijn er ook die wraak nemen, daar lang op loeren zelfs. En diegenen die zelf niet sterk zijn, zijn meestal nog het gevaarlijkst, want die grijpen naar andere middelen. En je kan nog zo'n goede vechter zijn, tegen een vuurwapen heb je geen kans. Ik kan me nog enkele voorbeelden uit mijn eigen omgeving herinneren, van jongens die zo'n enorme reputatie hadden, dat het bijna logisch word dat ze niet met blote vuist bejegend worden als het los gaat, want dat is dan bij voorbaat al verloren, en niet iedereen zal dat accepteren. Al die gasten met zo'n soort reputatie komen bijna allemaal door geweld om het leven, het is bijna onvermijdelijk. Tenzij ze op een gegeven moment wakker worden en een hele andere weg inslaan.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_114218080
quote:
9s.gif Op zondag 15 juli 2012 02:09 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik heb iets soortgelijks gezegd in een van de vorige delen.

Bijna niemand kan hem aan, daar zit een deel van het probleem.
Een van mijn beste maatje is ook zo'n type als Badr Hari. Een getalenteerde kickboxer met geweldig veel kracht. 99% van de tijd een hartstikke lieve en gevoelige jongen, die geweldig met mijn kinderen kan opschieten. Mijn zoonje ziet hem ook als zijn beste vriend.

Maar ik ken ook z'n donkere kant. Heb van dichtbij meegemaakt hoe hij zo 3/4 gasten waar hij mee ruzie had, in z'n eentje binnen 10 seconden allemaal kun neer meppen. En het enige waar hij achteraf spijt van had is dat hij een kans miste om ze invalide te trappen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 15 juli 2012 @ 02:30:48 #85
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_114218157
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 02:25 schreef FireFox1 het volgende:

Maar ik ken ook z'n donkere kant. Heb van dichtbij meegemaakt hoe hij zo 3/4 gasten waar hij mee ruzie had, in z'n eentje binnen 10 seconden allemaal kun neer meppen.
Wat was de achtergrond van die vechtpartij?
pi_114218208
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 02:30 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Wat was de achtergrond van die vechtpartij?
Niks dus. Haantjes gedrag in een café wat binnen een paar tellen uit de hand liep. Ik als nuchter persoon die schuw is van geweld, snapte gewoon niks van de aanleiding. "omdat ie tof liep te doen" nou nou, wat een aanleiding :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 15 juli 2012 @ 03:09:28 #87
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_114218738
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 02:01 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zijn enorme kracht is een vloek en zegen (voor hem) tegelijk.

Iemand die fysiek sterker is dan 99,9% van de mensheid moet zichzelf ten aller tijden kunnen beheersen. Maar nee, hij geniet van zijn status als half-god en vecht tegen alles wat hem niet zint.

Hij kent geen angst, geen rem, en altijd maar op zoek naar erkenning van wie dan ook.

Aan de andere kant: Zonder zijn agressie was hij waarschijnlijk nooit zo ver gekomen als nu. Het is een puur mentale kwestie. Ik denk dat op heden er niemand in is geslaagd om hem mentaal zo te kneden, dat hij begrijpt dat hij niet alleen om de wereld is.

Ik durf te wedden dat hij 99% van de tijd een lieve jongen is. Maar met de kracht die hij bezit, is die ene procent genoeg om binnen korte tijd heel veel schade te maken.
Hoezo kracht?
Wil je zeggen dat hij veel meer kracht heeft dan andere gelijkwaardige vechters?
Hij is een goede vechter, maar veel te agressief.
Buiten de ring is het een ander verhaal. Als de ander ook lak zou hebben aan de regels, dan zou ik willen zien wat Badr uithaalt tegen bv. Overeem o.a.
Badr wil graag zijn reputatie behouden, waardoor hij gaat voor de kill, het gaat hem niet om de sport, maar om zichzelf.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zondag 15 juli 2012 @ 03:10:57 #88
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_114218752
quote:
9s.gif Op zondag 15 juli 2012 02:09 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik heb iets soortgelijks gezegd in een van de vorige delen.

Bijna niemand kan hem aan, daar zit een deel van het probleem.
Misschien kunnen de anderen zich beter beheersen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_114219131
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 03:09 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Hoezo kracht?
Wil je zeggen dat hij veel meer kracht heeft dan andere gelijkwaardige vechters?
Buiten de ring is het een ander verhaal. Als de ander ook lak zou hebben aan de regels, dan zou ik willen zien wat Badr uithaalt tegen bv. Overeem o.a.
Badr wil graag zijn reputatie behouden, waardoor hij gaat voor de kill, het gaat hem niet om de sport, maar om zichzelf.
Ik heb het over zijn kracht buiten de ring. Neem 3 van je beste vrienden: Ik denk/weet wel zeker dat ze het allemaal verliezen van hem. Zelfs met z'n drieën bij elkaar.

Wat hij in de ring doet, is tot daar aan toe. Maar weerloze mensen aanpakken vind ik 100x erger.
pi_114219851
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 19:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Net zo'n onzin als doen alsof hij er niets mee te maken heeft :Y)

We wachten het af :W
Hoho. Ik doe niet alsof hij er niets mee te maken heeft. Ik stel alleen vast dat er geen uitlatingen van het slachtoffer geciteeerd kunnen worden die Hari van een concreet strafbaar feit beschuldigen.

Dat sluit betrokkenheid van Hari geenzins uit, maar het betekent wel dat het beeld wat JvH neerzet van Hari als degene die hem in elkaar heeft getrapt niet ondersteund wordt door de openlijke verklaringen van het slachtoffer.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 15 juli 2012 @ 05:25:47 #91
378470 FemacampSurvivor
Overlevende van een Femacamp
pi_114219895
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 05:16 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hoho. Ik doe niet alsof hij er niets mee te maken heeft. Ik stel alleen vast dat er geen uitlatingen van het slachtoffer geciteeerd kunnen worden die Hari van een concreet strafbaar feit beschuldigen.

Dat sluit betrokkenheid van Hari geenzins uit, maar het betekent wel dat het beeld wat JvH neerzet van Hari als degene die hem in elkaar heeft getrapt niet ondersteund wordt door de openlijke verklaringen van het slachtoffer.
Jij hebt jezelf echt helemaal belachelijk gemaakt in deze topicreeks.
Ga je nog door met een zwakzinnige gewelddadige draaideur crimineel verdedigen. Met zon burgerbevolking is het niet raar dat er niet strenger gestraft wordt als het simpele publiek toch vindt dat de zwaarste en meest gewelddadige criminelen uit het land vrij moeten gaan.
Zou me niet verbazen als je ook zo zou praten als je dochter door zo een figuur doodgeslagen wordt.
Op vrijdag 6 juli 2012 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:[/b]
Dan staan de treins te lang stil op het perron
pi_114220226
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 21:17 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het merendeel van wat ik in mijn leven aan informatie tot mij genomen heb is op schrift. Dat geldt ook hiervoor.

Als het echte onderzoeken zijn, is er vast wel een link van te vinden. Van anderen eis je altijd bronnen, geef die dan, voor je eigen geloofwaardigheid, zelf ook.
pi_114220263
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 20:45 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Nou, het kan maar net zo zijn dat je in de ogen van de ruziezoekers bijvoorbeeld een te arrogante uitstraling hebt, of juist een te sukkelige. Of dat je bijvoorbeeld een kledingmerk aan hebt wat 'hun' merk is.
Klopt, ze zoeken een aanleiding en dat kan een in hun ogen verkeerd jasje of een verkeerde broek zijn. Ook een automerk, een brommermerk, te dicht langslopen of niet meteen opzij springen als ze eraan komen is voor sommige mensen een aanleiding om te vechten. Zelfs een verkeerde blik of beweging kan al genoeg zijn.
Als mensen willen vechten maakt het echt niet uit wie ze tegenkomen.
  zondag 15 juli 2012 @ 07:27:04 #94
241662 Jian
Well, well, well
pi_114220276
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 03:36 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb het over zijn kracht buiten de ring. Neem 3 van je beste vrienden: Ik denk/weet wel zeker dat ze het allemaal verliezen van hem. Zelfs met z'n drieën bij elkaar.

Wat hij in de ring doet, is tot daar aan toe. Maar weerloze mensen aanpakken vind ik 100x erger.
Je overschat zijn kracht buiten de ring. Buiten de ring is het wat dat betreft gewoon een crimineel die zijn tegenstanders uitzoekt en zijn wapens gebruikt. Hij houdt zich daarbij aan geen enkele regel. Geef die 3 vrienden dezelfde regels, .... dus geen regels, stop allemaal een mes in hun handen en en ze maken 'm af, simpel. Wat ik ermee wil zeggen is, het heeft met mentaliteit te maken, niet met kracht! Jij zou het met de juiste mentaliteit ook kunnen, je zou alleen andere wapens kiezen waarschijnlijk :)
pi_114220427
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 05:25 schreef FemacampSurvivor het volgende:

[..]

Jij hebt jezelf echt helemaal belachelijk gemaakt in deze topicreeks.
Ga je nog door met een zwakzinnige gewelddadige draaideur crimineel verdedigen. Met zon burgerbevolking is het niet raar dat er niet strenger gestraft wordt als het simpele publiek toch vindt dat de zwaarste en meest gewelddadige criminelen uit het land vrij moeten gaan.
Zou me niet verbazen als je ook zo zou praten als je dochter door zo een figuur doodgeslagen wordt.
Hij is toevallig wel een stuk objectiever in zijn reacties dat jij dat bent. We kennen alle feiten van dit geval nog niet eens en jij begint vanuit je onderbuik te reageren. Wie maakt zich dan belachelijk hier?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zondag 15 juli 2012 @ 08:21:15 #96
378470 FemacampSurvivor
pi_114220440
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 08:17 schreef Samson het volgende:

[..]

Hij is toevallig wel een stuk objectiever in zijn reacties dat jij dat bent. We kennen alle feiten van dit geval nog niet eens en jij begint vanuit je onderbuik te reageren. Wie maakt zich dan belachelijk hier?
De feiten zijn zo klaar als een klontje.
Een gewelddadige psychopaat heeft met zijn 2 vriendjes een rijke zakenman de kanker in geslagen.
Wie nou welke schop of klap heeft uitgedeeld maakt werkelijk niets uit. Ze hebben in een groep ook wel gang genoemd gehandeld en zijn dus allemaal even schuldig.

Deze psychopaat had al lang achter slot en grendel moeten zitten dan was dit nooit gebeurd.
pi_114220475
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 08:17 schreef Samson het volgende:

[..]

Het slachtoffer heeft meerdere malen gezegd dat Hari 1 vd daders is en WS blijft dat maar ontkennen omdat hij een obsessie met Marokkanen en de Telegraaf heeft.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114220504
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 08:21 schreef FemacampSurvivor het volgende:

[..]

De feiten zijn zo klaar als een klontje.
Een gewelddadige psychopaat heeft met zijn 2 vriendjes een rijke zakenman de kanker in geslagen.
Wie nou welke schop of klap heeft uitgedeeld maakt werkelijk niets uit. Ze hebben in een groep ook wel gang genoemd gehandeld en zijn dus allemaal even schuldig.

Deze psychopaat had al lang achter slot en grendel moeten zitten dan was dit nooit gebeurd.
Precies wat ik zeg, onderbuikgevoelens en geen feiten. Ik blijf het volgen want ben benieuwd wat uiteindelijk de feiten blijken te zijn. Als het allemaal zo simpel was als jij zegt had het slachtoffer al aangifte tegen Badr gedaan lijkt me.....
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zondag 15 juli 2012 @ 08:39:45 #99
378470 FemacampSurvivor
pi_114220523
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 08:35 schreef Samson het volgende:

[..]

Precies wat ik zeg, onderbuikgevoelens en geen feiten. Ik blijf het volgen want ben benieuwd wat uiteindelijk de feiten blijken te zijn. Als het allemaal zo simpel was als jij zegt had het slachtoffer al aangifte tegen Badr gedaan lijkt me.....
Het is al vaker gezegd in dit topic dat het beter is om even te wachten totdat de recherche wat onderzoek gedaan heeft om bewijzen te verzamelen zodat ze hem niet weer moeten laten gaan en niet nog een keer op mogen pakken.
Zeker als je weet dat er verschillende mensen valse verklaringen hebben afgelegd en dat zijn advocaat de zaken niet op orde heeft, zo wist die niet eens dat zijn eigen cliënt verschillende malen andere onschuldige burgers in elkaar getimmerd heeft.

Als ze badgast harri nu terug laten komen naar nederland mogen ze hem slechts 48 uurtjes vast houden en moeten ze met bewijs komen om hem aan te klagen.
Als ze nog even wachten hebben ze dat bewijs misschien voordat ze hem aanhouden en hem zo dan ook echt voor levenslang kunnen opsluiten of in TBS laten verdwijnen. I
  zondag 15 juli 2012 @ 09:04:07 #100
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_114220635
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 03:09 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Hoezo kracht?
Het is niet gewoon een goede vechter. Het is een buitengewoon goede vechter. Een van de allerbeste. Dat maakt het vervelend dat hij wat gedragsproblemen heeft. Zijn laatste confrontatie met Overeem heeft hij trouwens gewonnen bij mijn weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')