Okee dan, net 14 dagen geleden besproken... Net gemist, sorry. Dan wordt het toch de originele... *trekt portemonnee*quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:50 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dan ben ik heel benieuwd welke reviews jij dan hebt gezien?
die dingen hebben we al meerdere keren afgekraakt hier..
zie post:
[Chinese Webshops] Topic #207 Op naar de summer sale's! bijvoorbeeld..
en kijk ook even de filmpjes die daarin staan..
Gewoon een foto maken van dat ding en met paint erbij zetten ''Inside broken, won't start'' Zo heb ik het ook een keer duidelijk gemaakt. Het mooiste was dat DX een keer vroeg naar een foto van een pakketje dat niet binnen wasquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:57 schreef Xetran het volgende:
Ik probeerde dat livechat eens uit en die medewerker verwees mij naar zo'n formulier die ik blijkbaar moest invullen. weet niet wat ze daarna gaan doen, maar vrees voor het ergste aangezien het ding gewoon niet werkt maar ik het niet kan aantonen door middel van een foto
Slaapwel!
You has link for me my friend?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:03 schreef W00fer het volgende:
Mijn mini antenne van Taobao is vandaag aangekomen
Wat een mooi ding zeg.
hahaha vragen om foto's van een pakket dat je niet hebt ontvangenquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Gewoon een foto maken van dat ding en met paint erbij zetten ''Inside broken, won't start'' Zo heb ik het ook een keer duidelijk gemaakt. Het mooiste was dat DX een keer vroeg naar een foto van een pakketje dat niet binnen was. Toen maar een foto van de brievenbus gemaakt met het woord ''empty'' erbij
[..]
You has link for me my friend?
Hier net de postbode pakketje van DX offers.
28-06 besteld
05-07 verzonden
11-07 ontvangen
Ging om een riem
Telefoon ook verzonden (nu daadwerkelijk mail), the waiting begins!
Haha, beter is nog gewoon dat 'ie die foto dan nog opstuurt ook.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:24 schreef Downstar het volgende:
[..]
hahaha vragen om foto's van een pakket dat je niet hebt ontvangen
We hebben het net over headphones gehad jongeman. Ga eens bij Conrad kijken voor de Renkforce CD-340, of iets anders wat meer richting bass gecentreerd is: de Mc Crypt DJ 50. Wat dus min of meer de HM3 van Brainwavz schijnt te zijn (I'll let you know in due time people).quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:13 schreef ricost het volgende:
Ik heb ooit zo'n *piep* besteld maar die valt nu zowat uit elkaar.
Uiteraard ben ik zoiets nu niet meer van plan, maar deze hoofdtelefoon zat echt perfect licht en sloot m'n oren goed af.
Nu ben ik op zoek naar iets soortgelijks (uiteraard geen neppe shit) met een beperkt budget.
Ja maar het gaat mij om de pasvorm. Je moet eigenlijk niet voelen dat je iets op je hoofd hebt staan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Haha, beter is nog gewoon dat 'ie die foto dan nog opstuurt ook.
[..]
We hebben het net over headphones gehad jongeman. Ga eens bij Conrad kijken voor de Renkforce CD-340, of iets anders wat meer richting bass gecentreerd is: de Mc Crypt DJ 50. Wat dus min of meer de HM3 van Brainwavz schijnt te zijn (I'll let you know in due time people).
Ja, und? En je wist van tevoren dat je huidige, kapotte rukding, lekker zou zetten?quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:35 schreef ricost het volgende:
[..]
Ja maar het gaat mij om de pasvorm. Je moet eigenlijk niet voelen dat je iets op je hoofd hebt staan.
De meeste HP's klemmen nogal en kan je niet uren lang blijven dragen.
Gewoon ff door de new arrivals bladeren: http://www.focalprice.com/new-arrivals?pagesize=100quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:43 schreef Miniem het volgende:
Ik heb een coupon van 9 dollar van FP.
Jammer dat ze de ES800M niet hebben.
Waar moet ik het nou aan besteden?
Kan ook een nieuwe Sonun halenquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, und? En je wist van tevoren dat je huidige, kapotte rukding, lekker zou zetten?
Hoofden verschillen, maar ik heb nog niet echt iemand horen klagen over het comfort van de HM3.
[..]
Gewoon ff door de new arrivals bladeren: http://www.focalprice.com/new-arrivals?pagesize=100
Wil je meer weten, dan pluis je de wapenwet maar eens na en/of informeer je bij de juiste Justitie-autoriteit.quote:lucht-, gas- en veerdrukwapens, behoudens zulke door Onze Minister overeenkomstig categorie I, sub 7°, aangewezen die zodanig gelijken op een vuurwapen dat zij voor bedreiging of afdreiging geschikt zijn;
Eh... you trollin' bro?quote:
als ik voor 1 euro 1,19 USD kan halen vind ik dat vrij weinig... dacht dat het eerder 1:1,23 was..quote:
Aighto, nee dusquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:27 schreef shiznuts het volgende:
Het gaat niet om wat jij denkt dat mag of de vaste limieten die de overheid oplegt. Het gaat erom wat iets kan en waar iets op lijkt en wat dat mogelijk kan veroorzaken. Dit topic is in ieder geval niet bedoeld om de grenzen van wat wel en niet mag te verduidelijken en daarom wordt er in het algemeen niet gepraat over wapens die enige gelijkheid met echte wapens hebben of zaken die anderen mogelijk letsel aan kunnen brengen. We beseffen dat het een grijs gebied is, maar daarom kun je beter alles voor 'verboden' houden.
[..]
Wil je meer weten, dan pluis je de wapenwet maar eens na en/of informeer je bij de juiste Justitie-autoriteit.
Het heeft een hele tijd geleden (jaartje of 2 meen ik) zelfs nog de 1,50 aangetikt. Dat was bijzonder gunstig.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:30 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik voor 1 euro 1,19 USD kan halen vind ik dat vrij weinig... dacht dat het eerder 1:1,23 was..
De koers is nu op het laagste punt in tijden. Dat betekent inderdaad dat je voor elke euro minder dollar eraan overhoudt, dus iedereen kan dan begrijpen dat als je in USD betaalt, je tegenwoordig omgerekend in EUR meer kwijt bent dan voor kort, ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:30 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik voor 1 euro 1,19 USD kan halen vind ik dat vrij weinig... dacht dat het eerder 1:1,23 was..
Psies, mini hoeft niet te betekenen dat het dan maar nep is. Er zijn ook echte kleine wapens.quote:
dollarkoers.nl@dollarkoers_nlquote:
Ach FED of ECB hoeft morgen maar een scheet te laten en de koers kan zo weer de andere kant op gaan. Al gaat hij momenteel wel hard onderuitquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:23 schreef mickeyD het volgende:
[..]
dollarkoers.nl@dollarkoers_nl
Euro steeds harder onderuit - Blog http://ow.ly/c8VXF doelzone op circa 1,19
okay, dollar NAAR 1,19 onderweg
Best snel idd,quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:59 schreef Skiet het volgende:
Registered airmail van Price Angels
2012-07-02 en 2012-07-03 besteld (twee dingen apart besteld)
2012-07-04 shipping date aldus PA
Vandaag beide ontvangen! Best snel ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |