Kan ook een nieuwe Sonun halenquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, und? En je wist van tevoren dat je huidige, kapotte rukding, lekker zou zetten?
Hoofden verschillen, maar ik heb nog niet echt iemand horen klagen over het comfort van de HM3.
[..]
Gewoon ff door de new arrivals bladeren: http://www.focalprice.com/new-arrivals?pagesize=100
Wil je meer weten, dan pluis je de wapenwet maar eens na en/of informeer je bij de juiste Justitie-autoriteit.quote:lucht-, gas- en veerdrukwapens, behoudens zulke door Onze Minister overeenkomstig categorie I, sub 7°, aangewezen die zodanig gelijken op een vuurwapen dat zij voor bedreiging of afdreiging geschikt zijn;
Eh... you trollin' bro?quote:
als ik voor 1 euro 1,19 USD kan halen vind ik dat vrij weinig... dacht dat het eerder 1:1,23 was..quote:
Aighto, nee dusquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:27 schreef shiznuts het volgende:
Het gaat niet om wat jij denkt dat mag of de vaste limieten die de overheid oplegt. Het gaat erom wat iets kan en waar iets op lijkt en wat dat mogelijk kan veroorzaken. Dit topic is in ieder geval niet bedoeld om de grenzen van wat wel en niet mag te verduidelijken en daarom wordt er in het algemeen niet gepraat over wapens die enige gelijkheid met echte wapens hebben of zaken die anderen mogelijk letsel aan kunnen brengen. We beseffen dat het een grijs gebied is, maar daarom kun je beter alles voor 'verboden' houden.
[..]
Wil je meer weten, dan pluis je de wapenwet maar eens na en/of informeer je bij de juiste Justitie-autoriteit.
Het heeft een hele tijd geleden (jaartje of 2 meen ik) zelfs nog de 1,50 aangetikt. Dat was bijzonder gunstig.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:30 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik voor 1 euro 1,19 USD kan halen vind ik dat vrij weinig... dacht dat het eerder 1:1,23 was..
De koers is nu op het laagste punt in tijden. Dat betekent inderdaad dat je voor elke euro minder dollar eraan overhoudt, dus iedereen kan dan begrijpen dat als je in USD betaalt, je tegenwoordig omgerekend in EUR meer kwijt bent dan voor kort, ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:30 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik voor 1 euro 1,19 USD kan halen vind ik dat vrij weinig... dacht dat het eerder 1:1,23 was..
Psies, mini hoeft niet te betekenen dat het dan maar nep is. Er zijn ook echte kleine wapens.quote:
dollarkoers.nl@dollarkoers_nlquote:
Ach FED of ECB hoeft morgen maar een scheet te laten en de koers kan zo weer de andere kant op gaan. Al gaat hij momenteel wel hard onderuitquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:23 schreef mickeyD het volgende:
[..]
dollarkoers.nl@dollarkoers_nl
Euro steeds harder onderuit - Blog http://ow.ly/c8VXF doelzone op circa 1,19
okay, dollar NAAR 1,19 onderweg
Best snel idd,quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:59 schreef Skiet het volgende:
Registered airmail van Price Angels
2012-07-02 en 2012-07-03 besteld (twee dingen apart besteld)
2012-07-04 shipping date aldus PA
Vandaag beide ontvangen! Best snel ook.
het is de US Postal Service , denk dat die (bij afdoende betalen) ook wel koeriers diensten doenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:33 schreef Syphixx het volgende:
hebben jullie soms wel eens spam aka mail virusen van ' usps ' ?
volgens mij is usps zelfs geen koerier dienst ?
ja maar van hen ontvangen we toch geen chinese post ? :pquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:34 schreef mschol het volgende:
[..]
het is de US Postal Service , denk dat die (bij afdoende betalen) ook wel koeriers diensten doen
dat lijkt mij inderdaad hoogst onwaarschijnlijk, maar weet jij veel welke weg je pakketje aflegtquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:35 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ja maar van hen ontvangen we toch geen chinese post ? :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |