quote:Kickbokser Badr Hari, die ervan wordt beschuldigd dat hij vorige week iemand zwaar heeft mishandeld bij een dancefeest in de Arena, heeft zich volgens getuigen de afgelopen maanden ook flink misdragen in de Amsterdamse nachtclubs Air en Jimmy Woo.
Dat meldt het Parool zaterdag.
Uitgetrapte tanden
Een van de medeoprichters van Air, Jeroen van den Berg, vertelt tegenover de krant dat Hari hem in de club in elkaar heeft geslagen. Als Van der Berg met een groepje door de club loopt en iemand vanwege de drukte bij het passeren een hand op Haris schouder legt, slaat die laatste door.
'Voordat ik het weet, haalt hij uit, in mijn gezicht. Ik val op de grond en word op mijn knieën wakker,' zegt Van den Berg tegen het Parool. 'Als ik mijn hoofd opricht, schopt ie me vol in mijn gezicht. Mijn tanden breken af, mijn oogkassen kleuren later blauw.'
Vervelend broertje
Er wordt geen aangifte gedaan door Van den Berg. De eigenaars van de club spreken wel met Hari af dat hij niet meer in Air komt.
Op 18 mei zou Hari ook een bezoeker van club Jimmy Woo hebben mishandeld. Aanleiding daarvoor is zijn broertje, die in de club een reputatie als lastpak geniet, die ruzie krijgt met een groep bezoekers.
Voor de mishandelingen komt Badr Hari om een heel andere reden in het nieuws. Hij blijkt een relatie te hebben met Estelle Cruijff, de vrouw van Ruud Gullit
http://www.elsevier.nl/we(...)damse-nachtleven.htm
Yup, .....en terecht, ... haddden ze maar gemiddeld 2 meter moeten zijn en met hun zessen of achten, of beter nog jassen aan hebben met achterop Hells Angelsquote:
Nou, het kan maar net zo zijn dat je in de ogen van de ruziezoekers bijvoorbeeld een te arrogante uitstraling hebt, of juist een te sukkelige. Of dat je bijvoorbeeld een kledingmerk aan hebt wat 'hun' merk is. Vind je dat soort dingen een aanleiding?quote:
Ik ben geen 2 meter en ook niet extreem breed ofzo, maar er is toch nooit iemand die het in zijn hoofd haalt om met mij de kachel aan te maken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:39 schreef Jian het volgende:
Yup, .....en terecht, ... haddden ze maar gemiddeld 2 meter moeten zijn en met hun zessen of achten, of beter nog jassen aan hebben met achterop Hells Angels
Het IS een aanleiding. Dat is een neutrale term en dat schrijf ik nu verdomme voor de derde keer! Het is maar goed dat het via een schermpje gaat, anders had ik een draai om de oren uitgedeeld.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:45 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Nou, het kan maar net zo zijn dat je in de ogen van de ruziezoekers bijvoorbeeld een te arrogante uitstraling hebt, of juist een te sukkelige. Of dat je bijvoorbeeld een kledingmerk aan hebt wat 'hun' merk is. Vind je dat soort dingen een aanleiding?
Ja, maar die kiezen hun slachtoffer al om hun houding.quote:Of je loopt langs zo'n groep en ze gaan bijvoorbeeld uitdagend 'hallo' tegen je zeggen en als je dan 'hallo' terugzegt mag dat niet, maar als je ze negeert mag dat ook niet. Sommige mensen hebben gewoon bij voorbaat bedacht dat ze willen gaan vechten.
Ik heb mijn hele leven rondgehangen op "gevaarlijke" plekken als dat mij uit kwam. Dus kennelijk overkomt het mij niet.quote:En ja, ook jou kan het overkomen om niks. Tenzij jij bovenstaande dingen 'een aanleiding' vindt.
Helemaal mee eens, je hoeft echt geen problemen te krijgen als je dat niet wilt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben geen 2 meter en ook niet extreem breed ofzo, maar er is toch nooit iemand die het in zijn hoofd haalt om met mij de kachel aan te maken.
Is overigens ook prima onderzocht hoor, dat sommigen gewoon een houding hebben dat ze kwetsbaar zijn. En voor de goede orde: ik verwijt het degenen die er misbruik van maken, maar verder is het weldegelijk zo dat (tenzij je enorme pech hebt) als je het juiste doet je in beginsel geen gezeik aan je kop hoeft te krijgen.
Een kennis van me is een tijd geleden door een man of 10 (en ja, het waren Marokkanen) het ziekenhuis ingeslagen omdat ie NIET op provocaties in ging. Gaat helemaal nergens meer over.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:45 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nou, het kan maar net zo zijn dat je in de ogen van de ruziezoekers bijvoorbeeld een te arrogante uitstraling hebt, of juist een te sukkelige. Of dat je bijvoorbeeld een kledingmerk aan hebt wat 'hun' merk is. Vind je dat soort dingen een aanleiding?
Of je loopt langs zo'n groep en ze gaan bijvoorbeeld uitdagend 'hallo' tegen je zeggen en als je dan 'hallo' terugzegt mag dat niet, maar als je ze negeert mag dat ook niet. Sommige mensen hebben gewoon bij voorbaat bedacht dat ze willen gaan vechten.
En ja, ook jou kan het overkomen om niks. Tenzij jij bovenstaande dingen 'een aanleiding' vindt.
Waarom staat dit nog niet in het wetboek van strafrecht?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:48 schreef Samson het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, je hoeft echt geen problemen te krijgen als je dat niet wilt.
Wil je vechten? Kom maar op.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:48 schreef DS4 het volgende:
Het IS een aanleiding. Dat is een neutrale term en dat schrijf ik nu verdomme voor de derde keer! Het is maar goed dat het via een schermpje gaat, anders had ik een draai om de oren uitgedeeld.
Nee. Die slachtoffers zijn gewoon net op het verkeerde tijdstip op de verkeerde plek. En wat voor houding ze op dat moment ook hebben, het is áltijd verkeerd.quote:Ja, maar die kiezen hun slachtoffer al om hun houding.
Het is mij ook nooit overkomen, maar ik ben dan ook een heel lief vrouwtje.quote:Ik heb mijn hele leven rondgehangen op "gevaarlijke" plekken als dat mij uit kwam. Dus kennelijk overkomt het mij niet.
Wat een vreselijk domme uitspraak vind ik dat.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:48 schreef Samson het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, je hoeft echt geen problemen te krijgen als je dat niet wilt.
Ik blijf erbij (ook op grond van onderzoek hiernaar) dat dit soort groepen heel bewust een slachtoffer uitzoekt en dat blijkt voor een groot deel te gebeuren op grond van houding.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:53 schreef StateOfMind het volgende:
Een kennis van me is een tijd geleden door een man of 10 (en ja, het waren Marokkanen) het ziekenhuis ingeslagen omdat ie NIET op provocaties in ging. Gaat helemaal nergens meer over.
Iedereen kan het overkomen als je de pech hebt om op het verkeerde moment, op de verkeerde tijd de verkeerde personen tegen te komen.
Ik was acht jaar toen ik voor het eerst voet in een dojo zette. Ik ben niet bang, ik kan mezelf verdedigen, ik ben 1,89 meter en ik schijn ook nog een uitstraling te hebben die niet uitnodigt tot gekke dingen uithalen. Ik kan tussen een groep straatboefjes doorlopen en ze nog brutaal aankijken ook zonder dat er wat gebeurt. Ik begrijp heus wel wat je bedoelt. Maar onkwetsbaar ben je nooit, als je op de verkeerde plek bent op het verkeerde moment en je treft de verkeerde gasten (Badr) dan kan je zomaar, "zonder aanleiding" aan de beurt zijn, wie je ook bent en ik heb het wel zien gebeuren!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben geen 2 meter en ook niet extreem breed ofzo, maar er is toch nooit iemand die het in zijn hoofd haalt om met mij de kachel aan te maken.
Is overigens ook prima onderzocht hoor, dat sommigen gewoon een houding hebben dat ze kwetsbaar zijn. En voor de goede orde: ik verwijt het degenen die er misbruik van maken, maar verder is het weldegelijk zo dat (tenzij je enorme pech hebt) als je het juiste doet je in beginsel geen gezeik aan je kop hoeft te krijgen.
Ik sla geen vrouwen.quote:
Op basis van wat concludeer jij dat?quote:Nee. Die slachtoffers zijn gewoon net op het verkeerde tijdstip op de verkeerde plek. En wat voor houding ze op dat moment ook hebben, het is áltijd verkeerd.
Dat het puur toeval lijkt wil niet zeggen dat het puur toeval is.quote:Het is mij ook nooit overkomen, maar ik ben dan ook een heel lief vrouwtje.
Maar dat wil nog niet zeggen dat ik me niet kan voorstellen dat het anderen wel kan overkomen om niks. En ik heb dat soort dingen dan ook vaak genoeg zien gebeuren.
In principe zeg ik niet heel veel anders dan wat jij nu zegt. Maar die heel bijzondere situaties zijn volgens mij wel enorm zeldzaam. En misschien dat jij daar wat meer ruimte ziet dan ik... maar verder zijn we het in grote lijnen wel met elkaar eens.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:56 schreef Jian het volgende:
Ik kan tussen een groep straatboefjes doorlopen en ze nog brutaal aankijken ook zonder dat er wat gebeurt. Ik begrijp heus wel wat je bedoelt. Maar onkwetsbaar ben je nooit,
Mijn eigen waarneming.quote:
Dan hecht ik toch meer waarde aan het onderzoek.quote:
Laat me die links naar de onderzoeken maar zien dan. En natuurlijk gebeuren er ook incidenten waarbij er een aanleiding was, maar ook genoeg waarbij die aanleiding er niet was (tenzij jij die dingen die ik eerder noemde 'een aanleiding' vindt).quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:04 schreef DS4 het volgende:
Dan hecht ik toch meer waarde aan het onderzoek.
Ik zou niet weten waarom. Waarom is mij dan in jaaaaren van stappen en terwijl ik op alle mogelijke plekken ben geweest dan nooit wat gebeurd en gebeurt het altijd net die anderen? Omdat ik gewoon geen moeilijkheden zoek. Ik geloof er gewoon niet in dat je gewoon zoiets mee kunt maken doordat je een verkeerde blik werpt of iets dergelijks. Er gaat gewoon atltijd wel iets aan vooraf. Dat lijkt me in het geval van Badr ook het geval. Er is echt wel iets aan vooraf gegaan en het zou mooi zijn als je dat ook meteen eens uit de mond van het slachtoffer zou horen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een vreselijk domme uitspraak vind ik dat.
Omdat als je zo redeneert het 100% bevolking een keer overkomen zou zijn, en dat is natuurlijk niet zo.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:10 schreef Samson het volgende:
Ik zou niet weten waarom. Waarom is mij dan in jaaaaren van stappen en terwijl ik op alle mogelijke plekken ben geweest dan nooit wat gebeurd en gebeurt het altijd net die anderen? Omdat ik gewoon geen moeilijkheden zoek. Ik geloof er gewoon niet in dat je gewoon zoiets mee kunt maken doordat je een verkeerde blik werpt of iets dergelijks. Er gaat gewoon atltijd wel iets aan vooraf. Dat lijkt me in het geval van Badr ook het geval. Er is echt wel iets aan vooraf gegaan en het zou mooi zijn als je dat ook meteen eens uit de mond van het slachtoffer zou horen.
Het merendeel van wat ik in mijn leven aan informatie tot mij genomen heb is op schrift. Dat geldt ook hiervoor.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Laat me die links naar de onderzoeken maar zien dan.
Nee, het IS een aanleiding. Maar aanleiding is een neutrale term. Zeker in dezen. Dat velen het niet neutraal gebruiken doet daar niet aan af.quote:En natuurlijk gebeuren er ook incidenten waarbij er een aanleiding was, maar ook genoeg waarbij die aanleiding er niet was (tenzij jij die dingen die ik eerder noemde 'een aanleiding' vindt).
Het zal je verbazen, maar ook ik heb levenservaring... En ik kan het prima plaatsen. Zoals JC het zegt: je gaat het pas zien als je het snapt.quote:Mijn eigen waarneming baseer ik op dat ik met de kant van ruziezoekers ben omgegaan én met de kant van mensen die geschopt zijn.
Net zoals een vrouw in een burka minder een verkrachting opzoekt dan een vrouw met een rokje?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:48 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, zo lang jij schermt met onderzoeken, maar die onderzoeken niet kunt laten zien hecht ik toch meer waarde aan mijn eigen waarneming.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:17 schreef DS4 het volgende:
Het merendeel van wat ik in mijn leven aan informatie tot mij genomen heb is op schrift. Dat geldt ook hiervoor.
Dus je bent het met me eens dat het ook vaak genoeg om niks gebeurt, maar dat jij dat 'om niks' een aanleiding noemt?quote:Nee, het IS een aanleiding. Maar aanleiding is een neutrale term. Zeker in dezen. Dat velen het niet neutraal gebruiken doet daar niet aan af.
JC? Johan Cruijff? Nou, Johan Cruijff heeft de waarheid niet in pacht hoor.quote:Het zal je verbazen, maar ook ik heb levenservaring... En ik kan het prima plaatsen. Zoals JC het zegt: je gaat het pas zien als je het snapt.
sorry hoor, maar ik weet werkelijk niet uit welk idyllisch oord jij komt. Je hoeft echt geen moeilijkheden te zoeken om ze te vinden. Laten we het er maar op houden dat je tot nu geluk gehad hebt. Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:10 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Waarom is mij dan in jaaaaren van stappen en terwijl ik op alle mogelijke plekken ben geweest dan nooit wat gebeurd en gebeurt het altijd net die anderen? Omdat ik gewoon geen moeilijkheden zoek. Ik geloof er gewoon niet in dat je gewoon zoiets mee kunt maken doordat je een verkeerde blik werpt of iets dergelijks. Er gaat gewoon atltijd wel iets aan vooraf. Dat lijkt me in het geval van Badr ook het geval. Er is echt wel iets aan vooraf gegaan en het zou mooi zijn als je dat ook meteen eens uit de mond van het slachtoffer zou horen.
Ze wil oud met hem worden dus ik denk niet dat ze hem zomaar laat gaanquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:26 schreef Jellereppe het volgende:
Hoe gaat het trouwens met 'Stel' zo als bad boy 'Badr' haar noemt. Is ze al bekomen van haar avontuurtje met Badr, of is ze van plan om zich voor altijd aan hem te verbinden? Gullit zou wel gek zijn als hij zijn kinderen bij haar laat. Je kunt op je teennagels natellen dat het ooit fout gaat. Het goede nieuws is dat hij 'zeer sterk staat' om de voogdij te krijgen. Wel lekker sleaze & dirty met Badr Hari. Genieten voor de buitenstaanders, minder voor degenen die hij het ziekenhuis in slaat. De roddelbladen zullen wel vol staan van 'Stel'.![]()
Überhaupt kickboksers. Je maakt mij niet wijs dat mensen deze sport gaat beoefenen, zonder ook maar een beetje licht ontvlambaar te zijn. Bah, doe mij maar tennis.
Ik vraag me af of hij oud wordt .......quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze wil oud met hem worden dus ik denk niet dat ze hem zomaar laat gaan
'You are kidding with me'.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze wil oud met hem worden dus ik denk niet dat ze hem zomaar laat gaan
Heb zelf ook nooit gezeur en wel eens meegemaakt dat iemand op me afkwam om ruzie te maken maar doordat ik vriendelijk bleef veranderde hij van gedachte. Dit wil niet zeggen dat er geen mensen zijn die hoe je ook reageert je helemaal in puin slaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Grappig altijd als het wederom weer een soort discussie wordt waarbij je woorden in de mond gelegd worden. Ik kom dus niet uit een idyllisch oord maar uit Amsterdam, dus dat gaat niet echt op. Vervolgens geloof ik niet in geluk hebben bij dit soort dingen en als laatste zeg ik niet dat iemand het verdient om in elkaar te worden geslagen. Het is alleen altijd wel het zelfde verhaal met dit soort gebeurtenissen dat ineens enkel naar het "resultaat" wordt gekeken en de aanleiding nergens meer genoemd wordt. Ik had een vriend die zn vriendin in elkaar heeft gemept. Dat valt niet goed te praten, maar het was een secreet die hem mentaal helemaal gebroken had. Er zijn mensen (hij dus) die daar niet mee om kunnen gaan en naar geweld grijpen. Hij mentaal gebroken en zij alleen maar slachtoffer. Toch een beetje krom nietwaar?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:24 schreef Jian het volgende:
[..]
sorry hoor, maar ik weet werkelijk niet uit welk idyllisch oord jij komt. Je hoeft echt geen moeilijkheden te zoeken om ze te vinden. Laten we het er maar op houden dat je tot nu geluk gehad hebt. Gefeliciteerd![]()
Dat het slachtoffer wat gezegd heeft lijkt me trouwens zeker niet onmogelijk? En dan verdient hij het om professioneel helemaal total loss geslagen en geschopt te worden?
Ook dan dien je geen klap te geven. Het zegt meer wat over degene die die opmerking maakt, daar laat je je toch niet door uit de tent lokken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik was acht jaar toen ik voor het eerst voet in een dojo zette. Ik ben niet bang, ik kan mezelf verdedigen, ik ben 1,89 meter en ik schijn ook nog een uitstraling te hebben die niet uitnodigt tot gekke dingen uithalen. Ik kan tussen een groep straatboefjes doorlopen en ze nog brutaal aankijken ook zonder dat er wat gebeurt. Ik begrijp heus wel wat je bedoelt. Maar onkwetsbaar ben je nooit, als je op de verkeerde plek bent op het verkeerde moment en je treft de verkeerde gasten (Badr) dan kan je zomaar, "zonder aanleiding" aan de beurt zijn, wie je ook bent en ik heb het wel zien gebeuren!
En ook al heeft dat slachtoffer met zijn dronken kop geroepen "Heej Estelle mis je die grote zwans van Ruud al?" dan nog dient een getrainde professionele Kickbokser zich niet zo te buiten te gaan. Een flinke klap voor zijn harses is wat anders!
Ik denk dat ie binnen een paar jaar kapotgeschoten wordt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij oud wordt .......
Dit is zoals het hoort. Sporters die elkaar respecteren ook al zijn ze vijanden op het veld. Daarom walg ik van Badr. Hij heeft geen enkele respect voor zijn tegenstander in de ring en minder oog voor zijn medemens op straat.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat ie binnen een paar jaar kapotgeschoten wordt.
Mooi voorbeeld wat Badr helaas nooit zal volgen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:04 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dit is zoals het hoort. Sporters die elkaar respecteren ook al zijn ze vijanden op het veld. Daarom walg ik van Badr. Hij heeft geen enkele respect voor zijn tegenstander in de ring en minder oog voor zijn medemens op straat.
[ afbeelding ]
Daarom hoop ik werkelijk waar dat het een keer heel fout met hem gaat, nooit omheen draaien, hij wil hard tegen hard, helaas zijn Nederlanders wat zacht in hun doen, maar wie weet, ook jullie hebben een grens.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld wat Badr helaas nooit zal volgen.
Wat een onzin , kwaad met kwaad vergelden heeft nog nooit iets goeds opgeleverd.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:08 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Daarom hoop ik werkelijk waar dat het een keer heel fout met hem gaat, nooit omheen draaien, hij wil hard tegen hard, helaas zijn Nederlanders wat zacht in hun doen, maar wie weet, ook jullie hebben een grens.
Oké, je hebt een punt. Laat ik dan zeggen, dat als hij schuldig is goed wordt aangepakt door de rechter.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wat een onzin , kwaad met kwaad vergelden heeft nog nooit iets goeds opgeleverd.
Ik hoop dat het goed met hem gaat en dat ie inziet dat een onsportieve weg niet de juiste is.
Ik dacht ook dat ie van plan was de juiste weg in te slaan nu hij met Estelle is en iemand is nog altijd onschuldig tot het tegendeel bewezen is
Misschien omdat ik niet alles pik?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:18 schreef Samson het volgende:
[..]
Waarom gebeurt jou dat dan en gebeurt dat mij bijvoorbeeld niet? Ik heb jaren in alle mogelijke tenten rond lopen stappen en menige matpartij meegemaakt. Wat maakt dan het verschil?
De rest vd K1 vechters kan het gewoon goed vinden onderling. Ik vind het verschil tussen Overeem en Hari zeer typerend.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:04 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dit is zoals het hoort. Sporters die elkaar respecteren ook al zijn ze vijanden op het veld. Daarom walg ik van Badr. Hij heeft geen enkele respect voor zijn tegenstander in de ring en minder oog voor zijn medemens op straat.
[ afbeelding ]
Ja, gelukkig wel. Tyson en Badr hebben de vechtsporten niet echt goed gedaan, wel.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De rest vd K1 vechters kan het gewoon goed vinden onderling. Ik vind het verschil tussen Overeem en Hari zeer typerend.
Hmm niet helemaal waar. Het klopt dat je minder vaak slachtoffer bent als je dat niet uitstraalt, maar de andere kant op werkt ook. Als je geen shit pikt dan gebeurt er ook vaak wat.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hij is al vaak genoeg tegen de grond gewerkt hoor. Door Sem Schildt, Peter Graham, Bonsjaki etcquote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:35 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
'You are kidding with me'.Damn, dat wicht is helemaal van de pot gerukt. Badr gaat haar eerst neuken, en dan kan hij haar misschien bewerken met zijn massieve vuisten. Nadat hij haar heeft geroerd zal zij inzien dat ze het beter in rustig vaarwater kan zoeken. Gullit lijkt mij een alleraardigst man, rustigere karakter, en een betere vader voor haar kinderen. Deze man, dat is een andere verhaal, het enige wat hij mist, is een equal, die hem een keer tegen de grond werkt, door een kogel of met een groep van 10 man.
Haha, mooi. Je geeft mij nieuwe namen van kickboksers. Overeem en Badr kende ik wel. Volg het kickboksen niet zo. Dit zijn voor mij allemaal onbekende namen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hij is al vaak genoeg tegen de grond gewerkt hoor. Door Sem Schildt, Peter Graham, Bonsjaki etc
Dit nooit gezien?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:49 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, mooi. Je geeft mij nieuwe namen van kickboksers. Overeem en Badr kende ik wel. Volg het kickboksen niet zo. Dit zijn voor mij allemaal onbekende namen.
Nee. Bedankt voor de clips. Zal ze morgen rustig bekijken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dit nooit gezien?
Badr Hari die zich misdraagt tijdens een persconferentie:
En daarna tegen dezelfde man die hij beledigde knock out gaat:
(Peter Graham)
Of door Semmy Schildt
Ik kijk al heel lang K1 ed en zag Badr in zijn 1e wedstrijden en zag gelijk dat het een kutjoch was
Vanaf dag 1quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee. Bedankt voor de clips. Zal ze morgen rustig bekijken.Hij misdroeg zich zeker al in zijn eerste wedstrijden, niet?
Wow, wat een persconferentie. Hij en Graham liggen al op de vloer voordat ze in de ring staan. Wat een kasten zijn het.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Vanaf dag 1
Kijk eens het verschil tussen Overeem en hem:
Ja. Typerend gedrag voor Badr.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wow, wat een persconferentie. Hij en Graham liggen al op de vloer voordat ze in de ring staan. Wat een kasten zijn het.Badr: How old are you. Graham: I'm 30 years old. Badr: Motherfucker, your dead tommorow.
In dit fimpje check vanaf 6:20 waarin Overeem toegeeft dat Badr te laf was om het 2e gevecht onder MMA regels aan te gaan....quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:14 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wow, wat een persconferentie. Hij en Graham liggen al op de vloer voordat ze in de ring staan. Wat een kasten zijn het.Badr: How old are you. Graham: I'm 30 years old. Badr: Motherfucker, your dead tommorow.
Dat staat je helemaal vrij.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:24 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Tja, zo lang jij schermt met onderzoeken, maar die onderzoeken niet kunt laten zien hecht ik toch meer waarde aan mijn eigen waarneming.
Dat staat er niet. Er staat dat er vrijwel altijd een aanleiding is, maar dat die aanleiding voor normale mensen allesbehalve een aanleiding zou zijn om te reageren zoals is gereageerd.quote:Dus je bent het met me eens dat het ook vaak genoeg om niks gebeurt, maar dat jij dat 'om niks' een aanleiding noemt?
In dezen heeft hij gelijk. En dit is te googlen, dus dan is het waar in jouw wereld.quote:JC? Johan Cruijff? Nou, Johan Cruijff heeft de waarheid niet in pacht hoor.
Gezien. Imposant hoe groot Overeem is. Eerlijk is eerlijk. Als je zoiets tegenover je hebt, kruip je automatisch op de grond.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
In dit fimpje check vanaf 6:20 waarin Overeem toegeeft dat Badr te laf was om het 2e gevecht onder MMA regels aan te gaan....
Die indruk had ik, maar had eerder oog voor zijn verschijning.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:32 schreef Specularium het volgende:
En Overeem is een vriendelijke reus, zo kan het ook.
MMA is in feite kickboxen met grondgevechten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Die indruk had ik, maar had eerder oog voor zijn verschijning.Ook opgezocht wat MMA inhoudt. Lees dat het een combinatie is van vechtsporten: boksen, kickboksen etcetra. Een soort vrij vechtsport waarin je meerdere technieken kan gebruiken. Zie je het al voor je. Overeem die je wurgt, zonder dat de scheidsrechter ingrijpt.
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2012 00:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
MMA is in feite kickboxen met grondgevechten.
En ik hou niet van die grondgevechten.
Oh dus dit is de Model Marokkaan zoals de media deze man altijd omschreef.quote:
Zijn de meesten dat niet daar?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:32 schreef Specularium het volgende:
En Overeem is een vriendelijke reus, zo kan het ook.
Oké, dus je kunt bij ze in de buurt komen, zonder dat je tien seconden later door de lucht vliegt?quote:Op zondag 15 juli 2012 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn de meesten dat niet daar?
Ik weet niet of ik nu sporten door elkaar haal hoor () maar Sem Schilt, die Remy Bonjaski (?), Overeem en die man die altijd van die houthakkersblouses droeg (hoe heet ie ook alweer?) die vind en vond ik inderdaad buiten de ring altijd júist overkomen als vriendelijke goedsullen..
EDIT: Peter Aerts![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cliche Marokkaan heet zoiets.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:13 schreef slashdotter3 het volgende:
Al dat slappe gelul over hoe hij spijt heeft van z'n acties (tegenstanders op de grond natrappen), hoe hij 7 maanden tot rust en inzicht is gekomen in Marokko en dan zie je met dit skybox incident dat het allemaal onzin was wat hij uitkraamde en geen spat veranderd is
als je persconferentie met Graham ook zag., die haalde hem vrij eenvoudig neer . Die loser zou in een mma gevecht met Overeem kansloos neergehaald worden en kapot geslagen wordenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Vanaf dag 1
Kijk eens het verschil tussen Overeem en hem:
Hoe fucking triest ben je dan? Je daagt hem uit en beledigd hem over MMA regels. Dus je trekt een grote bek dat je hem op zowel K1 als MMA regels verslaat. Gevecht komt en Overeem slaat hem KO tijdens K1 regels (terwijl Overeem MMA is). Hari vlucht daarna weg en komt nooit zijn afspraak na om tegen Overeem te vechten met MMA regels![]()
Maar dan ook bv weigeren handschoenen tegen elkaar aan te doen voor het gevecht, wat een kankerkneus niet normaal.
Inderdaad.quote:Op zondag 15 juli 2012 01:50 schreef static het volgende:
Maar we mogen collectief trots zijn op 'onze' manier van kickboxen.
Zijn enorme kracht is een vloek en zegen (voor hem) tegelijk.quote:
Daarom moet iemand hem eens helemaal kapotslaan , dat ie weet dat ie ook maar een mens isquote:Op zondag 15 juli 2012 02:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zijn enorme kracht is een vloek en zegen (voor hem) tegelijk.
Iemand die fysiek sterker is dan 99,9% van de mensheid moet zichzelf ten aller tijden kunnen beheersen. Maar nee, hij geniet van zijn status als half-god en vecht tegen alles wat hem niet zint.
Hij kent geen angst, geen rem, en altijd maar op zoek naar erkenning van wie dan ook.
Aan de andere kant: Zonder zijn agressie was hij waarschijnlijk nooit zo ver gekomen als nu. Het is een puur mentale kwestie. Ik denk dat op heden er niemand in is geslaagd om hem mentaal zo te kneden, dat hij begrijpt dat hij niet alleen om de wereld is.
Ik durf te wedden dat hij 99% van de tijd een lieve jongen is. Maar met de kracht die hij bezit, is die ene procent genoeg om binnen korte tijd heel veel schade te maken.
Hij moet een lange tijd eens flink gaat boeten voor zijn gedrag. Celstraf misschien.quote:Op zondag 15 juli 2012 02:03 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Daarom moet iemand hem eens helemaal kapotslaan , dat ie weet dat ie ook maar een mens is
Nou ja, bekijk dan al die youtube clips maar eens, hij wint er genoeg, maar gaat toch ook regelmatig tegen het canvas. Hij zal dus zelf als geen ander weten dat ie maar een mens is lijkt me zo. Wat ie alleen ook eens moet gaan beseffen, is dat je niet ongestraft buiten de ring beuken kan gaan lopen uitdelen zonder daarvoor ooit de prijs te moeten betalen. Er zijn wel grotere jongens als Hari tot vissenvoer gedegradeerd.quote:Op zondag 15 juli 2012 02:03 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Daarom moet iemand hem eens helemaal kapotslaan , dat ie weet dat ie ook maar een mens is
Ik heb iets soortgelijks gezegd in een van de vorige delen.quote:Op zondag 15 juli 2012 02:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
in een mma ring zal die wel het zwijgen worden opgelegd . maar daar is die te schijterig voor wssquote:Op zondag 15 juli 2012 02:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij moet een lange tijd eens flink gaat boeten voor zijn gedrag. Celstraf misschien.
Door wie zal hij kapot moeten worden geslagen? In de ring? Dan wordt hij alleen nog maar kwader van. Respect voor de mensen om hem heen die er alles aan doen om hem te beschermen. Het wordt er voor hun niet makkelijker op zo'n manier.
Blijvend letsel kan hem ook rustig makenquote:Op zondag 15 juli 2012 02:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou ja, bekijk dan al die youtube clips maar eens, hij wint er genoeg, maar gaat toch ook regelmatig tegen het canvas. Hij zal dus zelf als geen ander weten dat ie maar een mens is lijkt me zo. Wat ie alleen ook eens moet gaan beseffen, is dat je niet ongestraft buiten de ring beuken kan gaan lopen uitdelen zonder daarvoor ooit de prijs te moeten betalen. Er zijn wel grotere jongens als Hari tot vissenvoer gedegradeerd.
Als je teveel vijanden maakt links en rechts, blijft met meestal niet bij letsel, dan is het gewoon game over.quote:Op zondag 15 juli 2012 02:10 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Blijvend letsel kan hem ook rustig maken
dat er iemand een premie op zijn hoofd zet ? ja dan komt er een mannetje op een motor langs en is het dag dag Badrquote:Op zondag 15 juli 2012 02:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als je teveel vijanden maakt links en rechts, blijft met meestal niet bij letsel, dan is het gewoon game over.
Dat gaat waarschijnlijk ook een keer gebeuren.quote:Op zondag 15 juli 2012 02:13 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat er iemand een premie op zijn hoofd zet ? ja dan komt er een mannetje op een motor langs en is het dag dag Badr
Nederland staat bekend om zijn kickbox technieken en trainingen. Kunnen ze in o.a. Thailand jaloers op zijn. Veel kampioenen trainen hier.quote:
Die Nederland vs.Thailand gevechten zijn altijd wel cool.quote:Op zondag 15 juli 2012 02:15 schreef static het volgende:
[..]
Nederland staat bekend om zijn kickbox technieken en trainingen. Kunnen ze in o.a. Thailand jaloers op zijn. Veel kampioenen trainen hier.
Nog niet eens. Er zijn mensen die over zich heen laten lopen, er zijn er ook die wraak nemen, daar lang op loeren zelfs. En diegenen die zelf niet sterk zijn, zijn meestal nog het gevaarlijkst, want die grijpen naar andere middelen. En je kan nog zo'n goede vechter zijn, tegen een vuurwapen heb je geen kans. Ik kan me nog enkele voorbeelden uit mijn eigen omgeving herinneren, van jongens die zo'n enorme reputatie hadden, dat het bijna logisch word dat ze niet met blote vuist bejegend worden als het los gaat, want dat is dan bij voorbaat al verloren, en niet iedereen zal dat accepteren. Al die gasten met zo'n soort reputatie komen bijna allemaal door geweld om het leven, het is bijna onvermijdelijk. Tenzij ze op een gegeven moment wakker worden en een hele andere weg inslaan.quote:Op zondag 15 juli 2012 02:13 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat er iemand een premie op zijn hoofd zet ? ja dan komt er een mannetje op een motor langs en is het dag dag Badr
Een van mijn beste maatje is ook zo'n type als Badr Hari. Een getalenteerde kickboxer met geweldig veel kracht. 99% van de tijd een hartstikke lieve en gevoelige jongen, die geweldig met mijn kinderen kan opschieten. Mijn zoonje ziet hem ook als zijn beste vriend.quote:Op zondag 15 juli 2012 02:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb iets soortgelijks gezegd in een van de vorige delen.
Bijna niemand kan hem aan, daar zit een deel van het probleem.
Wat was de achtergrond van die vechtpartij?quote:Op zondag 15 juli 2012 02:25 schreef FireFox1 het volgende:
Maar ik ken ook z'n donkere kant. Heb van dichtbij meegemaakt hoe hij zo 3/4 gasten waar hij mee ruzie had, in z'n eentje binnen 10 seconden allemaal kun neer meppen.
Niks dus. Haantjes gedrag in een café wat binnen een paar tellen uit de hand liep. Ik als nuchter persoon die schuw is van geweld, snapte gewoon niks van de aanleiding. "omdat ie tof liep te doen" nou nou, wat een aanleidingquote:Op zondag 15 juli 2012 02:30 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Wat was de achtergrond van die vechtpartij?
Hoezo kracht?quote:Op zondag 15 juli 2012 02:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iemand die fysiek sterker is dan 99,9% van de mensheid moet zichzelf ten aller tijden kunnen beheersen. Maar nee, hij geniet van zijn status als half-god en vecht tegen alles wat hem niet zint.
Hij kent geen angst, geen rem, en altijd maar op zoek naar erkenning van wie dan ook.
Aan de andere kant: Zonder zijn agressie was hij waarschijnlijk nooit zo ver gekomen als nu. Het is een puur mentale kwestie. Ik denk dat op heden er niemand in is geslaagd om hem mentaal zo te kneden, dat hij begrijpt dat hij niet alleen om de wereld is.
Ik durf te wedden dat hij 99% van de tijd een lieve jongen is. Maar met de kracht die hij bezit, is die ene procent genoeg om binnen korte tijd heel veel schade te maken.
Misschien kunnen de anderen zich beter beheersen.quote:Op zondag 15 juli 2012 02:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb iets soortgelijks gezegd in een van de vorige delen.
Bijna niemand kan hem aan, daar zit een deel van het probleem.
Ik heb het over zijn kracht buiten de ring. Neem 3 van je beste vrienden: Ik denk/weet wel zeker dat ze het allemaal verliezen van hem. Zelfs met z'n drieën bij elkaar.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo kracht?
Wil je zeggen dat hij veel meer kracht heeft dan andere gelijkwaardige vechters?
Hij is een goede vechter, maar veel te agressief.
Buiten de ring is het een ander verhaal. Als de ander ook lak zou hebben aan de regels, dan zou ik willen zien wat Badr uithaalt tegen bv. Overeem o.a.
Badr wil graag zijn reputatie behouden, waardoor hij gaat voor de kill, het gaat hem niet om de sport, maar om zichzelf.
Hoho. Ik doe niet alsof hij er niets mee te maken heeft. Ik stel alleen vast dat er geen uitlatingen van het slachtoffer geciteeerd kunnen worden die Hari van een concreet strafbaar feit beschuldigen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Net zo'n onzin als doen alsof hij er niets mee te maken heeft![]()
We wachten het af
Jij hebt jezelf echt helemaal belachelijk gemaakt in deze topicreeks.quote:Op zondag 15 juli 2012 05:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoho. Ik doe niet alsof hij er niets mee te maken heeft. Ik stel alleen vast dat er geen uitlatingen van het slachtoffer geciteeerd kunnen worden die Hari van een concreet strafbaar feit beschuldigen.
Dat sluit betrokkenheid van Hari geenzins uit, maar het betekent wel dat het beeld wat JvH neerzet van Hari als degene die hem in elkaar heeft getrapt niet ondersteund wordt door de openlijke verklaringen van het slachtoffer.
Als het echte onderzoeken zijn, is er vast wel een link van te vinden. Van anderen eis je altijd bronnen, geef die dan, voor je eigen geloofwaardigheid, zelf ook.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 21:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het merendeel van wat ik in mijn leven aan informatie tot mij genomen heb is op schrift. Dat geldt ook hiervoor.
Klopt, ze zoeken een aanleiding en dat kan een in hun ogen verkeerd jasje of een verkeerde broek zijn. Ook een automerk, een brommermerk, te dicht langslopen of niet meteen opzij springen als ze eraan komen is voor sommige mensen een aanleiding om te vechten. Zelfs een verkeerde blik of beweging kan al genoeg zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:45 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nou, het kan maar net zo zijn dat je in de ogen van de ruziezoekers bijvoorbeeld een te arrogante uitstraling hebt, of juist een te sukkelige. Of dat je bijvoorbeeld een kledingmerk aan hebt wat 'hun' merk is.
Je overschat zijn kracht buiten de ring. Buiten de ring is het wat dat betreft gewoon een crimineel die zijn tegenstanders uitzoekt en zijn wapens gebruikt. Hij houdt zich daarbij aan geen enkele regel. Geef die 3 vrienden dezelfde regels, .... dus geen regels, stop allemaal een mes in hun handen en en ze maken 'm af, simpel. Wat ik ermee wil zeggen is, het heeft met mentaliteit te maken, niet met kracht! Jij zou het met de juiste mentaliteit ook kunnen, je zou alleen andere wapens kiezen waarschijnlijkquote:Op zondag 15 juli 2012 03:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb het over zijn kracht buiten de ring. Neem 3 van je beste vrienden: Ik denk/weet wel zeker dat ze het allemaal verliezen van hem. Zelfs met z'n drieën bij elkaar.
Wat hij in de ring doet, is tot daar aan toe. Maar weerloze mensen aanpakken vind ik 100x erger.
Hij is toevallig wel een stuk objectiever in zijn reacties dat jij dat bent. We kennen alle feiten van dit geval nog niet eens en jij begint vanuit je onderbuik te reageren. Wie maakt zich dan belachelijk hier?quote:Op zondag 15 juli 2012 05:25 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
Jij hebt jezelf echt helemaal belachelijk gemaakt in deze topicreeks.
Ga je nog door met een zwakzinnige gewelddadige draaideur crimineel verdedigen. Met zon burgerbevolking is het niet raar dat er niet strenger gestraft wordt als het simpele publiek toch vindt dat de zwaarste en meest gewelddadige criminelen uit het land vrij moeten gaan.
Zou me niet verbazen als je ook zo zou praten als je dochter door zo een figuur doodgeslagen wordt.
De feiten zijn zo klaar als een klontje.quote:Op zondag 15 juli 2012 08:17 schreef Samson het volgende:
[..]
Hij is toevallig wel een stuk objectiever in zijn reacties dat jij dat bent. We kennen alle feiten van dit geval nog niet eens en jij begint vanuit je onderbuik te reageren. Wie maakt zich dan belachelijk hier?
Het slachtoffer heeft meerdere malen gezegd dat Hari 1 vd daders is en WS blijft dat maar ontkennen omdat hij een obsessie met Marokkanen en de Telegraaf heeft.quote:Op zondag 15 juli 2012 08:17 schreef Samson het volgende:
[..]
Hij is toevallig wel een stuk objectiever in zijn reacties dat jij dat bent. We kennen alle feiten van dit geval nog niet eens en jij begint vanuit je onderbuik te reageren. Wie maakt zich dan belachelijk hier?
Precies wat ik zeg, onderbuikgevoelens en geen feiten. Ik blijf het volgen want ben benieuwd wat uiteindelijk de feiten blijken te zijn. Als het allemaal zo simpel was als jij zegt had het slachtoffer al aangifte tegen Badr gedaan lijkt me.....quote:Op zondag 15 juli 2012 08:21 schreef FemacampSurvivor het volgende:
[..]
De feiten zijn zo klaar als een klontje.
Een gewelddadige psychopaat heeft met zijn 2 vriendjes een rijke zakenman de kanker in geslagen.
Wie nou welke schop of klap heeft uitgedeeld maakt werkelijk niets uit. Ze hebben in een groep ook wel gang genoemd gehandeld en zijn dus allemaal even schuldig.
Deze psychopaat had al lang achter slot en grendel moeten zitten dan was dit nooit gebeurd.
Het is al vaker gezegd in dit topic dat het beter is om even te wachten totdat de recherche wat onderzoek gedaan heeft om bewijzen te verzamelen zodat ze hem niet weer moeten laten gaan en niet nog een keer op mogen pakken.quote:Op zondag 15 juli 2012 08:35 schreef Samson het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg, onderbuikgevoelens en geen feiten. Ik blijf het volgen want ben benieuwd wat uiteindelijk de feiten blijken te zijn. Als het allemaal zo simpel was als jij zegt had het slachtoffer al aangifte tegen Badr gedaan lijkt me.....
Het is niet gewoon een goede vechter. Het is een buitengewoon goede vechter. Een van de allerbeste. Dat maakt het vervelend dat hij wat gedragsproblemen heeft. Zijn laatste confrontatie met Overeem heeft hij trouwens gewonnen bij mijn weten.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo kracht?
Wil je zeggen dat hij veel meer kracht heeft dan andere gelijkwaardige vechters?
Hij is een goede vechter, maar veel te agressief.
Buiten de ring is het een ander verhaal. Als de ander ook lak zou hebben aan de regels, dan zou ik willen zien wat Badr uithaalt tegen bv. Overeem o.a.
Badr wil graag zijn reputatie behouden, waardoor hij gaat voor de kill, het gaat hem niet om de sport, maar om zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |