SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .
Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoinsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL e.a.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.BAM dit is 3KB![]()
Mijn eerste fipo !
Ik durfde geen lapo te doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij zijn die achterkantjes in alle kleuren te krijgen.. of waren dat nou de bumpers....![]()
Edit: deze dus.... Maar die zullen wel net zo leverbaar zijn als de witte versie van de telefoon...
[ Bericht 54% gewijzigd door Zolderkamer op 06-07-2012 12:52:56 ]![]()
@shiz ik wacht nu wel op een review van de phone het is een nette prijs voor wat je krijgt.BAM dit is 3KB![]()
Met of zonder verrassingsvuurwerk? Linkje?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zojuist nog ff twee OEM EU chargers + micro usb kabel van Ebay gehaald. Die zijn echt fijn.jaja, en azo...![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:35 schreef Zolderkamer het volgende:
Mijn eerste fipo !
Ik durfde geen lapo te doen...
Ik kan volwassen doen, wanneer het mij uitkomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij zijn die achterkantjes in alle kleuren te krijgen.. of waren dat nou de bumpers....![]()
Edit: deze dus.... Maar die zullen wel net zo leverbaar zijn als de witte versie van de telefoon...![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:43 schreef Zolderkamer het volgende:
Jaaa...! Er zit nu ook schot in mijn telefoon.. (70%)
Hij ligt in stock bij Mistertao...
Nu moeten ze hem alleen nog ff verzendklaar maken..![]()
NetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee dit is geen smartphone... Dit is een "intelligent mobile phone"![]()
Btw komt Bobbert geen lapo doen...?![]()
, die van mij staat nog op 30% maar ik heb dan ook iets later besteld
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Heb inmiddels de SAIK SA-15 Torchlight binnen. Net even geinstalleerd, batterijen er in gedaan, maar hij doet niks. Lijkt me gewoon kapot. Straks even voor de zekerheid 2 nieuwe AA'tjes erin en dan hopen dat het aan de batterijen ligt, maar lijkt me sterk. Inmiddels de verkoper ook al gemaild.
Weet dat meerdere mensen deze Saik sa-15 hebben... iemand anders ook dit probleem gehad?![]()
Mooi gesproken bobbert. Kwaliteit over kwantiteit!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:15 schreef bobbernaut het volgende:
Nee dat doe ik niet, zoals je misschien gemerkt heb post ik minder in dit topic.
Hoewel t topic alsnog snel gaat is dat niet mijn schuld.Jup! Zelf ben ik ook benieuwd natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:35 schreef Loll het volgende:
@shiz ik wacht nu wel op een review van de phone het is een nette prijs voor wat je krijgt.Waarom denk je dat ik OEM-chargers haal?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:00 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Met of zonder verrassingsvuurwerk? Linkje?Gebruik er probleemloos al eentje maandenlang.
Ze zijn al verzonden ook, dat was rap (2e linkje hier ).Aha, vreemd en nee, niet gehad. Zijn hopelijk gewoon je batties.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:09 schreef Superrudi het volgende:
Heb inmiddels de SAIK SA-15 Torchlight binnen. Net even geinstalleerd, batterijen er in gedaan, maar hij doet niks. Lijkt me gewoon kapot. Straks even voor de zekerheid 2 nieuwe AA'tjes erin en dan hopen dat het aan de batterijen ligt, maar lijkt me sterk. Inmiddels de verkoper ook al gemaild.
Weet dat meerdere mensen deze Saik sa-15 hebben... iemand anders ook dit probleem gehad?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Weet iemand of er met nieuwjaar een manier is om legaal vuurwerk uit China te importeren? Vroeg ik me laatst af voor nieuw jaar![]()
![]()
Mag in ieder geval niet per luchtpost. Dus dat wordt per containerschip. Dan gaat niemand met je om de tafelzitten, tenzij je een pyrotechnician bent ofzo en voor een paar honderd kilo in wilt kopen en de vergunningen daarvoor hebt. Dan moet je allerlei speciale maatregelen nemen voor het verpakken, verzenden en opbergen ervan, verzekeringen en papierwerk afsluiten, enz etc. Dus think again...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dan kan ik me dit wel op me buik schrijven:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:03 schreef shiznuts het volgende:
Mag in ieder geval niet per luchtpost. Dus dat wordt per containerschip. Dan gaat niemand met je om de tafelzitten, tenzij je een pyrotechnician bent ofzo en voor een paar honderd kilo in wilt kopen en de vergunningen daarvoor hebt. Dan moet je allerlei speciale maatregelen nemen voor het verpakken, verzenden en opbergen ervan, verzekeringen en papierwerk afsluiten, enz etc. Dus think again...![]()
![]()
![]()
Je moet het gewoon een stuk minder ver over de grens zoeken, je hebt toch ook België en Duitsland...
'k Heb weleens vuurwerk gehaald in een Belgisch dorpje net over de grens. Een soort tabakswinkeltje en dan ligt het vuurwerk in een achterkamertje, heel dodgy, en dan zweet je peentjes als je weer terug de grens over Nederland in gaat.
Als ik uit het raam kijk zie ik de Belgische grensMaar volgens mij is zwaar vuurwerk daar ook verboden nu , maar het ging me meer om de prijs
![]()
![]()
Je kunt altijd zelf nog ff klooien met vuurwerk.
Of nou ja, misschien ook niet zo handig.
Maar vuurwerk uit China importeren is dus een No-go voor de reguliere consument.
Heb wel familie dat regelmatig naar China gaat voor werk, maar hun dat ( stiekem ) laten meenemen met het vliegtuig lijkt me ook niet de beste optiequote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:13 schreef shiznuts het volgende:
Maar vuurwerk uit China importeren is dus een No-go voor de reguliere consument.![]()
![]()
Ja, want de scanners op de luchthavens en patrouillehonden valt zoiets natuurlijk ook niet op.
Maar goed, in ander nieuws dan: MEElec verzendt Shiz' random oortjes/heaphoneThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Wie weet als je een verlaten vliegveld in het platteland van China neemt![]()
Misschien iets te ver gezocht.
Ik heb me net ook maar eens een vlag besteld bij DealExtreme, de US vlagGeen idee wat ik er mee moet , maar vond 5 dollar goedkoop voor een vlag.
![]()
Jep, het is een Allwinner A10. De opvolger van de Rikomagic MK802 zou met een TCC8925 Cortex A5 dualcore worden, maar dat betwijfel ik, aangezien dat een langzame dualcore is.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
A10 chip is dat toch?
Vond zelf deze bij DX wel grappig, maar er staat geen proccesor bij: http://www.dealextreme.co(...)-4gb-141172?item=716 - Denk dat het geen Allwinner is
Ook besteld, telefoon was niet geannuleerd deze keer!:
http://www.mistertao.com/(...)tem-15172406725.html - wit
http://www.mistertao.com/(...)tem-16029319467.html - wit
Dit is in ieder geval de goedkoopste A10 met composite AV out en externe wifi antenne.
Een MK802 is goedkoper te krijgen en heeft misschien 1GB DDR3, maar niet de overige specs die ik zoek.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
welke shop geeft mails door aan mistertao ?![]()
spam van den frank gekregen.. mss toch best om eens de wereld van die tussen agenten te verkennen![]()
![]()
Jeej, mijn pakketje van DX is vandaag binnen
Universele telefoonhouder voor in de auto. Ziet er erg plastic uit (Iets met dubbeltje en eerste rang, en dat is DX. Zuignap zit goed vast op mijn bureau, zal op glas ook wel goed zitten.
Zuignap met een kop waarop je een camera kan plaatsen. Kop kan je 360 graden draaien.
Klein hulpmiddeltje voor op de camera. Je kunt hem zowel horizontaal als verticaal plaatsen.![]()
Buyincoinsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:18 schreef Syphixx het volgende:
welke shop geeft mails door aan mistertao ?![]()
spam van den frank gekregen.. mss toch best om eens de wereld van die tussen agenten te verkennen= Mistertao dus dat zal het zijn
NEE das niet mogelijk, als je juiste papieren heb wil ik best wel wat voor je hier heen halenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:01 schreef davedavy het volgende:
Weet iemand of er met nieuwjaar een manier is om legaal vuurwerk uit China te importeren? Vroeg ik me laatst af voor nieuw jaar
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Is er iemand hier die ervaring heeft met telefoons van Meizu? Voornamelijk de MX versie lijkt mij wel wat, voor ~$400,- US.![]()
Ik denk dat niemand er eentje heeft gehaald (omdat 'ie best nog flink geprijsd was/is en je voor een relatief kleine meerprijs een westerse markt smartphone hebt).
Buiten Meizu MX (4-core) is de Huawei Ascend D Quad XL iets om in de gaten te houden (gespot: duur). Hier hebben een paar mensen, waaronder ik, een Jiayu JY-G2 besteld. Een andere grote speler is XIAOMI. ThL en ZOPO doen verder aardige pogingen.
[ Bericht 6% gewijzigd door shiz op 06-07-2012 20:31:42 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Heeft iemand al eens zon helikoptertje besteld? En is dat leuk, of belandt dat na 2x gebruiken in de kast?![]()
› http://chinaprices.us?q=9958&from=35 , of
› http://chinaprices.us?q=V911&from=35
Zou ik je aanraden.
Anders moet je ff de hele reeks doorlopen, zijn meerdere suggesties gedaan in het verleden.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 09:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ligt er vooral in waar je wilt vliegen, niet iedereen heeft een voetbalveld als achtertuin. Woon je midden in de stad, wil je een helicoptertje voor binnen en misschien buiten in krappe ruimtes. Dan kom je al gauw bij een klein model uit, bovendien kunnen die ook erg leuk zijn: 9958 of een V911. Wel een uitdaging want 4CH. Maar gewoon stabilisatie ingebouwd, dus hoveren en een beetje rondvliegen geen probleem, wil je echter meer gecoördineerde patronen vliegen en echt bank aanhellen, dan kun je dat daar ook mee leren. Ze zijn goedkoper dan grote modellen, maar niet heul erg geschikt voor buiten, omdat ze inderdaad zo ligt en klein zijn dus windgevoelig.
Elk heel channel staat voor een staploze regeling. Een half channel is een aan/uit-regeling, meestal een licht ofzo. 2CH heeft een vast voorwaartse 'pitch', invalshoek en vliegt dus alleen maar vooruit, het eerste kanaal regelt je hoogte/snelheid, het tweede laat de helikopter om de rotoras draaien voor richtingbesturing. Bij 3CH maakt de fixed pitch plaats voor variable pitch, je kunt voor en achteruit vliegen. Bij 4CH voeg je daar ook nog een kanaal aan toe voor 'bank', daarmee leunt een heli een bepaalde kant op i.p.v. helemaal horizontaal om de rotoras te draaien ('yaw'). De combinatie van yawing en banking zorgt voor gecoördineerde bochten, maar dat is vrij lastig. In principe kun je een 4CH heli wel als 3CH gebruiken door de 4e channel gewoon niet te gebruiken.
Qua merken kun je gaan voor een Xieda/Great Wall, WLToys, MJX, Syma, SH, Double Horse, of wat dan ook. Die dingen vliegen ongeveer allemaal volgens hetzelfde principe, het is alleen fijn als je een model uitzoekt waar je een beetje reserve rotors e.d. voor kunt krijgen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nice, geen lapo hunt geweest!
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Op nu.nl staat een stukje over die huawei telefoonser komt eentje met quadcore
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Een land besturen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:24 schreef davedavy het volgende:
Is het moeilijk om zo'n ding te besturen?Je hebt het over de heli's?
Al die kleine heli's kun je uit je hand lanceren en zijn erg vergefelijk. Laat een baby van twee meter hoogte vallen, dan is je baby vast stuk. Gooi je een mier van twee meter hoog naar beneden, dan loopt 'ie op de vloer leuk verder. Een 2CH is wel heel basic. Kun je eventueel een Silverlit halen bij een speelgoedzaak, raak je gauw op uitgekeken. Een 3CH heli is al een stuk geiniger, maar op een gegeven moment is daar ook niet veel meer aan en raad daarom gewoon een 4CH 9958 of V911 aan om mee te beginnen. Klein en vergeeflijk, goedkoop, goeie range en technologie (2.4Ghz), buiten te vliegen (z.g.a. windstille situaties), makkelijk en goedkoop onderdelen voor te krijgen. De 9958 is tof voor beginners, de V911 heeft een wat gevoeligere input en is net een tikkeltje trickier. Zoals je kon lezen in de quote hierboven al, je kunt 4CH in principe gewoon als 3CH heli's gebruiken en als je het standaard vliegen zat bent en het niet meer uitdagend is, de 4e channel erbij nemen.
Vergeet niet dat deze dingen gyro's hebben ingebouwd om ze te stabiliseren, dus begin met wat hovertraining en breidt dat langzaam uit met een beetje rondvliegen.Ook goeiemoggel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:53 schreef bobbernaut het volgende:
Op nu.nl staat een stukje over die huawei telefoonser komt eentje met quadcore
Daar hebben we het al meerdere keren over gehad (vandaag nog).
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:25 schreef shiznuts het volgende:
[..] is de Huawei Ascend D Quad XL iets om in de gaten te houden (gespot: duur). [..]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Eensch, die 3ch was ik zeer snel op uitgekeken. De 4ch maakt het allemaal net wat spannender. Hoveren valt vooral in het begin nog wel tegen, maar toen ik het eenmaal onder de knie had ging het vliegen ook vrij snel goed.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Een land besturen?Je hebt het over de heli's?
Al die kleine heli's kun je uit je hand lanceren en zijn erg vergefelijk. Laat een baby van twee meter hoogte vallen, dan is je baby vast stuk. Gooi je een mier van twee meter hoog naar beneden, dan loopt 'ie op de vloer leuk verder. Een 2CH is wel heel basic. Kun je eventueel een Silverlit halen bij een speelgoedzaak, raak je gauw op uitgekeken. Een 3CH heli is al een stuk geiniger, maar op een gegeven moment is daar ook niet veel meer aan en raad daarom gewoon een 4CH 9958 of V911 aan om mee te beginnen. Klein en vergeeflijk, goedkoop, goeie range en technologie (2.4Ghz), buiten te vliegen (z.g.a. windstille situaties), makkelijk en goedkoop onderdelen voor te krijgen. De 9958 is tof voor beginners, de V911 heeft een wat gevoeligere input en is net een tikkeltje trickier. Zoals je kon lezen in de quote hierboven al, je kunt 4CH in principe gewoon als 3CH heli's gebruiken en als je het standaard vliegen zat bent en het niet meer uitdagend is, de 4e channel erbij nemen.
Vergeet niet dat deze dingen gyro's hebben ingebouwd om ze te stabiliseren, dus begin met wat hovertraining en breidt dat langzaam uit met een beetje rondvliegen.
[..]
Op naar de volgende uitdaging 1 maatje groter...
Ik heb mijn eerste bestelling gedaan bij MisterTaoeen fantastische zonnebril
eens kijken hoe "snel"
die binnen is
![]()
Duurt wel iets langer, maar de prijs/kwaliteit verhouding is over het algemeen nog iets beter als bij de webshopsquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:25 schreef dj_ko het volgende:
Ik heb mijn eerste bestelling gedaan bij MisterTaoeen fantastische zonnebril
eens kijken hoe "snel"
die binnen is
(vooral bij de duurdere producten). Maar ook de Bluetooth muis van +-10 dollar doet het nog prima
(kon ik toen niet vinden in een webshop voor de prijs)
Oke dat klinkt in ieder geval goedquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Duurt wel iets langer, maar de prijs/kwaliteit verhouding is over het algemeen nog iets beter als bij de webshops(vooral bij de duurdere producten). Maar ook de Bluetooth muis van +-10 dollar doet het nog prima
(kon ik toen niet vinden in een webshop voor de prijs)
ik heb nu dezelfde zonnebril besteld die ik een tijdje geleden (toen dealperfect er nog was) bij Jack besteld heb. Prijs/kwaliteit was toen ook al zeer goed. Ben benieuwd
![]()
![]()
Mistertao is er in de loop van maanden ook niet bepaald sneller op geworden. Ik merk nu dat er volk op die site afkomt het al gauw 2á3 dagen duurt eerdat er besteld / ingepakt / verzonden is. De versturing van shop naar hun en van hun naar NL ligt natuurlijk buiten hun schuld, maar als ze de fase die wel binnen hun macht ligt versnellen kan het op het einde toch al snel 4/5 dagen schelen!GGGG![]()
De euro daalde vrijdag tot het laagste niveau in twee jaar tijd ten opzichte van de dollar.
$1,22 voor 1 euro
ik zet bestellen wel ff op hold.. toch niets nodigLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Wat is een goed start-budget? En moet ik die dingen helemaal zelf in elkaar zetten?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Een land besturen?Je hebt het over de heli's?
Vergeet niet dat deze dingen gyro's hebben ingebouwd om ze te stabiliseren, dus begin met wat hovertraining en breidt dat langzaam uit met een beetje rondvliegen.![]()
meende ik ergens gelezen te hebben dar er per 11 juli een verdubbeling van staff komt bij BIC of MisterTao (dacht in een mailtje). Dus dat lost het wel weer opquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:30 schreef einszweiachtung het volgende:
Mistertao is er in de loop van maanden ook niet bepaald sneller op geworden. Ik merk nu dat er volk op die site afkomt het al gauw 2á3 dagen duurt eerdat er besteld / ingepakt / verzonden is. De versturing van shop naar hun en van hun naar NL ligt natuurlijk buiten hun schuld, maar als ze de fase die wel binnen hun macht ligt versnellen kan het op het einde toch al snel 4/5 dagen schelen!- weet niet of dat de suprice is waar ze bij BIC over spreken in het gele berichtje...
Dealextreme is wel weer goed bezig mijn 143 dollar bag is dus terug gestuurd omdat hij te zwaar was. Ze hebben toen hij terug kwam natuurlijk direct een resend gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn pakketje met messen (keramisch) van Dealextreme krijgt een resend aangezien er al 60 dagen omwaren en ik het geld of als shopcredit of zonder de paypal fee terug kreeg. Ach zal ook wel goedkomen.Voor 50 dollar kom je een heel eind (heli + paar onderdelen). Ze komen gewoon ready to fly dus je hoeft er niks meer aan te doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:31 schreef davedavy het volgende:
[..]
Wat is een goed start-budget? En moet ik die dingen helemaal zelf in elkaar zetten?Heb op het goede moment nog even wat dollars ingekocht op mijn debet kaart (Eerst een keer $300 @ $1.50 en laatst op $1.35 nog weer 150). Kleine dingen via paypal, grotere dingen via de CC betalen werkt perfectquote:Op zaterdag 7 juli 2012 08:53 schreef mickeyD het volgende:
De euro daalde vrijdag tot het laagste niveau in twee jaar tijd ten opzichte van de dollar.
$1,22 voor 1 euro
ik zet bestellen wel ff op hold.. toch niets nodig
Owh...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ook goeiemoggel.Daar hebben we het al meerdere keren over gehad (vandaag nog).
[..]
Hij is zelfs al iets goedkoper te vinden dan ik net aangaf:quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:31 schreef davedavy het volgende:
[..]
Wat is een goed start-budget? En moet ik die dingen helemaal zelf in elkaar zetten?
9958 en V911
Rond de 40 dollar dus
De V911 is bij Banggood ongeveer even duur. Ik heb ze niet beiden dus kan er weinig over zeggen maar de verschillen die ik zo zie zijn:
+'jes 9958
• Iets grotere batterij (standaard)
• Onderdelen zijn goedkoper
• Vliegt beter buiten dan de V911
+'jes V911
• controller met LCD (weet niet of het uitmaakt, maar het staat wel leuk)
• komt standaard met 2 batterijen
• losse heli (zonder transmitter etc) +- 20 dollar
• vliegt beter binnen dan de 9958
Overige verschillen:
• V911 heeft de bar boven zitten en de 9958 onder
• bij het opladen van de V911 batterijen moet je opletten je mag nooit alleen de batterijen er in laten, zonder de lader aan de stroom te hebben.
• 9958 is te modden zodat hij beter binnen vliegt (vraag me niet hoe)
Voor meer ervaringen en verschillen: Zie hier
De reserve onderdelen waren bij focalprice (vooral bij 3+ van elk) iets goedkoper.
Als je onderdelen bij focalprice besteld moet je even goed kijken, soms zijn 3 stuks (bijna) goedkoper dan 2. (voorbeeld: deze, 2 voor 2.28, 3 voor 2.25)
[ Bericht 25% gewijzigd door RobertNL op 07-07-2012 12:28:36 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Maar die twee zijn vooral geschikt voor binnen toch?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:14 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hij is zelfs al iets goedkoper te vinden dan ik net aangaf:
9958 en V911
Rond de 40 dollar dus
De V911 is bij Banggood ongeveer even duur. Ik heb ze niet beiden dus kan er weinig over zeggen maar de verschillen die ik zo zie zijn:![]()
Kon met de 9958 wel redelijk buiten vliegen, beetje wind is geen probleem. De 9958 en V911 zijn mooi om te leren vliegen, daarna upgraden naar een grotere. Duurt wel even voordat je een 4 ch helemaal kan beheersen (lukt mij ook nog niet altijd even goedquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:04 schreef davedavy het volgende:
[..]
Maar die twee zijn vooral geschikt voor binnen toch?).
Anders kom je alweer in een klasse hoger terecht, en die zijn toch minimaal 3 keer zo duur ben ik bang.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik ga mijn choppers maar eens opladen en kijken of ik er nog wat van bak. Heb drie soorten, geen idee welke. Twee heb ik zelf in China gekocht op een te brute toy market haha.![]()
Pics?
Haha volgens mij is dat heel leuk zo'n dingMaar om nou weer 35 euro uit te geven terwijl het een beetje een impulsaankoop is.. even over nadenken.
![]()
Nog stééds geen programmer card dus dat wordt wéér een week langer niet vliegen![]()
Maar goed, m´n ES800M dopjes van McBub zijn er wel eindelijk (7 juni besteld, 12 juni verzonden).
Heb ik eindelijk weer fatsoenlijke en fijne dopjes.![]()
![]()
heeft Shiz al zijn quad binnen?
zijn er mensen met een 7 inch ebook pdf reader? ik wil weten of die dingen pdf'jes normaal laten zien, met plaatjes en alles. lijkt me van wel maar kan er nergens video's over vinden.![]()
Tornado Gyro RC Helicopter
- 3.5 kanaals helikopter
- Extreem stabiel door gyroscoop
- Infrarood bediening
- Bereik: Ongeveer 10 meter
- Werkt op 6 AA Batterijen
voor 25 euros in een nl shop... wat intressant of toch gaan voor ene uit china ?
't is de prijs die me aan trekt
*beetje ot maar er zitten wat heli kenners hier*
![]()
Kak, ik heb op Pandawill die Android tv besteld, maar geen account aangemaakt. Gewoon afgerekend via Paypal en meer niet. Nu kan ik geen shopping status zien
Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Dat zijn echt beginners helikopters. Denk dat je die voor 20 dollar wel bij een webshop kan halen.quote:Op zondag 8 juli 2012 02:00 schreef Syphixx het volgende:
- 3.5 kanaals helikopter
- Infrarood bediening
voor 25 euros in een nl shop... wat intressant of toch gaan voor ene uit china ?
edit: 1 bij tmall voor 17 dollar 3.5ch :http://www.tmart.com/JJ-R(...)ter-Red_p146723.html
[ Bericht 5% gewijzigd door RobertNL op 08-07-2012 07:41:38 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
schijt!
2x in 1 week "inklaringskosten" betalen aan de postbode..
1x ¤12,50 uit china en 1x ¤17,50 uit amerika (USPS)
ik ben er nu ff helemaal klaar mee!
ik weiger postNL te sponsoren tegen hun falliet
lijkt wel of ik op een zwarte (rode?) lijst sta bij die lui.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Wat had je dan besteld?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand hier ooit een babyphone met beeldverbinding uit China besteld? Er komt een kleine Hoppa aan en ik vind die dingen zo leuk.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Zijn vast wel een paar lui die op het schoolplein lasers verkopen aan hun matties met zo'n setje.
Maar ff serieus, denk dat je daar niet veel mee in de fout kunt gaan? Gewoon een beetje zoeken en goed inschatten of het iets is. Tevens vergelijken met goedkope meuk van de Kijkshop ofzo.Waarom halen mensen nog altijd meuk in Nederland?quote:Op zondag 8 juli 2012 02:00 schreef Syphixx het volgende:
- 3.5 kanaals helikopter
- Infrarood bediening
Dat is gewoon de goedkoopste Chinazooi die ze konden vinden + 200% prijsverhoging. Ikke niet begrijp doen. 3.5CH, IR, Gyro... nou wow, dat zie je echt niet in dingen rond de $20,- uit China terug, want een geavanceerd spulletje! Niet dus.
Zoals een paar reacties geleden al aangegeven, de tofste beginners heli's met ruimte voor een leerweg naar meer fun en skills zijn de 9958 en de V911. De laatste is net ff wat beter gebouwd en over nagedacht, maar reageert wat agressiever op inputs. Gewoon zoeentje halen en dan heb je een leuke heli, ook met gyro, niet met het gare infrarood, maar met 2.4Ghz (dus ook nog niet eens het oude RF Mhz) zender, 4 kanalen en belangrijk is dat het modellen zijn waar eenvoudig en goedkoop oordelen voor te verkrijgen zijn, want er gaat geheid een keer een rotorblad stuk.China e-readers zijn niet zo hip/booming. Kun je misschien beter in NL halen, die dingen zijn in Europa best nog wel budget en heb je meteen iets goeds. Een Sony e-reader of iets heb je al rond de 100 euro, of nog meer budget een Odys of MP4man of hoe die goedkope dingen ook heten. Overwegen kun je eventueel een tablet, zoals de 7" Ainol Novo7 Aurora II met 7" IPS scherm, 16GB, WLAN, camera, enz etc met Android 4.x erop, kun je ook .pdf-jes mee lezen, sterker nog, das een van de redenen dat ik er zoeentje heb.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:17 schreef jimjim1983 het volgende:
zijn er mensen met een 7 inch ebook pdf reader? ik wil weten of die dingen pdf'jes normaal laten zien, met plaatjes en alles. lijkt me van wel maar kan er nergens video's over vinden.Nee, als dat wel zo was, was dat al groots bekendgemaakt hier natuurlijk.quote:
Voor degenen geïnteresseerd in een heli, een quadcopter is natuurlijk ook een idee.
De WLToys V929 en de V939 (4CH Beetle quads, budget-antwoord op Walkera Ladybird en Blade mQX) zijn op budget te verkrijgen.ES800M.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:33 schreef Iemand91 het volgende:
Nog stééds geen programmer card dus dat wordt wéér een week langer niet vliegen![]()
Maar goed, m´n ES800M dopjes van McBub zijn er wel eindelijk (7 juni besteld, 12 juni verzonden).
Heb ik eindelijk weer fatsoenlijke en fijne dopjes.![]()
Voor de liefhebbers hier en hier linkjes.
Zeker een aanrader op budget. Bekwame bass, warm en vol midden met fijn detail.Goeie allrounder.
En niet vergeten Action hae? Daar liggen nogaleens spullen in de schappen die ook gewoon bij bijvoorbeeld DX verkocht worden. Vaak in China dan ook nog duurder.. Ennuh.. Je hebt het ook iets eerder in je handen over het algemeen.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:04 schreef shiznuts het volgende:
Zijn vast wel een paar lui die op het schoolplein lasers verkopen aan hun matties met zo'n setje.
Maar ff serieus, denk dat je daar niet veel mee in de fout kunt gaan? Gewoon een beetje zoeken en goed inschatten of het iets is. Tevens vergelijken met goedkope meuk van de Kijkshop ofzo.Bijvoorbeeld deze:
http://www.dealextreme.co(...)rs-6-piece-set-35161
Liggen hier ook gewoon bij action binnen, vast overstock o.i.d., maar doen het prima, en nog in hippere kleurtjes ook. Waarom je nep tepels in China halen vraag je je dan af hae?
Zit noig steeds te wachten tot Action Tenga eggs gaat verkopen. Waar kan je product requests doen? Anyone?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Haha, ja, maar als ik denk aan babyfoons, denk ik niet aan de Action, die heeft meer non-specifieke meuk als kabels en ongeavanceerde shizzle als oordopjes, stekkerdozen en accessoires.Denk eerder dat je succes boekt qua babyfoons bij een Kijkshop.
Of gewoon www.google.nl/shopping .
Word importeur/distributeur/verkoper... registreer het domein tenga.ei en begin een handel, zal vast een markt voor zijn.
Had een paar dagen geleden deze binnen gekregen van BIC, http://www.buyincoins.com(...)ox-product-9096.html
Nu alweer kapot, die scharniertjes hebben los gelaten.
Helaas vaak dat ik een berichtje naar BIC moet sturen.![]()
100 euro is me weer teveel, wil er alleen pdf'jes mee lezen. en een tablet leest minder prettig.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:04 schreef shiznuts het volgende:
China e-readers zijn niet zo hip/booming. Kun je misschien beter in NL halen, die dingen zijn in Europa best nog wel budget en heb je meteen iets goeds. Een Sony e-reader of iets heb je al rond de 100 euro, of nog meer budget een Odys of MP4man of hoe die goedkope dingen ook heten. Overwegen kun je eventueel een tablet, zoals de 7" Ainol Novo7 Aurora II met 7" IPS scherm, 16GB, WLAN, camera, enz etc met Android 4.x erop, kun je ook .pdf-jes mee lezen, sterker nog, das een van de redenen dat ik er zoeentje heb.![]()
Van die babyfoons is inderdaad waar. Dagaanbiedingsites in de gaten houden lijkt me (dailyoffers.nl) en idd naar kijkshop. Alecto schijnt qua merk wel goed te zijn. Weet uit mijn omgeving dat je zelf even onderzoek moet doen wat je wilt, wil je een gevoelige babyfoon of eentje die pas aanslaat als het kind echt zit te krijsen. \is voor beide zaken iets te zeggen natuurlijk. Cam lijkt mij persoonlijk niet handig, denk dat je blij bent als ie een keer slaapt en je dan blij bent even een keer tijd voor iets anders te hebben, hahaha..quote:Op zondag 8 juli 2012 11:18 schreef shiznuts het volgende:
Haha, ja, maar als ik denk aan babyfoons, denk ik niet aan de Action, die heeft meer non-specifieke meuk als kabels en ongeavanceerde shizzle als oordopjes, stekkerdozen en accessoires.Denk eerder dat je succes boekt qua babyfoons bij een Kijkshop.
Of gewoon www.google.nl/shopping .
Word importeur/distributeur/verkoper... registreer het domein tenga.ei en begin een handel, zal vast een markt voor zijn.![]()
Zelf tenga eggs verkopen in NL lijkt mij niet tof. Wordt je gebeld voor orders, allemaal van die hijgende klanten aan de lijn of sjacherijnen omdat hun ei na overmatig gebruik gescheurd is en ze een nieuwe eisen of de huidige terug willen sturen ter reparatie. Nee, slecht plan.![]()
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Die Motorola's zien er wel bekwaam en hip uit en die doen tevens veel aan walkietalkie-gebeuren, dus dat zal wel erg snor zitten daar.Deze bijvoorbeeld. Maar bij de Kijkshop vind je wel aardige shizzle ook. 'kheb Niet echt het idee dat je kwaliteit/prijs-technisch beter waar je voor je geld uit China haalt.
En haha, doe maar niet dan. Gebruikte tenga-eggs teruggestuurd krijgen is ook niet alles.
welke heb je nou genomen danquote:Op zondag 8 juli 2012 04:34 schreef W00fer het volgende:
Kak, ik heb op Pandawill die Android tv besteld, maar geen account aangemaakt. Gewoon afgerekend via Paypal en meer niet. Nu kan ik geen shopping status zien?
ik zoek er miss ook nog 1, waar moet je nou echt op letten met die dingen?
1 GB ram A10 allwinner of ??, en mooiste is HDMI al in de stick ingebouwd toch ofniet ?al eens gedacht aan een Ip camera + Tablet/Smartphone of gewoon normale Laptop/pcquote:Op zondag 8 juli 2012 10:16 schreef Hoppahoppa het volgende:
Iemand hier ooit een babyphone met beeldverbinding uit China besteld? Er komt een kleine Hoppa aan en ik vind die dingen zo leuk.?
Kan prima functioneren als Babyfoon![]()
Zijn er Androidsticks zonder HDMI-aansluiting dan?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:27 schreef Downstar het volgende:
[..]
welke heb je nou genomen dan?
ik zoek er miss ook nog 1, waar moet je nou echt op letten met die dingen?
1 GB ram A10 allwinner of ??, en mooiste is HDMI al in de stick ingebouwd toch ofniet ?
[..]
Check de MK802. Vooral ook de Oval Elephant (what in the name?). XBMC, jwt (XBMC-forum). Je mag je anders ook gezellig achter aansluiten bij de Raspberry Pi-liefhebbers (hier het topic op FOK!). Of dus inderdaad gaan voor alleen Android en puur een Android-sticky.
Gaat bij babyfoons voornamelijk om geluid, hè.quote:al eens gedacht aan een Ip camera + Tablet/Smartphone of gewoon normale Laptop/pc?
Kan prima functioneren als BabyfoonEn das geloof ik niet een sterktepunt van een IP cam...
Heeft wel als added bonus dat je het oppassende cheil uitziende buurmeisje wel kan begluren zonder opgemerkt te worden.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:14 schreef shiznuts het volgende:
'kheb Niet echt het idee dat je kwaliteit/prijs-technisch beter waar je voor je geld uit China haalt.
En haha, doe maar niet dan. Gebruikte tenga-eggs teruggestuurd krijgen is ook niet alles.![]()
Scheelt weer een cam vastkoppelen aan een quadcopter. Ja guys, ik weet waarom jullie dat allemaal zo graag willen, whehehehe.![]()
Wat heeft PostNL te maken met kosten die de douane je oplegt, de post int die boel alleen...quote:Op zondag 8 juli 2012 07:39 schreef mickeyD het volgende:
schijt!
2x in 1 week "inklaringskosten" betalen aan de postbode..
1x ¤12,50 uit china en 1x ¤17,50 uit amerika (USPS)
ik ben er nu ff helemaal klaar mee!
ik weiger postNL te sponsoren tegen hun falliet
lijkt wel of ik op een zwarte (rode?) lijst sta bij die lui.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Ik doelde meer op in gebouwd als zijnde usb stick, of doormiddel van het aansluiten van een HDMI kabeltje.. (ben even de naam kwijt female and male wssquote:Op zondag 8 juli 2012 14:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zijn er Androidsticks zonder HDMI-aansluiting dan?
Check de MK802. Vooral ook de Oval Elephant (what in the name?). XBMC, jwt (XBMC-forum). Je mag je anders ook gezellig achter aansluiten bij de Raspberry Pi-liefhebbers (hier het topic op FOK!). Of dus inderdaad gaan voor alleen Android en puur een Android-sticky.
[..]
Gaat bij babyfoons voornamelijk om geluid, hè.En das geloof ik niet een sterktepunt van een IP cam...
) zodat je hem rechstreeks in de TV kan doen.
zie deze 2 voorbeelden:
Die heeft dus een HDMI 'ingebouwd'
ook hdmi ingebouwd, maar moet vervolgens nog wel eerst met een kabeltje worden geconnect aan de TV.
Hoezo is het geluid van een IP camera niet goed dan ? prima te verstaan..
en een klein kind zal nog wel niet praten maar voornamelijk alleen huilen.. dan maakt duidelijkheid toch niet veel uit als je maar kan horen of het kind wel of niet huilt..
Daarnaast heb ik zelf al meedere malen mijn ip cams gebruikt als babyfoon.![]()
zelf zou ik ook wel eens willen spelen met zo'n IP cam, maar ze zijn (relatief) nog steeds zo duur...![]()
Vind +-50 euro wel meevallen voor zo'n apparaatjequote:Op zondag 8 juli 2012 14:56 schreef mschol het volgende:
zelf zou ik ook wel eens willen spelen met zo'n IP cam, maar ze zijn (relatief) nog steeds zo duur...MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Wou net zeggen, maargoed we kunnen natuurlijk niet in iemand anders zijn portemonnee kijken..quote:Op zondag 8 juli 2012 14:59 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Vind +-50 euro wel meevallen voor zo'n apparaatje
Echter is 50 euro een schijntje in vergelijking met de prijzen in Nederlanse IP cam shops
waar je al gauw het dubbele betaald voor een vergelijkbaar model.![]()
Nou ja, als je 'em nodig zou hebben is het niet duur, maar het is precies wat hij zegt, om te spelen, relatief duur om gewoon te zeggen 'fuck it, dat ga ik eens in huis halen voor de gein'.
@ Downstar: ach je bedoelt een HDMI-piemeltje. Je hebt vast ook wel HDMI-voorbinddildo's voor de vrouwtjesvariant, hoeft vast niet per se met een kabel. Pardon my language.![]()
Van die inklaringskosten krijgt de douane geen eurocent te zien! Die worden wel degelijk aan PostNL betaald. Douane int enkel de BTW (en eventuele invoerrechten voor aankopen boven 150 euro).quote:Op zondag 8 juli 2012 14:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
Wat heeft PostNL te maken met kosten die de douane je oplegt, de post int die boel alleen...
Zelfde probleem hier in België...jaja, en azo...![]()
Dan is het toch nog afhankelijk van wat iemand kan en wil uitgeven.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:04 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, als je 'em nodig zou hebben is het niet duur, maar het is precies wat hij zegt, om te spelen, relatief duur om gewoon te zeggen 'fuck it, dat ga ik eens in huis halen voor de gein'.
@ Downstar: ach je bedoelt een HDMI-piemeltje. Je hebt vast ook wel HDMI-voorbinddildo's voor de vrouwtjesvariant, hoeft vast niet per se met een kabel. Pardon my language.![]()
Ik heb die ip camera's gewoon weg niet nodig, zoals vele andere Chinese gadgets
echter heb ik ze toch gekocht om mee te spelen.. een echte functie hebben ze op dit moment helemaal niet:P
1 die zuipt voor 50 euro in een weekend op, de ander koopt er een ip camera voor:P
jaaaa zo'n dikke hdmi piemel, is toch wel handiger dan met een losse kabel denk ik..
al is het wel zo dat wanneer je er externe storage aan doen,bijvoorbeeld een externe schijf.. dat deze mogelijk komt te hangen boven het tv meubel om dat de HDMI slot zo hoog in je tv zit
hmmm dan is met een losse hdmi kabel miss toch beter![]()
![]()
ja, tuurlijk joh..quote:Op zondag 8 juli 2012 14:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
Wat heeft PostNL te maken met kosten die de douane je oplegt, de post int die boel alleen...
krijg iets binnen wat $40 (¤32) waard is, vervolgens 8 euro belasting en ¤17,50 inklaringskosten voor tante post in de pocket.. DAT IS BIJNA MEER DAN HET ITEM WAARD IS!
ze "innen" mij een beetje teveel.
nog zo'n voorbeeld: verkoper uit engeland verstuurd aangetekend naar nederland 3.50 pond
ik moet het retour doen want verkeerde artikelen, ¤8,50 (NIET eens aangetekend!)
post NL int idd alleen maar.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Kijk gewoon zelf ff rond bij de New arrivals van alle shops ofzo. Of in het reviewtopic, of in de reeksgeschiedenis. We komen hier niet om iedereen random meuk voor te schotelen. Tenzij dat is wat je wil, ok, koop dit dan maar. Alsjeblieft. Graag gedaan.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:12 schreef Ryan93 het volgende:
hmm ik heb een koopbuiweet alleen nog niet wat haha
iemand nog wat leuks voorbij zien komen ?
gelukkig is het postklimaat ook niet totaal anders..quote:Op zondag 8 juli 2012 15:19 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ja, tuurlijk joh..
krijg iets binnen wat $40 (¤32) waard is, vervolgens 8 euro belasting en ¤17,50 inklaringskosten voor tante post in de pocket.. DAT IS BIJNA MEER DAN HET ITEM WAARD IS!
nog zo'n voorbeeld: verkoper uit engeland verstuurd aangetekend naar nederland 3.50 pond
ik moet het retour doen want verkeerde artikelen, ¤8,50 (NIET eens aangetekend!)
post NL int idd alleen maar.
ik vraag mij b.v. sterk af of het in de UK bij wet verplicht is om 6 dagen post te bezorgen, en brievenbussen e.d. te onderhouden door een (inmiddels zowat) privaat bedrijf![]()
Ja idd, zulke mensenquote:Op zondag 8 juli 2012 15:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Kijk gewoon zelf ff rond bij de New arrivals van alle shops ofzo. Of in het reviewtopic, of in de reeksgeschiedenis. We komen hier niet om iedereen random meuk voor te schotelen. Tenzij dat is wat je wil, ok, koop dit dan maar. Alsjeblieft. Graag gedaan.Ik heb honger, maar ik weet niet wat ik wil eten, weet iemand iets lekkers?
![]()
![]()
Je was er klaar mee en hebt gewoon op aids gezocht bij chinaprices.us hae?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Kijk gewoon zelf ff rond bij de New arrivals van alle shops ofzo. Of in het reviewtopic, of in de reeksgeschiedenis. We komen hier niet om iedereen random meuk voor te schotelen. Tenzij dat is wat je wil, ok, koop dit dan maar. Alsjeblieft. Graag gedaan.![]()
Mijn 143 dollar bag heeft een resend gehad (nog voordat ik een refund kon vragen. Blijkbaar is hij door de post (in china?) terug gestuurd omdat hij te zwaar was.
Had dus even een ticket richting DX gestuurd, krijg ik een reactie dat het pakketje te zwaar is en naar hun is terug gestuurd. Maar omdat ze zo aardig zijn hebben ze hem onmiddelijk weer op de post gedaan (Gok zo dat DX geen tracking voor me heeft).
vind het maar een vaag verhaal en ik gok dat ze gewoon weinig zin hebben om die 140 dollar te refunden...MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Oh nee hoor. Die kwam ik tijden geleden al eens tegen in de New arrivals van DX.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:52 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Je was er klaar mee en hebt gewoon op aids gezocht bij chinaprices.us hae?
En zulke nutteloze dingen (van een jaar geledenquote:Op zondag 17 juli 2011 00:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als je bij het scheren jezelf snijdt, moet je met deze episch stoere pleister gaan rondlopen:![]()
[..]) onthoud ik natuurlijk dan weer.
Wat een stelletje @##$^(%U$!quote:Op zondag 8 juli 2012 16:02 schreef RobertNL het volgende:
Mijn 143 dollar bag heeft een resend gehad (nog voordat ik een refund kon vragen. Blijkbaar is hij door de post (in china?) terug gestuurd omdat hij te zwaar was.
Had dus even een ticket richting DX gestuurd, krijg ik een reactie dat het pakketje te zwaar is en naar hun is terug gestuurd. Maar omdat ze zo aardig zijn hebben ze hem onmiddelijk weer op de post gedaan (Gok zo dat DX geen tracking voor me heeft).
vind het maar een vaag verhaal en ik gok dat ze gewoon weinig zin hebben om die 140 dollar te refunden...
krijg je nu niet gewoon een pakket met 1 item minder ivm het gewicht?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:02 schreef RobertNL het volgende:
vind het maar een vaag verhaal en ik gok dat ze gewoon weinig zin hebben om die 140 dollar te refunden...Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Nog anderen die overal DX reclamebanners tegenkomen? Begint eentonig te worden, steeds het blauw van DX of het orange van ine.com, alsof m'n browser een desktop theme heeft.![]()
Installeer Adblock (Dan FOK! niet blokkerenquote:Op zondag 8 juli 2012 17:15 schreef meth1745 het volgende:
Nog anderen die overal DX reclamebanners tegenkomen? Begint eentonig te worden, steeds het blauw van DX of het orange van ine.com, alsof m'n browser een desktop theme heeft.)
![]()
Shiz, ik heb toen de ES800M gehad, maar ik vond hem niet fijn zitten.
Is de ES900i ongeveer gelijk qua pasvorm?![]()
Toch nietquote:Op zondag 8 juli 2012 17:19 schreef Miniem het volgende:
Is de ES900i ongeveer gelijk qua pasvorm?
Ik heb de ES900i gehad, en wil weten of de pasvorm gelijk is met de ES800M.
Ik vond ook de bass van de ES900i veel te groot.![]()
Wisselt hier nogal eens maar vooral tussen:quote:Op zondag 8 juli 2012 17:15 schreef meth1745 het volgende:
Nog anderen die overal DX reclamebanners tegenkomen? Begint eentonig te worden, steeds het blauw van DX of het orange van ine.com, alsof m'n browser een desktop theme heeft.
Aliexpress
Dealextreme
Focalprice (laatste tijd minder?)
Hobbyking
Madeinchina
Deze zijn blijven hangen, zullen vast nog wel een paar tussen zittenHeb ik ook wel eens, soms herinner ik me de hele zin nogquote:Op zondag 8 juli 2012 16:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
En zulke nutteloze dingen (van een jaar geleden) onthoud ik natuurlijk dan weer.
(maakt het zoeken wel makkelijker
)
Mirjam poste in het begin van deze reeks eens de ''epische'' woorden waar we ons de laatste tijd weer meer aan houden!
En toen poste ik niet eens meequote:Op donderdag 2 juli 2009 10:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die was er al.
een héle uitgebreide.
en als mensen dan toch iets kwamen vragen, werden ze met hooivorken en fakkels terug naar die OP gejaagd., bij het teruglezen vanaf deel 1 eens onthouden
We zijn wat vergeten. Het was 4-7 het 3 jarig bestaan van de herstart...
Jup, we zullen zienquote:[..]
Wat een stelletje @##$^(%U$!Denk dat die lutsers met de verkeerde China post hadden gestuurd (dus minder dan 2KG ipv boen 2KG want dat is een andere dienst die duurder isquote:Op zondag 8 juli 2012 16:42 schreef mickeyD het volgende:
[..]
krijg je nu niet gewoon een pakket met 1 item minder ivm het gewicht?) Hoop niet dat ze er een item hebben uitgesloopt...
Dacht dat daar de zelfde opzetjes bij zaten, als die niet passen wellicht een setje van ebay afhalen? Daar hebben ze vast een assortie met meerdere soorten voor een paar dollar.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:22 schreef Miniem het volgende:
[..]
Toch niet
Ik vond ook de bass van de ES900i veel te groot.
Zelf ben ik ook wel teruggekomen op de ES900I, de ES900i is te veel bass, de 800M is beter(alhoewel voor sommige muziek stijlen de 900 ook wel leuk kan zijn
)
[ Bericht 1% gewijzigd door RobertNL op 08-07-2012 18:12:51 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:19 schreef Miniem het volgende:
Is de ES900i ongeveer gelijk qua pasvorm?Dat laatste had je moeten weten natuurlijk, daarom raad ik ook de ES800M over de ES900i aan. Dat je de ES800M niet fijn vindt ontzet me.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:22 schreef Miniem het volgende:
[..]
Toch niet
Ik vond ook de bass van de ES900i veel te groot.ES900i en ES800M zijn totaal verschillend, dus dat is moeilijk te zeggen. Zeker als je zo'n typje met moeilijke oren bent?
Wat zit wel fijn dan? Brainwavz Alpha? Had Monkey daar ook niet last van, dat oortjes niet lekker zaten, maar tevreden was met eh... MEElectronics ofzo? - edit , 'k geloof het wel -
@ RobertNL, volgens mij doe ik ook maar pas mee sinds eind 2010...SPOILER: NewbiepostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw, nog altijd niet boven water..?![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door shiz op 08-07-2012 19:16:48 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Wat bedoelen ze hier mee?
This product can be controlled with the V911 transmitter, but be informed that it has some differences as compared to the original WLtoys V929 Beetle TX. If you want to perform 3D stunt movements, it is recommended to use the original WLtoys Beetle TX.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Pak een woordenboek en je komt er vast uitquote:Op zondag 8 juli 2012 19:28 schreef bobbernaut het volgende:
Wat bedoelen ze hier mee?
This product can be controlled with the V911 transmitter, but be informed that it has some differences as compared to the original WLtoys V929 Beetle TX. If you want to perform 3D stunt movements, it is recommended to use the original WLtoys Beetle TX.!
SPOILER: Omdat je aftelopen week zo goed bezig was:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Hier kun het in het topic meelezen over de Beetle http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1658847 en daar zelf achterkomen. Maar ik ben de rotste niet dus:
De V911 heeft een transmitter speciaal voor de V911. De transmitter stuurt 4 kanalen aan en werkt op de 2.4 Ghz-band. De transmitter leent zich in principe ook voor het gebruik van andere geschikte modellen, zoals een Beetle. Echter, de transmitter van de Beetle quadcopter bleek later specifiek voor de Beetle te zijn ontworpen, dus het oplichtende display laat een quadcopter zien en geen heli (da's puur optisch) maar het belangrijkste er zijn verschillende rates met de quadcopter-transmitter mogelijk.Daardoor kun je de inputs gevoeliger maken, de hoogste mode leent zich voor stunts, de andere modes zijn geschikter voor beginners en stabielere vliegeigenschappen. De V911 kan die verschillende rates niet instellen, nu is de RTF (Ready to fly, met transmitter) toch niet veel duurder dan de BNF (Bind and fly, zonder transmitter), dus zou ik 'em gewoon RTF halen.
As I did myself. It makes sense.
Bedankt![]()
Ja ik kan niet goed zoeken want laptop heeft problemen aka kapot dus zoeken op iPhone is lastig
Ik heb nog garantie enzona mijn vakantie wegbrengen.
Maar verschil tussen BNF en RTF is maar 4$ ofzo?!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Nou ja, als je kunt rekenen kom je op $7,- uit.quote:dus zou ik 'em gewoon RTF halen.As I did myself. It makes sense.
Ja keek verkeerdwel raar dat die controller dan maar 7$ kost..
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
Dat laatste had je moeten weten natuurlijk, daarom raad ik ook de ES800M over de ES900i aan. Dat je de ES800M niet fijn vindt ontzet me.ES900i en ES800M zijn totaal verschillend, dus dat is moeilijk te zeggen. Zeker als je zo'n typje met moeilijke oren bent?
Wat zit wel fijn dan? Brainwavz Alpha? Had Monkey daar ook niet last van, dat oortjes niet lekker zaten, maar tevreden was met eh... MEElectronics ofzo? - edit , 'k geloof het wel -
@ RobertNL, volgens mij doe ik ook maar pas mee sinds eind 2010...Ik had toen als 1 van de 1e de 900 gekocht. Pas toen hoorde je dat de bass te groot was. Jij heb daarna de 800 nog gekocht, ik niet meer.SPOILER: NewbiepostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je weet niet of de pasvorm gelijk is?![]()
Je gaat ´m nu dus puur voor Android gebruiken? Want ik kan de laatste tijd echt niet meer bijhouden hoe het staat met XBMC i.c.m. Android(sticks).quote:Op zondag 8 juli 2012 04:34 schreef W00fer het volgende:
Kak, ik heb op Pandawill die Android tv besteld, maar geen account aangemaakt. Gewoon afgerekend via Paypal en meer niet. Nu kan ik geen shopping status zien
Blijft jammer dat ethernet ontbreekt (USB - ethernet adapter is ook weer zo zo)Zeker. En al helemaal in vergelijking met deze klotdopjes die volgens DX 'top seller' zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:04 schreef shiznuts het volgende:
ES800M.![]()
Zeker een aanrader op budget. Bekwame bass, warm en vol midden met fijn detail.Goeie allrounder.
Klinken slecht en veel windgeruis (ik gebruik dopjes vooral op de fiets en bij bovenstaande heb ik veel windgeruis -> volume omhoog -> leeftijd van doofheid omlaag).
Ik wilde m'n Raspberry ook eerst achter de tv hangen d.m.v. 2 90-graden HDMI-adapters zoals deze:quote:Op zondag 8 juli 2012 14:54 schreef Downstar het volgende:
Ik doelde meer op in gebouwd als zijnde usb stick, of doormiddel van het aansluiten van een HDMI kabeltje.. (ben even de naam kwijt female and male wss) zodat je hem rechstreeks in de TV kan doen.
zie deze 2 voorbeelden:
[ afbeelding ]
Die heeft dus een HDMI 'ingebouwd'
[ afbeelding ]
ook hdmi ingebouwd, maar moet vervolgens nog wel eerst met een kabeltje worden geconnect aan de TV.
Maar dat is toch lastiger dan gedacht. Ze draaien vaak de verkeerde kant op en dan komt de Raspberry Pi/Android stick toch te dichtbij de tv te hangen. Dus daarom maar dubbelzijdig tape en een heel korte HDMI-kabel en USB-kabel (voor voeding). Hopelijk krijg ik de Pi (en accessoires uit China) deze week binnen. Kan niet wachten.
Heb ook wel 'ns gedacht aan zo'n systeem (maar ben het gelukkig nog láng niet nodigquote:Hoezo is het geluid van een IP camera niet goed dan ? prima te verstaan..
en een klein kind zal nog wel niet praten maar voornamelijk alleen huilen.. dan maakt duidelijkheid toch niet veel uit als je maar kan horen of het kind wel of niet huilt..
Daarnaast heb ik zelf al meedere malen mijn ip cams gebruikt als babyfoon.), maar waar ik dan 'over struikel'. Een IP-camera bekijk je op afstand met je telefoon (voordeel t.o.v. normale babymonitor is dat je onbeperkte range hebt) maar het mooie van een babymonitor is dat het 1 simpel ding doet; geluid doorgeven (en beeld als je 'm aanzet). Dus aanzetten en het blijft doen. Maar met een app op je telefoon om IP-beeld te kijken heb je niet constant video/geluid feed...
Hoe heb jij dat gedaan dan?Opzich wel. Maar niet om mee te spelen. Maar ga m'n broer/z'n vriendin zo'n ding zeker aanraden/cadeau geven voor als hun huis/schuur éindelijk klaar zijn (en adviseren paar ethernetkabels d'r voor te trekken). Ze zouden 't best 'ns nodig kunnen hebbenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:59 schreef RobertNL het volgende:
Vind +-50 euro wel meevallen voor zo'n apparaatje
Hoeveel heb je er ondertussen al (gehad) en waarvoor gebruik je ze allemaal? (opstelling enzo)quote:Op zondag 8 juli 2012 15:12 schreef Downstar het volgende:
Dan is het toch nog afhankelijk van wat iemand kan en wil uitgeven.
Ik heb die ip camera's gewoon weg niet nodig, zoals vele andere Chinese gadgets
echter heb ik ze toch gekocht om mee te spelen.. een echte functie hebben ze op dit moment helemaal niet:P
Leef en laat leven...quote:1 die zuipt voor 50 euro in een weekend op, de ander koopt er een ip camera voor:P
Ik ga ´ns op zoek naar een NL leverancier van Micro-sim -> Sim adapters want ik moet denk ik de telefoon maar wéér ter reparatie sturen![]()
![]()
Vergelijkbaar ja. Dus dan zal dat vast ook niet fijn zitten bij jou.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:03 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik had toen als 1 van de 1e de 900 gekocht. Pas toen hoorde je dat de bass te groot was. Jij heb daarna de 800 nog gekocht, ik niet meer.
Maar je weet niet of de pasvorm gelijk is?
Ga zoals gezegd eens voor de M6 / M9 van MEElectronics waar monkeybrain het over had... misschien is dat wat.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Miniem, die micro -> normaal kan je gratis bij tmobile vestigingen krijgenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
Dat laatste had je moeten weten natuurlijk, daarom raad ik ook de ES800M over de ES900i aan. Dat je de ES800M niet fijn vindt ontzet me.ES900i en ES800M zijn totaal verschillend, dus dat is moeilijk te zeggen. Zeker als je zo'n typje met moeilijke oren bent?
@ RobertNL, volgens mij doe ik ook maar pas mee sinds eind 2010...Kun jij misschien een vergelijking maken tussen de ES800M en de standaard Apple oordopjes (variant met mic)? Is de ES800M beter?SPOILER: NewbiepostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja idd daar dacht ik dus ook al aan met eventuele HDMI adapters, maar dat lijkt mij ook niet echt goed te werken..quote:Op zondag 8 juli 2012 20:08 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Je gaat ´m nu dus puur voor Android gebruiken? Want ik kan de laatste tijd echt niet meer bijhouden hoe het staat met XBMC i.c.m. Android(sticks).
Blijft jammer dat ethernet ontbreekt (USB - ethernet adapter is ook weer zo zo)
[..]
Zeker. En al helemaal in vergelijking met deze klotdopjes die volgens DX 'top seller' zijn.
Klinken slecht en veel windgeruis (ik gebruik dopjes vooral op de fiets en bij bovenstaande heb ik veel windgeruis -> volume omhoog -> leeftijd van doofheid omlaag).
[..]
Ik wilde m'n Raspberry ook eerst achter de tv hangen d.m.v. 2 90-graden HDMI-adapters zoals deze:
[ afbeelding ]
Maar dat is toch lastiger dan gedacht. Ze draaien vaak de verkeerde kant op en dan komt de Raspberry Pi/Android stick toch te dichtbij de tv te hangen. Dus daarom maar dubbelzijdig tape en een heel korte HDMI-kabel en USB-kabel (voor voeding). Hopelijk krijg ik de Pi (en accessoires uit China) deze week binnen. Kan niet wachten.
[..]
Heb ook wel 'ns gedacht aan zo'n systeem (maar ben het gelukkig nog láng niet nodig), maar waar ik dan 'over struikel'. Een IP-camera bekijk je op afstand met je telefoon (voordeel t.o.v. normale babymonitor is dat je onbeperkte range hebt) maar het mooie van een babymonitor is dat het 1 simpel ding doet; geluid doorgeven (en beeld als je 'm aanzet). Dus aanzetten en het blijft doen. Maar met een app op je telefoon om IP-beeld te kijken heb je niet constant video/geluid feed...
Hoe heb jij dat gedaan dan?
[..]
Opzich wel. Maar niet om mee te spelen. Maar ga m'n broer/z'n vriendin zo'n ding zeker aanraden/cadeau geven voor als hun huis/schuur éindelijk klaar zijn (en adviseren paar ethernetkabels d'r voor te trekken). Ze zouden 't best 'ns nodig kunnen hebben
[..]
Hoeveel heb je er ondertussen al (gehad) en waarvoor gebruik je ze allemaal? (opstelling enzo)
[..]
Leef en laat leven...
Ik ga ´ns op zoek naar een NL leverancier van Micro-sim -> Sim adapters want ik moet denk ik de telefoon maar wéér ter reparatie sturen
Je geeft aan dat het mooie van een babyfoon is, dat wanneer je hem aanzet hij het blijft doen..quote:Heb ook wel 'ns gedacht aan zo'n systeem (maar ben het gelukkig nog láng niet nodig), maar waar ik dan 'over struikel'. Een IP-camera bekijk je op afstand met je telefoon (voordeel t.o.v. normale babymonitor is dat je onbeperkte range hebt) maar het mooie van een babymonitor is dat het 1 simpel ding doet; geluid doorgeven (en beeld als je 'm aanzet). Dus aanzetten en het blijft doen. Maar met een app op je telefoon om IP-beeld te kijken heb je niet constant video/geluid feed...
Hoe heb jij dat gedaan dan?
waarom mag je dit niet van een IP camera verwachten dan? dat hij 't blijft doen?
Daarnaast heb je wel degelijk apps voor de telefoon/tablet die gewoon constant video en geluid doorgeven..
Ik heb zelf (nog) geen kinderen, maar mijn nichtje heeft hier wel eens geslapen en dan had ik gewoon een IP camera op haar bedje geplaatst, en zelf in de tuin laptoptje erbij met het ip camera beeld, gewoon constant geluid en beeld..
Ik heb inmiddels denk een stuk of 6 ip camera's besteld, en er zijn er 2 onderweg.
Ik heb zelf nu 2 vaste actieve cams, en 1 die ik eigenlijk zo her en der plaats waar ik maar wifi en stroom heb.. gewoon om te testen.. (zo heb ik er laatst 1 uit het raam gehangen om steenmarters te filmen op ons dak), kennis van me zag bij mij ook deze ip cams en was wel gecharmeerd van deze dingetjes, dus zo doende heb ik er ook 3 bij hun op de boerderij moeten installeren
De overige 2 heb ik gewoon zo weer besteld.. aangezien het mogelijk andere modellen zijn dan de wansviews die ik zelf al bezit.. ( gaat wel om zelfde model, maar kan andere firmware opzitten = meer mogelijkheden..) maar deze zullen denk ik uiteindelijk wel worden geplaatst bij een andere kennis( die heeft het namelijk ook steeds over mijn cams
)
![]()
Woot?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:17 schreef bobbernaut het volgende:
Miniem, die micro -> normaal kan je gratis bij tmobile vestigingen krijgen![]()
Ik heb geen Apple-shizzle, maar ik kan je voor 99% zekerheid op een presenteerblaadje aanbieden dat de ES800M beter is. Let wel, de ES900i heeft een mic (maar is dus erg (misschien te) bassheavy, fijn voor een clubfeeling bij dance/electro/house e.d., maar verder is de ES800M beter: genuanceerd, vol, warm en detail), de ES800M heeft geen mic. In-ears met mic hebben? Probeer eens de Brainwavz Beta.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kun jij misschien een vergelijking maken tussen de ES800M en de standaard Apple oordopjes (variant met mic)? Is de ES800M beter?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Wat ik dan weer wou vragen..quote:Op zondag 8 juli 2012 21:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb geen Apple-shizzle, maar ik kan je voor 99% zekerheid op een presenteerblaadje aanbieden dat de ES800M beter is. Let wel, de ES900i heeft een mic (maar is dus erg (misschien te) bassheavy, fijn voor een clubfeeling bij dance/electro/house e.d., maar verder is de ES800M beter: genuanceerd, vol, warm en detail), de ES800M heeft geen mic.
Brainwavz Alpha of ES800M?
anders blijf ik lekker bij mijn alpha's die me prima bevallen![]()
![]()
Ik heb de alpha's hier nog niet in huisquote:Op zondag 8 juli 2012 21:36 schreef Miniem het volgende:
Stick with the alpha´s zou ik zeggen
Maar ik heb de 800 nog niet gehad![]()
. Elke keer als ik die wil kopen zijn de beta's wel weer in de aanbieding en koop ik die
Morgen als het goed is de M2's binnen (samen met de HM5)!
Oh oke, mijn apple dingen zijn namelijk al half kopot en passen ook niet bij m'n zwarte (android) telefoon. Een microfoon hoef ik niet per se. Enkel een knop om naar een volgend nummer te gaan zou misschien handig zijn, maar is ook geen ramp zonder.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb geen Apple-shizzle, maar ik kan je voor 99% zekerheid op een presenteerblaadje aanbieden dat de ES800M beter is. Let wel, de ES900i heeft een mic (maar is dus erg (misschien te) bassheavy, fijn voor een clubfeeling bij dance/electro/house e.d., maar verder is de ES800M beter: genuanceerd, vol, warm en detail), de ES800M heeft geen mic. In-ears met mic hebben? Probeer eens de Brainwavz Beta.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2012 21:42:51 ]![]()
Verschillen niet heel veel qua bass. 'k Zou zeggen dat de ES800M beter is, net wat voller en warmer. Maar het is niet echt dag en nacht verschil en misschien bevalt je de toon van de Alpha zelf beter, dus ik zou zeggen: houe so!quote:Op zondag 8 juli 2012 21:25 schreef Downstar het volgende:
[..]
Wat ik dan weer wou vragen..
Brainwavz Alpha of ES800M?
anders blijf ik lekker bij mijn alpha's die me prima bevallenDe Alpha's zijn alleen momenteel veel te duur, dus daarvoor is het een prima alternatief.
Ik moest hiervoor speciaal ff 22 koordjes untangelen btw.
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Verschillen niet heel veel qua bass. 'k Zou zeggen dat de ES800M beter is, net wat voller en warmer. Maar het is niet echt dag en nacht verschil en misschien bevalt je de toon van de Alpha zelf beter, dus ik zou zeggen: houe so!De Alpha's zijn alleen momenteel veel te duur, dus daarvoor is het een prima alternatief.
Ik moest hiervoor speciaal ff 22 koordjes untangelen btw.Heb afegelopen week 5 setjes terug gevonden
2 bij mijn zusje (geen pics)
3 in mijn weekend tas
Helaas nog steeds niet de M1's terugdenk dat ze zijn weggegooid of een ander huisje hebben (laten liggen in de trein)
Bedankt voor je linkjes. Ik heb ze via die tweede link besteldquote:Op zondag 8 juli 2012 11:04 schreef shiznuts het volgende:
ES800M.![]()
![]()
![]()
'k Heb verder ook nog twee nieuwe ES900i en twee CK-700 liggen, samen met wat random andere AWEI's die AWEI toen opgestuurd had voor m'n in-ears-bedrijfje.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]Heb afegelopen week 5 setjes terug gevonden
2 bij mijn zusje (geen pics)
3 in mijn weekend tas
Helaas nog steeds niet de M1's terugdenk dat ze zijn weggegooid of een ander huisje hebben (laten liggen in de trein)
Laatste wat ik van ze hoorde:
_quote:How r u ? Hope everything 's well with you !
we haven't been in touch in new year , How about your market survey for our earphones ?
Looking forward to hearing your feedback!No problemo.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bedankt voor je linkjes. Ik heb ze via die tweede link besteld
Dan hou ik het wel bij me alphas, als die kapot gaan dan koop ik de andere wel
oordopjes van kanen lijken er helemaal uit he ..
weet nog de goede oude tijden van de MD-52
zag vandaag nog 2 oude versleten setjes liggen, waren de beste uit de begin periode van chinashopping![]()
![]()
Hehe, ik in het begin van chinashopping, nou komt het hè...quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ikzelf heb een hekel aan die ineardingen.Gewoon niet comfortabel.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zelf houd ik niet zo van gepor in mijn oordus gebruik liever een headphone.
[..]quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
'k Heb slechte ervaringen gehad met de oncomfortable fit van Creative-dopjes, heb daarna in-ears afgezworen tot ik de Brainwavz Alpha die hier voor ultracheap voorbijkwamen ging proberen. Sindsdien weer helemaal tevreden en blij met in-ears.
[..]
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik moest hiervoor speciaal ff 22 koordjes untangelen btw.
Denk dat ik wel eens wat op hun ebay heb besteld (logo komt me bekend voor). Geen ervaringen met de site...quote:Op zondag 8 juli 2012 22:21 schreef jimjim1983 het volgende:
Staat gamesalor.com nog bekend om iets? sta op t punt er te bestellenMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
› http://www.google.nl/#hl=nl&output=search&sclient=psy-ab&q=site:forum.fok.nl+forum.fok.nl+chinese+webshops+"gamesalor"
Wat ik uit de reacties opmaak is veel elders goedkoper te krijgen (BIC/Ebay)?
Maar ze staan op chinaprices.us gelist, dus als de verzendkosten kloppen en alles, zou het opzich ok moeten zijn.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
DO NOT DO IT!quote:
Mien god jung!Neem dan een Tornado/Mars als het goedkoop moet.
Maar ga toch niet voor dat fossiel van een tablet!![]()
Als je bij BIC een tablet wil halen voor weinig, dan tenminste Android 4.x. Kijk hier ff.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Gaat idd achter je tv uitsteken. Niet zo mooi inderdaad.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:22 schreef Downstar het volgende:
Ja idd daar dacht ik dus ook al aan met eventuele HDMI adapters, maar dat lijkt mij ook niet echt goed te werken..Dus je krijgt ook nog geluid door op je mobiel als je scherm uitgaat? Maar lijkt me wel een batterij/data zuiger...quote:Je geeft aan dat het mooie van een babyfoon is, dat wanneer je hem aanzet hij het blijft doen..
waarom mag je dit niet van een IP camera verwachten dan? dat hij 't blijft doen?
Daarnaast heb je wel degelijk apps voor de telefoon/tablet die gewoon constant video en geluid doorgeven..Het werkt dus aanstekelijkquote:Ik heb zelf (nog) geen kinderen, maar mijn nichtje heeft hier wel eens geslapen en dan had ik gewoon een IP camera op haar bedje geplaatst, en zelf in de tuin laptoptje erbij met het ip camera beeld, gewoon constant geluid en beeld..
Ik heb inmiddels denk een stuk of 6 ip camera's besteld, en er zijn er 2 onderweg.
Ik heb zelf nu 2 vaste actieve cams, en 1 die ik eigenlijk zo her en der plaats waar ik maar wifi en stroom heb.. gewoon om te testen.. (zo heb ik er laatst 1 uit het raam gehangen om steenmarters te filmen op ons dak), kennis van me zag bij mij ook deze ip cams en was wel gecharmeerd van deze dingetjes, dus zo doende heb ik er ook 3 bij hun op de boerderij moeten installeren
De overige 2 heb ik gewoon zo weer besteld.. aangezien het mogelijk andere modellen zijn dan de wansviews die ik zelf al bezit.. ( gaat wel om zelfde model, maar kan andere firmware opzitten = meer mogelijkheden..) maar deze zullen denk ik uiteindelijk wel worden geplaatst bij een andere kennis( die heeft het namelijk ook steeds over mijn cams
)
![]()
Over een lange, te lange tijd als zij eindelijk over zulk soort dingen kunnen nadenken zal ik er nog 'ns naar kijken. Want zelf hier in de buurt komen inbraken steeds vaker voor en misschien is zoiets dan wel leuk voor hen. (als cadeau bijv.) Maar was jij het niet die een keer in een review prestaties heeft vergeleken tussen bedraad en wifi en dat bedraad toch wel een stuk beter was (framerate)? Want dan moeten ze ook maar 'ns flink wat loze buizen/ethernet gaan trekken.![]()
Dus, de komende week. Hopelijk komt de programmer card voor de hexa en dan kan ik hopelijk in een paar dagen vliegen. Verder zou m'n Raspberry deze week verzonden moeten worden; ik hoop dat deze snel binnenkomt; eindelijk XBMC achter de tv dus ook de Chineze accessoires (HDMI-kabel, USB(voedings)-kabel en ethernetkabel) mogen wat mij betreft ook wel snel binnenkomen.
Fingers crossed...
EDIT: oh en Downstar; waar neem jij de beelden op van de camera's. NAS?
[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 09-07-2012 11:27:50 ]![]()
-edit-
weet je wat, ik ga gewoon voor de ES800M..
ik zie wel of ze degelijk werken.. ergste wat mij kan overkomen is dat ik 6 euro weggooi
[ Bericht 42% gewijzigd door mschol op 09-07-2012 02:54:13 ]![]()
Krijg je spijt van , als ik jou was zou ik op z'n minst een Android 4 + Aziatisch merk kopen.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:40 schreef jimjim1983 het volgende:
denk dat ik deze ga kopen
http://www.buyincoins.com(...)-2-product-5150.html![]()
De inklaringskosten zijn toch bij elk bedrijf redelijk hoog, en niet geheel onredelijk afgaande op het werk wat men zou kunnen hebben bij een dergelijk product.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:19 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ja, tuurlijk joh..
post NL int idd alleen maar.![]()
Beter spaar je iets door en koop je de 80 dollar eken (eerder besproken in deze reeks).quote:Op zondag 8 juli 2012 23:40 schreef jimjim1983 het volgende:
denk dat ik deze ga kopen
http://www.buyincoins.com(...)-2-product-5150.html
Er staan er genoeg, let op een A13 of A10 chip (allwinner) dan zit het wel redelijk goed
hahaha wat een faal,
zoals gemeld zou ik eventuele nog storecredits krijgen bij lightake voor een afgekaatste order..
zat dus even te kijken naar de Mk802 zoals hier werd vermeld, zodoende aangegeven dat ik die mogelijk wel wou... toen gaven ze aan dat ik hem wel voor een very very low price kon krijgen als ik er een review voor zou maken.. denk nouja reviews maak ik sowieso wel dus das mooi mee genomen..
vraag ik wat die very very low price is, krijg ik te horen dat ik hem voor 75$ wel mag..
terwijl de retail price 79$ is
wel 4$ korting.!
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Downstar op 09-07-2012 11:48:02 ]![]()
Wat is het verschil nou tuseen V939 en V929? De grootte?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Zo, de V929 is binnen.Da's de 'grote'-versie quadcopter van WLToys. Blauwe canopy, RTF in retaildoos. Net al ff gevlogen, ging best aardig!
Binnen alleen een beetje weinig ruimte ervoor, dat je verschillende rates hebt is wel handig. Vliegt goed stabiel nadat je 'em afgetrimd hebt. Heb 'em als 3-kanaals ff gebruikt (zonder rol aan te hellen). Binnenkort maar eens buiten gebruiken en er als m'n 808 Keychain spycam #16 binnen is die eronder hangen.
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:46 schreef bobbernaut het volgende:
Wat is het verschil nou tuseen V939 en V929? De grootte?Nee, hoeveel kinderen eraan gewerkt hebben. Bij de ene 939 kinderen, bij de andere 10 minder...
Wachten dus op de 808 #16 HD van Ebay en ben ook benieuwd naar m'n Jiayu JY-G2 (2dgn geleden HK verlaten!), van wat ik via hier elders las is de productie gestopt... is er een G2S onderweg en er komt ook nog een G3.
De G2S is een upgrade:De G3 de complete opvolger:quote:Version of the Code: G2-S
Basic parameters:
CPU: 6577 dual-core
RAM: 1G
ROM: 4G
Screen: 4.0 inch OGS all fit the screen resolution: 960x540 QHD
Thickness of the body: 9.9mm
Battery: 2050 mA, and G2 General.
Key highlights:
1, 1,6577 dual-core CPU
2, the screen upgrades. The OGS full-fit technology screen, the screen more clearly senses better; resolution QHD level raised to, the screen performance is more delicate.
3, the appearance of a slight improvement, new mold, the internal structure of the re-design, more rational, efficient auxiliary heat. Physical key process improvement.
The internal upgrade titanium body bracket, the border of the external aviation grade metal materials (to be confirmed), the body is more robust and better heat dissipation.
5, the body thinner, reduced to 9.9 mm.
6, the price of G2 on the basis of improved, but will continue the high cost of the G2, short-term rival.
Progress: in research, the specific launch date yetWaarom moet ik nou altijd weer een early-adopter zijn.quote:Jiayu G3 Specifications:
CPU: MTK6577 1G dual-core
Memory: RAM1G + ROM4G
Display: 4.5 inch HD IPS screen
Resolution: 1280 × 720
Camera: before 2 million physical pixels, back-illuminated CMOS 8 million after the physical pixel AF
Battery: 2750 mA
Touch screen: G + G multi-point touch
Body thickness: 10.8 mm
Key highlights:
A dual-core CPU, more robust performance.
2,4.5-inch 720P HD big screen and better video game visual experience.
3, the section of the fuselage with aircraft-grade alloy materials.
42 million pre-camera self-timer, video chat with more force.
5, large capacity battery, standby time of more assurance.
6, slim design, the fuselage thickness G2 snap.
3ch is toch als t schermpje blauw is?quote:Op maandag 9 juli 2012 11:56 schreef shiznuts het volgende:
Zo, de V929 is binnen.Da's de 'grote'-versie quadcopter van WLToys. Blauwe canopy, RTF in retaildoos. Net al ff gevlogen, ging best aardig!
Binnen alleen een beetje weinig ruimte ervoor, dat je verschillende rates hebt is wel handig. Vliegt goed stabiel nadat je 'em afgetrimd hebt. Heb 'em als 3-kanaals ff gebruikt (zonder rol aan te hellen). Binnenkort maar eens buiten gebruiken en er als m'n 808 Keychain spycam #16 binnen is die eronder hangen.
[..]Nee, hoeveel kinderen eraan gewerkt hebben. Bij de ene 939 kinderen, bij de andere 10 minder...
Wachten dus op de 808 #16 HD van Ebay en ben ook benieuwd naar m'n Jiayu JY-G2, van wat ik via hier elders las is de productie gestopt... is er een G2S onderweg en er komt ook nog een G3. De G2S is een upgrade:
[..]
De G3 de complete opvolger:
[..]
Waarom moet ik nou altijd weer een early-adopter zijn.
btw, pics?
Nee. 3CH van de 4CH gebruiken is als je gewoon met je tengels van links en rechts helling aanrollen afblijft, dat heeft niks met een speciale mode te maken.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:59 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
3ch is toch als t schermpje blauw is?
btw, pics?
Ben te lui om nu foto's te maken, daar er al goede foto's bestaan ook: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1658847 .
en rollen doe je met het linker pookje toch?quote:Op maandag 9 juli 2012 12:02 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee. 3CH van de 4CH gebruiken is als je gewoon met je tengels van links en rechts helling aanrollen afblijft, dat heeft niks met een speciale mode te maken.
Ben te lui om nu foto's te maken, daar er al goede foto's bestaan ook: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1658847 .
Maar NEEN, Samson! Amaai! Links is gas (gas=hoogte) en 'yaw' ofwel de beweging 'gieren' (om de top-as). Rechter 'pookje' is 'pitch' ofwel 'invalshoek' voor voorwaartse en achterwaartse beweging en tevens om helling aan te rollen: 'roll', dat is een beweging om de langs-as.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Downstar, nog 1 vraag; waar neem jij de beelden op van de camera's. NAS?
Da's wel weer jammer namelijk, mag die 24/7 aanstaan (hoewel die van mij ook nooit echt in standby lijkt te willen gaan)
Je weet dat je faalt als iemand die het maanden later heeft besteld eerder vliegt dan jij.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:56 schreef shiznuts het volgende:
* Iemand91 kruipt stilletjes weg in een hoekje...
![]()
Ja, wat dom van je.Waarom zou je nou weer geen RTF plastieke kleine lichte meuk kopen, maar alles zelf doen, skills leren en eindigen met een grote, krachtige en toffere hexacopter?
Owh oke, dat wordt wennen dan :\ want ik heb een 3CH heli en daar stuur ik naar links en rechts met mijn rechter pookje..quote:Op maandag 9 juli 2012 12:06 schreef shiznuts het volgende:
Maar NEEN, Samson! Amaai! Links is gas (gas=hoogte) en 'yaw' ofwel de beweging 'gieren' (om de top-as). Rechter 'pookje' is 'pitch' ofwel 'invalshoek' voor voorwaartse en achterwaartse beweging en tevens om helling aan te rollen: 'roll', dat is een beweging om de langs-as.
Moest je nog douane kosten betalen?
btw als je de "canopy" niet leuk vindt, http://www.helifreak.com/showthread.php?t=418756
![]()
Ik zou die rode er wel op willen hebben.Prototype canopies van WLToys.
En verder... heb ik ooit douanekosten moeten dokken? Wat is dat?(*afkloppen*)
> Ed dit< Goddang it!Na die drie minuten testvluchtje de accu opgeladen. Dus ik weer voor een testrun. Na een minuut ofzo opeens een brandlucht en een motor die ermee uitscheidt.
Ik batterij ontkoppelen, batterij lijkt in orde. Terugkoppelen, lampjes aan... gas geven: motor nog altijd dood. Ik alle armen eraf halen, zien er allemaal ok uit, alleen die van de dode motor heeft een zwart/rood-draad waarvan een stukje alleen nog koperen draden zijn, geen isolatie. Dus ik de boel met tape isoleren: motor leeft weer. Maar nu loopt 'ie in die socket (waar je de connector insteekt) als de accu aangesloten is continu op low idle power (ook als je niet eens gas geeft). In de andere sockets doet de arm-assembly het gewoon wel. Dus nu is het friggin' aansturen van die ene arm naar z'n grootjes.
Upd: krijg een nieuwe BNF toegestuurd.Top.
[ Bericht 17% gewijzigd door shiz op 11-07-2012 10:49:34 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Laatste vraag oke? dan is jou tegoed opquote:Op maandag 9 juli 2012 12:06 schreef Iemand91 het volgende:
Downstar, nog 1 vraag; waar neem jij de beelden op van de camera's. NAS?
Da's wel weer jammer namelijk, mag die 24/7 aanstaan (hoewel die van mij ook nooit echt in standby lijkt te willen gaan)
[..]
Je weet dat je faalt als iemand die het maanden later heeft besteld eerder vliegt dan jij.
* Iemand91 kruipt stilletjes weg in een hoekje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beelden neem ik op dit moment niet op, gebruik nu voornamelijk live view only.
Echter heb ik ze gewoon altijd doormiddel van ISPY laten opnemen op een servertje hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar idd die moet 24/7 aan, wil je 24/7 opnemen.. Dat is een nadeel van deze camera..
geen internal SD kaart mogelijkheid..
En geen IR cut, maar dat is voor mij nog niet echt een heel groot probleem.![]()
ik zou 1 van die 929 kinderen aanklagen!quote:Op maandag 9 juli 2012 12:22 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou die rode er wel op willen hebben.Prototype canopies van WLToys.
En verder... heb ik ooit douanekosten moeten dokken? Wat is dat?(*afkloppen*)
> Ed dit< Goddang it!Na die drie minuten testvluchtje de accu opgeladen. Dus ik weer voor een testrun. Na een minuut ofzo opeens een brandlucht en een motor die ermee uitscheidt.
Ik batterij ontkoppelen, batterij lijkt in orde. Terugkoppelen, lampjes aan... gas geven: motor nog altijd dood. Ik alle armen eraf halen, zien er allemaal ok uit, alleen die van de dode motor heeft een zwart/rood-draad waarvan een stukje alleen nog koperen draden zijn, geen isolatie. Dus ik de boel met tape isoleren: motor leeft weer. Maar nu loopt 'ie in die socket (waar je de connector insteekt) als de accu aangesloten is continu op low idle power (ook als je niet eens gas geeft). In de andere sockets doet de arm-assembly het gewoon wel. Dus nu is het friggin' aansturen van die ene arm naar z'n grootjes.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:07 schreef Downstar het volgende:
[..]
Laatste vraag oke? dan is jou tegoed opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beelden neem ik op dit moment niet op, gebruik nu voornamelijk live view only.
Echter heb ik ze gewoon altijd doormiddel van ISPY laten opnemen op een servertje hier.Hier afgelopen week even een upgrade gedaan op de HD camSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar idd die moet 24/7 aan, wil je 24/7 opnemen.. Dat is een nadeel van deze camera..
geen internal SD kaart mogelijkheid..
En geen IR cut, maar dat is voor mij nog niet echt een heel groot probleem.Helaas kan je daar de lens niet bij verwisselen, dus ik heb er nu een fish eye lens op gezet. Gewenste resultaat is behaald (ik kan de hele ruimte zien).
IR cut is daar (waar de HD camera hangt) wel fijn. Doordat er een raam recht boven in de ruimte zit zou het beeld minder goed zichtbaar zijn overdag (bij zon). Nu met de IR cut is dat een stuk beter![]()
Tevens zijn de kleuren veel levendiger.
In other news:
Zojuist de HM5 binnen(Fedex, zonder rekening
!)
Moet zeggen dat het mijn eerste studio headphones zijn (hiervoor alleen logitech voor 20-30 euro). Wat een overstap zeg! .
Geluid is heel gedetailleerd en zuiver daarnaast vind ik de bass wel lekker (niet te overheersend). Aangezien ik geen vergelijkingsmateriaal heb en mijzelf geen audiofiel noem ga ik niet veel verder in op het geluid(vragen kan altijd natuurlijk
)
De kabels en opzetstukjes zijn allemaal meer dan prima van kwaliteit (zeer stevig en solide). Alles aan de set straalt wel kwaliteit uit.
De Fiio die erbij zat is aan de PC niet nodig maar bij een telefoon of MP3 merk je duidelijk de toegevoegde waarde van dat ding (veel meer details, helderheid, bass en volume)
De stand die erbij zat is ook wel leuk stevig en niet te opvallend als de headphones er niet op staan. Enige nadeel is dat de stand een beetje laag is als je de headphones zoals ik een paar standjes hebt uitgeschoven...
Om het af te maken nog even wat foto's:
Wat een envelop doosjes kennen ze bijna niet in China geloof ik(alleen bij tablets)
Inhoud:
1x Fiio e6
1x HM5
1x Headphone stand
1x M2 oortjes
1x optische kabel (voor toekomstig gebruik, voor 70 cent kon ik het niet laten)
[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 09-07-2012 14:48:14 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Jaa... Back in Chinafoktown again...![]()
Heb vanmorgen de "second payment" afgerond bij Mistertao...
Natuurlijk kwam ik 1.55 te kort op mn balance..![]()
Dus het lulijzer met hoesje is onderweg..!![]()
Wat me opviel is dat de foto's (en de prijs) van de advertentie zijn aangepast...
Het gedeelte waar de accu in gaat is nu wit, ipv metaalkleurig/zilvergrijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Maar dat zal wel een test/proef/foto model zijn geweest)
Verkoper heeft voorraad genoeg iig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De g2s is ook weer een klein beetje duurder, pas eind juli leverbaar, en dan nog maar afwachten wanneer iemand hem kan leveren en daadwerkelijk op voorraad heeft...quote:Op maandag 9 juli 2012 11:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
en ben ook benieuwd naar m'n Jiayu JY-G2 (2dgn geleden HK verlaten!), van wat ik via hier elders las is de productie gestopt... is er een G2S onderweg en er komt ook nog een G3.
De G2S is een upgrade:
[..]
De G3 de complete opvolger:
[..]
Waarom moet ik nou altijd weer een early-adopter zijn.![]()
Dus tja.. Nieuwe phone's blijven wel komen.. elke maand wel weer een nieuw model...
Zo is het ontwerp van de g4 is ook released... en er zijn vast wel plannen voor een g5![]()
Voor mij is het al een wereld een heelal van verschil met m'n Nokia 2710
Maar ik denk dat je ook geen probleem hebt om hem zo door te kunnen verkopen en evt. voor een s versie kan gaan.. (mocht je er van balen)
Nu mag ik dus braaf afwachten........![]()
![]()
ben op chinese telefoons echt geen early adopter, maar eerder early majority..
ik wacht jullie bevindingen wel af en mogelijk kijk ik tegen die tijd wel eens naar die s uitvoering of de g3
ben dus benieuwd![]()
![]()
Die van mij is nu ook binnen bij MisterTao 1e foto stond er al op.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:56 schreef Downstar het volgende:
ben op chinese telefoons echt geen early adopter, maar eerder early majority..
ik wacht jullie bevindingen wel af en mogelijk kijk ik tegen die tijd wel eens naar die s uitvoering of de g3
ben dus benieuwd
De hoesjes die ik had besteld zijn al ingepakt en klaar voor verzenden, als je niet beter weet zou je zeggen dat ze het expres zo doen (zodat je recommender niet op de telefoon kan gebruiken)
nog 3 dagen trackcode te hebben ontvangen nog steeds ni kunnen tracken .... denk dat wéér pas zal lukken, op de dag dat het pakje bij me thuis arriveert![]()
![]()
Tagliatelle? Of wat bedoel je?
Zo ja, dat komt door Jays, die zijn daar meen ik mee begonnen.
Zorgt er zogenaamd voor dat je koord niet zo makkelijk in de knoop geraakt.Panieck! Wacht nog ff twee dagen, dan werkt het vast. Aankomen doet het dan waarschijnlijk weer twee dagen tot een week, of nog meer, later. Sowieso is tracking uit China vrij nutteloos als je de actuele status wilt weten.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:42 schreef Syphixx het volgende:
nog 3 dagen trackcode te hebben ontvangen nog steeds ni kunnen tracken .... denk dat wéér pas zal lukken, op de dag dat het pakje bij me thuis arriveertThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
klopt, volgende keer gewoon er niet meer bij nemenquote:Op maandag 9 juli 2012 17:54 schreef shiznuts het volgende:
Panieck! Wacht nog ff twee dagen, dan werkt het vast. Aankomen doet het dan waarschijnlijk weer twee dagen tot een week, of nog meer, later. Sowieso is tracking uit China vrij nutteloos als je de actuele status wilt weten.
-ninja edit-![]()
mja dat dus.. bij, ik dacht, mcbub noemen ze het noodlestyle.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:54 schreef shiznuts het volgende:
Zorgt er zogenaamd voor dat je koord niet zo makkelijk in de knoop geraakt.
oke.. opzich wel een goeie reden om het op die manier te doen als het echt werkt![]()
![]()
het werkt ze zitten veel minder in de knoop dan die andere dunne kabeltjesquote:Op maandag 9 juli 2012 18:01 schreef mschol het volgende:
[..]
mja dat dus.. bij, ik dacht, mcbub noemen ze het noodlestyle.
oke.. opzich wel een goeie reden om het op die manier te doen als het echt werktHier gaat tracking (op kwijtgeraakte/teruggestuurde pakketten na) wel redelijk op dit momentquote:Op maandag 9 juli 2012 17:54 schreef shiznuts het volgende:
Zorgt er zogenaamd voor dat je koord niet zo makkelijk in de knoop geraakt.
[..]
Panieck! Wacht nog ff twee dagen, dan werkt het vast. Aankomen doet het dan waarschijnlijk weer twee dagen tot een week, of nog meer, later. Sowieso is tracking uit China vrij nutteloos als je de actuele status wilt weten.Chinapost liep de laatste keer slechts een halve dag achter!
Soms wordt ik zo moe van chinezen.
Nu bij Bic weer, ik vraag of ze een nieuwe kunnen sturen.
Nee, mevrouwtje komt met een refund.
Nouja ook best, geen zin om er weer 3 berichtjes aan te besteden voor ze het snappen![]()
![]()
Kreeg je het volledige bedrag terug?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:46 schreef Miniem het volgende:
Soms wordt ik zo moe van chinezen.
Nu bij Bic weer, ik vraag of ze een nieuwe kunnen sturen.
Nee, mevrouwtje komt met een refund.
Nouja ook best, geen zin om er weer 3 berichtjes aan te besteden voor ze het snappen![]()
Net iets minder.quote:
$2,50 ipv $2,58
Maarja, ik heb geen zin meer in die eeuwige discussies.
Denk ook dat ik een beetje china shopping af ben tenzijdingen alleen noodzakelijk zijn.
Behalve in-ears en headphones natuurlijk![]()
![]()
quote:Op maandag 9 juli 2012 10:36 schreef davedavy het volgende:
[..]
Krijg je spijt van , als ik jou was zou ik op z'n minst een Android 4 + Aziatisch merk kopen.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
DO NOT DO IT!
Mien god jung!Neem dan een Tornado/Mars als het goedkoop moet.
Maar ga toch niet voor dat fossiel van een tablet!![]()
Als je bij BIC een tablet wil halen voor weinig, dan tenminste Android 4.x. Kijk hier ff.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:14 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Beter spaar je iets door en koop je de 80 dollar eken (eerder besproken in deze reeks).
Er staan er genoeg, let op een A13 of A10 chip (allwinner) dan zit het wel redelijk goed
ok, ik koop m niet. neem ook geen duurdere, dan neem ik zo'n e-book/pdf reader voor hetzelfde geld![]()
![]()
Wat is dan je insteek geweest om die goedkope tablet te halen als je nu een ebookreader koopt ?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
[..]
[..]
ok, ik koop m niet. neem ook geen duurdere, dan neem ik zo'n e-book/pdf reader voor hetzelfde geld![]()
ik wil pdf'jes lezen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:09 schreef Downstar het volgende:
[..]
Wat is dan je insteek geweest om die goedkope tablet te halen als je nu een ebookreader koopt ?![]()
Dat flikken ze nu altijd als je vraagt of ze het opnieuw sturen , nee ze geven je het geld terug. Alleen dan niet het volledige bedragquote:![]()
![]()
dat zijn loonkostenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:32 schreef davedavy het volgende:
[..]
Dat flikken ze nu altijd als je vraagt of ze het opnieuw sturen , nee ze geven je het geld terug. Alleen dan niet het volledige bedrag![]()
Loonkosten of niet, als zei een fout maken moeten ze gewoon het hele bedrag terugbetalen vind ik , nu was het in dit geval maar 8 cent maar dat doen ze ook wel eens met grotere bedragen.quote:![]()
Daar heb ik bij BIC nog nooit last van gehad, altijd of het volledige bedrag terug gehad en 1 keer een resend gedaan. Wellicht heb ik geluk met welke medewerker ik spreek
Zie bold voor vragen..quote:Op maandag 9 juli 2012 14:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
In other news:
Zojuist de HM5 binnen(Fedex, zonder rekening
!)
Moet zeggen dat het mijn eerste studio headphones zijn (hiervoor alleen logitech voor 20-30 euro). Wat een overstap zeg! .
Geluid is heel gedetailleerd en zuiver daarnaast vind ik de bass wel lekker (niet te overheersend). Aangezien ik geen vergelijkingsmateriaal heb en mijzelf geen audiofiel noem ga ik niet veel verder in op het geluid(vragen kan altijd natuurlijk
)
Kan kloppen, het zouden nml neutrale cans moeten zijn, zonder bass boost achtige ellende en zulks.
De kabels en opzetstukjes zijn allemaal meer dan prima van kwaliteit (zeer stevig en solide). Alles aan de set straalt wel kwaliteit uit.
De Fiio die erbij zat is aan de PC niet nodig maar bij een telefoon of MP3 merk je duidelijk de toegevoegde waarde van dat ding (veel meer details, helderheid, bass en volume)
Kan kloppen, hangt een beetje van je bron af. Wat je luistert (mp3, foei!) en waarvandaan natuurlijk.. Wat gebruik je meestal? Een telefoon of losse mp3 speler?
De stand die erbij zat is ook wel leuk stevig en niet te opvallend als de headphones er niet op staan. Enige nadeel is dat de stand een beetje laag is als je de headphones zoals ik een paar standjes hebt uitgeschoven...
Welke stand heb je erbij genomen?Imma missing pics!
![]()
Btw; Hoe bekijken jullie de beelden van jullie IP cams? Gewoon vanuit de browser? Ennuh, hebben de cams eigenlijk ook een IR functie om in het donker nog iets te zien? Nog steeds camsloos hier, moet eik wel mee met de hype hae?
![]()
Daar zie je bovenaan iets in bubblewrap wat ik geloof dat de stand moet voorstellen (Pillar?).
› MP4Nation's headphone stands
Zelf heb ik vorige week ofzo die zwarte rubberized traditional stand gehaald voor $14,50 of zoiets (damn you monkeybrain!)The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
ja, daar heb ik er dus ook 2 van, maar dan van ebay. Zelfde ding volgens mij, alleen ander logo'tje.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:35 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zie je bovenaan iets in bubblewrap wat ik geloof dat de stand moet voorstellen (Pillar?).
› MP4Nation's headphone stands
Zelf heb ik vorige week ofzo die zwarte rubberized traditional stand gehaald voor $14,50 of zoiets (damn you monkeybrain!)
http://i.imgur.com/VO5AN.jpg
Ebay link:
http://www.ebay.com/itm/2(...)id=p3984.m1497.l2649
Ben eigenlijk benieuwder naar de Omega style stand.
Iemand ervaring met onderstaande Kanen km-730? Nu in de aanbieding bij Focalprice echter nergens anders in China te bekennen...![]()
http://www.focalprice.com(...)ign=DM_1227ZM_EP670B![]()
ik zou zeggen bekijk mijn filmpjes eens, daarin zie je wel hoe je erop komt en welke functies de ip cam's hebben..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:25 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zie bold voor vragen..
Btw; Hoe bekijken jullie de beelden van jullie IP cams? Gewoon vanuit de browser? Ennuh, hebben de cams eigenlijk ook een IR functie om in het donker nog iets te zien? Nog steeds camsloos hier, moet eik wel mee met de hype hae?
![]()
Nouja dat klopt dan vind het heerlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:25 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zie bold voor vragen..
Kan kloppen, het zouden nml neutrale cans moeten zijn, zonder bass boost achtige ellende en zulks.
Spotify is vast MP3quote:Kan kloppen, hangt een beetje van je bron af. Wat je luistert (mp3, foei!) en waarvandaan natuurlijk.. Wat gebruik je meestal? Een telefoon of losse mp3 speler?, stream het wel op de hoogst mogelijke kwaliteit
(als dat wat uitmaakt). De muziekbibliotheek zelf moeten we binnenkort eens updaten
Oei!, adding them dis secondquote:Welke stand heb je erbij genomen? Imma missing pics!Browser, app (zijn er genoegquote:Headphones staan hier een beetje te ver uitgeschovenstaan normaal iets kleiner
Btw; Hoe bekijken jullie de beelden van jullie IP cams? Gewoon vanuit de browser? Ennuh, hebben de cams eigenlijk ook een IR functie om in het donker nog iets te zien? Nog steeds camsloos hier, moet eik wel mee met de hype hae?) of mobile view (die hebben de meeste camera's nu geloof ik ook).
80% kortingquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:09 schreef Eastertide het volgende:
Iemand ervaring met onderstaande Kanen km-730? Nu in de aanbieding bij Focalprice echter nergens anders in China te bekennen...![]()
http://www.focalprice.com(...)ign=DM_1227ZM_EP670BGeen ervaring mee
smaken verschillen natuurlijk, maar wat een lelijke shiny dingen !quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:09 schreef Eastertide het volgende:
http://www.focalprice.com(...)ign=DM_1227ZM_EP670B
op die prijs van 72$ naar 15$ moet je echt niet letten..
Kanen is over het algemeen wel redelijk vaak..
echter hebben veel mensen het hier over Brainwavz H3, echter is die wel een stukje duurder
( Nu al hemelaal, maar dan zou je hem in de aanbieding een keer moeten kopen)
of gaan voor dat ding van de conrad die verdacht veel weg heeft van de HM3![]()
![]()
![]()
Spotify is Ogg en Extreme Quality is prima te luisteren zie ook head-fiquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:11 schreef RobertNL het volgende:
Spotify is vast MP3, stream het wel op de hoogst mogelijke kwaliteit
(als dat wat uitmaakt). De muziekbibliotheek zelf moeten we binnenkort eens updaten
http://www.head-fi.org/t/(...)lity-good-enough/153![]()
Ja ik ben ook een Brainwavz fan (B2 in pre-order bestelling) dacht voor 15 dollar kan ik die Kanen binnenshuisgebruiken... Dan toch maar even wachten op nieuwe aanbieding voor de HM3
![]()
![]()
Ik ben nog steed super tevreden met de Superlux HD-668 B
http://www.thomann.de/nl/superlux_hd668_b.htm
Aangeraden @ headphone buying guide http://www.head-fi.org/a/headphone-buying-guide
Ik hoef niks anders meer
Behalve misschien nog 1tje om te reizen?![]()
Heeft iemand die mc crypt van Conrad?![]()
Die kwam ik ook al in m'n mailing tegen. Goedkoper vind je ze geloof ik bij Ownta en op Ebay kwam ik toen achter.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:09 schreef Eastertide het volgende:
http://www.focalprice.com(...)ign=DM_1227ZM_EP670B
En een goede tip voor headphone stands van Tweakersquote:Ik heb een iets spartaansere maar wel praktische en goedkope methode:
- Een microfoonstand: http://www.thomann.de/nl/millenium_ms2004.htm
- Plus enkele van deze: http://www.thomann.de/nl/millenium_headphone_hanger.htm
(alternatief, iets mooier maar wel bijna 2x zo duur: http://www.thomann.de/nl/km_16080.htm)
9,80 + N*4,90, veel goedkoper kan het niet. Ik vind het ook fijn omdat ik liever niet iets heb wat plek inneemt op mijn bureau.
Quick and dirty pic hoe het eruit ziet:
[afbeelding]
Wat je ook bij Thomann kan halen een headphone-hanger met bureauklem: http://www.thomann.de/nl/sennheiser_hh10_kopfhoererhalter.htm
Handig om even snel weg te hangen, maar niet voor meerdere headphones, lijkt me.![]()
Nog een tip![]()
http://www.conrad.nl/ce/n(...)0-hifi-hoofdtelefoon
Renkforce CD-340 nu voor 15 euro, schijnt hetzelfde te zijn als een Fischer Audio FA-006![]()
Goddang it!Bij Voelkner de Mc Crypt en Renkforce maar besteld. Voor die 31,- euri in totaal wel nieuwsgierig hoe ze in vergelijking staan met m'n Sonun SN-161, Brainwavz HM3, Koss PortaPro, Beats Solo by Dr Dre en Bose QuietComfort 15.
Waarom heb je die Superlux genomen?Waar blinken die uit dan?
![]()
Hehequote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:59 schreef shiznuts het volgende:
Goddang it!Bij Voelkner de Mc Crypt en Renkforce maar besteld. Voor die 31,- euri in totaal wel nieuwsgierig hoe ze in vergelijking staan met m'n Sonun SN-161, Brainwavz HM3, Koss PortaPro, Beats Solo by Dr Dre en Bose QuietComfort 15.
Waarom heb je die Superlux genomen?Waar blinken die uit dan?
![]()
Voelkner? Conrad bedoel je?
![]()
Welke Renkforce? Let me know wat je ervan vindt.![]()
Je kan toch de reviews lezen @ de buyers guide?
Best een goede en complete headphone voor weinig geld.
Zoek alleen nog een headphone voor onderweg.
Miss de Sennheiser PX 100-II, schijnt een goede te zijn.![]()
Die je net noemde. Ik ben helemaal niet zo ondersteboven van de HM3 namelijk. Dus ben wel benieuwd of die Mc Crypt echt hetzelfde is. En voor een luttele meerprijs die Renkforce ook maar eens proberen.
Was kosmisch genoeg goedkoper bij Voelkner dan Conrad ( CD-340 / DJ-50 ) geweest zou zijn.Kwamen dan alleen nog 5,95 verzendkosten bovenop.quote:Y73244 Mc Crypt DJ-50 DJ-Kopfhörer 1 13,06 ¤ 13,06 ¤
Y73646 Hifi-Kopfhörer Renkforce Cd-340 1 11,96 ¤ 11,96 ¤
Die Superlux schijnt dus richting Beyerdynamic te gaan en goed gebalanceerd te zijn met veel detail, klinkt als een tegenhanger van de HM5 dan... humm..
Trouwens opmerkelijk hoe vaak ik wel niet gewoon naar m'n goedkoopste koptelefoon grijp: de Sonun SN-161.
Ik vind die Sonun echt but![]()
Miss als je er een amp tussen hangt dat hij beter is.
Hij ligt te verstoffen bij mijn andere pc.
Ik hoor wel hoe je de Renkforce en Mc Crypt vindt. Vraag me vooral af of het goede reis headphones zijn.
Als het niks is koop ik wel die Sennheiser voor onderweg
Is zon mic stand met bijbehorende koptelefoonbeugels niks voor je?![]()
![]()
Niet voor on-the-go inderdaad. Maar hij ligt hier vaak op m'n bureau i.c.m. een verloopstekkertje naar mic / stereo zodat ik naar Nederland kan VOIP-en. Verder wel prima aan de computer voor YouTube-filmpjes en zulke ongein.Supercomfortabel ('t is wel allemaal 'about' plaatsing, zitten ze niet perfect op de juiste plek, dan klinkt het ook niet).
Ze liggen in een kastje. Waar ook al m'n zonnebrillen liggen. Daar heb ik ook een aardige collectie van.
Op dit moment in bestelling:
• Lucky bag 140 dollar (resend) - DX offers
• Keramische messen (resend status inpakken) - DX
• Lipo bag - BIC
• Onderdelen 9958 - Focal
• Horloges led- ebay
• Helicopter(Walkera ufly s)
• Telefoon - MisterTao
• Hoesjes telefoon - misterTao
• Rapsberry pi - RS
• Diversen voor de Pi - BIC
En ik zou deze maand rustig aan doen
Persoonlijk record!Gewone Air Mail, Donderdag 5 Juli verzonden, vandaag Dinsdag 10 Juli gekregen. Iemand die het al ooit sneller heeft gehad
?
![]()
Jup, ik. En ik kan zeggen dat ik de McCrypts wel aardig vind. Zeker als ze nog wat amped worden middels een fiio e6je.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:21 schreef Miniem het volgende:
Ik ben nog steed super tevreden met de Superlux HD-668 B
http://www.thomann.de/nl/superlux_hd668_b.htm
Aangeraden @ headphone buying guide http://www.head-fi.org/a/headphone-buying-guide
Ik hoef niks anders meer
Behalve misschien nog 1tje om te reizen?![]()
Heeft iemand die mc crypt van Conrad?Volgens Negakinu, die ik toch wel hoog heb staan, wel. Tevens;quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:18 schreef shiznuts het volgende:
Die je net noemde. Ik ben helemaal niet zo ondersteboven van de HM3 namelijk. Dus ben wel benieuwd of die Mc Crypt echt hetzelfde is.
http://www.head-fi.org/t/(...)-the-rebrands-part-1Common sense is my super power. What's yours?
Jup, BIC, 5 dagen bestellen tot thuis (mede mogelijk gemaakt door Singapore post).quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:53 schreef davedavy het volgende:
Persoonlijk record!Gewone Air Mail, Donderdag 5 Juli verzonden, vandaag Dinsdag 10 Juli gekregen. Iemand die het al ooit sneller heeft gehad
?
En 3 dagen DHL via Aliexpress
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:53 schreef davedavy het volgende:
?
nicequote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jup, BIC, 5 dagen bestellen tot thuis (mede mogelijk gemaakt door Singapore post).
En 3 dagen DHL via Aliexpress
mijn kleine order bij DX is verzonden, zal wel weer 2-3 weken duren voor het binnen is; hij was wel ietsjes sneller verzonden dan DX aangaf![]()
![]()
Ah, als ik dat lees hoef ik die Superlux ook niet te halen (was ik ook al bijna geneigd toequote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:00 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Jup, ik. En ik kan zeggen dat ik de McCrypts wel aardig vind. Zeker als ze nog wat amped worden middels een fiio e6je.
[..]
Volgens Negakinu, die ik toch wel hoog heb staan, wel. Tevens;
http://www.head-fi.org/t/(...)-the-rebrands-part-1)...
We shall see. Is in ieder geval leuk om te proberen en als het wat is houden of een verrassend betaalbaar cadeautje voor iemand.quote:The HD668b looks cheap and sounds screechy and sibilant in comparison.Jup, zo rap kán het gaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:53 schreef davedavy het volgende:
?
't Kan ook meer dan een maand duren. Maar de laatste tijd gaat het eigenlijk heel redelijk moet ik zeggen.
Er zijn tijden geweest dat het stukken langer duurde. Of dat lijkt zo omdat er nu gewoon zo vaak wat komt.
Hoe heb je Singapore post gekregenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jup, BIC, 5 dagen bestellen tot thuis (mede mogelijk gemaakt door Singapore post).?
![]()
Gewoon: ik bestel, BIC verzend (met Singapore post, geen tracking)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:51 schreef davedavy het volgende:
[..]
Hoe heb je Singapore post gekregen?
Bij mij staat de Renkforce ook nog op mijn "ik wil um" lijstje aangezien ik nog geen neutrale headphone heb. De 4 stuks die ik heb liggen zijn bass heavy headphones, meer dj headphones. Enige wat mij even weerhoudt is een vriendin die dan vraagt waarom ik NOG een headphone koop (dingen nemen toch ruimte in etc.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah, als ik dat lees hoef ik die Superlux ook niet te halen (was ik ook al bijna geneigd toe)...
) terwijl ik er al 4 heb. En ik moet haar dan het antwoord schuldig blijven vrees ik, hahaha..
Wat ik nog wel een keer wil kopen is zoiets:
http://www.tinydeal.com/e(...)=USD&sk=1249835587Og
http://www.eforchina.com/(...)FCZSOVidPKx6_.NZMd_A
Zodat ik cheape headsets met mic gewoon gemakkelijk op de pc aan kan sluiten + spraak dan over een aparte 'geluidskaart' heen gaat. iemand ervaring met iets soortgelijks?
Ja, die had ik omdat m'n oude Asus laptop geen headphones ondersteunde (bleek tijden later gewoon een BIOS-instelling te zijn geweest). Die USB-dinkies werken wel aardig, maar ze zijn heeeeel erg crap gebouwd.
Verder geen ervaring met dubbelop via zo'n ding en via de normale aansluiting.
En als je nog een headphone wilt kopen... zeg gewoon: "nou ja, hij is goedkoop, als jij in de uitverkoop voor 15,- euro nog een paar schoenen tegenkomt, terwijl je al weet ik veel hoeveel paar hebt, dan koop je die ook!" haha.
Ah! Postbode! En ik heb nu ook een Sansa Clip Zip for zhe musicz...
(Bovenop de oude refurbished Fuze en de refurb Clip+)
[ Bericht 10% gewijzigd door shiz op 10-07-2012 13:40:01 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik zag deze nog in de KijkShop winkel:
http://www.kijkshop.nl/product/132913/polaroid-tablet-midc700/![]()
Ga maar bij Neo klagen, ik zag de foto's van zijn standsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:35 schreef shiznuts het volgende:
[ [
Zelf heb ik vorige week ofzo die zwarte rubberized traditional stand gehaald voor $14,50 of zoiets (damn you monkeybrain!)
De Renkforce ga jij volkomen hatenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:18 schreef shiznuts het volgende:
Die je net noemde. Ik ben helemaal niet zo ondersteboven van de HM3 namelijk. Dus ben wel benieuwd of die Mc Crypt echt hetzelfde is. En voor een luttele meerprijs die Renkforce ook maar eens proberen.Zijn echt super neutraal, dus heel licht in de bas. Zitten wel lekker.
Ga je de HM3/crypt openschroeven? Dat kun je heel makkelijk zonder schade doen, kussen eraf en dan 3 schroefjes om het binnenwerk/typenummer te zien.
Mijn HM5 is de deur uitHet klonk echt fantastisch maar dan ontvang je een duurdere van Baxshop en is het ineens stront
Ik laat de hoofdtelefoon gekte maar weer rusten totdat het allemaal kapot gaat
Dus... geen varkens, copters, hoofdtelefoons, zaklampen en messen meer![]()
![]()
![]()
M´n program card is nóg niet binnen. Had gehoopt dat ie vandaag binnen zou komen (maandat geen pakketjes/post)
Kan in vervolg ook net zo goed in China bestellen i.p.v. UK.![]()
![]()
UK duurt erg lang, kan zo 10/14/20 dagen zijn. Het probleem is dat Royal Mail via de meest brakke bezorgers in Nederland werkt. Prutsers zoals Sandd, Selektvracht en laatst kreeg ik iets via Oisterwijk post (dorp in de buurt) binnenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:07 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
M´n program card is nóg niet binnen. Had gehoopt dat ie vandaag binnen zou komen (maandat geen pakketjes/post)
Kan in vervolg ook net zo goed in China bestellen i.p.v. UK.Soms gaat het ook via TNT, dat is wel binnen 5/7 dagen binnen. Allemaal via dezelfde winkel gekocht, vandaar mijn grote verbazing
![]()
![]()
Afgelopen maand 2x iets bij DX UK gekocht, die van afgelopen week binnen 5 dagen binnen en de andere met 8 dagen (Beiden met tracking!). Zonder tracking is het een ramp en komt het hier met selectpost/vracht binnen. Grotere aangetekend spul kom hier met PostNLquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:41 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
UK duurt erg lang, kan zo 10/14/20 dagen zijn. Het probleem is dat Royal Mail via de meest brakke bezorgers in Nederland werkt. Prutsers zoals Sandd, Selektvracht en laatst kreeg ik iets via Oisterwijk post (dorp in de buurt) binnenSoms gaat het ook via TNT, dat is wel binnen 5/7 dagen binnen. Allemaal via dezelfde winkel gekocht, vandaar mijn grote verbazing
Goddangit Neo!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ga maar bij Neo klagen, ik zag de foto's van zijn stands![]()
Ach so, een inner comparison. Is die er nog niet dan? Wil ik anders best doen.quote:[..]
De Renkforce ga jij volkomen hatenZijn echt super neutraal, dus heel licht in de bas. Zitten wel lekker.
Ga je de HM3/crypt openschroeven? Dat kun je heel makkelijk zonder schade doen, kussen eraf en dan 3 schroefjes om het binnenwerk/typenummer te zien.
Van iemand anders vertelt krijgen dat ze zo goed als hetzelfde klinken, is toch anders dan het zelf bepalen.'t Heb je nu voor een hoogstandje in huis gehaald dan, if you don't mind my asking, if you do, then still?quote:Mijn HM5 is de deur uitHet klonk echt fantastisch maar dan ontvang je een duurdere van Baxshop en is het ineens stront
Ik laat de hoofdtelefoon gekte maar weer rusten totdat het allemaal kapot gaat
Dus... geen varkens, copters, hoofdtelefoons, zaklampen en messen meer![]()
Hoe zijn varkens, copters, zaklampen en messen hoofdtelefoons dan?Dat is zo'n beetje alles wat chinashopping is. Don't do it man!
You have to buy moaaarrr!
De postbode van mij is die gewoon ieders enveloppen e.d. en de door Post.at gedropte aanbiedingenfolders komt brengen, maar komt dus ook met een grote dozen voor mij aanzetten. De afgelopen paar dagen is 'ie een beetje sikkeneurig, in het begin kon 'ie er wel om lachen dat er opeens zoveel weer kwam en dat 'ie aan moest bellen, maar nu kost het hem zeker teveel tijd zo telkens weer en hij heeft zo'n post-duwkarretje waar ook niet al teveel in past.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Afgelopen maand 2x iets bij DX UK gekocht, die van afgelopen week binnen 5 dagen binnen en de andere met 8 dagen (Beiden met tracking!). Zonder tracking is het een ramp en komt het hier met selectpost/vracht binnen. Grotere aangetekend spul kom hier met PostNLMaar ja, mijn schuld/probleem toch niet dat hij alles wat via Post.at bezorgd wordt bezorgt.
Vanmorgen was 'ie aan de deur voor een pakketje uit Londen. Double edge safety razor giftset van Groupon (net nu ik besloten had me een tijdje niet te scheren). Weet niet wanneer het verstuurd was...Vanmiddag UPS met een iBoodAT-pakje (de Sansa Clip Zip dus) uit Waalwijk (toen ik iets moest terugsturen, wilden ze het echter naar Berlijn hebben). Dat ging afgelopen donderdag op de post en was er vandaag. Binnenkort hopelijk de Jiayu G2 en m'n HD 808 #16 binnen, daar kijk ik nog het meeste naar uit.
Hier een fast review van een rus van eergisteren:
Houd dit in de gaten zou ik zeggen: http://www.youtube.com/re(...)_date_uploaded&uni=3
En dit www.chinaphonereview.com/jiayu-g2
[ Bericht 8% gewijzigd door shiz op 10-07-2012 18:05:13 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dat is wel netjes, een paar jaar geleden had ik een keer wat op zondag besteld, maandag verstuurd en vrijdag binnen, maar jij hebt zelfs een weekend ertussenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:53 schreef davedavy het volgende:
?
![]()
![]()
Shiz, wilde vandaag de sonun testen met bijbehorende kabel om te luisteren en te praten.
Maar de mic is echt superzacht, ze horen me gwn niet praten.
Heb jij dat ook?![]()
Nee? Ik VOIP allthetime richting Nederland en behaal met de Sonun de beste resultaten eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:06 schreef Miniem het volgende:
Shiz, wilde vandaag de sonun testen met bijbehorende kabel om te luisteren en te praten.
Maar de mic is echt superzacht, ze horen me gwn niet praten.
Heb jij dat ook?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hoe kan dat dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee? Ik VOIP allthetime richting Nederland en behaal met de Sonun de beste resultaten eigenlijk.![]()
Heb het verloopkabeltje via BIC gekocht.
Pas als je hem voor je mond houdt en hard praat hoor je een beetje wat.![]()
Ik heb dat verloopkabeltje van BIC niet. Die van mij kwam bij m'n eh... Tt eSports in-ears.
Ik ken alleen dat met een splitter, om twee koptelefoons tegelijkertijd aan te sluiten, je per hoorapparaat minder gain krijgt.
Mic-input kun je inprincipe in-Windows boosten?
Gewoon normaal op m'n hoofd met het koord hangend btw hier. Werkt hier echt prima, dus: vaag.
Hoe sluit je hem dan aan als ik vragen mag?![]()
Toch ook gewoon met zon kabel? http://www.buyincoins.com(...)le-product-8684.html![]()
Jaja, dat wel. Alleen die van mij is niet van BIC en niet met kleurtjes, maar compleet zwart.
Misschien dat die goedkope BIC-oplossing ook een kwalitatieve ruk-oplossing is.
Vaag, dan is of de kabel of de headset niet goed.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:31 schreef shiznuts het volgende:
Jaja, dat wel. Alleen die van mij is niet van BIC en niet met kleurtjes, maar compleet zwart.
Heb je een link naar het kabeltje van die T sports?![]()
Nope, was een accessoire die bij de in-ears daarvan zaten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:33 schreef Miniem het volgende:
[..]
Vaag, dan is of de kabel of de headset niet goed.
Heb je een link naar het kabeltje van die T sports?
Die kwam weer van een dagaanbiedingen van een of andere Duitse site.Solly.
Butquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nope, was een accessoire die bij de in-ears daarvan zaten.
Die kwam weer van een dagaanbiedingen van een of andere Duitse site.Solly.
nouja dan maar niet.
![]()
Jaja, het lijkt hier ook eindelijk goed te komen met de Jiayu G2Mijn derde order werd gelukkig niet gecanceld, net de tweede betaling gedaan dus ik hoop dat hij snel verzonden wordt.
Wat is jullie ervaring met telefoons uit China, is de kans groot dat ze zo'n pakketje eruit pikken? Ik ga er meestal vanuit dat ik moet dokken dan kan het alleen maar meevallen. Met kabeltjes en ander klein spul Focal en Pandawill heb ik nooit hoeven betalen, maar ik bestel ook wel eens UGGs of handtassen (ja..... vrouw hè) in de US en dan is het bijna 100% zeker dat je moet betalen.![]()
Bij ugg zetten ze natuurlijk ook de waarde er groot op, chinezen hebben nog wel eens de neiging om wat te sjoemelen met de aangegeven waardesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:34 schreef Miffy1 het volgende:
Jaja, het lijkt hier ook eindelijk goed te komen met de Jiayu G2Mijn derde order werd gelukkig niet gecanceld, net de tweede betaling gedaan dus ik hoop dat hij snel verzonden wordt.
Wat is jullie ervaring met telefoons uit China, is de kans groot dat ze zo'n pakketje eruit pikken? Ik ga er meestal vanuit dat ik moet dokken dan kan het alleen maar meevallen. Met kabeltjes en ander klein spul Focal en Pandawill heb ik nooit hoeven betalen, maar ik bestel ook wel eens UGGs of handtassen (ja..... vrouw hè) in de US en dan is het bijna 100% zeker dat je moet betalen.![]()
![]()
Alsmede omschrijving...'t Is bij zulke dingen dus goede communicatie met de verkoper van hoe en wat en of je express shipping gebruikt of niet. Bij free shipping is het risico minder, maar kan het altijd zijn dat het eruit gepikt wordt natuurlijk: 't kan vriezen, 't kan dooien, dus met de instelling van 'ik ga maar uit van wel' is een vrij gezond idee.
Weet iemand hier wat de goedkoopste dingen die op de bekende chinese sites staan zijn? Zo tussen de 1 en 30 cent![]()
Nou ja, dat kon altijd door op http://chinaprices.us/?q= een blanco search door te voeren, maar zo te zien kan dat nu (tijdelijk?) niet. Dan is dit anders een idee om gierig te zijn:quote:Op maandag 14 februari 2011 18:13 schreef 08gnoT. het volgende:
Mijn favoriete ebay-search
Hoop zooi maar soms zit er wel iets moois tussen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
weet iemand wat het volgende betekend:
GEEN HAATREACTIES AUB (:
到达进口互换局, 阿姆斯特丹, 荷兰
vertaald betekend het : Bereik de invoer van het Office of Exchange, Amsterdam, Nederland
Hoeveel dagen duurt het voordat het bij mij op de brievenbus ligt (woon in gelderland)
Heeft het pakketje de dounae al verlaten?Hoi.![]()
Je hebt de OP niet gezien?De duur is moeilijk te schatten, misschien dat de douane 'em moeiteloos doorlaat, de inklaring zelf doet, of dat ze de waarde niet kunnen bepalen en je een brief sturen voor opgave van details. Kan binnen een paar dagen, maar kan dus ook ruim een week worden... als je aan chinashopping doet is het gewoon geduldig wachten. Wil je echt wat meer weten, dan staat ook in de OP hoe je PostNL kunt bereiken...quote:- Arrival inward office of exchance = aankomst bij douane
- Held by costums (optie) = Apart gelegd door de douane
- Depature inward office of exchance (niet zeker of deze er is) = weg bij douane
- Failed delivery (optie) = PostNL kon het pakketje (nog) niet in ontvangst nemen
- Arrival at delivery office = geaccepteerd door post NL, wordt de eerst volgende bezorgdag aangeboden (niet maandag)
- Out for delivery = Onderweg
- Failed delivery = Briefje in je bus, halen bij het postkantoor
- Delivered = DUH!quote:Vermoed je dat je pakket al in Nederland aangekomen is, bel dan 0900 0990 (of +31582333333 ) om te vragen of deze al in NL is en of ze hm om kunnen zetten naar een nederlands tracking nummer.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
als ik het zo een beetje bereken heb je wss je pakketje volgende week woensdag in huis.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:54 schreef mootje026 het volgende:
weet iemand wat het volgende betekend:
GEEN HAATREACTIES AUB (:
到达进口互换局, 阿姆斯特丹, 荷兰
vertaald betekend het : Bereik de invoer van het Office of Exchange, Amsterdam, Nederland
Hoeveel dagen duurt het voordat het bij mij op de brievenbus ligt (woon in gelderland)
Heeft het pakketje de dounae al verlaten?
toevallig werk in bij distributiecentrum van POSTNL in gelderland en pakketje met de status
到达进口互换局, 阿姆斯特丹, 荷兰, staan bij ons op de planning voor dinsdag en anders woensdag
( ik ga er vanuit woensdag, aangezien met de drukte van de zomervakantie!)![]()
Hij heeft de douane verlaten als het goed is?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:02 schreef Downstar het volgende:
[..]
als ik het zo een beetje bereken heb je wss je pakketje volgende week woensdag in huis.
toevallig werk in bij distributiecentrum van POSTNL in gelderland en pakketje met de status
到达进口互换局, 阿姆斯特丹, 荷兰, staan bij ons op de planning voor dinsdag en anders woensdag
( ik ga er vanuit woensdag, aangezien met de drukte van de zomervakantie!)Hoi.![]()
ja douane verlaten, wij hebben de batch met pakketten vandaag binnen gehad uit hongkong,quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:02 schreef mootje026 het volgende:
[..]
Hij heeft de douane verlaten als het goed is?
Deze worden zoals ik aangaf deze week onderverdeeld per steden, en dan moeten nog onderscheid maken in grote en kleine pakketten, denk er zo uiteindelijk het weekend mee klaar te zijn.
Maandag leveren we niks nieuws ( alleen pakketten die bij een zaterdag levering niet konden worden afgeleverd), dus het word dan standaard dinsdag of woensdag( en denk dus woensdag, aangezien het erg druk is!)![]()
Dacht dat je laatst vertelde dat alles wat tegenwoordig uit HK bij de douane binnenkomt, in persoon met legitimatie in Den Haag afgehaald moest worden?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dat is goed om te horen(:, je hebt mn hele dag goedgemaakt!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:04 schreef Downstar het volgende:
[..]
ja douane verlaten, wij hebben de batch met pakketten vandaag binnen gehad uit hongkong,
Deze worden zoals ik aangaf deze week onderverdeeld per steden, en dan moeten nog onderscheid maken in grote en kleine pakketten, denk er zo uiteindelijk het weekend mee klaar te zijn.
Maandag leveren we niks nieuws ( alleen pakketten die bij een zaterdag levering niet konden worden afgeleverd), dus het word dan standaard dinsdag of woensdag( en denk dus woensdag, aangezien het erg druk is!)Hoi.![]()
btw, hartstikke bedanktquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:04 schreef Downstar het volgende:
[..]
ja douane verlaten, wij hebben de batch met pakketten vandaag binnen gehad uit hongkong,
Maandag leveren we niks nieuws ( alleen pakketten die bij een zaterdag levering niet konden worden afgeleverd), dus het word dan standaard dinsdag of woensdag( en denk dus woensdag, aangezien het erg druk is!)Hoi.![]()
Dat geld alleen voor producten met een waarde hoger dan 75 euro.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:06 schreef shiznuts het volgende:
Dacht dat je laatst vertelde dat alles wat tegenwoordig uit HK bij de douane binnenkomt, in persoon met legitimatie in Den Haag afgehaald moest worden?
Mootje026, is het product dat je besteld hebt meer waard als 75 euro ?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:06 schreef mootje026 het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen(:, je hebt mn hele dag goedgemaakt!!Geen dank, ik help een mens nou eenmaal graag (van de wal in de sloot)!quote:
fijn dat ik je er dag er weer goed heb gemaakt, de mijne is nu ook een stuk beter haha!
![]()
Nee, het was iets in de 20 (schoenen), nog een kleinvraagje kan ik morgen postnl bellen voor een nederlandstraceernummer? die status is namelijk van gisterenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:08 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dat geld alleen voor producten met een waarde hoger dan 75 euro.
Mootje026, is het product dat je besteld hebt meer waard als 75 euro ?
[..]
[..]
Geen dank, ik help een mens nou eenmaal graag (van de wal in de sloot)!
fijn dat ik je er dag er weer goed heb gemaakt, de mijne is nu ook een stuk beter haha!
Hoi.![]()
Ach so. Zo stak dat vorkje in de steel, is ook zo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:08 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dat geld alleen voor producten met een waarde hoger dan 75 euro.
Mootje026, is het product dat je besteld hebt meer waard als 75 euro ?
[..]
Geen dank, ik help een mens nou eenmaal graag (van de wal in de sloot)!
Goed bezig, als we jou niet hadden.
BTW wie host de plaatjes uit de OP? Ies kapoet?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Owh dan komt dat vast wel goedquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:10 schreef mootje026 het volgende:
[..]
Nee, het was iets in de 20 (schoenen), nog een kleinvraagje kan ik morgen postnl bellen voor een nederlandstraceernummer? die status is namelijk van gisteren, ik denk dat het morgen nog niet traceerbaar is..
je kan beter gewoon wachten en kijken of het woensdag er is..
Het wil nog wel eens voorkomen dat het toch allemaal langer duurt en dat het morgen niet in huis is, wij van de postNL zijn namelijk liever lui dan moe!![]()
bedoeld u nou morgen, of volgende week woensdag. bvdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:12 schreef Downstar het volgende:
[..]
Owh dan komt dat vast wel goed, ik denk dat het morgen nog niet traceerbaar is..
je kan beter gewoon wachten en kijken of het woensdag er is..
Het wil nog wel eens voorkomen dat het toch allemaal langer duurt en dat het morgen niet in huis is, wij van de postNL zijn namelijk liever lui dan moe!Hoi.![]()
Mootje026; Netjes dat je zo beleefd bent.
laten wij dan ook maar zo netjes naar jou toe zijn, en je vertellen dat we even een grapje uit haalden.
Het is namelijk niet zo dat ik werk in het postNL distributiecentrum, er is geen ene connectie tussen mij en POSTNL ( ja tussen mij en mijn vaste pakketbezorgers)
Wij weten natuurlijk ook niet wanneer je pakketje komt, dat is nou het soms vervelende aan chinashopping. De ene keer krijg je het binnen een week, de andere keer binnen een maand pas.
Een echte indicatie kan dus nooit worden gegeven, je zou dus gewoon moeten wachten op je pakketje. Je kan mogelijk dit weekend wel even naar POSTNL bellen voor een Nederlands trackingnr.
Welkom trouwens in het Chinese Webshop topic, is dit je eerste bestelling?
(gezien het feit dat dit überhaupt je eerste post op fok is?)
ik hoop voor je dat hij er echt aankomende dinsdag of woensdag is!![]()
Hallo,quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:19 schreef Downstar het volgende:
Mootje026; Netjes dat je zo beleefd bent.
laten wij dan ook maar zo netjes naar jou toe zijn, en je vertellen dat we even een grapje uit haalden.
Het is namelijk niet zo dat ik werk in het postNL distributiecentrum, er is geen ene connectie tussen mij en POSTNL ( ja tussen mij en mijn vaste pakketbezorgers)
Wij weten natuurlijk ook niet wanneer je pakketje komt, dat is nou het soms vervelende aan chinashopping. De ene keer krijg je het binnen een week, de andere keer binnen een maand pas.
Een echte indicatie kan dus nooit worden gegeven, je zou dus gewoon moeten wachten op je pakketje. Je kan mogelijk dit weekend wel even naar POSTNL bellen voor een Nederlands trackingnr.
Welkom trouwens in het Chinese Webshop topic, is dit je eerste bestelling?
(gezien het feit dat dit überhaupt je eerste post op fok is?)
ik hoop voor je dat hij er echt aankomende dinsdag of woensdag is!
Dit is niet m'n eerste bestelling, heb al rond de 25,30 orders gedaan.
Vaak bestel ik bij dx, chinabuye, ioffer etcetc.
Jammer van die grap ik nam het erg serieus.
Hoop ook dat die ergens deze weken komt.
Als die al in nederland is duurt het toch helemaal niet zolang meer voordat het pakketje bij mij op de deurmat ligt?
MVGHoi.![]()
ah oke, niet nieuw dusquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:23 schreef mootje026 het volgende:
[..]
Hallo,
Als die al in nederland is duurt het toch helemaal niet zolang meer voordat het pakketje bij mij op de deurmat ligt?
MVG
toch welkom in ons topic!
als hij eenmaal in NL is duurt het niet al te lang meer nee, maar dat is een beetje afhankelijk van de drukte bij POSTNL denk ik en natuurlijk hoe vlot hij door de douane komt.![]()
de douane is dacht ik nog steeds de grootste tijdvreter als het om post gaat.. postnl doet z'n werk snelquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:29 schreef Downstar het volgende:
[..]
ah oke, niet nieuw dus
toch welkom in ons topic!
als hij eenmaal in NL is duurt het niet al te lang meer nee, maar dat is een beetje afhankelijk van de drukte bij POSTNL denk ik en natuurlijk hoe vlot hij door de douane komt.![]()
Ik heb hem volgens mij deze week ergens in een folder zien staan hier in nederlandquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:31 schreef DavidTwente het volgende:
Heeft iemand suggesties voor de XMI X-Mini portable speakertjes? Alvast bedankt!
volgens mij was het 25 euro maar ofzo..
volgens mij van 1 of andere telefoon winkel, The phone house ofzo ?
stond iets bij van lekker op het strand ofzo..![]()
Downstar: daarnet zei je dat die de douane had gepasseerd? volgens mij is het nu niet zo druk.. veel mensen op vakantie weinig post etc?Hoi.![]()
Behalve dat PostNL de douane inklaring zelf verzorgdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:31 schreef mschol het volgende:
[..]
de douane is dacht ik nog steeds de grootste tijdvreter als het om post gaat.. postnl doet z'n werk snelHij is nu bij de douane (zie status OP), in het meest gunstige geval (met wat geluk dus) staat morgen (of een andere dag deze week) de postbode voor je deur. Mocht dat niet zo zijn dan denk ik dat je begin volgende week een brief op je mat kan verwachten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:46 schreef mootje026 het volgende:
Downstar: daarnet zei je dat die de douane had gepasseerd? volgens mij is het nu niet zo druk.. veel mensen op vakantie weinig post etc?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Heb deze speakertjes gevonden:
http://www.**********.com/Hamburger-Mini-Speaker-for-PC-Laptop-p-29046.html
Reviews klinken wel aardig. Voor dat geld en gratis verzenden...![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:46 schreef DavidTwente het volgende:
http://www.**********.com/Hamburger-Mini-Speaker-for-PC-Laptop-p-29046.html
Reviews klinken wel aardig. Voor dat geld en gratis verzenden...Alles zeggendquote:Reviews op sites willen nog wel eens nep zijn (BIC, EverB zijn hier goed in geloof ik)
het woord: Conveniant is (bij bic) altijd een goede indicatie geloof ik
Dan ben ik heel benieuwd welke reviews jij dan hebt gezien?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:46 schreef DavidTwente het volgende:
[url]http://http://www.**********.com/Hamburger-Mini-Speaker-for-PC-Laptop-p-29046.html[/url]
Reviews klinken wel aardig. Voor dat geld en gratis verzenden...
die dingen hebben we al meerdere keren afgekraakt hier..
zie post:
[Chinese Webshops] Topic #207 Op naar de summer sale's! bijvoorbeeld..
en kijk ook even de filmpjes die daarin staan..![]()
Hoelang zou DX erover doen om zo'n query van een kapotte levering af te handelen? 3 weken? 3 maanden?![]()
![]()
Op dit moment wel redelijk snel (laatste tickets hadden een response binnen 1/2 werkdagen). Doe dit x 5 tickets = 2 weekjesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:54 schreef Xetran het volgende:
Hoelang zou DX erover doen om zo'n query van een kapotte levering af te handelen? 3 weken? 3 maanden?
ligt eraan wat je verstaat onder het afhandelen van een kapotte levering/quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:54 schreef Xetran het volgende:
Hoelang zou DX erover doen om zo'n query van een kapotte levering af te handelen? 3 weken? 3 maanden?
- Met terugzending van het product kom je misschien wel op een maand of 3 ja haha
- Met een(gedeeltelijke) refund voor een kapot product kan je met de juiste medewerkers binnen een dag wel alles hebben geregeld!
ik ga op bedde, slaapze allemaal![]()
![]()
![]()
Ik probeerde dat livechat eens uit en die medewerker verwees mij naar zo'n formulier die ik blijkbaar moest invullen. weet niet wat ze daarna gaan doen, maar vrees voor het ergste aangezien het ding gewoon niet werkt maar ik het niet kan aantonen door middel van een foto
Slaapwel!![]()
Okee dan, net 14 dagen geleden besproken... Net gemist, sorry. Dan wordt het toch de originele... *trekt portemonnee*quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:50 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dan ben ik heel benieuwd welke reviews jij dan hebt gezien?
die dingen hebben we al meerdere keren afgekraakt hier..
zie post:
[Chinese Webshops] Topic #207 Op naar de summer sale's! bijvoorbeeld..
en kijk ook even de filmpjes die daarin staan..![]()
Mijn mini antenne van Taobao is vandaag aangekomen
Wat een mooi ding zeg.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Gewoon een foto maken van dat ding en met paint erbij zetten ''Inside broken, won't start'' Zo heb ik het ook een keer duidelijk gemaakt. Het mooiste was dat DX een keer vroeg naar een foto van een pakketje dat niet binnen wasquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:57 schreef Xetran het volgende:
Ik probeerde dat livechat eens uit en die medewerker verwees mij naar zo'n formulier die ik blijkbaar moest invullen. weet niet wat ze daarna gaan doen, maar vrees voor het ergste aangezien het ding gewoon niet werkt maar ik het niet kan aantonen door middel van een foto
Slaapwel!. Toen maar een foto van de brievenbus gemaakt met het woord ''empty'' erbij
You has link for me my friend?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:03 schreef W00fer het volgende:
Mijn mini antenne van Taobao is vandaag aangekomen
Wat een mooi ding zeg.
Hier net de postbode pakketje van DX offers.
28-06 besteld
05-07 verzonden
11-07 ontvangen
Ging om een riem
Telefoon ook verzonden (nu daadwerkelijk mail), the waiting begins!
hahaha vragen om foto's van een pakket dat je niet hebt ontvangenquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Gewoon een foto maken van dat ding en met paint erbij zetten ''Inside broken, won't start'' Zo heb ik het ook een keer duidelijk gemaakt. Het mooiste was dat DX een keer vroeg naar een foto van een pakketje dat niet binnen was. Toen maar een foto van de brievenbus gemaakt met het woord ''empty'' erbij
[..]
You has link for me my friend?
Hier net de postbode pakketje van DX offers.
28-06 besteld
05-07 verzonden
11-07 ontvangen
Ging om een riem
Telefoon ook verzonden (nu daadwerkelijk mail), the waiting begins!
![]()
![]()
Ik heb ooit zo'n studio hoofdtelefoon (met de grote B erop) besteld maar die valt nu zowat uit elkaar.
Uiteraard ben ik zoiets nu niet meer van plan, maar deze hoofdtelefoon zat echt perfect licht en sloot m'n oren goed af.
Nu ben ik op zoek naar iets soortgelijks (uiteraard geen neppe shit) met een beperkt budget.WOKNOK![]()
Haha, beter is nog gewoon dat 'ie die foto dan nog opstuurt ook.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:24 schreef Downstar het volgende:
[..]
hahaha vragen om foto's van een pakket dat je niet hebt ontvangenWe hebben het net over headphones gehad jongeman. Ga eens bij Conrad kijken voor de Renkforce CD-340, of iets anders wat meer richting bass gecentreerd is: de Mc Crypt DJ 50. Wat dus min of meer de HM3 van Brainwavz schijnt te zijn (I'll let you know in due time people).quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:13 schreef ricost het volgende:
Ik heb ooit zo'n *piep* besteld maar die valt nu zowat uit elkaar.
Uiteraard ben ik zoiets nu niet meer van plan, maar deze hoofdtelefoon zat echt perfect licht en sloot m'n oren goed af.
Nu ben ik op zoek naar iets soortgelijks (uiteraard geen neppe shit) met een beperkt budget.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ja maar het gaat mij om de pasvorm. Je moet eigenlijk niet voelen dat je iets op je hoofd hebt staan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Haha, beter is nog gewoon dat 'ie die foto dan nog opstuurt ook.
[..]
We hebben het net over headphones gehad jongeman. Ga eens bij Conrad kijken voor de Renkforce CD-340, of iets anders wat meer richting bass gecentreerd is: de Mc Crypt DJ 50. Wat dus min of meer de HM3 van Brainwavz schijnt te zijn (I'll let you know in due time people).
De meeste HP's klemmen nogal en kan je niet uren lang blijven dragen.WOKNOK![]()
Ik heb een coupon van 9 dollar van FP.
Jammer dat ze de ES800M niet hebben.
Waar moet ik het nou aan besteden?![]()
![]()
Ja, und? En je wist van tevoren dat je huidige, kapotte rukding, lekker zou zetten?quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:35 schreef ricost het volgende:
[..]
Ja maar het gaat mij om de pasvorm. Je moet eigenlijk niet voelen dat je iets op je hoofd hebt staan.
De meeste HP's klemmen nogal en kan je niet uren lang blijven dragen.
Hoofden verschillen, maar ik heb nog niet echt iemand horen klagen over het comfort van de HM3.Gewoon ff door de new arrivals bladeren: http://www.focalprice.com/new-arrivals?pagesize=100quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:43 schreef Miniem het volgende:
Ik heb een coupon van 9 dollar van FP.
Jammer dat ze de ES800M niet hebben.
Waar moet ik het nou aan besteden?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Kan ook een nieuwe Sonun halenquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, und? En je wist van tevoren dat je huidige, kapotte rukding, lekker zou zetten?
Hoofden verschillen, maar ik heb nog niet echt iemand horen klagen over het comfort van de HM3.
[..]
Gewoon ff door de new arrivals bladeren: http://www.focalprice.com/new-arrivals?pagesize=100![]()
Maar ik vermoedt dat het probleem het kabeltje van BIC is.![]()
[quote]Op woensdag 11 juli 2012 10:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, und? En je wist van tevoren dat je huidige, kapotte rukding, lekker zou zetten?
Hoofden verschillen, maar ik heb nog niet echt iemand horen klagen over het comfort van de HM3.
[..]
Ja dat wist ik idd ja, dat was ook de enige HP die fatsoenlijk zat bij de Media MarktWOKNOK![]()
dollarkoers vandaag: $1,19 voor 1 euroLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Na een tijdje hier weer te hebben gelurkt ging ik weer eens rond te kijken op taobao toen ik op een gegeven moment waarlijk epische modellen van wapens tegenkwam. Nadeel uiteraard dat ons magnietlandje nogal strenge wetten heeft helaas, dus ik hoop dat er hier iemand is die wat kan verhelderen;
Obviously zijn schaal 1:1 bb guns niet toegestaan; maar op welk punt kun je nu zeggen dat iets duidelijk een model is wat "niet gebruikt kan worden om iemand te bedreigen"?
Deze (linkje) is bijvoorbeeld 1:2.5 (13cm), maar is zoiets nu legaal?
Vragen oh vragen
Tot die tijd in ieder geval een papercraft C&C Mammoth MK1 besteld om de tijd te verdrijven
[ Bericht 7% gewijzigd door destrovel op 11-07-2012 12:31:26 ]Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!![]()
Het gaat niet om wat jij denkt dat mag of de vaste limieten die de overheid oplegt. Het gaat erom wat iets kan en waar iets op lijkt en wat dat mogelijk kan veroorzaken. Dit topic is in ieder geval niet bedoeld om de grenzen van wat wel en niet mag te verduidelijken en daarom wordt er in het algemeen niet gepraat over wapens die enige gelijkheid met echte wapens hebben of zaken die anderen mogelijk letsel aan kunnen brengen. We beseffen dat het een grijs gebied is, maar daarom kun je beter alles voor 'verboden' houden.Wil je meer weten, dan pluis je de wapenwet maar eens na en/of informeer je bij de juiste Justitie-autoriteit.quote:lucht-, gas- en veerdrukwapens, behoudens zulke door Onze Minister overeenkomstig categorie I, sub 7°, aangewezen die zodanig gelijken op een vuurwapen dat zij voor bedreiging of afdreiging geschikt zijn;
Eh... you trollin' bro?quote:
als ik voor 1 euro 1,19 USD kan halen vind ik dat vrij weinig... dacht dat het eerder 1:1,23 was..quote:![]()
Aighto, nee dusquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:27 schreef shiznuts het volgende:
Het gaat niet om wat jij denkt dat mag of de vaste limieten die de overheid oplegt. Het gaat erom wat iets kan en waar iets op lijkt en wat dat mogelijk kan veroorzaken. Dit topic is in ieder geval niet bedoeld om de grenzen van wat wel en niet mag te verduidelijken en daarom wordt er in het algemeen niet gepraat over wapens die enige gelijkheid met echte wapens hebben of zaken die anderen mogelijk letsel aan kunnen brengen. We beseffen dat het een grijs gebied is, maar daarom kun je beter alles voor 'verboden' houden.
[..]
Wil je meer weten, dan pluis je de wapenwet maar eens na en/of informeer je bij de juiste Justitie-autoriteit.Het heeft een hele tijd geleden (jaartje of 2 meen ik) zelfs nog de 1,50 aangetikt. Dat was bijzonder gunstig.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:30 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik voor 1 euro 1,19 USD kan halen vind ik dat vrij weinig... dacht dat het eerder 1:1,23 was..Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!![]()
De koers is nu op het laagste punt in tijden. Dat betekent inderdaad dat je voor elke euro minder dollar eraan overhoudt, dus iedereen kan dan begrijpen dat als je in USD betaalt, je tegenwoordig omgerekend in EUR meer kwijt bent dan voor kort, ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:30 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik voor 1 euro 1,19 USD kan halen vind ik dat vrij weinig... dacht dat het eerder 1:1,23 was..Psies, mini hoeft niet te betekenen dat het dan maar nep is. Er zijn ook echte kleine wapens.quote:The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Blijkbaar toch dat klotekabeltje shiz.
Heb het met mijn beta's met mic getest.
Precies hetzelfde probleem.
Waar haal ik nu een nieuwe?![]()
![]()
dollarkoers.nl@dollarkoers_nlquote:
Euro steeds harder onderuit - Blog http://ow.ly/c8VXF doelzone op circa 1,19
okay, dollar NAAR 1,19 onderweg
[ Bericht 3% gewijzigd door mickeyD op 11-07-2012 13:30:52 ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ach FED of ECB hoeft morgen maar een scheet te laten en de koers kan zo weer de andere kant op gaan. Al gaat hij momenteel wel hard onderuitquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:23 schreef mickeyD het volgende:
[..]
dollarkoers.nl@dollarkoers_nl
Euro steeds harder onderuit - Blog http://ow.ly/c8VXF doelzone op circa 1,19
okay, dollar NAAR 1,19 onderweg
helaas eten die geen uien of bruine bonen, dus weinig scheten de laatste tijd..
meer natte windenLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Registered airmail van Price Angels
2012-07-02 en 2012-07-03 besteld (twee dingen apart besteld)
2012-07-04 shipping date aldus PA
Vandaag beide ontvangen! Best snel ook.![]()
Best snel idd,quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:59 schreef Skiet het volgende:
Registered airmail van Price Angels
2012-07-02 en 2012-07-03 besteld (twee dingen apart besteld)
2012-07-04 shipping date aldus PA
Vandaag beide ontvangen! Best snel ook.
ik heb altijd goede ervaringen met Lightake qua service etc, maargoed ik snap niet waarom hun pakketten altijd zooooooo lang onderweg zijn in vergelijking met andere webshops..
mijn ene ipcamera is dus vanaf 29-06 onderwerg al..
en die andere ipcamera is pas net verzonden...![]()
beide tegelijk op 29-06 betaald..![]()
Helaas liggen alle plaatjes eruit. Ik hostte deze maar mijn webhosting heeft een storing gehad. Als het goed is zet Tokko1 ze er weer op, ik mail hem straks en dan kan hij het hopelijk weer terugzetten.![]()
hebben jullie soms wel eens spam aka mail virusen van ' usps ' ?
volgens mij is usps zelfs geen koerier dienst ?![]()
![]()
het is de US Postal Service , denk dat die (bij afdoende betalen) ook wel koeriers diensten doenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:33 schreef Syphixx het volgende:
hebben jullie soms wel eens spam aka mail virusen van ' usps ' ?
volgens mij is usps zelfs geen koerier dienst ?![]()
![]()
ja maar van hen ontvangen we toch geen chinese post ? :pquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:34 schreef mschol het volgende:
[..]
het is de US Postal Service , denk dat die (bij afdoende betalen) ook wel koeriers diensten doen![]()
dat lijkt mij inderdaad hoogst onwaarschijnlijk, maar weet jij veel welke weg je pakketje aflegtquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:35 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ja maar van hen ontvangen we toch geen chinese post ? :p
ik weet toevallig dat je als bedrijf in NL bij een dochterbedrijf van TNT je brieven kan afleveren, en die gaan dan via belgie (ja serieus) weer nederland in, en dat wordt gewoonlijk binnen 48uur afgeleverd.. en is goedkoper als de reguliere post...![]()
ja maar zie net dat het zever isquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:37 schreef mschol het volgende:
[..]
dat lijkt mij inderdaad hoogst onwaarschijnlijk, maar weet jij veel welke weg je pakketje aflegt
ik weet toevallig dat je als bedrijf in NL bij een dochterbedrijf van TNT je brieven kan afleveren, en die gaan dan via belgie (ja serieus) weer nederland in, en dat wordt gewoonlijk binnen 48uur afgeleverd.. en is goedkoper als de reguliere post...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:40 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ja maar zie net dat het zever isYep dit is spam! Staat ook genoeg op google daarover: http://www.ups.com/conten(...)d_ups_recognize.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://blog.trendmicro.com/ups-spam-trojan-courier-of-choice/
Heb ook aardig wat van zulke mailtjes gehad, gek genoeg zonder linkGewoon email adres blokkeren en goed uitkijken
![]()
![]()
had ik toch nog gelijk dat je ze op woensdag zou krijgenquote:
echter zei ik volgende week woensdag, maar ik zat bij de verkeerde week te kijken he..
hahah!
succes met je schoenen, en plaats nog maar even een review hier...
mocht dat mogelijk zijn!![]()
Of course friend, special price fol you:quote:
http://item.taobao.com/item.htm?id=15765808241
Trouwens kak Pandawill, een mail gestuurd naar support ivm mijn bestelling, laten ze gewoon helemaal niets horen.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Ok, ff een vraagje.. Ik lees al geruime tijd mee hier, en heb al aardig was chinapakketjes in ontvangst mogen nemen. Van de week trouwens echt een doos! Geen envelop maar een doos.. Maar goed, mijn vraag;
Ik ben opzoek naar een kabel, waar een 3,5mm jack plug zit, male, en de andere kant ook male, maar dan niet met 2 van die zwarte ringetjes maar 4, of eigenlijk moeten het vier stukjes zijn voor, aarde, beeld, en geluid rechts en links.. iemand een idee waar je die kan bestellen? Ik heb nog niet van die goede zoekskilzz zoals shiznuts vandaar..![]()
bedoel je niet gewoon een scart kabel ?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:43 schreef Phone8 het volgende:
Ok, ff een vraagje.. Ik lees al geruime tijd mee hier, en heb al aardig was chinapakketjes in ontvangst mogen nemen. Van de week trouwens echt een doos! Geen envelop maar een doos.. Maar goed, mijn vraag;
Ik ben opzoek naar een kabel, waar een 3,5mm jack plug zit, male, en de andere kant ook male, maar dan niet met 2 van die zwarte ringetjes maar 4, of eigenlijk moeten het vier stukjes zijn voor, aarde, beeld, en geluid rechts en links.. iemand een idee waar je die kan bestellen? Ik heb nog niet van die goede zoekskilzz zoals shiznuts vandaar..![]()
Nope.. het is voor mijn iPhone aan te sluiten aan in mijn auto op het navigatie apparaat, dan kan ik ook filmpjes kijken op het scherm![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:43 schreef Phone8 het volgende:
Ik ben opzoek naar een kabel, waar een 3,5mm jack plug zit, male, en de andere kant ook male, maar dan niet met 2 van die zwarte ringetjes maar 4, of eigenlijk moeten het vier stukjes zijn voor, aarde, beeld, en geluid rechts en links.. iemand een idee waar je die kan bestellen? Ik heb nog niet van die goede zoekskilzz zoals shiznuts vandaar..
Welkom, welkom.
Dit wat je bedoelt?
› http://chinaprices.us?q=3.5mm%20rca
› http://www.ebay.com/sch/i(...)alstpos&_stpos&gbr=1
Ik betwijfel trouwens of een iPhone video door een headphone-jack stuurt, maar ok.
Zijn er hier meer mensen die geen resultaten krijgen bij chinaprices als je niks invoert? Heb zo toch al een paar keer een 1 cent deal gevonden. Heb ook al meerdere browsers geprobeerd maar dat werkt helaas ook niet.![]()
http://dx.com/p/gold-plat(...)le-1-8m-length-48207
Dit is een goede, ik hem zelf ook hij is niet mooi maar werkt veel beter dan die stuff bij de action.BAM dit is 3KB![]()
Dat ga ik zeker doen!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:44 schreef Downstar het volgende:
[..]
had ik toch nog gelijk dat je ze op woensdag zou krijgen
echter zei ik volgende week woensdag, maar ik zat bij de verkeerde week te kijken he..
hahah!
succes met je schoenen, en plaats nog maar even een review hier...
mocht dat mogelijk zijn!Hoi.![]()
De Mini X Android's worden vanaf nu ook met 1GB intern verkocht![]()
Kan ook toevallig zijn.
http://www.dealextreme.co(...)sb-av-tf-blue-134679
Bij Miniand.com zijn ze ook te bestellen, met goede firmware support.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
http://dx.com/p/triple-co(...)nsion-connector-2627
http://dx.com/p/3-5mm-mal(...)-length-5-pack-47334
Dit is wat ik nodig heb.... weet ik hoelang gezocht.. naar het verkeerde:P![]()
No shit.quote:![]()
Pas geleden bij een Ebay Chinees screenprotectors besteld. Kwam een platte envelop binnen, helemaal plat want ja, screenprojectors voor een telefoon, plat.Anyhow, voor customs stond de inhoud netjes vermeld: Ac adapter.
Zie het als je vuurdoop in dit topic. Iedereen wordt de eerste keren bij zulke vragen getrolled; scheidt het kaf van het koren zeg maar. Zo blijven alleen de die-hards die er zelf ook echt moeite voor willen doen over, hahahaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:23 schreef mootje026 het volgende:
[..]
Hallo,
MVGRAM: 512MB DDR II?? Of mis ik wat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:11 schreef W00fer het volgende:
De Mini X Android's worden vanaf nu ook met 1GB intern verkocht![]()
Kan ook toevallig zijn.
http://www.dealextreme.co(...)sb-av-tf-blue-134679
Bij Miniand.com zijn ze ook te bestellen, met goede firmware support.
[ Bericht 18% gewijzigd door neo2000 op 11-07-2012 21:39:07 ]Common sense is my super power. What's yours?
Ik ken het.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:32 schreef neo2000 het volgende:
[..]
No shit.![]()
Pas geleden bij een Ebay Chinees screenprotectors besteld. Kwam een platte envelop binnen, helemaal plat want ja, screenprojectors voor een telefoon, plat.Anyhow, voor customs stond de inhoud netjes vermeld: Ac adapter.
[..]Klopt. Maar het voornaamste wat me tegenstaat is eigenlijk dat die boel op 2.3 draait en je er haast 80 euro voor moet dokken. Kun je beter een Android 4.0-stick halen imho. Vooral tof als die van Oval Elephant daadwerkelijk XBMC krijgt. En in de gaten houden wat de echte MK802 II gaat doen...quote:[..]
RAM: 512MB DDR II?? Of mis ik wat?
Btw, krijg een vervanging voor m'n Beetle en m'n Renkforce en McCrypt zijn onderweg. En ik heb tevens 17 r/c-setjes in hun originele doos gedaan, opgestapeld en op de lokale marktplaats gezet om af te halen.Out with the old, in with the new.
Als ik thuis kom volgende week ga ik vast zeer blij worden! uitpakken...
Helaas gaat mijn band met de postbode de komende week wat verwateren....
En zorg er wel voor dat ik maximaal 1 of 2 topics hoef bij te lezen, alvast bedankt
als het zo doorgaat, dan verwaterd heel mijn band met mijn postbezorgster..quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:46 schreef RobertNL het volgende:
Als ik thuis kom volgende week ga ik vast zeer blij worden! uitpakken...
Helaas gaat mijn band met de postbode de komende week wat verwateren....
En zorg er wel voor dat ik maximaal 1 of 2 topics hoef bij te lezen, alvast bedankt
want met die lage koers is het gewoon bijna niet meer leuk om nog wat dingen te bestellen![]()
![]()
Nu bij BIC 'tijdelijk' 12% korting met couponcode HALFYEAR12
Misschien toch maar eens overstag gaan met de 3m lange iPad/iPod/iPhone oplaadkabel nu ik 11 cent korting krijg.![]()
![]()
Handig erbij te zeggen tot 06:00 local time morgenochtend (als ik het goed begrijp).
Moest je iets hebben, een tablet ofzo, dan niet al te aarzelen...Hmm... wilde die Wireless repeater maar eens halen voor m'n ouders. Die hebben zo'n kudtontvangst op de bovenverdieping bij hun. Mja, dan niet.quote:Notice: This coupon has expired
[ Bericht 42% gewijzigd door shiz op 11-07-2012 23:39:04 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
-- OP hosting weer gefixt --
Host was gecrashed, en de hoster hield geen backups bij
Nja, handmatig maar weer er op geknalt..!Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
wat is dat voor pruts hosting dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:12 schreef tokko1 het volgende:
-- OP hosting weer gefixt --
Host was gecrashed, en de hoster hield geen backups bij
Nja, handmatig maar weer er op geknalt..!Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Klopt niet Shiznuts. Alle Android sticks / boxes zijn simpel naar Android 4.0 te krijgen zolang ze Allwinner A10 gebaseerd zijn. Bovendien worden de Android sticks een stuk heter, hebben ze slechts 1 port (dus een hub nodig) en geen composite out.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:04 schreef shiznuts het volgende:
Klopt. Maar het voornaamste wat me tegenstaat is eigenlijk dat die boel op 2.3 draait en je er haast 80 euro voor moet dokken. Kun je beter een Android 4.0-stick halen imho.
En 512MB DDRII klopt ook niet, aangezien er een user op DX al een versie binnen heeft gekregen met 1GB. DX zal dus zijn specs nog aanpassen hoop ik.
En daarbij: Miniand kan de MK802 II al leveren. Het verschil is gaatjes in de box en een nieuwere Cortex A8 die sneller geklokt is dan de oude.
Voor de Mali400 is nog geen opensource driver onder linux, maar dat zal niet zo heel lang meer duren. Haast elke distro draait al (Linaro, Lubuntu, enz).
Zodra er een nieuwe kernel geschreven wordt, klok je de A8 makkelijk over naar 1,2 of 1.3 GHZ. 1.5 Ghz is niet stable en vreet zoveel stroom dat je teveel hitte ontwikkeld. Mali GPU's zijn voor zover ik weet niet over te klokken.
Daarbij heb ik mijn boxje niet voor 80, maar 60.
[ Bericht 9% gewijzigd door W00fer op 12-07-2012 02:18:14 ]Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Ik kreeg eergisteren een zonnebril met de omschrijving AC adapter... ik blij omdat ik dacht dat het een lader zou zijn voor me Ainol elf 2... en die zonnebril heb ik toch niet echt nodig met dit weer!quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:32 schreef neo2000 het volgende:
No shit.![]()
![]()
Die coupon was maar 2 uur geldig. Tussen die 2 uur was er precies een half jaar om.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:07 schreef shiznuts het volgende:
Hmm... wilde die Wireless repeater maar eens halen voor m'n ouders. Die hebben zo'n kudtontvangst op de bovenverdieping bij hun. Mja, dan niet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: