quote:Op zondag 15 juli 2012 00:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
MMA is in feite kickboxen met grondgevechten.
En ik hou niet van die grondgevechten.
Oh dus dit is de Model Marokkaan zoals de media deze man altijd omschreef.quote:
Zijn de meesten dat niet daar?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:32 schreef Specularium het volgende:
En Overeem is een vriendelijke reus, zo kan het ook.
Oké, dus je kunt bij ze in de buurt komen, zonder dat je tien seconden later door de lucht vliegt?quote:Op zondag 15 juli 2012 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn de meesten dat niet daar?
Ik weet niet of ik nu sporten door elkaar haal hoor () maar Sem Schilt, die Remy Bonjaski (?), Overeem en die man die altijd van die houthakkersblouses droeg (hoe heet ie ook alweer?) die vind en vond ik inderdaad buiten de ring altijd júist overkomen als vriendelijke goedsullen..
EDIT: Peter Aerts![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cliche Marokkaan heet zoiets.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:13 schreef slashdotter3 het volgende:
Al dat slappe gelul over hoe hij spijt heeft van z'n acties (tegenstanders op de grond natrappen), hoe hij 7 maanden tot rust en inzicht is gekomen in Marokko en dan zie je met dit skybox incident dat het allemaal onzin was wat hij uitkraamde en geen spat veranderd is
als je persconferentie met Graham ook zag., die haalde hem vrij eenvoudig neer . Die loser zou in een mma gevecht met Overeem kansloos neergehaald worden en kapot geslagen wordenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Vanaf dag 1
Kijk eens het verschil tussen Overeem en hem:
Hoe fucking triest ben je dan? Je daagt hem uit en beledigd hem over MMA regels. Dus je trekt een grote bek dat je hem op zowel K1 als MMA regels verslaat. Gevecht komt en Overeem slaat hem KO tijdens K1 regels (terwijl Overeem MMA is). Hari vlucht daarna weg en komt nooit zijn afspraak na om tegen Overeem te vechten met MMA regels![]()
Maar dan ook bv weigeren handschoenen tegen elkaar aan te doen voor het gevecht, wat een kankerkneus niet normaal.
Inderdaad.quote:Op zondag 15 juli 2012 01:50 schreef static het volgende:
Maar we mogen collectief trots zijn op 'onze' manier van kickboxen.
Zijn enorme kracht is een vloek en zegen (voor hem) tegelijk.quote:
Daarom moet iemand hem eens helemaal kapotslaan , dat ie weet dat ie ook maar een mens isquote:Op zondag 15 juli 2012 02:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zijn enorme kracht is een vloek en zegen (voor hem) tegelijk.
Iemand die fysiek sterker is dan 99,9% van de mensheid moet zichzelf ten aller tijden kunnen beheersen. Maar nee, hij geniet van zijn status als half-god en vecht tegen alles wat hem niet zint.
Hij kent geen angst, geen rem, en altijd maar op zoek naar erkenning van wie dan ook.
Aan de andere kant: Zonder zijn agressie was hij waarschijnlijk nooit zo ver gekomen als nu. Het is een puur mentale kwestie. Ik denk dat op heden er niemand in is geslaagd om hem mentaal zo te kneden, dat hij begrijpt dat hij niet alleen om de wereld is.
Ik durf te wedden dat hij 99% van de tijd een lieve jongen is. Maar met de kracht die hij bezit, is die ene procent genoeg om binnen korte tijd heel veel schade te maken.
Hij moet een lange tijd eens flink gaat boeten voor zijn gedrag. Celstraf misschien.quote:Op zondag 15 juli 2012 02:03 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Daarom moet iemand hem eens helemaal kapotslaan , dat ie weet dat ie ook maar een mens is
Nou ja, bekijk dan al die youtube clips maar eens, hij wint er genoeg, maar gaat toch ook regelmatig tegen het canvas. Hij zal dus zelf als geen ander weten dat ie maar een mens is lijkt me zo. Wat ie alleen ook eens moet gaan beseffen, is dat je niet ongestraft buiten de ring beuken kan gaan lopen uitdelen zonder daarvoor ooit de prijs te moeten betalen. Er zijn wel grotere jongens als Hari tot vissenvoer gedegradeerd.quote:Op zondag 15 juli 2012 02:03 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Daarom moet iemand hem eens helemaal kapotslaan , dat ie weet dat ie ook maar een mens is
Ik heb iets soortgelijks gezegd in een van de vorige delen.quote:Op zondag 15 juli 2012 02:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
in een mma ring zal die wel het zwijgen worden opgelegd . maar daar is die te schijterig voor wssquote:Op zondag 15 juli 2012 02:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij moet een lange tijd eens flink gaat boeten voor zijn gedrag. Celstraf misschien.
Door wie zal hij kapot moeten worden geslagen? In de ring? Dan wordt hij alleen nog maar kwader van. Respect voor de mensen om hem heen die er alles aan doen om hem te beschermen. Het wordt er voor hun niet makkelijker op zo'n manier.
Blijvend letsel kan hem ook rustig makenquote:Op zondag 15 juli 2012 02:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou ja, bekijk dan al die youtube clips maar eens, hij wint er genoeg, maar gaat toch ook regelmatig tegen het canvas. Hij zal dus zelf als geen ander weten dat ie maar een mens is lijkt me zo. Wat ie alleen ook eens moet gaan beseffen, is dat je niet ongestraft buiten de ring beuken kan gaan lopen uitdelen zonder daarvoor ooit de prijs te moeten betalen. Er zijn wel grotere jongens als Hari tot vissenvoer gedegradeerd.
Als je teveel vijanden maakt links en rechts, blijft met meestal niet bij letsel, dan is het gewoon game over.quote:Op zondag 15 juli 2012 02:10 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Blijvend letsel kan hem ook rustig maken
dat er iemand een premie op zijn hoofd zet ? ja dan komt er een mannetje op een motor langs en is het dag dag Badrquote:Op zondag 15 juli 2012 02:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als je teveel vijanden maakt links en rechts, blijft met meestal niet bij letsel, dan is het gewoon game over.
Dat gaat waarschijnlijk ook een keer gebeuren.quote:Op zondag 15 juli 2012 02:13 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat er iemand een premie op zijn hoofd zet ? ja dan komt er een mannetje op een motor langs en is het dag dag Badr
Nederland staat bekend om zijn kickbox technieken en trainingen. Kunnen ze in o.a. Thailand jaloers op zijn. Veel kampioenen trainen hier.quote:
Die Nederland vs.Thailand gevechten zijn altijd wel cool.quote:Op zondag 15 juli 2012 02:15 schreef static het volgende:
[..]
Nederland staat bekend om zijn kickbox technieken en trainingen. Kunnen ze in o.a. Thailand jaloers op zijn. Veel kampioenen trainen hier.
Nog niet eens. Er zijn mensen die over zich heen laten lopen, er zijn er ook die wraak nemen, daar lang op loeren zelfs. En diegenen die zelf niet sterk zijn, zijn meestal nog het gevaarlijkst, want die grijpen naar andere middelen. En je kan nog zo'n goede vechter zijn, tegen een vuurwapen heb je geen kans. Ik kan me nog enkele voorbeelden uit mijn eigen omgeving herinneren, van jongens die zo'n enorme reputatie hadden, dat het bijna logisch word dat ze niet met blote vuist bejegend worden als het los gaat, want dat is dan bij voorbaat al verloren, en niet iedereen zal dat accepteren. Al die gasten met zo'n soort reputatie komen bijna allemaal door geweld om het leven, het is bijna onvermijdelijk. Tenzij ze op een gegeven moment wakker worden en een hele andere weg inslaan.quote:Op zondag 15 juli 2012 02:13 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat er iemand een premie op zijn hoofd zet ? ja dan komt er een mannetje op een motor langs en is het dag dag Badr
Een van mijn beste maatje is ook zo'n type als Badr Hari. Een getalenteerde kickboxer met geweldig veel kracht. 99% van de tijd een hartstikke lieve en gevoelige jongen, die geweldig met mijn kinderen kan opschieten. Mijn zoonje ziet hem ook als zijn beste vriend.quote:Op zondag 15 juli 2012 02:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb iets soortgelijks gezegd in een van de vorige delen.
Bijna niemand kan hem aan, daar zit een deel van het probleem.
Wat was de achtergrond van die vechtpartij?quote:Op zondag 15 juli 2012 02:25 schreef FireFox1 het volgende:
Maar ik ken ook z'n donkere kant. Heb van dichtbij meegemaakt hoe hij zo 3/4 gasten waar hij mee ruzie had, in z'n eentje binnen 10 seconden allemaal kun neer meppen.
Niks dus. Haantjes gedrag in een café wat binnen een paar tellen uit de hand liep. Ik als nuchter persoon die schuw is van geweld, snapte gewoon niks van de aanleiding. "omdat ie tof liep te doen" nou nou, wat een aanleidingquote:Op zondag 15 juli 2012 02:30 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Wat was de achtergrond van die vechtpartij?
Hoezo kracht?quote:Op zondag 15 juli 2012 02:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iemand die fysiek sterker is dan 99,9% van de mensheid moet zichzelf ten aller tijden kunnen beheersen. Maar nee, hij geniet van zijn status als half-god en vecht tegen alles wat hem niet zint.
Hij kent geen angst, geen rem, en altijd maar op zoek naar erkenning van wie dan ook.
Aan de andere kant: Zonder zijn agressie was hij waarschijnlijk nooit zo ver gekomen als nu. Het is een puur mentale kwestie. Ik denk dat op heden er niemand in is geslaagd om hem mentaal zo te kneden, dat hij begrijpt dat hij niet alleen om de wereld is.
Ik durf te wedden dat hij 99% van de tijd een lieve jongen is. Maar met de kracht die hij bezit, is die ene procent genoeg om binnen korte tijd heel veel schade te maken.
Misschien kunnen de anderen zich beter beheersen.quote:Op zondag 15 juli 2012 02:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb iets soortgelijks gezegd in een van de vorige delen.
Bijna niemand kan hem aan, daar zit een deel van het probleem.
Ik heb het over zijn kracht buiten de ring. Neem 3 van je beste vrienden: Ik denk/weet wel zeker dat ze het allemaal verliezen van hem. Zelfs met z'n drieën bij elkaar.quote:Op zondag 15 juli 2012 03:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo kracht?
Wil je zeggen dat hij veel meer kracht heeft dan andere gelijkwaardige vechters?
Hij is een goede vechter, maar veel te agressief.
Buiten de ring is het een ander verhaal. Als de ander ook lak zou hebben aan de regels, dan zou ik willen zien wat Badr uithaalt tegen bv. Overeem o.a.
Badr wil graag zijn reputatie behouden, waardoor hij gaat voor de kill, het gaat hem niet om de sport, maar om zichzelf.
Hoho. Ik doe niet alsof hij er niets mee te maken heeft. Ik stel alleen vast dat er geen uitlatingen van het slachtoffer geciteeerd kunnen worden die Hari van een concreet strafbaar feit beschuldigen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Net zo'n onzin als doen alsof hij er niets mee te maken heeft![]()
We wachten het af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |