Kan ook een nieuwe Sonun halenquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, und? En je wist van tevoren dat je huidige, kapotte rukding, lekker zou zetten?
Hoofden verschillen, maar ik heb nog niet echt iemand horen klagen over het comfort van de HM3.
[..]
Gewoon ff door de new arrivals bladeren: http://www.focalprice.com/new-arrivals?pagesize=100
Wil je meer weten, dan pluis je de wapenwet maar eens na en/of informeer je bij de juiste Justitie-autoriteit.quote:lucht-, gas- en veerdrukwapens, behoudens zulke door Onze Minister overeenkomstig categorie I, sub 7°, aangewezen die zodanig gelijken op een vuurwapen dat zij voor bedreiging of afdreiging geschikt zijn;
Eh... you trollin' bro?quote:
als ik voor 1 euro 1,19 USD kan halen vind ik dat vrij weinig... dacht dat het eerder 1:1,23 was..quote:
Aighto, nee dusquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:27 schreef shiznuts het volgende:
Het gaat niet om wat jij denkt dat mag of de vaste limieten die de overheid oplegt. Het gaat erom wat iets kan en waar iets op lijkt en wat dat mogelijk kan veroorzaken. Dit topic is in ieder geval niet bedoeld om de grenzen van wat wel en niet mag te verduidelijken en daarom wordt er in het algemeen niet gepraat over wapens die enige gelijkheid met echte wapens hebben of zaken die anderen mogelijk letsel aan kunnen brengen. We beseffen dat het een grijs gebied is, maar daarom kun je beter alles voor 'verboden' houden.
[..]
Wil je meer weten, dan pluis je de wapenwet maar eens na en/of informeer je bij de juiste Justitie-autoriteit.
Het heeft een hele tijd geleden (jaartje of 2 meen ik) zelfs nog de 1,50 aangetikt. Dat was bijzonder gunstig.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:30 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik voor 1 euro 1,19 USD kan halen vind ik dat vrij weinig... dacht dat het eerder 1:1,23 was..
De koers is nu op het laagste punt in tijden. Dat betekent inderdaad dat je voor elke euro minder dollar eraan overhoudt, dus iedereen kan dan begrijpen dat als je in USD betaalt, je tegenwoordig omgerekend in EUR meer kwijt bent dan voor kort, ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:30 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik voor 1 euro 1,19 USD kan halen vind ik dat vrij weinig... dacht dat het eerder 1:1,23 was..
Psies, mini hoeft niet te betekenen dat het dan maar nep is. Er zijn ook echte kleine wapens.quote:
dollarkoers.nl@dollarkoers_nlquote:
Ach FED of ECB hoeft morgen maar een scheet te laten en de koers kan zo weer de andere kant op gaan. Al gaat hij momenteel wel hard onderuitquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:23 schreef mickeyD het volgende:
[..]
dollarkoers.nl@dollarkoers_nl
Euro steeds harder onderuit - Blog http://ow.ly/c8VXF doelzone op circa 1,19
okay, dollar NAAR 1,19 onderweg
Best snel idd,quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:59 schreef Skiet het volgende:
Registered airmail van Price Angels
2012-07-02 en 2012-07-03 besteld (twee dingen apart besteld)
2012-07-04 shipping date aldus PA
Vandaag beide ontvangen! Best snel ook.
het is de US Postal Service , denk dat die (bij afdoende betalen) ook wel koeriers diensten doenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:33 schreef Syphixx het volgende:
hebben jullie soms wel eens spam aka mail virusen van ' usps ' ?
volgens mij is usps zelfs geen koerier dienst ?
ja maar van hen ontvangen we toch geen chinese post ? :pquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:34 schreef mschol het volgende:
[..]
het is de US Postal Service , denk dat die (bij afdoende betalen) ook wel koeriers diensten doen
dat lijkt mij inderdaad hoogst onwaarschijnlijk, maar weet jij veel welke weg je pakketje aflegtquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:35 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ja maar van hen ontvangen we toch geen chinese post ? :p
ja maar zie net dat het zever isquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:37 schreef mschol het volgende:
[..]
dat lijkt mij inderdaad hoogst onwaarschijnlijk, maar weet jij veel welke weg je pakketje aflegt
ik weet toevallig dat je als bedrijf in NL bij een dochterbedrijf van TNT je brieven kan afleveren, en die gaan dan via belgie (ja serieus) weer nederland in, en dat wordt gewoonlijk binnen 48uur afgeleverd.. en is goedkoper als de reguliere post...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:40 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ja maar zie net dat het zever isYep dit is spam! Staat ook genoeg op google daarover: http://www.ups.com/conten(...)d_ups_recognize.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://blog.trendmicro.com/ups-spam-trojan-courier-of-choice/
Heb ook aardig wat van zulke mailtjes gehad, gek genoeg zonder linkGewoon email adres blokkeren en goed uitkijken
![]()
had ik toch nog gelijk dat je ze op woensdag zou krijgenquote:
Of course friend, special price fol you:quote:
bedoel je niet gewoon een scart kabel ?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:43 schreef Phone8 het volgende:
Ok, ff een vraagje.. Ik lees al geruime tijd mee hier, en heb al aardig was chinapakketjes in ontvangst mogen nemen. Van de week trouwens echt een doos! Geen envelop maar een doos.. Maar goed, mijn vraag;
Ik ben opzoek naar een kabel, waar een 3,5mm jack plug zit, male, en de andere kant ook male, maar dan niet met 2 van die zwarte ringetjes maar 4, of eigenlijk moeten het vier stukjes zijn voor, aarde, beeld, en geluid rechts en links.. iemand een idee waar je die kan bestellen? Ik heb nog niet van die goede zoekskilzz zoals shiznuts vandaar..
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:43 schreef Phone8 het volgende:
Ok, ff een vraagje.. Ik lees al geruime tijd mee hier, en heb al aardig was chinapakketjes in ontvangst mogen nemen. Van de week trouwens echt een doos! Geen envelop maar een doos.. Maar goed, mijn vraag;
Ik ben opzoek naar een kabel, waar een 3,5mm jack plug zit, male, en de andere kant ook male, maar dan niet met 2 van die zwarte ringetjes maar 4, of eigenlijk moeten het vier stukjes zijn voor, aarde, beeld, en geluid rechts en links.. iemand een idee waar je die kan bestellen? Ik heb nog niet van die goede zoekskilzz zoals shiznuts vandaar..
Dat ga ik zeker doen!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:44 schreef Downstar het volgende:
[..]
had ik toch nog gelijk dat je ze op woensdag zou krijgen
echter zei ik volgende week woensdag, maar ik zat bij de verkeerde week te kijken he..
hahah!
succes met je schoenen, en plaats nog maar even een review hier...
mocht dat mogelijk zijn!
No shit.quote:
Zie het als je vuurdoop in dit topic. Iedereen wordt de eerste keren bij zulke vragen getrolled; scheidt het kaf van het koren zeg maar. Zo blijven alleen de die-hards die er zelf ook echt moeite voor willen doen over, hahahaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:23 schreef mootje026 het volgende:
[..]
Hallo,
Dit is niet m'n eerste bestelling, heb al rond de 25,30 orders gedaan.
Vaak bestel ik bij dx, chinabuye, ioffer etcetc.
Jammer van die grap ik nam het erg serieus.
Hoop ook dat die ergens deze weken komt.
Als die al in nederland is duurt het toch helemaal niet zolang meer voordat het pakketje bij mij op de deurmat ligt?
MVG
RAM: 512MB DDR II?? Of mis ik wat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:11 schreef W00fer het volgende:
De Mini X Android's worden vanaf nu ook met 1GB intern verkocht![]()
Kan ook toevallig zijn.
http://www.dealextreme.co(...)sb-av-tf-blue-134679
Bij Miniand.com zijn ze ook te bestellen, met goede firmware support.
Ik ken het.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:32 schreef neo2000 het volgende:
[..]
No shit.![]()
Pas geleden bij een Ebay Chinees screenprotectors besteld. Kwam een platte envelop binnen, helemaal plat want ja, screenprojectors voor een telefoon, plat.Anyhow, voor customs stond de inhoud netjes vermeld: Ac adapter.
[..]
Klopt. Maar het voornaamste wat me tegenstaat is eigenlijk dat die boel op 2.3 draait en je er haast 80 euro voor moet dokken. Kun je beter een Android 4.0-stick halen imho. Vooral tof als die van Oval Elephant daadwerkelijk XBMC krijgt. En in de gaten houden wat de echte MK802 II gaat doen...quote:[..]
RAM: 512MB DDR II?? Of mis ik wat?
als het zo doorgaat, dan verwaterd heel mijn band met mijn postbezorgster..quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:46 schreef RobertNL het volgende:
Als ik thuis kom volgende week ga ik vast zeer blij worden! uitpakken...
Helaas gaat mijn band met de postbode de komende week wat verwateren....
En zorg er wel voor dat ik maximaal 1 of 2 topics hoef bij te lezen, alvast bedankt
Hmm... wilde die Wireless repeater maar eens halen voor m'n ouders. Die hebben zo'n kudtontvangst op de bovenverdieping bij hun. Mja, dan niet.quote:Notice: This coupon has expired
wat is dat voor pruts hosting dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:12 schreef tokko1 het volgende:
-- OP hosting weer gefixt --
Host was gecrashed, en de hoster hield geen backups bij
Nja, handmatig maar weer er op geknalt..!
Klopt niet Shiznuts. Alle Android sticks / boxes zijn simpel naar Android 4.0 te krijgen zolang ze Allwinner A10 gebaseerd zijn. Bovendien worden de Android sticks een stuk heter, hebben ze slechts 1 port (dus een hub nodig) en geen composite out.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:04 schreef shiznuts het volgende:
Klopt. Maar het voornaamste wat me tegenstaat is eigenlijk dat die boel op 2.3 draait en je er haast 80 euro voor moet dokken. Kun je beter een Android 4.0-stick halen imho.
Ik kreeg eergisteren een zonnebril met de omschrijving AC adapter... ik blij omdat ik dacht dat het een lader zou zijn voor me Ainol elf 2... en die zonnebril heb ik toch niet echt nodig met dit weer!quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:32 schreef neo2000 het volgende:
No shit.![]()
Pas geleden bij een Ebay Chinees screenprotectors besteld. Kwam een platte envelop binnen, helemaal plat want ja, screenprojectors voor een telefoon, plat.Anyhow, voor customs stond de inhoud netjes vermeld: Ac adapter.
Die coupon was maar 2 uur geldig. Tussen die 2 uur was er precies een half jaar om.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:07 schreef shiznuts het volgende:
Hmm... wilde die Wireless repeater maar eens halen voor m'n ouders. Die hebben zo'n kudtontvangst op de bovenverdieping bij hun. Mja, dan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |